Ik vond het het enige leuke aan die hele Efteling. Wij gingen twee jaar achter elkaar met werk en eigenlijk voornamelijk voor het gratis eten en drinken...quote:
Maar, maar, het schip?!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het het enige leuke aan die hele Efteling. Wij gingen twee jaar achter elkaar met werk en eigenlijk voornamelijk voor het gratis eten en drinken...
Ik woon in Utrechtquote:
quote:
Oh ja dat hebben wij ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:25 schreef LeSage het volgende:
Ik was in september voor mijn verjaardag met vrienden (en zonder kinderen) in de Efteling. We moesten rennend door de poortjes om de Baron in te kunnen voor de laatste rit, ik zat voorin en het begon te miezeren. Dat was wel een hele toffe rit![]()
Ik ben echt zo gek op achtbanen, kan mij niet hard en over-de-kop genoeg.
Kotstrauma, en nee ik was niet de kotser....quote:
Het schip is het enige waar ik echt niet (meer) in ga. Ik vind het altijd eng en de laatste keer besloot ik het gewoon niet meer te proberen.quote:
Nee hoor, ikke nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:28 schreef Tally het volgende:
Met Oud en Nieuw 2019 (vorig jaar konnie duh) zijn mijn man, de vriend van @:sjeen en dochter 4 keer achterelkaar in de Baron geweest want het konSjeen is er ook in geweest. Ik nooit. Ga ook echt niet.
Ik word zo ziek in het schip. Ook in villa volta en monsieur cannibale. Achtbanen geen problemen mee.quote:Op woensdag 12 mei 2021 06:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het schip is het enige waar ik echt niet (meer) in ga. Ik vind het altijd eng en de laatste keer besloot ik het gewoon niet meer te proberen.![]()
Mijn zoon vond het ook helemaal niks terwijl hij de andere achtbanen met plezier (en gezonde angst) deed.
Wij ook, minimaal. Ik vind het zo fijn om daar rond te lopenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:20 schreef Tally het volgende:
Ik ga 20 keer per jaar. En bijna elk jaar vieren we Oud en Nieuw in de Efteling. Soms met extra FOK!kers![]()
![]()
Oh ja Disney.. konden we maar weer. Normaal gaan we elke 2 jaar..quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:31 schreef vencodark het volgende:
Disney.Heb ik ook eens Oudjaar gevierd. Denk dat we er met mijn ouderlijk gezin 5 x geweest zijn. Laatste keer was in 2012.
Als dat zo is/blijft dan begrijp ik dat mijn ouders hebben afgezegd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze tijdens die halve opening van de Efteling met de toegangsprijzen gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat men daar nu het volle pond voor wil betalen...
In Frankrijk hebben ze dezelfde soort regels, en hebben veel attractieparken besloten om nog gewoon dicht te blijven omdat het onrendabel is om met zulke beperkingen open te gaan.
Ik dacht dat je de eerst keer mee wasquote:
Prijzen zijn hetzelfde zag ik...dus veel attracties dicht maar wel volle mep betalen. Ik wil echt wel meewerken aan het omhoog helpen van de Efteling maar dan met daar ter plekke veel te veel uitgeven.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze tijdens die halve opening van de Efteling met de toegangsprijzen gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat men daar nu het volle pond voor wil betalen...
In Frankrijk hebben ze dezelfde soort regels, en hebben veel attractieparken besloten om nog gewoon dicht te blijven omdat het onrendabel is om met zulke beperkingen open te gaan.
Van de site:quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef vencodark het volgende:
@:exode Sterkte vandaag.![]()
Binnen attracties dicht ja? Dat was mij nog niet bekend.
En extra nadeel is ook dat de Efteling wel veel bezoekers toe mag laten (1 per 10m2, dat zijn er heel wat voor de Efteling), die het met minder attracties moeten doen waardoor het bij die beperkte attracties ook nog eens veel drukker is. Wij slaan voorlopig over...quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:11 schreef exode het volgende:
[..]
Prijzen zijn hetzelfde zag ik...dus veel attracties dicht maar wel volle mep betalen. Ik wil echt wel meewerken aan het omhoog helpen van de Efteling maar dan met daar ter plekke veel te veel uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |