Als dat gewonnen, was de winnaar praktisch dezelfde geweest als de vorige, en hadden er een paar eenvormige edities gevolgd vol vet aangezette drama-nummers met hoge mannenstemmen.quote:Op zondag 23 mei 2021 01:17 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat Jeangu erg laag is geëindigd.
Maar Italië was een terechte winnaar. Was echt opgetogen toen dat Zwitserse zeiknummer werd afgeserveerd.
Echt weer een stap naar het Sieneke tijdperk. We waren juist goed op weg met echte artiesten met goede liedjes.quote:Op zondag 23 mei 2021 08:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ik lees overal dat hij het zo goed heeft gedaan, maar waarom dan? Lachwekkend slecht nummer en een 23e plek. Zonder directe plaatsing voor de finale had dit nooit de finale gehaald.
Volgend jaar maar weer wat fatsoenlijks sturen.
Geen slecht artiest, maar z'n muziek werkt gewoon niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 09:36 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Echt weer een stap naar het Sieneke tijdperk. We waren juist goed op weg met echte artiesten met goede liedjes.
Nou dat. Goed gezegdquote:Op zondag 23 mei 2021 09:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Geen slecht artiest, maar z'n muziek werkt gewoon niet.
Omdat,als je kritisch bent, je gelijk als een racist wordt weggezetquote:Op zondag 23 mei 2021 08:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ik lees overal dat hij het zo goed heeft gedaan, maar waarom dan? Lachwekkend slecht nummer en een 23e plek. Zonder directe plaatsing voor de finale had dit nooit de finale gehaald.
Volgend jaar maar weer wat fatsoenlijks sturen.
Dat was Madonna toch?quote:Op zondag 23 mei 2021 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sieneke zingt trouwens ook niet slecht, alleen dat liedje.... De enige die afgelopen jaren slecht zong was Trijntje.
Het liedje van de UK was toch niet slecht? Hier word ik wel blij van het liedjequote:Op zondag 23 mei 2021 10:15 schreef Greys het volgende:
Dit heeft volgens mij geen kont te maken met 'woke'. De UK kreeg gisteravond van publiek nul punten, Spanje en Duitsland ook, NL ook. Alle vier. Omdat die liedjes gewoon niet goed genoeg waren om eruit te springen tussen de rest, dus niet opvallend of goed genoeg om op te stemmen, om je telefoon voor te pakken.
Dat klopt denk ik wel, het was geen aandachtstrekker. Ik was tegen het einde van zijn optreden ook geswitcht naar Candy Crush. De vinger van Duitsland kon ik wel waarderen. Je zal als Duitse maar de hele dag met je arm omhoog moeten staan om géén obsceen gebaar te maken...quote:Op zondag 23 mei 2021 10:15 schreef Greys het volgende:
Dit heeft volgens mij geen kont te maken met 'woke'. De UK kreeg gisteravond van publiek nul punten, Spanje en Duitsland ook, NL ook. Alle vier. Omdat die liedjes gewoon niet goed genoeg waren om eruit te springen tussen de rest, dus niet opvallend of goed genoeg om op te stemmen, om je telefoon voor te pakken.
Als dat je hoofddoel is, heb je niks te zoeken op het ESF.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je moet je met 0 punten uit Europa ook maar eens afvragen of die zo belangrijke boodschap überhaupt is overgekomen.
Dat was natuurlijk de hele tijd het probleem. Als je zo’n matig liedje hebt, maakt de inhoud ook geen indruk.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je moet je met 0 punten uit Europa ook maar eens afvragen of die zo belangrijke boodschap überhaupt is overgekomen.
Het liedje was ook echt slecht, en die man leek wel een kroegzanger.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het liedje van de UK was toch niet slecht? Hier word ik wel blij van het liedje
Het is de performance wat deze dude genekt heeft. Of het gebrek daarvan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |