abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juli 2021 @ 18:03:55 #251
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200158790
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:22 schreef Donna het volgende:
Ja ik ben ook blij met de Franse kopers hoor. Ik verkoop voornamelijk geurkaarsen en daar zijn ze gek op daar. c_/
Zelfgemaakte?
Protège moi de mes désirs.
pi_200159093
Oh, ik koop heel vaak maar 1 ding, en dat is soms een goedkoop ding. Ik koop dan wel liever iets erbij, maar soms heeft een verkoper niks erbij wat ik wel wil hebben. Als iemand dat niet de moeite van het verzenden waard vind dan bedenk ik dat écht niet :@.

Als iemand het er even bij zet dan wil ik best een euro meer betalen hoor, dat zou voor mij dan weer geen probleem zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 18:41:26 #253
382129 crew  Donna
pi_200159195
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:03 schreef arvensis het volgende:

[..]

Zelfgemaakte?
Nee Yankee Candle. Heb de hele inboedel overgenomen van iemand die met de winkel stopte.

Wat ik zelf lekker vind heb ik gehouden en de rest op Vinted.
  donderdag 1 juli 2021 @ 18:47:12 #254
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200159253
Oh die ongeschreven regel :D lol weet daar niets van hoor. Dan moet je het niet voor 1 euro te koop zetten. Ik lees niet altijd de beschrijving door, zou ik mooi klaar mee zijn als iemand dan niet meer wil verkopen.

Ik vind bundelkortingen echt een leuk concept, maar ik zie echt weinig tot nooit meer dan 1 leuk item. Ik koop eigenlijk best vaak een dingetje van 1 tot 5 euro. Ik zou best wel bundels af willen nemen, maar ik ga niet kopen om het kopen.
  donderdag 1 juli 2021 @ 20:27:09 #255
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200160588
Ik had laatst in de advertenties gezet dat ik niet met post.nl verzend. Wordt gewoon niet gelezen, eerste 2 kopers hadden toch stug post.nl gekozen en betaald. Die bestellingen kon ik dus weer annuleren.
Profiel van een verkoper lees ik nooit, dus als daar iets instaat wat de verkoper erg belangrijk vindt is dat erg jammer...

En tja, die ongeschreven regel. Zelf koop ik niets voor ¤1, de verzendkosten zijn minstens het drievoudige, en ik heb dan natuurlijk ook liever bundels, maar verkocht is verkocht natuurlijk. Risico van Vinted.
  donderdag 1 juli 2021 @ 20:38:36 #256
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200160714
Niemand heeft het over niet verzenden, toch? Ik heb mijn pakketje net gewoon netjes op de bus gedaan. w/ Mag het wel zonde vinden.
Protège moi de mes désirs.
pi_200161236
Ik koop nooit iets waarvan de verzendkosten hoger zijn dan de vraagprijs.

Ik heb twee pakketjes besteld via Vinted die ik morgen ga ophalen. Ik ben benieuwd. Bij beide heb ik gebundeld, want ik betaal dus het liefst zo min mogelijk verzendkosten.

Ook als ik iets nieuw koop, betaal ik het liefst zo min mogelijk/ geen verzendkosten. Zo heb ik laatst twee paar schoenen besteld voor mijn dochtertje, omdat het vanaf een bepaald bedrag gratis verzending was :P
  donderdag 1 juli 2021 @ 21:25:08 #258
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200161247
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:11 schreef Mariposas het volgende:
Nou ik ben wel echt dol op Franse kopers. :D Ze kopen altijd bundels van me, ze halen het snel op, en ze zijn vaak mega enthousiast en lief in hun beoordelingen. O+ Belgen vind ik echt de minste. :@ Die zijn eerder echt aan de negatieve kant en communiceren niet. Hoeft ook niet, maar het is soms wel zo aardig om wat terug te zeggen.
Die bikinitop waar ik het over had wordt ook verkocht door een Belgische. Maar ze reageert helemaal niet op mijn berichten.. super zonde. Heb het topje nu maar nieuw gekocht.
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 1 juli 2021 @ 21:44:51 #259
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200161548
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik had laatst in de advertenties gezet dat ik niet met post.nl verzend. Wordt gewoon niet gelezen, eerste 2 kopers hadden toch stug post.nl gekozen en betaald. Die bestellingen kon ik dus weer annuleren.
Profiel van een verkoper lees ik nooit, dus als daar iets instaat wat de verkoper erg belangrijk vindt is dat erg jammer...

En tja, die ongeschreven regel. Zelf koop ik niets voor ¤1, de verzendkosten zijn minstens het drievoudige, en ik heb dan natuurlijk ook liever bundels, maar verkocht is verkocht natuurlijk. Risico van Vinted.
Nou, niet echt. Als verkoper kan je de verkoop gewoon annuleren. :)
Vervelend en vooral erg vreemd dat mensen de beschrijving niet (helemaal) lezen. Misschien bovenaan de tekst advertentie zetten?
Ik heb het er zo in gezet, dat valt wel op lijkt me:
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 1 juli 2021 @ 21:45:50 #260
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_200161560
Ik stond gisteren in de Kringloper achter een dame die zo/n 40 kledingstukken kocht, totaal 134 euro. Ze zei bij het inpakken tevreden tegen haar vriendin, dit levert me minstens 1500 euro op op Vinted. Echt, wat een oplichtersbende. Schattig spul hoor, bloemetjesjurken en kanten hemdjes en gehaakte vestjes en dergelijke, maar eigenlijk is het triest dat mensen niet meer de moeite nemen om zelf een tweedehandszaak op te zoeken toch?
Prrrrr
pi_200161856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:45 schreef mspoez het volgende:
Ik stond gisteren in de Kringloper achter een dame die zo/n 40 kledingstukken kocht, totaal 134 euro. Ze zei bij het inpakken tevreden tegen haar vriendin, dit levert me minstens 1500 euro op op Vinted. Echt, wat een oplichtersbende. Schattig spul hoor, bloemetjesjurken en kanten hemdjes en gehaakte vestjes en dergelijke, maar eigenlijk is het triest dat mensen niet meer de moeite nemen om zelf een tweedehandszaak op te zoeken toch?
Ohh ik had zo'n kamergenoot op Erasmus :') Uit Turkije, lief meisje dat altijd ontbijt voor ons maakte, maar ze was ook nogal een insta-type, als in de hele dag foto's maken met andere kleding aan, bewerken en delen op haar telefoon. Nou had je daar ook van die winkels waar je tweedehandskleding voor 1 tot max 5 euro kon kopen. Was wel fijn, ik was niet ingesteld op het winterweer daar dus kocht er twee dikke truien. Zij kocht er genoeg kleding voor 2 grote vuilniszakken en nog eens 2 koffers vol, om te verkopen in Turkije. Uiteindelijk bleek het echter te duur met vliegen, en liet ze het dus gewoon daar in de accommodatie liggen aan het einde van het semester.

Ik moet zeggen dat ik bij dit soort mensen meestal wel met plezier het profiel bekijk, soms volg voor inspiratie, maar ik koop er niet. Op zich voegen ze wel waarde toe door het allemaal in te kopen en makkelijk beschikbaar te maken, maar het principe staat mij ook tegen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_200162332
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 20:27 schreef mousemicky het volgende:
Ik had laatst in de advertenties gezet dat ik niet met post.nl verzend. Wordt gewoon niet gelezen, eerste 2 kopers hadden toch stug post.nl gekozen en betaald. Die bestellingen kon ik dus weer annuleren.
Profiel van een verkoper lees ik nooit, dus als daar iets instaat wat de verkoper erg belangrijk vindt is dat erg jammer...

En tja, die ongeschreven regel. Zelf koop ik niets voor ¤1, de verzendkosten zijn minstens het drievoudige, en ik heb dan natuurlijk ook liever bundels, maar verkocht is verkocht natuurlijk. Risico van Vinted.
Dat kan je dan toch gewoon aangeven in je profiel? Dan kunnen ze het ook niet meer kiezen. Bij instellingen en dan verzending.
pi_200164002
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:43 schreef Koettie het volgende:

[..]

Dat kan je dan toch gewoon aangeven in je profiel? Dan kunnen ze het ook niet meer kiezen. Bij instellingen en dan verzending.
Ja, dat kan je gewoon instellen.
-
  vrijdag 2 juli 2021 @ 07:06:33 #264
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200164009
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:43 schreef Koettie het volgende:

[..]

Dat kan je dan toch gewoon aangeven in je profiel? Dan kunnen ze het ook niet meer kiezen. Bij instellingen en dan verzending.
Dat kan voor alle verzendmethoden behalve post.nl. En Post.nl is de enige waarbij je het zelf moet voorschieten, wat ik dus niet wil.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 07:32:02 #265
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200164085
Bij UPS hetzelfde. Heel vervelend! Mag je als verkoper aub zelf kiezen hoe en waar je verzend…! }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 2 juli 2021 @ 08:57:10 #266
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200164645
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 07:06 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Dat kan voor alle verzendmethoden behalve post.nl. En Post.nl is de enige waarbij je het zelf moet voorschieten, wat ik dus niet wil.
Huh echt? dat wist ik niet.
Het is bij mij iig gelukkig nooit gekozen :D
Zelf kies ik altijd gewoon de goedkoopste optie, alles zit hier in een straal van 2km.
pi_200164740
Ik heb hier gelukkig ook alle verzendopties op loopafstand, met PostNL het meest dichtbij en dat voorschieten boeit me niet, ik vind alleen de andere opties qua afhandeling simpeler.
pi_200168500
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 07:06 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Dat kan voor alle verzendmethoden behalve post.nl. En Post.nl is de enige waarbij je het zelf moet voorschieten, wat ik dus niet wil.
He, wat vreemd zeg. Ik heb het nooit gehad met postnl iig. In verhouding met de rest echt mega duur ook.
pi_200169543
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 07:32 schreef Mariposas het volgende:
Bij UPS hetzelfde. Heel vervelend! Mag je als verkoper aub zelf kiezen hoe en waar je verzend…! }:|
Oh shit, dat wist ik niet. Heb net in het Frans uitgelegd dat ik wel UPS móest kiezen en dat ze niet hoeft te haasten, maar dat was omdat ik weet dat ze waarschijnlijk zelf ook gewend is aan Mondial. Kreeg wel een aardig berichtje terug gelukkig. Dus het is niet dat het verzendlabel er zo uitfloept na de verkoop, je moet er gewoon zelf eentje aanmaken als verkoper?

Verder vind ik het natuurlijk logisch dat de koper kiest wat voor hem comfortabel is en niet de verkoper. Als een methode te veel moeite is, kan een verkoper altijd nog in de beschrijving zetten "geen Post NL", dan is dat duidelijk (maar verkoop je wel minder).
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  vrijdag 2 juli 2021 @ 16:20:15 #270
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200170106
Hierboven werd aangegeven dat sommigen dat ook niet lezen. :D
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 16:45:43 #271
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200170708
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:47 schreef Megara het volgende:

[..]

Oh shit, dat wist ik niet. Heb net in het Frans uitgelegd dat ik wel UPS móest kiezen en dat ze niet hoeft te haasten, maar dat was omdat ik weet dat ze waarschijnlijk zelf ook gewend is aan Mondial. Kreeg wel een aardig berichtje terug gelukkig. Dus het is niet dat het verzendlabel er zo uitfloept na de verkoop, je moet er gewoon zelf eentje aanmaken als verkoper?

Verder vind ik het natuurlijk logisch dat de koper kiest wat voor hem comfortabel is en niet de verkoper. Als een methode te veel moeite is, kan een verkoper altijd nog in de beschrijving zetten "geen Post NL", dan is dat duidelijk (maar verkoop je wel minder).
Hoe het met het aanmaken van het label van UPS zit weet ik niet. Maar ik vind het gewoon raar dat je dat niet kunt uitschakelen als verkoper. Voor sommige mensen zit UPS helemaal niet in de buurt. Dus vreemd dat je Mondial Relay, DHL, DPD en Homerr als verkoper wel kunt in- en uitschakelen, maar niet PostNL en UPS. Ik vind het een stuk logischer dat de verkoper bepaalt welke verzendmethodes er gebruikt kunnen worden. Ik denk overigens niet dat ik zonder postnl er minder om zal verkopen. Ik heb via Vinted al een stuk of 50 pakketjes verstuurd, waarvan slechts 1 keer via PostNL. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 2 juli 2021 @ 16:51:14 #272
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200170825
Post.nl wordt hier vooral gekozen door mensen die het heel snel in huis willen hebben (in principe bezorgen die natuurlijk de volgende dag). Het vervelende is ook dat je dus moet voorschieten, en dat een brievenbuspakketje bij post.nl dus echt aan die afmetingen vastzit. Bij MR/ DPD/ Homerr zijn ze hier niet zo moeilijk, en kan bijna alles wel door als 'klein pakket'.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 17:01:47 #273
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200171002
De verkoopkansen zonder PostNL zijn trouwens groter… want dan kun je het pakketformaat klein houden en zijn de verzendkosten voor niet-PostNL geïnteresseerd een stuk lager. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_200185383
Nou ik ben inmiddels helemaal fan van Vinted. Ik heb al 2 pakketten opgehaald en ik verwacht er nog 1.

Mooie kleren kunnen bestellen voor een heel laag bedrag. Ik had allerlei kleren gebundeld, dus ook nog eens met korting.

Wel al 120 euro uitgegeven in totaal, maar als ik alles nieuw zou kopen, zou het een heel stuk duurder uitvallen. En vooral met kinderkleren vind ik dat inmiddels wel zonde, aangezien ze zo snel groeien.

Zelf verkopen vind ik nog een beetje een gedoe. Ik zal er binnenkort eens de tijd voor nemen. Scheelt ruimte in huis, je maakt andere mensen blij die goedkoop kleren kunnen scoren en je krijgt er ook nog een mooi bedragje voor terug waar je zelf weer kleren voor kunt kopen in de juiste maat.

Ik vind het ideaal ;)
pi_200189866
Afgelopen weken een paar leren (CoolCat) rokjes gekocht een een gemiste H&M strandjurk, die jurk was zelfs nog geheel nieuw en voorzien van kaartje. Ben heel blij met Vinted, was voorheen dacht ik United Warerobe oid. :Y

Voor (target) Cds en andere muziek koop ik al ongeveer 20 jaar op eBay en Discogs
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_200197365
Ik ben eigenlijk niet meer zo enthousiast over Vinted. Ik wist niet dat je voor een geannuleerde koop een negatieve recensie kreeg. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb verkopers gehad die het product niet opsturen. Die komen gewoon niet meer online. Eentje had het item al verkocht via FB. Een ander had een mañana-mentaliteit en na anderhalve week was ik dat ook wel zat. Ik heb nu 3 sterren en dat heeft vast invloed als ik zelf dingen wil verkopen.

Aan de andere kant vind ik het systeem van gewoon kopen en laten verzenden naar een afhaallocatie wel heel fijn.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zondag 4 juli 2021 @ 10:34:33 #277
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200197405
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 10:30 schreef schaakkipje het volgende:
Ik ben eigenlijk niet meer zo enthousiast over Vinted. Ik wist niet dat je voor een geannuleerde koop een negatieve recensie kreeg. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb verkopers gehad die het product niet opsturen. Die komen gewoon niet meer online. Eentje had het item al verkocht via FB. Een ander had een mañana-mentaliteit en na anderhalve week was ik dat ook wel zat. Ik heb nu 3 sterren en dat heeft vast invloed als ik zelf dingen wil verkopen.

Aan de andere kant vind ik het systeem van gewoon kopen en laten verzenden naar een afhaallocatie wel heel fijn.
Als de verkoper annuleert, krijgt jij als koper geen negatieve beoordeling hoor? Een beetje geduld mag wel, Vinted verkopers runnen geen webshop... En: als de verkoper uiteindelijk niet verzendt, annuleert Vinted vanzelf, en krijg je je geld terug (en gebeurt er niets met je beoordeling).
  zondag 4 juli 2021 @ 10:51:27 #278
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200197606
Daarnaast kan jij zelf ook een reactie plaatsen bij een negatieve beoordeling. Dan kan je uitleggen dat de koop is geannuleerd.
Protège moi de mes désirs.
pi_200198390
quote:
1s.gif Op zondag 4 juli 2021 10:34 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Als de verkoper annuleert, krijgt jij als koper geen negatieve beoordeling hoor? Een beetje geduld mag wel, Vinted verkopers runnen geen webshop... En: als de verkoper uiteindelijk niet verzendt, annuleert Vinted vanzelf, en krijg je je geld terug (en gebeurt er niets met je beoordeling).
Ik heb als koper de opdracht geannuleerd en ik heb nu dus negatieve recensies. Ik dacht zelf dat de verkoper 5 dagen de tijd kreeg om het pakket te verzenden en ik heb in alle gevallen ruim een week gewacht. Iets van 8-9 dagen. Zelfs bij het al verkochte item. Hoe lang moet je dan wachten voor Vinted de transactie zelf annuleert? Als je geen tijd hebt om te verzenden kan je toch om z'n minst een bericht sturen dat het wat langer gaat duren? Bij de laatste transactie heb ik na 5 dagen contact op genomen en zij kwam elke keer met morgen ga ik het doen. Het is toch niet zo moeilijk om alvast een verzendlabel oid aan te maken? Want dat heb ik ook wel meegemaakt. Dat het wat langer duurde, maar dat de verkoper wel in contact bleef en dat er in ieder geval een label was.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zondag 4 juli 2021 @ 12:51:07 #280
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200199041
Je moet idd wachten tot het automatisch wordt geannuleerd. De verkoper heeft 7 dagen om te versturen, daarna wordt het geannuleerd. Ik heb wel 1 keer gehad dat het bijna 2 weken duurde, dat had er volgens Vinted mee te maken dat de verkoper het verzendlabel had aangemaakt. :?

Nu jij hebt geannuleerd heb jij negatieve beoordelingen, en de verkoper niet. Veel negatueve beoordelingen / laag aantal sterren heeft zeker invloed op je reputatie als verkoper.

Ik controleer sowieso even bij de gebruiker of die nog actief is als het artikel al wat langer geleden is geplaatst. Sommige mensen hebben ooit geüpload maar zijn inmiddels afgehaakt zonder hun account te verwijderen of op vakantiemodus te zetten. En als ik allemaal recente 1 ster beoordelingen bij een verkoper zie, koop ik niet.

Ik heb zelf bijna nooit verkopers die het niet verzenden. Ik denk dat dit mij twee keer is overkomen, op zo’n 60 bestellingen .

[ Bericht 1% gewijzigd door Mariposas op 04-07-2021 13:24:54 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 4 juli 2021 @ 13:22:02 #281
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200199399
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 11:52 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Ik heb als koper de opdracht geannuleerd en ik heb nu dus negatieve recensies. Ik dacht zelf dat de verkoper 5 dagen de tijd kreeg om het pakket te verzenden en ik heb in alle gevallen ruim een week gewacht. Iets van 8-9 dagen. Zelfs bij het al verkochte item. Hoe lang moet je dan wachten voor Vinted de transactie zelf annuleert? Als je geen tijd hebt om te verzenden kan je toch om z'n minst een bericht sturen dat het wat langer gaat duren? Bij de laatste transactie heb ik na 5 dagen contact op genomen en zij kwam elke keer met morgen ga ik het doen. Het is toch niet zo moeilijk om alvast een verzendlabel oid aan te maken? Want dat heb ik ook wel meegemaakt. Dat het wat langer duurde, maar dat de verkoper wel in contact bleef en dat er in ieder geval een label was.
Maar dat zeg ik toch ook, degene die annuleert krijgt de negatieve recensie.. .

En idd, wat Mariposas zegt, ik check altijd of de verkoper recent online is geweest om totale non-respons te voorkomen. Op totaal 20-25(?) bestellingen is het me tot nu toe 1 keer overkomen dat een verkoper niet verstuurde, en toen had ik die check dus niet gedaan.
pi_200199534
Ik zit nu een week op Vinted, tot nu toe 5 dingetjes besteld. Eerste item is al binnen. O+

Heel verslavend wel. Maar ik ga nu proberen iets minder doelloos te scrollen in alle nieuwe items en gewoon iets gerichter te zoeken op bepaalde items en merken. Beetje last van FOMO - dat ene toffe items zou maar net online gezet zijn. :')
pi_200199726
quote:
1s.gif Op zondag 4 juli 2021 13:22 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Maar dat zeg ik toch ook, degene die annuleert krijgt de negatieve recensie.. .

En idd, wat Mariposas zegt, ik check altijd of de verkoper recent online is geweest om totale non-respons te voorkomen. Op totaal 20-25(?) bestellingen is het me tot nu toe 1 keer overkomen dat een verkoper niet verstuurde, en toen had ik die check dus niet gedaan.
Dat was ook een beginnersfout van mij. Ik had daar helemaal niet naar gekeken. Die verkopers waren al heel lang niet online geweest. Meer dan 6 maanden. En degene die het item al verkocht had deed niets. Zij schreef alleen dat ze het item niet meer had. Ik begrijp wel waarom ik er best een aantal had die al lang niet meer online waren. Ik heb via een zoekopdracht alle items van een een bepaald merk bekeken en hoe meer je bekijkt hoe meer je ook teruggaat in de tijd.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zondag 4 juli 2021 @ 19:53:18 #284
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200207020
Ik heb 23 bestellingen geplaatst (waarvan 3 bundels) en nog niets negatiefs meegemaakt en alles werd altijd snel verzonden. Nooit gekeken of iemand online was afgelopen tijd of beschrijvingen gelezen, denk dat ik geluk heb als ik het zo lees :D
  zondag 4 juli 2021 @ 19:59:54 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200207123
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 13:32 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nu een week op Vinted, tot nu toe 5 dingetjes besteld. Eerste item is al binnen. O+

Heel verslavend wel. Maar ik ga nu proberen iets minder doelloos te scrollen in alle nieuwe items en gewoon iets gerichter te zoeken op bepaalde items en merken. Beetje last van FOMO - dat ene toffe items zou maar net online gezet zijn. :')
Herkenbaar, wordt vanzelf minder.
Resistance is futile.
pi_200207797
Ik zat nog heel even te twijfelen of ik deze items supertof vond, of iets teveel 'dit heeft m'n moeder vroeger gedragen'. En net toen ik besloot dat ik ze tof vond, kreeg ik de melding dat ze verkocht waren. Zwaar leven. Nu ben ik verplicht om nog meer door te scrollen, er zit niets anders op. |:)

pi_200208105
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik zat nog heel even te twijfelen of ik deze items supertof vond, of iets teveel 'dit heeft m'n moeder vroeger gedragen'. En net toen ik besloot dat ik ze tof vond, kreeg ik de melding dat ze verkocht waren. Zwaar leven. Nu ben ik verplicht om nog meer door te scrollen, er zit niets anders op. |:)

[ afbeelding ]
Dit is mij teveel: tante op een 25-jarig huwelijk eind jaren 80. Maar wel lekker fleurig. Maar ach, ik draag regelmatig jurken waarop de reactie is: zoiets droeg mijn oma vroeger ook.
  zondag 4 juli 2021 @ 21:08:38 #288
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200208137
Ik vind het leuk.
  zondag 4 juli 2021 @ 21:58:00 #289
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200209054
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 19:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Herkenbaar, wordt vanzelf minder.
Ik ben nu een jaar actief en ik wacht nog steeds tot het minder wordt. :@
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 4 juli 2021 @ 21:58:31 #290
269689 crew  Viv
pi_200209063
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 21:58 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik ben nu een jaar actief en ik wacht nog steeds tot het minder wordt. :@
:D
pi_200209136
Mijn favorietenlijst is behoorlijk lang, maar eerst maar eens wat meer geld in de vinted-portemonnee krijgen
pi_200218722
Nou, ik heb de tijd genomen en heb al een eerste lading kleding erop geplaatst. Gelijk 5 bundels verkocht. Heel fijn, maar aan de andere kant kan ik nu verschillende afgiftepunten afgaan, 2x homer, 1x mondial, 1x postnl en 1x dpd.

Dat is wat minder :P

Ik heb alles voor heel goedkoop geplaatst. Dan ben ik het tenminste kwijt. Sommige dingen wellicht te goedkoop, aangezien ze gelijk weg waren, maar ja.

Vanavond de tweede lading plaatsen en dan zie ik wel wat er verkocht wordt in twee/ drie weken. Daarna gaat het naar de kringloop.
pi_200218803
Ik had een keer een jas te goedkoop geplaatst. Ik wilde de prijs aanpassen. Helaas kocht iemand de jas voordat ik de prijs had aangepast. Ik heb toen de verkoop geannuleerd.

Vind het soms wel lastig om een prijs te bepalen.
pi_200218945
Ja ik heb dus een zwangerschapsbroekje van supermom geplaatst voor 3 euro. Zo goed als nieuw. Tja, dat gaat dan wel hard :P

Achteraf dacht ik wel is misschien te goedkoop geweest, want na even zoeken zag ik dat er wel meer om werd gevraagd, maar ja. Aan de andere kant is het natuurlijk ook prima. Dan is het weg en kan iemand anders het gebruiken :)

Ik heb alle kinderkleren voor 1 a 2 euro en jurkjes/ kleren van mij voor 2 tot 4 euro geplaatst.
  maandag 5 juli 2021 @ 19:16:17 #295
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200219424
In welke maten, @CaVaBien? :)
Protège moi de mes désirs.
pi_200224663
Ik had een bundeltje aangevraagd waar ik maar geen reactie op kreeg. Van iemand die wel veel online is en veel goede beoordelingen heeft. Maar eens een extra berichtje achteraan gestuurd. Na ruim 24u daar dan wel reactie op, ze kan 1 van de kledingstukken niet vinden :D. Nou ja, jammer dan. Ik wou natuurlijk juist dat ding graag hebben dus nu laat ik het maar zitten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200228583
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:16 schreef arvensis het volgende:
In welke maten, @:cavabien? :)
Meisjeskleding tot maat 86 en dameskleding in maat 34 en 36.

Ik bewaarde mijn kleding in de hoop af te vallen, maar ik heb mij gerealiseerd dat dat niet meer gaat lukken. Hallo maat 38 :P
pi_200229537
Eergisteren een pakketje verkocht. Vandaag is mijn vrije dag, dus vandaag heb ik alles klaargemaakt om te verzenden.

Krijg ik net een berichtje: ga je nog verzenden??

Hmm oke, beetje achterlijke reactie, maar heb toch maar vriendelijk gereageerd ivm de beoordelingen :P
pi_200229598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:20 schreef CaVaBien het volgende:
Eergisteren een pakketje verkocht. Vandaag is mijn vrije dag, dus vandaag heb ik alles klaargemaakt om te verzenden.

Krijg ik net een berichtje: ga je nog verzenden??

Hmm oke, beetje achterlijke reactie, maar heb toch maar vriendelijk gereageerd ivm de beoordelingen :P
Hm. 'Als ik tijd heb' had ik vast gezegd :P Kom nou, je hebt 5 dagen dacht ik de tijd? Als ze na een dag of 2 al gaan mekkeren kan ik niet echt meer beleefd doen hoor. Jammer dan van die review. Waar je overigens ook gewoon op kunt reageren mocht iemand onredelijk gaan doen.
pi_200229893
Ik heb net iets erop gezet dat ik in twee verschillende maten heb, maar ze hebben de 2e advertentie eraf gegooid omdat ik twee keer hetzelfde artikel aanbied volgens hen. Iemand tips?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')