abonnement Unibet Coolblue
pi_199743461
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, heb je een ligfiets. Je blijft me verbazen. Hoe kom je daar bij? Ik ben altijd wel benieuwd hoe de wereld er dan uit ziet vanaf zo'n ding. Maar zal niet aan mij besteed zijn, veel te onhandig voor.

Het is overigens wel heerlijk fietsweer:

[ afbeelding ]

Maar is aan mij niet besteed, draait meestal uit op zoiets:

[ afbeelding ]
:D Gewoon fietsen verloopt bij mij net zo ongeveer! :D
Heb eigenlijk ook een broertje dood aan fietsen maar op een elektrische trike is het toch een ander verhaal! Heerlijk! O+ Scheelt ook dat er een stoeltje op zit (bekleed, net te doen voor mijn zielige rug nu! :') ) waar je niet af kan vallen! :') :D Net ff tochtje gemaakt en je voelt niet eens dat het zo warm is; lekker die wind langs je voelen suizen. *O* Wel akelig goed uitkijken met het maaibeleid van mijn gemeente trouwens... }:|
Kan vanavond wel ff een foto maken onderweg voor je! :D ;)
pi_199743483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D Gewoon fietsen verloopt bij mij net zo ongeveer! :D
Heb eigenlijk ook een broertje dood aan fietsen maar op een elektrische trike is het toch een ander verhaal! Heerlijk! O+ Scheelt ook dat er een stoeltje op zit (bekleed, net te doen voor mijn zielige rug nu! :') ) waar je niet af kan vallen! :') :D Net ff tochtje gemaakt en je voelt niet eens dat het zo warm is; lekker die wind langs je voelen suizen. *O* Wel akelig goed uitkijken met het maaibeleid van mijn gemeente trouwens... }:|
Kan vanavond wel ff een foto maken onderweg voor je! :D ;)
Ja leuk, maak een foto! Maar een trike, dan heb je zijwieltjes toch? Ah, dat verklaart veel. Wel grappig zo'n ding.
pi_199743521
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja leuk, maak een foto! Maar een trike, dan heb je zijwieltjes toch? Ah, dat verklaart veel. Wel grappig zo'n ding.
3 wielen. ;) In mijn geval 2 voor, 1 achter. :)
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 15:27:47 #204
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199743669
Zwoele temperaturen, dalende cijfers, weekend voor de deur. Lekker man.

Damn ik wil een auto met een subwoofer met moeilijk veel bass, zodat ik met deze tunes en ramen open kan gaan rond cruisen:


Lekker fout, je weet tog. :7 (8>
pi_199743731
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:27 schreef dick_laurent het volgende:
Zwoele temperaturen, dalende cijfers, weekend voor de deur. Lekker man.

Damn ik wil een auto met een subwoofer met moeilijk veel bass, zodat ik met deze tunes en ramen open kan gaan rond cruisen:


Lekker fout, je weet tog. :7 (8>
Heel fout! :Y
Mag ik mee? :D
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 15:35:11 #206
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199743777
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:31 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Heel fout! :Y
Mag ik mee? :D
Soms is fout gewoon ontzettend lekker :7

En je mag mee, moet je wel beetje twerken tussendoor 8-)

pi_199743798
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:35 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Soms is fout gewoon ontzettend lekker :7

En je mag mee, moet je wel beetje twerken tussendoor 8-)

[ afbeelding ]
_O-
Moet dat in een rokkie of mag ik ook mijn hotpants aanhouden? :D
pi_199746845
Wilde ik dit weekend de steiger opbouwen om volgende week buitenom te schilderen, maar dat zal nog even moeten wachten, want ik mag maandag aan het werk! *O*



Weliswaar een zeer kort en eenmalig projectje, denk dat ik er een week, hooguit 2 zoet mee ben, maar hey.... Het is een begin! :) Leuk werk en ik heb er zin in! *O*

Zo, nu snel koffie opzuipen, nog ff tochtje maken en aan het weekend beginnen. :)
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 20:19:00 #209
5428 crew  miss_sly
pi_199746884
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:15 schreef Mammietje het volgende:
Wilde ik dit weekend de steiger opbouwen om volgende week buitenom te schilderen, maar dat zal nog even moeten wachten, want ik mag maandag aan het werk! *O*

[ afbeelding ]

Weliswaar een zeer kort en eenmalig projectje, denk dat ik er een week, hooguit 2 zoet mee ben, maar hey.... Het is een begin! :) Leuk werk en ik heb er zin in! *O*

Zo, nu snel koffie opzuipen, nog ff tochtje maken en aan het weekend beginnen. :)
Wat voor werk/projectje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199749644
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat voor werk/projectje?
Het werk zelf is nogal specifiek, dus daar wil ik hier niets over zeggen. Iets in een theater. ;) (Nee, geen optreden! :+ )
Sowieso spannend weekje. GePfizerd of geModerniseerd, (hopen dat ik er niet al te ziek van word) en oudste krijgt uitslag van het examen. Spannend! :s)

[ Bericht 5% gewijzigd door Mammietje op 05-06-2021 02:01:36 ]
  Moderator zaterdag 5 juni 2021 @ 10:35:08 #211
5428 crew  miss_sly
pi_199752479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 23:43 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Het werk zelf is nogal specifiek, dus daar wil ik hier niets over zeggen. Iets in een theater. ;) (Nee, geen optreden! :+ )
Sowieso spannend weekje. GePfizerd of geModerniseerd, (hopen dat ik er niet al te ziek van word) en oudste krijgt uitslag van het examen. Spannend! :s)
Mysterieus hoor! Maar veel plezier en succes dan *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 juni 2021 @ 19:26:36 #212
151515 verita
Happy days
pi_199798775
Pfoeeeeeeeeee

Even stoom afblazen. Ik ben reeds tweemaal gevaccineerd. De tweede keer (23-05) had ik mijn gele boekje bij me. Nope, GGD Twente doet niet mee. Goh jammer, mijn man die afgelopen zaterdag voor de tweede gevaccineerd werd, kreeg zelfs beide stempels in zijn gele boekje. Zeggen ze bij de priklocatie in Hardenberg : ja je vrouw kan gewoon teruggaan naar Almelo, morgen (zondag).
Ik zondag er heen, vraag om stempels. Nope, doen we niet en bovendien, we hebben helemaal geen stempels vandaag. Vanaf morgen kan het pas (maandag). Morgen terugkomen.
Vandaag terug naar Almelo. En ja hoor, het kan niet. U moet naar Nijverdal voor de stempels, en dan alleen op bepaalde uren, (alsof je niets anders te doen hebt. )
Ik zeg : ik kom dus nu voor de tweede keer voor niks vanuit mijn woonplaats (op 17 km). Nijverdal is vanuit mijn woonplaats ook 12 km.
Ik word hier zo moe van, die bureaucratie :( :(
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_199803366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:26 schreef verita het volgende:
Pfoeeeeeeeeee

Even stoom afblazen. Ik ben reeds tweemaal gevaccineerd. De tweede keer (23-05) had ik mijn gele boekje bij me. Nope, GGD Twente doet niet mee. Goh jammer, mijn man die afgelopen zaterdag voor de tweede gevaccineerd werd, kreeg zelfs beide stempels in zijn gele boekje. Zeggen ze bij de priklocatie in Hardenberg : ja je vrouw kan gewoon teruggaan naar Almelo, morgen (zondag).
Ik zondag er heen, vraag om stempels. Nope, doen we niet en bovendien, we hebben helemaal geen stempels vandaag. Vanaf morgen kan het pas (maandag). Morgen terugkomen.
Vandaag terug naar Almelo. En ja hoor, het kan niet. U moet naar Nijverdal voor de stempels, en dan alleen op bepaalde uren, (alsof je niets anders te doen hebt. )
Ik zeg : ik kom dus nu voor de tweede keer voor niks vanuit mijn woonplaats (op 17 km). Nijverdal is vanuit mijn woonplaats ook 12 km.
Ik word hier zo moe van, die bureaucratie :( :(
Terechte klacht.

Bureaucratie. :(

O, bij mij in de Jumbo hier in het winkelcentrum hebben ze ook versoepelingen, zoals ze dat aankondigen.

Die bestaan er uit dat...de winkelwagentjes weer buiten staan in plaats van binnen, je weer een muntje nodig hebt om een winkelwagen te kunnen pakken en je de muntjes kunt afhalen bij de servicebalie.
Winkelwagen blijft verplicht.

:') :? 8)7

Wat verder de versoepeling is, is me nog even onduidelijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199804309
Oh ja, die muntjes in winkelwagentjes. Was ze al weer vergeten.
pi_199804934
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, die muntjes in winkelwagentjes. Was ze al weer vergeten.
Nou, dat bedoel ik. En ik heb nooit geld bij me. Vroeger moest je er een euro instoppen toch?
Ik pakte altijd een mandje, maar die mogen nog steeds niet gebruikt worden bij de Jumbo en de Aldi. AH weet ik niet.

Ik wil een mandje! :%

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 13:02:22 #216
5428 crew  miss_sly
pi_199805947
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:45 schreef Salina het volgende:

[..]

Nou, dat bedoel ik. En ik heb nooit geld bij me. Vroeger moest je er een euro instoppen toch?
Ik pakte altijd een mandje, maar die mogen nog steeds niet gebruikt worden bij de Jumbo en de Aldi. AH weet ik niet.

Ik wil een mandje! :%

[ afbeelding ]
Als je zo met mandjes gaat gooien, snap ik best dat je een wagentje moet pakken :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 13:04:00 #217
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199805976
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 09:38 schreef Salina het volgende:

[..]

Terechte klacht.

Bureaucratie. :(

O, bij mij in de Jumbo hier in het winkelcentrum hebben ze ook versoepelingen, zoals ze dat aankondigen.

Die bestaan er uit dat...de winkelwagentjes weer buiten staan in plaats van binnen, je weer een muntje nodig hebt om een winkelwagen te kunnen pakken en je de muntjes kunt afhalen bij de servicebalie.
Winkelwagen blijft verplicht.

:') :? 8)7

Wat verder de versoepeling is, is me nog even onduidelijk.
Ik was nog net bij de Jumbo hopelijk doen ze dat hier nog niet. Ik heb nooit cash bij me
pi_199806195
Supermarkt?

Weer voor het zwembad is het. Tenminste, ik zit aan de kant, natuurlijk. Iemand moet alles in de gaten houden.

210314_1_gif08_35.gif
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199807739
Eigenlijk ben je een soort badmeester!
  woensdag 9 juni 2021 @ 20:41:12 #220
151515 verita
Happy days
pi_199810753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:26 schreef verita het volgende:
Pfoeeeeeeeeee

Even stoom afblazen. Ik ben reeds tweemaal gevaccineerd. De tweede keer (23-05) had ik mijn gele boekje bij me. Nope, GGD Twente doet niet mee. Goh jammer, mijn man die afgelopen zaterdag voor de tweede gevaccineerd werd, kreeg zelfs beide stempels in zijn gele boekje. Zeggen ze bij de priklocatie in Hardenberg : ja je vrouw kan gewoon teruggaan naar Almelo, morgen (zondag).
Ik zondag er heen, vraag om stempels. Nope, doen we niet en bovendien, we hebben helemaal geen stempels vandaag. Vanaf morgen kan het pas (maandag). Morgen terugkomen.
Vandaag terug naar Almelo. En ja hoor, het kan niet. U moet naar Nijverdal voor de stempels, en dan alleen op bepaalde uren, (alsof je niets anders te doen hebt. )
Ik zeg : ik kom dus nu voor de tweede keer voor niks vanuit mijn woonplaats (op 17 km). Nijverdal is vanuit mijn woonplaats ook 12 km.
Ik word hier zo moe van, die bureaucratie :( :(
Eigen quote ;(

En dus zegt mijn man vandaag: laten we toch naar Nijverdal gaan tussen 17-20 uur voor die stempels. Locatie Van de Bergweg 3

Een rij tot bijna aan de Mac (nee overdreven maar zeker 250 man). Vraagt mijn man een medewerker waar je de stempels kunt halen. Ja dan moet u achteraan sluiten meneer, we prikken hier vandaag niet, alleen stempelen,ja hihihihi, dit is onze eerste avond, beetje erg druk, hé?

Als oa diabetespatient met diverse andere gezondheidsproblemen kan ik dus geen 2-3 uur in de brandende zon staan dus ben voor de 3e keer onverrichter zake naar huis gegaan.
Zucht :( :( :(
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_199818348
Spannend.... dat afwachten...

pi_199818454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:59 schreef Mammietje het volgende:
Spannend.... dat afwachten...

[ afbeelding ]
Jeah! *O*
Zoon en schoondochter allebei geslaagd! *O*

pi_199818991
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 20:41 schreef verita het volgende:

[..]

Eigen quote ;(

En dus zegt mijn man vandaag: laten we toch naar Nijverdal gaan tussen 17-20 uur voor die stempels. Locatie Van de Bergweg 3

Een rij tot bijna aan de Mac (nee overdreven maar zeker 250 man). Vraagt mijn man een medewerker waar je de stempels kunt halen. Ja dan moet u achteraan sluiten meneer, we prikken hier vandaag niet, alleen stempelen,ja hihihihi, dit is onze eerste avond, beetje erg druk, hé?

Als oa diabetespatient met diverse andere gezondheidsproblemen kan ik dus geen 2-3 uur in de brandende zon staan dus ben voor de 3e keer onverrichter zake naar huis gegaan.
Zucht :( :( :(
Even met alle respect, maar ook om het jezelf makkelijker te maken. Waarom wil je persé nu die stempels in je gele boekje? Dat heeft toch geen enkele waarde voor het reizen nou. Laat het lekker even. Of misschien voorgoed...
pi_199819026
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 14:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Jeah! *O*
Zoon en schoondochter allebei geslaagd! *O*

[ afbeelding ]
Yo partytime! Gefeliciteerd. Gaan ze een feestje geven?

En gaat het goed met je projectje?

pi_199819174
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Yo partytime! Gefeliciteerd. Gaan ze een feestje geven?

En gaat het goed met je projectje?

[ afbeelding ]
O, vast wel maar die staat nog niet gepland. :)
Nou ja, vanavond thuis natuurlijk, maar dat telt niet he?! :+

Projectje gaat hartstikke goed! :Y Baal ervan dat het al bijna voorbij is eerlijk gezegd maar ik vermoed dat ik na morgen de sleutels alweer in kan leveren. -O- ;)
Op naar wat nieuws weer. B:)B
pi_199819192
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:30 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O, vast wel maar die staat nog niet gepland. :)
Nou ja, vanavond thuis natuurlijk, maar dat telt niet he?! :+

Projectje gaat hartstikke goed! :Y Baal ervan dat het al bijna voorbij is eerlijk gezegd maar ik vermoed dat ik na morgen de sleutels alweer in kan leveren. -O- ;)
Op naar wat nieuws weer. B:)B
Wel fijn! En is vast mooi geworden dan. Hopelijk binnenkort meer van die projectjes dan. Dat verspreidt zich vaak. Net als een virus.
pi_199819231
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wel fijn! En is vast mooi geworden dan. Hopelijk binnenkort meer van die projectjes dan. Dat verspreidt zich vaak. Net als een virus.
Ja, dat zou mooi zijn, maar toch nog liever vast werk op mijn eigen vakgebied. ;)
Desalniettemin (prachtig woord vind ik dat :') ) was dit een zeer welkome afleiding. :Y
pi_199909346
Wow, bijna een week niet gepost in dit topic... heeft het nog bestaansrecht?

Anyways, wat een heerlijk weertje. Als het vanmiddag te warm wordt op mijn kantoor ga ik lekker buiten met de hogedrukspuit aan de slag.

pi_199909562
Zit ook te twijfelen. Of doorwerken of vanmiddag wat uurtjes vrij nemen. En dan naar lokale meertje gaan b.v.
Maar vanmiddag ook weer voetbal. Hmmm...weet allemaal nog niet. Heb wel slecht geslapen vannacht dus of ik het volhou de hele dag, geen idee.

Hier wel wat lichte bewolking trouwens. Niet helemaal super blauw ofzo.

Weinig gepost hier inderdaad. Maar het gewone topic is ook vaan net een slow chat eigenlijk. Genoeg reistips en eettips al voorbij zien komen. _O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 14:45:35 #230
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199911188
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 12:29 schreef Salina het volgende:
Zit ook te twijfelen. Of doorwerken of vanmiddag wat uurtjes vrij nemen. En dan naar lokale meertje gaan b.v.
Maar vanmiddag ook weer voetbal. Hmmm...weet allemaal nog niet. Heb wel slecht geslapen vannacht dus of ik het volhou de hele dag, geen idee.

Hier wel wat lichte bewolking trouwens. Niet helemaal super blauw ofzo.

Weinig gepost hier inderdaad. Maar het gewone topic is ook vaan net een slow chat eigenlijk. Genoeg reistips en eettips al voorbij zien komen. _O-
Ik denk dat wij vanavond de airco aan gaan zetten maar het is nu wel heel mooi buiten. Beetje te warm in de zon voor mij maar in de schaduw goed te doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199911205
Non-stop 22 graden airco genot.
pi_199911249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:46 schreef Questular het volgende:
Non-stop 22 graden airco genot.
Brrr.... Hier op kantoor is het 29 nu. Lekker. Met de aircooler aan.
pi_199911559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Brrr.... Hier op kantoor is het 29 nu. Lekker. Met de aircooler aan.
Is ie stuk ofzo? :D
pi_199911712
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Is ie stuk ofzo? :D
Haha, nee, dat is al koel. Het is een aircooler, geen airco hè. Wel ooit een mobiele airco geprobeerd, maar die kon het niet aan. Mijn kantoor is 70m2 met platdak en veel ramen, dus dat wil wel met de zon er op. Maar ik zal de screens eens omlaag doen, goede tip.
pi_199911751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, nee, dat is al koel. Het is een aircooler, geen airco hè. Wel ooit een mobiele airco geprobeerd, maar die kon het niet aan. Mijn kantoor is 70m2 met platdak en veel ramen, dus dat wil wel met de zon er op. Maar ik zal de screens eens omlaag doen, goede tip.
Ah.... multifunctioneel gebouw dus. Ook als kas te gebruiken! :D ;)
pi_199911765
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:20 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ah.... multifunctioneel gebouw dus. Ook als kas te gebruiken! :D ;)
Hé, nu breng je me op een idee..... mijn eigen plantjes kweken! Maar mijn vingers zijn niet zo groen.
pi_199936215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 01:32 schreef crystal_meth het volgende:
Benieuwd wanneer de verbouwing van de badkamer van m'n buren voltooid zal zijn. Zijn nu in de vijfde week. De plant die ze me gaven voor de overlast is al verwelkt.
Als het toen de 5de week was, moet het nu de 10de zijn. Gisteren stonden er weer twee bestelwagens van het bedrijf voor de deur, en werd er gekapt en geboord.
Ben nu wel erg benieuwd. Misschien zo eentje kopen om een kijkje te nemen:
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199938990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 22:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als het toen de 5de week was, moet het nu de 10de zijn. Gisteren stonden er weer twee bestelwagens van het bedrijf voor de deur, en werd er gekapt en geboord.
Ben nu wel erg benieuwd. Misschien zo eentje kopen om een kijkje te nemen:
[ afbeelding ]
Niet vergeten te vermommen, he? :)



Persoonlijk zou ik er na 10! ( :o ) weken een gevechtsvliegtuig van hebben gemaakt. }:|
Hoeveel planten heb je inmiddels al ingeruild? :D

Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben....
Hoe staat het (pun intended! :+ ) met je aanbouwtje? :) :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Mammietje op 18-06-2021 00:36:49 ]
pi_199939391
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 00:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Niet vergeten te vermommen, he? :)

[ afbeelding ]

Persoonlijk zou ik er na 10! ( :o ) weken een gevechtsvliegtuig van hebben gemaakt. }:|
Hoeveel planten heb je inmiddels al ingeruild? :D

Waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben....
Hoe staat het (pun intended! :+ ) met je aanbouwtje? :) :P
Raam met hoekijzer bovenaan vastgeschroefd, het rotte hout met beitel verwijderd en enkele blokjes onder gestoken. Nu wachten op droog weer om het af te werken, wat nog lastig gaat zijn. Is onregelmatig uitgehakt, en was onderaan veel dieper rot, zodat ik nu zo'n vorm moet opvullen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Buiten     Raam        Binnen
 
       |************|
       |************|
       |************|
       |************|
       |************|
       |************|
       |************|
       |************| 
       |************|
       |************|___
               \********|
                  \*****| ----> Rotte balk
                     \**|
     _________________\*|____
    |************************
    |************************
 
Waarschijnlijk zoveel mogelijk opvullen met brokken hout en dan epoxy ingieten.

Nu Santa Clarita Diet aan het kijken.


:9

[ Bericht 4% gewijzigd door crystal_meth op 18-06-2021 02:10:21 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199939411
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 02:01 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Raam met hoekijzer bovenaan vastgeschroefd, het rotte hout met beitel verwijderd en enkele blokjes onder gestoken. Nu wachten op droog weer om het af te werken, wat nog lastig gaat zijn. Is onregelmatig uitgehakt, en was onderaan veel dieper rot, zodat ik nu zo'n vorm moet opvullen:
[ code verwijderd ]

Waarschijnlijk zoveel mogelijk opvullen met brokken hout en dan epoxy ingieten.

Epoxy... O+ Daar kan je leuke dingen mee doen. :Y
Wist niet dat het sterk genoeg was dit soort constructies te dragen. Zeker juist in combinatie met hout lijkt me dat best spannend. Ziet er wel uit als een vorm waar je vrij gemakkelijk een mal voor kan maken als je het wil gaan gieten.

quote:
Nu Santa Clarita Diet aan het kijken.
[ afbeelding ]

:9
pi_199939430
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 02:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Epoxy... O+ Daar kan je leuke dingen mee doen. :Y
Wist niet dat het sterk genoeg was dit soort constructies te dragen. Zeker juist in combinatie met hout lijkt me dat best spannend. Ziet er wel uit als een vorm waar je vrij gemakkelijk een mal voor kan maken als je het wil gaan gieten.
[..]

[ afbeelding ]
Sterkte lijkt me geen probleem, ze gebruiken het ook bij herstellingen van oude gebouwen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.vanlierop.nl/(...)el-met-epoxytechniek
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199940079
Klop klop klop, ze zijn weer aan het werken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199940552
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 02:01 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Raam met hoekijzer bovenaan vastgeschroefd, het rotte hout met beitel verwijderd en enkele blokjes onder gestoken. Nu wachten op droog weer om het af te werken, wat nog lastig gaat zijn. Is onregelmatig uitgehakt, en was onderaan veel dieper rot, zodat ik nu zo'n vorm moet opvullen:
[ code verwijderd ]

Waarschijnlijk zoveel mogelijk opvullen met brokken hout en dan epoxy ingieten.

Nu Santa Clarita Diet aan het kijken.
[ afbeelding ]

:9
Ik las Santa Claus Diet. _O-

Is dat wat? Eens opzoeken misschien, wel zin in een beetje leuk, slap vermaak. Al is het wel druk met alle sport op de buis.

Verder hier eindelijk weer eens een dagje met een normaal ogende temperatuur. Althans, het is blijkbaar warm maar je merkt er veel minder van, beetje lichte regen nu. Deur wijd open. c_/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199941839
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 09:05 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik las Santa Claus Diet. _O-

Is dat wat? Eens opzoeken misschien, wel zin in een beetje leuk, slap vermaak. Al is het wel druk met alle sport op de buis.

Viel mee. M'n eisen liggen niet hoog, kijk slechts met een half oog, er staat altijd een video te spelen in de hoek van m'n scherm terwijl ik andere zaken doe.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 23 juni 2021 @ 11:45:13 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200022369
pi_200023610
Hump day....woensdag, midden van de werkweek (Google). Vroeg me al af waar die term voor staat.

Humping betekent huppelen....volgens Google.

To hump...ken ik als iets anders, eerlijk gezegd. :@

Tip: niet Googlen op je werklaptop.

Pro-tip: zoek naar gifjes met "hump".







"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200023644
Beetje stil hier de laatste tijd, maar ik hou nog steeds van jullie hoor.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:15:08 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200023728




is weer eens wat anders dan zaagmans :)
pi_200026856
Wat is er mis met zaagmans?





Maar, toegegeven, hump day biedt wel meer mogelijkheden natuurlijk.

pi_200026895
Hump day is eigenlijk woensdag. Een hobbel in de week. Als je die over bent, is de het grootste deel van de (werk)week voorbij, en kan je al aan het weekend gaan denken.

Aldus mijn vriend Google.
  woensdag 23 juni 2021 @ 17:31:05 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200027625
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
en kan je al aan het weekend gaan denken.
hier moet ik nog even aan werken, ik heb dat meestal op zondag avond al
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 17:57:01 #252
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200027966
Hebben jullie onze nieuwe FOK! smiley al gezien? Die gaat zo: ^p^
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200033988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
Hebben jullie onze nieuwe FOK! smiley al gezien? Die gaat zo: ^p^
Er is een heel lijstje met nieuwe smileys en wensen. Kijk maar:

:lijstje:

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

hier moet ik nog even aan werken, ik heb dat meestal op zondag avond al
Ergens klopt hier iets niet maar kan er nog niet de vinger op leggen wat.



[ Bericht 16% gewijzigd door Salina op 23-06-2021 22:16:10 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 23 juni 2021 @ 22:09:14 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200034054
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
Hebben jullie onze nieuwe FOK! smiley al gezien? Die gaat zo: ^p^
Dat is een Viva-smiley :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 22:15:11 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200034280
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is een Viva-smiley :P
Yep, eerlijk gestolen :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200039760
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 11:15:52 #257
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200039768
quote:
^p^

:D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200039858
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

^p^

:D
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 11:20:46 #259
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200039869
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:S___D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200039882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

hier moet ik nog even aan werken, ik heb dat meestal op zondag avond al
pi_200042617
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, echt hé, Tarado verdiend ze wel makkelijk voor zijn baas. Die maar denken dat ie een gemotiveerde medewerker in huis heeft. _O-

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200042723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:20 schreef Salina het volgende:

[..]

Haha, echt hé, Tarado verdiend ze wel makkelijk voor zijn baas. Die maar denken dat ie een gemotiveerde medewerker in huis heeft. _O-

[ afbeelding ]
Haha nou. Oh, ik heb het zooo druk... druk, druk druk...

pi_200042792
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha nou. Oh, ik heb het zooo druk... druk, druk druk...

[ afbeelding ]
Iedereen is alleen maar druk druk druk.



Monday:



Friday:



:7
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200051634


@Tarado
Ze zitten je gewoon openbaar in de zeik te nemen! :o :{

  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:15:18 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200052230
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:20 schreef Salina het volgende:

[..]

Haha, echt hé, Tarado verdiend ze wel makkelijk voor zijn baas. Die maar denken dat ie een gemotiveerde medewerker in huis heeft. _O-

[ afbeelding ]
ik ken m'n baas vrij goed, zie hem regelmatig in de spiegel

  vrijdag 25 juni 2021 @ 12:28:15 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200055563
Nieuws
Vrijdagavond mogen kroegen al tot middernacht open blijven
quote:
Niet pas op zaterdag maar al vrijdagavond mogen de kroegen tot middernacht openblijven, zo heeft burgemeester Halsema besloten.
pi_200056765
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 12:28 schreef Tarado het volgende:
Nieuws
Vrijdagavond mogen kroegen al tot middernacht open blijven
[..]

[ afbeelding ]
Fijn voor de stappers.

Ik ga wel wat drinken als Oranje speelt.



Ik heb echt geen benul van alle regels en versoepelingen die morgen ingaan. Zijn mondkapjes nou ook niet meer overal verplicht?

Bijna weekend trouwens. *O* B:)B
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200057845
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 13:57 schreef Salina het volgende:

[..]

Fijn voor de stappers.

Ik ga wel wat drinken als Oranje speelt.

[ afbeelding ]

Ik heb echt geen benul van alle regels en versoepelingen die morgen ingaan. Zijn mondkapjes nou ook niet meer overal verplicht?

Bijna weekend trouwens. *O* B:)B
[ afbeelding ]
Alleen nog verplicht in het OV. Maar dat gebruik jij toch nooit?

pi_200057883
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Alleen nog verplicht in het OV. Maar dat gebruik jij toch nooit?

[ afbeelding ]
Ow echt? :s)
Ik dacht op scholen ook nog. En op plaatsen waar je geen 1,5m. kon houden, tenzij weetikveel.... :?
Hou het ook niet meer bij... :N
pi_200057903
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ow echt? :s)
Ik dacht op scholen ook nog. En op plaatsen waar je geen 1,5m. kon houden, tenzij weetikveel.... :?
Hou het ook niet meer bij... :N
Ja die ook. Maar komen we denk ik ook niet. En 1,5 m kun je overal wel houden als je maar wil, haha.
pi_200057931
Ook zin in het weekend. Mooi weer en drank!

pi_200057937
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja die ook. Maar komen we denk ik ook niet. En 1,5 m kun je overal wel houden als je maar wil, haha.
Nou ja, ik moet die shit wel inkopen voor die gasten van me. ;)
Maar.... zo goed als zomervakantie, dus voorlopig even niet meer! *O*
1,5m. houden is makkelijk. :{w Gewoon wat in het rond kuchen. |:)
pi_200057967
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nou ja, ik moet die shit wel inkopen voor die gasten van me. ;)
Maar.... zo goed als zomervakantie, dus voorlopig even niet meer! *O*
1,5m. houden is makkelijk. :{w Gewoon wat in het rond kuchen. |:)
Ja precies, en na de vakantie zal dat toch wel weer niet meer hoeven?
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 15:33:21 #274
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200057977
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja precies, en na de vakantie zal dat toch wel weer niet meer hoeven?
Haha! Gefopt! ^p^
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 15:34:26 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200057989
Nieuws
Vrijdagnacht mogen kroegen al tot 03.00 uur openblijven
quote:
Vrijdagnacht mogen de kroegen tot 03.00 uur openblijven, zo heeft burgemeester Halsema besloten.
het wordt steeds beter, nog even en ze hoeven niet eens meer dicht

pi_200057992
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Alleen nog verplicht in het OV. Maar dat gebruik jij toch nooit?

[ afbeelding ]
Ah, ok. Maar is het dan niet zo dat bijvoorbeeld supermarkten en andere bedrijven/winkels/etcetera zelf mogen kiezen om het mondkapjesbeleid te handhaven? Dat het vanuit de overheid niet meer verplicht is, maar dat de keuze aan de werkgevers/bedrijven zelf is?
Geen idee, ik volg het niet meer zo, laatste persco heb ik gemist.

Zou beter zijn als het niet meer nodig is in de supermarkten (en elders), dan is het bij mij meteen bedankt voor bewezen diensten, tot nooit meer ziens (tenzij verplicht).

Ik gebruik OV niet veel maar ik zou binnenkort weer naar kantoor kunnen komen/mogen, en dan ga ik wel met de trein. Eens even kijken wanneer en hoe vaak.

Wat doet de baas van @Tarado trouwens bij jou in de auto ? :o :?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik ken m'n baas vrij goed, zie hem regelmatig in de spiegel

[ afbeelding ]


Oja vanaf zondag weer warm weer. :9~
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200058000
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja precies, en na de vakantie zal dat toch wel weer niet meer hoeven?
Van mij niet! Volledig gevaccineerd dan en ik zag het nut van 'alleen op de gangen op' toch al niet in! :D
pi_200058012
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Haha! Gefopt! ^p^
:D
Jij vind het wel een aanwinst, die nieuwe smiley he?! _O-
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 15:37:47 #279
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200058024
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:36 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Jij vind het wel een aanwinst, die nieuwe smiley he?! _O-
Ja maar ik kan hem alleen hier gebruiken :')
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200058029
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:34 schreef Salina het volgende:

Wat doet de baas van @:Tarado trouwens bij jou in de auto ? :o :?
[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_200058950
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Haha! Gefopt! ^p^
Haha! Maar geen kinderen hier, dus geen last van. Ze zoeken het maar uit met hun scholen. ^p^
pi_200058988
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja maar ik kan hem alleen hier gebruiken :')
Krijg je anders een ban van een boze mod?
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 16:59:33 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200059032
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Krijg je anders een ban van een boze mod?
Eerder gezeik van boze users, denk ik :)

Mods geven geen bans, overigens, dat moeten we nog een keertje veranderen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200059098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:34 schreef Salina het volgende:

Wat doet de baas van @:Tarado trouwens bij jou in de auto ? :o :?

Haha!



Maar hij is best cute.

pi_200059109
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 16:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eerder gezeik van boze users, denk ik :)

Mods geven geen bans, overigens, dat moeten we nog een keertje veranderen ;)
Oh, hoe werkt dat dan? Kun je nagaan hoe braaf ik ben, in de 20 jaar dat ik hier rond hang nog nooit een ban gehad. Wat moet je dan wel niet uitvreten?
pi_200059125
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 15:34 schreef Salina het volgende:

[..]

Ah, ok. Maar is het dan niet zo dat bijvoorbeeld supermarkten en andere bedrijven/winkels/etcetera zelf mogen kiezen om het mondkapjesbeleid te handhaven? Dat het vanuit de overheid niet meer verplicht is, maar dat de keuze aan de werkgevers/bedrijven zelf is?
Geen idee, ik volg het niet meer zo, laatste persco heb ik gemist.

Zou beter zijn als het niet meer nodig is in de supermarkten (en elders), dan is het bij mij meteen bedankt voor bewezen diensten, tot nooit meer ziens (tenzij verplicht).

Ik gebruik OV niet veel maar ik zou binnenkort weer naar kantoor kunnen komen/mogen, en dan ga ik wel met de trein. Eens even kijken wanneer en hoe vaak.

Wat doet de baas van @:Tarado trouwens bij jou in de auto ? :o :?
[..]

[ afbeelding ]

Oja vanaf zondag weer warm weer. :9~
Ik ken iemand die precies zo kijkt als dat hondje als ze verbaasd is. Nou zie ik die de hele tijd voor me... :D
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 17:34:56 #287
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200059589
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh, hoe werkt dat dan? Kun je nagaan hoe braaf ik ben, in de 20 jaar dat ik hier rond hang nog nooit een ban gehad. Wat moet je dan wel niet uitvreten?
De FA's geven bans, als mods kunnen wij wel aangeven dat users te ver gegaan zijn maar wij nemen de beslissingen niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 1 juli 2021 @ 12:31:44 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200154433
2e prik halen straks

pi_200154920
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
2e prik halen straks

[ afbeelding ]
pi_200155400
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:31 schreef Tarado het volgende:
2e prik halen straks

[ afbeelding ]


"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 1 juli 2021 @ 14:42:02 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200156121
was wel een stuk drukker dan de 1e keer maar ging allemaal vlotjes, binnen een kwartier was het het klaar, buiten het kwartiertje wachten erna natuurlijk

pi_200156980
Dus je hebt nu je volledige vaccinatiebewijs!

pi_200156994
Ik ben over twee weken voor de tweede. Maar vantevoren nog een paar dagen pizza eten in Italie, dus nog even testen ook. Hoop gedoe om het te regelen nog, dat gratis testen voor vakantie zit al helemaal volgeboekt, dus toch maar een test tegen betaling geregeld. Geen risico lopen dat we de pizza mis lopen natuurlijk.
pi_200175994
De bank heeft me een nieuwe bankkaart opgestuurd. De brief zegt: "activeer de kaart door ze met uw bestaande pincode te gebruiken in een winkel of bankautomaat. Daarna kan u ze overal (oa voor webbanking) gebruiken."

Voor zover ik weet wordt de pincode enkel op de bankkaart zelf opgeslagen, niet op de servers van de bank (want als een hacker die lijst bemachtigt is de schade niet te overzien, moeten ze de kaarten van alle klanten blokkeren).

De bank kent m'n pincode niet en kan ze dus ook niet op de nieuwe kaart zetten, maar dat betekent dat ik bij het activeren eender welke pincode kan ingeven (die dan op de kaart opgeslagen wordt). Vreemd, erg veilig lijkt dat niet, een dief die de kaart onderschept (uit m'n brievenbus haalt) kan ze dan ook gebruiken ...

Misschien gaan ze ervan uit dat mensen dit (nog) niet weten (security through obscurity), en er daarom minder kaarten gestolen zullen worden dan bij de alternatieven, waar de klant zowel een kaart als de bijhorende pincode (in een aparte brief, of op te vragen via telefoon of sms) krijgt.

Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 14:46:28 #295
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200249727
Marktplaats mensen...

Dus ik zet een item op Marktplaats, gratis zelfs, en de eerste reactie is "Is beschikbaar?" ..Nee, ik zet het op Marktplaats omdat het NIET beschikbaar is, natuurlijk!

Man, man...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200249977
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:46 schreef Tijger_m het volgende:
Marktplaats mensen...

Dus ik zet een item op Marktplaats, gratis zelfs, en de eerste reactie is "Is beschikbaar?" ..Nee, ik zet het op Marktplaats omdat het NIET beschikbaar is, natuurlijk!

Man, man...
En dát is je grote Marktplaatsergernis?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 15:05:14 #297
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200250000
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En dát is je grote Marktplaatsergernis?
Ja? Ik doe nooit iets met Marktplaats verder :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200250020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja? Ik doe nooit iets met Marktplaats verder :D
Mensen die niet op komen dagen en mensen die op het laatste moment toch nog weg proberen te komen met minder betalen. Dat zijn mijn twee grootste ergernissen, maar ik ben dan ook nooit opgelicht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 15:15:46 #299
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200250159
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mensen die niet op komen dagen en mensen die op het laatste moment toch nog weg proberen te komen met minder betalen. Dat zijn mijn twee grootste ergernissen, maar ik ben dan ook nooit opgelicht.
Oh, dat lijkt mij heel irritant, ja.

Het item van mij is gratis dus ik verwacht geen probleem met betaling ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 22:22:21 #300
22565 asco
Los in deze tent
pi_200291295
Dooie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')