abonnement Unibet Coolblue
pi_199381834
Voor uiteenlopende dingen.
En opsommingen.


Zie hier mijn associatie bij De Baron :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:02:11 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199381906
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:48 schreef vencodark het volgende:
Met z’n allen de Baron in. *O*
Ehm.... ik blijf wel bij de kinderen die te klein zijn voor de Baron :+

* mits ze een beetje luisteren :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199381925
Afgelopen oktober was m'n oudste te kort voor de Baron, drommels!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_199382013
Mijn toen 7,5 jarige is in oktober in de Baron geweest. Held! Hij had een beetje tranen toen we naar beneden suisden maar hij was toch wel trots dat hij was geweest. :Y
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:09:44 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199382024
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nog nooit in geweest :o
Ik vond het het enige leuke aan die hele Efteling. Wij gingen twee jaar achter elkaar met werk en eigenlijk voornamelijk voor het gratis eten en drinken...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199382194
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik vond het het enige leuke aan die hele Efteling. Wij gingen twee jaar achter elkaar met werk en eigenlijk voornamelijk voor het gratis eten en drinken...
Maar, maar, het schip?! O+ O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199382208
Ik ga 20 keer per jaar. En bijna elk jaar vieren we Oud en Nieuw in de Efteling. Soms met extra FOK!kers :P *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199382220
Als ik toch zo dichtbij woonde
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:23:06 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199382236
20x per jaar??? :o :X

De mijne vinden achtbanen niet echt leuk (en wij al helemaal niet) dus we hebben 2 jaar terug gezegd maar weer een paar jaar te wachten tot we weer zouden gaan. En toen kwam corona. :+
***
pi_199382238
Baron is geweldig, maar dan wel front row!

M en T zijn helemaal niet van de achtbanen, A daarentegen wel.. heel vervelend.. 🤣🤣
Wij splitsen ons altijd op. M gaat met T in de rustige attracties, A en ik zij thrillseekers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199382241
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:21 schreef Vanyel het volgende:
Als ik toch zo dichtbij woonde
Ik woon in Utrecht :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199382268
Ik was in september voor mijn verjaardag met vrienden (en zonder kinderen) in de Efteling. We moesten rennend door de poortjes om de Baron in te kunnen voor de laatste rit, ik zat voorin en het begon te miezeren. Dat was wel een hele toffe rit :D
Ik ben echt zo gek op achtbanen, kan mij niet hard en over-de-kop genoeg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_199382284
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht :P
:D

Toch net iets dichterbij dan ik :P

Wie weet, als de kinderen daar ooit allebei toe in staat zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199382295
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:25 schreef LeSage het volgende:
Ik was in september voor mijn verjaardag met vrienden (en zonder kinderen) in de Efteling. We moesten rennend door de poortjes om de Baron in te kunnen voor de laatste rit, ik zat voorin en het begon te miezeren. Dat was wel een hele toffe rit :D
Ik ben echt zo gek op achtbanen, kan mij niet hard en over-de-kop genoeg.
Oh ja dat hebben wij ook.
Maar draaiende attracties zoals monsieur Cannibale, daar kan ik niet in en in het reuzenrad krijg ik last van hoogtevrees terwijl ik dat nooit gehad heb. Denk dat dat de leeftijd is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199382310
Ik ben twee jaar terug voor het laatst in de Efteling geweest, vlak voordat kind 4 werd en een kaartje zou moeten hebben. Ik vind het echt te duur om elk jaar heen te gaan, helaas want het is wel tof.
pi_199382312
Met Oud en Nieuw 2019 (vorig jaar konnie duh) zijn mijn man, de vriend van @Sjeen en dochter 4 keer achterelkaar in de Baron geweest want het kon :P Sjeen is er ook in geweest. Ik nooit. Ga ook echt niet.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:29:40 #17
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199382324
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar, maar, het schip?! O+ O+
Kotstrauma, en nee ik was niet de kotser....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199382333
Wij hebben een abo. December verlengd en nog niet kunnen gaan :{
Maat eerlijk moet ik er nog overnadenken of ik meteen voor de deur staat als het open is.
En dat terwijl ze echt goede regels hebben. Alles netjea afgeplakt. En overal afstand en handpompjes met troep.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:33:41 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199382374
Oh ik ga liever naar een dierentuin. Lekker buiten. Maar ik ben nog zo niet klaar voor mensenmassa's...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199382392
Wij hebben 2 Jr een abonnement op Drievliet gehad, maar daar was ik op een gegeven moment wel klaar mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199382407
Wij hebben nu 6 jaar een abo. 1 jaartje er tussen ergens in die 6 jaar omdat ik dacht wel zonder te kunnen. :P
Wat blijkt?!? Dat lukt dus niet. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199383218
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar, maar, het schip?! O+ O+
Het schip is het enige waar ik echt niet (meer) in ga. Ik vind het altijd eng en de laatste keer besloot ik het gewoon niet meer te proberen. :P
Mijn zoon vond het ook helemaal niks terwijl hij de andere achtbanen met plezier (en gezonde angst) deed. :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 mei 2021 @ 07:12:27 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_199383438
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:28 schreef Tally het volgende:
Met Oud en Nieuw 2019 (vorig jaar konnie duh) zijn mijn man, de vriend van @:sjeen en dochter 4 keer achterelkaar in de Baron geweest want het kon :P Sjeen is er ook in geweest. Ik nooit. Ga ook echt niet.
Nee hoor, ikke niet :N :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_199383653
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 06:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het schip is het enige waar ik echt niet (meer) in ga. Ik vind het altijd eng en de laatste keer besloot ik het gewoon niet meer te proberen. :P
Mijn zoon vond het ook helemaal niks terwijl hij de andere achtbanen met plezier (en gezonde angst) deed. :)
Ik word zo ziek in het schip. Ook in villa volta en monsieur cannibale. Achtbanen geen problemen mee.
pi_199383804
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:20 schreef Tally het volgende:
Ik ga 20 keer per jaar. En bijna elk jaar vieren we Oud en Nieuw in de Efteling. Soms met extra FOK!kers :P *O* *O*
Wij ook, minimaal. Ik vind het zo fijn om daar rond te lopen O+• Oud&Nieuw heb ik daar nog nooit gevierd trouwens. Wel in Disneyland Parijs, dat vond ik erg tof.
pi_199383868
Ik ben die ene Nederlander die nog nooit in de Efteling geweest is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_199383887
Oh de Efteling O+
Als alles terug normaal is wil ik misschien weer een abo. Blijf het wel stom vinden dat je geen parkeerabo per gezin kan hebben. En dubbel betalen heb ik weinig zin in.

En de Baron sla ik liever over.
pi_199383899
Ik ging ook pas in mijn studententijd voor het eerst. En daarna nog een keer met vrienden en vervolgens met kind nog een keer of drie. Het was voor ons vroeger ook drie uur rijden enkele reis, no way dat mijn moeder dat met vier kinderen ging ondernemen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199383906
Disney. O+ Heb ik ook eens Oudjaar gevierd. Denk dat we er met mijn ouderlijk gezin 5 x geweest zijn. Laatste keer was in 2012.
pi_199383957
Ik ben 2 keer in de Efteling geweest. 1 meer met overnachting in jaren '60 kamer. Was wel tof, maar nog pre-kinderen.

Nu ga ik liever naar slagharen of hellendoorn. Niet zo ver rijden, overzichtelijk park en genoeg te doen. Hier gaan man en oudste langs de achtbanen, jongste en ik doen de rustige ritjes. Wel geinig, want de oudste is meer verlegen en de jongste extravert, dus mensen verwachten dat de jongste alles durft en de oudste niks :P
Ik hou ook niet zo van de rijen, dus ga ook nog het liefst op studiedagen.
pi_199383997
Efteling O+ Toen ik kind was hadden we een paar jaar met het hele gezin een abonnement. Op saaie doordeweekse middagen even een uurtje of twee ernaartoe, al was het maar voor de speeltuin of de zweefmolen. Heerlijk. Nu gaan we normaal ook wel 2x per jaar, maar nu is het al ruim een jaar geleden en begin ik het wel echt te missen. ;(
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:43:31 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199384003
Hellendoorn is leuk, lekker overzichtelijk ook.
Slagharen... ach, een dagje tussen de hoogblonde Shanehnay's en Dev'angela's is nog wel te doen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199384059
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:31 schreef vencodark het volgende:
Disney. O+ Heb ik ook eens Oudjaar gevierd. Denk dat we er met mijn ouderlijk gezin 5 x geweest zijn. Laatste keer was in 2012.
Oh ja Disney.. konden we maar weer. Normaal gaan we elke 2 jaar..
Ben er nu 12x geweest. Het verveelt nooit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199384103
Ik woonde als kind 15 minuten rijden van de Efteling (als je binnendoor reed). Dus wij gingen met schoolreisjes en 1 x per jaar met ouders. Geweldig!

Ik wilde dus in juni gaan voor de verjaardag van mijn verloofde, maar ik lees dat alle binnenattracties gesloten blijven. Tenminste bij opening volgende week.
Met een bijna 3 jarige gaan wij juist voor de binnenattracties zoals Carnavals festival, Droomvlucht, Symbolica en Fata Morgana.
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:06:12 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199384224
Wij hebben dus een Disney abonnement gehad. Die keer dat man z’n band kapot reed was dus toen. Dus omdat we ook nog de dag er na konden gaan hadden we geen stress.

Waarom hadden we een abonnement? We waren daar met schoonmoeder voor een weekend. En een abo was een paar tientjes. We zijn dat jaar nog 2 of 3 keer geweest.
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:06:26 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199384225
Exode, sterkte vandaag
pi_199384245
Disney O+ O+ O+
2 jaar geleden middenin de zomervakantie met de kinderen geweest, wat was dat gaaf! We hadden een leuke aanbieding gevonden waardoor we in Club appartement van hotel Sequioa zaten. Nu zijn we verpest, een huge kamer met zithoek, eethoek, kitchenette, groot terras en de service ^O^ Elke ochtend uitgebreid ontbijt met gereserveerde tafel en entertainment, elke dag gratis drinken (alles) en om 4 uur borrel uur. Maar vooral: een VIP kaart dus geen rijen in het park! *O* *O* *O*

Jammer alleen dat we dus nooit meer in een gewone kamer willen en de prijzen de pan uitschieten.
pi_199384251
Ik ben wel benieuwd wat ze tijdens die halve opening van de Efteling met de toegangsprijzen gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat men daar nu het volle pond voor wil betalen...

In Frankrijk hebben ze dezelfde soort regels, en hebben veel attractieparken besloten om nog gewoon dicht te blijven omdat het onrendabel is om met zulke beperkingen open te gaan.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_199384258
@exode Sterkte vandaag. ;(

Binnen attracties dicht ja? Dat was mij nog niet bekend.
pi_199384272
We worden vanavond om 19:00 bij de dierenarts verwacht, beestje is super onrustig. Is niet gek natuurlijk.
B gaat mee, hij wilt heel graag mee en de dierenarts vindt het goed. We gaan na het narcose spuitje de ruimte uit en ik kijk even of B daarna nog terug wilt om afscheid te nemen.

Hij heeft een foto mee naar school genomen en gaat vertellen over de kat en vanavond. Held.

Kat heeft vannacht in de woonkamer op zijn favoriete stoel geslapen. Hij wilde duidelijk niet bij zijn broer zijn die wild is. Dus katttenbak, drinken en eten in de woonkamer gezet. Die andere poept toch altijd in de tuin.
Ze wonen in de aanbouwschuur dus normaal komen ze amper binnen. Vooral deze is echt een buitenkat eigenlijk.
pi_199384276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze tijdens die halve opening van de Efteling met de toegangsprijzen gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat men daar nu het volle pond voor wil betalen...

In Frankrijk hebben ze dezelfde soort regels, en hebben veel attractieparken besloten om nog gewoon dicht te blijven omdat het onrendabel is om met zulke beperkingen open te gaan.
Als dat zo is/blijft dan begrijp ik dat mijn ouders hebben afgezegd.
pi_199384279
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee hoor, ikke niet :N :P
Ik dacht dat je de eerst keer mee was :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199384282
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze tijdens die halve opening van de Efteling met de toegangsprijzen gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat men daar nu het volle pond voor wil betalen...

In Frankrijk hebben ze dezelfde soort regels, en hebben veel attractieparken besloten om nog gewoon dicht te blijven omdat het onrendabel is om met zulke beperkingen open te gaan.
Prijzen zijn hetzelfde zag ik...dus veel attracties dicht maar wel volle mep betalen. Ik wil echt wel meewerken aan het omhoog helpen van de Efteling maar dan met daar ter plekke veel te veel uitgeven.
pi_199384326
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef vencodark het volgende:
@:exode Sterkte vandaag. ;(

Binnen attracties dicht ja? Dat was mij nog niet bekend.
Van de site:
Op maandag 17 mei horen we of we definitief open mogen op woensdag 19 mei. De binnenattracties blijven dan gesloten. We zijn momenteel druk bezig met alle voorbereidingen. Houd de website in de gaten voor de meest actuele informatie.
pi_199384336
De jongste is aan het sparen voor het Marvel hotel (lees we hebben haar verjaardagsgeld op haar bankrekening gestord en nu spaart ze haar zakgeld). We willen graag naar Disney en dan naar het Marvel hotel. We wachten alleen ff tot 2023 want dan gaat er een Frozen gedeelte open als het goed is. Dat wil de jongste graag zien.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199384356
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:11 schreef exode het volgende:

[..]

Prijzen zijn hetzelfde zag ik...dus veel attracties dicht maar wel volle mep betalen. Ik wil echt wel meewerken aan het omhoog helpen van de Efteling maar dan met daar ter plekke veel te veel uitgeven.
En extra nadeel is ook dat de Efteling wel veel bezoekers toe mag laten (1 per 10m2, dat zijn er heel wat voor de Efteling), die het met minder attracties moeten doen waardoor het bij die beperkte attracties ook nog eens veel drukker is. Wij slaan voorlopig over...

We twijfelen nu om slagharen te boeken. Dat was vorig jaar erg goed bevallen, en zij hebben vrijwel alleen buitenattracties (en het bootje binnen vonden mijn kinderen vorig jaar doodeng om de een of andere reden, dus willen ze toch niet doen).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_199384693
Ik vind het fijn dat de dierentuinen weer open gaan :)
pi_199384875
Efteling O+

Het Schip en de Baron sla ik wel over. Ik kan niet zo goed tegen die vallende bewegingen, dan zit m'n eten echt in m'n neus :')
(Ik vond laatst een schommel waarin ik samen met mijn neefje lag - zo'n soort 'nestje' - al matig.)

Villa Volta kan ik dan weer wel heel goed hebben, en vind dat een van de tofste attracties O+
pi_199384890
Sterkte vanavond @exode :*
pi_199384936
Ik ben 1 keer in het schip geweest, als kind tijdens een schoolreisje. Wij met de hele bups in de rij was er alleen nog plek in het puntje. Natuurlijk ging ik daar heel stoer zitten. NEVER AGAIN. Vreselijk vond ik het. Je kan me in al die achtbanen zetten, maar het schip, nee.
pi_199384958
2 deuren verderop zijn ze de tuin aan het versieren, zou wel ironisch zijn als daar vanavond een feestje is.....(ik ga het niet over de Corona maatregelen hebben, ik ga me daar niet mee bemoeien bij anderen. Zeker niet in de tuin en dus buitenlucht)
pi_199385025
Voor de Efteling hebben wij een pasje waarmee we via de uitgang naar binnen mogen. Dat is wel erg fijn. We gaan overigens niet vaak in attracties, voor Sjaak hoeft dat niet zo nodig.

Met ons abonnement van de Efteling mogen we jaarlijks ook 1x gratis naar Europapark en dat doen we meestal ook. Dat vind ik ook zo’n prettig park om rond te lopen O+
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:16:57 #53
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199385711
Ik woon 20 minuutjes rijden van de Efteling, maar geen abo. Denk dat ik het er niet uit zal halen met de 19 euro per maand pp. Zo geweldig is het nou ook weer niet :P eens in de zoveel tijd gaan we een keertje, wel meer dan 10x geweest iig. Ik vind attractiepark Slagharen ook heel leuk, vooral voor wat kleinere kinderen. Maar denk wel dat we helemaal losgaan zodra alles open is, kleine van inmiddels 3 heeft nog nooit een dierentuin of pretpark gezien.
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:30:27 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_199385886
Ik kon al die attracties altijd heel goed hebben. Kon me niet hoog of hard genoeg gaan.
En toen kreeg ik kinderen. :') alsof mijn complete g-force verdraagzaamheid met de placenta werd afgevoerd.

Maar goed, de achtbanen gaan nog steeds prima :P draaimolens en schommels, not so much.
disclaimer
pi_199385920
Rondjes draaien is hier ook een no-go maar achtbanen kunnen niet gek genoeg O+
Volgend jaar maar met het kind een dagje Walibi doen.

Efteling is hier ook niet haalbaar als Fries :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:36:08 #56
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199385973
Het leuke aan de efting vind ik juist dat er ook veel attrwcties zijn die niet meteen hard en hoog gaan :D Droomvlucht, symbolica, fata morgana etc. Voor mij draait de efteling om sfeer dus ik wqcht wel tot volgend jaar.

We zouden vorig jaar een paar dagen gaan. De laatste studiedagen (bovenbouw heeft bij ons minder studiedagen). Maar ja, dat gibg niet door. Ik weet niet of we het ooit alsnog kunnen doen wa t vakantie /weekend is toch iets andere prijscategorie.
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:38:39 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_199386005
Als ik zie hoe kansloos druk het winkelcentrum van Eindhoven gisteren was (jep, op dinsdagochtend...) dan skip ik de Efteling voorlopig ook nog wel even. 17 miljoen mensen hebben maanden gewacht tot ze weer dingen mogen en gaan nu dus allemaal, en allemaal tegelijk.
Ik heb soberso weinig op met massa's mensen en door de hele situatie het afgelopen jaar kan ik het nóg minder goed hebben :@
disclaimer
pi_199386025
Vorig jaar heb ik samen met een vriendin en onze jongens ''gewoon'' een dag gespijbeld om naar Drouwenerzand te gaan :D Nergens rijen en alleen maar kinderen onder de 4 gespot.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199386062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
Vorig jaar heb ik samen met een vriendin en onze jongens ''gewoon'' een dag gespijbeld om naar Drouwenerzand te gaan :D Nergens rijen en alleen maar kinderen onder de 4 gespot.
Maar dat is ook een leuke plek met basisschool kinderen. Die in Appelscha schijnt ook hetzelfde concept te zijn geworden. Maar dat is voor mijn puber (13&1,75cm) al niet zo leuk meer.
pi_199386085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:42 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Maar dat is ook een leuke plek met basisschool kinderen. Die in Appelscha schijnt ook hetzelfde concept te zijn geworden. Maar dat is voor mijn puber (13&1,75cm) al niet zo leuk meer.
Klopt, ik vind het een fijn park :Y Duine Zathe zijn we nog niet geweest, maar die heeft ''Verkeerspark Assen'' overgenomen en dat is ook leuk voor die kleintjes.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199386221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:12 schreef exode het volgende:
Ik ben 1 keer in het schip geweest, als kind tijdens een schoolreisje. Wij met de hele bups in de rij was er alleen nog plek in het puntje. Natuurlijk ging ik daar heel stoer zitten. NEVER AGAIN. Vreselijk vond ik het. Je kan me in al die achtbanen zetten, maar het schip, nee.
In het puntje! Ik vind het bij de mast al eng. :')
pi_199386350
Wij zijn geswitcht van de Efteling naar Dierentuin Amersfoort. Dat is lekker allemaal buiten en zijn geen rijen behalve bij de toiletten. Meteen kaartjes besteld voor juni.

Efteling komt wel als de binnenattracties open zijn en we een keer doordeweeks kunnen.

Verloofde is in de weer hier vanwege groep 8 kamp. Zij staat voor groep 8 en had samen met haar duo een alternatief kamp bedacht en die is nu officieel afgekeurd door de MR en OR en nog wat R'en.
pi_199386406
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:15 schreef Tally het volgende:
De jongste is aan het sparen voor het Marvel hotel (lees we hebben haar verjaardagsgeld op haar bankrekening gestord en nu spaart ze haar zakgeld). We willen graag naar Disney en dan naar het Marvel hotel. We wachten alleen ff tot 2023 want dan gaat er een Frozen gedeelte open als het goed is. Dat wil de jongste graag zien.
Ik denk dat wij ook wachten tot Frozen open gaat.
En met 2 groot Marvel Fans is de kans aanwezig dat we daar ook gaan slapen.

Sterkte vanavond Exode!

Europapark staat ook nog heel hoog op de lijst, maar dan wel voor een paar dagen. Het is verder rijden dan naar Disney
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199386475
Bij ons staat Legoland en Lego House nog steeds op de lijst. Wellicht komende zomer als Zweden niet kan of we de boot over willen slaan en gaan rijden naar Zweden.
Moet ik wel even sparen want we kopen alles daar meteen op vrees ik.

Frozen?! Frozen?! Ik heb een peuter die idolaat is van Frozen. Echt alles is Frozen in haar hoofd. Film nog nooit gezien maar ze banjert het liefst de hele dag rond in haar Anna jurk terwijl ze 'Laaat het looooos' zingt, hard ook.
pi_199386491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:10 schreef exode het volgende:
We worden vanavond om 19:00 bij de dierenarts verwacht, beestje is super onrustig. Is niet gek natuurlijk.
B gaat mee, hij wilt heel graag mee en de dierenarts vindt het goed. We gaan na het narcose spuitje de ruimte uit en ik kijk even of B daarna nog terug wilt om afscheid te nemen.

Hij heeft een foto mee naar school genomen en gaat vertellen over de kat en vanavond. Held.

Kat heeft vannacht in de woonkamer op zijn favoriete stoel geslapen. Hij wilde duidelijk niet bij zijn broer zijn die wild is. Dus katttenbak, drinken en eten in de woonkamer gezet. Die andere poept toch altijd in de tuin.
Ze wonen in de aanbouwschuur dus normaal komen ze amper binnen. Vooral deze is echt een buitenkat eigenlijk.
Heel veel sterkte voor jullie :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:14:23 #66
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199386532
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:38 schreef SQ het volgende:
Als ik zie hoe kansloos druk het winkelcentrum van Eindhoven gisteren was (jep, op dinsdagochtend...) dan skip ik de Efteling voorlopig ook nog wel even. 17 miljoen mensen hebben maanden gewacht tot ze weer dingen mogen en gaan nu dus allemaal, en allemaal tegelijk.
Ik heb soberso weinig op met massa's mensen en door de hele situatie het afgelopen jaar kan ik het nóg minder goed hebben :@
Oh dit, ik denk echt niet dat ik ooit weer aan die massa's mensen kan gaan wennen.
Ik mis de stilte van de avondklok zelfs ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:14:32 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199386535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:03 schreef exode het volgende:
Wij zijn geswitcht van de Efteling naar Dierentuin Amersfoort. Dat is lekker allemaal buiten en zijn geen rijen behalve bij de toiletten. Meteen kaartjes besteld voor juni.

Efteling komt wel als de binnenattracties open zijn en we een keer doordeweeks kunnen.

Verloofde is in de weer hier vanwege groep 8 kamp. Zij staat voor groep 8 en had samen met haar duo een alternatief kamp bedacht en die is nu officieel afgekeurd door de MR en OR en nog wat R'en.
Bij ons is dat volgens mij bovenschools door de stichting besloten. Dat kampen niet doorgaan.


Heeft voor 1 school bijna een staartje gekregen vorig jaar.
Veel scholen van de stichting gaan in groep acht naar Giethoorn. En een school had op eigen houtje dat alsnog geboekt. Volgens mij zijn ze op hun vingers getikt want ze zijn uiteindelijk niet meer gegaan.
Er was namelijk nog maar een week beschikbaar op die locatie. En alle scholen wilden natuurlijk die week gaan.Maar hoe of wat precies weet ik niet hoor.

Volgens mij doen ze ook dit jaar weer een alternatieve kamp week. Dus met elke dag leuke activiteiten.
pi_199386570
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bij ons is dat volgens mij bovenschools door de stichting besloten. Dat kampen niet doorgaan.

Heeft voor 1 school bijna een staartje gekregen vorig jaar.
Veel scholen van de stichting gaan in groep acht naar Giethoorn. En een school had op eigen houtje dat alsnog geboekt. Volgens mij zijn ze op hun vingers getikt want ze zijn uiteindelijk niet meer gegaan.
Er was namelijk nog maar een week beschikbaar op die locatie. En alle scholen wilden natuurlijk die week gaan.Maar hoe of wat precies weet ik niet hoor.

Volgens mij doen ze ook dit jaar weer een alternatieve kamp week. Dus met elke dag leuke activiteiten.
Vorig jaar heeft groep 8 in tentjes in een tuin van een leerling gekampeerd. Tenten ingedeeld en die indeling met alles aangehouden. Iedereen zelf eten en drinken mee.
Toen stond ze overigens niet voor groep 8.

Er was nu door de stichting een alternatief gevraagd en die is dus afgekeurd. Ik vond het afkeuren niet zo gek, maar vriendin snapt er niet zoveel van. Ze gaan nu iets anders bedenken wat wel echt door kan gaan.
pi_199386588
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:38 schreef SQ het volgende:
Als ik zie hoe kansloos druk het winkelcentrum van Eindhoven gisteren was (jep, op dinsdagochtend...) dan skip ik de Efteling voorlopig ook nog wel even. 17 miljoen mensen hebben maanden gewacht tot ze weer dingen mogen en gaan nu dus allemaal, en allemaal tegelijk.
Ik heb soberso weinig op met massa's mensen en door de hele situatie het afgelopen jaar kan ik het nóg minder goed hebben :@
Ik loop liever in de Efteling dan in een winkelcentrum. In de Efteling mogen uiteraard maar een maximaal aantal bezoekers binnen, terwijl een winkelcentrum gewoon free for all is. Ik vind dat echt wel een verschil maken. Anders zou ik ook niet gaan...
pi_199386615
@exode Wat knap van B. Het wordt verdrietig maar ook weer heel leerzaam eigenlijk. Grote knul.
Als je had gewild, kon de dierenarts ook thuis het prikje zetten? Mijn ouders hebben al hun zieke dieren thuis laten inslapen.

En ik heb zo’n relaxte dag vandaag!
Dochter was naar dansles en ik ben toen gaan wandelen. Allemaal jonge schaapjes gezien. O+
Daarna met Z. even een uurtje in de stad geweest, zij in de bolderkar. Moest nog steeds dat cadeau ruilen wat we met Sinterklaas dubbel hadden gehad dus een bezoekje aan de Intertoys gedaan. Was goed te doen in de stad, niet gek druk maar wel beweging. :)
Z. heeft haar 100e knuffel gehad, zo’n beetje. :')
Ze vind ze wel allemaal geweldig, dus ach.
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:19:06 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199386619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:16 schreef exode het volgende:

[..]

Vorig jaar heeft groep 8 in tentjes in een tuin van een leerling gekampeerd. Tenten ingedeeld en die indeling met alles aangehouden. Iedereen zelf eten en drinken mee.
Toen stond ze overigens niet voor groep 8.

Er was nu door de stichting een alternatief gevraagd en die is dus afgekeurd. Ik vond het afkeuren niet zo gek, maar vriendin snapt er niet zoveel van. Ze gaan nu iets anders bedenken wat wel echt door kan gaan.
Moet er overnacht worden?
Zomaar, het eerste wat in me opkomt:
dag één - stormbaan
Dag twee - fietstocht
Dag drie - bbq op schoolplein en in de avond laserschieten in de verlaten en donkere school
Dag 4 - disco
pi_199386638
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Moet er overnacht worden?
Zomaar, het eerste wat in me opkomt:
dag één - stormbaan
Dag twee - fietstocht
Dag drie - bbq op schoolplein en in de avond laserschieten in de verlaten en donkere school
Dag 4 - disco
Nou, ik vind van niet. Zij vindt van wel.

Ze gaan nu in de omgeving kijken, er zijn aardig was plassen in de buurt dus wellicht iets met een kanotocht en bbqen op een verlaten strandje.
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:24:36 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199386683
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:20 schreef exode het volgende:

[..]

Nou, ik vind van niet. Zij vindt van wel.

Ze gaan nu in de omgeving kijken, er zijn aardig was plassen in de buurt dus wellicht iets met een kanotocht en bbqen op een verlaten strandje.
Lekker thuis slapen. Zou ik zeggen. Maar ik ben dan ook wel gesteld op m’n nachtrust. Iets wat je niet hebt met 60 kinderen onder je hoede en je zelf
of a) in de gang naast de plee ligt onder het nooduitgang bord waar fucking veel licht vanaf komt en de hele nacht kinderen langskomen
Of b) in de keuken op de vloer ligt onder een nooduitgang bord waar fucking veel licht vanaf komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 12-05-2021 12:31:01 ]
pi_199386708
Ze heeft voor de kinderen altijd groep 8 gedraaid. Ze vindt kamp echt geweldig, ik moet er ook niet aan denken.
Het is 1 groep van 28 kinderen. Je zou mij daarna op kunnen vegen geloof ik.

Er wordt nu iig gekeken naar leuke dingen zonder overnachtingen.
pi_199387086
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:27 schreef exode het volgende:
Ze heeft voor de kinderen altijd groep 8 gedraaid. Ze vindt kamp echt geweldig, ik moet er ook niet aan denken.
Het is 1 groep van 28 kinderen. Je zou mij daarna op kunnen vegen geloof ik.

Er wordt nu iig gekeken naar leuke dingen zonder overnachtingen.
Klimbos in Garderen misschien een optie om te noteren? Met een schoolreis krijg je als groep vanaf 20 personen wel korting zie ik.
pi_199387360
Ik heb jouw tips doorgegeven Amaranta, dat laserschieten vond ze een toffe. Thanks.
  woensdag 12 mei 2021 @ 14:00:22 #77
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199388113
Bij ons gaat het groep 8 kamp dit jaar gewoon door. Net als vorig jaar. Wel in een "bubbel" maar dat zijn die schoolkampen sowieso wel. Of iig zoals ik me herinner van vroeger.
pi_199388373
Ik kreeg vandaag een mail, of we het kamp van september willen betalen. Afgelopen september zijn ze ook geweest. Alleen met de eigen klas, dus zoals de 'bubbel' op school ook is. Maar dat is ook weer net een paar maand later.
  woensdag 12 mei 2021 @ 15:04:50 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199388856
Mijn oudste nichtje was zo blij dat hun survival kamp al twee x niet doorgegaan is door corona haha.
Het is nu voor hun jaargang definitief afgelast want ze gaan als het goed is komend schooljaar op buitenlandreis en die kan hopelijk wel door gaan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199388938
Ik vond op kamp gaan vreselijk. :r
pi_199388986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:03 schreef exode het volgende:
Wij zijn geswitcht van de Efteling naar Dierentuin Amersfoort. Dat is lekker allemaal buiten en zijn geen rijen behalve bij de toiletten. Meteen kaartjes besteld voor juni.

Efteling komt wel als de binnenattracties open zijn en we een keer doordeweeks kunnen.

Verloofde is in de weer hier vanwege groep 8 kamp. Zij staat voor groep 8 en had samen met haar duo een alternatief kamp bedacht en die is nu officieel afgekeurd door de MR en OR en nog wat R'en.
Dierenpark Amersfoort. O+ Wij hebben een abonnement, hopen binnenkort ook weer een keer te kunnen gaan. Hun IT rondom die abonnementen is wel vrij belabberd trouwens, maar als tester ben ik wellicht ietwat bevooroordeeld. _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:18 schreef vencodark het volgende:
@:exode Wat knap van B. Het wordt verdrietig maar ook weer heel leerzaam eigenlijk. Grote knul.
Als je had gewild, kon de dierenarts ook thuis het prikje zetten? Mijn ouders hebben al hun zieke dieren thuis laten inslapen.

En ik heb zo’n relaxte dag vandaag!
Dochter was naar dansles en ik ben toen gaan wandelen. Allemaal jonge schaapjes gezien. O+
Daarna met Z. even een uurtje in de stad geweest, zij in de bolderkar. Moest nog steeds dat cadeau ruilen wat we met Sinterklaas dubbel hadden gehad dus een bezoekje aan de Intertoys gedaan. Was goed te doen in de stad, niet gek druk maar wel beweging. :)
Z. heeft haar 100e knuffel gehad, zo’n beetje. :')
Ze vind ze wel allemaal geweldig, dus ach.
Klinkt als een fijn dagje. O+
  woensdag 12 mei 2021 @ 15:15:06 #82
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199388987
Wij gingen vroeger op schoolkamp, dat was stom, maar koorkamp en karatekamp was wel heel leuk.
Karatekamp was altijd in gastgezinnen en dan de hele dag trainen en leuke dingen doen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:12:56 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199391366
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:10 schreef exode het volgende:
Bij ons staat Legoland en Lego House nog steeds op de lijst. Wellicht komende zomer als Zweden niet kan of we de boot over willen slaan en gaan rijden naar Zweden.
Moet ik wel even sparen want we kopen alles daar meteen op vrees ik.
Alle Lego is daar ontzettend duur. Kan je beter daar kijken en thuis bestellen.
KuikenGuppy
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:36:39 #84
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199391709
Ik merk dat ook @SQ dat ik bij alles denk “oh maar al die mensen, laat maar...”

Hemelvaart is J natuurlijj ook vrij, dus ik dacht: samen wat doen. Misschien naar t bos? Oh nee al die mensen laat maar... stad? Blegh. Strand? Blegh. :@ misschien dat ik t weer durf als ik volop gevaccineerd ben, maar eigenlijk dan pas als J dat ook is... in de zomer ofzo.

We hebben wel een chalet op een kleine camping geboekt voor een weekje in Drenthe. In aUgustus. Daar heb ik wel veel zin in!
Kwak
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:55:16 #85
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_199392020
Ik hoop dat het morgen even droog is, dan gaan we picknicken met mijn ouders in de lokale duinen hier, daar is altijd wel ruimte. Dat is precies het soort variatie dat ik wel fijn vind want het leven is best eentonig nu. Wel fijn hoor, en hoogzwanger zijn helpt ook niet qua avontuurlijkheid, maar dat maakt zulke kleine uitjes des te beter. Mits het doorgaat want het komt nu met bakken uit de hemel hier }:| .

Sterkte vanavond Exode en gezin! :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:58:56 #86
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199392084
Oh hier is het heerlijk weer vandaag.
Maar ja, geen duinen...
Dierenpark Amersfoort vind ik ook heel fijn, wel een eindje met de trein maar zo leuk voor de honden daar.
Wildpark Gangelt is dichtbij en ook echt leuk met honden en kinderen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199393823
@SQ en @kwakz0r Hier hetzelfde. Komen vrijwel nergens omdat we het te druk vinden. Helaas durf ik ook niet op vakantie, de gedachte van een accomodatie waar vlak voor jou een ander heeft geleefd vind ik nu al riskant.

Project deuren schilderen ging gestaag verder. Is er een zwart vliegje midden in de nog plakkerige laklaag van een deur geland -O-
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 mei 2021 @ 21:37:22 #88
426493 crew  PippenScottie
pi_199395151
Mijn dochters spelen soms ‘Among Us In Real Life’. Dan zijn ze heel druk roepen ze af en tow ‘Emergency Meeting’ en wijzen ze iemand aan die de imposter is en dan gaan ze hard gillen en doen ze dat een minuut later weer.

Ik dacht dat dit gewoon mijn gekke meisjes waren, maar we waren dit weekend op een camping en daar bleken kinderen uit heel Nederland dit te spelen.

Volgens mij heeft elk kind in ons land het afgelopen jaar veeel te veel tijd achter een schermpje doorgebracht.
pi_199395295
@exode, ik hoop dat jullie op een fijne manier afscheid hebben kunnen nemen van jullie poezebeest. :*
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:51:13 #90
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199395411
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn dochters spelen soms ‘Among Us In Real Life’. Dan zijn ze heel druk roepen ze af en tow ‘Emergency Meeting’ en wijzen ze iemand aan die de imposter is en dan gaan ze hard gillen en doen ze dat een minuut later weer.

Ik dacht dat dit gewoon mijn gekke meisjes waren, maar we waren dit weekend op een camping en daar bleken kinderen uit heel Nederland dit te spelen.

Volgens mij heeft elk kind in ons land het afgelopen jaar veeel te veel tijd achter een schermpje doorgebracht.
Nog altijd beter dan wat ik kinderen van school heb zien spelen.
Paar jaar geleden was het drugslab. En waren ze op het schoolplein met takken en stenen en zand "cocaïne" aan het snijden.
Paar weken geleden speelden ze martelkamertje.
Dus... ja.....
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:51:58 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199395426
Hoe is het gegaan @exode?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 mei 2021 @ 21:53:37 #92
426493 crew  PippenScottie
pi_199395466
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan wat ik kinderen van school heb zien spelen.
Paar jaar geleden was het drugslab. En waren ze op het schoolplein met takken en stenen en zand "cocaïne" aan het snijden.
Paar weken geleden speelden ze martelkamertje.
Dus... ja.....
Damn. Dan moet je toch eens op zoek naar de psychopaat die die spelletjes bedenkt.
Hoe oud waren die kinderen?
pi_199395484
Mijn man en ik spelen soms samen met de kinderen Among Us. Niet irl. Dat vind ik niks aan.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199395531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 15:15 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Dierenpark Amersfoort. O+ Wij hebben een abonnement, hopen binnenkort ook weer een keer te kunnen gaan. Hun IT rondom die abonnementen is wel vrij belabberd trouwens, maar als tester ben ik wellicht ietwat bevooroordeeld. _O-
[..]

Klinkt als een fijn dagje. O+
Als oudmedewerker kan het mij niet verbazen dat de IT daar belabberd is :P manmanman. Veel teveel gedoe, kassa en abonnement destijds. Ben blij dat ik snel over kon naar de winkels :D
pi_199395624
Hij is zo rustig en vredig ingeslapen. We hebben tot het einde tegen hem gepraat en hem geaaid. Je zag hem steeds verder wegzakken.

Daarna brak B die zich de hele tijd groot had gehouden. Woede, verdriet en paniek. Behoorlijk heftig.
Hij heeft hem nog een tijd geknuffeld en gekust.

We gaan het rustig verwerken. Het verdriet mag er zijn. B wilt nu ook steeds verhalen over hem horen, vooral hoe hij was als jong katje. Dat is best verdrietig, het was zo'n schat.

Dank jullie wel allemaal, erg lief om het medeleven te lezen.
pi_199395648
Exode. Klinkt als een mooi afscheid. Heel veel sterkte. X
pi_199395652
Sterkte voor jullie Exode :S___D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199395694
:* heel veel sterkte
Fijn dat het zo rustig gegaan is. En een dikke knuffel voor B!
pi_199395716
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klimbos in Garderen misschien een optie om te noteren? Met een schoolreis krijg je als groep vanaf 20 personen wel korting zie ik.
Dat is zeker leuk. Wij waren er vandaag. En ik baal dan zo hard dat ik zelf niet mee kan klimmen.

@exode sterkte dikke knuf voor B
pi_199395754
Veel sterkte @exode :* wat ontzettend verdrietig, ook om naast je eigen verdriet ook nog dat van B te zien.

[ Bericht 16% gewijzigd door vlindertje89 op 12-05-2021 22:13:08 ]
pi_199396077
@exode: sterkte :*
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:26:26 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199396163
Sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:28:30 #103
319308 Tink89
To live is to dance
pi_199396205
Sterkte :*


Ik lees en leef hier (en in een boel andere oud-topics) mee, maar krijg het maar niet voor elkaar om echt mee te posten. Vind het zelf eigenlijk best heel jammer, dus nu zit ik te fokken op de wc. Momlife... _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:29:57 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199396239
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:01 schreef exode het volgende:
Hij is zo rustig en vredig ingeslapen. We hebben tot het einde tegen hem gepraat en hem geaaid. Je zag hem steeds verder wegzakken.

Daarna brak B die zich de hele tijd groot had gehouden. Woede, verdriet en paniek. Behoorlijk heftig.
Hij heeft hem nog een tijd geknuffeld en gekust.

We gaan het rustig verwerken. Het verdriet mag er zijn. B wilt nu ook steeds verhalen over hem horen, vooral hoe hij was als jong katje. Dat is best verdrietig, het was zo'n schat.

Dank jullie wel allemaal, erg lief om het medeleven te lezen.
Sterkte
pi_199396294
Wat sneu @exode
Veel sterkte!
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:37:55 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199396405
@exode :*

Als evt leestip: Dit boekje had ik als kind al en is nu opnieuw uitgebracht. Ik dacht er aan omdat je schreef dat B steeds verhalen over de poes wilde horen.



***
pi_199397354
Sterkte @exode ;(
Ook voor B, zo naar om een huisdier te verliezen!
pi_199399169
Sterkte @exode
pi_199399210
Sterkte Exode. Klinkt als een mooi afscheid met de emoties die daarbij horen.

Ik lees zojuist dat de Efteling inderdaad zijn prijzen gaat aanpassen vanwege de gesloten attracties. Je hoeft nu maar ¤38 per kaartje te betalen ipv ¤41/¤43 :’) maar gelukkig start volgende week wel de jaarlijkse AH Efteling spaaractie gewoon...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 13 mei 2021 @ 09:09:05 #110
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_199399654
Sterkte @exode :*

Wij wonen op 3x struikelen van de Efteling, maar ik hoef er voorlopig niet naartoe, ik verwacht dat het alle dagen super druk zal zijn.
KuikenGuppy
pi_199399910
Wij moeten morgen weer vertrekken uit ons huisje. Dan ben ik 14 dagen weg geweest dus het wordt tetrissen in de auto om alles weer mee terug te krijgen.
pi_199399927
@exode, sterkte :*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_199400072
@BE tot welke leeftijd is het boekje? Sac mist onze kat nog steeds. Komt deels ook wel denk ik omdat het zo plotseling was. Maar ze heeft het ook nog regelmatig over Rossi die naar zolder ging en daar stierf toen was 3. Dus een overlijden van een huisdier maakt wel indruk.
pi_199400208
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:09 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte Exode. Klinkt als een mooi afscheid met de emoties die daarbij horen.

Ik lees zojuist dat de Efteling inderdaad zijn prijzen gaat aanpassen vanwege de gesloten attracties. Je hoeft nu maar ¤38 per kaartje te betalen ipv ¤41/¤43 :’) maar gelukkig start volgende week wel de jaarlijkse AH Efteling spaaractie gewoon...
De gierigheid van de Efteling. :')
Maak er dan ¤25 ofzo van. Maar goed, wie ben ik nou helemaal.

Zeg, wat gaan jullie doen vandaag, degene die helemaal vrij zijn?
Ik wil best even weg maar geen inspiratie.
  donderdag 13 mei 2021 @ 10:01:11 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199400269
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

De gierigheid van de Efteling. :')
Maak er dan ¤25 ofzo van. Maar goed, wie ben ik nou helemaal.

Zeg, wat gaan jullie doen vandaag, degene die helemaal vrij zijn?
Ik wil best even weg maar geen inspiratie.
Vegen en stofzuigen in het nieuwe huis, en kijken of ik de tuinslanghouder en badkamerlampen kan ophangen.

Dus, oude stofzuiger, huishoudtrap, boor en vuilniszakken mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199400294
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

De gierigheid van de Efteling. :')
Maak er dan ¤25 ofzo van. Maar goed, wie ben ik nou helemaal.

Zeg, wat gaan jullie doen vandaag, degene die helemaal vrij zijn?
Ik wil best even weg maar geen inspiratie.
Chillen in de tuin en misschien even naar Intratuin of Groenrijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 13 mei 2021 @ 10:10:25 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199400381
Wij gaan naar Giethoorn
  donderdag 13 mei 2021 @ 10:21:17 #118
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199400579
Wat verdrietig exode. Sterkte!
pi_199400671
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:10 schreef amaranta het volgende:
Wij gaan naar Giethoorn
Voor een dag?
  donderdag 13 mei 2021 @ 10:42:11 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199400922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:42 schreef F_r het volgende:
@:BE tot welke leeftijd is het boekje? Sac mist onze kat nog steeds. Komt deels ook wel denk ik omdat het zo plotseling was. Maar ze heeft het ook nog regelmatig over Rossi die naar zolder ging en daar stierf toen was 3. Dus een overlijden van een huisdier maakt wel indruk.
Ik weet het niet helemaal, Bol zegt 4+
Ik weet niet hoe oud Sac is, maar ik weet dat ik het als kind nog vaak herlezen heb ook.

Mss heb je iets aan de bol reviews? https://www.bol.com/nl/p/(...)04987551/#modal_open

Anders kijk je of de bibliotheek hem heeft?
***
pi_199400949
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:42 schreef BE het volgende:

[..]

Ik weet het niet helemaal, Bol zegt 4+
Ik weet niet hoe oud Sac is, maar ik weet dat ik het als kind nog vaak herlezen heb ook.

Mss heb je iets aan de bol reviews? https://www.bol.com/nl/p/(...)04987551/#modal_open

Anders kijk je of de bibliotheek hem heeft?
7 is ze
  donderdag 13 mei 2021 @ 10:49:33 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199401041
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:43 schreef F_r het volgende:

[..]

7 is ze
Dan kan ie zeker nog wel denk ik hoor. Het is al heel fijn als ze weet dat het verdriet er nog gewoon mag zijn.
***
pi_199401081
Dank je BE! En iedereen. Er zijn vandaag weer aardig wat tranen gevloeid hier.

Vandaag gaat vriendin aan de klus (badkamer plafond, keuken muurtjes en muurtjes wc verven. En als het nog lukt qua tijd kozijnen keuken schuren) en ik entertain de kinderen.

Morgenochtend moet ik werken, middag naar zkh met B voor astma update gesprek en einde middag ga ik naar een vriendin in R'dam.
pi_199401339
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:49 schreef BE het volgende:

[..]

Dan kan ie zeker nog wel denk ik hoor. Het is al heel fijn als ze weet dat het verdriet er nog gewoon mag zijn.
Ze hebben hem bij de bibliotheek dus maar meteen gereserveerd. Bedankt voor de tip.
  donderdag 13 mei 2021 @ 14:07:59 #125
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199403780
Sterkte exode.
Ik werk vandaag voor 200% en om het half uur een telefoontje. Dit werk is echt dodelijk saai maar ik ben voor iets heel leuks gevraagd vandaag alleen is dat een start up nog.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199405336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Sterkte exode.
Ik werk vandaag voor 200% en om het half uur een telefoontje. Dit werk is echt dodelijk saai maar ik ben voor iets heel leuks gevraagd vandaag alleen is dat een start up nog.
Voor wat ben je gevraagd, als je het kan delen? :)
  donderdag 13 mei 2021 @ 16:28:25 #127
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199406553
Heel ander werk, ik moet eerst nog eens zien of het van de grond komt maar die gast (collega) komt komende week ff langs hier. Hij heeft haast en ik ben precies wat ie zoekt dus ik ben benieuwd!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 mei 2021 @ 17:17:13 #128
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199407440
Wij zijn naar de Balij in Zoetermeer geweest. Oude Floriadeterrein met speelbos. Was redelijk druk maar door de ruimte was het echt wel goed te doen. Daarna naar mijn ouders voor een kopje koffie.

SPOILER: fotooos
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  donderdag 13 mei 2021 @ 17:24:12 #129
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_199407588
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:17 schreef kwakz0r het volgende:
Wij zijn naar de Balij in Zoetermeer geweest. Oude Floriadeterrein met speelbos. Was redelijk druk maar door de ruimte was het echt wel goed te doen. Daarna naar mijn ouders voor een kopje koffie.

SPOILER: fotooos
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn we elkaar bijjjjjjjjna tegengekomen!

En wat stráál jij van die foto af zeg O+
pi_199407697
Wij deden vanochtend een rondje met de fiets langs wat speeltuintjes en bezochten vanmiddag mijn Oma (mijn Opa zou 86 zijn geworden vandaag).

quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:10 schreef amaranta het volgende:
Wij gaan naar Giethoorn
Mijn schoonouders waren er vandaag ook, zelfde woonplaats als wij.
pi_199407746
Ik heb mijn man met kinderen naar het strand gestuurd, en was van 8.30 tot 14.30 alleen thuis. Dat had ik ook echt even nodig, dat was meer dan een jaar geleden denk ik, dat ik zolang alleen was.
pi_199407820
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb mijn man met kinderen naar het strand gestuurd, en was van 8.30 tot 14.30 alleen thuis. Dat had ik ook echt even nodig, dat was meer dan een jaar geleden denk ik, dat ik zolang alleen was.
Heeerlijk!

Wij waren met z’n vieren naar het park gegaan met de frisbee. Was gezellig, al begon A. alweer te klagen dat het zooooo warm was (17 graden).
Ik vond het wel lekker. :)
pi_199408365
Ik heb vanmorgen in de tuin gezeten, was er 29 graden.
Vanmiddag rondje Groenrijk en Intratuin gedaan. Nog wat plantjes en potten halen.

Nu koken en dan op de bank ploffen. Er komt een flinke bui aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 13 mei 2021 @ 18:57:09 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199408855
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:24 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zijn we elkaar bijjjjjjjjna tegengekomen!

En wat stráál jij van die foto af zeg O+
haha wat grappig. wij waren er van ... 11.30 tot 12.30 ongeveer, niet zo lang...

en thanks O+ voel me ook heel goed.
Kwak
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:11:33 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199409055
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:28 schreef Malteser het volgende:
Wij deden vanochtend een rondje met de fiets langs wat speeltuintjes en bezochten vanmiddag mijn Oma (mijn Opa zou 86 zijn geworden vandaag).
[..]

Mijn schoonouders waren er vandaag ook, zelfde woonplaats als wij.
Het was heeeeel druk vandaag. Hier hebben ze ook geen COVID lijkt het.
pi_199409251
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:17 schreef kwakz0r het volgende:
Wij zijn naar de Balij in Zoetermeer geweest. Oude Floriadeterrein met speelbos. Was redelijk druk maar door de ruimte was het echt wel goed te doen. Daarna naar mijn ouders voor een kopje koffie.

SPOILER: fotooos
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Het klimbos daar is zo leuk!
pi_199409340
Wij gingen naar een bostoren en liepen daarna nog naar een tuin op het landgoed. Prachtig weer vandaag.
pi_199409843
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het was heeeeel druk vandaag. Hier hebben ze ook geen COVID lijkt het.
Ze waren er vanochtend rond 10.30 uur, toen was het nog wel rustig. En gelukkig allebei gevaccineerd.

Maar dit is dus precies wat ik rottig vind, dat het nu meteen mega druk is op sommige plekken. Dus nu durf ik alsnog niks.
Maar heb morgen mijn eerste prik!
  donderdag 13 mei 2021 @ 20:11:19 #139
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199409869
Pisregen hier sinds vanmiddag.
Ik had al eens verteld over die bovenburen met al die kinderen en die herrie hierboven toch?
Gisteren leek het wel een kuddie olifanten met gekrijs, van 19 tot 2 uur 's nachts...
Vanmorgen om 11:00 begon het weer, de lampen gingen letterlijk heen en weer aan mn plafond.
Om 15:00 ben ik naar boven gegaan, ik heb zeker 5 minuten staan kloppen ( bel is uitgetrokken) en ik hoorde alleen maar gegil binnen. Gaat de deur open, hele huis vol mensen, overal kinderen.
Suikerfeest.
Voelde ik me ook nog lullig maar ik heb toch echt gevraagd of het ietsje minder hard kon allemaal.
Vroeg ze me nog op de koffie ook.
Ik heb maar netjes bedankt.
Haar hele familie uit Frankrijk is er en ze blijven tm zaterdag.
En ik moet werken tm zaterdag. Kill me please :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 13 mei 2021 @ 21:22:10 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199410880
Badkamerlampen en tuinslanghouder opgehangen, wilde het gras nog gaan sproeien maar dat is niet nodig, lekker buitje.
Zolder, begane grond en garage geveegd (daar waar ik erbij kon), badkamers gestofzuigd.

Het liefst was ik in bad gaan liggen, maar dat komt op een ander moment wel.
Nu kapotmoe en vergaand van de spierpijn in bed.

Morgen de middenverdieping vegen en daarna alles stofzuigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199411481
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:30 schreef Butterflower het volgende:

[..]

O+
Het klimbos daar is zo leuk!
Bedoel je dat stukje met touwen over het water? Of is er nog meer?

Wij komen er regelmatig, maar hier vinden ze vooral de tunnels heel leuk, en de wiebelbrug die een eindje verderop ligt, maar de rest kunnen ze nog niets mee.

Wij zijn naar een grote speeltuin(vereniging) in de buurt gegaan en daar gelijk lid geworden. Er waren toevallig ook nog 3 klasgenootjes van kleuter en de beste vriend van de meiden dus die hebben een topdag gehad. Zal volgende keer wel een teleurstelling zijn als ze er niet zijn.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 13 mei 2021 @ 22:00:14 #142
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199411526
Oh de wiebelbrug hebben wij gemist! Welke kant is dat op vanaf de brug bij t “kasteel”?
Kwak
pi_199412472
Ehm. vanaf de betonnen tunnels gezien naar links (voor het kasteel) het pad volgen, dan kom je uit op een veldje met een klimrekje en een waterspeelding. Als je dan het pad langs het waterspeelding volgt kom je uit bij de brug. In principe kun je dat vanuit dat veldje al zien.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_199415278
We zij het vorige klusproject nog aan het afronden, maar het volgende project is al bedacht.
We gaan kasten in de woonkamer plaatsen waar een deel van het speelgoed van de kinderen in kan om plek te maken in de speelkamer voor moi. We gaan er een werkkamer van maken, maar wel zo dat als de kinderen er willen spelen als ik niet aan het werk ben, het kan. Multifunctioneel dus. Het is een kleine kamer dus het wordt weer van alles op maat en zelf maken.

B en J spelen zelden in de speelkamer, ze spelen veel liever in de woonkamer en B op zijn slaapkamer. Het is echt een opslagruimte ipv speelkamer.

Ik blijf ook na Corona minstens 50% van mijn werktijd thuiswerken en ik ben er wel klaar mee onder B zijn hoogslaper net niet ergonomisch zitten.
pi_199415548
Slim exode!
Met een meidenkwartet
pi_199417074
@exode Slim plan. Jullie zitten nooit stil :P

De volgende batch deuren is zojuist geverfd. Roller geen probleem meer, maar toen was de verf op en de andere pot die ik dacht dat er nog was, bleek hoogglans ipv zijdeglans. Dus op Hemelvaartsdag naar de bouwmarkt (daar wilde ik niet zijn) en toen hadden ze niet de goede verf :( Gelukkig had bouwmarkt 2 het wel en kon ik aan de slag. Nu dus drogen, uitharden, ophangen en dan nog 8 deuren te gaan ;(
pi_199418540
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 12:30 schreef Hupje het volgende:
@:exode Slim plan. Jullie zitten nooit stil :P

De volgende batch deuren is zojuist geverfd. Roller geen probleem meer, maar toen was de verf op en de andere pot die ik dacht dat er nog was, bleek hoogglans ipv zijdeglans. Dus op Hemelvaartsdag naar de bouwmarkt (daar wilde ik niet zijn) en toen hadden ze niet de goede verf :( Gelukkig had bouwmarkt 2 het wel en kon ik aan de slag. Nu dus drogen, uitharden, ophangen en dan nog 8 deuren te gaan ;(
De lijst is eindeloos :D

We wonen er 4 jaar en zijn de afgelopen 4 jaar vooral bezig geweest met geld uitgeven aan dingen waar je geen geld aan uit wilt geven zoals een nieuwe HR ketel en radiatoren.
Nu gaan we echt aan zichtbare dingen geld uitgeven *O*

Een thuiswerkplek was nooit in me opgekomen voor Corona. Ook al werkte ik al 1 a 2 dagen thuis. Maar met kinderen (deels) thuis op thuiswerk dagen is het wel een must geworden.

B had net zijn astma check bij de kinderarts. Het gaat goed, maar hij moet wel echt 2x per dag blijven puffen, kwam uit zijn test. Gelukkig lijdt zijn groei er niet onder, hij is 1.30 M en 25 kilo. Grote kerel wordt het.
En voor zwemles voortaan 2x Ventolin puffen. Met sporten heeft hij het verder niet nodig, maar de combinatie chloor en extra belasting longen met onder water zwemmen zijn naar voor zijn astma blijkbaar.

Lekker karweitje die deuren!

Verloofde heeft net 3 (!) verschillende sloten uit de wc deur gehaald. Gaten gevuld met houtvulmiddel en dan komend weekend verven, tegelijk met kozijn keuken (daar zitten nieuwe sierlatten op aangezien daar door de vorige bewoonster overheen was getegeld) en de deur die aan de onderkant schuin was gezaagd en waar zwager een rechte deur van heeft gemaakt.
Morgen komt een nepslot voor de wc binnen in jaren 30 stijl. Zo 1 die wel bezet en vrij heeft maar niet op slot kan. Met al die kinderen die hier in en uit lopen, is het wachten tot de eerste zichzelf opsluit.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 14:40:59 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199419074
Ik was net even in de stad. Oudste moest nieuwe schoenen. Maar pfff wat een drukte. Het leek de efteling met lange rijen voor winkels. Snel maar weer weggegaan dus. Gelukkig wel geslaagd voor schoenen.
pi_199419657
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 14:40 schreef Kyara het volgende:
Ik was net even in de stad. Oudste moest nieuwe schoenen. Maar pfff wat een drukte. Het leek de efteling met lange rijen voor winkels. Snel maar weer weggegaan dus. Gelukkig wel geslaagd voor schoenen.
Ik was in Den Bosch en het was ook echt extreem druk. Rijen voor winkels en terrasjes overal. En ja, ik was er ook, maar had dit echt niet gedacht.
pi_199419793
Ik moet steeds grinniken om de TT. :D

En ik heb weekend, ik ga naar Rotjeknor rijden, hopelijk filevrij.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 16:25:11 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199420377
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:07 schreef FlyingFish het volgende:
Ehm. vanaf de betonnen tunnels gezien naar links (voor het kasteel) het pad volgen, dan kom je uit op een veldje met een klimrekje en een waterspeelding. Als je dan het pad langs het waterspeelding volgt kom je uit bij de brug. In principe kun je dat vanuit dat veldje al zien.
Oh dat stuk hebben we volledig gemist! Zijn alleen het bos ingelopen met alle takken
Kwak
pi_199421026
Wij wonen echt 10 min rijden van het balijbos, maar ook pas twee maanden geleden ontdekt.
Super leuk daar!

Wij gingen gisteren naar de zandverstuiving aan de andere kant van het land, daarna pannenkoekenlunch op het terras, nog een stukje bos gedaan en gezongen voor mijn opa en oma die 68!!!! jaar getrouwd zijn! Voelde echt weer even als een “normaal” dagje uit.

Nu weer eens bij de zwemles, in het zonnetje aan het wachten! Zonnetje is top! Zwemles is drommels, drommels, drommels ;)
  vrijdag 14 mei 2021 @ 17:38:34 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199421243
Ik hoef niet terug naar het oude normaal, maar wel graag terug naar het nieuwe zonder paranoïde mensen.
Het regende daarnet, dus wij mochten van de serveerster de tafel iets verplaatsen. Ik denk dat we hem nog geen 30 cm verplaatst hebben. De vrouw aan de andere tafel begon nerveus te wiebelen en te kijken.
Uiteindelijk zijn we ergens anders gaan zitten.
Kom ik haar later tegen in een andere winkel alwaar ze keelpastilles wilde kopen want ze moest zo hoesten....
Welja. Eerst helemaal paranoia omdat we iets te dichtbij zitten. En er zat echt genoeg ruimte nog tussen. Vervolgens blijk je dus zelf een hoestende gast te zijn.

En dit wil ik dus niet meer. Ik hoef niet opgestapeld op elkaar zoals vroeger. Maar ook niet dat mensen zo gaan stressen als je een piepklein beetje in de buurt komen.

Overigens kwamen er daarna mensen aan die tafel zitten die nog dichterbij zaten dan wij.
pi_199421863
Jeetje Amaranta, wat deed ze dan überhaupt op dat terras als ze zo moest hoesten.... echt, krijg je toch wat van.

Ik heb vanochtend mijn eerste vaccinatie gehad, dat was echt mega goed geregeld op die locatie. Mag hopen dat ze de vaart erin kunnen houden, de locatie waar ik was, was prima ingericht om veel mensen tegelijkertijd te vaccineren.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:28:34 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_199421950
Misschien moest ze wel zo hoesten omdat amaranta zo dichtbij was gekomen ;(
disclaimer
  vrijdag 14 mei 2021 @ 18:56:40 #156
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199422260
Nou ja ik zeg er dus ook wel wat van als ik mensen te dichtbij vind komen of als ze zich niet aan een vrijgehouden plek houden ofzo...

Vind dat niet paranoïde eigenlijk.
Kwak
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:19:12 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199422515
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:28 schreef SQ het volgende:
Misschien moest ze wel zo hoesten omdat amaranta zo dichtbij was gekomen ;(
Nee.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:30:05 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199422644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
Nou ja ik zeg er dus ook wel wat van als ik mensen te dichtbij vind komen of als ze zich niet aan een vrijgehouden plek houden ofzo...

Vind dat niet paranoïde eigenlijk.
Ik vind je (niet jou maar deze vrouw) dan paranoïde ja. Als je zelf (blijkbaar met klachten) op een terras gaat zitten.
Alwaar het personeel geen mondkapje draagt. Waar personeel ook gewoon vlak naast je komt staan om uit te serveren.
En je zelf steeds over je schouder gaat kijken omdat er aan de tafel achter je een kind is komen zitten op nog steeds een gepaste afstand.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 19:35:46 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199422728
Sowieso was giethoorn niet Corona proof.... Ook niet op de kanalen. Waar het gisteren file varen was.
Terrassen met tafels die te dicht op elkaar stonden en waar zeker meer dan 50 mensen zaten.
Personeel dus wat zelf geen mondkapje droeg.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:10:17 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_199423217
Ik zag laatst een reportage over toerisme in giethoorn, ik denk niet dat ik daar ooit weer vrijwillig heen zal gaan :D

(Ben er zelf 1 keer op tienertoer geweest in de middeleeuwen )
Wat dreef je?
disclaimer
pi_199423236
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:10 schreef SQ het volgende:
Wat dreef je?
De boot
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 14 mei 2021 @ 20:15:41 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199423310
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 20:10 schreef SQ het volgende:
Ik zag laatst een reportage over toerisme in giethoorn, ik denk niet dat ik daar ooit weer vrijwillig heen zal gaan :D

(Ben er zelf 1 keer op tienertoer geweest in de middeleeuwen )
Wat dreef je?
De kinderen wilden daarheen. En ik dacht... dit is eigenlijk het beste moment. Nu waren er nl nauwelijks (buitenlandse) toeristen. Ik hoorde laatst dat het erg in trek is bij vnl Japanners/Chinezen?

Vandaag overigens 2 uur gevaren en niemand tegen gekomen.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 21:33:50 #163
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199424771
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 14:40 schreef Kyara het volgende:
Ik was net even in de stad. Oudste moest nieuwe schoenen. Maar pfff wat een drukte. Het leek de efteling met lange rijen voor winkels. Snel maar weer weggegaan dus. Gelukkig wel geslaagd voor schoenen.
Hier woensdag hetzelfde. Gelukkig net bij de schoenenwinkel waar ik heen wilde geen rij.. Wel voor andere winkels. De primark was helemaal drama.

Wel weer nieuwe schoenen voor 2 kinderen (9&13).. Mt 37&46 :o

Gisteren naar de plassen geweest, lekker stukje fietsen. Echt warm was het niet, maar de kinderen wilden wel zwemmen. Na 10 minuten blauw eruit :D

Enige aan Giethoorn dat ik gezien heb de laatste jaren is museum de oude aarde. Leuk kneuterig ding, met de optie om (nep) goud te zeven uit water. Best vermakelijk voor een keer.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:18:48 #164
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199425475
Kijkt er iemand de voice kids?
Elke keer dat Sema aan de beurt is gaat het over mijn zoon. Het is zijn vriendinnetje O+

Bij de audities zei ze dat hij mooie blauwe ogen heeft. Zo schattig.
Maar vandaag noemde Martijn ze smoorverliefd. Dat vond hij wel wat te ver gaan _O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_199425597
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:18 schreef laziness het volgende:
Kijkt er iemand de voice kids?
Elke keer dat Sema aan de beurt is gaat het over mijn zoon. Het is zijn vriendinnetje O+

Bij de audities zei ze dat hij mooie blauwe ogen heeft. Zo schattig.
Maar vandaag noemde Martijn ze smoorverliefd. Dat vond hij wel wat te ver gaan _O-
Naaw O+ Wat schattig :)

Kijk het niet, maar zal morgen even terugkijken.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 23:14:54 #166
344469 Amsel
zonder t
pi_199426561
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:18 schreef laziness het volgende:
Kijkt er iemand de voice kids?
Elke keer dat Sema aan de beurt is gaat het over mijn zoon. Het is zijn vriendinnetje O+

Bij de audities zei ze dat hij mooie blauwe ogen heeft. Zo schattig.
Maar vandaag noemde Martijn ze smoorverliefd. Dat vond hij wel wat te ver gaan _O-
Ach wat lief O+
pi_199426563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:58 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Bedoel je dat stukje met touwen over het water? Of is er nog meer?

Wij komen er regelmatig, maar hier vinden ze vooral de tunnels heel leuk, en de wiebelbrug die een eindje verderop ligt, maar de rest kunnen ze nog niets mee.

Wij zijn naar een grote speeltuin(vereniging) in de buurt gegaan en daar gelijk lid geworden. Er waren toevallig ook nog 3 klasgenootjes van kleuter en de beste vriend van de meiden dus die hebben een topdag gehad. Zal volgende keer wel een teleurstelling zijn als ze er niet zijn.
Als je vanaf de kinderboerderij komt dan naar links en meteen rechts het bos in
Staan midden in het bos allemaal hutjes van takken en boomstammen om op te klimmen en aan te hangen. Erg leuk!
  Moderator zaterdag 15 mei 2021 @ 01:51:40 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199427881
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:38 schreef amaranta het volgende:
Ik hoef niet terug naar het oude normaal, maar wel graag terug naar het nieuwe zonder paranoïde mensen.
Het regende daarnet, dus wij mochten van de serveerster de tafel iets verplaatsen. Ik denk dat we hem nog geen 30 cm verplaatst hebben. De vrouw aan de andere tafel begon nerveus te wiebelen en te kijken.
Uiteindelijk zijn we ergens anders gaan zitten.
Kom ik haar later tegen in een andere winkel alwaar ze keelpastilles wilde kopen want ze moest zo hoesten....
Welja. Eerst helemaal paranoia omdat we iets te dichtbij zitten. En er zat echt genoeg ruimte nog tussen. Vervolgens blijk je dus zelf een hoestende gast te zijn.

En dit wil ik dus niet meer. Ik hoef niet opgestapeld op elkaar zoals vroeger. Maar ook niet dat mensen zo gaan stressen als je een piepklein beetje in de buurt komen.

Overigens kwamen er daarna mensen aan die tafel zitten die nog dichterbij zaten dan wij.
Dat ze moet hoesten betekent niet meteen dat het Corona is hè? Misschien heeft de vrouw wel astma of een chronische longaandoening. Verklaart meteen haar paranoia ;)

Overigens vind ik bij ieder kuchje meteen bang zijn voor Corona ook paranoïde. Ik krijg bijvoorbeeld standaard een loopneus als ik van buiten naar binnen loop. Ik durf dan gewoon mijn neus niet te snuiten omdat ik dan meteen aangekeken word 8)7 :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199428670
Die fase ben ik gelukkig allang voorbij. Dat ik andere hoestende/snuitende mensen verdacht vind of dat ik mezelf verdacht opstel als ik mijn neus ergens snuit.
In het begin was ik mij daar wel bewust van maar inmiddels niet meer.
pi_199428677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 01:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat ze moet hoesten betekent niet meteen dat het Corona is hè? Misschien heeft de vrouw wel astma of een chronische longaandoening. Verklaart meteen haar paranoia ;)

Overigens vind ik bij ieder kuchje meteen bang zijn voor Corona ook paranoïde. Ik krijg bijvoorbeeld standaard een loopneus als ik van buiten naar binnen loop. Ik durf dan gewoon mijn neus niet te snuiten omdat ik dan meteen aangekeken word 8)7 :')
Ik had niet het idee dat amaranta dat bedoelde.
pi_199429877
Als ik een astma aanval heb, klink ik alsof ik erin blijf hangen. Ik ben ook hees van de extra puffers. Kortom ik word overal schuin aangekeken.

Ah wat schattig Lazi! Ik kijk het overigens niet, zal eens speciaal voor je zoon met de mooie blauwe ogen kijken.
Ik ben moe want ik was pas om 01:00 thuis en om 07:30 had ik een peuter op me liggen. 'Mamaaaaa, ben je weer thuis, joehoe doe je ogen eens open!'
Toen ging mijn verloofde heel lief met beide kinderen naar beneden zodat ik nog even kon liggen. Maar...ineens lawaai buiten, ik denken denken denken, oh shit de Appie! Kortom, ik ga aan een koffie infuus.

Het was wel echt supergezellig bij vriendin, er kwam nog een vriendin langs en het was zo enorm veel lachen. Zo fijn. Voelde bijna als vanouds, afgezien dan dat we verspreid door de woonkamer zaten en er tocht voorbij kwam van de ramen die open stonden.
pi_199434463
Ik vroeg laatst om jullie Rituals ervaringen hè. Ben vanmiddag in de shop geweest en alles mogen ruiken. Heb een Mehr (oude Buddah?) shampoo en bodymist meegenomen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199446258
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 22:18 schreef laziness het volgende:
Kijkt er iemand de voice kids?
Elke keer dat Sema aan de beurt is gaat het over mijn zoon. Het is zijn vriendinnetje O+

Bij de audities zei ze dat hij mooie blauwe ogen heeft. Zo schattig.
Maar vandaag noemde Martijn ze smoorverliefd. Dat vond hij wel wat te ver gaan _O-
Heeft je zoon ook meegedaan aan de audities dus? Maar helaas niet door?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 16 mei 2021 @ 09:48:13 #174
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199446316
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:41 schreef McLaura het volgende:

[..]

Heeft je zoon ook meegedaan aan de audities dus? Maar helaas niet door?
Nee, hij heeft niet mee gedaan. Bij haar auditie op tv weken geleden sprak ze over hem. En eergisteren bij haar battle weer.
Ze hebben om een foto van hen twee samen gevraagd maar die is tot nu toe niet gebruikt.

[ Bericht 4% gewijzigd door laziness op 16-05-2021 09:59:05 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 16 mei 2021 @ 12:23:26 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199448502
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 09:48 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee, hij heeft niet mee gedaan. Bij haar auditie op tv weken geleden sprak ze over hem. En eergisteren bij haar battle weer.
Ze hebben om een foto van hen twee samen gevraagd maar die is tot nu toe niet gebruikt.
Wat leuk. Sema is t nichtje van twee oud-collega’s van mij!
Kwak
  zondag 16 mei 2021 @ 12:28:54 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199448579
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 15:39 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik vroeg laatst om jullie Rituals ervaringen hè. Ben vanmiddag in de shop geweest en alles mogen ruiken. Heb een Mehr (oude Buddah?) shampoo en bodymist meegenomen.
Ja dat is een van mijn lievelings.
pi_199448644
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja dat is een van mijn lievelings.
Ik hou sowieso van citrusgeuren O+ Nog 8 nachtjes wachten ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 16 mei 2021 @ 12:39:06 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199448739
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:32 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik hou sowieso van citrusgeuren O+ Nog 8 nachtjes wachten ;)
The Amsterdam collection is ook heel fijn. Die gebruik ik nu als douche schuim
  zondag 16 mei 2021 @ 12:41:26 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199448768
Ik kijk nu voor het eerst naar the voice Kids. Ik snap niet waarom Sanne haar 3 sterkste tegen elkaar liet battlen. Dolce was/is ook steengoed.

En zo’n Guusje.... schattig hoor. Maar vocaal niet de sterkste van de 3

Rare keuzes soms.

Is dit altijd zo?
pi_199449497
Gisteren een Rituals bestelling binnen gekregen. Wij vinden die Hamman lijn ook heel fijn. De Happy Budha hadden wij ook, douchegel en geurstokjes maar die Mehr is toch anders.
Van geurstokjes de Jasmin van de private collection voor in de wc en in de woonkamer en gang staat nu Ritual of Jing, ook lekker.

De doos waar het in kwam, is volledig ingesprayd volgens mij. Staat nu in de schuur voor oud papier en heel de schuur ruikt naar een parfumwinkel.
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 14:53:59 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199451100
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:31 schreef exode het volgende:
Gisteren een Rituals bestelling binnen gekregen. Wij vinden die Hamman lijn ook heel fijn. De Happy Budha hadden wij ook, douchegel en geurstokjes maar die Mehr is toch anders.
Van geurstokjes de Jasmin van de private collection voor in de wc en in de woonkamer en gang staat nu Ritual of Jing, ook lekker.

De doos waar het in kwam, is volledig ingesprayd volgens mij. Staat nu in de schuur voor oud papier en heel de schuur ruikt naar een parfumwinkel.
Waarschijnlijk heeft de doos gewoon in de winkel gestaan. Ik heb zelf bij de Lush gewerkt en als ik in de trein naar huis zat rook de hele coupe ernaar _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199451470
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:31 schreef exode het volgende:
Gisteren een Rituals bestelling binnen gekregen. Wij vinden die Hamman lijn ook heel fijn. De Happy Budha hadden wij ook, douchegel en geurstokjes maar die Mehr is toch anders.
Van geurstokjes de Jasmin van de private collection voor in de wc en in de woonkamer en gang staat nu Ritual of Jing, ook lekker.

De doos waar het in kwam, is volledig ingesprayd volgens mij. Staat nu in de schuur voor oud papier en heel de schuur ruikt naar een parfumwinkel.
Dure hobby!
Ik had een fles shampoo voor Kerst en nu dus een shampoo en bodymist voor m'n verjaardag. Daar blijft het voorlopig ook bij :@
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199452090
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft de doos gewoon in de winkel gestaan. Ik heb zelf bij de Lush gewerkt en als ik in de trein naar huis zat rook de hele coupe ernaar _O-
Ik vind lush lekkerder ruiken dan parfumwinkel ;). Ik zou een coupe die geurt naar Lush wel lekker vinden :Y .

Kreeg voor moederdag van de kinderen heel lief 2 badballen van de Etos ofzo, maar ik ben of verwend of ze ruiken echt naar stoepkrijt. Ik ga toch nog maar eens wat lusherigs voor mezelf bestellen binnenkort ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_199452119
Ik vind de Lush ook altijd wel intens als ik over Hoog Catharijne loop hoor :D
(Koop er wel altijd mijn shampoobars, maar pfoe!)
  zondag 16 mei 2021 @ 15:42:52 #185
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199452181
Rituals vind ik echt ranzig maar Lush, oh my...
En geen verpakkingen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199454713
Ik gebruik zelf van die anti allergie zonder meuk shampoo en douchegel, zit in flessen.
Zou graag ook in de badkamer plastic vrij willen gaan. Alleen tot nu toe ben ik er nog niet overtuigd dat er bars zijn waar ik niet of allergisch op reageer (vaak parfum) of m'n huid uitdroogt.

In de keuken gebruik ik al van die herbruikbare siliconen deksels en "fruitcondooms''. En uiteraard heb ik ook een la met bakjes (met en zonder passende deksels).
  zondag 16 mei 2021 @ 18:58:13 #187
344469 Amsel
zonder t
pi_199456094
Ik heb als student een fortuin uitgegeven bij de Lush maar nu staan de geuren me tegen. Rituals vind ik overpriced als ik het voor mezelf moet kopen, maar om als cadeau te krijgen heel fijn.

Zo had ik voor m'n verjaardag aan m'n Engelse schoonouders een Rituals-pakket gevraagd. En toen kreeg ik een literfles Badedas met dennengeur thuisgestuurd :r _O- O+
  zondag 16 mei 2021 @ 20:25:38 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199458029
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb als student een fortuin uitgegeven bij de Lush maar nu staan de geuren me tegen. Rituals vind ik overpriced als ik het voor mezelf moet kopen, maar om als cadeau te krijgen heel fijn.

Zo had ik voor m'n verjaardag aan m'n Engelse schoonouders een Rituals-pakket gevraagd. En toen kreeg ik een literfles Badedas met dennengeur thuisgestuurd :r _O- O+
Mijn man is daar gek op. Pas nog 2+2gratis bij Kruidvat gekocht. Dus hij kan even vooruit.
pi_199458646
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:58 schreef Amsel het volgende:

Zo had ik voor m'n verjaardag aan m'n Engelse schoonouders een Rituals-pakket gevraagd. En toen kreeg ik een literfles Badedas met dennengeur thuisgestuurd :r _O- O+
Het "ritual" moet je er zelf bij bedenken?
Ieuw Badedas dennengeur, daar krijg ik het benauwd van, dat luchtje slaat me op de adem.

Ik heb dit weekend een neefje gekregen O+ zoontje van mijn broertje en zn vriendin en hij is cute O+ . Nog niet in het echt gezien, dat komt nog wel.
Mama van 2 lieve meiden :)
  Licht Ontvlambaar zondag 16 mei 2021 @ 21:12:37 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_199458696
Owwww, proficiat tante Nijna O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 16 mei 2021 @ 21:18:11 #191
344469 Amsel
zonder t
pi_199458791
Van harte Nijna!
pi_199460315
Gefeliciteerd Nijna!

Ja, Declan belachelijk duur eigenlijk. Wel een van de weinige geurstokjes waar B niet op reageert. Die van de Hema lokt bijvoorbeeld hoesten en niezen uit.

Wij (lees vooral ik) zijn erg van de geuren. Parfum, geursteentjes, douchegel, geurstokjes, name it, heerlijk.
Maar wel specifieke merken.
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 22:57:31 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199460501
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:39 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik vind lush lekkerder ruiken dan parfumwinkel ;). Ik zou een coupe die geurt naar Lush wel lekker vinden :Y .

Kreeg voor moederdag van de kinderen heel lief 2 badballen van de Etos ofzo, maar ik ben of verwend of ze ruiken echt naar stoepkrijt. Ik ga toch nog maar eens wat lusherigs voor mezelf bestellen binnenkort ;)
Vind ik ook :Y Maar alleen om aan te geven hoe intens het kan ruiken.

Zelf rook ik het na een werkdag niet meer. Ik heb wel eens mensen gehad die uit de coupe stapten omdat ze het te intens vonden _O- :')

Bruisballen van de Lush zijn inderdaad stukken lekkerder dan van die goedkope chemische meuk :r De prijs is er dan ook wel naar. Wat dat betreft ben ik fan van de Bubble Bar Slice, daar kun je een stukje afbreken dus dan is het prijstechnisch wat vriendelijker. En je hebt dan schuim in tegenstelling tot bij de bruisbal. Maar zo af en toe een bruisbal om mezelf te verwennen vind ik ook heerlijk O+

quote:
7s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:40 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind de Lush ook altijd wel intens als ik over Hoog Catharijne loop hoor :D
(Koop er wel altijd mijn shampoobars, maar pfoe!)
Moet je nagaan als je er 10 uur instaat ;) Maar het went op een gegeven moment wel.

quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 18:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb als student een fortuin uitgegeven bij de Lush maar nu staan de geuren me tegen. Rituals vind ik overpriced als ik het voor mezelf moet kopen, maar om als cadeau te krijgen heel fijn.

Zo had ik voor m'n verjaardag aan m'n Engelse schoonouders een Rituals-pakket gevraagd. En toen kreeg ik een literfles Badedas met dennengeur thuisgestuurd :r _O- O+
Ik was als student ook fan en gaf er veel aan uit, dus toen ben ik er maar gaan werken :D 50% personeelskorting dus toen ging ik helemaal los _O-

quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 21:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

Het "ritual" moet je er zelf bij bedenken?
Ieuw Badedas dennengeur, daar krijg ik het benauwd van, dat luchtje slaat me op de adem.

Ik heb dit weekend een neefje gekregen O+ zoontje van mijn broertje en zn vriendin en hij is cute O+ . Nog niet in het echt gezien, dat komt nog wel.
Gefeliciteerd! Enig idee wanneer je de spruit mag gaan bewonderen? O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199460719
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vind ik ook :Y Maar alleen om aan te geven hoe intens het kan ruiken.

Zelf rook ik het na een werkdag niet meer. Ik heb wel eens mensen gehad die uit de coupe stapten omdat ze het te intens vonden _O- :')
Ohhh mijn friends with benefits van een aantal jaar geleden werkte bij Lush. O+ Die moest op werkdagen zijn trui aanhouden als hij naar mij toe kwam. _O- Ik vond dat zo heerlijk ruiken!
Extra bonus was dat hij een bad en altijd Lush voorraad had. :9
  Moderator zondag 16 mei 2021 @ 23:36:05 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199460922
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 23:15 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ohhh mijn friends with benefits van een aantal jaar geleden werkte bij Lush. O+ Die moest op werkdagen zijn trui aanhouden als hij naar mij toe kwam. _O- Ik vond dat zo heerlijk ruiken!
Extra bonus was dat hij een bad en altijd Lush voorraad had. :9
Haha dat kan ik me voorstellen ja! Mijn man (toen vriend) vond me ook altijd lekker ruiken. Maar een (hetero) man die bij Lush werkt? Dat is een unicum! In alle jaren dat ik er heb gewerkt heb ik maar 1 mannelijke collega gehad :D

Mijn vrienden/familie waren ook wel blij met mijn baantje, die kregen op hun verjaardagen een hele Lush stash :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199461466
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 17:54 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik gebruik zelf van die anti allergie zonder meuk shampoo en douchegel, zit in flessen.
Zou graag ook in de badkamer plastic vrij willen gaan. Alleen tot nu toe ben ik er nog niet overtuigd dat er bars zijn waar ik niet of allergisch op reageer (vaak parfum) of m'n huid uitdroogt.

In de keuken gebruik ik al van die herbruikbare siliconen deksels en "fruitcondooms''. En uiteraard heb ik ook een la met bakjes (met en zonder passende deksels).
Ik kan je de bodybars van hoofd en lijfzaken aanraden. Hele lieve dame die al haar spullen zelf maakt!
pi_199462423
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 23:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Haha dat kan ik me voorstellen ja! Mijn man (toen vriend) vond me ook altijd lekker ruiken. Maar een (hetero) man die bij Lush werkt? Dat is een unicum! In alle jaren dat ik er heb gewerkt heb ik maar 1 mannelijke collega gehad :D

Mijn vrienden/familie waren ook wel blij met mijn baantje, die kregen op hun verjaardagen een hele Lush stash :D
Ja hij was ook de enige, iig op die locatie. :Y Was begonnen als tijdelijke feestdagen ondersteuning omdat een vriendin daar store manager was volgens mij. En toen bleek hij er eigenlijk best goed in te zijn dus is hij wat langer blijven hangen.

Ohh ja, dat zijn echt hele chille cadeaus! O+
  maandag 17 mei 2021 @ 08:40:42 #198
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199462758
Ik heb een doorwaaiwoning. Over een paar uur fatsoenlijk dubbelglas, ipv 40 jaar oud spul. *O*
pi_199462873
Wat een pokkeweer zeg! Kan iemand de kraan daarboven uitdraaien?

DF, ah lekker even luchten :) Is het van dat isolatieglas?
pi_199462894
Oh en we hebben nog steeds geen nieuw fonteintje voor de wc. Ze gaan het met de fabrikant overleggen. Geen idee wat ze gaan overleggen, hij lekt, stuur me gewoon een nieuwe.
  maandag 17 mei 2021 @ 09:02:22 #201
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199463076
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:49 schreef exode het volgende:
Wat een pokkeweer zeg! Kan iemand de kraan daarboven uitdraaien?

DF, ah lekker even luchten :) Is het van dat isolatieglas?
Niet megaluxe, maar wel gewoon nieuwerwetse HR glas. En eindelijk een ventilatierooster in de woonkamer. Als je nu na een weekend thuiskomt dan is met best muf..

Ik stond deze winter, met -13 buiten 2 meter van de ramen (binnen), en voelde de kou gewoon door de ramen komen. Aan de achterzijde wordt het juist heet in de zomer (vol zuid). Als je dan financieel even een meevaller hebt, dan is dit snel aan de beurt..
pi_199463149
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:02 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Niet megaluxe, maar wel gewoon nieuwerwetse HR glas. En eindelijk een ventilatierooster in de woonkamer. Als je nu na een weekend thuiskomt dan is met best muf..

Ik stond deze winter, met -13 buiten 2 meter van de ramen (binnen), en voelde de kou gewoon door de ramen komen. Aan de achterzijde wordt het juist heet in de zomer (vol zuid). Als je dan financieel even een meevaller hebt, dan is dit snel aan de beurt..
Ja die roosters zijn fijn, wij hebben ze sinds het najaar, ook in de slaapkamer. Fijn!
Doen ze het in 1 dag? Fijn hoor, zal flink schelen.
  maandag 17 mei 2021 @ 09:12:37 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199463210
Mijn lieftallige benoemde vorige week in een gesprek met een vriend dat het financieel allemaal best lekker liep, en ach, als de wasmachine stuk zou gaan, dat we dan een nieuwe konden kopen, hell... zelfs een nieuwe auto zo gewoon kunnen...
...
...

Ze komen straks een nieuwe wasmachine brengen. :')

En de voet van de stofzuiger ging gisteren kapot dus die is ook besteld. :X

Ik hou echt mijn hart vast voor de auto. :D
***
  maandag 17 mei 2021 @ 09:14:03 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_199463227
quote:
11s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:12 schreef BE het volgende:
Mijn lieftallige benoemde vorige week in een gesprek met een vriend dat het financieel allemaal best lekker liep, en ach, als de wasmachine stuk zou gaan, dat we dan een nieuwe konden kopen, hell... zelfs een nieuwe auto zo gewoon kunnen...
...
...

Ze komen straks een nieuwe wasmachine brengen. :')

En de voet van de stofzuiger ging gisteren kapot dus die is ook besteld. :X

Ik hou echt mijn hart vast voor de auto. :D
Oooooh wat een megajinx :X :')
disclaimer
  maandag 17 mei 2021 @ 09:15:20 #205
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199463246
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:08 schreef exode het volgende:

[..]

Ja die roosters zijn fijn, wij hebben ze sinds het najaar, ook in de slaapkamer. Fijn!
Doen ze het in 1 dag? Fijn hoor, zal flink schelen.
Wij hadden die roosters ook al bij de slaapkamers inderdaad. Vooral fijn in de winter, als je dan toch het kiepraam dicht wil tegen de kou, maar net dat beetje frisse lucht..

Achter is standaard, 2 ruiten eruit, 2 ruiten erin. Voor moeten ze wat timmermanswerk doen.
Maar dat moet ze vandaag wel lukken..

Als ze niet chagerijnig van die regen worden.. Het woord zeikweer wordt net gezegd :D
  maandag 17 mei 2021 @ 09:16:12 #206
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199463255
quote:
11s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:12 schreef BE het volgende:
Mijn lieftallige benoemde vorige week in een gesprek met een vriend dat het financieel allemaal best lekker liep, en ach, als de wasmachine stuk zou gaan, dat we dan een nieuwe konden kopen, hell... zelfs een nieuwe auto zo gewoon kunnen...
...
...

Ze komen straks een nieuwe wasmachine brengen. :')

En de voet van de stofzuiger ging gisteren kapot dus die is ook besteld. :X

Ik hou echt mijn hart vast voor de auto. :D
Alles komt in drieen toch..

Zoek je een leuke uit? O-)
  maandag 17 mei 2021 @ 09:16:22 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199463256
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:14 schreef SQ het volgende:

[..]

Oooooh wat een megajinx :X :')
We kunnen straks een badkuip vol was wegwerken. *O* :')

quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:16 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Alles komt in drieen toch..

Zoek je een leuke uit? O-)
Shhhh.... Dan moet de zijne maar kapot hoor, de mijne is te leuk. :+
***
pi_199463297
Dat gebeurt toch altijd BE. Bij ons was het toen de auto en het riool, doei spaarrekening.
Flink balen dus.

Ach heb je zo wel een mega nieuwe wasmachine.
  maandag 17 mei 2021 @ 09:30:38 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_199463476
Mijn man is nu begonnen met crypto met als doel een hybride gezinsvolvo bijeen te sparen.
Hopelijk houdt onze niet zo hybride kreupele volvo het tot die tijd uit _O-
disclaimer
  maandag 17 mei 2021 @ 09:37:17 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199463561
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:19 schreef exode het volgende:
Dat gebeurt toch altijd BE. Bij ons was het toen de auto en het riool, doei spaarrekening.
Flink balen dus.

Ach heb je zo wel een mega nieuwe wasmachine.
Met zo'n hendig sjiek luikje voor de eeuwige sok die je op de trap vindt als je naar beneden loopt. :7

@SQ Ik ging er een paar weken terug ook mee spelen, in 14 dagen tijd 500eur mee verdient, toen de zooi weer verkocht net voordat het weer in elkaar donderde. :s) En nu ben ik de trotse eigenaar van 927,655,219.99 stuks van het een of andere vage muntje in de hoop dat die ooit nog een klapper gaat maken. :D De kinderen zien gouden bergen bij het idee dat het ding mss ooit 1cent waard gaat worden. _O- (Nu nog ¤0.0000003459 )
***
  maandag 17 mei 2021 @ 09:43:57 #211
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199463642
Nu wil ik Lush gaan kopen thnx...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199463687
quote:
11s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:12 schreef BE het volgende:
Mijn lieftallige benoemde vorige week in een gesprek met een vriend dat het financieel allemaal best lekker liep, en ach, als de wasmachine stuk zou gaan, dat we dan een nieuwe konden kopen, hell... zelfs een nieuwe auto zo gewoon kunnen...
...
...

Ze komen straks een nieuwe wasmachine brengen. :')

En de voet van de stofzuiger ging gisteren kapot dus die is ook besteld. :X

Ik hou echt mijn hart vast voor de auto. :D
Dat is wel heel toevallig! :o

Wij hadden ook een leuke. Zo'n jaar of 4 geleden kwam het toevallig zo uit dat mijn schoonouders en wij tegelijk een nieuwe stofzuiger nodig hadden. Mijn schoonvader had wat dingen uitgezocht en een Philips gevonden die het best getest was door de consumentenbond. Die hebben we allebei gekocht. Dus, fast forward naar vorige week. Onze stofzuiger stopt ermee, zomaar van het één op andere moment. Ik dacht nog dat de stroom was uitgevallen, maar nee hoor (je hoopt toch dat een stofzuiger met een soort van epische POEF - overal stof - overlijdt, dit was een beetje een deceptie). Nog geen 3 dagen later mijn schoonmoeder aan de telefoon. En ja hoor, ook hun stofzuiger KAPUT. HET IS EEN COMPLOT!!! _O-

@Deepfreeze, heerlijk, nieuwe ramen! Wij hebben twee mega velux dakramen (1,34 m breed en 1,4 hoog per stuk) en daar zat wel dubbel glas in, maar het tochtte toch vreselijk langs het houtwerk. Je voelde echt een koude luchtstroom door het huis. Vorige maand hebben we de ramen laten vervangen, inclusief elektrische zonwering en de ramen zelf zijn ook elektrisch bedienbaar (ik kom er namelijk handmatig niet bij). Alles op zonne-energie. Echt zo blij mee! Onwijs prijzig, maar het biedt zo veel extra comfort O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 17 mei 2021 @ 10:39:57 #213
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199464252
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:47 schreef Phaidra het volgende:
... (je hoopt toch dat een stofzuiger met een soort van epische POEF - overal stof - overlijdt, dit was een beetje een deceptie). ...

Nou, die keer dat de stofzuiger het hier opgaf, met een poef, stofwolk en vlammetjes was misschien episch, maar niet voor herhaling vatbaar :D
pi_199464285
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef MaJo het volgende:

Bruisballen van de Lush zijn inderdaad stukken lekkerder dan van die goedkope chemische meuk :r De prijs is er dan ook wel naar. Wat dat betreft ben ik fan van de Bubble Bar Slice, daar kun je een stukje afbreken dus dan is het prijstechnisch wat vriendelijker. En je hebt dan schuim in tegenstelling tot bij de bruisbal. Maar zo af en toe een bruisbal om mezelf te verwennen vind ik ook heerlijk O+
Ja, ik vind die bubble bar dingen ideaal!

quote:
Gefeliciteerd! Enig idee wanneer je de spruit mag gaan bewonderen? O+
Ik weet het niet, niet de komende week in elk geval, want het is ruim 2 uur rijden enkele reis, dat red ik niet zelf en dan ook nog terug. En komend weekend staat al vol en is niet te verschuiven.
Buiten dat weet ik ook niet zo goed wat de kersverse ouders willen, dus we gaan nog wel overleggen.

@Deepfreeze, lekker zo'n rooster in de ramen. Succes, hopelijk blijft het weer wat meewerken vandaag... vooruitzichten zijn niet zo fraai.

quote:
11s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:12 schreef BE het volgende:
Mijn lieftallige benoemde vorige week in een gesprek met een vriend dat het financieel allemaal best lekker liep, en ach, als de wasmachine stuk zou gaan, dat we dan een nieuwe konden kopen, hell... zelfs een nieuwe auto zo gewoon kunnen...
...
...

Ze komen straks een nieuwe wasmachine brengen. :')

En de voet van de stofzuiger ging gisteren kapot dus die is ook besteld. :X

Ik hou echt mijn hart vast voor de auto. :D
Oeps... dat soort dingen gaat dan achter elkaar ook vaak :{
Hopen dat dit het was...

@Phaidra, alsof die stofzuigers geprogrammeerd zijn om er na zoveel dagen mee te stoppen ofzo... :{
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 17 mei 2021 @ 10:49:49 #215
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199464419
@Nijna, ze hebben al 2 buien op hun kop gehad. Nog 1 bui onderweg en darna alleen nog wat gemiezer volgens buienradar.
De ene blijkt al gepensioneerd. Die staat vooral te zagen in de bus :P
  maandag 17 mei 2021 @ 15:10:50 #216
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199468856
Zo, de glasmeneren zijn weg. Ze komen nog terug, omdat het grootste raam een kras heeft, nieuwe is besteld en komt over een week of 2...
Maar nu zie ik wel iets, waar die meneer het aanwees, maar dat kan ik er afvegen. Dus zo maar eens goed poetsen en dan kijken of ik echt een kras kan vinden :X
Edit: kras gevonden.. |:(

[ Bericht 14% gewijzigd door Deepfreeze op 17-05-2021 15:26:12 ]
pi_199471960
Jammer van de kras, maar wel netjes dat ze dan nieuwe hebben besteld.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 17 mei 2021 @ 17:57:39 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199472233
Balen van die kras..
  maandag 17 mei 2021 @ 17:58:52 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199472245
Mijn cryptomunt is aan het zaaaaaakkkkkkkeeeeen. Stomme Elon.
  maandag 17 mei 2021 @ 18:05:15 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199472358
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 17:58 schreef amaranta het volgende:
Mijn cryptomunt is aan het zaaaaaakkkkkkkeeeeen. Stomme Elon.
Ja, die is redelijk in een vrije val...

Kun je nagaan wat een macht die man heeft, je kunt hem bijna voor je zien als Dr. Evil met Mini Me naast zich.



[ Bericht 11% gewijzigd door Leandra op 17-05-2021 20:09:44 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 18:07:04 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199472380
Loop net naar buiten zie ik een paar rare draden uit de auto steken :? Zijspiegel eraf :( En ja hoor, aan de andere kant hetzelfde verhaal. Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven :'(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 17 mei 2021 @ 18:07:27 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199472387
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, die is redelijk in een vrije val...

Kun je nagaan wat een macht die man heeft, je kunt hem bijna voor je zien als Dr. Evil met Mini Me naast zich

https://tenor.com/x6y0.gif
Ja, onvoorstelbaar. Maar zolang hij niet onder het aankoopbedrag komt vind ik het best.
Een hij zal hopelijk ook weer gaan stijgen.
  maandag 17 mei 2021 @ 18:08:26 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199472398
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef MaJo het volgende:
Loop net naar buiten zie ik een paar rare draden uit de auto steken :? Zijspiegel eraf :( En ja hoor, aan de andere kant hetzelfde verhaal. Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven :'(
Oh dat is echt zuur! En waarom beide kanten? Met een kant naai je iemand al gruwelijk.
  maandag 17 mei 2021 @ 18:11:06 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199472436
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, onvoorstelbaar. Maar zolang hij niet onder het aankoopbedrag komt vind ik het best.
Een hij zal hopelijk ook weer gaan stijgen.
Jawel, sterker nog, ik zie Musk in staat volgende week volle bak Bitcoins te gaan kopen, maar voor hetzelfde geld (of nog minder :+) doet hij dat niet en schoffelt hij de munt volledig onderuit
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 18:12:45 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199472463
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Oh dat is echt zuur! En waarom beide kanten? Met een kant naai je iemand al gruwelijk.
Ik neem aan dat het niet is om ons te naaien maar om door te verkopen ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 17 mei 2021 @ 18:12:47 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199472464
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:07 schreef MaJo het volgende:
Loop net naar buiten zie ik een paar rare draden uit de auto steken :? Zijspiegel eraf :( En ja hoor, aan de andere kant hetzelfde verhaal. Waarom kunnen mensen niet gewoon van andermans spullen afblijven :'(
Godver :r
Daar zou ik zo ziek van zijn, blijf gewoon met je tengels van andermans spullen af.

Meer auto's in de straat? En even kijken wie er een camera aan de gevel heeft hangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 mei 2021 @ 18:23:01 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199472657
Wij zagen op onze ringbel ook iemand voor de deur staan met een afgebroken autospiegel. Was alleen niet van onze auto (ookal stond hij voor de deur) maar van de overburen.
Onze auto’s staan achter ons huis. Dan heet het een afrit toch 😅 of is het dan nog steeds een oprit? 😎
  maandag 17 mei 2021 @ 18:27:02 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199472742
Vandaag trouwens een oudergesprek..
“En anders zeg je maar gewoon dat hij z’n bek moet houden”
Ik: dat kan ik echt niet hardop zeggen in de klas.
Zij: gewoon doen....

Ik denk dat de mailbox van mijn leidinggevende ontploft als ik morgen tegen een leerling zou zeggen... en nu hou jij G*dverdomme je bek dicht.
Al denk ik dat het voor de rest van het jaar wel stil zou zijn :P
  maandag 17 mei 2021 @ 18:35:37 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_199472901
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:27 schreef amaranta het volgende:
Vandaag trouwens een oudergesprek..
“En anders zeg je maar gewoon dat hij z’n bek moet houden”
Ik: dat kan ik echt niet hardop zeggen in de klas.
Zij: gewoon doen....

Ik denk dat de mailbox van mijn leidinggevende ontploft als ik morgen tegen een leerling zou zeggen... en nu hou jij G*dverdomme je bek dicht.
Al denk ik dat het voor de rest van het jaar wel stil zou zijn :P
Ik weet wel aan welke kant van de t- straat die wonen dan :')
disclaimer
  maandag 17 mei 2021 @ 18:36:35 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199472930
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:35 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik weet wel aan welke kant van de t- straat die wonen dan :')
Ja, dat klopt. Wel fijn dat ze het probleem erkent

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 17-05-2021 20:20:29 ]
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 18:37:26 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199472944
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Godver :r
Daar zou ik zo ziek van zijn, blijf gewoon met je tengels van andermans spullen af.

Meer auto's in de straat? En even kijken wie er een camera aan de gevel heeft hangen.
Ik sta vooral perplex, hoe verzin je het gewoon -O-

Dit keer waren wij de "gelukkigen", blijkbaar gebeurt het vaker. Helaas niemand die iets gehoord/gezien/gefilmd heeft.

quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:23 schreef amaranta het volgende:
Wij zagen op onze ringbel ook iemand voor de deur staan met een afgebroken autospiegel. Was alleen niet van onze auto (ookal stond hij voor de deur) maar van de overburen.
Onze auto’s staan achter ons huis. Dan heet het een afrit toch 😅 of is het dan nog steeds een oprit? 😎
Wel fijn voor de overburen dat er dan bewijs is. Hebben ze hier nog iets mee kunnen doen?

Volgens mij heet het nog steeds een oprit, als het bij een huis is :+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 17 mei 2021 @ 19:02:36 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199473449
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 18:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik sta vooral perplex, hoe verzin je het gewoon -O-

Dit keer waren wij de "gelukkigen", blijkbaar gebeurt het vaker. Helaas niemand die iets gehoord/gezien/gefilmd heeft.
[..]

Wel fijn voor de overburen dat er dan bewijs is. Hebben ze hier nog iets mee kunnen doen?

Volgens mij heet het nog steeds een oprit, als het bij een huis is :+
De daad zelf staat niet op film. Enkel iemand die met de spiegel in z’n hand voor onze deur stond.
  maandag 17 mei 2021 @ 19:17:50 #233
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199473718
Oke, HET moment waarvan ik wist dat zou komen met al die tiktok diy filmpjes.
Net het haar van dochter gefixed, die kwam opeens naar beneden als Britney Spears uit 2007.

_O- :'(
pi_199473855
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Oke, HET moment waarvan ik wist dat zou komen met al die tiktok diy filmpjes.
Net het haar van dochter gefixed, die kwam opeens naar beneden als Britney Spears uit 2007.

_O- :'(
En dat betekent? :o
pi_199473907
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

En dat betekent? :o
Kaal geschoren :'(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 17 mei 2021 @ 19:29:31 #236
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199473921
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

En dat betekent? :o
Een halve kale micro pony en de rest alsof de ratten aan hebben gegeten.
In tijden niet zo gelachen.

Ze heeft geluk dat ik aardig goed haar kan knippen :P
pi_199474214
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Een halve kale micro pony en de rest alsof de ratten aan hebben gegeten.
In tijden niet zo gelachen.

Ze heeft geluk dat ik aardig goed haar kan knippen :P
Ik dacht wellicht, zonder te Googlen, zwarte lokken. :+

Arme meid. ;)
  maandag 17 mei 2021 @ 19:54:58 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199474324
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Een halve kale micro pony en de rest alsof de ratten aan hebben gegeten.
In tijden niet zo gelachen.

Ze heeft geluk dat ik aardig goed haar kan knippen :P
Hoe oud is ze?
Ik dacht even met 2 vlechtstaarten. Maar dat is 1999
  maandag 17 mei 2021 @ 20:03:42 #239
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199474481
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 19:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hoe oud is ze?
Ik dacht even met 2 vlechtstaarten. Maar dat is 1999
Bijna 15 :7 ik moest zo hard lachen toen ze zei dat het net een mental breakdown kapsel was.
Maar het is opgelost en ze durft morgen gewoon naar school :P
  maandag 17 mei 2021 @ 20:06:32 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199474533
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bijna 15 :7 ik moest zo hard lachen toen ze zei dat het net een mental breakdown kapsel was.
Maar het is opgelost en ze durft morgen gewoon naar school :P
Linkje naar het tiktokfilmpje ontvang ik graaaaaag in mijn dm
  maandag 17 mei 2021 @ 20:11:07 #241
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199474636
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Linkje naar het tiktokfilmpje ontvang ik graaaaaag in mijn dm
Op het tiktok filmpje ging de diy wel goed natuurlijk :P alleen bij haar niet zo. :D
  maandag 17 mei 2021 @ 20:13:05 #242
344469 Amsel
zonder t
pi_199474673
Wat knap dat je het zelf hebt kunnen oplossen @SacreCoeur!

Wat zijn jullie vakantieplannen? Heel stom, maar ik raak echt een beetje in de put van denken aan de zomervakantie. We zijn er zoooo aan toe om lekker weg te gaan, maar het is nog zo onzeker wat er kan, en wat er kan is megaduur. Ik twijfel ook tussen een huisje in the middle of nowhere (vindt m'n man fijn) of een drukker park met entertainment (vinden de kinderen fijn). Al zijn beide opties dus waarschijnlijk sowieso onbetaalbaar. Tips zijn welkom dus :)
  maandag 17 mei 2021 @ 20:30:06 #243
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199474996
Wij hebben vorig jaar al iets geboekt voor aankomende zomer. Particulier volgens mij, rond de 13/1400 voor een midweekje. Vond het wel redelijk en na een midweekje heb ik zo'n huisje met allerlei faciliteiten en de omgeving ook wel weer gezien.

Dus misschien iets particulier zoeken? al zal veel wel weg zijn.
  maandag 17 mei 2021 @ 20:30:57 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199475018
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij hebben vorig jaar al iets geboekt voor aankomende zomer. Particulier volgens mij, rond de 13/1400 voor een midweekje. Vond het wel redelijk en na een midweekje heb ik zo'n huisje met allerlei faciliteiten en de omgeving ook wel weer gezien.

Dus misschien iets particulier zoeken? al zal veel wel weg zijn.
WTF? 13/1400 voor een midweekje? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 mei 2021 @ 20:32:01 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_199475042
Tsja, ik betaal 2k voor een weekje in een skeer center parcs huisje dit jaar :')
disclaimer
  maandag 17 mei 2021 @ 20:32:32 #246
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_199475057
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

WTF? 13/1400 voor een midweekje? :o
Dat idd.. wat een bedrag! :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_199475219
wat een bedragen!
Hopelijk kunnen wij ergens kamperen.. een of ander veldje in de ardennen zou leuk zijn voor hopelijk een hoop minder dan dat...
  maandag 17 mei 2021 @ 20:45:00 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_199475365
Ooh ja kamperen is natuurlijk wel veel en veel goedkoper :D duh :')
Maar ik ga liever niet kamperen nog even in mijn huidige gezinssamenstelling. Zo'n baby die 4 keer per nacht de camping wakker jankt enzo :')

Ik ging tot 3 jaar terug ook liever 10 dagen in september naar zuid-europa in een mooi huis met eigen zwembad voor dat geld, maar ja. Das war einmal.
disclaimer
  maandag 17 mei 2021 @ 20:45:05 #249
344469 Amsel
zonder t
pi_199475368
Nouja dat bedoel ik dus, die bedragen :'(
  maandag 17 mei 2021 @ 20:46:42 #250
344469 Amsel
zonder t
pi_199475394
Maar kamperen gaan we (helaas) ook niet doen, dan wordt m'n man gillend gek. Die wil rust en privacy op vakantie, en dat wordt 'm niet op een campingveldje :')
  maandag 17 mei 2021 @ 20:51:14 #251
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199475481
En dan hadden wij nog niet eens het duurste, maar gewoon middenklasse.
Zwembad, sauna en jacuzzi en dan trampoline en speelplek voor de kinderen.
pi_199475485
Oh, ik heb pas nog voor iets meer dan 700 euro een midweek Landal geboekt in de zomervakantie. :? Wel een vrij klein park, simpel zwembad, maar er is nog zoveel onzeker dus als we iets uitgebreiders hadden is er toch dikke kans dat dat uiteindelijk niet kan. En de kinderen zijn nog jong genoeg (6 en 2 deze zomer) om hier al heel gelukkig mee te zijn.
pi_199475488
Ik kwam er dit weekend achter dat ik blijkbaar nog geen vrij gevraagd heb deze zomer en ik dacht dus stellig van wel.
Misschien maar eens doen. :')
pi_199475984
Ik zou nog niets boeken als we Zweden niet hadden staan. Ik denk nog steeds dat we genoeg kunnen komende zomer.

In Nederland gaan we iig niet, veel te duur dit jaar en met de vouwwagen ook geen optie omdat de leuke campings al vol zitten.

Kortom Zweden of we zien tegen die tijd wel.
  maandag 17 mei 2021 @ 21:20:10 #255
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_199476113
In de eerste week van de zomervakantie komt er een dakkapel op zolder. En die moet afgewerkt worden. Denk dat daar wel wat tijd in gaat zitten. Als het zo doorgaat wordt het een weekje bij mijn ouders op de boerderij :D

We hebben nog een voucher van dfds, maar ik heb nog weinig hoop dat we deze zomer naar schotland kunnen.
  maandag 17 mei 2021 @ 21:36:00 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199476440
;( Ik ben eind mei begonnen te werken op de afsprakenlijn, die BCO's gedaan en nu gedwongen naar de priklijn doorgezet en elke x als we schuiven mogen we drie maanden geen vakantie geloof ik.
Slavenarbeid echt, het is dat ik echt per se thuis wil werken dus ik doe het mezelf aan. Nog even doorbijten, hopelijk echt zsm weg, die start up moet zsm starten . Niet dat ik dan vakantie kan nemen denk ik, maar dan doe ik het tenminste ergens voor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199476720
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:32 schreef SQ het volgende:
Tsja, ik betaal 2k voor een weekje in een skeer center parcs huisje dit jaar :')
Wij ook ;(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199476753
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:13 schreef Amsel het volgende:
Wat knap dat je het zelf hebt kunnen oplossen @:SacreCoeur!

Wat zijn jullie vakantieplannen? Heel stom, maar ik raak echt een beetje in de put van denken aan de zomervakantie. We zijn er zoooo aan toe om lekker weg te gaan, maar het is nog zo onzeker wat er kan, en wat er kan is megaduur. Ik twijfel ook tussen een huisje in the middle of nowhere (vindt m'n man fijn) of een drukker park met entertainment (vinden de kinderen fijn). Al zijn beide opties dus waarschijnlijk sowieso onbetaalbaar. Tips zijn welkom dus :)
Onze zomervakantie van vorig jaar is doorgeschoven naar komende zomer. Kamperen in Frankrijk... Geen idee of het door kan gaan nog, de kans dat wij nog niet gevaccineerd zijn tegen die tijd is best groot. Maar we gaan het afwachten. Ik ga niet nu nog iets in NL boeken voor absurde prijzen... We willen wel voor de herfstvakantie in NL iets zoeken, hebben we sowieso iets om naar uit te kijken.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 17 mei 2021 @ 21:51:24 #259
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199476759
Wij hebben twee particuliere huisjes met zwembad in Frankrijk geboekt een paar weken geleden. Eentje annuleerbaar en eentje 12 maanden omboekbaar. ¤1500 en ¤900 geloof ik.
De vouwwagen is veel goedkoper maar we willen niet in de mensenmassa in het zwembad etc op een camping.

Ook in the middle of nowhere zijn huisjes met een zwembad en speeltoestellen te vinden. Goed compromis ;) Of ik kwam ook huisjes tegen op kleinschalige parken. Niet zo massaal als landal of center parcs maar wel wat voorzieningen waar koters gelukkig van worden.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 21:52:28 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199476777
Wij betalen 500 euro voor een midweek Center Parcs *) We kregen 50% korting via Ouders van Nu. Zo erg zijn die aangesmeerde abonnementen dus niet altijd :+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 17 mei 2021 @ 21:53:04 #261
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_199476785
Wij betaalden 580 euro voor 3 weken camping. Maarja. Dan heb je alleen een plek :P.
En we zijn net terug van onze vakantie die vorig jaar niet doorging. Heerlijk was het O+ .
  maandag 17 mei 2021 @ 21:53:53 #262
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199476802
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Onze zomervakantie van vorig jaar is doorgeschoven naar komende zomer. Kamperen in Frankrijk... Geen idee of het door kan gaan nog, de kans dat wij nog niet gevaccineerd zijn tegen die tijd is best groot. Maar we gaan het afwachten. Ik ga niet nu nog iets in NL boeken voor absurde prijzen... We willen wel voor de herfstvakantie in NL iets zoeken, hebben we sowieso iets om naar uit te kijken.
Waarschijnlijk kom je met een test vooraf de meeste landen wel in straks. Dat is althans wel mijn verwachting. Anders houdt het hier ook op. Ik verwacht zelf niet op tijd 2 prikken gehad te hebben of het moet net die van mijn werkgever zijn die ik krijg.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 17 mei 2021 @ 21:54:29 #263
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_199476818
Wij hebben een weekje duinrell staan, en dat was ¤ 2.800 :')
We zijn natuurlijk een groot gezin en huisjes voor 6 personen zijn echt vaak veel duurder dan voor 4.
wel een luxe huisje met alles er op en er aan.
  maandag 17 mei 2021 @ 21:57:17 #264
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199476863
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef MaJo het volgende:
Wij betalen 500 euro voor een midweek Center Parcs *) We kregen 50% korting via Ouders van Nu. Zo erg zijn die aangesmeerde abonnementen dus niet altijd :+
En buiten het hoogseizoen neem ik aan?

Wij waren met koningsdag een midweekje op de Veluwe, ¤400.
De week later was officiële meivakantie, ¤950. Om te :'( gewoon die verschillen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 22:01:24 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199476966
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:57 schreef laziness het volgende:

[..]

En buiten het hoogseizoen neem ik aan?

Wij waren met koningsdag een midweekje op de Veluwe, ¤400.
De week later was officiële meivakantie, ¤950. Om te :'( gewoon die verschillen.
Hoogseizoen is zomer denk ik? Wij gaan begin juni :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 17 mei 2021 @ 22:04:32 #266
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199477017
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoogseizoen is zomer denk ik? Wij gaan begin juni :)
Hoogseizoen is officiële zomervakantie. Noord kickt ‘m af op 10 juli en Zuid sluit ‘m op 5 september dit jaar.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 17 mei 2021 @ 22:08:50 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199477134
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:57 schreef laziness het volgende:

[..]

En buiten het hoogseizoen neem ik aan?

Wij waren met koningsdag een midweekje op de Veluwe, ¤400.
De week later was officiële meivakantie, ¤950. Om te :'( gewoon die verschillen.
Ik zou bijna overwegen een chalet in de tuin te zetten :D

Nah, daar is onze tuin niet groot genoeg voor, maar als je in het buitengebied woont kun je daarmee waarschijnlijk prima een leuke bijverdienste hebben.
Gewoon 1 of 2 chalets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 mei 2021 @ 22:11:22 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_199477187
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:51 schreef lunapuella het volgende:
Oh, ik heb pas nog voor iets meer dan 700 euro een midweek Landal geboekt in de zomervakantie. :? Wel een vrij klein park, simpel zwembad, maar er is nog zoveel onzeker dus als we iets uitgebreiders hadden is er toch dikke kans dat dat uiteindelijk niet kan. En de kinderen zijn nog jong genoeg (6 en 2 deze zomer) om hier al heel gelukkig mee te zijn.
Dat scheelt wel, moet wel zeggen dat wij een zespersoons huisje met ligbad hebben genomen hoor, had vast nog wel goedkoper gekund maar een klein beetje comfort is me ook nog wel iets waard :P
disclaimer
  maandag 17 mei 2021 @ 22:13:22 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_199477214
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoogseizoen is zomer denk ik? Wij gaan begin juni :)
Ja dat gaat helaas niet meer met schoolgaande kinderen. In de vakanties betaal je met gemak het dubbele ;(
disclaimer
  Moderator maandag 17 mei 2021 @ 22:14:44 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199477241
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Hoogseizoen is officiële zomervakantie. Noord kickt ‘m af op 10 juli en Zuid sluit ‘m op 5 september dit jaar.
Ah ok, dan vallen we buiten het hoogseizoen :Y

quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:11 schreef SQ het volgende:

[..]

Dat scheelt wel, moet wel zeggen dat wij een zespersoons huisje met ligbad hebben genomen hoor, had vast nog wel goedkoper gekund maar een klein beetje comfort is me ook nog wel iets waard :P
Ons huisje is echt decadent, met bubbelbad en sauna :o :9~
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 17 mei 2021 @ 22:16:54 #271
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199477295
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou bijna overwegen een chalet in de tuin te zetten :D

Nah, daar is onze tuin niet groot genoeg voor, maar als je in het buitengebied woont kun je daarmee waarschijnlijk prima een leuke bijverdienste hebben.
Gewoon 1 of 2 chalets.
In jouw woonplaats waar wij zaten reeg je de parken aan elkaar. Er zaten aan 1 lange straat er tig naast elkaar. Echt bizar.

Oh en ik zag er veel koningsdag vlaggetjes. Ik was laatst wat verbaasd over jouw versieren vraag maar dat doen ze daar dus nog :D
Hier in het stadse zie je dat dus weinig. Alleen met een voetbaltoernooi wat meer.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_199477458
Wij gaan al 16 jaar in het hoogseizoen dus ik ben wel wat gewend maar dit jaar in Nederland slaat alles.
  maandag 17 mei 2021 @ 22:49:56 #273
73386 Fazz
onderweg
pi_199477892
Ik ben nog steeds niet gewend aan die hoogseizoen prijzen ;( Ik weiger ook gewoon om zulke bedragen neer te leggen voor 1 week. Gelukkig houden we van kamperen :+
  maandag 17 mei 2021 @ 23:05:51 #274
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_199478166
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:13 schreef Amsel het volgende:
Wat knap dat je het zelf hebt kunnen oplossen @:SacreCoeur!

Wat zijn jullie vakantieplannen? Heel stom, maar ik raak echt een beetje in de put van denken aan de zomervakantie. We zijn er zoooo aan toe om lekker weg te gaan, maar het is nog zo onzeker wat er kan, en wat er kan is megaduur. Ik twijfel ook tussen een huisje in the middle of nowhere (vindt m'n man fijn) of een drukker park met entertainment (vinden de kinderen fijn). Al zijn beide opties dus waarschijnlijk sowieso onbetaalbaar. Tips zijn welkom dus :)
Wij hebben een stacaravan in Frankrijk geboekt. Via een aanbieder (eigenaar van meerdere campings) waarbij je sowieso 30 dagen voor aankomst kosteloos kan annuleren, en met nog een pakket erbij waarmee je tot 14 dagen voor aankomst kan annuleren voor 70 euro.

Want ja geen idee hoe/wat tegen die tijd kan allemaal. Op 1 dag rijden dus bij nood snel terug.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 17 mei 2021 @ 23:12:38 #275
344469 Amsel
zonder t
pi_199478290
Nou we hebben net in ieder geval afgesproken dat we er dit weekend een knoop over gaan doorhakken. Want de BSO moet ook gereserveerd worden en ik wil af van dat onrustige gevoel. Vakantiestress zonder dat we überhaupt weten of we wel op vakantie gaan :+
pi_199478307
We hebben een huisje aan t strand dit jaar. Is van familie, ze hebben 3 huisjes naast elkaar in de verhuur. Was vorig jaar in de zomer al volgeboekt, maar zag vorige week op insta dat ze een annulering hadden. Precies onze eerste vakantieweek.
Dus konden wij mooi. Ideaal plekje. tuin uit, duin over en we zijn op t strand. 6 persoons huisje, met 3 slaapkamers. Echt, van mij mag t al zover zijn!
*poef* nu is het weg
pi_199478320
Ik weiger ook meer dan ¤1000 neer te leggen voor een weekje in Nederland waarbij ik ook nog zelf voor het eten moet zorgen, ongeacht wanneer het is. Wij gaan daarom de laatste week van de zomervakantie, dan is het wel redelijk betaalbaar omdat sommige regio's geen vakantie meer hebben (of juist de eerste week). Vorig jaar hadden we voor ¤750 een weekje een premium 6 persoons huisje, twee weken vooraf geboekt.

Amsel, je kunt ook gewoon alvast een periode prikken en dan later bekijken wat je dan gaat doen. Dan heb je iig de basis geregeld.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 17 mei 2021 @ 23:18:54 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199478392
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 22:16 schreef laziness het volgende:

[..]

In jouw woonplaats waar wij zaten reeg je de parken aan elkaar. Er zaten aan 1 lange straat er tig naast elkaar. Echt bizar.

Oh en ik zag er veel koningsdag vlaggetjes. Ik was laatst wat verbaasd over jouw versieren vraag maar dat doen ze daar dus nog :D
Hier in het stadse zie je dat dus weinig. Alleen met een voetbaltoernooi wat meer.
Ja, aan die kant zitten de parken idd aan elkaar geknoopt, daarom denk ik dat het best interessant voor mensen zou kunnen zijn als je aan de andere kant in het buitengebied zit en dan 1 of 2 chalets achterin de tuin hebt staan (mits je een beetje een heel erg ruime tuin hebt = > 2.000m²).

We hadden in ons stukje van de wijk zelfs collectief vlaggetjes ingekocht :D
Een beetje veel wel :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 mei 2021 @ 23:29:38 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199478546
Het scheelt natuurlijk wel dat wij maar 1 kind hebben, dan heb je (ook in het hoogseizoen) wel alternatieven die goed te betalen zijn, we hebben voor een midweekje hotel in Kijkduin tijdens de vakantie echt nooit ¤ 1.000 betaald, incl. ontbijt.

Ik zie trouwens dat die in een family suite nu net wel boven de ¤ 1.000 zit...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199478571
Als wij tzt niet kunnen reizen, kan iemand hier vast onze overprized accomodatie in Drenthe wel overnemen. :'(

Ik kan de onzekerheid inmiddels niet meer zo goed handelen merk ik :X
pi_199479947
Wij hebben vaccinatietechnisch gelukkig pas half augustus vakantie. Ik hoop dan toch minstens 1 prik te hebben gehad.
En we kunnen gewoon gratis naar Hongarije, of anders Frankrijk :@ de prijzen die jullie noemen zou ik never aan een vakantie uit kunnen geven geloof ik.

We zijn afgelopen weekend een nachtje gaan logeren bij opa en oma op de camping in Zoutelande. Zondag was het prachtig weer, de jongens hebben zo genoten. Dus we zijn nu aan het bedenken of we een vouwwagen willen aanschaffen (en daarbij een oplossing vinden voor onze niet bestaande trekhaak). Ik vind dat het enige compromis dat ik trek qua kamperen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 18 mei 2021 @ 07:41:18 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199480011
Hier ook een duur huisje. Wel 6 persoons en vlak achter de duinen aan zee. Wilde eigenlijk wel naar de waddeneilanden (liever nog naar Zwiterland en Italië maar dat verschuiven we maar naar volgend jaar) maar dat was helemaal onbetaalbaar.
pi_199480080
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:29 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben vaccinatietechnisch gelukkig pas half augustus vakantie. Ik hoop dan toch minstens 1 prik te hebben gehad.
En we kunnen gewoon gratis naar Hongarije, of anders Frankrijk :@ de prijzen die jullie noemen zou ik never aan een vakantie uit kunnen geven geloof ik.

We zijn afgelopen weekend een nachtje gaan logeren bij opa en oma op de camping in Zoutelande. Zondag was het prachtig weer, de jongens hebben zo genoten. Dus we zijn nu aan het bedenken of we een vouwwagen willen aanschaffen (en daarbij een oplossing vinden voor onze niet bestaande trekhaak). Ik vind dat het enige compromis dat ik trek qua kamperen.
Trekhaak kun je er vaak alsnog onder laten zetten hè :)

Wij hebben halverwege augustus 3 weken vrij. We gaan eens kijken wat er mogelijk is qua grenzen; auto, tentje, en als het kan naar Oostenrijk, Italië of misschien wel Slovenië. Corsica is ook een favoriet, maar in die periode wel veel drukker dus geen idee of dat zou lukken qua plek. (We reserveren eigenlijk zelden)
pi_199480100
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Trekhaak kun je er vaak alsnog onder laten zetten hè :)

Wij hebben halverwege augustus 3 weken vrij. We gaan eens kijken wat er mogelijk is qua grenzen; auto, tentje, en als het kan naar Oostenrijk, Italië of misschien wel Slovenië. Corsica is ook een favoriet, maar in die periode wel veel drukker dus geen idee of dat zou lukken qua plek. (We reserveren eigenlijk zelden)
Weet ik :) daar zit alleen het punt. We kochten 2 jaar geleden een super leuke auto met sportief pakketje erop. Een trekhaak voor die auto betekent ook iets met een koeling en een stuk bumper verzagen en kwam uit op 1100 euro zoiets :')
Dus we twijfelen of we dat gaan doen of zoeken naar een andere auto die iets groter is :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_199480122
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:55 schreef LeSage het volgende:

[..]

Weet ik :) daar zit alleen het punt. We kochten 2 jaar geleden een super leuke auto met sportief pakketje erop. Een trekhaak voor die auto betekent ook iets met een koeling en een stuk bumper verzagen en kwam uit op 1100 euro zoiets :')
Dus we twijfelen of we dat gaan doen of zoeken naar een andere auto die iets groter is :)
Ah oeps, das niet even een trekhaak onder een standaard Ford Fiesta zetten nee :')
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:15:27 #286
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199480198
Volgens mij is 1 prik niet afdoende als je er 2 moet hebben om volledig gevaccineerd moet zijn. Dan moet je toch een negatieve test kunnen tonen. Op zich niet zo’n probleem, alleen de commerciële manier waarop dat nu is opgezet en juist NL die zich er tegen verzet om dat commerciële er af te halen is }:|
Zo’n test is gewoon een extra kostenpost die je moet begroten want het loopt snel op. Zeker met meerdere kinderen.

[ Bericht 3% gewijzigd door laziness op 18-05-2021 08:28:06 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:26:42 #287
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199480289
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 20:13 schreef Amsel het volgende:
Wat knap dat je het zelf hebt kunnen oplossen @:SacreCoeur!

Wat zijn jullie vakantieplannen? Heel stom, maar ik raak echt een beetje in de put van denken aan de zomervakantie. We zijn er zoooo aan toe om lekker weg te gaan, maar het is nog zo onzeker wat er kan, en wat er kan is megaduur. Ik twijfel ook tussen een huisje in the middle of nowhere (vindt m'n man fijn) of een drukker park met entertainment (vinden de kinderen fijn). Al zijn beide opties dus waarschijnlijk sowieso onbetaalbaar. Tips zijn welkom dus :)
Wij hebben een chalet in Drente geboekt voor een weekje. Kleine camping (38 plaatsen en 2 chalets). De chalets zijn nieuw, worden in juni pas geplaatst.

Ze hebben er ook een dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking, en een dierenweide, speelveld, speeltuin, klein winkeltje en een vuurplaats. Er is een pad het bos in naar een zwemvennetje O+

Prijs viel me mee, 750 voor een week (7 nachten) incl toeristenbelasting en schoonmaak en linnenpakket enzo. Het is wel klein natuurlijk, maar we hebben er veel zin in. Voor een glampingtent betaal je zo 1500 euro...

Ik was eerst ook helemaal verdrietig, maar ben een avondje gaan zoeken en nu zo opgelucht dat we in elk geval even gaan!
Kwak
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:29:39 #288
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199480314
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Trekhaak kun je er vaak alsnog onder laten zetten hè :)

Wij hebben halverwege augustus 3 weken vrij. We gaan eens kijken wat er mogelijk is qua grenzen; auto, tentje, en als het kan naar Oostenrijk, Italië of misschien wel Slovenië. Corsica is ook een favoriet, maar in die periode wel veel drukker dus geen idee of dat zou lukken qua plek. (We reserveren eigenlijk zelden)
Als er al plek is op de overtocht is ter plaatse boeken veel duurder dan ruim van tevoren helaas. De spontaniteit rammen ze er al jaren uit op die manier.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:30:20 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199480317
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:52 schreef MaJo het volgende:
Wij betalen 500 euro voor een midweek Center Parcs *) We kregen 50% korting via Ouders van Nu. Zo erg zijn die aangesmeerde abonnementen dus niet altijd :+
Ja maar die gelden nooit in de schoolvakanties...

;(

Toen Melba nog klein genoeg was kon dat alsnog niet door mijn baan op school...
Kwak
pi_199480368
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 08:29 schreef laziness het volgende:

[..]

Als er al plek is op de overtocht is ter plaatse boeken veel duurder dan ruim van tevoren helaas. De spontaniteit rammen ze er al jaren uit op die manier.
Oh ja dat is zeker zo :Y. We gaan het komende weken rustig eens aanzien. En we zijn met z'n 2en, dus dat scheelt ook wel, en dat het dan toch wat duurder is, is dan maar zo. Ik vind het nu met al die grensovergangen nog een te onzeker scenario om iets vast te willen leggen daar.
(We hebben ook wel eens heel decadent de boot naar Noorwegen genomen vanuit Kiel (en terug). Sindsdien valt elke andere vaartocht mee :+ )
  dinsdag 18 mei 2021 @ 08:47:22 #291
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_199480436
Wij hebben nog niets geregeld. Plan is waarschijnlijk de tent achterin de auto te gooien en naar Duitsland te reizen, indien mogelijk....
pi_199480685
Wij gaan zoals velen blijkbaar naar CP. De week na de zomervakantie (nog zo lang!) dus zo'n prenatal bon kunnen gebruiken. Gelukkig hebben we vroeg geboekt. Toen we boekten twijfelden we nog want het was wel een VIP huisje maar nog niet vernieuwd. Nu staan ze allemaal op de site als vernieuwd met een significant hogere prijs :)
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:16:42 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_199480740
Wij zetten van de zomer nog wel een keer onze tent op in de achtertuin. Kunnen we vast oefenen hoe het is met 3 kinderen :')
disclaimer
pi_199480925
Als ik deze prijzen zie dan is onze langdurige huurprijs van 1200 euro echt niet gek voor 4 weken. Is wel volledig buiten schoolvakanties om en een wat ouder appartementje van 60m2 zonder een eigen buiten, maar toch.
Wij gaan dus op een kwartier rijden vanaf huis zitten, want er wordt verbouwd dus we moeten in de buurt zijn maar hebben geen keuken. :+
Ik hoop heeel erg dat het volgende week en de week daarop een beetje beter weer is, zodat we lekker kunnen fietsen en wandelen daar.
pi_199480969
Ik weiger principieel meer dan ¤1000 voor een week vakantie te boeken. Dan blijf ik echt liever thuis.
Maar goed in die 16 jaar hebben we nog nooit zoveel betaald, dus het lukt altijd.

Vorig jaar uiteindelijk met de vouwwagen naar de Achterhoek gegaan, dat is natuurlijk sowieso lekker goedkoop. Dit jaar wil ik echter echt niet kamperen. Als Zweden niet doorgaat, is er vast wel een mogelijkheid om naar Duitsland, België of wie weet Denemarken (Legoland!) te gaan. Je ziet steeds meer landen op geel gaan, nu alleen Nederland zelf nog anders moet je daar in quarantaine.

Wij hebben steeds meer vrienden die nu over moeten gaan op het hoogseizoen en zich de pleuris schrikken. Tja...

En het scheelt inderdaad nogal hoeveel kinderen je hebt. Zoals SQ met 3 zit je aan grotere huisjes vast.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:41:50 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_199481014
Ach ja weet je, ik heb al bedongen dat ik vanaf volgend jaar elk jaar een week zonder mijn gezin naar de zon ga.
En dat ga ik ook écht doen. Want met kinderen begin ik daar gewoon niet aan voorlopig. Veel te duur en je geniet toch niet optimaal omdat nog steeds iedereen de hele dag aan je kop jankt. Plus dat het onmogelijk is om in zuid-europa in een niet-toerisctische vreetschuur iets te eten te krijgen vóór 19:00, dat maakt het allemaal niet gezelliger ofzo :')

(oh en dan nog maar te zwijgen over het type auto wat je moet huren als je met 3 kinderen plus de hele shitzooi van het vliegveld naar je accomodatie moet rijden :')!!!)
disclaimer
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:46:30 #297
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199481067
Ja het aantal kinderen maakt ook uit inderdaad. Wij hebben aan een huisje met twee slaapkamers voldoende.

En ik was ook heel lang principieel en wilde het er niet voor neerleggen. We zaten twee jaar geleden eind mei (dat was buiten het seizoen dus omdat oma in de meivakantie was overleden) in een super luxe stacaravan in Frankrijk. Kostte ons ¤200,- als last minute. Mijn collega bleek twee maanden later in exact dezelfde te zitten op die camping en legde ¤2200,- neer.
Dat weiger ik nog steeds. Mijn max ligt bij ¤1500 wel en dat doen we nu vorig jaar en dit jaar alleen omdat we de mensenmassa op de camping een te groot risico vinden. We gaan weer terug naar die vouwwagen zodra dat veilig is. Dan kunnen we 3 weken voor de prijs van 1 week in een huisje :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_199481073
Ik heb echt een hekel aan vliegen. Geen angst, gewoon een enorme hekel. Vliegen met kind hebben we 1 keer gedaan, voorlopig niet meer. Dat gewacht, inchecken, zitten, wachten en nog meer wachten.

Voor mijn werk moest ik vaak naar Londen, dat was net een bus. net voor boarden aankomen, instappen, uitstappen en alleen met handbagage de trein in naar plaats van bestemming. Prima!
Met vriendinnen gaan we 1 keer per jaar een lang weekend weg, heerlijk.
pi_199481091
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:46 schreef laziness het volgende:
Ja het aantal kinderen maakt ook uit inderdaad. Wij hebben aan een huisje met twee slaapkamers voldoende.

En ik was ook heel lang principieel en wilde het er niet voor neerleggen. We zaten twee jaar geleden eind mei (dat was buiten het seizoen dus omdat oma in de meivakantie was overleden) in een super luxe stacaravan in Frankrijk. Kostte ons ¤200,- als last minute. Mijn collega bleek twee maanden later in exact dezelfde te zitten op die camping en legde ¤2200,- neer.
Dat weiger ik nog steeds. Mijn max ligt bij ¤1500 wel en dat doen we nu vorig jaar en dit jaar alleen omdat we de mensenmassa op de camping een te groot risico vinden. We gaan weer terug naar die vouwwagen zodra dat veilig is. Dan kunnen we 3 weken voor de prijs van 1 week in een huisje :P
Ligt ook aan het soort camping natuurlijk. Onze lievelingscamping in Frankrijk heeft maar 6 plekken en dit jaar in het toiletgebouw heeft elke plek zijn eigen toilet en douche. Ik zou er dit jaar bijna heenrijden (we zijn de omgeving zat en willen dus niet kamperen dit jaar).
  dinsdag 18 mei 2021 @ 09:55:34 #300
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199481165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 09:49 schreef exode het volgende:

[..]

Ligt ook aan het soort camping natuurlijk. Onze lievelingscamping in Frankrijk heeft maar 6 plekken en dit jaar in het toiletgebouw heeft elke plek zijn eigen toilet en douche. Ik zou er dit jaar bijna heenrijden (we zijn de omgeving zat en willen dus niet kamperen dit jaar).
Klopt. Wij zoeken wel iets grotere campings (tot 300 plaatsen vaak). Maar 1 kind dus die heeft graag zwembad en wat meer kans op vriendjes van zijn leeftijd. En dat soort campings vinden wij een risico nu, specifiek voor onze situatie, ook als er privé sanitair zou zijn.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_199481181
Snap ik hoor Lazi! Komt volgend jaar (hopelijk) wel weer.

En dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')