Ik volg het niet, vind Nederland kut, Frankrijk daarentegen.quote:
Geen idee wat NL heeft ingestuurd. Frankrijk geil stokbroodje ja? Franse chansons doen vaak wel de dijen soppen...quote:Op zondag 16 mei 2021 00:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik volg het niet, vind Nederland kut, Frankrijk daarentegen.![]()
Wat zit je allemaal te brabbelen johquote:Op zondag 16 mei 2021 00:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen idee wat NL heeft ingestuurd. Frankrijk geil stokbroodje ja? Franse chansons doen vaak wel de dijen soppen...
Ja tochquote:
Ja, wel een beetjequote:
YWquote:Op zondag 16 mei 2021 00:40 schreef cosmosis het volgende:
Haha waarom kom ik nou weer hier terecht. Bedankt Stray
Nou kappen hoor, durf niet meer te klikkenquote:
Je kan hetquote:Op zondag 16 mei 2021 00:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou kappen hoor, durf niet meer te klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Treehut362 op 16-05-2021 19:11:28 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Rawrrr, ik vind toch wel deze lekker, vooral omdat elke ESF Sieneke liefhebber het niet kan handelen! GOA!quote:
Hey, jij snaptquote:Op woensdag 19 mei 2021 23:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Rawrrr, ik vind toch wel deze lekker, vooral omdat elke ESF Sieneke liefhebber het niet kan handelen! GOA!
Inderdaad, zeer goed gezongen je gaat het echt geloven als je Frans zou spreken! Die komt morgen pas?quote:
Met die vleugels? Zeker mijn favoquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:14 schreef cosmosis het volgende:
Shit kan het niet eens vinden als ik op lady gaga clone esf 2021 zoek....
Neej deze, Cyprus!quote:
Oja, zeker het 2e stukquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Neej deze, Cyprus!
Refrein tune is zo erg gejat haha. Maar wel lekkere pop
Yepquote:Op donderdag 20 mei 2021 00:21 schreef cosmosis het volgende:
Tis een mix met nog een ander nummer, maar zeker een Gaga fangirl
Dat is bijna een James Bond intro inderdaad, alhoewel ik niet zo ben van de sterotypering maken van een statement tijdens het ESF om een vrouw met een baard te laten winnen (doet niets af aan de zangekwaliteiten)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 20 mei 2021 19:48 schreef Treehut362 het volgende:
Studio Brussel · Playlist · 659 songs · 12.8K likes
"De zwaarste lijst"BrutusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn ontdekking van 2020 (ook al bestaan ze al veel langer)Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |