SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Geloof ik wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit een keer op een hoop gegooid met I Like Chopin van Gazebo.
Resultaat was best aardig...
Nicequote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit een keer op een hoop gegooid met I Like Chopin van Gazebo.
Resultaat was best aardig...
Ik vond het mooier voordat Elton John er bij kwam.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:07 schreef DJ11 het volgende:
Deze week werden de BRIT Awards uitgereikt. Elton John en Olly Alexander (zanger van Years & Years) brachten daar een uitvoering van It's A Sin ten gehore. Dit naar aanleiding van de gelijknamige tv-serie. Het nummer is als single uitgebracht, voor het goede doel.Elton John and Years & Years - It's A Sin
Zelfs op 3FM gedraaid deze week.
Er is ook een versie van alleen Years & Years, paar maanden geleden uitgebracht.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het mooier voordat Elton John er bij kwam.
Lijkt me beter. Heb niks tegen Elton John, maar hier komt zijn stem niet mooi uit de verf vind ik.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is ook een versie van alleen Years & Years, paar maanden geleden uitgebracht.
Elton had het alleen bij pianospelen moeten houden hier.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is ook een versie van alleen Years & Years, paar maanden geleden uitgebracht.
Ik haal het bijbelse er niet echt uit.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Gebaseerd op een Bijbeltekst:The Byrds - Turn! Turn! Turn! (To Everything There Is a Season)
Het bracht me wel op een nieuw verzoekje.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haal het bijbelse er niet echt uit.
Leuk!quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens proberen een Wikipedia show te doen.
Dat kost reteveel tijd om te maken, maar erg leuk om te doen..
Wat ik eerder deed van Clapton naar Oosterhuis, en van Midge Ure naar...
Goed dat je het zegt. Een collega had me hierop gewezen. Ik moet 'm ook nog kijken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Ja, deze kwam van mij. Mijn man was laatst de documentaire aan het kijken https://www.2doc.nl/docum(...)e-were-brothers.html
Was de moeite waard.
Ik heb hen nooit echt een geslaagde combi gevonden.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:40 schreef DJ11 het volgende:
We gaan de BPM's weer even wat opvoeren, op weg naar het verzoekje van MadMaster.Paul McCartney & Michael Jackson - Say Say Say (2015 remix radio edit)
Ik vind deze versie lekker klinken.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hen nooit echt een geslaagde combi gevonden.
Dit is een iets andere mix dan de normale 7-inch. Maar die begint zo raar (met een fade-in) dat ik liever deze draai.quote:
Dit is één van de eerste commercieel uitgebrachte hiphouse platen, gebaseerd op de Detroit house style, door het producers gezelschap Beatmasters...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar MM vroeg het aan:The Beatmasters with Merlin - Who's In The House
Ik wil binnenkort een hiphouse show doen, met veel pianootjes...quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik krijg er weer allerlei associaties bij...
Ik ken ze vrij goed, o.a. door hun werk voor The Shamen en Moby. Ze hebben ook nog een PSB-single geremixt.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is één van de eerste commercieel uitgebrachte hiphouse platen, gebaseerd op de Detroit house style, door het producers gezelschap Beatmasters...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |