SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happiness seems to be loneliness
And loneliness killed my world
My bed was shaking. I can't get to sleep
He is a liar. The demon is a liar. He will lie to confuse us.![]()
Goed. Koffie. ☕👍Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Alsof er niet constant acts worden herhaaldquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heen idee. Heb nog niet gekekenquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook zo indrukwekkend met speeltjes?![]()
Opsporing Verzocht.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef mario390 het volgende:
in nederland heet aktenzeichen xy
oplosing gezocht ofzo
Ja, das ist richtig.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef mario390 het volgende:
oplosing gezocht ofzo
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Watquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:45 schreef mario390 het volgende:
oplosing gezocht ofzo
YESSSSSSSS PHOENYX IS WEER LIVE OP DE WEBCAM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat GG zegt.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
In Duitsland (Oostenrijk ook?) is er een programma op televisie (Aktenzeichen XY) waarin misdaden worden (na)gespeeld, in de hoop dat er mensen zijn die bepaalde dingen herkennen. Het lijkt op Opsporing Verzocht, maar het wordt realistischer in beeld gebracht.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wannier gehen jij op den webcamquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wat , dijn naam ist op duits
hase,
dijn naam is echt hase
Waarom zou je dat willen?quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Moet hij wetenquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:46 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik kijk naar het debat in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:46 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ze hebben pauzequote:Op woensdag 12 mei 2021 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk naar het debat in de Tweede Kamer.
Ja, het wordt heel vaak geschorst. Tsja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ach ja ze zitten ook al een poosjequote:Op woensdag 12 mei 2021 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het wordt heel vaak geschorst. Tsja.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paul, je was mijn held. Wat doe je.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:46 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is erquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Paul, je was mijn held. Wat doe je.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
linkje naar wet denise?quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
phoenyx op cam kijken als er siswet en wet denise isWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen Elstak johneh, party animalsquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen Elstak johZonder wrijving geen glans![]()
Ergens op OnlyFans.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben gebanned door Siswet omdat ik haar rapporteerde toen ze haar hondje iets liet likkenquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
phoenyx op cam kijken als er siswet en wet denise is![]()
![]()
Mannetje wil nog niet slapen.
Hij bleek nog honger te hebben ook.
Fles in gepropt, en hij is weer helemaal wakker!![]()
![]()
arme ToTquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
Fles in gepropt, en hij is weer helemaal wakker!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
#pray4ToTquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
Fles in gepropt, en hij is weer helemaal wakker!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dat twitch ook te casten? Chromecast lijkt het niet te pakken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja dit soort dagen zijn best een beetje heavy.quote:
Maar hij is gelukkig niet meer door de kamer heen aan het stuiteren, van alles op de grond aan het pleuren en mij als klimrek aan het gebruiken terwijl hij dichtbij enthousiast in m'n oor zit te gillen!![]()
![]()
gewoon via youtube>quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef engine het volgende:
Is dat twitch ook te casten? Chromecast lijkt het niet te pakken.
Misschien werkt de truuk met het nummer van Apocalyptica nog een keer?quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
Fles in gepropt, en hij is weer helemaal wakker!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, via de app van Twitchquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef engine het volgende:
Is dat twitch ook te casten? Chromecast lijkt het niet te pakken.![]()
Of beetje drank door zijn flesje te doenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien werkt de truuk met het nummer van Apocalyptica nog een keer?
Ja denk dat ik dat maar doe.quote:Dan moet je inloggenquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die heb ik nog op single gehad.quote:
Naiisquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik nog op single gehad.![]()
![]()
We hebben nu dit op staan:quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien werkt de truuk met het nummer van Apocalyptica nog een keer?
![]()
Oudje, '86 ofzo.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Werkt het?quote:
Laat je dit ook via je nieuwe speakers spelen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Twee keer de helft, echt fantastisch!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
gewoon via youtube>quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef engine het volgende:
Is dat twitch ook te casten? Chromecast lijkt het niet te pakken.
https://www.youtube.com/watch?v=-Ec8J1ODFXE[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2606713/3/25#p199394395]woensdag 12 mei 2021 21:01[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/74056]ToT[/url] het volgende:
[..]
Ja dit soort dagen zijn best een beetje heavy.
Maar hij is gelukkig niet meer door de kamer heen aan het stuiteren, van alles op de grond aan het pleuren en mij als klimrek aan het gebruiken terwijl hij dichtbij enthousiast in m'n oor zit te gillen!
[/quote]
en als je nu met hem een leuk tekenfilmpje kijkt... een rustige?
[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2606713/3/25#p199394460]woensdag 12 mei 2021 21:03[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/74056]ToT[/url] het volgende:
[..]
We hebben nu dit op staan:
https://www.youtube.com/watch?v=aI04HssoVA4
[/quote]
is er iets waar hij normaal moe van wordt?
douchen in bad.. dekentje op de bank?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat kost een abootje daar? 16 euro per maand? Echt geen idee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkt het?
Laat je dit ook via je nieuwe speakers spelen?Nee!
Ja!![]()
![]()
Het gaat weer lekker met qouten @greybones
Fok wilde niet... dus deed ik copy etcquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Het gaat weer lekker met qouten @:greybones
daar kwam dit uit
Lekker oudquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
De speakers die we onlangs gekocht hebben zijn maar 2 jaar jonger dan dat!![]()
![]()
![]()
@ Botjes, ik quote je ff niet.
Hij is eerder vanavond al in bad geweest.
Ik lag net een tijdje met hem in bed met hem bovenop me; daar valt hij normaal van in slaap, maar daar wil hij vandaag helaas niks van weten.![]()
Ze kostten toen fl.6000,-quote:
Ff uitgerekend, met inflatie meegerekend zou dat nu ruim ¤5300 zijn!
Maar ik heb ze voor ¤635.![]()
![]()
Het is altijd de schuld van FOK!quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fok wilde niet... dus deed ik copy etc
daar kwam dit uitOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
deed zelf wel eens slaapliedjes samen zingen..quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:07 schreef ToT het volgende:
@ Botjes, ik quote je ff niet.
Hij is eerder vanavond al in bad geweest.
Ik lag net een tijdje met hem in bed met hem bovenop me; daar valt hij normaal van in slaap, maar daar wil hij vandaag helaas niks van weten.
ben al mijn trucjes vergeten
dan blijft het hangen ofzo... en post mijn post nietquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
deed zelf wel eens slaapliedjes samen zingen..
ben al mijn trucjes vergetenHoudt hij absoluut niet van!
Dat wordt me dan krijsen zeg!
![]()
Dit idd, echt frustrerend!quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan blijft het hangen ofzo... en post mijn post niet![]()
![]()
Quoten gaat soms heel erg traag idd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan blijft het hangen ofzo... en post mijn post nietActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hopen dat hij vanzelf in slaap valt op de bank.... en dan voorzichtig naar z'n bedje dragen...quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]Houdt hij absoluut niet van!
Geen gemakkelijke klus.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Posten en meteen daarna iemand quoten = noodzaak voor f5'en.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Quoten gaat soms heel erg traag idd.![]()
dan is de enige mogelijkheid zelf rustig blijven zo zen mogelijk en ondertussen alle goden verzoeken om hem zo snel mogelijk te laten slapenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]Houdt hij absoluut niet van!
Hij zit nu bij mij op schoot en leunt met zijn elleboog op m'n linker arm, terwijl hij met een tandenborstel op het bureau tikt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopen dat hij vanzelf in slaap valt op de bank.... en dan voorzichtig naar z'n bedje dragen...
Geen gemakkelijke klus.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu bij mij op schoot en leunt met zijn elleboog op m'n linker arm, terwijl hij met een tandenborstel op het bureau tikt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is de enige mogelijkheid zelf rustig blijven zo zen mogelijk en ondertussen alle goden verzoeken om hem zo snel mogelijk te laten slapenEcht he!
Maar over een kwartier ga ik weer naar boven met hem. Hopelijk dat hij dan wél wil slapen.![]()
Als Danny zegt dat iets 'opgelost' is of 'functioneert' betekend dat in ABN dat alles 'nog harder verneukt is dan het al was'quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens Danny zou alles allang opgelost moeten zijn.
de aanhouder wintquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Maar over een kwartier ga ik weer naar boven met hem. Hopelijk dat hij dan wél wil slapen.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is de enige mogelijkheid zelf rustig blijven zo zen mogelijk en ondertussen alle goden verzoeken om hem zo snel mogelijk te laten slapenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Danny zegt dat iets 'opgelost' is of 'functioneert' betekend dat in ABN dat alles 'nog harder verneukt is dan het al was'![]()
![]()
hier ook een moeilijke slaper gehad... werd er wel eens heel wanhopig vanquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Danny zegt dat iets 'opgelost' is of 'functioneert' betekend dat in ABN dat alles 'nog harder verneukt is dan het al was'![]()
![]()
Zo beterquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kostten toen fl.6000,-
Ff uitgerekend, met inflatie meegerekend zou dat nu ruim ¤5300 zijn!
Maar ik heb ze voor ¤635.![]()
![]()
Phoenyx vertelt nu dat hij geniet van TR's zetten en mensen erbij lappen
en daar heb jij aan meegeholpenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:15 schreef Paul het volgende:
Phoenyx vertelt nu dat hij geniet van TR's zetten en mensen erbij lappenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tupac
Er gebeurt van alles daar...quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
Mannetje trekt m'n slipper uit, en nu draagt hij 'm zelf!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
En hij heeft hem al weer uitgetrokken!
En nu zwaait hij naar Maanbaby die vanuit de verte aan komt lopen in het filmpje.![]()
Ik geniet er ook altijd van om een meer dan terechte TR bij elke post van jou te machen!quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:15 schreef Paul het volgende:
Phoenyx vertelt nu dat hij geniet van TR's zetten en mensen erbij lappenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee is goed...de vraag was die heeft hem gecovered....Tupac!quote:Changes
heeft hij zijn speen verkeerd om?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
Oh, ik moet weer meezwaaien naar dat filmpje!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je de film al opnieuw moeten starten? Hij duurt 'maar' 24 minuten....quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
Oh, ik moet weer meezwaaien naar dat filmpje!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat kreeg ik even niet meequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is goed...de vraag was die heeft hem gecovered....Tupac!Changes
![]()
![]()
Vrijdagavond hé...dan kan dat gebeurenquote:
Heftigquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:15 schreef Paul het volgende:
Phoenyx vertelt nu dat hij geniet van TR's zetten en mensen erbij lappen~FEYENOORD~
Iddquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijdagavond hé...dan kan dat gebeuren![]()
![]()
Hij is nu op 21 minuten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je de film al opnieuw moeten starten? Hij duurt 'maar' 24 minuten....![]()
@ToT hij kijkt naar je kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijdagavond hé...dan kan dat gebeuren![]()
![]()
woensdag
Dit moet maar niet.... Geen permanente beelden van mini-ToT hier...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wil je nu zeggen dat hij pedofiel is?quote:
Is wel leuk die hitjesDe cover van deze weet ik niet.
dochter had daar echt een kunst van gemaakt.. die draaide dat ding zo snel om .. sneller als wij met de handen doenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vond het altijd grappig als ik het zo in z'n mondje stopte!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eigenlijk wel mee eens maar ja zoveel mensen doen dat op facebook etc. Vind het wel meevallenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
een permanente beelden van mini-ToT hi![]()
Nogwakker?quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wil kersen
En en en die andere 2 fruitsoorten![]()
Haags weer aan het bedelenquote:
Oh nee hij heeft ze het liefst gewoon normaal.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter had daar echt een kunst van gemaakt.. die draaide dat ding zo snel om .. sneller als wij met de handen doen![]()
Ik hoop wel dat hij ze niet lang meer nodig heeft. Er zijn gelukkig wel regelmatig perioden op een dag dat hij ze niet gebruikt.![]()
Ja ik zit een beetje in dubio wat dat betreft. Deze Facebook-links worden vanzelf inactief, maar er lurken natuurlijk sowieso wel mensen mee.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:23 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Eigenlijk wel mee eens maar ja zoveel mensen doen dat op facebook etc. Vind het wel meevallen
Aan de andere kant zijn die foto's verder niet verkeerd of zo en ze zijn ook niet naar m'n adres te herleiden of whatever.![]()
Dan zal ik de sfeer ff verbeteren door Mini-ToT naar boven te slingeren.quote:
Geen idee of ik daarna nog wakker genoeg ben om terug te komen!![]()
![]()
Op naar het warme bad!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En je kind is niet te herkennen later. Kan best begrijpen dat je het doet maar ikzelf post hier geen foto's van mijn kinderen terwijl ik juist voor mijzelf wel vrij in de spot-light staquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:26 schreef ToT het volgende:
en beetje in dubio wat dat betreft. Deze Facebook-links worden vanzelf inactief, maar er lurken natuurlijk sowieso wel mensen mee.
Aan de andere kant zijn die foto's verder niet verkeerd of zo en ze zijn ook niet naar m'n adres te herleid![]()
quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-05-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 971 / +74 / +72 / 3010 / 3477
2. PlymouthFury / 785 / +44 / +127 / 1076 / 1331
3. FreshFruit / 772 / +80 / +20 / 2812 / 3273
4. mario390 / 469 / +49 / +46 / 1229 / 1509
5. greysbones / 460 / +27 / +52 / 3398 / 3629
6. chufi / 414 / +74 / +60 / 400 / 599
7. Mrsloveable / 287 / +6 / +8 / 1455 / 1698
8. Superbadeendje / 274 / +19 / +23 / 1079 / 1317
9. Maanvis / 221 / +9 / +4 / 867 / 1018
10. Nogood / 209 / +21 / +25 / 1740 / 1893
11. Rafeiro / 181 / +0 / +13 / 375 / 488
12. Straatverlichting / 162 / +6 / +3 / 303 / 414
13. DerRabbit / 140 / +5 / +11 / 927 / 1056
14. DJMO / 139 / +14 / +16 / 426 / 547
15. mazaru / 137 / +6 / +14 / 734 / 798
16. ToT / 122 / +9 / +7 / 1143 / 1220
17. aloa / 114 / +0 / +0 / 1004 / 1082
18. hemarookworst / 109 / +3 / +11 / 871 / 961
19. engine / 98 / +2 / +3 / 653 / 738
20. gebrokenglas / 53 / +3 / +4 / 522 / 555SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
maarje post dus wel iemand anders kind op je streamquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:28 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
En je kind is niet te herkennen later. Kan best begrijpen dat je het doet maar ikzelf post hier geen foto's van mijn kinderen terwijl ik juist voor mijzelf wel vrij in de spot-light sta
niet bewust druifquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef greysbones het volgende:
maar
[..]
je post dus wel iemand anders kind op je streamik ging gewoon in dit topic
![]()
pannekoek dan had je dus beter eerst kunnen checkenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
niet bewust druifik ging gewoon in dit topic
Vind het ook beetje dubbel, maar goed.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef greysbones het volgende:
maar
[..]
je post dus wel iemand anders kind op je streamOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
een beetje boel maar goedquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind het ook beetje dubbel, maar goed.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hou toch op johquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
pannekoek dan had je dus beter eerst kunnen checken![]()
Een kwestie van die screen capture weg uit die post van Paul en die YouTube video op private, of gewoon verwijderen.
En opgelost.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
wat een onzinquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
pannekoek dan had je dus beter eerst kunnen checkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
had hem al op spoiler gezetquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Een kwestie van die screen capture weg uit die post van Paul en die YouTube video op private, of gewoon verwijderen.
En opgelost.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het zit mij erg hoog ja.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja echt he dit is toch te debiel gewoon hoe hier word gereageerd weer zeg
Slecht begin van het weekend!~FEYENOORD~
Act!quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het zit mij erg hoog ja.
Slecht begin van het weekend!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja leuk vanavondquote:![]()
Al mag dadelijk ook wel een keer iets sneller
Iemand met echt doorzettingsvermogen en een niet te volgen actquote:
ik mis de dj paulmuziekquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja leuk vanavond![]()
Al mag dadelijk ook wel een keer iets snellerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komt nog welquote:
Die gozer eet maar doorquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand met echt doorzettingsvermogen en een niet te volgen act![]()
~FEYENOORD~
Het mag zeker sneller.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja leuk vanavond![]()
Al mag dadelijk ook wel een keer iets sneller![]()
![]()
De sportscholen zijn volgende week weer open.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die gozer eet maar door![]()
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man weetquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die gozer eet maar door![]()
[ afbeelding ]
Een paar maanden geleden werd ik nog verrot gescholden als ik een Braddie gifje postte.~FEYENOORD~
Het gaat echt nu over die open sportscholen in het debat in de Tweede Kamer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
alsof dat iets uitmaaktquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De sportscholen zijn volgende week weer open.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@MeneerNederlandquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat echt nu over die open sportscholen in het debat in de Tweede Kamer.~FEYENOORD~
Het is te hopen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Had dan even doorgezet in het neerzetten van een geloofwaardig typetje.quote:
Braddie is iig nog geloofwaardig met zijn 'afval' en 'gezond leven' en 'ik ga mijn kanaal nooit meer verwijderen' act dan jij
Wat voor act heb ik als ik vragen mag?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had dan even doorgezet in het neerzetten van een geloofwaardig typetje.
Braddie is iig nog geloofwaardig met zijn 'afval' en 'gezond leven' en 'ik ga mijn kanaal nooit meer verwijderen' act dan jij![]()
Denk daar nog maar eens over naquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wat voor act heb ik als ik vragen mag?
Ik vind je wel aandoenlijk liefquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:45 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Wat voor act heb ik als ik vragen mag?~FEYENOORD~
Mooi gebitquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:46 schreef Paul het volgende:
Dit zou mijn droomduo zijn op Youtube @:phoenyx-god
[ afbeelding ]~FEYENOORD~
Likes aan het harken in de 40+ sc allen~FEYENOORD~
Wellicht eens pauls idee opvolgen en een terugkerende show met Braddie beginnenquote:
ik heb 0,0 over jou te zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:48 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Jajajaja jij nog iets te zeggen over het duo braddie en ik?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Braddie wilde niet. Nu wel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Als phoenyx 3 XXXXXXL kapsalons voor hem mee neemt wil hij vast wel zijn mening bijstellenquote:
Dat denk ik niet. In dit geval.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als phoenyx 3 XXXXXXL kapsalons voor hem mee neemt wil hij vast wel zijn mening bijstellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joh ga lekker met elkaar skypenquote:![]()
Niemand boeit dit.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Joh ga lekker met elkaar skypen![]()
Niemand boeit dit.![]()
zal bij een droom blijven denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ander platform dus daar kijkt danny nooit opquote:
Het kan mij ook geen reet schelen johquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ander platform dus daar kijkt danny nooit op~FEYENOORD~
Mij ook niet, ik stuur geen DM's met gevoelige teksten naar mensen die ze exposenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het kan mij ook geen reet schelen joh
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Siend er wieder poenktjes te kregen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wanneer komt er een verkeringstopic voor jullie twee?quote:![]()
ONZ / Het centrale koppel the FOK! to the ster #1 Where it beginsquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer komt er een verkeringstopic voor jullie twee?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
boek een hotelkamer voor jullie tweequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op twitch nog een stream.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kusje voor het slapen gaan voor paulientjequote:
Dat zei phoenyx iddquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kusje voor het slapen gaan voor paulientjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nog iemand een leuk onderwerp om over te bolken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is het reggae avond?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook wel eens leuk voor een keer.quote:![]()
Dat is echt al jaren geleden ....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
there is a rat in the kitchen
ik hou wel van een beetje reggaeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hou ook van raggequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
there is a rat in the kitchen
ik hou wel van een beetje reggae~FEYENOORD~
Leuk om te draaien in de auto, op een mooie warme zomeravond, relaxt cruisend naar huis....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind het altijd wel fijn tijdens het autorijden, lekker chillquote:~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk om te draaien in de auto, op een mooie warme zomeravond, relaxt cruisend naar huis....![]()
~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Leuk om te draaien in de auto, op een mooie warme zomeravond, relaxt cruisend naar huis....quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn tijdens het autorijden, lekker chill![]()
Same thoughts..quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind Rage Against The Machine altijd wel fijn in de auto: FUCK TOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!! (x heleboel) MOTHERFUCKEEEEEEEER!!!!!!
Mannetje slaapt eindelijk weer hier!![]()
![]()
ik ben boos muziekquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef ToT het volgende:
Ik vind Rage Against The Machine altijd wel fijn in de auto: FUCK TOU I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!! (x heleboel) MOTHERFUCKEEEEEEEER!!!!!!
Mannetje slaapt eindelijk weer hier!
Zo, dat was een aardige klus dus...quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef ToT het volgende:
Mannetje slaapt eindelijk weer hier!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik luister er ook weinig naar, meestal heb ik ouwelullenmuziek aan staan in de auto.quote:
Mijn vriendin en ik gaan ruzie krijgen vrijdag want we zitten dan 6 uren samen in de auto~FEYENOORD~
ben meer linkin park fan dan..quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger nogal vaak gezeik met leidinggevenden!
Ja het verschilt enorm per keer.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, dat was een aardige klus dus...
De laatste tijd gaat het juist wat beter, maar hij was enorm opgezweept door het spelen met de buurtkinderen, en die waren vanavond ook nog vrij lang op straat bezig, wat je in zijn kamertje goed kunt horen.
Gaat nog wat worden, deze zomer.....![]()
I like big buttsEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb dat ook altijd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger nogal vaak gezeik met leidinggevenden!
Het is een godswonder dat ik nog niet ontslagen ben~FEYENOORD~
hij staat nu aanquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Via twitch nooit storingen of andere onderbrekingen
Break stuff!quote:
Is me wat te nu-metal, maar ik snap je wel!
Anyway, de afgelopen 8 jaar of zo amper muziek gedraaid in de auto; m'n vorige auto heb ik 7 haar gehad en de speakers daarin waren gewoon kut, maar ik had ook al snel weinig behoefte meer aan muziek in de auto.
Ik wilde juist rust aan m'n hoofd naarmate de stress meer en meer werd.![]()
Waar gaan jullie heen vrijdag?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik luister er ook weinig naar, meestal heb ik ouwelullenmuziek aan staan in de auto.
Mijn vriendin en ik gaan ruzie krijgen vrijdag want we zitten dan 6 uren samen in de auto
Ik heb meestal podcasts op staan als ik aan het reizen ben of relaxing house of jazz als ik nog wat dingen op mijn laptop moet doen en ik in de trein of vliegtuig zitOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd.
Het is een godswonder dat ik nog niet ontslagen benIk 15 keer. (Lag niet altijd aan mij overigens.)
![]()
Extra concert van Rammstein in het Goffertpark
De Duitse metalband Rammstein geeft op 5 juli 2022 een extra concert in het Nijmeegse Goffertpark![]()
Betraptquote:
Belgiëquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen vrijdag?
Ik heb meestal podcasts op staan als ik aan het reizen ben of relaxing house of jazz als ik nog wat dingen op mijn laptop moet doen en ik in de trein of vliegtuig zit
Ik zoek altijd de etherpiraatjes op, al zal dat na Utrecht wel voorbij zijn gok ik~FEYENOORD~
Fucking awesome!quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef m1st1g het volgende:
Extra concert van Rammstein in het Goffertpark
De Duitse metalband Rammstein geeft op 5 juli 2022 een extra concert in het Nijmeegse Goffertpark![]()
![]()
ik moet zseggen dat heel hard meeschreeuwen bij mij altijd goed hielp.. even alles eruit.. en je dan ook echt helemaal laten gaan.. zal er af en toe best debiel uit hebben gezienquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Break stuff!
Is me wat te nu-metal, maar ik snap je wel!
Anyway, de afgelopen 8 jaar of zo amper muziek gedraaid in de auto; m'n vorige auto heb ik 7 haar gehad en de speakers daarin waren gewoon kut, maar ik had ook al snel weinig behoefte meer aan muziek in de auto.
Ik wilde juist rust aan m'n hoofd naarmate de stress meer en meer werd.
doe het nu ook af en toe.. dan denken mijn kids ook dat ik een of andere debiel ben![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: