Ja, was het jury optreden dan zo slecht ofzo?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:18 schreef Nexum het volgende:
Jury onderwaardeerde dit wel erg hoor vind ik
Ja!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:17 schreef Cee het volgende:
Nog steeds een beetje verbaasd dat dit overtuigend de televote won.
Spoiler van Noorwegenquote:
Ging iets mis meequote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, was het jury optreden dan zo slecht ofzo?
Volgens mij hadden ze toen technische problemen, dat wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, was het jury optreden dan zo slecht ofzo?
Hoorde je:quote:
Neequote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoorde je:
Naar Holland
en
Patat met mayo
?
Ik vroeg in Londen aan hem of hij jou en Greys van de week ervoor kon herinnerenquote:
Maar ik zal er de volgende keer op lettenquote:
Ik ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vroeg in Londen aan hem of hij jou en Greys van de week ervoor kon herinneren
"OH YEAAHHH THE TWO GIRLS!"
Dat ligt gevoelig door de Brexit inderdaad.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:22 schreef Cee het volgende:
Hopen dat ze nooit meer een zanger in leren jas sturen.
Dat was Treble ook ooitquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
En eerlijk waar; dit was oprecht het beste van de NSF in het VK dat jaar
Nee dat niet, maar ik snap wel dat het niet veel deed. Vrij generiek, geen geweldige startpositie en de staging lifte het niet naar boven.quote:
Oh ik vond 1 van die nummers van die gezapige band nog wel oké. Jammer dat uitgerekend die band daar toen mee kwam.quote:
Dat verrast me niets, als ik zie hoe de BBC Eurovisie aanvliegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
quote:
Watquote:
Die country-versie van Bigger than us.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
Die heb ik in Londen ook nog live gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |