abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:22:38 #101
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199391516
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat hoort je data verzamelende instantie als een van de kerntaken uit te voeren.

Wat een wanbeleid.
quote:
Wat gebeurt er met mijn melding?
Alle binnengekomen meldingen controleert Lareb op volledigheid en mogelijke onduidelijkheden. Indien gewenst wordt zo nodig extra informatie bij de melder en/of de behandelend arts gevraagd. De melding wordt ingevoerd in de databank, voorzien van alle noodzakelijke gegevens. Bijwerking en geneesmiddel worden daarbij gecodeerd volgens de geldende (internationale) standaarden. Vervolgens vindt een individuele beoordeling van de melding plaats.

Wekelijks worden de nieuwe meldingen in het wetenschappelijk overleg door ervaren artsen en apothekers besproken. Meldingen over bijwerkingen worden nader geanalyseerd. De analyses van meldingen leiden tot nieuwe kennis over bijwerkingen, die eerder niet of onvoldoende bekend waren.

De meldingen worden geanonimiseerd doorgestuurd naar de EudraVigilance databank van de European Medicines Agency (EMA) en de VigiBase® databank van de World Health Organization (WHO).


Lijkt me een prima proces
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:23:18 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199391526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

300 doden die mensen zien als bijwerking van een vaccin..

Als dat daadwerkelijk de bijwerking is, en gecorrigeerd je dus misschien 10 zou verwachten, dan is er heel wat aan de hand.

300 doden als bijwerking is veel, 300 doden die niks met vaccin te maken heeft is heel iets anders.

Zolang dat niet duidelijk is ga je toch niet je kop in het zand steken en dom doorprikken?
Nou doe je het weer, dat kan je helemaal niet concluderen uit die data. Het zijn 320 mensen waarvan gemeld is dat ze x dagen na het toedienen van een vaccin overleden zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199391530
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me een prima proces
Oh dus het wordt wel gechecked op validiteit. :D :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:24:20 #104
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199391546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

300 doden die mensen zien als bijwerking van een vaccin..

Als dat daadwerkelijk de bijwerking is, en gecorrigeerd je dus misschien 10 zou verwachten, dan is er heel wat aan de hand.

300 doden als bijwerking is veel, 300 doden die niks met vaccin te maken heeft is heel iets anders.

Zolang dat niet duidelijk is ga je toch niet je kop in het zand steken en dom doorprikken?
Ach ik zie bepaalde personen er ook nog voor aan valse meldingen te doen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199391554
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou doe je het weer, dat kan je helemaal niet concluderen uit die data. Het zijn 320 mensen die overleden zijn x dagen na het toedienen van een vaccin.
Dat zeg jij, is dat duidelijk? Dan heb je evt onzekerheid al weggewerkt.

Als vervolgens blijkt dat er een assessment van de validiteit is gemaakt is de onzekerheid er nog steeds.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:25:35 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199391567
Bij 230 van die 320 gaat het ook nog eens om mensen van 80 jaar of ouder. Niet heel verwonderlijk dat mensen uit die leeftijdsgroep wel eens overlijden. Of dat er meer zijn dan verwacht zal je verder voor moeten kijken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199391568
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ach ik zie bepaalde personen er ook nog voor aan valse meldingen te doen
Tis maar goed dat jouw instantie de validiteit van de melding nachecked.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:26:10 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199391577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat zeg jij, is dat duidelijk? Dan heb je evt onzekerheid al weggewerkt.

Als vervolgens blijkt dat er een assessment van de validiteit is gemaakt is de onzekerheid er nog steeds.
Welke onzekerheid?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199391579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
Bij 230 van die 320 gaat het ook nog eens om mensen van 80 jaar of ouder.
Had ik ook wel verwacht, we begonnen met de verpleeghuizen immers met gemiddeld 4,5 maand te leven.

Binnen 2 weken sterft van nature dus al 1/10e van die groep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199391593
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke onzekerheid?
Of er al dan niet oversterfte is die causaal te herleiden valt aan het vaccin.

Ben je het onderwerp weer vergeten ?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:29:23 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199391619
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Of er al dan niet oversterfte is die causaal te herleiden valt aan het vaccin.

Ben je het onderwerp weer vergeten ?
In dat geval, nogmaals nee, aan de hand van deze data kan je nog helemaal niets zeggen over een causaal verband met de vaccins.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199391645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In dat geval, nogmaals nee, aan de hand van deze data kan je nog helemaal niets zeggen over een causaal verband met de vaccins.
Helemaal niets zeggen of er een causaal verband bestaat = niet zeker weten dat die niet bestaat.
Ergo, mocht er enige twijfel bestaan die kans maakt, neem je die serieus en zoek je het uit.

Het bestaan van enige twijfel omtrent de validiteit van de data is onacceptabel. Deze data is van belang voor de volksgezondheid. Nee, je kan niet opeens selectief aan zitten zijn "maar als het negatieve cijfers van corona verdoezeld is het goed" gaan denken, dat zou fout zijn.

Als je zo bijzonder vast zit in je eigen hersenspinsels heb ik geen idee wat je wakker zal schudden, dat is dan echt een kansloze missie geworden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:36:19 #113
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199391703
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tis maar goed dat jouw instantie de validiteit van de melding nachecked.
Hoezo mijn instantie?
Ik kom niet met dat rapport aanzetten..
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199391710
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoezo mijn instantie?
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:39:19 #115
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199391746
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Het enige wat ik doe is me inlezen hoe het lareb werkt en hoe hun rapporten te lezen en te interpreteren. Dat men dat hier verzuimd te doen is niet mijn probleem
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:41:45 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199391800
quote:
4s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Helemaal niets zeggen of er een causaal verband bestaat = niet zeker weten dat die niet bestaat.
Ergo, mocht er enige twijfel bestaan die kans maakt, neem je die serieus en zoek je het uit.
Joh.. dat valt ook onder er niets over kunnen zeggen. Dat werkt beide kanten op.

quote:
Het bestaan van enige twijfel omtrent de validiteit van de data is onacceptabel. Deze data is van belang voor de volksgezondheid. Nee, je kan niet opeens selectief aan zitten zijn "maar als het negatieve cijfers van corona verdoezeld is het goed" gaan denken, dat zou fout zijn.
Of dat wenselijk is, is voor dit hier helemaal niet relevant. Devlin had gewoon gelijk dat je er geen conclusies aan kan verbinden.

quote:
Als je zo bijzonder vast zit in je eigen hersenspinsels heb ik geen idee wat je wakker zal schudden, dat is dan echt een kansloze missie geworden.
Zucht...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199391847
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Joh.. dat valt ook onder er niets over kunnen zeggen. Dat werkt beide kanten op.
[..]

Of dat wenselijk is, is voor dit hier helemaal niet relevant. Devlin had gewoon gelijk dat je er geen conclusies aan kan verbinden.
[..]

Zucht...
Begin jij dan eens niet zaken te lezen die er niet staan? Zou flink schelen, geldt ook voor Devlin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199391868
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Of dat wenselijk is, is voor dit hier helemaal niet relevant. Devlin had gewoon gelijk dat je er geen conclusies aan kan verbinden.
Ligt er dus aan welke conclusie.

Als je conclusie is dat je een verband niet met zekerheid kan uitsluiten danwel bevestigen dan is dat ook een conclusie, en eentje die wél waarde heeft, en daar komt die ellendige selectiviteit weer om de hoek kijken waar ik het over had. Ik zie geen objectief denkende personen in jullie, Covid19 maatregelen / het beleid = good, wappies bad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:49:13 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199391946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Begin jij dan eens niet zaken te lezen die er niet staan? Zou flink schelen, geldt ook voor Devlin.
Welke dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:50:04 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199391957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ligt er dus aan welke conclusie.

Als je conclusie is dat je een verband niet met zekerheid kan uitsluiten danwel bevestigen dan is dat ook een conclusie, en eentje die wél waarde heeft, en daar komt die ellendige selectiviteit weer om de hoek kijken waar ik het over had. Ik zie geen objectief denkende personen in jullie, Covid19 maatregelen / het beleid = good, wappies bad.
Eh nee, die conclusie kan je over alles maken en heeft dus geen waarde.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199391964
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh nee, die conclusie kan je over alles maken en heeft dus geen waarde.
|:( |:( |:(

Er is een indicatie.

Dat jullie de conclusie trekken dat die indicatie geen waarde heeft moet je zelf weten, het is niet rationeel, en dat jullie dit argument nu aandragen is uiterst subjectief, ik zie jullie zo het omgekeerde beweren als dat "in favor off huidig corona consensus" is.
Echt, word wakker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:12:40 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199392301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

|:( |:( |:(

Er is een indicatie.

Dat jullie de conclusie trekken dat die indicatie geen waarde heeft moet je zelf weten, het is niet rationeel, en dat jullie dit argument nu aandragen is uiterst subjectief, ik zie jullie zo het omgekeerde beweren als dat "in favor off huidig corona consensus" is.
Echt, word wakker.
Er is ook een indicatie voor de dodelijkheid van water. Niet heel nuttig dus.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:30:46 #123
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199392587
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

|:( |:( |:(

Er is een indicatie.


Klopt ontkennen we ook niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:49:01 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199392981
quote:
4s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Helemaal niets zeggen of er een causaal verband bestaat = niet zeker weten dat die niet bestaat.
Argumentje van het niveau 'de afwezigheid van maanmannetjes is niet bewezen!!!'.
quote:
Ergo, mocht er enige twijfel bestaan die kans maakt, neem je die serieus en zoek je het uit.
Want dat wordt niet gedaan denk je :? .
quote:
Het bestaan van enige twijfel omtrent de validiteit van de data is onacceptabel. Deze data is van belang voor de volksgezondheid. Nee, je kan niet opeens selectief aan zitten zijn "maar als het negatieve cijfers van corona verdoezeld is het goed" gaan denken, dat zou fout zijn.
Wat wordt er verdoezeld?
quote:
Als je zo bijzonder vast zit in je eigen hersenspinsels heb ik geen idee wat je wakker zal schudden, dat is dan echt een kansloze missie geworden.
Oké.
Huilen dan.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:51:24 #125
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199393035
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ligt er dus aan welke conclusie.

Als je conclusie is dat je een verband niet met zekerheid kan uitsluiten danwel bevestigen dan is dat ook een conclusie, en eentje die wél waarde heeft, en daar komt die ellendige selectiviteit weer om de hoek kijken waar ik het over had. Ik zie geen objectief denkende personen in jullie, Covid19 maatregelen / het beleid = good, wappies bad.
Neuh niet perse, maar ik heb wel een aversie tegen mensen die met nietszeggende cijfers en lijstjes gooien om mensen bang te maken.
Dat zijn gewoon het soort mensen die onderdeel van het probleem zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199393499
quote:
Baudet in Tweede Kamer: 'Voor zover ik weet, heb ik geen corona'

De leider van Forum voor Democratie Baudet heeft in de plenaire zaal van de Tweede Kamer een korte verklaring afgelegd over zijn fysieke conditie. Baudet zei tegen de Kamerleden dat hij geen corona heeft. "Ik voel me op geen enkele manier ziek. Er is helemaal niets aan de hand."


Baudet kwam met de verklaring op nadrukkelijk verzoek van Kamervoorzitter Bergkamp. Kort na het begin van zijn bijdrage aan het debat over de voortgang van de formatie, schorste Bergkamp de vergadering en riep FvD-Kamerleden Van Haga en Baudet bij zich.

Daarna keerde Baudet terug naar het spreekgestoelte en zei: "Voor zover ik weet, heb ik geen corona". Waarna hij zijn verhaal vervolgde.

In de Tweede Kamer werd verbaasd gereageerd. "Waar zit ik naar te kijken?" vroeg Klaver van GroenLinks zich af. "Is er een verdenking?"

Ongerust
Bergkamp probeerde het opmerkelijke voorval uit te leggen. Er waren bij haar "berichten van een aantal leden" binnengekomen die zich ongerust maken. Bergkamp had daarover vandaag contact gehad met FvD-Kamerlid Van Haga en er was, zei zij, afgesproken dat Baudet uitleg zou geven.

Vier weken geleden was Baudet een week afwezig in de Tweede Kamer. Een afspraak op woensdag 21 april met informateur Tjeenk Willink werd omgezet in een telefonisch gesprek en op Twitter ging al snel het gerucht dat Baudet corona had.

Afgelopen weekend schreef The Post Online dat verschillende Kamerleden van Forum zich "niet lekker" voelden na een wijnproeverij op 15 april in het Kamergebouw. Naast Baudet werden Kamerleden Jansen en Ephraim genoemd.

De aandacht voor Baudets mogelijke coronabesmetting komt mede doordat hij het gevaar van het virus bagatelliseert. Hij vindt dat het kabinet veel te strenge coronamaatregelen neemt en dat er sprake is van "niet meer dan een stevige griep."

Medische gegevens
De voorlichter van Forum voor Democratie wilde gisteren geen duidelijkheid over de berichten geven. Ze noemde het een "vreemde gang van zaken dat journalisten vragen stelden naar medische gegevens van parlementariërs." Ze bevestigde wel dat een "een paar van onze Tweede Kamerleden een paar dagen griepklachten hebben gehad, mogelijk corona, maar wellicht influenza of het rhinovirus."

Baudet kwam na zijn verklaring in de Kamer naar buiten en vertelde dat hij een paar dagen griepklachten had gehad. Op de vraag of het niet netjes is een coronatest te doen vanwege het besmettingsgevaar voor anderen, zei hij: "Hoezo?" Hij noemde het verzoek om uitleg van de Kamervoorzitter "een beetje absurdistisch."
https://nos.nl/artikel/23(...)t-heb-ik-geen-corona
Het wordt steeds lachwekkender met Baudet ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:47:00 #127
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199394136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het wordt steeds lachwekkender met Baudet ;(
Hij was toch op vakantie aldus zijn tweet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199394250
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hij was toch op vakantie aldus zijn tweet?
Dan moet dat een Nederlandse vakantie zijn geweest, want Terry laat zich voor niets en niemand testen op corona. Zelfs niet als hij daarmee de Tweede Kamer in gevaar brengt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199394402
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Argumentje van het niveau 'de afwezigheid van maanmannetjes is niet bewezen!!!'.
[..]

Want dat wordt niet gedaan denk je :? .
[..]

Wat wordt er verdoezeld?
[..]

Oké.
Ik kan mezelf wel blijven herhalen maar ook jij hebt gigantische oogkleppen op.

Zoals reeds 20x gezegd:
Er is een indicatie, als iemand zegt dat jouw huis in de fik staat ga je ook controleren of dat zo. Tis gvd simple as fuck. Ik begrijp niet hoe je wereldbeeld zo krom kan zijn dat je kinderlogica nog probeert te spinnen.

Blabla wordt niet gedaan, whatever Isdatzo, deze discussie op basis van dezelfde cijfers is 3 weken terug al gevoerd, keb er niks over gehoord. Jij denkt dat het allemaal gebeurt en de staat uberrationeel is en weet ik veel wat? Ik niet.

Gezond verstand wordt verdoezeld door jullie vanwege een corrupt wereldbeeld.

Yess,, oké
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199394424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan moet dat een Nederlandse vakantie zijn geweest, want Terry laat zich voor niets en niemand testen op corona. Zelfs niet als hij daarmee de Tweede Kamer in gevaar brengt.
2e kamer in gevaar brengt, blabla.

24 uur na laatste symptomen mag je gewoon weer participeren hoor, RIVM regels.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:02:18 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199394430
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kan mezelf wel blijven herhalen maar ook jij hebt gigantische oogkleppen op.

Zoals reeds 20x gezegd:
Er is een indicatie, als iemand zegt dat jouw huis in de fik staat ga je ook controleren of dat zo. Tis gvd simple as fuck. Ik begrijp niet hoe je wereldbeeld zo krom kan zijn dat je kinderlogica nog probeert te spinnen.

Blabla wordt niet gedaan, whatever Isdatzo, deze discussie op basis van dezelfde cijfers is 3 weken terug al gevoerd, keb er niks over gehoord. Jij denkt dat het allemaal gebeurt en de staat uberrationeel is en weet ik veel wat? Ik niet.

Gezond verstand wordt verdoezeld door jullie vanwege een corrupt wereldbeeld.

Yess,, oké
Serieus: waar de neuk heb je 't over man?
Huilen dan.
pi_199394461
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Neuh niet perse, maar ik heb wel een aversie tegen mensen die met nietszeggende cijfers en lijstjes gooien om mensen bang te maken.
Dat zijn gewoon het soort mensen die onderdeel van het probleem zijn
30x meer doden na een vaccin gemeld "nothing to see here"

Goed hoor, jullie verstand is vér te zoeken.

En ik durf te wedden dat als het omgekeerd was dat het vaccin uber veilig was geweest naar jullie perceptie.

Maar jullie zien je eigen hypocrisie niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199394511
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Serieus: waar de neuk heb je 't over man?
30x meer doden na vaccinatie die volgens stichting Lareb dus verband houden met het nemen van een vaccin. Is an sich geen positief cijfer en reden tot onderzoeken wat de reden is voor die rapportage van een veelvoud aan doden.

Dat is geen indicatie die 0 waarde heeft, dat is een verontrustende indicatie, die eventueel prima te verklaren valt, maar dat zoek je dan eerst uit.

Maar dat wordt gebagatelliseerd hier.

Je kan wel aan mij vragen waar de neuk ik het over heb, jij bemoeit je met de discussie die al 3 pagina's vol heeft gekankerd, lees je dan in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:07:15 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199394527
Dat is in deze reeks hoogst ongebruikelijk.
Huilen dan.
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:07:38 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199394537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

30x meer doden na vaccinatie die volgens stichting Lareb dus verband houden met het nemen van een vaccin.
Bron?
Huilen dan.
pi_199394551
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Bron?
Dit topic, linkje naar een twitter, linkje naar Lareb cijfers.

Dus stichting Lareb.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:09:10 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199394565
Ja, geef dat linkje dan
Huilen dan.
pi_199394577
quote:
83s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, geef dat linkje dan
Het staat letterlijk in dit topic. Succes.

Je komt dit topic binnenstormen en verwacht dat we het ff allemaal opnieuw gaan doen voor je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:13:04 #139
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199394646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het staat letterlijk in dit topic. Succes.

Je komt dit topic binnenstormen en verwacht dat we het ff allemaal opnieuw gaan doen voor je.
Kan je hier letten op je toon? Je post héél erg aanvallend, dat is helemaal niet nodig. Ga op een normale manier de discussie aan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:13:24 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199394660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het staat letterlijk in dit topic. Succes.

Je komt dit topic binnenstormen en verwacht dat we het ff allemaal opnieuw gaan doen voor je.
Laatste 2 pagina's bekeken, niks gezien.
Huilen dan.
pi_199394663
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan moet dat een Nederlandse vakantie zijn geweest, want Terry laat zich voor niets en niemand testen op corona. Zelfs niet als hij daarmee de Tweede Kamer in gevaar brengt.
Baudet heeft een aantal weken mogelijk corona gehad, en heeft al die tijd thuis uitgeziekt. Nu heeft hij geen klachten meer, dus leg eens uit waarom hij een gevaar voor de Tweede Kamer zou zijn?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199394717
quote:
2s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kan je hier letten op je toon? Je post héél erg aanvallend, dat is helemaal niet nodig. Ga op een normale manier de discussie aan.
Je hebt helemaal gelijk dit is niet gezond voor me.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199394898
Forget Herd Immunity! Winter COVID Surges Will Bring Lockdowns, Travel Bans, Crammed ICUs

https://www.newsweek.com/(...)tter_impression=true
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199395209
https://www.sidn.nl/whois?q=Coronatest&lang=nl

Domein coronatest.nl is aangekocht en geregistreerd door de GGD op 25-2-2020 🤔
Vakman pur sang
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:18:14 #145
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199395948
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

30x meer doden na vaccinatie die volgens stichting Lareb dus verband houden met het nemen van een vaccin.
fout... Die volgens de melders verband houden met de vaccinatie
quote:
Is an sich geen positief cijfer en reden tot onderzoeken wat de reden is voor die rapportage van een veelvoud aan doden.

Dat is geen indicatie die 0 waarde heeft, dat is een verontrustende indicatie, die eventueel prima te verklaren valt, maar dat zoek je dan eerst uit.
wat ook gebeurt
quote:
Maar dat wordt gebagatelliseerd hier.
nee, er wordt hier gezegd dat je mensen die dit soort cijfers zonder context posten dat doen om angst te zaaien en daarmee insinueren dat het vaccin verantwoordelijk is voor de doden
quote:
Je kan wel aan mij vragen waar de neuk ik het over heb, jij bemoeit je met de discussie die al 3 pagina's vol heeft gekankerd, lees je dan in.
Vanwaar elke keer die agressie?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:24:37 #146
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199396111
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.sidn.nl/whois?q=Coronatest&lang=nl

Domein coronatest.nl is aangekocht en geregistreerd door de GGD op 25-2-2020 🤔
Jeetje, zouden ze nog meer domeinnamen hebben geregistreerd met corona er in?
Je zou bijna denken dat ze wisten dat corona na china, Korea, Japan, nieuw Zeeland, Italië, Frankrijk ook in Nederland terecht zou komen... Moet haast wel voorkennis zijn geweest. :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199396411
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jeetje, zouden ze nog meer domeinnamen hebben geregistreerd met corona er in?
Je zou bijna denken dat ze wisten dat corona na china, Korea, Japan, nieuw Zeeland, Italië, Frankrijk ook in Nederland terecht zou komen... Moet haast wel voorkennis zijn geweest. :')
Heel interessant dit. ^O^
Vakman pur sang
pi_199399713


Ik zei al eerder dat ik vermoedde dat er mensen gaan zijn die valse meldingen gaan doen. Hier roepen ze er gewoon toe op..

Natuurlijk onder de noemer "bezorgde burger"

En dat vind ik nog het engste aan deze hele beweging, gewoon overtuigd zijn dat ze het doen om weet ik veel wat voor misstanden bloot te leggen, maar gewoon richting crimineel gedrag afglijden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199400364
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:15 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zei al eerder dat ik vermoedde dat er mensen gaan zijn die valse meldingen gaan doen. Hier roepen ze er gewoon toe op..

Natuurlijk onder de noemer "bezorgde burger"

En dat vind ik nog het engste aan deze hele beweging, gewoon overtuigd zijn dat ze het doen om weet ik veel wat voor misstanden bloot te leggen, maar gewoon richting crimineel gedrag afglijden
Kun je echt zomaar als particulier mensen aanmelden als corona dode? _O-
Vakman pur sang
pi_199400433
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Kun je echt zomaar als particulier mensen aanmelden als corona dode? _O-
Bij Lareb ? Ja dat kan

In de USA heeft iemand bij VAERS gemeld dat symptomen van zijn griepprik waren dat hij gespierder, groter en groen werd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')