Zelfgemaakte?quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:22 schreef Donna het volgende:
Ja ik ben ook blij met de Franse kopers hoor. Ik verkoop voornamelijk geurkaarsen en daar zijn ze gek op daar.
Nee Yankee Candle. Heb de hele inboedel overgenomen van iemand die met de winkel stopte.quote:
Die bikinitop waar ik het over had wordt ook verkocht door een Belgische. Maar ze reageert helemaal niet op mijn berichten.. super zonde. Heb het topje nu maar nieuw gekocht.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:11 schreef Mariposas het volgende:
Nou ik ben wel echt dol op Franse kopers.Ze kopen altijd bundels van me, ze halen het snel op, en ze zijn vaak mega enthousiast en lief in hun beoordelingen.
Belgen vind ik echt de minste.
Die zijn eerder echt aan de negatieve kant en communiceren niet. Hoeft ook niet, maar het is soms wel zo aardig om wat terug te zeggen.
Nou, niet echt. Als verkoper kan je de verkoop gewoon annuleren.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik had laatst in de advertenties gezet dat ik niet met post.nl verzend. Wordt gewoon niet gelezen, eerste 2 kopers hadden toch stug post.nl gekozen en betaald. Die bestellingen kon ik dus weer annuleren.
Profiel van een verkoper lees ik nooit, dus als daar iets instaat wat de verkoper erg belangrijk vindt is dat erg jammer...
En tja, die ongeschreven regel. Zelf koop ik niets voor ¤1, de verzendkosten zijn minstens het drievoudige, en ik heb dan natuurlijk ook liever bundels, maar verkocht is verkocht natuurlijk. Risico van Vinted.
Ohh ik had zo'n kamergenoot op Erasmusquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:45 schreef mspoez het volgende:
Ik stond gisteren in de Kringloper achter een dame die zo/n 40 kledingstukken kocht, totaal 134 euro. Ze zei bij het inpakken tevreden tegen haar vriendin, dit levert me minstens 1500 euro op op Vinted. Echt, wat een oplichtersbende. Schattig spul hoor, bloemetjesjurken en kanten hemdjes en gehaakte vestjes en dergelijke, maar eigenlijk is het triest dat mensen niet meer de moeite nemen om zelf een tweedehandszaak op te zoeken toch?
Dat kan je dan toch gewoon aangeven in je profiel? Dan kunnen ze het ook niet meer kiezen. Bij instellingen en dan verzending.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik had laatst in de advertenties gezet dat ik niet met post.nl verzend. Wordt gewoon niet gelezen, eerste 2 kopers hadden toch stug post.nl gekozen en betaald. Die bestellingen kon ik dus weer annuleren.
Profiel van een verkoper lees ik nooit, dus als daar iets instaat wat de verkoper erg belangrijk vindt is dat erg jammer...
En tja, die ongeschreven regel. Zelf koop ik niets voor ¤1, de verzendkosten zijn minstens het drievoudige, en ik heb dan natuurlijk ook liever bundels, maar verkocht is verkocht natuurlijk. Risico van Vinted.
Ja, dat kan je gewoon instellen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch gewoon aangeven in je profiel? Dan kunnen ze het ook niet meer kiezen. Bij instellingen en dan verzending.
Dat kan voor alle verzendmethoden behalve post.nl. En Post.nl is de enige waarbij je het zelf moet voorschieten, wat ik dus niet wil.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch gewoon aangeven in je profiel? Dan kunnen ze het ook niet meer kiezen. Bij instellingen en dan verzending.
Huh echt? dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat kan voor alle verzendmethoden behalve post.nl. En Post.nl is de enige waarbij je het zelf moet voorschieten, wat ik dus niet wil.
He, wat vreemd zeg. Ik heb het nooit gehad met postnl iig. In verhouding met de rest echt mega duur ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat kan voor alle verzendmethoden behalve post.nl. En Post.nl is de enige waarbij je het zelf moet voorschieten, wat ik dus niet wil.
Oh shit, dat wist ik niet. Heb net in het Frans uitgelegd dat ik wel UPS móest kiezen en dat ze niet hoeft te haasten, maar dat was omdat ik weet dat ze waarschijnlijk zelf ook gewend is aan Mondial. Kreeg wel een aardig berichtje terug gelukkig. Dus het is niet dat het verzendlabel er zo uitfloept na de verkoop, je moet er gewoon zelf eentje aanmaken als verkoper?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:32 schreef Mariposas het volgende:
Bij UPS hetzelfde. Heel vervelend! Mag je als verkoper aub zelf kiezen hoe en waar je verzend…!
Hoe het met het aanmaken van het label van UPS zit weet ik niet. Maar ik vind het gewoon raar dat je dat niet kunt uitschakelen als verkoper. Voor sommige mensen zit UPS helemaal niet in de buurt. Dus vreemd dat je Mondial Relay, DHL, DPD en Homerr als verkoper wel kunt in- en uitschakelen, maar niet PostNL en UPS. Ik vind het een stuk logischer dat de verkoper bepaalt welke verzendmethodes er gebruikt kunnen worden. Ik denk overigens niet dat ik zonder postnl er minder om zal verkopen. Ik heb via Vinted al een stuk of 50 pakketjes verstuurd, waarvan slechts 1 keer via PostNL.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:47 schreef Megara het volgende:
[..]
Oh shit, dat wist ik niet. Heb net in het Frans uitgelegd dat ik wel UPS móest kiezen en dat ze niet hoeft te haasten, maar dat was omdat ik weet dat ze waarschijnlijk zelf ook gewend is aan Mondial. Kreeg wel een aardig berichtje terug gelukkig. Dus het is niet dat het verzendlabel er zo uitfloept na de verkoop, je moet er gewoon zelf eentje aanmaken als verkoper?
Verder vind ik het natuurlijk logisch dat de koper kiest wat voor hem comfortabel is en niet de verkoper. Als een methode te veel moeite is, kan een verkoper altijd nog in de beschrijving zetten "geen Post NL", dan is dat duidelijk (maar verkoop je wel minder).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |