En lichtjes aan het dementeren. Blij dat-ie morgen niet terugkomt.quote:
Dementeren? Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En lichtjes aan het dementeren. Blij dat-ie morgen niet terugkomt.
Het tweede duo was een verademing. Gewoon kennis hebben en gewoon antwoorden geven
Ik zeg niksquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan, je werkt voor het programma?
Je hoofd doet het nog goed.quote:
Ik wist ook niet alle vragen, maar wel veel. De vragen leken ook iets aangepast aan het niveau van de gemiddelde BN-er, maar dat was niet erg, het moet ook gezellig blijven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:39 schreef golfer het volgende:
Leuk, al die vragen over de jaren 70. Kwam, net als Freek, alleen even niet op de naam Rietkerk.
Ben ik nu dan ook aan het dement worden?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:45 schreef Cynix ® het volgende:
Hij kwam op mij nogal verward over. Leek soms niet te weten bij welke vraag ze waren, of hij al antwoord had gegeven, kwam terug op vragen die allang beantwoordt waren. Ik was eerst al bang dat-ie de clown ging uithangen, maar dat viel gelukkig mee. Kijk naar de dame van het tweede duo hoe het ook kan. Ik ben/was een echte fan van Freek, heb al zijn LP's en CD's, dus zeker geen standaard-bash, maar de aftakeling lijkt helaas ingezet. Kan, mag, maar doe dan misschien niet mee aan dit soort programma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |