hier moet ik nog even aan werken, ik heb dat meestal op zondag avond alquote:Op woensdag 23 juni 2021 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
en kan je al aan het weekend gaan denken.
Er is een heel lijstje met nieuwe smileys en wensen. Kijk maar:quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
Hebben jullie onze nieuwe FOK! smiley al gezien? Die gaat zo:
Ergens klopt hier iets niet maar kan er nog niet de vinger op leggen wat.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier moet ik nog even aan werken, ik heb dat meestal op zondag avond al
Dat is een Viva-smileyquote:Op woensdag 23 juni 2021 17:57 schreef Tijger_m het volgende:
Hebben jullie onze nieuwe FOK! smiley al gezien? Die gaat zo:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier moet ik nog even aan werken, ik heb dat meestal op zondag avond al
Haha nou. Oh, ik heb het zooo druk... druk, druk druk...quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Haha, echt hé, Tarado verdiend ze wel makkelijk voor zijn baas. Die maar denken dat ie een gemotiveerde medewerker in huis heeft.![]()
[ afbeelding ]
Iedereen is alleen maar druk druk druk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha nou. Oh, ik heb het zooo druk... druk, druk druk...
[ afbeelding ]
ik ken m'n baas vrij goed, zie hem regelmatig in de spiegelquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Haha, echt hé, Tarado verdiend ze wel makkelijk voor zijn baas. Die maar denken dat ie een gemotiveerde medewerker in huis heeft.![]()
[ afbeelding ]
Fijn voor de stappers.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:28 schreef Tarado het volgende:
Nieuws
Vrijdagavond mogen kroegen al tot middernacht open blijven
[..]
[ afbeelding ]
Alleen nog verplicht in het OV. Maar dat gebruik jij toch nooit?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Fijn voor de stappers.
Ik ga wel wat drinken als Oranje speelt.
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen benul van alle regels en versoepelingen die morgen ingaan. Zijn mondkapjes nou ook niet meer overal verplicht?
Bijna weekend trouwens.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ow echt?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alleen nog verplicht in het OV. Maar dat gebruik jij toch nooit?
[ afbeelding ]
Ja die ook. Maar komen we denk ik ook niet. En 1,5 m kun je overal wel houden als je maar wil, haha.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ow echt?![]()
Ik dacht op scholen ook nog. En op plaatsen waar je geen 1,5m. kon houden, tenzij weetikveel....![]()
Hou het ook niet meer bij...
Nou ja, ik moet die shit wel inkopen voor die gasten van me.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja die ook. Maar komen we denk ik ook niet. En 1,5 m kun je overal wel houden als je maar wil, haha.
Ja precies, en na de vakantie zal dat toch wel weer niet meer hoeven?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet die shit wel inkopen voor die gasten van me.![]()
Maar.... zo goed als zomervakantie, dus voorlopig even niet meer!![]()
1,5m. houden is makkelijk.Gewoon wat in het rond kuchen.
Haha! Gefopt!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja precies, en na de vakantie zal dat toch wel weer niet meer hoeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |