abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199421740

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.

Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_199421759
Goed topic weer Fuguetjesdans
pi_199421795
Heb m'n ubix naar ubikiri verplaatst voor de airdrop. Best nog een gedoetje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199421805
Waar moet ik nu in investeren aldus de deskundigen hier? Ben geen trader dus voor de lange termijn :)
U MAD?
pi_199421831
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:16 schreef de_boswachter het volgende:
Waar moet ik nu in investeren aldus de deskundigen hier? Ben geen trader dus voor de lange termijn :)
Eth of Dogecoin
.
pi_199421836
quote:
Bitcoin, Ethereum, cardano, vechain, ripple zou ik dan aan denken. Lang lopende projecten die zichzelf al bewezen hebben
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199421864
quote:
Large caps en micro caps
pi_199421879
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Large caps en micro caps
wat ;(
U MAD?
pi_199421883
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bitcoin, Ethereum, cardano, vechain, ripple zou ik dan aan denken. Lang lopende projecten die zichzelf al bewezen hebben
Vechain heb ik al maar wil mijn portefeuille wat diverser maken. Cardano dacht ik ook al aan ja.
U MAD?
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:22:55 #10
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_199421884
quote:
Cardano
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 18:24:50 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199421910
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:18 schreef Fer het volgende:

[..]

Eth of Dogecoin
:')

Dogecoin aan een beginner aanraden voor de lange termijn, doe even normaal man. Er zijn hier mensen die het wel serieus nemen en er serieus geld in steken, donder op met die onzin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199421958
quote:
VET, BTC of ETH.
pi_199421995
Wanneer heeft Binance z'n netwerk op orde? :')

Kan toch niets verzilveren zo joh wat een bullshit.
What Would Goku Do
pi_199422136
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vechain heb ik al maar wil mijn portefeuille wat diverser maken. Cardano dacht ik ook al aan ja.
Cardano is wel een must have, heb zelf alles verdeeld over BNB, Matic, ETH, Luna, Zilliqa, Polkadot, XRP, XLM en nog BTT, maar BTT raad ik je echt niet aan. Zodra die weer hoger staat gaat die eruit.
pi_199422144
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dogecoin aan een beginner aanraden voor de lange termijn, doe even normaal man. Er zijn hier mensen die het wel serieus nemen en er serieus geld in steken, donder op met die onzin.
Hoezo ik vind het ook niks, maar het wordt ondersteund en in principe kan het nog ontwikkeld worden waardoor het technisch relevant kan worden.

Denk je nou echt dat Musk het nu nog laat vallen?

Cardano geloof ik heilig in, maar om het nu in te kopen tegen 2 usd?
.
pi_199422153
quote:
Top 20 MC coins zoals reeds geopperd hier.
pi_199422157
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:47 schreef Fer het volgende:

[..]

Hoezo ik vind het ook niks, maar het wordt ondersteund en in principe kan het nog ontwikkeld worden waardoor het technisch relevant kan worden.

Denk je nou echt dat Musk het nu nog laat vallen?

Cardano geloof ik heilig in, maar om het nu in te kopen tegen 2 usd?
Ben ook nog aan het wachten dat Cardano wat dipt, aan de andere kant wat als die niet meer dipt en over 2 maanden op 4 usd staat.
pi_199422202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Een DeFi coin erbij zoals AAVE is goed voor de diversificatie.
pi_199422465
Heleen van Royen (!) was net als crypto-"expert" bij De Vooravond. :{

Snel alles verkocht. :{
pi_199422520
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:14 schreef Tourniquet het volgende:

Als die Alexander Klpping er geen mening over heeft weten ze niemand anders, de armoede is wat dat betreft echt enorm op de Nederlandse TV. Of het gebrek aan lef op de redacties. Maar om dan met fucking Heleen van Royen aan te komen zetten is wel heel erg ;')
Sterk bearish idd :P
What Would Goku Do
pi_199422560
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:51 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Een DeFi coin erbij zoals AAVE is goed voor de diversificatie.
zijn jullie nu echt goede fundamentale coins aan het aanraden ?
het is 10-100x shitcoin season !!!

NU kan je de echt klappers maken ( geen financieel advies )
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_199422588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:23 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ben jij 15 ofzo?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:27:10 #23
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199422600
quote:

[..]

Laat ze maar lachen met hun 10% winsten. Pakken wij die nullen gewoon :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199422606
Wat is dat voor iets belachelijks die gas fees van het ether netwerk. Ik wilde 50 euro Shiba traden via Metamask, zie ik dat de slow gas fee 150 euro is voor die transactie? En nadat ik dat verlaagd had failde de transactie en ben ik die gas fee ook nog kwijt.

Ik noem het maar lesgeld.. Maar mijn vraag: is die gas fee afhankelijk van het bedrag van de transactie of hetzelfde voor alle transacties?
Alpha kenny one
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:27:49 #25
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_199422611
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:14 schreef Tourniquet het volgende:

Lol wat :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_199422620
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:27 schreef falling_away het volgende:
Wat is dat voor iets belachelijks die gas fees van het ether netwerk. Ik wilde 50 euro Shiba traden via Metamask, zie ik dat de slow gas fee 150 euro is voor die transactie? En nadat ik dat verlaagd had failde de transactie en ben ik die gas fee ook nog kwijt.

Ik noem het maar lesgeld.. Maar vraag: is die gas fee afhankelijk van het bedrag van de transactie of hetzelfde voor alle transacties?
mij ook al eens overkomen en die gas fees zijn compleet idioot ja
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:28:31 #27
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199422622
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:27 schreef falling_away het volgende:

Ik noem het maar lesgeld.. Maar mijn vraag: is die gas fee afhankelijk van het bedrag van de transactie of hetzelfde voor alle transacties?
Die fee is voor iedereen hetzelfde afhankelijk van drukte op het netwerk.
pi_199422625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Ben jij 15 ofzo?
hoezo ???
gewoon feiten.....
pi_199422627
quote:

[..]

Jij loopt hier ook echt alleen maar te kutten de laatste maanden.
pi_199422634
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:28 schreef Predator40 het volgende:

[..]

hoezo ???
gewoon feiten.....
NOu gEwOon, zOmAar... !!!!
pi_199422636
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

??????????????????????
pi_199422641
quote:

[..]

Zou handig zijn als je hier wat van dat soort coins post dan.
pi_199422650
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

kan je dan wel mod zijn, maar wie ben jij dan wel om dat zo te zeggen ?
pi_199422655
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Lol wat :')
twitter
pi_199422690
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:27 schreef falling_away het volgende:

Hier kun je zien op welke momenten de fees historisch gezien het laagst zijn: https://ethereumprice.org/gas/

Maar als je met zulke bedragen wilt spelen kun je beter enkel kijken naar BSC tokens. Daar zijn de fees minder dan $1.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:36:30 #36
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199422732
Was deze nog tegengekomen die ik te vroeg had verkocht. Dit was ook een scam volgens de meesten hier:

pi_199422750
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:33 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hier kun je zien op welke momenten de fees historisch gezien het laagst zijn: https://ethereumprice.org/gas/

Maar als je met zulke bedragen wilt spelen kun je beter enkel kijken naar BSC tokens. Daar zijn de fees minder dan $1.
Ja ik had op die manier Moonpirate gekocht op BSC en dat ging prima idd.

Maar de gas fee is dus hetzelfde of je nu 0.01 ETH of 1000 ETH trade?
Alpha kenny one
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:39:48 #38
459912 FlippingCoin
pi_199422768
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]
Nederlandse tv met de walgelijke BN-er fetisj. Ben die lui ondertussen zo zat met de gedachte dat ze overal over mee moeten praten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_199422776
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:36 schreef Quotidien het volgende:
Was deze nog tegengekomen die ik te vroeg had verkocht. Dit was ook een scam volgens de meesten hier:

[ afbeelding ]
Feit is dat het gewoon shit/memecoin season is......en dan is het klote als je in fundamentele coin zit die amper wat doen ( ik zit in beiden )
pi_199422798
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

kan je dan wel mod zijn, maar wie ben jij dan wel om dat zo te zeggen ?
Wat heeft het ermee te maken dat ik mod ben?

Loop niet zo te janken.

Of zeg misschien nog een keer dat het 2018 all over again is.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:42:49 #41
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199422812
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:40 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Feit is dat het gewoon shit/memecoin season is......en dan is het klote als je in fundamentele coin zit die amper wat doen ( ik zit in beiden )
Je kunt gewoon een van de hondencoins pakken, op een goede prijs instappen en achterover leunen voor het vuurwerk.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 19:44:56 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199422835
Ethereum gaat alweer de lucht in. Bitcoin blijft achter.

Alles is weer goed in de cryptowereld.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199422854
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Loop niet zo te janken.

serieus, hoe ben jij mod geworden ? :D
droeftoeter

je kan je ook gewoon normaal gedragen als een MOD, ik zeg niks verkeerd.
pi_199422889
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:29 schreef Predator40 het volgende:

[..]

??????????????????????
Je mag hier alleen zeggen koop BTC of ETH dat is zogenaamd veilig en onderbouwd. Als je n van de andere 9998 coins tipt (met of zonder goede onderbouwingen) dan ben je een mongool.
Facts don't care about your feelings
pi_199422897
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]
Kwestie van tijd voordat ze een NFT van haar vagijn uitgeeft
pi_199422917
.......
pi_199422927
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je mag hier alleen zeggen koop BTC of ETH dat is zogenaamd veilig en onderbouwd. Als je n van de andere 9998 coins tipt (met of zonder goede onderbouwingen) dan ben je een mongool.
Duidelijk ja.....een aantal zijn er butt hurt dat er een aantal dikke gains hebben gepakt met memecoins en de hype hebben gemist.
pi_199422929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:45 schreef Predator40 het volgende:

[..]

serieus, hoe ben jij mod geworden ? :D
droeftoeter

je kan je ook gewoon normaal gedragen als een MOD, ik zeg niks verkeerd.

Prima joh. Ga shitcoins aanprijzen aan beginners die lange termijn willen investeren.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:52:37 #49
459912 FlippingCoin
pi_199422942
@Fugue even ingrijpen dit escaleert uit de klauwe
pi_199422948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Prima joh. Ga shitcoins aanprijzen aan beginners die lange termijn willen investeren.
oh ja....jij zit erin voor de tech en de toekomst en niet voor de knaken _O-
pi_199422968
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:52 schreef Predator40 het volgende:

[..]

oh ja....jij zit erin voor de tech en de toekomst en niet voor de knaken _O-
Zeg ik dat?
pi_199422975
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tja wat is lange termijn? Als ik dit soort grafieken ziet dan kan je toch niet echt met droge ogen zeggen dat het een veilige investering is. Crypto is gewoon gokken. Op de lange termijn is geen n coin stable.

pi_199422997
gebruikt er iemand hier een yubikey voor 2FA op Binance ?!?
pi_199423063
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
@:fugue even ingrijpen dit escaleert uit de klauwe
La me met rust man ik zit Ferry te kijke
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:02:10 #55
459912 FlippingCoin
pi_199423082
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:00 schreef Fugue het volgende:

[..]

La me met rust man ik zit Ferry te kijke
Je bent mod voor het leven papoea

Aan de arbeid
pi_199423125
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je bent mod voor het leven papoea

Aan de arbeid
Als mijn ETH blijft stijgen klok ik morgen niet meer in anders
pi_199423136
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:05 schreef Fugue het volgende:

[..]

Als mijn ETH blijft stijgen klok ik morgen niet meer in anders
Ik doe met je mee :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 20:07:25 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199423164
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:54 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Tja wat is lange termijn? Als ik dit soort grafieken ziet dan kan je toch niet echt met droge ogen zeggen dat het een veilige investering is. Crypto is gewoon gokken. Op de lange termijn is geen n coin stable.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als je lange termijn wil, dan zoom je heel ver uit en zet je de grafiek op logaritmisch. Dan kijk je of Ethereum daadwerkelijk een sterk product is dat een stijging verdient en gooi je er wat in als dat zo is. Dan maakt het niet uit dat we nu net onder de ATH zitten, want in 2025 is dit gewoon n van de vele hobbels.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199423185
Thanks allen voor de tips ^O^
U MAD?
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:12:06 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199423250
https://www.dextools.io/a(...)a703b355ee46fae2bc3f

Coin die gerugged is door de dev, overgenomen is door de community en maar blijft stijgen. Mensen gooien geld in coins waarvan al bevestigd is dat het scams zijn. Doet me erg aan tulpenmanie denken.
pi_199423321
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:12 schreef Quotidien het volgende:
https://www.dextools.io/a(...)a703b355ee46fae2bc3f

Coin die gerugged is door de dev, overgenomen is door de community en maar blijft stijgen. Mensen gooien geld in coins waarvan al bevestigd is dat het scams zijn. Doet me erg aan tulpenmanie denken.
Ik zit ook in zoiets: Hotdoge
community heeft het overgenomen nadat de dev exit is gegaan, ingestapt op 500k MC ( dat kon zelfs afgelopen zondag nog ) nu rond de 6m maar het was rond de 12m ( daar wat profits gepakt ook ).

Hotbit listing komt eraan.
pi_199423350
ok heb me ingelezen over gas.. Als ik niet had aangemodderd met de gas limit (units), maar alleen met de gas price (GWEI) dan was de transactie niet gefaild. Dan had het hooguit veel te lang geduurd maar dan had ik de transactie kunnen annuleren.

(ja ik weet, nog altijd een Noob actie)
Alpha kenny one
pi_199423355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Loop niet zo te janken.

hij heeft gewoon gelijk, hoe vaak ik hier al gemod ben vanwege "op de man spelen"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 20:18:24 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199423356
Gelukkig hebben we Moonpirate nog.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199423410
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:18 schreef l1ghted het volgende:

[..]

hij heeft gewoon gelijk, hoe vaak ik hier al gemod ben vanwege "op de man spelen"
Misschien zit er een kern van waarheid in? Is maar een idee hoor.
pi_199423414
quote:

[..]

Niet mijn probleem
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:24:46 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199423476
Gezellig weer.
Huilen dan.
pi_199423485
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Niet mijn probleem
mijne ook niet :D

je kan je gewoon gedragen zoals ieder ander, dat je MOD bent maakt je nog geen GOD.
pi_199423486
quote:

[..]

Zelfreflectie, probeer het eens.
pi_199423488
twitter
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:25:42 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199423493
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

DYOR.....en ik ga even tientallen coins per dag opnoemen, dan gaan de modjes ook weer janken
Volgens mij ben jij echt ziek rijk

Waarom ben je dan zo boos?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199423494
Nou dat laatste daar zullen we het nog eens over moeten hebben
pi_199423523
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

DYOR.....en ik ga even tientallen coins per dag opnoemen, dan gaan de modjes ook weer janken
Hou toch op man. :')
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:30:04 #75
459912 FlippingCoin
pi_199423554
post die heleen hier ook?
pi_199423632
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hou toch op man. :')
_O- _O- _O-
zure mod gespot !
pi_199423699
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij echt ziek rijk

Waarom ben je dan zo boos?
rijk in ervaringen...... :D
pi_199423702
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
zure mod gespot !

Helemaal niet. Je bent gewoon aan het janken. Zoals wel vaker.
pi_199423739
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Helemaal niet. Je bent gewoon aan het janken. Zoals wel vaker.
"helemaal niet" boehoehoehoeeeee :'( :'( :B
pi_199423779
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel op Twitter. Volgens mij investeert ze in Doge.
pi_199423785
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:43:20 #82
459912 FlippingCoin
pi_199423833
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:40 schreef viceversa het volgende:

[..]

niet eens in cumrocket :')
pi_199423838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:40 schreef viceversa het volgende:

[..]

dan heeft ze meer profit de afgelopen maanden dan de meesten hier _O-
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:44:26 #84
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199423855
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

niet eens in cumrocket :')
denk niet dat ze pancakeswap kent
pi_199423866
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:38 schreef Predator40 het volgende:

[..]

"helemaal niet" boehoehoehoeeeee :'( :'( :B
Zegt de man die meteen komt huilen in DM.
pi_199424082
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zegt de man die meteen komt huilen in DM.
mail report is inmiddels gedaan, je bent totaal mod onwaardig
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:57:51 #87
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199424136
Popcorn.gif
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:18:54 #88
157922 fathank
pi_199424556
Heey stinkie

Heb je al weer een busa?
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:19:44 #89
157922 fathank
pi_199424562
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

rijk in ervaringen...... :D
Dat is echte rijkdom mijn vriend _O_.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:41:36 #90
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199424888
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 21:43:33 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199424909
Ik zat nog even naar 2017/2018 te kijken, en daar klapte de complete altcoinmarkt nog een maandje voor de grote jongens klapten. Ethereum bereikte de ATH tov Bitcoin 3 weken voor de ATH van Bitcoin, en ging in die periode keihard omlaag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199424989
Jongens wat een gezeik hier

Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199425068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Niet mijn probleem
Nee, ik geloof zeker dat jij andere zorgen hebt.
pi_199425085
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:25 schreef viceversa het volgende:

[..]

Zelfreflectie, probeer het eens.
Teach me, alwetende.
pi_199425117
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Misschien zit er een kern van waarheid in? Is maar een idee hoor.
Het was ook 100% waar, maar wellicht kan je de moeite nemen de posts in dit topic te lezen zodat je de context begrijpt.
pi_199425227
Uit ellende m'n shitcoins maar in Trustwallet gezet, om erachter komen dat je daar sinds enige tijd ook de fees niet meer kun aanpassen :')

Heb nog niet geprobeerd te swappen omdat ik even wacht tot FEG weer hoger staat maar het is nu bidden dat het straks wel werkt...
What Would Goku Do
pi_199425301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:04 schreef viagraap het volgende:
Uit ellende m'n shitcoins maar in Trustwallet gezet, om erachter komen dat je daar sinds enige tijd ook de fees niet meer kun aanpassen :')

Heb nog niet geprobeerd te swappen omdat ik even wacht tot FEG weer hoger staat maar het is nu bidden dat het straks wel werkt...
nog hoger ? :)
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:14:32 #98
279824 Mansjester
City>United
pi_199425408
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja dat is @Fugue
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:16:50 #99
459912 FlippingCoin
pi_199425441
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:14 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ja dat is @:Fugue
:o

TTK mod en post in BTC

Een en een is twee
pi_199425454
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

:o

TTK mod en post in BTC

Een en een is twee
En verstuurt vaak vulgaire foto's

Twee en een is drie
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199425469
Was ik maar zo’n crypto expert ;(
pi_199425499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:08 schreef Predator40 het volgende:

[..]

nog hoger ? :)
Toen ik het eergisteren probeerde had ik bijna 2k winst, nu minder dan duizend. Alsnog lekker natuurlijk maar ik verwacht in deze markt nog wel wat gekkers als ze weer een aankondigingkje doen oid. Ik doe mee aan de bullmarket voor een vliegticket (heel ver weg) en een nieuwe vloer dus dit soort bedragen zijn voor mij geweldig. Tegelijkertijd lig ik er niet wakker van als FEG nooit meer hoger komt dan dit. Al was het maar omdat die 2k dus al door m'n vingers is geglipt :P Virtuele winst is het, meer niet. Alsof je n doelpunt van een vetpot bij TOTO verwijderd was zegmaar.
What Would Goku Do
pi_199425569
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef viagraap het volgende:

[..]

Toen ik het eergisteren probeerde had ik bijna 2k winst, nu minder dan duizend. Alsnog lekker natuurlijk maar ik verwacht in deze markt nog wel wat gekkers als ze weer een aankondigingkje doen oid. Ik doe mee aan de bullmarket voor een vliegticket (heel ver weg) en een nieuwe vloer dus dit soort bedragen zijn voor mij geweldig. Tegelijkertijd lig ik er niet wakker van als FEG nooit meer hoger komt dan dit. Al was het maar omdat die 2k dus al door m'n vingers is geglipt :P Virtuele winst is het, meer niet. Alsof je n doelpunt van een vetpot bij TOTO verwijderd was zegmaar.
Ik heb er tijdens de run omhoog van FEG ongeveer 12k aan winst uitgehaald, de laatste keren steeds 10% op 1.2/1.5/1.7B MC er loopt nu nog 5k.....ik had 450 genvesteerd begin maart.

en dan nog heb ik een groot deel te vroeg verkocht :(
pi_199425650
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bij Polygon heb ik ook wel een goed gevoel tot nu toe.Gaat vrij stabiel omhoog, op coinbase was dit samen met Cardano de grootste stijger na de tweet van Elon Musk.
pi_199425658
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:24 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ik heb er tijdens de run omhoog van FEG ongeveer 12k aan winst uitgehaald, de laatste keren steeds 10% op 1.2/1.5/1.7B MC er loopt nu nog 5k.....ik had 450 genvesteerd begin maart.

Mijn startkapitaal was wat kleiner zullen we maar zeggen :P

Toen BTC vorig jaar ergens op 4k stond dacht ik nog 'goed moment om in te stappen waarschijnlijk' maar toen kon ik cht niks missen.
What Would Goku Do
pi_199425689
UBX is toch wel mijn geldkraan geweest hoor, deze run. Vier jaar geleden was het met vergelijkbaar ETH, maar dit ging tien keer zo snel.
pi_199425714
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:30 schreef recursief het volgende:
UBX is toch wel mijn geldkraan geweest hoor, deze run. Vier jaar geleden was het met vergelijkbaar ETH, maar dit ging tien keer zo snel.
Same here. Was een bizarre run.
pi_199425900
UBX heeft mijn porto ook laten exploderen. Helft in eth omgezet en toen verdubbelde die nog even _O_

Ik heb ook vertrouwen in een nieuwe run van ubx
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:58:51 #109
19297 stinkie
pi_199426280
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:18 schreef fathank het volgende:
Heey stinkie

Heb je al weer een busa?
996
Maar dat is het toch niet echt
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:03:00 #110
19297 stinkie
pi_199426355
En toch blijf ik het gevoel houden dat de trend dalende is, op z’n best zijwaarts. Ook omdat de zomer er aankomt (sell in may).

Dus ETH en btc steeds kleine plukjes erbij kopen, en cash uit de normale aandelen laten staan om een echte dip te kopen
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:06:53 #111
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199426415
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:03 schreef stinkie het volgende:
En toch blijf ik het gevoel houden dat de trend dalende is, op z’n best zijwaarts. Ook omdat de zomer er aankomt (sell in may).

Dus ETH en btc steeds kleine plukjes erbij kopen, en cash uit de normale aandelen laten staan om een echte dip te kopen
Deze weken gaat iedereen z’n vakantiegeld in de cryptos klappen. _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 mei 2021 @ 23:21:06 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199426669
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:28 schreef viagraap het volgende:

[..]

Mijn startkapitaal was wat kleiner zullen we maar zeggen :P

Toen BTC vorig jaar ergens op 4k stond dacht ik nog 'goed moment om in te stappen waarschijnlijk' maar toen kon ik cht niks missen.
Ik heb wat Ether op $300 moeten verkopen om de maand te overleven in 2018. Die doet nu wel pijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:22:40 #113
157922 fathank
pi_199426693
https://decrypt.co/70945/(...)elon-musk-since-2019

De aap is uit de mouw

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:58 schreef stinkie het volgende:

[..]

996
Omdat ie om de haverklap stilstaat zeker :')
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:36:13 #114
19297 stinkie
pi_199426892
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:22 schreef fathank het volgende:

De aap is uit de mouw
[..]

Gekocht en praktisch nooit op gereden. Maar het ding begint langzaam meer waard te worden. Het is een investering :’)
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:54:27 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199427114
Benzine eruit en in de woonkamer. De 916/996/998 is de mooiste serie die ze gemaakt hebben.
Huilen dan.
pi_199427284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat nog even naar 2017/2018 te kijken, en daar klapte de complete altcoinmarkt nog een maandje voor de grote jongens klapten. Ethereum bereikte de ATH tov Bitcoin 3 weken voor de ATH van Bitcoin, en ging in die periode keihard omlaag.
en dat gaat nu weer gebeuren, denk je? :)
pi_199427306
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:58 schreef stinkie het volgende:

[..]

996
Jawel lekkere rauwe bike ^O^
Vakman pur sang
  zaterdag 15 mei 2021 @ 01:50:26 #118
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_199427874
Op mijn mobiel zag ik net een dump bij een coin. Op het dieptepunt wilde ik kopen, maar tegen de tijd dat mijn pc was opgestart - 6 minuten later - was de dip al voor de helft opgegeten.

Hoe kopen jullie snel BSC coins die nog nergens gelisted zijn? Iedereen minuut de chart bijhouden? Coins die nog niet in blockfolio of CG staan hebben geen alerts voor zover ik weet.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 06:24:10 #119
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199428384
Het is nog steeds niet te laat om in Matic te stappen jongens 😌
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199428569
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:24 schreef Predator40 het volgende:

[..]

FEG gaat echt nog veel verder dan waar ze nu staan!
pi_199428987
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 06:24 schreef Mani89 het volgende:
Vorige week voor 50 euro coins gehaald, kreeg er 71 en een beetje, nu toch 106 euro waard. ^O^

Kijken of er een dipje is dit weekend, want ga er wel nog kopen.
pi_199429021
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 01:50 schreef Plots het volgende:
Op mijn mobiel zag ik net een dump bij een coin. Op het dieptepunt wilde ik kopen, maar tegen de tijd dat mijn pc was opgestart - 6 minuten later - was de dip al voor de helft opgegeten.

Hoe kopen jullie snel BSC coins die nog nergens gelisted zijn? Iedereen minuut de chart bijhouden? Coins die nog niet in blockfolio of CG staan hebben geen alerts voor zover ik weet.
Ik gebruik deze tactiek voor die nieuwe coins, zo was ik ook heel snel bij Moonpirate en Yeet, daar toch een leuke cent op verdiend in het begin. Te vroeg verkocht, dat wel weer maar dat is een ander issue. :')

https://www.reddit.com/r/(...)oin_how_to_spot_the/
pi_199429363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 01:50 schreef Plots het volgende:

ik zit in wat telegram groepen waar wel eens wat voorbij komt......
ook veel scams trouwens al die nieuwe coins, dan trekken ze de stekker eruit en dumpen ze alles op je na een uurtje of een paar dagen.

en inderdaad soms moet je heel snel zijn met kopen bij dips of listings op PCS
pi_199429390
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 08:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik gebruik deze tactiek voor die nieuwe coins, zo was ik ook heel snel bij Moonpirate en Yeet, daar toch een leuke cent op verdiend in het begin. Te vroeg verkocht, dat wel weer maar dat is een ander issue. :')

wat is te vroeg ? profit is profit, de top ga je bijna nooit pakken.

mijn "tactiek" in deze run is om steeds 10% profits te pakken als het blijft stijgen en dan een klein deel door te laten lopen, ik koop niks bij, ik doe niet meer aan dca.

enige voorwaarde is wel dat je er op tijd bij bent en niet dipt direct na aankoop.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 09:37:23 #125
157922 fathank
pi_199429396
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:36 schreef stinkie het volgende:

[..]

Gekocht en praktisch nooit op gereden. Maar het ding begint langzaam meer waard te worden. Het is een investering :’)
Zonde van zo'n mooie machine ;(.

Mijn hart huilt een beetje.
pi_199429427
Gisteren toch maar terug naar de fiat gegaan.
Winst gepakt en nu ff aankijken waar het heen gaat
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 09:50:00 #127
18653 crew  D.
pi_199429492
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Gisteren toch maar terug naar de fiat gegaan.
Winst gepakt en nu ff aankijken waar het heen gaat
Fiat? Geen Alfa meer? :P
  zaterdag 15 mei 2021 @ 10:09:31 #128
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199429669
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 23:22 schreef fathank het volgende:

De aap is uit de mouw
[..]

Als doge sneller, energiezuiniger en goedkoper is dan bitcoin, waarom zou je dan doorgaan met bitcoin? Dat is net zoiets als een kolen-stoomauto blijven rijden als de benzinemotor uitgevonden is.
Omdat er mensen zijn die bizarre bedragen betaald hebben om op de btc-blockchain te mogen staan? Voor een nieuwe instapper reden te meer om naar doge te gaan.
The End Times are wild
  zaterdag 15 mei 2021 @ 10:15:59 #129
157922 fathank
pi_199429743
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als doge sneller, energiezuiniger en goedkoper is dan bitcoin, waarom zou je dan doorgaan met bitcoin? Dat is net zoiets als een kolen-stoomauto blijven rijden als de benzinemotor uitgevonden is.
Omdat er mensen zijn die bizarre bedragen betaald hebben om op de btc-blockchain te mogen staan? Voor een nieuwe instapper reden te meer om naar doge te gaan.
Doge is alles wat btc niet is. Om te beginnen heeft DOGE een unlimited supply.

Dogeprinter go brrrrr.
pi_199429845
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Momenteel is Doge nog gewoon een PoW coin die ook veel energie kost om te minen.

Doge kan wel PoS worden maar dat betekent niet dat het bitcoin gaat vervangen.
Er bestaan al jaren PoS coins die bitcoin niet hebben vervangen.
pi_199429914
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 09:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wat is te vroeg ? profit is profit, de top ga je bijna nooit pakken.

mijn "tactiek" in deze run is om steeds 10% profits te pakken als het blijft stijgen en dan een klein deel door te laten lopen, ik koop niks bij, ik doe niet meer aan dca.

enige voorwaarde is wel dat je er op tijd bij bent en niet dipt direct na aankoop.
Ben begonnen met 5 euro op zo'n coins, en winst gepakt zodra die tussen de 10 en 15 stond. Maar toen ik ze verkocht had begonnen ze hier pas over die moonpirate en yeet, en die stonden toen nog hoger. Wou eigenlijk niet kijken want wat je zegt "profit is profit" maar dan baal je soms toch wel. Ach zijn kleine bedragen waar ik nog mee speel op zo'n coins zoals geadviseerd in dat reddit topic. Maar het werkt wel om op bsscan die transfers te bekijken en zo nieuwe coins te vinden die nog niet listed staan.
pi_199430161
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ben begonnen met 5 euro op zo'n coins, en winst gepakt zodra die tussen de 10 en 15 stond. Maar toen ik ze verkocht had begonnen ze hier pas over die moonpirate en yeet, en die stonden toen nog hoger. Wou eigenlijk niet kijken want wat je zegt "profit is profit" maar dan baal je soms toch wel. Ach zijn kleine bedragen waar ik nog mee speel op zo'n coins zoals geadviseerd in dat reddit topic. Maar het werkt wel om op bsscan die transfers te bekijken en zo nieuwe coins te vinden die nog niet listed staan.
Ik had eerst nog "wat" verlies goed te maken, dus ik ben iets groter ingestapt in sommige coins, 5/10 euro zou me maar weinig brengen tevens is het vergeleken met 2018 nog steeds maar een heel klein deel.....toen met veel teveel te laat ingestapt, geen inleg eruit gehaald, domme keuzes gemaakt en steeds weer DCA tijdens de bear market ( in shitcoins zoals cpchain, en scams )
pi_199430238
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 06:24 schreef Mani89 het volgende:
Wilde twee dagen geleden nog voor een paar honderd bijkopen (0.88cent per coin), maar had al aardig wat coins deze maand gekocht, dus zat inmiddels al op de limiet van m'n CC en ondanks dat ik geld had bijgestort duurde het nog uren voordat het op de rekening stond. Toch wel erg zonde nu.
pi_199430277
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:58 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Wilde twee dagen geleden nog voor een paar honderd bijkopen (0.88cent per coin), maar had al aardig wat coins deze maand gekocht, dus zat inmiddels al op de limiet van m'n CC en ondanks dat ik geld had bijgestort duurde het nog uren voordat het op de rekening stond. Toch wel erg zonde nu.
echt altijd hetzelfde....crypto gaat ook zo snel, soms niet eens tijd om na te denken of onderzoek te doen :{
vooral bij die bsc coins.
pi_199430327
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:01 schreef Predator40 het volgende:

[..]

echt altijd hetzelfde....crypto gaat ook zo snel :{
Inderdaad... Gelukkig heb ik op 1 en 4 mei wel een aantal gekocht die inmiddels vrij lekker gaan, maar had als ik eergister had kunnen kopen ook 50% waardestijging daarover mee kunnen pakken :{
  zaterdag 15 mei 2021 @ 11:05:50 #136
157922 fathank
pi_199430334
Coins kopen tot de limiet van je CC

Wat?
pi_199430434
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:05 schreef fathank het volgende:

Wat?
Het is niet zo ernstig als dat het klinkt, creditcard gebruik ik verder niet en heb genoeg geld op de rekening staan om om mijn limiet meerdere malen uit te geven. Maar omdat de creditcard bij een andere bank zit duurt het even voordat het geld van mijn gewone rekening op de creditcard staat.
pi_199430447
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 11:05 schreef fathank het volgende:

Wat?
als er nog 30k op de rekening staat niks mis mee toch ?
mijn limiet is ook maar 1500

>:) >:) _O-
pi_199431670
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 07:41 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

FEG gaat echt nog veel verder dan waar ze nu staan!
Maar hij zakt nog steeds
.
pi_199432516
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 12:45 schreef Fer het volgende:

[..]

Maar hij zakt nog steeds
wat niet op het moment ????
pi_199432790
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Cardano, Polkadot.
pi_199432800
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ADA en DOT.
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 mei 2021 @ 13:50:36 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199432814
Wanneer gaat Bitcoin nou eens de 70k opzoeken :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199432888
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer gaat Bitcoin nou eens de 7k opzoeken :(
fixed
pi_199433838
Mijn Binance Card is aangekomen en ziet er verschrikkelijk dope uit.

BNB holden was nog nooit zo leuk geweest.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 15-05-2021 14:54:27 ]
pi_199433855
SC staat voor Shill Chat in het BTC-forum toch? :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 15-05-2021 14:57:59 ]
pi_199433896
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:53 schreef Erasmus het volgende:
Mijn Binance Card is aangekomen en ziet er verschrikkelijk dope uit.

BNB holden was nog nooit zo leuk geweest.
Wat kun je daarmee?
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:00:40 #148
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199433911
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:55 schreef Erasmus het volgende:
SC staat voor Shill Chat in het BTC-forum toch? :+
In 2 minuutjes ook besteld. Lijkt me wel grappig :)
pi_199433914
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 14:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat kun je daarmee?
https://www.binance.com/nl/cards

Als je geen zin hebt om geld op je IBAN te laten storten. Gezien ik vrijwel zeker weet dat Binance als Chinees bedrijf 0,0 medewerking zal verlenen aan de Nederlandse overheid omtrent openheid van transacties.
pi_199433930
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:00 schreef Quotidien het volgende:

[..]

In 2 minuutjes ook besteld. Lijkt me wel grappig :)
2 dagen BNB gehold en met die 2 dagen gains boodschappen bij de AH gehaald (die van mij accepteert Visa Debit want Rotterdam-Centrum).

Ik ben content.
pi_199433943
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als je geen zin hebt om geld op je IBAN te laten storten. Gezien ik vrijwel zeker weet dat Binance als Chinees bedrijf 0,0 medewerking zal verlenen aan de Nederlandse overheid omtrent openheid van transacties.
Dus gewoon een creditcard die overal geaccepteerd wordt?

Kan je er ook mee pinnen bij atm
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199433962
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dus gewoon een creditcard die overal geaccepteerd wordt?

Kan je er ook mee pinnen?
Op mijn begeleidende brief stond 200 euro per dag van de ATM. Geen limit als je per pin betaalt in wnkels.

Net genoeg om sos te kopen voor ADE later dit jaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 15-05-2021 15:04:47 ]
pi_199434006
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Op mijn begeleidende brief stond 200 euro per dag van de ATM. Geen limit als je per pin betaalt in wnkels.

Mooie manier om wat kleine bedragen uit te cashen dus
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199434071
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Mooie manier om wat kleine bedragen uit te cashen dus
De btw en accijnzen die je uiteindelijk niet kan ontlopen gun ik de overheid wel. O-)
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:20:10 #155
459912 FlippingCoin
pi_199434219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Oh dat is wel nice. :o
pi_199434295
quote:
16s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh dat is wel nice. :o
Zeker. Wat wil de Belastingdienst doen tegen Binance?

BD: "Hallo mogen wij de afschriften van alle Nederlandse kaarthouders? Dringend verzoek"

Binance (die alleen conform de wensen van de Chinese overheid zal werken):

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-05-2021 15:27:20 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:34:43 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199434394
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:25 schreef Erasmus het volgende:

[..]

BD: "Hallo mogen wij de afschriften van alle Nederlandse kaarthouders? Dringend verzoek"

[ afbeelding ]
Tenzij je tienhonderdduizenden euro's ermee uit gaat geven schiet je er toch niks mee op? Betaal gewoon netjes VRH over m'n crypto. Die paar honderd (of tientjes, afhankelijk van de bedragen) die je aan belasting kwijt bent daar lig je toch niet wakker van? En als je ooit je crypto wil cashen mag je alsnog uitleggen waar het vandaan komt.
Huilen dan.
pi_199434406
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tenzij je tienhonderdduizenden euro's ermee uit gaat geven schiet je er toch niks mee op?
Klopt, was ik ook niet van plan. Vind 't gewoon grappig. :P
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:37:19 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199434429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:35 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Klopt, was ik ook niet van plan. Vind 't gewoon grappig. :P
Ah ja, dat kan. Heb al meer pasjes dan me lief is dus ik pas :6 .
Huilen dan.
pi_199434483
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja, dat kan. Heb al meer pasjes dan me lief is dus ik pas :6 .
Je kan Apple Pay gebruiken naast die mooie fysieke kaart.

And they have cookies.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-05-2021 15:41:02 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 15:41:47 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199434506
Apple :') .

Ga weg.
Huilen dan.
pi_199434529
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Apple :') .

Ga weg.
Laf joe.

xoxoxo
pi_199435481
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

200 is wel karig, kan met mijn Skrillkaart veel meer. Maarja voor een soskaart is vier gram per dag natuurlijk ruim voldoende
pi_199435508
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 17:08 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

200 is wel karig, kan met mijn Skrillkaart veel meer. Maarja voor een soskaart is vier gram per dag natuurlijk ruim voldoende
Precies, altijd de glas halfvol bekijken in plaats van halfleeg.

Limiet bij de ATM boeit mij niet zo veel, is meer een handigheidje dat ik direct kleine bedragen uit mijn Binance funds kan gebruiken als IRL betaalmiddel ipv wachten tot het op mijn IBAN staat (al is dat erg snel bij Binance tegenwoordig).

Leuk om een beetje BNB (of een andere coin uit de tig die je op Binance Card kan droppen) te holden zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-05-2021 17:12:53 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 17:19:25 #165
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_199435611
quote:

[..]

Dat is wel nice. ^^^^^^

Ik bedoel eigenlijk meer hoe stappen mensen zo snel mogelijk in als een whale dumpt, zoals hieronder. Kijkendie continu naar de chart of TG groepen? Ik zoek eigenlijk een alert voor nieuwe coins die nog niet op blockfolio etc staan. Zo;n dump duur 5 minuten en is 10 minuten later al voor de helft opgekocht.

pi_199435637
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 17:19 schreef Plots het volgende:

[..]

Dat is wel nice. ^^^^^^

Ik bedoel eigenlijk meer hoe stappen mensen zo snel mogelijk in als een whale dumpt, zoals hieronder. Kijkendie continu naar de chart of TG groepen? Ik zoek eigenlijk een alert voor nieuwe coins die nog niet op blockfolio etc staan. Zo;n dump duur 5 minuten en is 10 minuten later al voor de helft opgekocht.

[ afbeelding ]
Ow zo bedoel je, nou ik heb wat alerts ingesteld voor grote dips op de coins die ik heb. Ik houd het dagelijks ook een beetje in de gaten, maar is niet dat ik 24/7 de koers aan het monitoren ben. Gisteren wel nog wat alerts aan moeten passen voor Ada en MATIC, want denk niet dat die nu nog eens onder de 1 euro gaan zakken. Zo kreeg ik ze ook met ETH eergisteren en wat bijgekocht.

EDIT: en volgens mij kun je op binance (zeker ook wel op andere handelsites) orders instellen die kopen als die op een bepaalde low staat. Zelf heb ik dat nog niet echt diep uitgezocht, ben ik nog te nieuw voor, zit nu nog in de fase om deze markt te leren begrijpen en al veel tijd kwijt met het lezen over alle coins. :P
  zaterdag 15 mei 2021 @ 17:24:07 #167
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199435664
Zo, even 84 yearn.finance deze dip naar binnen getrokken 👍 Je moet wat
pi_199435695
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 17:24 schreef Apekoek het volgende:
Zo, even 84 yearn.finance deze dip naar binnen getrokken 👍 Je moet wat
Slim, staat ook erg laag. Beetje geluk en je bent miljonair.
pi_199436027
Zag op m'n Kraken app ineens een verticale pump voor BTC in euro maar dat leek een foutje. Wanneer gaan we nu eindelijk parabolisch? ;(

What Would Goku Do
pi_199436049
Hoop dat FEG nog ff onder de 0 door gaat zakken. Koop ik flink bij.
pi_199436970
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:00 schreef F.Sinatra het volgende:
alles gaat flink naar de klote.......ben benieuwd of we nog een run omhoog krijgen of dat het echt afgelopen is.
pi_199437042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:08 schreef Predator40 het volgende:

[..]

alles gaat flink naar de klote.......ben benieuwd of we nog een run omhoog krijgen of dat het echt afgelopen is.
Ik zou uitstappen en volledig in fiat gaan als je er zo in staat gap. Alles wat ik in crypto heb verwacht ik naar 0 te gaan. Zodra me dat pijn zou doen stap ik uit.
pi_199437082
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 mei 2021 @ 19:16:06 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199437090
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:15 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
ETH is de bestuurder die nog even gas bij geeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199437150
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 18:00 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik zit ook op FEG te azen, maar kan maandag pas bijkopen. Dus morgen gaat alles moon ^)
  zaterdag 15 mei 2021 @ 19:22:59 #176
19297 stinkie
pi_199437189
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:25 schreef Erasmus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dus......

Je bent minimaal level 1 KYC, dus ze hebben je id.
Je hebt er ooit een bedrag gestort, van je eigen rekening
En alle applicable countries zijn Europees. En in het voorbeeld van de algemene voorwaarden staat een UK adres.

Mkay....
pi_199437272
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:12 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik zou uitstappen en volledig in fiat gaan als je er zo in staat gap. Alles wat ik in crypto heb verwacht ik naar 0 te gaan. Zodra me dat pijn zou doen stap ik uit.
ik heb al genoeg winsten gepakt dit keer dus maak me geen zorgen meer, van mij mag alles naar 0 ( zou wel jammer zijn ) maar gewoon benieuwd of het nog omhoog gaat :) of naar nieuwe ATH's
pi_199437587
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:20 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Ik zit ook op FEG te azen, maar kan maandag pas bijkopen. Dus morgen gaat alles moon ^)
Ik zit er al 2 maanden in ofzo. Maar als ie nu een 0 erbij tovert wil ik er nog wel 100 bnb aan spenderen.
pi_199437597
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:29 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik heb al genoeg winsten gepakt dit keer dus maak me geen zorgen meer, van mij mag alles naar 0 ( zou wel jammer zijn ) maar gewoon benieuwd of het nog omhoog gaat :) of naar nieuwe ATH's
Zo zit ik er ook in hoor. Heb mn schaapjes droog. En dit is leuk.
pi_199437869
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:49 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Zo zit ik er ook in hoor. Heb mn schaapjes droog. En dit is leuk.
MAAR ZO ZIET NIET IEDEREEN ERIN SOMMIGE MOETEN NOG GELD VERDIENEN
pi_199437947
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:22 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dus......

Je bent minimaal level 1 KYC, dus ze hebben je id.
Je hebt er ooit een bedrag gestort, van je eigen rekening
En alle applicable countries zijn Europees. En in het voorbeeld van de algemene voorwaarden staat een UK adres.

Mkay....
In Europa heeft Binance louter postbusadressen (denk aan trust kantoren), de fysieke servers met data staan in China.

[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 15-05-2021 20:38:58 ]
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:09:20 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199438007
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:03 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Niet iedereen kan geld verdienen in dit systeem. De winst van de een gaat altijd ten koste van de ander.
The End Times are wild
pi_199438275
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 19:12 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ja dit, alleen fuck you money in steken.
Vakman pur sang
pi_199438462
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:03 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Heb je toch al een jaar of 6 de tijd voor gehad :P
  zaterdag 15 mei 2021 @ 20:27:07 #185
459912 FlippingCoin
pi_199438466
Van mij, mag cardano, naar 200k gaan. Geen probleem mee.
pi_199438555
fucking elon musk

hij neukt mij en m'n toekomst
pi_199438597
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
fucking elon musk

Ben je nog miljonair
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199438640
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
fucking elon musk

Gewoon bijkopen, doet hij zelf ook :)
pi_199439137
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ben je nog miljonair
112%
pi_199439176
Ik denk dat Musk gewoon eens dacht, goh beetje tijd over, nu ga ik eens die cryptomarkt fucken :9
Vakman pur sang
pi_199439192
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

112%
Tijd om naar xrp over te stappen. Zodra ripple de rechtzaak tegen de SEC wint gaat die naar ath
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199439202
En
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tijd om naar xrp over te stappen. Zodra ripple de rechtzaak tegen de SEC wint gaat die naar ath
En als ze verliezen?
Vakman pur sang
pi_199439337
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
En
[..]

En als ze verliezen?
Dat gebeurt niet
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199439338
quote:
Ik denk dat Musk gewoon eens dacht, goh beetje tijd over, nu ga ik eens die cryptomarkt fucken :9
Of stiekem goedkoop BTC inkopen en duur Doge verkopen.
pi_199439470
quote:

[..]

Is er een datum voor de uitspraak of is dat niet bekend?
pi_199439552
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niet iedereen kan geld verdienen in dit systeem. De winst van de een gaat altijd ten koste van de ander.
Als alles gewoon blijft stijgen heeft iedereen er baat bij. Het is geen zero-sum game.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:26 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Heb je toch al een jaar of 6 de tijd voor gehad :P
Jaar of 15 al :') en telkens gefaald.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Of stiekem goedkoop BTC inkopen en duur Doge verkopen.
Ja want die gast heeft echt geld nodig...
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:04:56 #197
459912 FlippingCoin
pi_199439571
quote:
Denk dat Musk ook gewoon aandacht nodig heeft. :P
pi_199439581
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat gebeurt niet
En als dat toch wel gebeurd?
Vakman pur sang
pi_199439874
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]

Is het “nodig hebben” relevant bij miljardairs? Stoppen ze met geld verdienen als ze X miljard hebben?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:20:38 #200
157922 fathank
pi_199440010
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als alles gewoon blijft stijgen heeft iedereen er baat bij. Het is geen zero-sum game.
[..]

Jaar of 15 al :') en telkens gefaald.
[..]

Jij was toch een of andere snelle jongen met werknemer(s) en dikke wagens?
pi_199440153
S
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Het een sluit het ander toch niet uit?
Ik ken een snelle jongen van net 30 met een paar miljoen op de bank. In crypto verliest 'ie alleen maar.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 21:26:32 ]
pi_199440256
quote:

[..]

jaja

komende week exchange listing en op 10 usd cash ik 33% uit
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:33:19 #203
157922 fathank
pi_199440390
Ripple..doen die berhaupt nog wat behalve coins uit escrow halen en dumpen op retail?
pi_199440859
Panic sellers :')
pi_199440882
BTC blijft lekker omlaag tanken zeg -O-
  zaterdag 15 mei 2021 @ 21:53:49 #206
345721 spierbal
Tricepbal
pi_199441032
Zat afgelopen week beetje te daytraden op coins met grafieken dat ik dacht nou misschien schiet ie wel eens omhoog. En sell order geplaatst daarna.

Ik had ATM voor 400 dollar, en dat ging een beetje op en neer net voor mijn sell order elke keer. Uit eindelijk voor 11,50 verkocht, nou een winst van 100 dollar.

Zit ik vandaag ff door de lijst te scrollen staat ie op facking over de 40 dollar, paar dagen terug voor 8 in mijn portfolio gegaan.

Dat doet wel pijn om te zien dan :(
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_199441239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Is het “nodig hebben” relevant bij miljardairs? Stoppen ze met geld verdienen als ze X miljard hebben?
Nee want die miljarden worden meestal verdiend door bedrijven. Speculeren in crypto's heeft als enige reden geld verdienen. Op de lange termijn kan het interessant zijn als betaalmiddel of wat het moge wezen. Zo lang hij na zijn tweet niet direct z'n coins verkoopt of pump en dumps doet zie ik niet de link dat hij het voor het geld zou doen.

quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Een snelle jongen ben ik niet en dikke wagens heb ik ook niet meer ;( zit alleen nog aan m'n werknemer vast :')
pi_199441339
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:02 schreef YoshiBignose het volgende:

Nee want die miljarden worden meestal verdiend door bedrijven. Speculeren in crypto's heeft als enige reden geld verdienen. Op de lange termijn kan het interessant zijn als betaalmiddel of wat het moge wezen. Zo lang hij na zijn tweet niet direct z'n coins verkoopt of pump en dumps doet zie ik niet de link dat hij het voor het geld zou doen.
Gaat het er niet vooral om om figuurlijk gesproken de langste piemel te willen hebben?
Als Jeff Bezos volgens sommige lijstjes de rijkste man op aarde is dan steekt dat nogal bij degene die op diezelfde lijstjes nummer 2 staat.
pi_199441341
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:53 schreef spierbal het volgende:
Zat afgelopen week beetje te daytraden op coins met grafieken dat ik dacht nou misschien schiet ie wel eens omhoog. En sell order geplaatst daarna.

Ik had ATM voor 400 dollar, en dat ging een beetje op en neer net voor mijn sell order elke keer. Uit eindelijk voor 11,50 verkocht, nou een winst van 100 dollar.

Zit ik vandaag ff door de lijst te scrollen staat ie op facking over de 40 dollar, paar dagen terug voor 8 in mijn portfolio gegaan.

Dat doet wel pijn om te zien dan :(
dit soort dingen blijf je altijd houden en zien.......blijft klote maargoed.
pi_199441375
hoeveel risico zit er nu aan stablecoins staken op binance.....dat levert toch 10/15% op per jaar maar dat word dan uitgekeerd in BNB?
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:09:43 #211
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199441444
Iets te enthousiast over crypto geluld en nu moet ik iemand uit de dakloosheid helpen. Lesje geleerd.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:10:32 #212
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199441472
Blij dat ik gister maar al mijn ETH heb verkocht en in MATIC heb gepropt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199441574
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Iets te enthousiast over crypto geluld en nu moet ik iemand uit de dakloosheid helpen. Lesje geleerd.
oeps :D
pi_199441579
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:10 schreef Mani89 het volgende:
mazzeltje, goede call !
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:18:17 #215
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199441643
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:14 schreef Predator40 het volgende:

[..]

oeps :D
Op zich niet zo'n probleem als het niet een vage kennis was.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:19:28 #216
459912 FlippingCoin
pi_199441661
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:18 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan? :?
pi_199441675
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:18 schreef Quotidien het volgende:

[..]

ik doe het niet meer....iedereen zoekt het zelf maar uit

heb trouwens het idee dat het in 2018 nog veel meer een hype was

heb 2 vrienden nog wel een tip gegeven voor NFT's maar ze moesten erom lachen......tja
30k+ aan verdiend afgelopen maanden.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:23:51 #218
459912 FlippingCoin
pi_199441771
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:20 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik doe het niet meer....iedereen zoekt het zelf maar uit

heb trouwens het idee dat het in 2018 nog veel meer een hype was

heb 2 vrienden nog wel een tip gegeven voor NFT's maar ze moesten erom lachen......tja
30k+ aan verdiend afgelopen maanden.

Ik neem de tips wel serieus hoor ouwe dibbes. :P
pi_199441950
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:09 schreef Quotidien het volgende:
Zag eerder deze week op Reddit iemand die de dag voor de crash al zijn geld in Shiba Inu had gepompt omdat het zijn laatste kans was om zijn kankerbehandeling te betalen, je ziet de gekste dingen in deze hypemarkt

Tevens SMH USA in dit geval natuurlijk
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:33:16 #220
459912 FlippingCoin
pi_199441988
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:32 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Zag eerder deze week op Reddit iemand die de dag voor de crash al zijn geld in Shiba Inu had gepompt omdat het zijn laatste kans was om zijn kankerbehandeling te betalen, je ziet de gekste dingen in deze hypemarkt
Pfffff. :{

Ja soms best heftige verhalen die niet mooi aflopen. -O-
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:34:00 #221
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199442010
quote:

[..]

Ik heb wat geld gekregen en binnen dagen heeft hij 30 keer zoveel nodig. Of ik dat even kan regelen :)
pi_199442013
quote:

[..]

Tevens LOL USA in dit geval natuurlijk
heb toch het idee dat de hype groter was in 2018 ook in de media
pi_199442021
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb wat geld gekregen en binnen dagen heeft hij 30 keer zoveel nodig. Of ik dat even kan regelen :)
HAHAHAHAHAHA juist ja.....doe ff normaal
laat hem zelf dan kutten met futures .....
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:37:21 #224
157922 fathank
pi_199442069
quote:

[..]

Tevens SMH USA in dit geval natuurlijk
Grote kans dat het een zielig verhaal was om donaties te scoren.
pi_199442080
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

heb toch het idee dat de hype groter was in 2018 ook in de media
Kan me niet herinneren dat er toen debiele dingen als Doge, Shiba, Safemoon, etc. zo de lucht invlogen, die shitcoin hype is echt absurd
pi_199442094
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:37 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat er toen debiele dingen als Doge, Shiba, Safemoon, etc. zo de lucht invlogen, die shitcoin hype is echt absurd
toen was het de ico hype.....
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:39:29 #227
157922 fathank
pi_199442117
quote:

[..]

Je moet je zelf afvragen of die persoon het voor jou zou doen.

Indien enige twijfel, wegwezen. Als het goed gaat heb je vrienden. Als het wat minder is kom je er pas echt achter.
pi_199442128
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:37 schreef fathank het volgende:

[..]

Grote kans dat het een zielig verhaal was om donaties te scoren.
Kan ook ja, dit is hem: My life literally depends SHIBA
https://www.reddit.com/r/(...)rally_depends_shiba/
pi_199442152
Ik zit in nafter nu, x5 sinds de start gisteravond :)

Do what you love, love what you do!
  zaterdag 15 mei 2021 @ 22:42:41 #230
157922 fathank
pi_199442175
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:41 schreef kree het volgende:
Ik zit in nafter nu, x5 sinds de start gisteravond :)
Kom je nu mee.
pi_199442230
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Kom je nu mee.
Hij zit op het moment wel laag in prijs (relatief gezien)
Verwacht dat deze nog flink gaat stijgen. Bijna 20k leden in de telegram groep.

Mooi moment om in te stappen nog
pi_199442240
quote:

[..]

_O-

Maatje van me vroeg het ook aan mij. Maar hij heeft in de afgelopen dagen met een of andere obscure tokensale 160k gemaakt met een inleg van 5k..

Project werd al gerugged voordat mensen konden traden zelfs :'). Op papier had hij 50 miljoen, nadat hij kon withdrawen was het nog maar 160k waard. Gozer is stug blijven holden en het is nu nog maar 80k waard.

Die chart ook echt :D

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2021 22:50:21 ]
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 22:46:27 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199442242
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:45 schreef kree het volgende:

[..]

Hij zit op het moment wel laag in prijs (relatief gezien)
Verwacht dat deze nog flink gaat stijgen. Bijna 20k leden in de telegram groep.

Mooi moment om in te stappen nog
Thanks. Ik ben all-in.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_199442268
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Thanks. Ik ben all-in.
To the moon :D
https://nafter.io/
pi_199442454
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:47 schreef kree het volgende:

[..]

Geen white paper _O_
pi_199443189
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:47 schreef kree het volgende:

[..]

Creditcard limiet opgehoogd om te kunnen kopen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199443217
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Verstandig, deze gaat groot worden namelijk :Y
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:41:30 #238
19297 stinkie
pi_199443407
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:05 schreef Erasmus het volgende:

[..]

In Europa heeft Binance louter postbusadressen (denk aan trust kantoren), de fysieke servers met data staan in China.
Zolang die trustkantoren op de zuid-as zitten, vakken ze gewoon in Nl dan wel EU recht. Dus via een derden-onderzoek be je gewoon de lul.

En de route via je eigen rekening bestaat dan ook nog. Dit kan mogelijk werken als je je crypto op een hardware Wallet had staan en een Binance account had gemaakt voor alle KYC ellende begon.
pi_199443419
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Hey vriend
pi_199443426
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hey vriend
  zaterdag 15 mei 2021 @ 23:48:18 #241
19297 stinkie
pi_199443517
Wat overigens niet zegt dat die Binance card niet interesant is. Als ik via dat ding geld over zou kunnen maken naar een reguliere broker a la 500plus of de giro ontsnap ik mooi aan de Compliance oogjes van opdrachtgevers :’)
pi_199445888
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 23:41 schreef stinkie het volgende:

[..]

Zolang die trustkantoren op de zuid-as zitten, vakken ze gewoon in Nl dan wel EU recht. Dus via een derden-onderzoek be je gewoon de lul.

En de route via je eigen rekening bestaat dan ook nog. Dit kan mogelijk werken als je je crypto op een hardware Wallet had staan en een Binance account had gemaakt voor alle KYC ellende begon.
Ik heb geen verstand van recht op dit niveau, maar ik neem aan dat de huidige diplomatieke betrekkingen tussen Nederland en China (danwel tussen de EU en China) ervoor zorgen dat ze geen medewerking verlenen conform de richtlijnen van de CCP? Als iemand informatie opvraagt die op dat locatie niet aanwezig is, en ze moeten het dagvaarden vanuit China. China zegt nee want boos op Nederland met zijn commentaar en wantrouwen. Dan stopt de dagvaarding en ook het onderzoek toch daar? Dat nam ik aan in ieder geval.

In een trustkantoortje data opvragen dat daar niet fysiek aanwezig is, maar waar de noodzakelijke externe medewerking niet verleend uiteindelijk niet verleend wordt (ze zullen het vast altijd "proberen", bellen met China en nee horen) lijkt mij toch lastig. Sportkledingbedrijven die het slachtoffer zijn van voetbalshirtnamaak kunnen vaak ook niks met hun Copyright claims doen daardoor.

Zo dacht ik er over, in ieder geval maar als hier toch iets tegen mogelijk is dan geloof ik dat ook wel. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 16-05-2021 08:46:07 ]
pi_199445942
Zou binance ook belangen erbij hebben om normaal met onze banken enzo om te mogen gaan? Ik bedoel, zou vervelend zijn als ze geen geld mogen overmaken of iDeal kunnen gebruiken toch?
.
pi_199445950
Hmmm
twitter

twitter
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 10:12:07 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199446543
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 08:57 schreef viceversa het volgende:
Hmmm
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik vraag me al tijden af wat deze zooi zo groot heeft gemaakt. Net zo'n troep als XRP en BNC, maar dan ook nog eens zonder usecase.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199446546
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 08:57 schreef viceversa het volgende:
Hmmm
[ twitter ]
[ twitter ]
Als toezichthouders het zo'n project moeilijk willen maken dan hoeven ze daar niemand voor te gijzelen.
Klinkt vooral als FUD en dan moet je kijken naar de motivatie van de personen die zoiets Tweeten.
pi_199446653
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik vraag me al tijden af wat deze zooi zo groot heeft gemaakt. Net zo'n troep als XRP en BNC, maar dan ook nog eens zonder usecase.
Ethereum 2.0 krijgt maar 64 shards. Dat alleen al laat ruimte genoeg voor L2 oplossingen als Polygon.

De vraag is echter wel of daar een eigen token voor nodig is. Wat mij betreft niet (maar heb er wel leuk winst op gemaakt).
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 10:25:28 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199446694
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:22 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ethereum 2.0 krijgt maar 64 shards. Dat alleen al laat ruimte genoeg voor L2 oplossingen als Polygon.

De vraag is echter wel of daar een eigen token voor nodig is. Wat mij betreft niet (maar heb er wel leuk winst op gemaakt).
Tuurlijk laat het ruimte over, ik zit ook niet zonder reden diep in Truebit. Maar de hele manier waarop en hoe het opgezet is is het gewoon niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 16 mei 2021 @ 10:59:37 #249
345721 spierbal
Tricepbal
pi_199447080
quote:

[..]

Waar worden die hele kleine coins verkocht dan? Pancakeswap?
pi_199447251
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

o.a. als ze een binance smart chain contract hebben. Dat is eigenlijk wel snel te vinden met Google. Anders op goed geluk het contractadres invoeren op pancakeswap. Gisteren met UltraSafe mijn 100% winst gemaakt en gecasht.
pi_199447271
Ik zit in de HONEY.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199447285
Tip, voor de genteresseerden, maar DYOR!

Shopping.io (SPI)
Website: https://shopping.io/

[ Bericht 5% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 16-05-2021 11:24:09 ]
pi_199447733
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Troep? Ik ben er zelf niet in thuis maar ik hoor alleen maar lovende dingen over polygon.
  zondag 16 mei 2021 @ 11:45:00 #254
345721 spierbal
Tricepbal
pi_199447738
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

o.a. als ze een binance smart chain contract hebben. Dat is eigenlijk wel snel te vinden met Google. Anders op goed geluk het contractadres invoeren op pancakeswap. Gisteren met UltraSafe mijn 100% winst gemaakt en gecasht.
Lekker man daar moet ik mijzelf ook maar eens in gaan verdiepen met wat speelgeld.

Waar heb je dan een Waller? Op die desbetreffende site oid? Misschien nog een linkje met een informatieve gids die daar info over heeft :$
pi_199448208
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tuurlijk laat het ruimte over, ik zit ook niet zonder reden diep in Truebit. Maar de hele manier waarop en hoe het opgezet is is het gewoon niet.
Wat vind je van Chainlink en waar ze op 28 mei mee komen? Wat is het voordeel van Truebit ten opzichte van Link, of Uni (waar Vitalik een voorkeur voor heeft).

https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
pi_199448544
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:45 schreef spierbal het volgende:

[..]

Lekker man daar moet ik mijzelf ook maar eens in gaan verdiepen met wat speelgeld.

Waar heb je dan een Waller? Op die desbetreffende site oid? Misschien nog een linkje met een informatieve gids die daar info over heeft :$
- Binance account aanmaken (Die site heeft ook tutorials)
- BNB kopen
- Trustwallet installeren
- BNB transferen naar je Trustwallet (hoeft niet het volledige bedrag, paar tientjes kan ook)
- Via Trustwallet pancake swap openen (DAPPS)
- In pancakeswap het contract (vindt je vaak via coingecko of bsscan) plakken en wat van je BNB omzetten naar de coin waarin je interesse hebt.

Meer info hier: Of hier:
Eigenlijk best makkelijk en veel handleidingen te vinden online. Ben zelf ook tijdje bezig geweest om het uit te zoeken, maar als je het door hebt klik je er in een minuutje doorheen.

Kleine tip, staar je er niet blind op, heb ook al met een paar kleine wat geld verloren, daarom zet ik er nooit meer dan 5 a 10 euro op (kan niemand in de beurs kijken ;) ) Heb op GMR zo'n 200 euro winst gemaakt met 50 euro (was een wat grotere gok) Gecasht (beetje laten staan), maar hier en daar verlies je wel eens wat, maar als je er n hebt waar je je inzet maal 2 maal 5 soms zelfs maal 10 of zo krijgt dan tikt dat wel lekker aan en onder aan de streep heb ik winst tot nu toe. En zelf zou ik nooit op een coin zetten die op zijn ATH staat en al een paar dagen oud is. Bonfire, Yeet, MoonPirate, allemaal coins die lekker gestegen zijn de eerste dagen en heb daar overal mijn inzet minimaal verdubbeld en gepakt, maar daar was ik ook vroeg bij. Zodra die coins op Reddit (buiten de coins met een goed verhaal/usecase of devteam) of https://9gag.com/cryptocurrency komen (of een andere site) is het in de meeste gevallen (niet altijd) al te laat omdat die mensen die "reclame" maken voor die coin er al inzitten en hopen dat meer mensen instappen zodat zij kunnen cashen, en dan zakt die prijs snel. En trap niet in de scams, zijn er erg veel nu. Daarom echt kijken naar de tips in die reddit post.

Het blijft een beetje gokken he, dus doe niet te gek en cash je profit! Vaak blijven mensen te lang vasthouden in de hoop dat zo'n coin de 1 euro of zo gaat aantikken, dat gebeurd nooit.

Succes ^O^
pi_199448602
Zo'n beetje alles groen nu, behalve SHIB :D
  zondag 16 mei 2021 @ 12:44:22 #258
345721 spierbal
Tricepbal
pi_199448801
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

- Binance account aanmaken (Die site heeft ook tutorials)
- BNB kopen
- Trustwallet installeren
- BNB transferen naar je Trustwallet (hoeft niet het volledige bedrag, paar tientjes kan ook)
- Via Trustwallet pancake swap openen (DAPPS)
- In pancakeswap het contract (vindt je vaak via coingecko of bsscan) plakken en wat van je BNB omzetten naar de coin waarin je interesse hebt.

Meer info hier: Of hier:
Eigenlijk best makkelijk en veel handleidingen te vinden online. Ben zelf ook tijdje bezig geweest om het uit te zoeken, maar als je het door hebt klik je er in een minuutje doorheen.

Kleine tip, staar je er niet blind op, heb ook al met een paar kleine wat geld verloren, daarom zet ik er nooit meer dan 5 a 10 euro op (kan niemand in de beurs kijken ;) ) Heb op GMR zo'n 200 euro winst gemaakt met 50 euro (was een wat grotere gok) Gecasht (beetje laten staan), maar hier en daar verlies je wel eens wat, maar als je er n hebt waar je je inzet maal 2 maal 5 soms zelfs maal 10 of zo krijgt dan tikt dat wel lekker aan en onder aan de streep heb ik winst tot nu toe. En zelf zou ik nooit op een coin zetten die op zijn ATH staat en al een paar dagen oud is. Bonfire, Yeet, MoonPirate, allemaal coins die lekker gestegen zijn de eerste dagen en heb daar overal mijn inzet minimaal verdubbeld en gepakt, maar daar was ik ook vroeg bij. Zodra die coins op Reddit (buiten de coins met een goed verhaal/usecase of devteam) of https://9gag.com/cryptocurrency komen (of een andere site) is het in de meeste gevallen (niet altijd) al te laat omdat die mensen die "reclame" maken voor die coin er al inzitten en hopen dat meer mensen instappen zodat zij kunnen cashen, en dan zakt die prijs snel. En trap niet in de scams, zijn er erg veel nu. Daarom echt kijken naar de tips in die reddit post.

Het blijft een beetje gokken he, dus doe niet te gek en cash je profit! Vaak blijven mensen te lang vasthouden in de hoop dat zo'n coin de 1 euro of zo gaat aantikken, dat gebeurd nooit.

Succes ^O^
Thnx, heb het altijd al gedaan via binance, eens even wat verder kijken nu een beetje traden met die muntjes.

Sowieso doe ik dat met 10tjes werk haha. Bedankt iig!
pi_199449093
En kijk goed dat je de juiste token op coingecko of bscscan hebt, ik heb volgens mij twintig euro aan BNB geswapt naar een adres met precies dezelfde naam en afkorting die kennelijk toch niet de goede was :')
What Would Goku Do
  zondag 16 mei 2021 @ 13:18:38 #260
459912 FlippingCoin
pi_199449276
quote:
14s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:05 schreef viagraap het volgende:
En kijk goed dat je de juiste token op coingecko of bscscan hebt, ik heb volgens mij twintig euro aan BNB geswapt naar een adres met precies dezelfde naam en afkorting die kennelijk toch niet de goede was :')
En maak vooral niet nog meer over als ze zeggen je dan te helpen het terug te krijgen. :')

Al zo vaak in telegram chats voorbij zien komen. :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 13:19:27 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199449293
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Troep? Ik ben er zelf niet in thuis maar ik hoor alleen maar lovende dingen over polygon.
Ik hoorde ook ooit lovende dingen over XRP, maar onder de motorkap is het gewoon centralisatie onder een crypto dekmantel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199449400
quote:
16s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En maak vooral niet nog meer over als ze zeggen je dan te helpen het terug te krijgen. :')

Al zo vaak in telegram chats voorbij zien komen. :+
Lol wut. Ik weet niet eens hoe ik met dat 'adres' in contact zou moeten komen en beschouw het als een verloren zaak.
What Would Goku Do
  zondag 16 mei 2021 @ 13:30:35 #263
459912 FlippingCoin
pi_199449481
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:26 schreef viagraap het volgende:

[..]

Lol wut. Ik weet niet eens hoe ik met dat 'adres' in contact zou moeten komen en beschouw het als een verloren zaak.
Krijgen dan een DM via telegram met instructies van eoa scammer. Terwijl als die mensen die gelinkt zijn aan de coin never DM's first in de naam hebben staan.

Bij de FINE launch denk wel vijf gozers gescammed op die manier. Zaten ook wel tig duizend man in die chat maar toch. :+

Maarja blijft wel sneu zitten ook gewoon echt jonge mensen in die chats.
pi_199449495
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik hoorde ook ooit lovende dingen over XRP, maar onder de motorkap is het gewoon centralisatie onder een crypto dekmantel.
Oh oke, leuk stokpaardje weer. Heb er niet eens zin om inhoudelijk op in te gaan. Ethereum is/wordt ook gecentraliseerde rotzooi trouwens.
  zondag 16 mei 2021 @ 14:56:59 #265
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_199451155
Ben ook begonnen met crypto.

Ik ben nu bijna 2 dagen bezig met ethereum minen op mijn game pc (RTX 2070S).

Heb al 0.00301 ETH gemined :7

Wanneer ETH moon richting de miljard zodat ik lambo kan kopen ?
pi_199451175
twitter

Alles komt goed jongens.
pi_199451527
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:58 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Alles komt goed jongens.
Is het mogelijk in Ed z'n methodes te investeren?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199451725
Crypto EdGod _O_
  zondag 16 mei 2021 @ 15:25:16 #269
131603 Afwazig
Serious business
pi_199451792
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Edraket heeft echt een uitstekend trackrecord hier wat dat betreft.
  zondag 16 mei 2021 @ 15:28:05 #270
62913 Blik
The one and Only!
pi_199451838
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:58 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Alles komt goed jongens.
Hier heeft hij natuurlijk wel een punt
  zondag 16 mei 2021 @ 15:28:49 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199451850
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zou liever in Ed's mysterieuze verdwijning investeren.
Huilen dan.
pi_199452082
quote:
14s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zou liever in Ed's mysterieuze verdwijning investeren.
pi_199452104
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:56 schreef Sjemmert het volgende:
Ben ook begonnen met crypto.

Ik ben nu bijna 2 dagen bezig met ethereum minen op mijn game pc (RTX 2070S).

Heb al 0.00301 ETH gemined :7

Wanneer ETH moon richting de miljard zodat ik lambo kan kopen ?
Niet

Daarom hoog kopen en laag verkopen
pi_199452132
@Nattekat lijkt nu toch dat Ethereum zijn piek heeft gehad. :Y Was een goed uitstapmoment.
pi_199452191
Nieuwe ATH voor Solana.
  zondag 16 mei 2021 @ 15:59:33 #276
407026 Sjemmert
sjemmert
pi_199452575
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Niet

Daarom hoog kopen en laag verkopen
Dat heb ik van de week al gedaan daarom nu verlies terug minen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 16:19:59 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199452977
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:40 schreef viceversa het volgende:
@:Nattekat lijkt nu toch dat Ethereum zijn piek heeft gehad. :Y Was een goed uitstapmoment.
Staat nog steeds ruim boven mijn uitstapmoment ;(

Ik ben in Bitcoin blijven hangen, had ik achteraf beter niet kunnen doen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199453153
Even wat FUD. Woensdag Tether dag.
twitter
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 17:04:14 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199453882
Het is toch al meerdere keren bewezen dat Tether volledig legitiem is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199453981
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:04 schreef Nattekat het volgende:
ze hebben de tijdmachine op 2018 gezet....told you so :)
  zondag 16 mei 2021 @ 17:36:42 #281
104963 ETA
European Travel Author
pi_199454405
quote:
USDT FUD hoort erbij. Net zoals het elk jaar winter wordt, heb je elk jaar wat USDT FUD.

Toen ik net begon, ben ik er ook volledig voor gevallen en tijdelijk alles gecashed. Maar al vlug weer allin gegaan.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_199455918
Wat is er precies aan de hand dat BTC bijna het laagste is sinds feb/mrt?
pi_199455943
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef JDx het volgende:
Check Elon Musk zijn twitteraccount
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 18:53:06 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199455967
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef JDx het volgende:
Aanloop richting de 100k.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199455985
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:51 schreef doggy112 het volgende:

[..]

Check Elon Musk zijn twitteraccount
twitter.com/elonmusk?
  zondag 16 mei 2021 @ 18:54:39 #286
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_199456009
Na hier veel tips over nieuwe coins te hebben gelezen, hierbij mijn bijdrage :)

Anonymous heeft een coin uitgebracht, anongate.

https://bscscan.com/token(...)2937f52dcbe5bb67f5fc

Stijgt lekker in de 1ste 24 uur.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_199456203
Nog nooit zo weinig ETH gehad ;(
pi_199456396
quote:
Die 3% cash reserve kan nog makkelijk naar 0.3% cash.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 19:20:20 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199456538
Ethereum doet weeeeeeeeeeeee.

En ik kijk maar niet naar Truebit, dat doet vast heel erg pijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199456541
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

pi_199456594
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
Na hier veel tips over nieuwe coins te hebben gelezen, hierbij mijn bijdrage :)

Anonymous heeft een coin uitgebracht, anongate.

https://bscscan.com/token(...)2937f52dcbe5bb67f5fc

Stijgt lekker in de 1ste 24 uur.
Lekker een Holder met 50%.
  zondag 16 mei 2021 @ 19:37:54 #292
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_199456982
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Lekker een Holder met 50%.
Zorgen dat je eerder cashed dan diegene :P
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_199457143
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:

En ik kijk maar niet naar Truebit, dat doet vast heel erg pijn.

Ik keek een uurtje geleden
pi_199457466
Lama.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 20:03:59 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199457543
Je zou maar Moonpirate op 11000 * 10-12 gekocht hebben :')

Ik niet x)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 16 mei 2021 @ 20:09:55 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199457694
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Een jaar geleden stond 'ie op $240. Wat is het probleem?
Huilen dan.
pi_199457731
quote:
10s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een jaar geleden stond 'ie op $240. Wat is het probleem?
Katje nooitgenoeg
pi_199458230
twitter
pi_199458240
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Aanloop richting de 100k.
Of crash.
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 mei 2021 @ 20:45:39 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat