SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:
ESCunited:
Officiële liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-may
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 12-05-2021 09:32:16 ]Koel en donker bewaren
Als onze hoofden live gaan, type ik altijd op YouTube mee met de chat daarquote:
Daar is een grote kans op, echt ik heb geen idéé wat het gaat worden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:28 schreef Nexum het volgende:
Ik zie het eigenlijk nog wel gebeuren dat we net zoals 2019 een jury en een televote winnaar krijgen maar dat geen van die beide de uiteindelijke winnaar wordt.
De top 6 zit nu zó dicht bij elkaar. Sowieso wel lekker spannend dat er niet 1 duidelijke favoriet isquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:28 schreef Nexum het volgende:
Ik zie het eigenlijk nog wel gebeuren dat we net zoals 2019 een jury en een televote winnaar krijgen maar dat geen van die beide de uiteindelijke winnaar wordt.
Als ik nu m'n gut feel moet vertrouwen zeg ik Bulgarije of Ijsland. De hype voor Malta lijkt echt een beetje weg te vallen namelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar is een grote kans op, echt ik heb geen idéé wat het gaat worden.
Ja maar straks gaat t grote publiek stemmen en die zien t allemaal voor t eerst. Dus dan kan de hype weer net zo hard terugkomen denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:30 schreef Nexum het volgende:
[..]
Als ik nu m'n gut feel moet vertrouwen zeg ik Bulgarije of Ijsland. De hype voor Malta lijkt echt een beetje weg te vallen namelijk
Klopt maar ik denk dat Bulgarije en Ijsland een veel betere eerste indruk kunnen maken dan Malta. Maar das een persoonlijk gevoelquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja maar straks gaat t grote publiek stemmen en die zien t allemaal voor t eerst. Dus dan kan de hype weer net zo hard terugkomen denk ik.
Zwitserland, Ijsland, Bulgarije, Finland, Griekenland, San Marino, Servië, Albanië, Portugal... de tiende durf ik echt niet te zeggen dat kan alle kanten opquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:32 schreef Em31 het volgende:
Nu we alles gehad hebben van semi 2: wie gaan de finale halen volgens jullie?
Ik hoop dit nog steedsquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja Frankrijk moet nog, kan best dat iedereen, als zij is geweest straks, denkt van oke dit is het, boek alvast maar een zaaltje.
Denk toch Oostenrijk of toch nog Moldavie met simkaartenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:34 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zwitserland, Ijsland, Bulgarije, Finland, Griekenland, San Marino, Servië, Albanië, Portugal... de tiende durf ik echt niet te zeggen dat kan alle kanten op
San Marinoquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:32 schreef Em31 het volgende:
Ah ja ik hoop echt dat IJsland bij iedereen aanslaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk dat Bulgarije en Ijsland een veel betere eerste indruk kunnen maken dan Malta. Maar das een persoonlijk gevoel
Volgens mij is er vooral in de Big 5 landen zelf weinig aandacht/animo voor de semi's. Wat ik ook wel jammer vind.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:50 schreef Guanabana het volgende:
Ga het hele Big 5 ding toch wel steeds jammerder vinden. Er is toch echt wel een gebrek aan exposure voor ze zo. Geen idee hoeveel mensen er alleen naar de finale kijken en niet naar de semi's. Maar sowieso wil ik zelf Italië en Frankrijk gewoon 2x zien.
Ja idd in UK klinkt t in t commentaar vaak alsof er maar 1 show is: de finalequote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij is er vooral in de Big 5 landen zelf weinig aandacht/animo voor de semi's. Wat ik ook wel jammer vind.
Denemarken gaat het zo niet halen. Het is iets te sireus neer gezet. Was all out gegaan en het had nog enige kans.quote:
Griekenland, IJsland, Bulgarije en Zwitserland gaan zeker door.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:32 schreef Em31 het volgende:
Ja precies, en in Duitsland ook. Een Duits meisje op mijn studie had eerst echt zoiets van "huh waarom kijk je de semi's, behalve dan omdat Nederland erin zit?'quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja idd in UK klinkt t in t commentaar vaak alsof er maar 1 show is: de finale
Dit ziet er wel heel tof uit, maar tegelijkertijd ook eh steriel? Vraag me af of dit mensen gaat raken straks.Ik denk dat Bulgarije dat beter gaat doen binnen de categorie ballads.quote:
Geen San Marino zou wel een mooie shock zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:48 schreef molloot200 het volgende:
Op volgorde van aantreden denk ik op dit moment:
SF1:
1. Litouwen
2. Rusland
3. Zweden
4. Ierland
5. Cyprus
6. Noorwegen
7. Kroatië
8. Israël
9. Oekraïne
10. Malta
SF2:
1. Tsjechië
2. Griekenland
3. Oostenrijk
4. IJsland
5. Servië
6. Albanië
7. Portugal
8. Bulgarije
9. Finland
10. Zwitserland
E: Twijfel nog wel tussen Ierland of België, 9e en 10e plek van semi 1 kan wel echt alle kanten op.
In random order ga ik voor:quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:32 schreef Em31 het volgende:
Rusland inmiddels als een maandquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:15 schreef Momo het volgende:
Inmiddels voelt de repetitie van San Marino zo lang geledenHet is wel weer een rollercoaster
Zwitserland kruipt bij de bookies ook richting Frankrijk en Malta nu, van de topfavorieten vooraf is er nu wel duidelijk een Top 6. Litouwen is wel echt afgehaakt bij de kopgroep nu...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Opvallend, veel mensen dus wel onder de indruk van Zwitserland.
Beetje verliefd op die blondequote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:17 schreef grazz het volgende:
Beelden van Denemarken op een tv scherm: https://www.instagram.com(...)?igshid=cvh9jw53odco
Had echt verwacht dat hij stil zou moeten zitten/staan om het goed te kunnen brengen. Heel knap ditquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Zwitserland klinkt ook wel echt heel goed live
Yup, hij kiest een beetje de Loic Nottet aanpak qua moderne dansmoves ook... ik vind hem nog steeds wat charisma missen, maar dit ziet er qua totaalplaatje wel zo anders uit dan Arcade dat ik denk dat dit wellicht toch kan breken met de vloek dat je je nooit teveel door de winnaar van vorig jaar moet laten leiden...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had echt verwacht dat hij stil zou moeten zitten/staan om het goed te kunnen brengen. Heel knap dit
Van mij wel hoor, ik had wel de verwachting dat dit na de 1e repetitie een beetje af zou haken bij de topfavorieten, maar het tegendeel is waarquote:
dit en dat Tsjechië ondergewaardeerd word sinds 2016 vind ik ook wel een dingetje.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Denemarken boven Letland vind ik wel een dingetje.
quote:The Eurovision Song Contest celebrates diversity through music. Please keep your comments respectful. We will not tolerate racism, sexism, ableism, homophobia, transphobia, body-shaming or any other derogatory or hostile language. Offensive users will be blocked and reported. Music first, always.
Wouter Hardy did that... oh als hij toch nog een keer wintquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:35 schreef blackswangreen het volgende:
Zwitserland heeft in mijn ogen gewoon het beste nummer. Dat het dan 'n beetje lijkt op Arcade (valt ook wel weer mee trouwens) neem ik dan maar voor lief. Zo op het eerste gezicht lijkt de staging ook beter dan Arcade.
https://www.instagram.com/p/COu1EDunSX9/quote:Ilse DeLange wil solo naar het Eurovisie Songfestival
De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival 2022 lijkt zich gemeld te hebben. In College tour bevestigt Ilse DeLange dat ze best nog weleens naar het liedjesfestijn wil.
Juiste liedje
Ilse werkt al jaren volop aan een carriere buiten Nederland. Een succesvolle solo deelname aan het Eurovisie Songfestival zou een ideaal internationaal visitekaartje zijn. Na enig aandringen van Huys geeft ze toe best naar het Songfestival te willen als ze het juiste liedje heeft. En voorlopig is dat nog niet het geval.
quote:Victoria delivers a real moment here. Her vocal comes across as emotional and heart-felt and this has authenticity rippling through it. Marooned atop a drifting rock, she wistfully brushes her hand through falling sand – the sands of time – and stares poignantly at a childhood photo of her dad.
Combined with the lighting this is perfectly pitched creating a beautiful sense of intimacy. The spoken word climax adds to the chills and ends things on a thoroughly moving note.
https://entertainmentodds(...)g-contest/queen-vic/quote:Switzerland. Gjon’s Tears isn’t a natural performer and that’s as clear as day. They’ve decided to get him to move away from his piano and place him on a podium creating some bizarre shapes.
They are trying to create an arty feel in keeping with the song but he looks out of place. It is like watching someone going through the choreography with no real clue of the stagecraft required to do it justice.
Dan is hij de Nederlandse Johnny Loganquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Mlita het volgende:
[..]
Wouter Hardy did that... oh als hij toch nog een keer wint
Ja zo'n zin inquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:36 schreef libranl het volgende:
De avonden voelen nog een beetje leeg.... Nu al zin in volgende week als er in de avonden shows zijn.
Volgens mij boeit die hele inzending hier ook vrijwel niemandquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
Wauw, dat terugkijken was een genot zeg
Echt alleen Letland was een beetje saai vandaag.
Ik had veel meer chaos verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij boeit die hele inzending hier ook vrijwel niemand
Jaaa en ook echt hoe het op beeld overkomt met de cameraregistratie enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:22 schreef Niels93 het volgende:
Zin in morgen! Dan komen de clipjes van hoe het op tv komt. Ben zoooo benieuwd hoe het podium, Ahoy en natuurlijk de acts op beeld overkomen.
Die is wel leuk jaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik had veel meer chaos verwacht eigenlijk
Maar wel geinige verwijzing naar de Still Breathing video.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:47 schreef Sableheart het volgende:
En voor semi 2:
zekere finalist
1. Bulgarije
2. IJsland
3. Zwitserland
4. Finland
5. Griekenland
waarschijnlijke finalist
6. Portugal
7. San Marino
goede kans
8. Servie
potentiele verrassing
9. Albanie
10. Tsjechie
11. Oostenrijk
12. Moldavie
13. Georgie
14. Denemarken
15. Letland
waarschijnlijk niet
16. Polen
17. Estland
Greys en Cee kunnen daarna wel aan het zuurstofquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:42 schreef molloot200 het volgende:
Schema voor morgen!
2nd Rehearsal First Semi Final
1. Lithuania 10:00 - 10:20
2. Slovenia 10:25 - 10:45
3. Russia 10:50 - 11:10
4. Sweden 11:15 - 11:35
5. Australia Live-on-tape (wellicht krijgen we hier ook een clipje van?)
6. North Macedonia 13:05 - 13:25
7. Ireland 13:30 - 13:50
8. Cyprus 13:55 - 14:15
9. Norway 14:20 - 14:40
10. Croatia 14:45 - 15:05
11. Belgium 15:35 - 15:55
12. Israel 16:00 - 16:20
13. Romania 16:25 - 16:45
14. Azerbaijan 16:50 - 17:10
15. Ukraine 17:15 - 17:35
Dan moet je het schema voor donderdag eens zienquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Greys en Cee kunnen daarna wel aan het zuurstof
Ik vind hier wat van.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij boeit die hele inzending hier ook vrijwel niemand
Jaaa dan hebben we ook echt de camerabeelden erbijquote:
Ja en neequote:
Kun je er ook uitspraken over doen?quote:
en Eden Alenequote:Op woensdag 12 mei 2021 10:04 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen!! Vandaag Rusland, Cyprus en Azerbaijan weer![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |