Ik zie alleen maar groene kaarsen bij Moonpirate.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie:
[ afbeelding ]
In een paar maanden alles X10 gegaan maar elke keer als er een avondje wat rode cijfers te zien zijn meteen drama.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie:
[ afbeelding ]
In een paar maanden alles X10 gegaan maar elke keer als er een avondje wat rode cijfers te zien zijn meteen drama.
Straks moet ik mijn contract op werk nog laten verlengenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie:
[ afbeelding ]
helemaal nietquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie:
[ afbeelding ]
Hoezo verlengen,ik heb al opgezegd hoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Straks moet ik mijn contract op werk nog laten verlengen
gewoon negerenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jawel door jou ga ik steeds kijken en hyperventileren
Er is natuurlijk wel het een en ander aan de hand in de financiėle wereld.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:05 schreef falling_away het volgende:
Net als de vorige zogenaamde dips van ETH.. als je naar de 1 of 3 maanden chart kijkt zie je hoe weinig dit voorstelt. Het is hooguit even vervelend als je net bent ingestapt.
Je vergeet een nulletje.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Het is bijna precies een maand geleden dat Bitcoin boven de $6000 stond
vb?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
https://etherscan.io/tx/0(...)cdb9223fdcf4454fd2c7
VB doneert even een miljard voor coronadingetjes in India.
Ja in Shib. Die coins heeft hij gehadquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
https://etherscan.io/tx/0(...)cdb9223fdcf4454fd2c7
VB doneert even een miljard voor coronadingetjes in India.
Ja, al met al vrij hilarisch. Die gaan die coins natuurlijk verkopen. Rip shib.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja in Shib. Die coins heeft hij gehad
Lijkt me wel. Dat miljard wordt dus snel minderquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, al met al vrij hilarisch. Die gaan die coins natuurlijk verkopen. Rip shib.
Eem bubbel die in de echte wereld klapt kan ook juist goed nieuws zijn voor crypto.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel het een en ander aan de hand in de financiėle wereld.
M'n aandelenportefeuille is vandaag ook 10% gedaald.
Yep, prima actie. En ja dat miljard zal natuurlijk geen miljard blijven, maar sowieso blijft er een substantieel bedrag over.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dat miljard wordt dus snel minder
Alsnog wel goede actie van hem natuurlijk. Had het ook zelf kunnen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |