Sywerth had geen tijdquote:Op donderdag 3 juni 2021 16:51 schreef Kriegel het volgende:
Vooral die finaciële zaken moeten niet onderschat worden. Goed dat ze daar Remco voor hebben.
Ja, men ziet dan de bondscoach als het lijm tussen alle coaches. Volgens mij was Van Gaal de enige die had geweigerd omdat hij geen lid wilde zijn van zo een organisatie in het verleden (maar ik kan het mis hebben).quote:
Zeker zeker, zo is een bondscoach toch nog belangrijk.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou kunnen maar vond het gewoon grappig
Telegraaf Priemijum hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Totale verkrachting van het Nederlandse voetbal![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-nederlandse-voetbal
Hiermee kun je zo'n beetje elke krant lezen onlinequote:Op donderdag 3 juni 2021 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Moeite doen om paywalls op de Telegraaf te omzeilen
Ok.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:03 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Hiermee kun je zo'n beetje elke krant lezen online
Op een internetforum vragen om een bedankje. Hier hebben @Caland en ik best een pittige mening over.quote:
Ik heb helemaal niks met die Caland te maken. Wie de fuck is Caland? Zeker een nobuddyquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op een internetforum vragen om een bedankje. Hier hebben @:Caland en ik best een pittige mening over.
Sowieso, 5-3-2 spelen tegen Schotland is erg armoedigquote:
Mijn excuses, je hebt volledig gelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:18 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die Caland te maken. Wie de fuck is Caland? Zeker een nobuddy
Dat argument van "we moeten altijd 4-3-3 spelen want wij sijn Nedurland" is vermoeiend. Als het aan de media ligt moet een coach halsstarrig vasthouden aan 4-3-3 en totaalvoetbal spelen want dat hebben wij uitgevonden. Precies hetzelfde riedeltje dat je ook bij Van Gaal hoorde.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Totale verkrachting van het Nederlandse voetbal![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-nederlandse-voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |