de aanhouder wintquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
Maar over een kwartier ga ik weer naar boven met hem. Hopelijk dat hij dan wél wil slapen.
Herkenbaar...quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is de enige mogelijkheid zelf rustig blijven zo zen mogelijk en ondertussen alle goden verzoeken om hem zo snel mogelijk te laten slapen
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Danny zegt dat iets 'opgelost' is of 'functioneert' betekend dat in ABN dat alles 'nog harder verneukt is dan het al was'
hier ook een moeilijke slaper gehad... werd er wel eens heel wanhopig vanquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Danny zegt dat iets 'opgelost' is of 'functioneert' betekend dat in ABN dat alles 'nog harder verneukt is dan het al was'
Zo beterquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze kostten toen fl.6000,-
Ff uitgerekend, met inflatie meegerekend zou dat nu ruim ¤5300 zijn!
Maar ik heb ze voor ¤635.
en daar heb jij aan meegeholpenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:15 schreef Paul het volgende:
Phoenyx vertelt nu dat hij geniet van TR's zetten en mensen erbij lappen
Er gebeurt van alles daar...quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
Mannetje trekt m'n slipper uit, en nu draagt hij 'm zelf!
Ik geniet er ook altijd van om een meer dan terechte TR bij elke post van jou te machen!quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:15 schreef Paul het volgende:
Phoenyx vertelt nu dat hij geniet van TR's zetten en mensen erbij lappen
Nee is goed...de vraag was die heeft hem gecovered....Tupac!quote:
heeft hij zijn speen verkeerd om?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
Oh, ik moet weer meezwaaien naar dat filmpje!
Heb je de film al opnieuw moeten starten? Hij duurt 'maar' 24 minuten....quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef ToT het volgende:
Oh, ik moet weer meezwaaien naar dat filmpje!
Oh dat kreeg ik even niet meequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is goed...de vraag was die heeft hem gecovered....Tupac!Changes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |