abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199381834
Voor uiteenlopende dingen.
En opsommingen.

Zie hier mijn associatie bij De Baron :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:02:11 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199381906
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:48 schreef vencodark het volgende:
Met z’n allen de Baron in. *O*
Ehm.... ik blijf wel bij de kinderen die te klein zijn voor de Baron :+

* mits ze een beetje luisteren :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199381925
Afgelopen oktober was m'n oudste te kort voor de Baron, drommels!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_199382013
Mijn toen 7,5 jarige is in oktober in de Baron geweest. Held! Hij had een beetje tranen toen we naar beneden suisden maar hij was toch wel trots dat hij was geweest. :Y
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:09:44 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_199382024
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:57 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nog nooit in geweest :o
Ik vond het het enige leuke aan die hele Efteling. Wij gingen twee jaar achter elkaar met werk en eigenlijk voornamelijk voor het gratis eten en drinken...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199382194
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik vond het het enige leuke aan die hele Efteling. Wij gingen twee jaar achter elkaar met werk en eigenlijk voornamelijk voor het gratis eten en drinken...
Maar, maar, het schip?! O+ O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199382208
Ik ga 20 keer per jaar. En bijna elk jaar vieren we Oud en Nieuw in de Efteling. Soms met extra FOK!kers :P *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199382220
Als ik toch zo dichtbij woonde
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:23:06 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199382236
20x per jaar??? :o :X

De mijne vinden achtbanen niet echt leuk (en wij al helemaal niet) dus we hebben 2 jaar terug gezegd maar weer een paar jaar te wachten tot we weer zouden gaan. En toen kwam corona. :+
pi_199382238
Baron is geweldig, maar dan wel front row!

M en T zijn helemaal niet van de achtbanen, A daarentegen wel.. heel vervelend.. 🤣🤣
Wij splitsen ons altijd op. M gaat met T in de rustige attracties, A en ik zij thrillseekers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199382241
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:21 schreef Vanyel het volgende:
Als ik toch zo dichtbij woonde
Ik woon in Utrecht :P
pi_199382268
Ik was in september voor mijn verjaardag met vrienden (en zonder kinderen) in de Efteling. We moesten rennend door de poortjes om de Baron in te kunnen voor de laatste rit, ik zat voorin en het begon te miezeren. Dat was wel een hele toffe rit :D
Ik ben echt zo gek op achtbanen, kan mij niet hard en over-de-kop genoeg.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_199382284
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht :P
:D

Toch net iets dichterbij dan ik :P

Wie weet, als de kinderen daar ooit allebei toe in staat zijn.
pi_199382295
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:25 schreef LeSage het volgende:
Ik was in september voor mijn verjaardag met vrienden (en zonder kinderen) in de Efteling. We moesten rennend door de poortjes om de Baron in te kunnen voor de laatste rit, ik zat voorin en het begon te miezeren. Dat was wel een hele toffe rit :D
Ik ben echt zo gek op achtbanen, kan mij niet hard en over-de-kop genoeg.
Oh ja dat hebben wij ook.
Maar draaiende attracties zoals monsieur Cannibale, daar kan ik niet in en in het reuzenrad krijg ik last van hoogtevrees terwijl ik dat nooit gehad heb. Denk dat dat de leeftijd is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199382310
Ik ben twee jaar terug voor het laatst in de Efteling geweest, vlak voordat kind 4 werd en een kaartje zou moeten hebben. Ik vind het echt te duur om elk jaar heen te gaan, helaas want het is wel tof.
pi_199382312
Met Oud en Nieuw 2019 (vorig jaar konnie duh) zijn mijn man, de vriend van @Sjeen en dochter 4 keer achterelkaar in de Baron geweest want het kon :P Sjeen is er ook in geweest. Ik nooit. Ga ook echt niet.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:29:40 #17
176471 oh-oh
pi_199382324
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kotstrauma, en nee ik was niet de kotser....
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_199382333
Wij hebben een abo. December verlengd en nog niet kunnen gaan :{
Maat eerlijk moet ik er nog overnadenken of ik meteen voor de deur staat als het open is.
En dat terwijl ze echt goede regels hebben. Alles netjea afgeplakt. En overal afstand en handpompjes met troep.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:33:41 #19
176471 oh-oh
pi_199382374
Oh ik ga liever naar een dierentuin. Lekker buiten. Maar ik ben nog zo niet klaar voor mensenmassa's...
( Groucho Marx )
pi_199382392
Wij hebben 2 Jr een abonnement op Drievliet gehad, maar daar was ik op een gegeven moment wel klaar mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_199382407
Wij hebben nu 6 jaar een abo. 1 jaartje er tussen ergens in die 6 jaar omdat ik dacht wel zonder te kunnen. :P
Wat blijkt?!? Dat lukt dus niet. O+
pi_199383218
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het schip is het enige waar ik echt niet (meer) in ga. Ik vind het altijd eng en de laatste keer besloot ik het gewoon niet meer te proberen. :P
Mijn zoon vond het ook helemaal niks terwijl hij de andere achtbanen met plezier (en gezonde angst) deed. :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 mei 2021 @ 07:12:27 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_199383438
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:28 schreef Tally het volgende:
Met Oud en Nieuw 2019 (vorig jaar konnie duh) zijn mijn man, de vriend van @:sjeen en dochter 4 keer achterelkaar in de Baron geweest want het kon :P Sjeen is er ook in geweest. Ik nooit. Ga ook echt niet.
Nee hoor, ikke niet :N :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_199383653
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 06:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het schip is het enige waar ik echt niet (meer) in ga. Ik vind het altijd eng en de laatste keer besloot ik het gewoon niet meer te proberen. :P
Mijn zoon vond het ook helemaal niks terwijl hij de andere achtbanen met plezier (en gezonde angst) deed. :)
Ik word zo ziek in het schip. Ook in villa volta en monsieur cannibale. Achtbanen geen problemen mee.
pi_199383804
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:20 schreef Tally het volgende:
Ik ga 20 keer per jaar. En bijna elk jaar vieren we Oud en Nieuw in de Efteling. Soms met extra FOK!kers :P *O* *O*
Wij ook, minimaal. Ik vind het zo fijn om daar rond te lopen O+• Oud&Nieuw heb ik daar nog nooit gevierd trouwens. Wel in Disneyland Parijs, dat vond ik erg tof.
pi_199383868
Ik ben die ene Nederlander die nog nooit in de Efteling geweest is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_199383887
Oh de Efteling O+
Als alles terug normaal is wil ik misschien weer een abo. Blijf het wel stom vinden dat je geen parkeerabo per gezin kan hebben. En dubbel betalen heb ik weinig zin in.

En de Baron sla ik liever over.
pi_199383899
Ik ging ook pas in mijn studententijd voor het eerst. En daarna nog een keer met vrienden en vervolgens met kind nog een keer of drie. Het was voor ons vroeger ook drie uur rijden enkele reis, no way dat mijn moeder dat met vier kinderen ging ondernemen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199383906
Disney. O+ Heb ik ook eens Oudjaar gevierd. Denk dat we er met mijn ouderlijk gezin 5 x geweest zijn. Laatste keer was in 2012.
pi_199383957
Ik ben 2 keer in de Efteling geweest. 1 meer met overnachting in jaren '60 kamer. Was wel tof, maar nog pre-kinderen.

Nu ga ik liever naar slagharen of hellendoorn. Niet zo ver rijden, overzichtelijk park en genoeg te doen. Hier gaan man en oudste langs de achtbanen, jongste en ik doen de rustige ritjes. Wel geinig, want de oudste is meer verlegen en de jongste extravert, dus mensen verwachten dat de jongste alles durft en de oudste niks :P
Ik hou ook niet zo van de rijen, dus ga ook nog het liefst op studiedagen.
pi_199383997
Efteling O+ Toen ik kind was hadden we een paar jaar met het hele gezin een abonnement. Op saaie doordeweekse middagen even een uurtje of twee ernaartoe, al was het maar voor de speeltuin of de zweefmolen. Heerlijk. Nu gaan we normaal ook wel 2x per jaar, maar nu is het al ruim een jaar geleden en begin ik het wel echt te missen. ;(
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:43:31 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199384003
Hellendoorn is leuk, lekker overzichtelijk ook.
Slagharen... ach, een dagje tussen de hoogblonde Shanehnay's en Dev'angela's is nog wel te doen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199384059
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:31 schreef vencodark het volgende:
Disney. O+ Heb ik ook eens Oudjaar gevierd. Denk dat we er met mijn ouderlijk gezin 5 x geweest zijn. Laatste keer was in 2012.
Oh ja Disney.. konden we maar weer. Normaal gaan we elke 2 jaar..
Ben er nu 12x geweest. Het verveelt nooit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_199384103
Ik woonde als kind 15 minuten rijden van de Efteling (als je binnendoor reed). Dus wij gingen met schoolreisjes en 1 x per jaar met ouders. Geweldig!

Ik wilde dus in juni gaan voor de verjaardag van mijn verloofde, maar ik lees dat alle binnenattracties gesloten blijven. Tenminste bij opening volgende week.
Met een bijna 3 jarige gaan wij juist voor de binnenattracties zoals Carnavals festival, Droomvlucht, Symbolica en Fata Morgana.
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:06:12 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199384224
Wij hebben dus een Disney abonnement gehad. Die keer dat man z’n band kapot reed was dus toen. Dus omdat we ook nog de dag er na konden gaan hadden we geen stress.

Waarom hadden we een abonnement? We waren daar met schoonmoeder voor een weekend. En een abo was een paar tientjes. We zijn dat jaar nog 2 of 3 keer geweest.
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:06:26 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199384225
Exode, sterkte vandaag
pi_199384245
Disney O+ O+ O+
2 jaar geleden middenin de zomervakantie met de kinderen geweest, wat was dat gaaf! We hadden een leuke aanbieding gevonden waardoor we in Club appartement van hotel Sequioa zaten. Nu zijn we verpest, een huge kamer met zithoek, eethoek, kitchenette, groot terras en de service ^O^ Elke ochtend uitgebreid ontbijt met gereserveerde tafel en entertainment, elke dag gratis drinken (alles) en om 4 uur borrel uur. Maar vooral: een VIP kaart dus geen rijen in het park! *O* *O* *O*

Jammer alleen dat we dus nooit meer in een gewone kamer willen en de prijzen de pan uitschieten.
pi_199384251
Ik ben wel benieuwd wat ze tijdens die halve opening van de Efteling met de toegangsprijzen gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat men daar nu het volle pond voor wil betalen...

In Frankrijk hebben ze dezelfde soort regels, en hebben veel attractieparken besloten om nog gewoon dicht te blijven omdat het onrendabel is om met zulke beperkingen open te gaan.
pi_199384258
@exode Sterkte vandaag. ;(

Binnen attracties dicht ja? Dat was mij nog niet bekend.
pi_199384272
We worden vanavond om 19:00 bij de dierenarts verwacht, beestje is super onrustig. Is niet gek natuurlijk.
B gaat mee, hij wilt heel graag mee en de dierenarts vindt het goed. We gaan na het narcose spuitje de ruimte uit en ik kijk even of B daarna nog terug wilt om afscheid te nemen.

Hij heeft een foto mee naar school genomen en gaat vertellen over de kat en vanavond. Held.

Kat heeft vannacht in de woonkamer op zijn favoriete stoel geslapen. Hij wilde duidelijk niet bij zijn broer zijn die wild is. Dus katttenbak, drinken en eten in de woonkamer gezet. Die andere poept toch altijd in de tuin.
Ze wonen in de aanbouwschuur dus normaal komen ze amper binnen. Vooral deze is echt een buitenkat eigenlijk.
pi_199384276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze tijdens die halve opening van de Efteling met de toegangsprijzen gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat men daar nu het volle pond voor wil betalen...

In Frankrijk hebben ze dezelfde soort regels, en hebben veel attractieparken besloten om nog gewoon dicht te blijven omdat het onrendabel is om met zulke beperkingen open te gaan.
Als dat zo is/blijft dan begrijp ik dat mijn ouders hebben afgezegd.
pi_199384279
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee hoor, ikke niet :N :P
Ik dacht dat je de eerst keer mee was :D
pi_199384282
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef FlyingFish het volgende:

Prijzen zijn hetzelfde zag ik...dus veel attracties dicht maar wel volle mep betalen. Ik wil echt wel meewerken aan het omhoog helpen van de Efteling maar dan met daar ter plekke veel te veel uitgeven.
pi_199384326
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:09 schreef vencodark het volgende:
@:exode Sterkte vandaag. ;(

Binnen attracties dicht ja? Dat was mij nog niet bekend.
Van de site:
Op maandag 17 mei horen we of we definitief open mogen op woensdag 19 mei. De binnenattracties blijven dan gesloten. We zijn momenteel druk bezig met alle voorbereidingen. Houd de website in de gaten voor de meest actuele informatie.
pi_199384336
De jongste is aan het sparen voor het Marvel hotel (lees we hebben haar verjaardagsgeld op haar bankrekening gestord en nu spaart ze haar zakgeld). We willen graag naar Disney en dan naar het Marvel hotel. We wachten alleen ff tot 2023 want dan gaat er een Frozen gedeelte open als het goed is. Dat wil de jongste graag zien.
pi_199384356
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:11 schreef exode het volgende:

[..]

Prijzen zijn hetzelfde zag ik...dus veel attracties dicht maar wel volle mep betalen. Ik wil echt wel meewerken aan het omhoog helpen van de Efteling maar dan met daar ter plekke veel te veel uitgeven.
En extra nadeel is ook dat de Efteling wel veel bezoekers toe mag laten (1 per 10m2, dat zijn er heel wat voor de Efteling), die het met minder attracties moeten doen waardoor het bij die beperkte attracties ook nog eens veel drukker is. Wij slaan voorlopig over...

We twijfelen nu om slagharen te boeken. Dat was vorig jaar erg goed bevallen, en zij hebben vrijwel alleen buitenattracties (en het bootje binnen vonden mijn kinderen vorig jaar doodeng om de een of andere reden, dus willen ze toch niet doen).
pi_199384693
Ik vind het fijn dat de dierentuinen weer open gaan :)
pi_199384875
Efteling O+

Het Schip en de Baron sla ik wel over. Ik kan niet zo goed tegen die vallende bewegingen, dan zit m'n eten echt in m'n neus :')
(Ik vond laatst een schommel waarin ik samen met mijn neefje lag - zo'n soort 'nestje' - al matig.)

Villa Volta kan ik dan weer wel heel goed hebben, en vind dat een van de tofste attracties O+
pi_199384890
Sterkte vanavond @exode :*
pi_199384936
Ik ben 1 keer in het schip geweest, als kind tijdens een schoolreisje. Wij met de hele bups in de rij was er alleen nog plek in het puntje. Natuurlijk ging ik daar heel stoer zitten. NEVER AGAIN. Vreselijk vond ik het. Je kan me in al die achtbanen zetten, maar het schip, nee.
pi_199384958
2 deuren verderop zijn ze de tuin aan het versieren, zou wel ironisch zijn als daar vanavond een feestje is.....(ik ga het niet over de Corona maatregelen hebben, ik ga me daar niet mee bemoeien bij anderen. Zeker niet in de tuin en dus buitenlucht)
pi_199385025
Voor de Efteling hebben wij een pasje waarmee we via de uitgang naar binnen mogen. Dat is wel erg fijn. We gaan overigens niet vaak in attracties, voor Sjaak hoeft dat niet zo nodig.

Met ons abonnement van de Efteling mogen we jaarlijks ook 1x gratis naar Europapark en dat doen we meestal ook. Dat vind ik ook zo’n prettig park om rond te lopen O+
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:16:57 #53
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199385711
Ik woon 20 minuutjes rijden van de Efteling, maar geen abo. Denk dat ik het er niet uit zal halen met de 19 euro per maand pp. Zo geweldig is het nou ook weer niet :P eens in de zoveel tijd gaan we een keertje, wel meer dan 10x geweest iig. Ik vind attractiepark Slagharen ook heel leuk, vooral voor wat kleinere kinderen. Maar denk wel dat we helemaal losgaan zodra alles open is, kleine van inmiddels 3 heeft nog nooit een dierentuin of pretpark gezien.
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:30:27 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_199385886
Ik kon al die attracties altijd heel goed hebben. Kon me niet hoog of hard genoeg gaan.
En toen kreeg ik kinderen. :') alsof mijn complete g-force verdraagzaamheid met de placenta werd afgevoerd.

Maar goed, de achtbanen gaan nog steeds prima :P draaimolens en schommels, not so much.
disclaimer
pi_199385920
Rondjes draaien is hier ook een no-go maar achtbanen kunnen niet gek genoeg O+
Volgend jaar maar met het kind een dagje Walibi doen.

Efteling is hier ook niet haalbaar als Fries :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:36:08 #56
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199385973
Het leuke aan de efting vind ik juist dat er ook veel attrwcties zijn die niet meteen hard en hoog gaan :D Droomvlucht, symbolica, fata morgana etc. Voor mij draait de efteling om sfeer dus ik wqcht wel tot volgend jaar.

We zouden vorig jaar een paar dagen gaan. De laatste studiedagen (bovenbouw heeft bij ons minder studiedagen). Maar ja, dat gibg niet door. Ik weet niet of we het ooit alsnog kunnen doen wa t vakantie /weekend is toch iets andere prijscategorie.
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:38:39 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_199386005
Als ik zie hoe kansloos druk het winkelcentrum van Eindhoven gisteren was (jep, op dinsdagochtend...) dan skip ik de Efteling voorlopig ook nog wel even. 17 miljoen mensen hebben maanden gewacht tot ze weer dingen mogen en gaan nu dus allemaal, en allemaal tegelijk.
Ik heb soberso weinig op met massa's mensen en door de hele situatie het afgelopen jaar kan ik het nóg minder goed hebben :@
disclaimer
pi_199386025
Vorig jaar heb ik samen met een vriendin en onze jongens ''gewoon'' een dag gespijbeld om naar Drouwenerzand te gaan :D Nergens rijen en alleen maar kinderen onder de 4 gespot.
pi_199386062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:40 schreef Declan-Harp het volgende:
Vorig jaar heb ik samen met een vriendin en onze jongens ''gewoon'' een dag gespijbeld om naar Drouwenerzand te gaan :D Nergens rijen en alleen maar kinderen onder de 4 gespot.
Maar dat is ook een leuke plek met basisschool kinderen. Die in Appelscha schijnt ook hetzelfde concept te zijn geworden. Maar dat is voor mijn puber (13&1,75cm) al niet zo leuk meer.
pi_199386085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:42 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Maar dat is ook een leuke plek met basisschool kinderen. Die in Appelscha schijnt ook hetzelfde concept te zijn geworden. Maar dat is voor mijn puber (13&1,75cm) al niet zo leuk meer.
Klopt, ik vind het een fijn park :Y Duine Zathe zijn we nog niet geweest, maar die heeft ''Verkeerspark Assen'' overgenomen en dat is ook leuk voor die kleintjes.
pi_199386221
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:12 schreef exode het volgende:
Ik ben 1 keer in het schip geweest, als kind tijdens een schoolreisje. Wij met de hele bups in de rij was er alleen nog plek in het puntje. Natuurlijk ging ik daar heel stoer zitten. NEVER AGAIN. Vreselijk vond ik het. Je kan me in al die achtbanen zetten, maar het schip, nee.
In het puntje! Ik vind het bij de mast al eng. :')
pi_199386350
Wij zijn geswitcht van de Efteling naar Dierentuin Amersfoort. Dat is lekker allemaal buiten en zijn geen rijen behalve bij de toiletten. Meteen kaartjes besteld voor juni.

Efteling komt wel als de binnenattracties open zijn en we een keer doordeweeks kunnen.

Verloofde is in de weer hier vanwege groep 8 kamp. Zij staat voor groep 8 en had samen met haar duo een alternatief kamp bedacht en die is nu officieel afgekeurd door de MR en OR en nog wat R'en.
pi_199386406
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:15 schreef Tally het volgende:
De jongste is aan het sparen voor het Marvel hotel (lees we hebben haar verjaardagsgeld op haar bankrekening gestord en nu spaart ze haar zakgeld). We willen graag naar Disney en dan naar het Marvel hotel. We wachten alleen ff tot 2023 want dan gaat er een Frozen gedeelte open als het goed is. Dat wil de jongste graag zien.
Ik denk dat wij ook wachten tot Frozen open gaat.
En met 2 groot Marvel Fans is de kans aanwezig dat we daar ook gaan slapen.

Sterkte vanavond Exode!

Europapark staat ook nog heel hoog op de lijst, maar dan wel voor een paar dagen. Het is verder rijden dan naar Disney
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_199386475
Bij ons staat Legoland en Lego House nog steeds op de lijst. Wellicht komende zomer als Zweden niet kan of we de boot over willen slaan en gaan rijden naar Zweden.
Moet ik wel even sparen want we kopen alles daar meteen op vrees ik.

Frozen?! Frozen?! Ik heb een peuter die idolaat is van Frozen. Echt alles is Frozen in haar hoofd. Film nog nooit gezien maar ze banjert het liefst de hele dag rond in haar Anna jurk terwijl ze 'Laaat het looooos' zingt, hard ook.
pi_199386491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:10 schreef exode het volgende:
We worden vanavond om 19:00 bij de dierenarts verwacht, beestje is super onrustig. Is niet gek natuurlijk.
B gaat mee, hij wilt heel graag mee en de dierenarts vindt het goed. We gaan na het narcose spuitje de ruimte uit en ik kijk even of B daarna nog terug wilt om afscheid te nemen.

Hij heeft een foto mee naar school genomen en gaat vertellen over de kat en vanavond. Held.

Kat heeft vannacht in de woonkamer op zijn favoriete stoel geslapen. Hij wilde duidelijk niet bij zijn broer zijn die wild is. Dus katttenbak, drinken en eten in de woonkamer gezet. Die andere poept toch altijd in de tuin.
Ze wonen in de aanbouwschuur dus normaal komen ze amper binnen. Vooral deze is echt een buitenkat eigenlijk.
Heel veel sterkte voor jullie :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:14:23 #66
176471 oh-oh
pi_199386532
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:38 schreef SQ het volgende:
Als ik zie hoe kansloos druk het winkelcentrum van Eindhoven gisteren was (jep, op dinsdagochtend...) dan skip ik de Efteling voorlopig ook nog wel even. 17 miljoen mensen hebben maanden gewacht tot ze weer dingen mogen en gaan nu dus allemaal, en allemaal tegelijk.
Ik heb soberso weinig op met massa's mensen en door de hele situatie het afgelopen jaar kan ik het nóg minder goed hebben :@
Oh dit, ik denk echt niet dat ik ooit weer aan die massa's mensen kan gaan wennen.
Ik mis de stilte van de avondklok zelfs ;(
( Groucho Marx )
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:14:32 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199386535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:03 schreef exode het volgende:
Wij zijn geswitcht van de Efteling naar Dierentuin Amersfoort. Dat is lekker allemaal buiten en zijn geen rijen behalve bij de toiletten. Meteen kaartjes besteld voor juni.

Efteling komt wel als de binnenattracties open zijn en we een keer doordeweeks kunnen.

Verloofde is in de weer hier vanwege groep 8 kamp. Zij staat voor groep 8 en had samen met haar duo een alternatief kamp bedacht en die is nu officieel afgekeurd door de MR en OR en nog wat R'en.
Bij ons is dat volgens mij bovenschools door de stichting besloten. Dat kampen niet doorgaan.

Heeft voor 1 school bijna een staartje gekregen vorig jaar.
Veel scholen van de stichting gaan in groep acht naar Giethoorn. En een school had op eigen houtje dat alsnog geboekt. Volgens mij zijn ze op hun vingers getikt want ze zijn uiteindelijk niet meer gegaan.
Er was namelijk nog maar een week beschikbaar op die locatie. En alle scholen wilden natuurlijk die week gaan.Maar hoe of wat precies weet ik niet hoor.

Volgens mij doen ze ook dit jaar weer een alternatieve kamp week. Dus met elke dag leuke activiteiten.
pi_199386570
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bij ons is dat volgens mij bovenschools door de stichting besloten. Dat kampen niet doorgaan.

Heeft voor 1 school bijna een staartje gekregen vorig jaar.
Veel scholen van de stichting gaan in groep acht naar Giethoorn. En een school had op eigen houtje dat alsnog geboekt. Volgens mij zijn ze op hun vingers getikt want ze zijn uiteindelijk niet meer gegaan.
Er was namelijk nog maar een week beschikbaar op die locatie. En alle scholen wilden natuurlijk die week gaan.Maar hoe of wat precies weet ik niet hoor.

Volgens mij doen ze ook dit jaar weer een alternatieve kamp week. Dus met elke dag leuke activiteiten.
Vorig jaar heeft groep 8 in tentjes in een tuin van een leerling gekampeerd. Tenten ingedeeld en die indeling met alles aangehouden. Iedereen zelf eten en drinken mee.
Toen stond ze overigens niet voor groep 8.

Er was nu door de stichting een alternatief gevraagd en die is dus afgekeurd. Ik vond het afkeuren niet zo gek, maar vriendin snapt er niet zoveel van. Ze gaan nu iets anders bedenken wat wel echt door kan gaan.
pi_199386588
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:38 schreef SQ het volgende:
Ik loop liever in de Efteling dan in een winkelcentrum. In de Efteling mogen uiteraard maar een maximaal aantal bezoekers binnen, terwijl een winkelcentrum gewoon free for all is. Ik vind dat echt wel een verschil maken. Anders zou ik ook niet gaan...
pi_199386615
@exode Wat knap van B. Het wordt verdrietig maar ook weer heel leerzaam eigenlijk. Grote knul.
Als je had gewild, kon de dierenarts ook thuis het prikje zetten? Mijn ouders hebben al hun zieke dieren thuis laten inslapen.

En ik heb zo’n relaxte dag vandaag!
Dochter was naar dansles en ik ben toen gaan wandelen. Allemaal jonge schaapjes gezien. O+
Daarna met Z. even een uurtje in de stad geweest, zij in de bolderkar. Moest nog steeds dat cadeau ruilen wat we met Sinterklaas dubbel hadden gehad dus een bezoekje aan de Intertoys gedaan. Was goed te doen in de stad, niet gek druk maar wel beweging. :)
Z. heeft haar 100e knuffel gehad, zo’n beetje. :')
Ze vind ze wel allemaal geweldig, dus ach.
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:19:06 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199386619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:16 schreef exode het volgende:

[..]

Vorig jaar heeft groep 8 in tentjes in een tuin van een leerling gekampeerd. Tenten ingedeeld en die indeling met alles aangehouden. Iedereen zelf eten en drinken mee.
Toen stond ze overigens niet voor groep 8.

Er was nu door de stichting een alternatief gevraagd en die is dus afgekeurd. Ik vond het afkeuren niet zo gek, maar vriendin snapt er niet zoveel van. Ze gaan nu iets anders bedenken wat wel echt door kan gaan.
Moet er overnacht worden?
Zomaar, het eerste wat in me opkomt:
dag één - stormbaan
Dag twee - fietstocht
Dag drie - bbq op schoolplein en in de avond laserschieten in de verlaten en donkere school
Dag 4 - disco
pi_199386638
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Moet er overnacht worden?
Zomaar, het eerste wat in me opkomt:
dag één - stormbaan
Dag twee - fietstocht
Dag drie - bbq op schoolplein en in de avond laserschieten in de verlaten en donkere school
Dag 4 - disco
Nou, ik vind van niet. Zij vindt van wel.

Ze gaan nu in de omgeving kijken, er zijn aardig was plassen in de buurt dus wellicht iets met een kanotocht en bbqen op een verlaten strandje.
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:24:36 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199386683
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:20 schreef exode het volgende:

[..]

Nou, ik vind van niet. Zij vindt van wel.

Ze gaan nu in de omgeving kijken, er zijn aardig was plassen in de buurt dus wellicht iets met een kanotocht en bbqen op een verlaten strandje.
Lekker thuis slapen. Zou ik zeggen. Maar ik ben dan ook wel gesteld op m’n nachtrust. Iets wat je niet hebt met 60 kinderen onder je hoede en je zelf
of a) in de gang naast de plee ligt onder het nooduitgang bord waar fucking veel licht vanaf komt en de hele nacht kinderen langskomen
Of b) in de keuken op de vloer ligt onder een nooduitgang bord waar fucking veel licht vanaf komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 12-05-2021 12:31:01 ]
pi_199386708
Ze heeft voor de kinderen altijd groep 8 gedraaid. Ze vindt kamp echt geweldig, ik moet er ook niet aan denken.
Het is 1 groep van 28 kinderen. Je zou mij daarna op kunnen vegen geloof ik.

Er wordt nu iig gekeken naar leuke dingen zonder overnachtingen.
pi_199387086
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:27 schreef exode het volgende:
Ze heeft voor de kinderen altijd groep 8 gedraaid. Ze vindt kamp echt geweldig, ik moet er ook niet aan denken.
Het is 1 groep van 28 kinderen. Je zou mij daarna op kunnen vegen geloof ik.

Er wordt nu iig gekeken naar leuke dingen zonder overnachtingen.
Klimbos in Garderen misschien een optie om te noteren? Met een schoolreis krijg je als groep vanaf 20 personen wel korting zie ik.
pi_199387360
Ik heb jouw tips doorgegeven Amaranta, dat laserschieten vond ze een toffe. Thanks.
  woensdag 12 mei 2021 @ 14:00:22 #77
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_199388113
Bij ons gaat het groep 8 kamp dit jaar gewoon door. Net als vorig jaar. Wel in een "bubbel" maar dat zijn die schoolkampen sowieso wel. Of iig zoals ik me herinner van vroeger.
pi_199388373
Ik kreeg vandaag een mail, of we het kamp van september willen betalen. Afgelopen september zijn ze ook geweest. Alleen met de eigen klas, dus zoals de 'bubbel' op school ook is. Maar dat is ook weer net een paar maand later.
  woensdag 12 mei 2021 @ 15:04:50 #79
176471 oh-oh
pi_199388856
Mijn oudste nichtje was zo blij dat hun survival kamp al twee x niet doorgegaan is door corona haha.
Het is nu voor hun jaargang definitief afgelast want ze gaan als het goed is komend schooljaar op buitenlandreis en die kan hopelijk wel door gaan.
( Groucho Marx )
pi_199388938
Ik vond op kamp gaan vreselijk. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')