Hetzelfde is op de grotemensenmarkt ook gebeurd met een "Tesla aandelen zijn te duur" Tweet.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geeft aan hoe onvolwassen deze markt is.
Ze stappen in feite niet uit. Kan zijn dat het puur een PR stunt is om het duurzame imago van Tesla te beschermen. Musk is niet de enige die zeggenschap heeft natuurlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Beetje vreemd dat ze nu opeens een change of heart hebben. Alsof ze dat drie maanden terug niet wisten.
In elk geval geen goed teken voor crypto dat Tesla er nu al uitstapt.
IK STOP MET FOK! BITCOINquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:52 schreef Rozevla het volgende:
Elon lijkt een beetje op Braddie
JA NEE JA NEE ALLES IS KUT BITCOIN IS TOP DOGECOIN TOP NEE ALLES IS WEER KUT !!!!!
Tesla is niet uitgestapt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Beetje vreemd dat ze nu opeens een change of heart hebben. Alsof ze dat drie maanden terug niet wisten.
In elk geval geen goed teken voor crypto dat Tesla er nu al uitstapt.
Uitgestapt niet. Maar misschien even getethered om vanavond weer terug te kopenquote:Op donderdag 13 mei 2021 11:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tesla is niet uitgestapt.
De ongeïnformeerde fud is weer sterk.
Uitgestapt uit het betaalmiddel bitcoin bedoel ik.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tesla is niet uitgestapt.
De ongeïnformeerde fud is weer sterk.
Bitcoin als betaalmiddel voor Tesla is enkel een gimmick imo.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Uitgestapt uit het betaalmiddel bitcoin bedoel ik.
Ik vind het toch wel logisch dat de koers flink reageert als een groot bedrijf als Tesla besluit om Bitcoin niet langer als betaalmiddel te accepteren.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bitcoin als betaalmiddel voor Tesla is enkel een gimmick imo.
Het is logisch omdat mensen grillig zijn en zich teveel aantrekken van wat die kerel zegt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel logisch dat de koers flink reageert als een groot bedrijf als Tesla besluit om Bitcoin niet langer als betaalmiddel te accepteren.
Nou is Bitcoin ook een matig betaalmiddel, maar goed, dat is wel één van de mogelijke redenen om Bitcoin te gebruiken. De koers is de afgelopen maanden ook de hoogte ingedreven door acceptatie als betaalmiddel hier en daar.
Het is natuurlijk meer anticipatie op het feit dat mensen denken dat anderen zich er wat van aan gaan trekken, maar in feite trekken ze zich er dan wel wat van aan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:35 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is logisch omdat mensen grillig zijn en zich teveel aantrekken van wat die kerel zegt.
Prima, dan kunnen we bijkopen en een paar jaar achterover leunen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het is natuurlijk meer anticipatie op het feit dat mensen denken dat anderen zich er wat van aan gaan trekken, maar in feite trekken ze zich er dan wel wat van aan.
Toch kan het de vraag zijn of Bitcoin nu de weg naar beneden gaat inzetten. Andere bedrijven zullen nu ook minder happig zijn om Bitcoin als betaalmiddel te accepteren denk ik.
Lekker salty ja. Als je 100% gokt op BTC (of crypto in het algemeen) voor je pensioen dan ben je sowieso niet wijs.quote:
Potverdomme toch vergeten je reactie te bookmarken dat 100% zeker de prijs van ETH alleen maar verder zal stijgen de komende maanden.quote:
Doet ie toch ook?quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Potverdomme toch vergeten je reactie te bookmarken dat 100% zeker de prijs van ETH alleen maar verder zal stijgen de komende maanden.
Ik heb ook niet heel veel momenteel, dus zou het ook niet erg vinden als er een enorme dip komt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Prima, dan kunnen we bijkopen en een paar jaar achterover leunen.
Daarom zijn momenten als deze ook zo mooi. Als je er al jaren inzit en hodld dan maken momenten als deze voor jou persoonlijk niets uit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Waar hebben we het überhaupt over? Bitcoin is 10% gedaald, dat is nog minder dan de gemiddelde dagelijkse stijging van Ethereum tussen 2k en 3k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |