abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 15 mei 2021 @ 14:32:07 #151
408813 crew  trein2000
pi_199433495
twitter


Gewoon zelfverdediging!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199433777
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:47 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Denk ook dat bij links onderhuids antisemitisme aanwezig is.
Onzin zeg. Je hebt weinig verstand van de geschiedenis, zo blijkt. Links is altijd al voor gelijkheid van de mensheid geweest. Sociaal bewogen. Dat is de reden waarom men nu tegen Israel is en voor de Palestijnen. Zouden de Palestijnen hetzelfde doen met de Isralieten dan zou men voor Isral opkomen. Zo simpel is het..

Dat is tenminste mijn beweegreden waarom ik nu tegen dat wat Israel doet ben en voor de Palestijnen. Niet perse voor Hamas, maar voor de gewone burgers daar.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 14:51:35 #153
64288 Bensel
Ladderzat
pi_199433812
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:49 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Onzin zeg. Je hebt weinig verstand van de geschiedenis, zo blijkt. Links is altijd al voor gelijkheid van de mensheid geweest. Sociaal bewogen. Dat is de reden waarom men nu tegen Israel is en voor de Palestijnen. Zouden de Palestijnen hetzelfde doen met de Isralieten dan zou men voor Isral opkomen. Zo simpel is het..

Dat is tenminste mijn beweegreden waarom ik nu tegen dat wat Israel doet ben en voor de Palestijnen. Niet perse voor Hamas, maar voor de gewone burgers daar.
wat de palestijnen doen is ethisch toch echt wel een paar stappen slechter. Ongeleide projectielen op urgerdoelen, kindsoldaten, human shilds, het gebruik van ziekenhuizen, ambulances en moskeeen voor militaire doeleinden. En als je het over gelijkheid hebt, als ze dit zouden doen bij rusland, zou de response niet gelijk zijn aan de respons van israel nu.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_199433814
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En dat is juist hetgeen wat mij zo woedend kan maken, het blijven wegkijken. In principe doe ik op dit forum nog geen 1% van de "extreme" uitspraken die ik al van een honderdtal moslims heb gehoord, met daarbij nog een groot verschil dat ik mij niet schuldig maak aan groepsintimidatie, geweld of bedreiging. Maar toch om de n of andere reden is in deze wereld kritiek op moslims not done, ze komen met veel meer weg dan een "nuchter" persoon die kritiek heeft op die gedragingen. En dat zien we ook weer in deze discussie, Hamas die duizenden rakketten afvuurt op burgerdoelen, en daar is 0 kritiek op, Isral die reageert op terroristische installaties en daar is dan wel weer kritiek op. Het is een rode draad in de islam en bij de veelal pro islamitische linksmens.
Ja, jij bent onschuldig en de rest is schuldig... Typisch het idee van een rechts persoon die tegen de moslims is, wat ze ook doen..

Ook de enige reden voor jou om voor Israel te zijn. Onder het mom van "de vijand van mijn vijand is mijn vriend"...

Zo duidelijk weer.
pi_199433815
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199433826
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199433828
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:51 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Ja, jij bent onschuldig en de rest is schuldig... Typisch het idee van een rechts persoon die tegen de moslims is, wat ze ook doen..

Ook de enige reden voor jou om voor Israel te zijn. Onder het mom van "de vijand van mijn vijand is mijn vriend"...

Zo duidelijk weer.
Rustig rustig voordat je jezelf dadelijk opblaast ergens op straat ouwe terrorist.

Gaat weer lekker op de man, en dat alleen omdat je kritiek durft te geven op de islam, zwak volk.
pi_199433832
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:29 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Of gewoon voor zichzelf besloten hebben dat de rest van de wereld niet betrouwbaar genoeg is om op te vertrouwen v.w.b. je bescherming en vervolgens het heft in eigen handen nemen. Waarom zou je je dan nog iets van de mening van de rest van de wereld moeten aantrekken?
Wat heeft inpikken van land te maken met 'voor jezelf opkomen?'
  zaterdag 15 mei 2021 @ 14:54:17 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199433842
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:49 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Onzin zeg. Je hebt weinig verstand van de geschiedenis, zo blijkt. Links is altijd al voor gelijkheid van de mensheid geweest. Sociaal bewogen. Dat is de reden waarom men nu tegen Israel is en voor de Palestijnen. Zouden de Palestijnen hetzelfde doen met de Isralieten dan zou men voor Isral opkomen. Zo simpel is het..

Dat is tenminste mijn beweegreden waarom ik nu tegen dat wat Israel doet ben en voor de Palestijnen. Niet perse voor Hamas, maar voor de gewone burgers daar.
Wat een bull, 'links' is nooit voor gelijkheid geweest alleen voor gelijkheid voor gelijkgestemden. Zeg maar partijgoedgekeurd.

En dat is anno 2021 nog steeds zo, kijk maar naar de cancel culture. Diversiteit is noodzakelijk, maar alleen op basis van kleur, diversiteit op basis van meningen is iets dat kapot gemaakt moet worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199433850
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat een bull, 'links' is nooit voor gelijkheid geweest alleen voor gelijkheid voor gelijkgestemden. Zeg maar partijgoedgekeurd.

En dat is anno 2021 nog steeds zo, kijk maar naar de cancel culture. Diversiteit is noodzakelijk, maar alleen op basis van kleur, diversiteit op basis van meningen is iets dat kapot gemaakt moet worden.
En dan niet vergeten dat vooral de ander aan diversiteit moet doen he, zelf zijn ze wel slim genoeg om niet in die valkuil te trappen. De oogkleppers volgen toch mak.
pi_199433851
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:52 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Voor de beelden klik hier:

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199433856
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:51 schreef Bensel het volgende:

En als je het over gelijkheid hebt, als ze dit zouden doen bij rusland, zou de response niet gelijk zijn aan de respons van israel nu.
Weer dezelfde vergelijking als gisteren werd geopperd. Alsof het beter is wat Israel doet, omdat een ander land het nog slechter zou doen? Dan kun je wat de nazi's deden met door hen bezette landen ook goedkeuren want zij lieten de landen tenminste nog bestaan...

En gisteren is het ook zo duidelijk gezegd: Als Israel deed bij Rusland wat ze de Palestijnen aandeden zou Israel niet meer bestaan. Dus dan kunnen we wat de Palestijnen doen ook goedkeuren.

Probleem opgelost.
pi_199433861
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:49 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Onzin zeg. Je hebt weinig verstand van de geschiedenis, zo blijkt. Links is altijd al voor gelijkheid van de mensheid geweest. Sociaal bewogen. Dat is de reden waarom men nu tegen Israel is en voor de Palestijnen. Zouden de Palestijnen hetzelfde doen met de Isralieten dan zou men voor Isral opkomen. Zo simpel is het..

Dat is tenminste mijn beweegreden waarom ik nu tegen dat wat Israel doet ben en voor de Palestijnen. Niet perse voor Hamas, maar voor de gewone burgers daar.
Wanneer in Amsterdam joden worden belaagd door moslims hoor je daar niemand van links over. Dat neigt voor mij naar antisemitisme.
pi_199433873
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:32 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]

Gewoon zelfverdediging!
Inderdaad. Immers, als de Palestijnen honderden raketten mogen afvuren, mag Isral dat ook. Schijnbaar belden ze ook nog netjes van te voren dat ze deze gebouwen gingen bombarderen. Best wel bizar eigenlijk, maar dat schijnt men dus standaard te doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:49 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Onzin zeg. Je hebt weinig verstand van de geschiedenis, zo blijkt. Links is altijd al voor gelijkheid van de mensheid geweest. Sociaal bewogen. Dat is de reden waarom men nu tegen Israel is en voor de Palestijnen. Zouden de Palestijnen hetzelfde doen met de Isralieten dan zou men voor Isral opkomen. Zo simpel is het..

Dat is tenminste mijn beweegreden waarom ik nu tegen dat wat Israel doet ben en voor de Palestijnen. Niet perse voor Hamas, maar voor de gewone burgers daar.
Links is helemaal niet voor daadwerkelijke gelijkheid. Links benadert de wereld door een lens waarbij men de wereld reduceert tot coalities van 'onderdrukkers' en 'onderdrukten'. Hierbij kiest de Linkse Kerk dan standaard de kant van de vermeende onderdrukten. En via dat fundament wordt een heel raar, verknipt gedachtegoed gecreerd, wat alleen stand kan houden met allerlei tegenstrijdigheden en een dubbele standaard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 14:58:15 ]
pi_199433892
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Rustig rustig voordat je jezelf dadelijk opblaast ergens op straat ouwe terrorist.

Gaat weer lekker op de man, en dat alleen omdat je kritiek durft te geven op de islam, zwak volk.
Kerel, ik ben gewoon een Nederlander. Ik blaas mezelf nergens op, ook nooit neiging toe gehad. Maar jij denkt waarschijnlijk dat iedereen die tegen Israle is, of voor een bepaalde groep moslims een moslim is?

En ik vertel gewoon eerlijk dat jij alleen voor Israel bent omdat zij tegen een bepaalde groep moslims zijn. Zo duidelijk ook. Als je niet tegen de waarheid kunt en meteen denkt dat het op de man is, dan moet je gewoon geen discussie voeren.
Dan moet je mensen die het met jou eens zijn om je heen verzamelen die alleen ja-knikken tegen jou. Je weet wel, van die mensen met kale hoofden, en met hakenkruizen op hun jas...
pi_199433904
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat heeft inpikken van land te maken met 'voor jezelf opkomen?'
Wanneer heeft wie land van wie ingepikt?
pi_199433926
Minder mening en meer nieuws please , alsof er iemand zit te wachten op de zoveelste islam discussie :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199433933
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wanneer in Amsterdam joden worden belaagd door moslims hoor je daar niemand van links over. Dat neigt voor mij naar antisemitisme.
Als daar op het nieuws aandacht aan wordt besteed en op dit forum word gemeld dan zal ik daar ook wat van zeggen.
Het zou je sieren om niet in links of rechts te denken.

Ik ben bijvoorbeeld in veel gevallen links, maar in andere gevallen rechts. Zoals de cancel culture of dat mensen teveel en te lange tenen hebben. Dat je geen grappen over homo's, gekleurden of blanken mag hebben. Dat je wit moet zeggen in plaats van blank. jodenkoeken niet meer mogen, of negerzoenen.

Maar dat heeft met dit onderwerp niks te maken.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:04:51 #169
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199433970
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:40 schreef woid het volgende:

[..]

ik zeg concentratiekamp, niet holocaust.
Gaza is tevens geen concentratiekamp zoals ik in mijn post ook letterlijk zeg: er wordt niet en heel continent leeggetrokken van n specifieke bevolkingsgroep en in de ovens geschoven of doodgewerkt op die plek.
pi_199434008
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:59 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Kerel, ik ben gewoon een Nederlander. Ik blaas mezelf nergens op, ook nooit neiging toe gehad. Maar jij denkt waarschijnlijk dat iedereen die tegen Israle is, of voor een bepaalde groep moslims een moslim is?

En ik vertel gewoon eerlijk dat jij alleen voor Israel bent omdat zij tegen een bepaalde groep moslims zijn. Zo duidelijk ook. Als je niet tegen de waarheid kunt en meteen denkt dat het op de man is, dan moet je gewoon geen discussie voeren.
Dan moet je mensen die het met jou eens zijn om je heen verzamelen die alleen ja-knikken tegen jou. Je weet wel, van die mensen met kale hoofden, en met hakenkruizen op hun jas...
Weet je waarom ik voor Isral ben? Omdat werkelijk niemand zich interesseerde voor de Palestijnen totdat ze daarmee Isral konden afvallen, ook de islamitische landen niet verdiep je daar maar eens in. Dat niemand het blijkbaar interesseert dat de grootste schreeuwers (de moslim gemeenschap) zelf hun roots hebben in landen die massaal de Joden verjaagd hebben, hun bezittingen hebben afgenomen, of ze een belasting hebben laten betalen omdat ze "minderwaardig" waren. Daarbij hebben moslims het overal te wereld gericht op mensen die niet in hun islamitische maat lopen. Ook ik ben het niet altijd eens met de tactiek van Isral, maar dat is altijd nog beter om raketinstallaties op een basisschool te zetten, of hun eigen volk en kinderen als menselijk schild te gebruiken om de publieke opinie te bespelen. Het is Hamas die weer begonnen met duizenden rakketten af te vuren op burgerdoelen, niet Isral. Alsof ik een kind van 6 jou een klap laat verkopen, zodra jij reageert vlieg ik je aan met een complete groep omdat jij een kind mishandeld (hey, weer een onderwerp wat ik al meerdere malen in de praktijk heb mogen meemaken, en dat waren ook moslims die zulke trucjes gebruikten).

Alles hierboven is samen te vatten in n woord, zelfkritiek, en laat dat nu bijna de gehele islamitische bevolking vreemd zijn. Daarom ben ik voor Isral. Daarnaast heb ik minder te vrezen voor Isral dan voor die hordes radicale moslims nu weer in Europa die synagoge aanvallen, en die het schuim in de mondhoeken hebben staan zodra je probeert te relativeren.

En weer die nazi verwijzing, toch raar zo'n opmerkingen omdat de islam heel wat meer draagvlakken heeft met de nazi's en links met de NSB. Zwakteboden zijn het van mensen die geen enkel tegenargument kunnen geven dan "nazi".
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 15:06:55 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199434011
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:01 schreef Ali_boo het volgende:
Minder mening en meer nieuws please , alsof er iemand zit te wachten op de zoveelste islam discussie :')

eens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199434016
twitter
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:07:15 #173
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199434018
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:01 schreef Ali_boo het volgende:
Minder mening en meer nieuws please , alsof er iemand zit te wachten op de zoveelste islam discussie :')

[ twitter ]
Vannacht 200 raketten vanuit Gaza, gaat de hele dag al door op het midden van het land, n dode in Ramat Gan door een raketinslag.
pi_199434034
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:04 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Gaza is tevens geen concentratiekamp zoals ik in mijn post ook letterlijk zeg: er wordt niet en heel continent leeggetrokken van n specifieke bevolkingsgroep en in de ovens geschoven of doodgewerkt op die plek.
Er zijn wel meer concentratiekampen geweest hoor, en de holocaust is wat anders dan een concentratiekamp.
Misschien eens lezen over de Boerenoorlog, daar begonnen de Engelsen om de Zuid-Afrikaners in kampen op te sluiten. en die kampen lijken erg veel op wat er in Gaza gebeurd...

Als je dat vergelijk niet ziet. dan kijk je misschien met je ogen dicht?
pi_199434035
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:00 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wanneer heeft wie land van wie ingepikt?
Dat hoef ik toch niet uit te leggen? Het vestigen van nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever gaat tot op heden door en is volgens internationaal recht zelfs een oorlogsmisdaad als ik het goed heb. Isral ontkent het alleen en Amerika houdt hen de hand boven het hoofd.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:10:20 #176
64288 Bensel
Ladderzat
pi_199434078
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:07 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Er zijn wel meer concentratiekampen geweest hoor, en de holocaust is wat anders dan een concentratiekamp.
Misschien eens lezen over de Boerenoorlog, daar begonnen de Engelsen om de Zuid-Afrikaners in kampen op te sluiten. en die kampen lijken erg veel op wat er in Gaza gebeurd...

Als je dat vergelijk niet ziet. dan kijk je misschien met je ogen dicht?
Je weet dat gaza een hellohole was voor de joden die daar woonden, en wegens het geweld geevacueerd zijn in 2005 door Israel?Als dat niet gebeurd was, waren de joden systematisch uitgeroeid in Gaza. Misschien doet dat iets met je concentratiekampvergelijking.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_199434128
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vannacht 200 raketten vanuit Gaza, gaat de hele dag al door op het midden van het land, n dode in Ramat Gan door een raketinslag.
Thank you O+

Heb het ook meegekregen en zie verder heel wat grootspraak van de zijde van Hamas dat ze hiermee door zullen blijven gaan
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199434142
quote:
83s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

eens
Je weet wat je te doen staat oO/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:14:35 #179
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199434147
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:07 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Er zijn wel meer concentratiekampen geweest hoor, en de holocaust is wat anders dan een concentratiekamp.
Misschien eens lezen over de Boerenoorlog, daar begonnen de Engelsen om de Zuid-Afrikaners in kampen op te sluiten. en die kampen lijken erg veel op wat er in Gaza gebeurd...

Als je dat vergelijk niet ziet. dan kijk je misschien met je ogen dicht?
gebeurt nog steeds ... zelfs hier in nederland .. maar ook daar willen veel mensen niets van horen .. maar we noemen het met een beschaaft woord .. participatie bedrijven. maar daar moet je ook werken met het behoud van een loon die tegen een uitkering aan ligt , en nee dit is niet vrijwillig en zeker is het mits je er eenmaal binnen zit geen haar beter dan een strafkamp en of werkkamp
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:15:31 #180
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199434160
Waar zit dat Al Jazeera-filiaal wat ik nu kijk (Ziggo 506) dan? Veel verder weg?

Er moet er dus ook eentje in die toren hebben gezeten.
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 15:16:25 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199434175
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je weet wat je te doen staat oO/
gelijk weer zo

ik zit ff een spelletje te spelen, jullie gedragen je maar gewoon met zijn allen ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199434177
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:15 schreef Eightyone het volgende:
Waar zit dat Al Jazeera-filiaal wat ik nu kijk (Ziggo 506) dan? Veel verder weg?
Londen?
pi_199434201
Bedankt Ali_boo voor het bijhouden en posten van de nieuwsberichten.
pi_199434212
Is dit goed of slecht voor de huizenprijs in Isral?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199434217
Hannah Arendt vluchtte in de jaren '30 voor de nazi’s. Ze hielp Europese Joden naar Palestina emigreren. Aanvankelijk steunde ze het zionisme, maar toen haar duidelijk werd dat de Arabische inwoners van Palestina alleen minderheidsrechten zouden krijgen, was dat voorbij.

quote:
Voor Arabieren was er, zei ze, slechts n keuze: emigreren of tweederangsburger worden.

Die weeffout zou tot een onoverkomelijk Joods-Palestijns conflict leiden, vreesde Arendt. Ze zag een ‘catastrofe’ opdoemen. ‘De Joodse staat zal omringd worden door een louter vijandige Arabische bevolking’, schreef ze in 1948. ‘De noodzaak tot zelfverdediging zal een obsessie worden.’
In 1948 ondertekende ze mee een open brief waarin gewaarschuwd werd voor de fascistische elementen in Israel:
quote:
Letters to the Editor
New York Times
December 4, 1948

TO THE EDITORS OF THE NEW YORK TIMES:

Among the most disturbing political phenomena of our times is the emergence in the newly created state of Israel of the "Freedom Party" (Tnuat Haherut), a political party closely akin in its organization, methods, political philosophy and social appeal to the Nazi and Fascist parties. It was formed out of the membership and following of the former Irgun Zvai Leumi, a terrorist, right-wing, chauvinist organization in Palestine.

The current visit of Menachem Begin, leader of this party, to the United States is obviously calculated to give the impression of American support for his party in the coming Israeli elections, and to cement political ties with conservative Zionist elements in the United States. Several Americans of national repute have lent their names to welcome his visit. It is inconceivable that those who oppose fascism throughoutthe world, if correctly informed as to Mr. Begin's political record and perspectives, could add their names and support to the movement he represents.


Before irreparable damage is done by way of financial contributions, public manifestations in Begin's behalf, and the creation in Palestine of the impression that a large segment of America supports Fascist elements in Israel, the American public must be informed as to the record and objectives of Mr. Begin and his movement. The public avowals of Begin's party are no guide whatever to its actual character. Today they speak of freedom, democracy and anti-imperialism, whereas until recently they openly preached the doctrine of the Fascist state. It is in its actions that the terrorist party betrays its real character; from its past actions we can judge what it may be expected to do in the future.

Attack on Arab Village

A shocking example was their behavior in the Arab village of Deir Yassin. This village, off the main roads and surrounded by Jewish lands, had taken no part in the war, and had even fought off Arab bands who wanted to use the village as their base. On April 9 (THE NEW YORK TIMES), terrorist bands attacked this peaceful village, which was not a military objective in the fighting, killed most of its inhabitants ? 240men, women, and children - and kept a few of them alive to parade as captives through the streets of Jerusalem. Most of the Jewish community was horrified at the deed, and the Jewish Agency sent a telegram of apology to King Abdullah of Trans-Jordan. But the terrorists, far from being ashamed of their act, were proud of this massacre, publicized it widely, and invited all the foreign correspondents present in the country to view the heaped corpses and the general havoc at Deir Yassin. The Deir Yassin incident exemplifies the character and actions of the Freedom Party.

Within the Jewish community they have preached an admixture of ultranationalism, religious mysticism, and racial superiority. Like other Fascist parties they have been used to break strikes, and have themselves pressed for the destruction of free trade unions. In their stead they have proposed corporate unions on the Italian Fascist model. During the last years of sporadic anti-British violence, the IZL and Stern groups inaugurated a reign of terror in the Palestine Jewish community. Teachers were beaten up for speaking against them, adults were shot for not letting their children join them. By gangster methods, beatings, window-smashing, and wide-spread robberies, the terrorists intimidated the population and exacted a heavy tribute.

The people of the Freedom Party have had no part in the constructive achievements in Palestine. They have reclaimed no land, built no settlements, and only detracted from the Jewish defense activity. Their much-publicized immigration endeavors were minute, and devoted mainly to bringing in Fascist compatriots.

Discrepancies Seen

The discrepancies between the bold claims now being made by Begin and his party, and their record of past performance in Palestine bear the imprint of no ordinary political party. This is the unmistakable stamp of a Fascist party for whom terrorism (against Jews, Arabs, and British alike), and misrepresentation are means, and a "Leader State" is the goal.

In the light of the foregoing considerations, it is imperative that the truth about Mr. Begin and his movement be made known in this country. It is all the more tragic that the top leadership of American Zionism has refused to campaign against Begin's efforts, or even to expose to its own constituents the dangers to Israel from support to Begin.

The undersigned therefore take this means of publicly presenting a few salient facts concerning Begin and his party; and of urging all concerned not to support this latest manifestation of fascism.

ISIDORE ABRAMOWITZ
HANNAH ARENDT
ABRAHAM BRICK
RABBI JESSURUN CARDOZO
ALBERT EINSTEIN
HERMAN EISEN, M.D.
HAYIM FINEMAN
M. GALLEN, M.D.
H.H. HARRIS
ZELIG S. HARRIS
SIDNEY HOOK
FRED KARUSH
BRURIA KAUFMAN
IRMA L. LINDHEIM
NACHMAN MAISEL
SEYMOUR MELMAN
MYER D. MENDELSON
M.D., HARRY M. OSLINSKY
SAMUEL PITLICK
FRITZ ROHRLICH
LOUIS P. ROCKER
RUTH SAGIS
ITZHAK SANKOWSKY
I.J. SHOENBERG
SAMUEL SHUMAN
M. SINGER
IRMA WOLFE
STEFAN WOLF.

New York, Dec. 2, 1948
Toen in de jaren '80 de leider van het extreemrechtse Kach het woord nam in het parlement, verliet de voltallige fractie van Likud de zaal. Nu is diezelfde partij de bondgenoot van Likud.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_199434322
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Weet je waarom ik voor Isral ben? Omdat werkelijk niemand zich interesseerde voor de Palestijnen totdat ze daarmee Isral konden afvallen, ook de islamitische landen niet verdiep je daar maar eens in. Dat niemand het blijkbaar interesseert dat de grootste schreeuwers (de moslim gemeenschap) zelf hun roots hebben in landen die massaal de Joden verjaagd hebben, hun bezittingen hebben afgenomen, of ze een belasting hebben laten betalen omdat ze "minderwaardig" waren.
Serieus, dat is van 600 nC... Ga je daarom zo tegen moslims in? Omdat ze in hun begin tijd dat gedaan hebben?
De joden in hun tijd hebben volgens hun verhalen hele volkeren uitgemoord. Ga je dat hun nazaten ook in de schoenen schuiven?
De situatie is ontstaan na de WOII toen Engeland de joden een thuisbasis gaf. Dat daar al mensen woonden konden die Engelsen niks schelen. Daar is deze situatie uiteindelijk door gekomen.
In feite pakken de joden twee keer het land af van andersdenkenden. Eerst wat je kan lezen in de Bijbel, en nu in 1946. Het eerste is een mythe, de tweede keer is wel echt waar.
Geen ander volk kan het voor elkaar krijgen om zich te beroepen op een Boek om een stuk land terug te krijgen. De maya's niet, de inca's niet, de friezen niet. De moslims niet.

quote:
Daarbij hebben moslims het overal te wereld gericht op mensen die niet in hun islamitische maat lopen. Ook ik ben het niet altijd eens met de tactiek van Isral, maar dat is altijd nog beter om raketinstallaties op een basisschool te zetten, of hun eigen volk en kinderen als menselijk schild te gebruiken om de publieke opinie te bespelen.
Hun eigen volk en kinderen als menselijk schild? Waar heb je het over? Die mensen KUNNEN geen kant op. Vandaar ook dat de honderden raketten op Israel weinig schade aanrichten en die raketten van Israel veel doden.

quote:
Het is Hamas die weer begonnen met duizenden rakketten af te vuren op burgerdoelen, niet Isral.
Stel je niet aan zeg. Elf doden uit duizenden raketten. Dan weet je waar Hamas staat. De meeste raketten landen in niemandsland. Want is ook waar Israel de fout in gaat, er is nog genoeg plek in Israel om huizen te bouwen. Maar dan bouwen ze op de Westelijke Jordaanoever.

quote:
Alsof ik een kind van 6 jou een klap laat verkopen, zodra jij reageert vlieg ik je aan met een complete groep omdat jij een kind mishandeld (hey, weer een onderwerp wat ik al meerdere malen in de praktijk heb mogen meemaken, en dat waren ook moslims die zulke trucjes gebruikten).
Het begint met hoe Israel omgaat met de mensen in Gaza. De mensen daar worden al jaren behandeld als derderangsburgers. Het is zelf zo dat men in Israel de natiiestaatwet heeft geintroduceerd. Waar men dus niet joden mee kan discrimineren.

Het is inderdaad als je iemand steeds loopt te pesten, en dan gaat huilen als die gepeste jou een klap in het gezicht geeft.

quote:
Alles hierboven is samen te vatten in n woord, zelfkritiek, en laat dat nu bijna de gehele islamitische bevolking vreemd zijn.
Gooi alles maar op een hoop, scheer een hele groep maar over 1 kam. Doet me denken aan een andere topic op dit forum. Ga lekker naar een extreem rechtse site, kun je daar met ja-knikkers soebatten.

quote:
Daarom ben ik voor Isral. Daarnaast heb ik minder te vrezen voor Isral dan voor die hordes radicale moslims nu weer in Europa die synagoge aanvallen, en die het schuim in de mondhoeken hebben staan zodra je probeert te relativeren.
Grappig, een extreem rechtse figuur die denkt dat hij probeert te relativeren. als ik zou zeggen dat niet alle moslims zo zijn, ga je al stampvoeten.. Dat je denkt dat moslims een volk zijn is ook grappig overigens.

quote:
En weer die nazi verwijzing, toch raar zo'n opmerkingen omdat de islam heel wat meer draagvlakken heeft met de nazi's en links met de NSB. Zwakteboden zijn het van mensen die geen enkel tegenargument kunnen geven dan "nazi".
If het loopt als een duck,
it kwaakt as een duck,
then shall it be an duck.

En dat links iets met de nsb te maken heeft is ook zo 1980. Dat is allang ontkracht. Door mensen die weten waar ze het over hebben.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:28:45 #187
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199434323
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is dit goed of slecht voor de huizenprijs in Isral?
Had je plannen?
pi_199434363
Ben ik de enige doe moe wordt van dot soort dreigementen? Doe iets of hou je kk bek

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199434395
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:10 schreef Bensel het volgende:

[..]

Je weet dat gaza een hellohole was voor de joden die daar woonden, en wegens het geweld geevacueerd zijn in 2005 door Israel?Als dat niet gebeurd was, waren de joden systematisch uitgeroeid in Gaza. Misschien doet dat iets met je concentratiekampvergelijking.
Die joden hebben daar dan ook niks te zoeken. Nog plek genoeg in Israel zelf, getuige de vele raketten van Hamas die in niemandsland landen. Daar hadden ze ook kunnen wonen. Maar neen, ze moeten perse wonen waar Arabieren wonen. Beetje Arabieren pesten.

Als je een docu's zou zien van mensen die daar undercover geweest zijn. Hoe de Westerlingen geholpen werden en hoe de bevolking zelf "geholpen" werd.
In concentratiekampen was het leven ook een hellhole, dus de vergelijking klopt precies.
pi_199434400
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:18 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Bedankt Ali_boo voor het bijhouden en posten van de nieuwsberichten.
:@ O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:38:17 #191
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199434446
maar wat ben ik blij dat er nu in de VS een zit met hersens ipv die Thrump die had waarschijnlijk allang daar gezeten of alles daar even overgenomen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_199434448
erg fraai allemaal. op 10 mei heeft een meneer Hamas opgeroepen om messen aan te schaffen en bepaalde mensen daarmee wat aan te doen. Dat is dan zeker in het teken van vrede voor iedereen?
https://twitter.com/MEMRIReports/status/1391682665514995713

Ik krijg niet het idee dat Hamas goed is voor de vrede. Maar ik kan er naast zitten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199434509
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:38 schreef RAVW het volgende:
maar wat ben ik blij dat er nu in de VS een zit met hersens ipv die Thrump die had waarschijnlijk allang daar gezeten of alles daar even overgenomen
Het is nu inderdaad zoveel rustiger dan de afgelopen vier jaar. Fantastisch inderdaad gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 15:42:17 ]
pi_199434569
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het is nu inderdaad zoveel rustiger dan de afgelopen vier jaar. Fantastisch inderdaad gewoon.
Dit is de afgelopen vier jaar niet gebeurd. En ik vraag me serieus of of dit wel gebeurd was als Trump nog president was geweest.
pi_199434610
Grappig hoe oorlogmisdaden volledig worden genegeerd , iets in mij zegt dat het werkelijk niets te maken heeft met het ' recht om zichzelf te verdedigen' of dat er terroristen in het gebouw zaten , maar ze zijn wanhopig om de beeldvorming te controleren

En een vrije pres is de vijand als je ambitieuze plannen hebt om Gaza met de vloer gelijk te maken

Hoe dan ook hier is de statement van Al jazeera:

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:52:38 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199434634
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:38 schreef RAVW het volgende:
maar wat ben ik blij dat er nu in de VS een zit met hersens ipv die Thrump die had waarschijnlijk allang daar gezeten of alles daar even overgenomen
Druuuuuumpffffff!!!!!!

Dezelfde die diverse vredesverdragen heeft geregeld in het Midden Oosten? Dit itt Biden die 235 miljoen dollar aan de palestijnen heeft gegeven die ze nu de in de vorm van raketten naar Isreal schieten.

Nee, echt een vooruitgang :').

TDS much?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199434668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:19 schreef crystal_meth het volgende:
Hannah Arendt vluchtte in de jaren '30 voor de nazi’s. Ze hielp Europese Joden naar Palestina emigreren. Aanvankelijk steunde ze het zionisme, maar toen haar duidelijk werd dat de Arabische inwoners van Palestina alleen minderheidsrechten zouden krijgen, was dat voorbij.
[..]

In 1948 ondertekende ze mee een open brief waarin gewaarschuwd werd voor de fascistische elementen in Israel:
[..]

Toen in de jaren '80 de leider van het extreemrechtse Kach het woord nam in het parlement, verliet de voltallige fractie van Likud de zaal. Nu is diezelfde partij de bondgenoot van Likud.
En dat allemaal op basis van een duizenden jaren oude leugen.
Joodse volk heeft nooit bestaan in Egypte, er is geen enkele referentie naar een of andere Mozes of Jozef of het joodse volk.
Er is geen enkel bewijs voor een Exodus van slaven, noch enig aantoonbaar resultaat wat betreft welke route ze door de woestijn zouden hebben genomen of waar bijv de Schelfzee zich bevind etcetc.

Wel is er een farao die verbannen werd en een groot aantal volgelingen de woestijn mee innam.
Iedere farao word gekenmerkt met een bepaald symbool, de farao in kwestie met een staf en een slang.. hey sounds familiar?

En trok hij met zijn gevolg de woestijn in.. zeer goed bevoorraad en voorbereid.., immers de Sina woestijn intrekken zonder voedsel of water = dood.

Maar goed, de geschiedenis staat bol van verdraaide feiten en verhalen uiteindelijk.
pi_199434735
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat heeft inpikken van land te maken met 'voor jezelf opkomen?'
Een buffer creeren? Nederland is ook maar gewoon als bufferstaatje tussen Pruisen en Frankrijk ontstaan.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199434752
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:28 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Serieus, dat is van 600 nC... Ga je daarom zo tegen moslims in? Omdat ze in hun begin tijd dat gedaan hebben?
De joden in hun tijd hebben volgens hun verhalen hele volkeren uitgemoord. Ga je dat hun nazaten ook in de schoenen schuiven?
De situatie is ontstaan na de WOII toen Engeland de joden een thuisbasis gaf. Dat daar al mensen woonden konden die Engelsen niks schelen. Daar is deze situatie uiteindelijk door gekomen.
In feite pakken de joden twee keer het land af van andersdenkenden. Eerst wat je kan lezen in de Bijbel, en nu in 1946. Het eerste is een mythe, de tweede keer is wel echt waar.
Geen ander volk kan het voor elkaar krijgen om zich te beroepen op een Boek om een stuk land terug te krijgen. De maya's niet, de inca's niet, de friezen niet. De moslims niet.
Ah het bekende excuus, dat is natuurlijk te lang geleden. Het valt op de laatste jaren dat of het nu over de slavernij gaat, het gaza conflict of wat dan ook tijd niet relevant is zodra het bepaalde groepen aangaat, mits die groepen als slachtoffer weggezet kunnen worden, want recentere gebeurtenissen waar die groepen de dader blijken te zijn daar mag niet over gesproken worden.

En je zegt het eigenlijk zelf al, Engeland gaf dat land aan Isral, en hoelang duurde het voordat islamitische landen Isral aanvielen? Volgens mij was dat een kwestie van dagen? En dat was al voordat er ook maar n jood een voet had gezet in Gaza. Je moet maar lef hebben vlak naar WO2, daarom kon Hitler zich ook wel vinden in de islam. Maar waarom was die haat dan niet gericht tegen Engeland? Waarom toen geen gehuil en geschreeuw over het feit dat de Engelsen dat gebied bezet hielden? Nee die kritiek is pas gekomen zodra de Joden dat land van de Engelsen kregen, een dorre woestijn waar ze iets van gemaakt hebben. Oftewel pure Jodenhaat. Het spreekt de moslim gemeenschap immers ook niet in het voordeel dat je nog niet meer eens in Nederland over de holocaust kunt praten op scholen omdat Moslims dat massaal verwerpen of juichen bij de beelden in de concentratiekampen, of dat er geen dag voorbij gaat dat je wel iets ziet, leest of hoort over Jodenhaat vanuit de islamitische hoek.

quote:
Hun eigen volk en kinderen als menselijk schild? Waar heb je het over? Die mensen KUNNEN geen kant op. Vandaar ook dat de honderden raketten op Israel weinig schade aanrichten en die raketten van Israel veel doden.
Als je dit je reactie is dan ga ik er nog niet eens op reageren, want dan kan ik zeggen wat ik wil jij veranderd je mening toch niet, gehersenspoeld of je loopt over van haat, wat het is weet ik niet.

quote:
Stel je niet aan zeg. Elf doden uit duizenden raketten. Dan weet je waar Hamas staat. De meeste raketten landen in niemandsland. Want is ook waar Israel de fout in gaat, er is nog genoeg plek in Israel om huizen te bouwen. Maar dan bouwen ze op de Westelijke Jordaanoever.
Nou dan ook niet meer aanstellen als iemand een moskee binnenloopt en tientallen moslims vermoord he, want he wat zijn die tientallen moslims nu tegenover de inmiddels miljoenen doden, onderdrukte of verminkte mensen in naam van de islam. Bij ieder stukje tekst wat ik verder lees van je reactie zie ik je steeds meer kleur bekennen, en dat zet mij weg als nazi.

quote:
Het begint met hoe Israel omgaat met de mensen in Gaza. De mensen daar worden al jaren behandeld als derderangsburgers. Het is zelf zo dat men in Israel de natiiestaatwet heeft geintroduceerd. Waar men dus niet joden mee kan discrimineren.
Wie heeft meer rechten, een Jood in gaza of een Palestijn in Israel? Wie loopt er van die twee meer gevaar? Wie behandeld dan wie slecht? Ik kan het soms wel begrijpen, het is een kruidvat, moet je ze de vrije hand geven dan breekt helemaal de pleuris uit. Laten we eens terug gaan naar het allereerste begin van het conflict, vanaf de dag dat England de joden dat dorre stuk woestijn gaf die zij op dat moment in hun bezit hadden? Of is dat ook weer te ver terug in de geschiedenis voor je omdat je dan moet toegeven dat de eerste agressor de moslims en islamitische landen waren?

quote:
Gooi alles maar op een hoop, scheer een hele groep maar over 1 kam. Doet me denken aan een andere topic op dit forum. Ga lekker naar een extreem rechtse site, kun je daar met ja-knikkers soebatten.
Ik praat uit eigen ervaring, een ervaring die velen van jullie niet hebben. Recent was er nog een topic hier op FOK waarin gevraagd werd hoeveel moslims de user kende. Enkele van de grootste schreeuwers hier konden 1 moslim, uit hun jeugdjaren. En die mensen mensen wel dat die ene moslim een juiste vertegenwoordiging is van de complete groep. Ik ken er een stuk meer, ben er tussenin opgegroeid, heb jarenlang discussie met velen gevoerd, heb er hier binnen gehad (of bij mijn ouders) uithuilen omdat ze verstoten waren, het huis uit gezet (zelfs nog een meid uit islamitische kring en weekje laten logeren totdat ze wat anders had). Mijn ervaring leert mij dat de overgrote meerderheid van de moslims radicaal is of een gedachtegang heeft die zij niet zien als radicaal maar volledig botst met de westerse normen en waarden. En ja, de rode draad was keer op keer zelfkritiek, die bestaat niet binnen de islam, nou misschien wel maar mensen met zelfkritiek binnen de islam zijn hun leven ook niet zeker.

quote:
Grappig, een extreem rechtse figuur die denkt dat hij probeert te relativeren. als ik zou zeggen dat niet alle moslims zo zijn, ga je al stampvoeten.. Dat je denkt dat moslims een volk zijn is ook grappig overigens.
Onzin, lees maar eens wat meer reacties van mij door de jaren heen op dit forum, ik relativeer altijd. Natuurlijk geef ik toe dat soms die onderbuik het overneemt en er uitspraken gedaan worden in de heat of the moment, ben niet zo ziek dat ik dat ga ontkennen. En moslims zijn ook n volk, ze hebben n ding wat hun verbind, waarvoor ze voor elkaar door het vuur gaan. Ze hoeven nog niet eens de achtergrond te weten of de inhoud, zodra de partijen bestaan uit moslims of niet moslims kiezen altijd en werkelijk altijd voor de islam.

quote:
If het loopt als een duck,
it kwaakt as een duck,
then shall it be an duck.

En dat links iets met de nsb te maken heeft is ook zo 1980. Dat is allang ontkracht. Door mensen die weten waar ze het over hebben.
Volledig mee eens, daarom ben ik ook van mening dat de islam meer gemeen heeft met het nazisme en links met de NSB. Wie is het immers die de media controleert, volgens mij niet rechts, maar links, net zoals de nazi's. Wie is het die mensen die buiten de (islamitische) maat lopen verketterd, buitensluit of zelfs vermoord? Niet rechts, maar wel de moslims, net zoals de nazi's. Wie accepteert geen andere overtuigingen, niet rechts maar wel vele moslims net zoals de nazi's, hoewel links ons wil laten doen denken dat rechtse mensen anderen niet accepteren. Het enige wat het huidige rechts (muv een paar rotte appelen) doet is kritiek geven op de islam op basis van al die radicale elementen en daarom wordt rechts geassocieerd met nazi's. En dan spint links er een heel verhaal om heen op basis van huidskleur of hoofddoekjes omdat ze geen enkele discussie ooit zullen winnen zodra we de inhoud van de islam gaan bespreken en het effect wat de islam heeft op de huidige samenleving. Een zwaktebod is het, net zoals de NSB'ers in de jaren 40.

Het is links wat roept dat je niet alle moslims over een kam mag scheren, maar wel keer op keer rechts over een kam scheert. Geloven in een progressief rechts persoon bestaat niet, nee rechtse personen zijn tegen vrouwen, tegen homo's, tegen alles wat anders is dan een blanke man, dat is het verhaaltje wat ze steeds herhalen. Terwijl deze rechtse persoon vrouwen op handen draagt en homo's al jaren accepteert omdat ik ze in de vriendenkring heb. Het is een langspeelplaat wat ze blijven afspelen om rechts maar continue weg te zetten als domme bierdrinkende tokkies die wereldvreemd zijn en bang voor alles wat anders is, de waarheid zit er heel ver vanaf. En weet je hoe we dat noemen? Propaganda, weet je wie daar ook zo goed in waren? De nazi's! De joden waren immers geen personen die oververtegenwoordigd waren in de criminaliteit, die uitkeringen trokken, of aanslagen pleegden, nee ze deden het te goed in de samenleving en kregen de schuld van de slechte economie en de positie van de "oorspronkelijke" Duitser. Hmm eens even denken wie nu de schuld krijgt in deze samenleving van de positie van de moslims of zwarte/man vrouw, en wie het ook ontzettend goed doet.......

Het enige argument die de "nazi!!!" roepers hebben is angst voor het vreemde, en dat is grote onzin. Want het is niet de angst voor het vreemde waardoor ik zo'n afkeer heb van de islam, het is de angst op basis van de huidige kennis en de geschiedenis en de praktijk ervaringen. Maar blijf ze vooral pamperen, blijf ze vooral binnenhalen. Blijkbaar zien de oogkleppers onder ons Europa uitgroeien tot het eerste islamitische continent wat in de 1400 jarige geschiedenis van de islam homo's, Joden, Christen en vrouwen gaat respecteren.

n ding weet ik zeker, als het merendeel moslims had bestaan uit blanke mannen dan had links daar al jaren geleden hun afschuw over uitgesproken, en dan had je je als blanke man exact hetzelfde kunnen gedragen als de huidige moslims nu, dan hadden ze wel de gevaren gezien. Zwak volk wat al gecapituleerd is, net zoals de NSB.
pi_199434761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 16:02 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Een buffer creeren? Nederland is ook maar gewoon als bufferstaatje tussen Pruisen en Frankrijk ontstaan.
In een tijd waar je er nog mee kon wegkomen ja en grenzen nogal verschoven. :')
Anno jaar 1900+ is het not done zonder grote oorlogen te ontketenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')