abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 10:44:11 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369316


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 10:45:16 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369336
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:42 schreef Predator40 het volgende:

[..]

lol deze 2018 quotes.....ondertussen ben je nog steeds arm en kantoorslaaf ? _O- _O-
Denken dat ik serieus ben :N

Denken dat de bubbel op barsten staat nu maakt het nog niet meteen goed om iedereen voor gek te verklaren die denkt dat het nog wel een maandje of 2-3 gaat duren :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199369361
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Denken dat ik serieus ben :N

Denken dat de bubbel op barsten staat nu maakt het nog niet meteen goed om iedereen voor gek te verklaren die denkt dat het nog wel een maandje of 2-3 gaat duren :{w
pak je profits....ook al stijgt het door, sommigen dingen stijgen weer zo hard dat het wel een bloedbad moet gaan worden binnenkort.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_199369450
Wat is dat Dfinity ICP nou weer? Komt voor mijn gevoel ook uit het niets ineens op Coinbase.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 10:55:31 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

pak je profits....ook al stijgt het door, sommigen dingen stijgen weer zo hard dat het wel een bloedbad moet gaan worden binnenkort.
Zoals ik al zei; Ethereum ziet er heel eng uit. TRU staat nog veel te laag om weg te doen, dus ik ga die wel uitzitten.

Verder zijn we er nog lang niet, de echte gekte is pas net begonnen. Ik heb al een exit strategie in gedachten, en ik probeer nu om voor de grote een mooie target te halen. Als alles nu ten onder gaat is dat jammer, maar ik zie dit meer als een enorme kans dan als een leuk extra zakcentje. Het is echt lekker wat ik nu heb, maar het verandert bijna niets aan mijn levenssituatie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199369493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:21 schreef Nattekat het volgende:
De Ethereum grafiek ziet er wel heel erg eng uit momenteel... tijd om richting Bitcoin te gaan met wat er nog over is.
Hier twijfel ik ook over.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 10:58:13 #7
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199369504
Deze crypto's zijn echt niet goed voor mijn state of mind. Heb een aantal duizend iets te vroeg ingekocht afgelopen week, daardoor ik nu veel van mijn winsten zie verdampen. Flinke dip op meerdere coins at the moment.. Natuurlijk wacht ik even af, we hodlen gewoon door. Maar ik ben er in mijn hoofd continu mee bezig en kijk ook elk uur op de app. :')
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199369538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:42 schreef Kaizen_ het volgende:
Maar die Shiba Inu kan je dus niet via Pancake Swap / Trust Wallet aankopen? Het wordt me weer moeilijk gemaakt. ;(
Binance?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:00:18 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199369541
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:42 schreef Predator40 het volgende:

[..]

lol deze 2018 quotes.....ondertussen ben je nog steeds arm en kantoorslaaf ? _O- _O-
Een beetje respect voor de werkenden mag wel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199369546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:58 schreef Kaizen_ het volgende:
Deze crypto's zijn echt niet goed voor mijn state of mind. Heb een aantal duizend iets te vroeg ingekocht afgelopen week, daardoor ik nu veel van mijn winsten zie verdampen. Flinke dip op meerdere coins at the moment.. Natuurlijk wacht ik even af, we hodlen gewoon door. Maar ik ben er in mijn hoofd continu mee bezig en kijk ook elk uur op de app. :')
Ik baal vooral dat verstandig zijn niet loont momenteel.
pi_199369547
Zijn er nog meme coins waar ik in mn BNB in moet stoppen? Of is alles al moon gegaan :P
pi_199369564
Wat is dit nou weer? Ik krijg geen BNB meer van mijn Binance af.



Network Suspended :?

Heb ik wat gemist?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2021 11:02:12 ]
pi_199369570
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dit nou weer? Ik krijg geen BNB meer van mijn Binance af.

[ afbeelding ]

Network Suspended :?

Heb ik wat gemist?
Was gister ookal suspended, zou vanmorgen weer open gaan, niet dus?
pi_199369578
Hotdoge gelist op Coingecko....here we GOOOOOOOOOOO
zit er al vanaf 450k MC in
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:04:39 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199369595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dit nou weer? Ik krijg geen BNB meer van mijn Binance af.

[ afbeelding ]

Network Suspended :?

Heb ik wat gemist?
Funds are safu in de kluis bij CZ.
Huilen dan.
pi_199369600
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:58 schreef Kaizen_ het volgende:
Deze crypto's zijn echt niet goed voor mijn state of mind. Heb een aantal duizend iets te vroeg ingekocht afgelopen week, daardoor ik nu veel van mijn winsten zie verdampen. Flinke dip op meerdere coins at the moment.. Natuurlijk wacht ik even af, we hodlen gewoon door. Maar ik ben er in mijn hoofd continu mee bezig en kijk ook elk uur op de app. :')
Precies de reden waarom ik niet veel trades meer doe. BTC DCA'en en hodlen is beter voor mijn stresslevel.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199369608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is dit nou weer? Ik krijg geen BNB meer van mijn Binance af.

[ afbeelding ]

Network Suspended :?

Heb ik wat gemist?
heb ik nu ook last van.
pi_199369620
Voor mensen die net als ik DCA'en, Bitcoin zit bezig aan 1sat/vB blokken. De mempool is aan zijn einde. Wil je UTXO's consolideren, is het nu je moment!
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:06:25 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369621
Vandaag is een donkere dag. Voor het eerst sinds 2017 heb ik geen enkele Ether :o

Het is goed, Ethereum gaat echt loeihard klappen tov Bitcoin :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:07:24 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199369634
Waarom denk je?
Huilen dan.
pi_199369677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:03 schreef Predator40 het volgende:
Hotdoge gelist op Coingecko....here we GOOOOOOOOOOO
zit er al vanaf 450k MC in

Dit soort gems moet je van te voren posten :P
pi_199369727
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is een donkere dag. Voor het eerst sinds 2017 heb ik geen enkele Ether :o

Het is goed, Ethereum gaat echt loeihard klappen tov Bitcoin :P
_O- _O-
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:15:25 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369755
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom denk je?
Die grafiek is echt belachelijk. Ik zie een ATH nog wel gebeuren, maar niet nu. Daarnaast is Bitcoin al tijden in een winterslaap, daar moet toch ook wel weer een keer iets mee gebeuren.

TRU hou ik nog wel vast, dus als ik er naast zit, profiteer ik vast ook nog wel :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199369759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:10 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dit soort gems moet je van te voren posten :P
hoeveel Doge kloons zijn er inmiddels al ?
ik wist niet dat het zo zou ontploffen bij een listing op CG |:(

cmc komt er ook nog aan een dezer dagen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:18:16 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369799
Ook wel een interessant detail: er zit bijna geen volume achter deze stijging. De orderbooks zijn heel erg leeg, dus dit is allemaal gebakken lucht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199369810
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:03 schreef Predator40 het volgende:
Hotdoge gelist op Coingecko....here we GOOOOOOOOOOO
zit er al vanaf 450k MC in

Al die naamkopieen van elkaar :')
pi_199369826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is een donkere dag. Voor het eerst sinds 2017 heb ik geen enkele Ether :o

Het is goed, Ethereum gaat echt loeihard klappen tov Bitcoin :P
In juli komt er nog een update of zo toch? Maar dat duurt nog even.
pi_199369843
Nu Nattekat geen ETH meer heeft weer je gewoon zeker dat de flippening gaat gebeuren.

:P
pi_199369852
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Ook wel een interessant detail: er zit bijna geen volume achter deze stijging. De orderbooks zijn heel erg leeg, dus dit is allemaal gebakken lucht.
Komt die stijging dan niet van allerlei NFT's of zouden die ook zichtbaar moeten zijn?
What Would Goku Do
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:21:47 #30
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199369854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die grafiek is echt belachelijk. Ik zie een ATH nog wel gebeuren, maar niet nu. Daarnaast is Bitcoin al tijden in een winterslaap, daar moet toch ook wel weer een keer iets mee gebeuren.

TRU hou ik nog wel vast, dus als ik er naast zit, profiteer ik vast ook nog wel :Y
ETH gaat zo instorten. Vraag is alleen wanneer.
BTC gaat denk ik eerst langzaam zakken voor het weer omhoog vliegt
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:23:47 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369875
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:21 schreef viceversa het volgende:
Nu Nattekat geen ETH meer heeft weer je gewoon zeker dat de flippening gaat gebeuren.

:P
Ik zit nog gigantisch diep in een ETH token :P
Die zit keihard vast aan ETH.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199369897
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:21 schreef viagraap het volgende:

[..]

Komt die stijging dan niet van allerlei NFT's of zouden die ook zichtbaar moeten zijn?
Nee
Allemaal gebakken lucht.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:25:43 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369899
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:20 schreef viceversa het volgende:

[..]

In juli komt er nog een update of zo toch? Maar dat duurt nog even.
Jep. Daar zal deze stijging ook op gebaseerd zijn. Ik hou het ook gewoon in de gaten, de dip gaat gekocht worden, ook al kan het nog verder dippen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199369915
Heb nog wat bijgekocht. Zou erg teleurstellend zijn als we deze maand de 4k niet bereiken.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:28:30 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369942
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:27 schreef Elan het volgende:
Heb nog wat bijgekocht. Zou erg teleurstellend zijn als we deze maand de 4k niet bereiken.
4k is al bereikt :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199369974
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

4k is al bereikt :P
Ik heb ze graag in euro's.
blablablabla
pi_199369993
Zolang de opkomst van DeFi blijft toenemen en ETH daarin de nummer n speler blijft zie ik geen reden voor prijsafname, laat staan absurde groei in waarde.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:33:29 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199369995
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb ze graag in euro's.
1 ETH = 1 ETH
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:36:03 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199370029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:33 schreef Elan het volgende:
Zolang de opkomst van DeFi blijft toenemen en ETH daarin de nummer n speler blijft zie ik geen reden voor prijsafname, laat staan absurde groei in waarde.
Ik anticipeer op een correctie voor de stijging van $3000 naar $4000 of een flinke stijging van Bitcoin.

Exponentile groei met praktisch geen volume werkt zeg maar niet echt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199370158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik anticipeer op een correctie voor de stijging van $3000 naar $4000 of een flinke stijging van Bitcoin.

Exponentile groei met praktisch geen volume werkt zeg maar niet echt.
Hoe kom je er bij dat er praktisch geen volume zou zijn?

https://cointelegraph-com(...)y-outpaces-bitcoin-s
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 11:55:57 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199370275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat er praktisch geen volume zou zijn?

https://cointelegraph-com(...)y-outpaces-bitcoin-s
Bitcoin beweegt bijna niet, dan is een laag volume vanzelfsprekend. Ethereum is net met het volume ongeveer gelijk aan dat van 2020 voor de bullmarket meer dan verdubbeld.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199370287
Withdrawal order submitted
2021-05-11 11:48
System processing
2021-05-11 11:56
Estimated withdrawal successful
2021-05-11 11:48 (Estimated)

Nog altijd processing.
Normaal is dat enkele minuten. Het gaat nog verre van soepel iig.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:11:45 #43
18653 crew  D.
pi_199370428
Wow :D

Vanmorgen iemand die voor $92K Happy kocht, en zojuist iemand die, op de ath, er even $78K instopt :D
pi_199370491
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:11 schreef D. het volgende:
Wow :D

Vanmorgen iemand die voor $92K Happy kocht, en zojuist iemand die, op de ath, er even $78K instopt :D
Al die coins die doneren aan goede doelen. Daarvoor doen we het voor inderdaad.

Wie houden we hier voor de gek?
pi_199370515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin beweegt bijna niet, dan is een laag volume vanzelfsprekend. Ethereum is net met het volume ongeveer gelijk aan dat van 2020 voor de bullmarket meer dan verdubbeld.
Dat klopt. Anderzijds is toch in de basis ook veel meer ETH beschikbaar dan BTC in absoluut volume? Dus ruimte voor stijging.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 12:22:52 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199370564
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat klopt. Anderzijds is toch in de basis ook veel meer ETH beschikbaar dan BTC in absoluut volume? Dus ruimte voor stijging.
Maakt niet uit. Als het orderbook verder leeg is, kan je met 100 en wat heen en weer traden de prijs al opdrijven. Er zijn heel veel slapende walvissen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 12:23:14 #47
18653 crew  D.
pi_199370568
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Al die coins die doneren aan goede doelen. Daarvoor doen we het voor inderdaad.

Wie houden we hier voor de gek?
Bijkomende factor :Y
Als ik dan toch geld kan verdienen aan een coin, dan graag aan een coin die ook nog iets goeds toevoegt :Y
pi_199370653
pi_199370659
Feg blijft maar pompen. De fukkin tering. :{
pi_199370664
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:47 schreef xaban06 het volgende:
Gisteravond een SEPA overboeking gedaan via Binance naar ING. Staat er al op. Lekker snel.
Bij mij in 5 uurtjes Binance > ING.
Facts don't care about your feelings
pi_199370676
Dus ja, tellen we af tot de grote stijging of tot de echte crash?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:40:29 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199370814
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:06 schreef dimmak het volgende:
Voor mensen die net als ik DCA'en, Bitcoin zit bezig aan 1sat/vB blokken. De mempool is aan zijn einde. Wil je UTXO's consolideren, is het nu je moment!
Thanks voor de tip. Straks thuis ff kijken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 12:41:12 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199370828
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
Dus ja, tellen we af tot de grote stijging of tot de echte crash?
Altseason is pas net begonnen :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199370877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Als het orderbook verder leeg is, kan je met 100 en wat heen en weer traden de prijs al opdrijven. Er zijn heel veel slapende walvissen :P
Weet niet wat het aandeel is van de wildgroei in apps zoals Robinhood.
blablablabla
pi_199370958
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
Dus ja, tellen we af tot de grote stijging of tot de echte crash?
En dan short gaan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199370965
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:30 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Bij mij in 5 uurtjes Binance > ING.
Heb het inmiddels ook. net geen 24 uur. Normaal binnen half uurtje.
pi_199371108
Ik moet op Pancakeswap dezelfde coin die ik heb steeds opnieuw approven als ik wil traden. Waarom is dat? Dat hoeft normaal gezien per coin maar eenmalig toch?
pi_199372162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag is een donkere dag. Voor het eerst sinds 2017 heb ik geen enkele Ether :o

Het is goed, Ethereum gaat echt loeihard klappen tov Bitcoin :P
Zit nog maar kort in de crypto, dus die crash van 2018 niet meegemaakt, maar gezien de reacties hier op jou vaker is dit dus het moment om al mijn spaargeld in ETH te duwen :P
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:38:26 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_199372328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zit nog maar kort in de crypto, dus die crash van 2018 niet meegemaakt, maar gezien de reacties hier op jou vaker is dit dus het moment om al mijn spaargeld in ETH te duwen :P
Lijkt me gezien de geschiedenis een goede move

Sowieso moet Nattekat meer HODL'en dan traden
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 14:41:02 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199372357
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:38 schreef Blik het volgende:

[..]

Lijkt me gezien de geschiedenis een goede move

Sowieso moet Nattekat meer HODL'en dan traden
Traden met Uniswap is veeeeeeeel te duur joh.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199372458
Kom op Shiba ga nou weer stijgen niffo
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:45:06 #62
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199373375
Alles is aan het dippen en ik wil inkopen. ;(

Maar ik moet mezelf afremmen want ik heb al het dubbele van mijn geplande budget in aandelen/crypto's...

Ik voel me net zo'n huisvrouw tijdens een Kruidvat sales.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199373452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:45 schreef Kaizen_ het volgende:
Alles is aan het dippen en ik wil inkopen. ;(

Maar ik moet mezelf afremmen want ik heb al het dubbele van mijn geplande budget in aandelen/crypto's...

Ik voel me net zo'n huisvrouw tijdens een Kruidvat sales.
Ja buy the dip toch?
pi_199373474
Wat gaan we kopen dan?
pi_199373521
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
Dus ja, tellen we af tot de grote stijging of tot de echte crash?
Kan je lang wachten, er is momenteel een run op BNB gaande en congestions op BSC.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 11-05-2021 15:58:08 ]
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:58:47 #66
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199373672
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:50 schreef Leonos het volgende:
Wat gaan we kopen dan?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199373786
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:50 schreef Leonos het volgende:
Wat gaan we kopen dan?
pi_199373857
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OJA, hoe heette die van jou ook alweer, heb nu laptop met pancake swap
pi_199374028
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:08 schreef Leonos het volgende:

[..]

OJA, hoe heette die van jou ook alweer, heb nu laptop met pancake swap
User @Erasmus is groot liefhebber van Bonfire. Gezellig cointje. Het warme bad onder de crypto.
pi_199374067
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

User @:erasmus is groot liefhebber van Bonfire. Gezellig cointje. Het warme bad onder de crypto.
Die ja!
pi_199374592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:45 schreef Kaizen_ het volgende:
Alles is aan het dippen en ik wil inkopen. ;(

Maar ik moet mezelf afremmen want ik heb al het dubbele van mijn geplande budget in aandelen/crypto's...

Ik voel me net zo'n huisvrouw tijdens een Kruidvat sales.
pi_199374890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

User @:erasmus is groot liefhebber van Bonfire. Gezellig cointje. Het warme bad onder de crypto.
DIt klopt. Het shillen is zo gezellig dat er een tekort is ontstaan voor tijd op FOK! en slaap (en mijn sociale leven en gezondheid).
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 17:09:05 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199374923
Sociaal leven :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199375013
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Sociaal leven :?
Als FOK! wegvalt blijft er weinig over h
pi_199375407
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als FOK! wegvalt blijft er weinig over h
Heb jij inside knowledge over het faillissement van FOK!?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199375524
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

User @:erasmus is groot liefhebber van Bonfire. Gezellig cointje. Het warme bad onder de crypto.
Heeft mij een leuke cent opgeleverd de eerste dagen, wel verkocht natuurlijk. Shitcoin die gaat zakken en nog een hoop mensen die te laat op de trein springen.
pi_199375574
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Heeft mij een leuke cent opgeleverd de eerste dagen, wel verkocht natuurlijk. Shitcoin die gaat zakken en nog een hoop mensen die te laat op de trein springen.
Dat werd de afgelopen weken ook gezegd, als ik daar naar had geluisterd had ik geen gains gemaakt. Coin heeft een usecase, recordgroei aan holders en morgen is er een AMA.

Hou gewoon de markt, trend en charts in de gaten.
pi_199375604
Ik volg al die memecoins niet meer zo. Lijkt wel of er iedere dag 100 nieuwe bijkomen.
pi_199375691
https://coinmarketcap.com/currencies/dogelon/

Doge, Elon en Mars :') hoe kom je erop. En dan nog het lef om dit te zeggen:

Think of Dogelon as a fair universal currency for the people. Everywhere. It is not a meme currency like Doge, Shiba, or Cardano. This is a real project that will be constantly evolving. And that begins with undoing the damage done by scammers, schemers, and bad actors. You may have some questions.
Facts don't care about your feelings
pi_199375714
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:07 schreef Erasmus het volgende:

[..]

DIt klopt. Het shillen is zo gezellig dat er een tekort is ontstaan voor tijd op FOK! en slaap (en mijn sociale leven en gezondheid).
Je bent prettig aanwezig inderdaad :D
pi_199375719
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:46 schreef Gehrman het volgende:
Ik volg al die memecoins niet meer zo. Lijkt wel of er iedere dag 100 nieuwe bijkomen.
Dat is ook zo.
pi_199375731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:44 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dat werd de afgelopen weken ook gezegd, als ik daar naar had geluisterd had ik geen gains gemaakt. Coin heeft een usecase, recordgroei aan holders en morgen is er een AMA.

Hou gewoon de markt, trend en charts in de gaten.
En listing terwijl PCS op z'n gat ligt :P
pi_199375739
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:52 schreef YoshiBignose het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/dogelon/

Doge, Elon en Mars :') hoe kom je erop. En dan nog het lef om dit te zeggen:

Think of Dogelon as a fair universal currency for the people. Everywhere. It is not a meme currency like Doge, Shiba, or Cardano. This is a real project that will be constantly evolving. And that begins with undoing the damage done by scammers, schemers, and bad actors. You may have some questions.
Lol :'(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199375751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet op Pancakeswap dezelfde coin die ik heb steeds opnieuw approven als ik wil traden. Waarom is dat? Dat hoeft normaal gezien per coin maar eenmalig toch?
V1/v2?
pi_199375764
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199375772
Iemand nog een leuk flippertje? Heb nog wat BNB's over....

Lage MC met potentie wel :P
pi_199375814
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef F.Sinatra het volgende:
Iemand nog een leuk flippertje? Heb nog wat BNB's over....

Lage MC met potentie wel :P
Dacht dat jij die hier ging tippen....
Facts don't care about your feelings
pi_199375863
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef F.Sinatra het volgende:
Iemand nog een leuk flippertje? Heb nog wat BNB's over....

Lage MC met potentie wel :P
Flippertje als in daytrading?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:03:43 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199375871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, beter gewoon een schuur huren en een methlab beginnen dus.
Huilen dan.
pi_199375901
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan met de ABN?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_199375920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tering.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 18:06:28 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199375922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon mijn strategie toepassen, dan geeft zelfs de ABN geen gezeik.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199375998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff zakkenwassers. Alsof je eoa crimineel bent. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199376005
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gewoon mijn strategie toepassen, dan geeft zelfs de ABN geen gezeik.
De cashflow omkeren?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199376070
Oke, snap er weer geen moer van.
Bonfire inmiddels gekocht op pancakeswap, zit nu in mijn Trust Wallet app, maar zie het nergens terug?
Mijn bnb is wel weg :P
Hoe zie ik wat ik heb dan en wat het waard is?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:18:14 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199376105
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Leonos het volgende:
Oke, snap er weer geen moer van.
Bonfire inmiddels gekocht op pancakeswap, zit nu in mijn Trust Wallet app, maar zie het nergens terug?
Mijn bnb is wel weg :P
Hoe zie ik wat ik heb dan en wat het waard is?
Kijk op bscscan.
Huilen dan.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:18:34 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199376107
Maar waarom zou je nu bonfire kopen?
Huilen dan.
pi_199376176
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Maar waarom zou je nu bonfire kopen?
verveling :P
pi_199376240
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kijk op bscscan.
Oke, daar heb ik hem gevonden, kan ik daarmee dan?
pi_199376278
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Leonos het volgende:
Oke, snap er weer geen moer van.
Bonfire inmiddels gekocht op pancakeswap, zit nu in mijn Trust Wallet app, maar zie het nergens terug?
Mijn bnb is wel weg :P
Hoe zie ik wat ik heb dan en wat het waard is?
Bij metamask duurt dat soms even bij een nieuwe coin.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:35:01 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199376359
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oke, daar heb ik hem gevonden, kan ik daarmee dan?
Zien wat voor troep je allemaal hebt.
Huilen dan.
pi_199376411
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Pfff zakkenwassers. Alsof je eoa crimineel bent. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199376425
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:18 schreef Isdatzo het volgende:
Maar waarom zou je nu bonfire kopen?
Buy high, sell low!
pi_199376435
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:05 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Wat is er dan met de ABN?
Die hebben de fraudebestrijding voorheen verzaakt en maken nu een inhaalslag, ietwat te fanatiek.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:48:14 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199376533
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Buy high, sell low!
Ah ja, soort van altrusme om de mensen die er wel vroeg bij waren een handje te helpen. Nobel _O_ .
Huilen dan.
pi_199376554
Verwacht je dat je gaat cashen dit jaar en is je vermogen (spaargeld + crypto) boven de vermogensgrens voor VRH dan zou ik iig zorgen dat je Belastingaangiftes van de afgelopen jaren op orde zijn.

Er wordt naar gevraagd, meerdere keren als je het "treft".
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 19:01:38 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199376751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verwacht je dat je gaat cashen dit jaar en is je vermogen (spaargeld + crypto) boven de vermogensgrens voor VRH dan zou ik iig zorgen dat je Belastingaangiftes van de afgelopen jaren op orde zijn.

Er wordt naar gevraagd, meerdere keren als je het "treft".
Ook als je er nog onder zit, maar het toch een significant bedrag is, is dat wel verstandig om te checken ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199377007
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:52 schreef YoshiBignose het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/dogelon/

Doge, Elon en Mars :') hoe kom je erop. En dan nog het lef om dit te zeggen:

Think of Dogelon as a fair universal currency for the people. Everywhere. It is not a meme currency like Doge, Shiba, or Cardano. This is a real project that will be constantly evolving. And that begins with undoing the damage done by scammers, schemers, and bad actors. You may have some questions.
We kunnen anders zelf ook een meme coin maken. Doge repo forken, catchy naam verzinnen, mooie website in elkaar flansen, uitbrengen op BSC en een marketing campagne lanceren.

Geen gezeik iedereen rijk.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:13:47 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199377094
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

We kunnen anders zelf ook een meme coin maken. Doge repo forken, catchy naam verzinnen, mooie website in elkaar flansen, uitbrengen op BSC en een marketing campagne lanceren.

Geen gezeik iedereen rijk.
De grootste uitdaging is om een beetje momentum te genereren. Wie is er hier goed met PR :+ ?
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 19:15:22 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199377135
Om te beginnen geen BNC.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199377272
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De grootste uitdaging is om een beetje momentum te genereren. Wie is er hier goed met PR :+ ?
:B Me.
pi_199377367
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De grootste uitdaging is om een beetje momentum te genereren. Wie is er hier goed met PR :+ ?
Aantal van die telegram groups spammen en dan gaat het balletje vanzelf rollen.
pi_199377449
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

We kunnen anders zelf ook een meme coin maken. Doge repo forken, catchy naam verzinnen, mooie website in elkaar flansen, uitbrengen op BSC en een marketing campagne lanceren.

Geen gezeik iedereen rijk.
Fogecoin ftw
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199377461
Heeft hier iemand YFI? De duurste coin van allen :D
Alpha kenny one
pi_199377519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verwacht je dat je gaat cashen dit jaar en is je vermogen (spaargeld + crypto) boven de vermogensgrens voor VRH dan zou ik iig zorgen dat je Belastingaangiftes van de afgelopen jaren op orde zijn.

Er wordt naar gevraagd, meerdere keren als je het "treft".
Als je box 3 altijd naar waarheid hebt ingevuld dan hoef je je toch nergens zorgen over te maken?
pi_199377607
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Leonos het volgende:
Oke, snap er weer geen moer van.
Bonfire inmiddels gekocht op pancakeswap, zit nu in mijn Trust Wallet app, maar zie het nergens terug?
Mijn bnb is wel weg :P
Hoe zie ik wat ik heb dan en wat het waard is?
Custom token toevoegen :)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:35:42 #117
131603 Afwazig
Serious business
pi_199377623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Verwacht je dat je gaat cashen dit jaar en is je vermogen (spaargeld + crypto) boven de vermogensgrens voor VRH dan zou ik iig zorgen dat je Belastingaangiftes van de afgelopen jaren op orde zijn.

Er wordt naar gevraagd, meerdere keren als je het "treft".
Daarom altijd je crypto gewoon opgeven. Het is alsnog een hoop gezeik als je een audit krijgt maar als je het nooit hebt opgeven ben je waarschijnlijk aardig de bok.
pi_199377672
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Daarom altijd je crypto gewoon opgeven. Het is alsnog een hoop gezeik als je een audit krijgt maar als je het nooit hebt opgeven ben je waarschijnlijk aardig de bok.
Je moet je bedrag boven een bepaalde grens aangeven toch? 1-1-2020 had ik echt iets van 500 euro in crypto. :')
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:38:42 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199377688
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:27 schreef recursief het volgende:

[..]

Fogecoin ftw
Je notes op de blockchain _O_ . Wanneer beginnen we?
Huilen dan.
pi_199377746
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De grootste uitdaging is om een beetje momentum te genereren. Wie is er hier goed met PR :+ ?
In dit topic zitten alleen maar miljonairs en whales. Gewoon pompen en 4000% omhoog en men wordt vanzelf getriggerd om in te stappen :D
pi_199377977
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:00 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dacht dat jij die hier ging tippen....
Ik ben hier met pre-pensioen h.
pi_199377993
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Flippertje als in daytrading?
Nee als een x100 mogelijkheid.
pi_199378026
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Leonos het volgende:
Oke, snap er weer geen moer van.
Bonfire inmiddels gekocht op pancakeswap, zit nu in mijn Trust Wallet app, maar zie het nergens terug?
Mijn bnb is wel weg :P
Hoe zie ik wat ik heb dan en wat het waard is?
Custom token toevoegen.
pi_199378044
Maar als ik nu bijvoorbeeld 10k uitcash dan gaan ze mogelijk moeilijk doen omdat ik in 2020 niet mijn 500 euro aan crypto had opgegeven? :@
pi_199378102
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je moet je bedrag boven een bepaalde grens aangeven toch? 1-1-2020 had ik echt iets van 500 euro in crypto. :')
Je moet alles aangeven, onder een bepaalde grens is het alleen niet belast.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar als ik nu bijvoorbeeld 10k uitcash dan gaan ze mogelijk moeilijk doen omdat ik in 2020 niet mijn 500 euro aan crypto had opgegeven? :@
Lijkt me niet... dan corrigeer je die vorige aangifte en geef je de 500 op :') Als je kan aantonen zoals FreshPrince aangeeft dat je het echt verdiend hebt met crypti doe je niets fout.
Facts don't care about your feelings
pi_199378106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:35 schreef viceversa het volgende:

[..]

Custom token toevoegen :)
Yes, inmiddels gelukt, thanks!
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 19:53:57 #127
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199378108
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je notes op de blockchain _O_ . Wanneer beginnen we?
Heb nft's gemaakt van mijn notes
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  dinsdag 11 mei 2021 @ 19:55:41 #128
131603 Afwazig
Serious business
pi_199378149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je moet je bedrag boven een bepaalde grens aangeven toch? 1-1-2020 had ik echt iets van 500 euro in crypto. :')
Ik geef het altijd op. Als het niet veel is dan kost het je niks maar je kan het altijd gebruiken als bewijs waar iets vandaan is gekomen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Afwazig op 11-05-2021 20:07:37 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 19:56:56 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199378180
Toch maar ff aangifte doen dan :P

450 uit mijn hoofd. Dat zal ze leren _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199378195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:53 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je moet alles aangeven, onder een bepaalde grens is het alleen niet belast.
[..]

Lijkt me niet... dan corrigeer je die vorige aangifte en geef je de 500 op :') Als je kan aantonen zoals FreshPrince aangeeft dat je het echt verdiend hebt met crypti doe je niets fout.
Voelt ook wat kansloos. Een aangifte aanpassen terwijl het geen verschil maakt. Dan zou ik ook eerdere jaren moeten aanpassen.
pi_199378355
Maar de wereld is wel ready voor de FOK! coin ja.
pi_199378449
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Toch maar ff aangifte doen dan :P

450 uit mijn hoofd. Dat zal ze leren _O_
Nu beetje laat voor aangifte maat
pi_199378487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik geef het altijd op. Als het niet veel is dan kost het je niks maar je kan het altijd gebruiken als bewijs waar iets vandaan is gekomen.
Zit wat in. Ik was daar vrij laks mee. Gewoon snel doorheen klikken aangezien vooringevuld toch wel klopte of geen verschil maakte :@

Zal komend jaar eens opgeven, maar heb ook geen gezeik bij uitcashen dit jaar. Zou je het corrigeren? En zo ja, hoeveel jaar terug?
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 20:15:57 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199378653
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar als ik nu bijvoorbeeld 10k uitcash dan gaan ze mogelijk moeilijk doen omdat ik in 2020 niet mijn 500 euro aan crypto had opgegeven? :@
Belastingvrij mag je iets van 50k hebben toch?

En volgens mij doen ze bij 10k niet zo moeilijk. Tenzij je 3x kort achter elkaar 10k uitcashed.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:16:27 #135
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199378661
Nog nooit opgegeven. Maar ik ben geloof ik ook pas keer keer de jaar grens over gegaan. Buitendat, mijn eerste crypto avonduur deed ik zakelijk (via ABN :’) ) en had ik verlies op. Priv heb ik verder geen stuiver dus ik heb nog even voordat vrh een ding word :’)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 20:17:04 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199378673


30k dus in 2020.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:18:24 #137
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199378693
Mmm toen ik begon speelde dat hele verificatie ook nog niet bedenk ik me nu.

Nou ja, de aangifte van 2019 is geloof ik net gedaan, kan nog heel wat wijzigen als het nodig is
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_199378708
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Belastingvrij mag je iets van 50k hebben toch?

En volgens mij doen ze bij 10k niet zo moeilijk. Tenzij je 3x kort achter elkaar 10k uitcashed.
Ja, gaat er meer om dat ik het niet goed kan verantwoorden aangezien ik nooit heb opgegeven crypto te hebben.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 20:21:47 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199378750
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, gaat er meer om dat ik het niet goed kan verantwoorden aangezien ik nooit heb opgegeven crypto te hebben.
Tenzij het op die peildatums niet boven die bedragen uitkwam is dat toch geen probleem?
Of zat je er in 2019 al vuistdiep in met enkele tonnen? Dan heb je wel een probleempje ja :+
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 20:23:34 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199378782
Maar volgens mij kan je dat ook nog eerlijk aangeven. Als je er open over bent dat je een fout hebt gemaakt, dan pakken ze je alsnog aan, maar volgens mij kunnen ze in sommige gevallen ook wel coulant zijn. Maar betalen zal je.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 20:30:20 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199378893
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nu beetje laat voor aangifte maat
Ik hoefde het niet te doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199378963
Al heb je 100k crypto op 1-1-2021 dan kost het je zo'n 300 vermogensbelasting. Totaal niet boeiend en kan me ook niet voorstellen dat de Belastingdienst hier een hele afdeling op zet. Volgens mij zijn er maar enkele fokkers die dit halen :P ik ben het in ieder geval niet.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 11 mei 2021 @ 20:47:34 #143
24313 Gremen
Eindbaas
pi_199379173
WTF is ICP nou weer, binnen 1 dag op plek 8 op CMC?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_199379223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik hoefde het niet te doen.
Bijzonder. Waarom niet? :o
pi_199379416
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bijzonder. Waarom niet? :o
Je hoeft alleen aangifte te doen als je een brief ontvangt van onze vrienden of andere inkomsten hebt gehad die belast zijn wat de Belastingdienst niet kan weten. Als je alleen in loondienst bent of AOW en verder geen koophuis of andere zooi hebt dan valt er niet echt veel in te vullen en stuurt de Belastingdienst soms geen aangiftebrief op.
Facts don't care about your feelings
pi_199379461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je hoeft alleen aangifte te doen als je een brief ontvangt van onze vrienden of andere inkomsten hebt gehad die belast zijn wat de Belastingdienst niet kan weten. Als je alleen in loondienst bent of AOW en verder geen koophuis of andere zooi hebt dan valt er niet echt veel in te vullen en stuurt de Belastingdienst soms geen aangiftebrief op.
Weer wat geleerd. :)
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:03:17 #147
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199379495
Hoe controleert de belastingdienst je hoeveelheid crypto. Tot nu toe heb ik het bij aangifte altijd ongeveer gedaan

Misschien toch eens terug gaan rekenen :')
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:07:18 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199379574
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe controleert de belastingdienst je hoeveelheid crypto.
Niet. Tot jouw vermogen in euro's ineens heel wat nullen opschuift.
Huilen dan.
pi_199379587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik hoefde het niet te doen.
Ik ook, maar toch goed dat ik het wel gedaan heb. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199379607
Nu heb ik een account aangemaakt bij Binance, en wat BNB gekocht. Vervolgens wil ik het transferen naar mijn Metamask wallet, krijg ik deze melding

Address entered automatically matches network BSC which is currently suspended. Withdrawals can be made through alternative networks. Subscribe to network recovery reminders to receive updates.

Wat is dit nou weer?
Alpha kenny one
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:17:27 #151
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199379768
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niet. Tot jouw vermogen in euro's ineens heel wat nullen opschuift.
Misschien eens wat gaan documenteren. Gelukkig handel ik laatste jaren weinig
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_199379921
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef falling_away het volgende:
Nu heb ik een account aangemaakt bij Binance, en wat BNB gekocht. Vervolgens wil ik het transferen naar mijn Metamask wallet, krijg ik deze melding

Address entered automatically matches network BSC which is currently suspended. Withdrawals can be made through alternative networks. Subscribe to network recovery reminders to receive updates.

Wat is dit nou weer?
Ja, gezeik. Had er vanochtend ook last van. Na een tijdje kon het wel weer.
pi_199380081
M'n shitcoin die ik wil kopen staat al een kwartier op submitted in metamask. Schiet voor geen meter op :(
pi_199380108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, gezeik. Had er vanochtend ook last van. Na een tijdje kon het wel weer.
nou lekker begin dan van mijn Moonpirate avontuur :P
Alpha kenny one
pi_199380154
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:23 schreef onlogisch het volgende:
Als je er open over bent dat je een fout hebt gemaakt, dan pakken ze je alsnog aan
:D
pi_199380297
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]


30k dus in 2020.
snel een vriendin kopen
pi_199380348
Status:
Fail with error 'PancakeRouter: EXPIRED'


Ik ben woest
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 21:43:54 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199380356
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 21:47:22 #159
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199380418
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 21:58:26 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199380675
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik ook, maar toch goed dat ik het wel gedaan heb. :P
Ik heb uiteraard wel gekeken of ik niet stiekem wat terug zou krijgen :P

3 was het. Dan moet je wel betalen als het andersom is, maar je krijgt het niet terug omdat onder 15 :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 22:02:28 #161
18653 crew  D.
pi_199380762
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:02:38 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199380764
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Status:
Fail with error 'PancakeRouter: EXPIRED'

Ik ben woest
Had je niet zo goedkoop moeten doen.
Huilen dan.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:03:00 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199380775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef falling_away het volgende:
Nu heb ik een account aangemaakt bij Binance, en wat BNB gekocht. Vervolgens wil ik het transferen naar mijn Metamask wallet, krijg ik deze melding

Address entered automatically matches network BSC which is currently suspended. Withdrawals can be made through alternative networks. Subscribe to network recovery reminders to receive updates.

Wat is dit nou weer?
Bij mij gaf hij aan dat hij om 0.00 vanavond weer beschikbaar komt.
***
pi_199380829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb uiteraard wel gekeken of ik niet stiekem wat terug zou krijgen :P

3 was het. Dan moet je wel betalen als het andersom is, maar je krijgt het niet terug omdat onder 15 :N
Ja beter, kreeg dit jaar aardig wat terug door switch van studeren naar werken :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199380847
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Had je niet zo goedkoop moeten doen.
15 slippage 15 gwei

Valt mee toch?
pi_199380890
waarom kan je niet gewoon een limit instellen zoals op een exchange op pcs? Gekut met dat hoeren slippage en zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199380891
Goed, uiteindelijk is ie er door


https://poocoin.app/token(...)f8af843738c051ab15f3


Deze shitcoin gaat knallen.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 22:09:43 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199380937
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed, uiteindelijk is ie er door

https://poocoin.app/token(...)f8af843738c051ab15f3

Deze shitcoin gaat knallen.
Ik ben overtuigd. Ik ga all-in.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_199380975
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd. Ik ga all-in.
Ja, ik ga hier geen mooi verhaaltje ophangen. Het is allemaal schijt, maar de cijfers zien er wel oke uit.

@Nattekat wat denk jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2021 22:11:53 ]
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:21:23 #170
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199381184
Is er een manier/filter op CMC om coins te filteren die het meest op watchlists staan?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:24:55 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199381270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed, uiteindelijk is ie er door

https://poocoin.app/token(...)f8af843738c051ab15f3

Deze shitcoin gaat knallen.
Contract niet gepload, mij nie gezien nie.
Huilen dan.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:34:32 #172
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199381438
In welke munt zal ik kanki veel doekoe stoppen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 22:45:27 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199381614
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, ik ga hier geen mooi verhaaltje ophangen. Het is allemaal schijt, maar de cijfers zien er wel oke uit.

@:nattekat wat denk jij?
Geen rum.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199381622
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:34 schreef Rozevla het volgende:
In welke munt zal ik kanki veel doekoe stoppen.
Belleggen
Ik zwaai naar dieren.
pi_199382116
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Boot gemist
Kan nog groeien!!
Love is in the air!
pi_199382150
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:34 schreef Rozevla het volgende:
In welke munt zal ik kanki veel doekoe stoppen.
elongate
pi_199382154
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:31 schreef viceversa het volgende:

[..]

Als je box 3 altijd naar waarheid hebt ingevuld dan hoef je je toch nergens zorgen over te maken?
Nee, klopt.
Maar evengoed word ik wel half gek van het iedere keer weer informatie aandragen.
Dit is al de zoveelste keer dat je half binnenstebuiten wordt gekeerd.

En het is maar een spaarrekening, ze vertrouwen er blijkbaar niet op dat de Rabobank (de enige tegenrekening) haar werk goed gedaan heeft.
pi_199382184
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:34 schreef Rozevla het volgende:
In welke munt zal ik kanki veel doekoe stoppen.
In SafeDogeBonfireMoonCoinGate Classic.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:20:57 #179
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_199382215
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]

We kunnen anders zelf ook een meme coin maken. Doge repo forken, catchy naam verzinnen, mooie website in elkaar flansen, uitbrengen op BSC en een marketing campagne lanceren.

Geen gezeik iedereen rijk.
FOK!Coin *O*

Kunnen we eindelijk saffraan of een beeldje kopen met FOK!Coins *O*
pi_199382262
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:34 schreef Rozevla het volgende:
In welke munt zal ik kanki veel doekoe stoppen.
ARRRRR BUY THE DOUBLOONS MATEY
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:29:33 #182
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199382321
Wtf is internet computer
pi_199382322
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:34 schreef Rozevla het volgende:
In welke munt zal ik kanki veel doekoe stoppen.
Mij
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199382340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

FOK!Coin *O*

Kunnen we eindelijk saffraan of een beeldje kopen met FOK!Coins *O*
Max supply 450.000.000.000
.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 23:34:09 #185
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_199382380
Zat iemand hier ook in Save Your Assets ($SYA) pre sale?

Ik las trouwens dat team Bonfire bots had betaald om alles van MoonPirate te downvoten op sommige plekken.
pi_199382386
waarom krijg ik constant dit bericht als ik iets wil op pancakeswap.

pi_199382489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

FOK!Coin *O*

Kunnen we eindelijk saffraan of een beeldje kopen met FOK!Coins *O*
Ik weet daar nog een leuke (matige) grap mee
pi_199382660
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:03 schreef BE het volgende:

[..]

Bij mij gaf hij aan dat hij om 0.00 vanavond weer beschikbaar komt.
Ja stond bij mij ook, alleen nu werkt t nog steeds niet.
Alpha kenny one
pi_199382674
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:31 schreef Fer het volgende:

[..]

Max supply 450.000.000.000
n goede IDO organiseren en FOK! is weer 20 jaar uit de shit :P
  woensdag 12 mei 2021 @ 00:28:53 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199382767
En goede IDO of n goede rug O-) ?
Huilen dan.
  woensdag 12 mei 2021 @ 00:30:27 #191
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199382773
https://medium.com/truebit/post-launch-faq-8a49c421b3b7

Deze van Truebit hier al voorbijkomen?
Huilen dan.
pi_199382888
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:34 schreef Plots het volgende:
Zat iemand hier ook in Save Your Assets ($SYA) pre sale?

Ik las trouwens dat team Bonfire bots had betaald om alles van MoonPirate te downvoten op sommige plekken.
Dat is FUD, want daar klopt niks van.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 12-05-2021 01:37:34 ]
pi_199382893
twitter
pi_199383538
En ja hoor. Nieuwe ath voor ETH daags nadat @Nattekat alles verkocht, je verwacht het niet :P
blablablabla
pi_199383601
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:36 schreef Elan het volgende:
En ja hoor. Nieuwe ath voor ETH daags nadat @:Nattekat alles verkocht, je verwacht het niet :P
Wij kunnen gewoon rijk worden door te kopen wat Nattekat verkoopt.
pi_199383912
Matic gaat vandaag gewoon de euro aantikken. *O*
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:32:47 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199383915
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 00:05 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ja stond bij mij ook, alleen nu werkt t nog steeds niet.
Hier nu wel.

Eergisteren moest ik de hele boel even helemaal opnieuw refreshen voor hij het deed trouwens.
***
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 08:40:45 #198
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199383970
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:36 schreef Elan het volgende:
En ja hoor. Nieuwe ath voor ETH daags nadat @:Nattekat alles verkocht, je verwacht het niet :P
Ik verkocht ook op een ATH, tijdens een uptrend.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199383985
quote:
9s.gif Op woensdag 12 mei 2021 01:39 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
:D
Facts don't care about your feelings
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:43:25 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199384000
Ik zie een gat in de markt, ik ga mijn Corrie gewoon als crypto ontwikkelen, de CORGI O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199384017
quote:
17s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik zie een gat in de markt, ik ga mijn Corrie gewoon als crypto ontwikkelen, de CORGI O+
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/corgicoin/ te laat :P

Geloof me iedere hond heeft al een coin :')
Facts don't care about your feelings
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:47:01 #202
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199384030
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/corgicoin/ te laat :P

Geloof me iedere hond heeft al een coin :')
Damnit ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199384040
quote:
17s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik zie een gat in de markt, ik ga mijn Corrie gewoon als crypto ontwikkelen, de CORGI O+
Teveel "dog" coins, zou voor je poes gaan. :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 08:48:55 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199384045
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:34 schreef Plots het volgende:
Zat iemand hier ook in Save Your Assets ($SYA) pre sale?

Ik las trouwens dat team Bonfire bots had betaald om alles van MoonPirate te downvoten op sommige plekken.
Nu haat ik Bonfire }:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199384057
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:34 schreef Plots het volgende:
Zat iemand hier ook in Save Your Assets ($SYA) pre sale?

Ik las trouwens dat team Bonfire bots had betaald om alles van MoonPirate te downvoten op sommige plekken.
Lol. Bonfire Goden

@Erasmus
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:13:33 #206
131603 Afwazig
Serious business
pi_199384317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zit wat in. Ik was daar vrij laks mee. Gewoon snel doorheen klikken aangezien vooringevuld toch wel klopte of geen verschil maakte :@

Zal komend jaar eens opgeven, maar heb ook geen gezeik bij uitcashen dit jaar. Zou je het corrigeren? En zo ja, hoeveel jaar terug?
Ik weet niet of corrigeren veel moeite is maar ik had gewoon even gebeld naar de belastingdienst met deze vraag. Die kunnen je vast wel van een advies voorzien in deze. Uiteindelijk is het niet moedwillig fraude en prima te begrijpen hoe dat loopt. Er zullen zat mensen zijn die nu hetzelfde hebben of gaan krijgen.
pi_199384375
Anders gewoon met een zielig verhaal de media opzoeken, die hebben wel oren naar zo'n geval:
1) crypto is spannend, nieuw, 'lekker technisch' ook ( :') )
2) weer een voorbeeld van de onscrupuleuze uitvoering bij de belasting, geen omkijken naar de mens achter het BSN! :( ;(
What Would Goku Do
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:21:05 #208
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199384389
Klote ETH
Down, down, down!!!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 09:21:06 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199384390
Tijd voor de Bitcoin bullrun.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 09:22:30 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199384403
En nu op eens is er wel volume in ETH :N

Ik kan m'n verlies nog nemen. Het is niet veel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199384405
Zowel ETH als BTC mogen lekker omhoog wat mij betreft.
What Would Goku Do
pi_199384411
Wat snappen jullie niet aan het diversifiren van je portfolio? :')
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 09:25:08 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199384423
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:23 schreef viagraap het volgende:
Wat snappen jullie niet aan het diversifiren van je portfolio? :')
Bitcoin, Truebit en Moonpirate. Tot gisteren ook ether.

Wat wil je nog meer?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:25:24 #214
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199384427
quote:
14s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:22 schreef viagraap het volgende:
Zowel ETH als BTC mogen lekker omhoog wat mij betreft.
Heb het doorgegeven, zal binnen een paar uur worden verwerkt.

Gr gr, receptioniste van Nattekat
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  FOK!fotograaf woensdag 12 mei 2021 @ 09:26:31 #215
842 Zorro
Z
pi_199384436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin, Truebit en Moonpirate. Tot gisteren ook ether.

Wat wil je nog meer?
Je kan in elk geval zeggen dat het zeer divers instort. :+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
pi_199384437
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bitcoin, Truebit en Moonpirate. Tot gisteren ook ether.

Wat wil je nog meer?
Geen ETH meer hebben :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 09:27:19 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199384446
quote:
6s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:26 schreef Zorro het volgende:

[..]

Je kan in elk geval zeggen dat het zeer divers instort. :+
:)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:31:17 #218
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199384497
quote:
14s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:22 schreef viagraap het volgende:
Zowel ETH als BTC mogen lekker omhoog wat mij betreft.
Was enorm divers. Nu allemaal verkocht. Maar het idee is dat het na verkoopt inzakt, niet nog verder stijgt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:34:35 #219
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199384546
GMR Gamer token is langzaam aan het zakken, hoop dat dit een mooie lange termijn investering is...
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199384636
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:31 schreef stinkie het volgende:

[..]

Was enorm divers. Nu allemaal verkocht. Maar het idee is dat het na verkoopt inzakt, niet nog verder stijgt.
Als je winst hebt gepakt mag het toch wel verder stijgen voor mij. ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 12 mei 2021 @ 09:51:18 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199384682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:22 schreef Nattekat het volgende:
En nu op eens is er wel volume in ETH :N

Ik kan m'n verlies nog nemen. Het is niet veel.
In jouw geval is arm blijven echt een keuze he?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199384703
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:34 schreef Kaizen_ het volgende:
GMR Gamer token is langzaam aan het zakken, hoop dat dit een mooie lange termijn investering is...
Als je winst hebt zou ik in ieder geval je inzet en een beetje winst pakken. Heb ik ook gedaan. Hoe meer ik zie/lees over GMR hoe minder vertrouwen ik erin krijg. Heb nog iets van 41 miljoen coins, van de 644. Wel lekker op gevangen moet ik zeggen. :)
pi_199384725
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als je winst hebt zou ik in ieder geval je inzet en een beetje winst pakken. Heb ik ook gedaan. Hoe meer ik zie/lees over GMR hoe minder vertrouwen ik erin krijg. Heb nog iets van 41 miljoen coins, van de 644. Wel lekker op gevangen moet ik zeggen. :)
Hebben ze geen goed verhaal meer?
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 10:00:03 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199384769
quote:
3s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

In jouw geval is arm blijven echt een keuze he?
Zeker. Ik ga het alleen niet doen :P

Ik heb dit al gedaan toen ETH nog op de 0.031BTC stond, en dat is wel een goede zet geweest. En Bitcoin pumpje en we zitten weer ver onder mijn sell.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199384798
Dat NSBT staken loopt ook niet echt lekker. Beetje een dooie mus de afgelopen dagen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 10:02:39 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199384799
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:56 schreef viagraap het volgende:

[..]

Hebben ze geen goed verhaal meer?
Hebben ze nooit gehad. Ze hadden een prima systeem gebaseerd op een grotere token, en dan besluiten ze dat ze hun eigen troep willen hebben. Toegevoegde waarde 0.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199384837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hebben ze nooit gehad. Ze hadden een prima systeem gebaseerd op een grotere token, en dan besluiten ze dat ze hun eigen troep willen hebben. Toegevoegde waarde 0.
Zoals elke shitcoin.

Toegevoegde waarde :') Komop man. Of denk je echt dat Moonpirate daadwerkelijk iets toevoegt?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 10:07:11 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199384867
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zoals elke shitcoin.

Toegevoegde waarde :') Komop man. Of denk je echt dat Moonpirate daadwerkelijk iets toevoegt?
Rum. Het voegt rum toe _O_
Maar zo'n project kan ik wel waarderen, ze weten dondersgoed dat het een grote meme is. GMR is toch een stuk serieuzer, dus daar geef ik ook serieuze meningen over.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199384894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Rum. Het voegt rum toe _O_
Maar zo'n project kan ik wel waarderen, ze weten dondersgoed dat het een grote meme is. GMR is toch een stuk serieuzer, dus daar geef ik ook serieuze meningen over.
En zoals je terecht opmerkt voegt het niks toe.

Maar noem me eens 3 coins op BSC die wel wat toevoegen?
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:11:37 #230
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199384915
Al die poeptokens zijn leuk om aan te verdienen als je er op tijd bij bent en het krijgt momentum, daarna is het gewoon krampachtig proberen de hype in stand te houdem.
Huilen dan.
pi_199385057
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu haat ik Bonfire }:|
Ik haat ook mensen die blind in FUD trappen. De Bonfire community heeft geen bots nodig, iedereen shilled zich de moeder.

Gezien je goedgelovig bent: de founders van Moonpirate hebben mijn katten aangerand.
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:26:00 #232
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199385095
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Als je winst hebt zou ik in ieder geval je inzet en een beetje winst pakken. Heb ik ook gedaan. Hoe meer ik zie/lees over GMR hoe minder vertrouwen ik erin krijg. Heb nog iets van 41 miljoen coins, van de 644. Wel lekker op gevangen moet ik zeggen. :)
Mee eens. Echter weet ik niet eens hoe ik via mijn Trustwallet GMR omwissel voor BNB. :') Ben al wat aan het youtuben voor een tutorial
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199385105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:56 schreef viagraap het volgende:

[..]

Hebben ze geen goed verhaal meer?
Verhaal is wel interessant, maar zijn wat zaken die me storen. Gisteren weer een filmpje live met beelden van Overwatch (Blizzard), hebben nog nooit van copyright gehoord. Mij heeft het geld opgeleverd, dus klaag niet, maar meer een waarschuwing voor de mensen hun inzet/winst te pakken, en dan kun je altijd wat laten staan om te zien waar die naartoe gaat.
pi_199385115
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:26 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Mee eens. Echter weet ik niet eens hoe ik via mijn Trustwallet GMR omwissel voor BNB. :') Ben al wat aan het youtuben voor een tutorial
Hetzelfde zoals je ze gekocht hebt, gewoon GMR invullen, een aantal coins en converteren naar BNB. ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 10:32:48 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199385174
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik haat ook mensen die blind in FUD trappen. De Bonfire community heeft geen bots nodig, iedereen shilled zich de moeder.

Gezien je goedgelovig bent: de founders van Moonpirate hebben mijn katten aangerand.
Hoe durven ze :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 10:33:28 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199385183
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En zoals je terecht opmerkt voegt het niks toe.

Maar noem me eens 3 coins op BSC die wel wat toevoegen?
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Geen. Al het goede is op Ethereum.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:37:09 #237
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199385229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hetzelfde zoals je ze gekocht hebt, gewoon GMR invullen, een aantal coins en converteren naar BNB. ^O^
Via Pancake swap dus? Heb ik geprobeerd, maar werkt niet.. Verder kan ik ook niet 'swappen' met de Trustwallet zelf, gezien hij GMR niet vind als coin. Apart allemaal :o
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199385238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe durven ze :'(
Ja, een beetje mijn huis binnenvallen met een helicopter, mijn kinderen verkopen aan dezelfde kidnappers als Taken en ondertussen mijn katten aanranden. :( ;(
pi_199385246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:37 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Via Pancake swap dus? Heb ik geprobeerd, maar werkt niet.. Verder kan ik ook niet 'swappen' met de Trustwallet zelf, gezien hij GMR niet vind als coin. Apart allemaal :o
Pancakeswap heeft momenteel issues door de migratie (nu willen ze dat iedereen V2 gebruikt) en BSC had congestion issues. Dat laatste zou opgelost moeten zijn inmiddels, maar Pancake kan nog stom doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 12-05-2021 10:39:41 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 10:40:43 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199385268
Hmm... Bitcoin moet vrij snel kiezen tussen een logaritmische of parabolische curve. Of het gaat straks keihard de lucht in, of 80k gaan we niet zien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:41:22 #241
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199385276
Even hulp nodig, is Trust Wallet een beetje betrouwbaar? Zie zo ontzettend veel mensen roepen dat ze hun geld kwijt zijn geraakt. Wil er voor mij doen best wel veel geld op zetten, maar die reviews in de app store zijn wel heel erg negatief...
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:41:53 #242
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199385284
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu haat ik Bonfire }:|
$RUM tokenomics soon bruh
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:43:31 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199385301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... Bitcoin moet vrij snel kiezen tussen een logaritmische of parabolische curve. Of het gaat straks keihard de lucht in, of 80k gaan we niet zien.
Kan BTC kiezen? En waarom moet dat snel? En zijn er geen andere opties?
Huilen dan.
pi_199385327
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:41 schreef Apekoek het volgende:
Even hulp nodig, is Trust Wallet een beetje betrouwbaar? Zie zo ontzettend veel mensen roepen dat ze hun geld kwijt zijn geraakt. Wil er voor mij doen best wel veel geld op zetten, maar die reviews in de app store zijn wel heel erg negatief...
Zijn dat niet vooral mensen die pancake swap connected laten? Dan is het niet veilig.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 10:46:26 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199385328
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan BTC kiezen? En waarom moet dat snel? En zijn er geen andere opties?
Als je nu over heel 2020 en 2021 een exponentile curve tekent, dan klopt ie nog aardig, maar nog een maandje aanrommelen rond de 60k breekt die curve.

En als je een logaritmische curve tekent, dan komt het ook nog aardig overeen. Maar een uitbraak omhoog breekt die curve.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:46:31 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199385332
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zoals elke shitcoin.

Toegevoegde waarde :') Komop man. Of denk je echt dat Moonpirate daadwerkelijk iets toevoegt?
Lol

MoonPirate gaat de benchmark worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199385389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:37 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Via Pancake swap dus? Heb ik geprobeerd, maar werkt niet.. Verder kan ik ook niet 'swappen' met de Trustwallet zelf, gezien hij GMR niet vind als coin. Apart allemaal :o
V1 V2 probleem? Moet iig via pancakeswap
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:50:55 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199385394
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je nu over heel 2020 en 2021 een exponentile curve tekent, dan klopt ie nog aardig, maar nog een maandje aanrommelen rond de 60k breekt die curve.

En als je een logaritmische curve tekent, dan komt het ook nog aardig overeen. Maar een uitbraak omhoog breekt die curve.
Ah ja. Zoiets dus?

Huilen dan.
pi_199385398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... Bitcoin moet vrij snel kiezen tussen een logaritmische of parabolische curve. Of het gaat straks keihard de lucht in, of 80k gaan we niet zien.
Ok..
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:52:09 #250
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199385413
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:46 schreef viceversa het volgende:

[..]

Zijn dat niet vooral mensen die pancake swap connected laten? Dan is het niet veilig.
Alleen dat? Zou jij 10 of 20k dollar lachend op je trust wallet zetten?
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:52:09 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199385414
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik haat ook mensen die blind in FUD trappen. De Bonfire community heeft geen bots nodig, iedereen shilled zich de moeder.

Gezien je goedgelovig bent: de founders van Moonpirate hebben mijn katten aangerand.
Lekker voor je kutkatten. Moet je ze maar binnen houden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199385418
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:37 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Via Pancake swap dus? Heb ik geprobeerd, maar werkt niet.. Verder kan ik ook niet 'swappen' met de Trustwallet zelf, gezien hij GMR niet vind als coin. Apart allemaal :o
In pancake swap het contract adres invoeren als je de coin wilt vinden: 0x0523215DCafbF4E4aA92117d13C6985a3BeF27D7
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:52:45 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199385424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je nu over heel 2020 en 2021 een exponentile curve tekent,

[knip]

En als je een logaritmische curve tekent, dan komt het ook nog aardig overeen.
Ja, als je de tijdsschaal een beetje handig uitkiest dan kan je altijd zien wat je wil zien. Waarom 2020 en 2021? Waarom is dat geen arbitraire keuze?
Huilen dan.
pi_199385430
Zit weer wat aan te kloten vandaag, hoofdstuk 4 in het noob verhaal.. heb ik eindelijk 0.1 bnb naar Metamask kunnen transferen (wil eerst ff kijken hoe het gaat met een paar tientjes). Maar toen ik moonpirate wilde traden op pancakeswap begon Metamask te zeuren over insuffuciant funds voor gas etc terwijl ik volgens mij genoeg heb.

En nu heb ik een transfer ingediend met 0 wei zo te zien :( blijft natuurlijk hangen. Vind die gasprices maar verwarrend in metamask.
Alpha kenny one
pi_199385445
Dit topic vandaag:

  woensdag 12 mei 2021 @ 10:54:21 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199385447
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker voor je kutkatten. Moet je ze maar binnen houden.
Arm beest kan er ook niks aan doen. Zou beter zijn als Erasumus aangerand werd.
Huilen dan.
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:54:24 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199385448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:53 schreef falling_away het volgende:
Zit weer wat aan te kloten vandaag, hoofdstuk 4 in het noob verhaal.. heb ik eindelijk 0.1 bnb naar Metamask kunnen transferen (wil eerst ff kijken hoe het gaat met een paar tientjes). Maar toen ik moonpirate wilde traden op pancakeswap begon Metamask te zeuren over insuffuciant funds voor gas etc terwijl ik volgens mij genoeg heb.

En nu heb ik een transfer ingediend met 0 wei zo te zien :( blijft natuurlijk hangen. Vind die gasprices maar verwarrend in metamask.
MoonPirate kun je beter kopen via pirateswap
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199385467
quote:
8s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Arm beest kan er ook niks aan doen. Zou beter zijn als Erasumus aangerand werd.
Wat een onnodige hostility allemaal :{w
pi_199385474
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:54 schreef Erasmus het volgende:
Dit topic vandaagDeze reeks laatste weken:

[ afbeelding ]
Fixed
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:55:52 #260
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199385475
quote:
9s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:55 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Wat een onnodige hostility allemaal :{w
Mensen die hun katten buiten rond laten struinen triggeren mij gewoon
Huilen dan.
pi_199385488
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mensen die hun katten buiten rond laten struinen triggeren mij gewoon
Ik woon 2 hoog in het centrum, ze gaan heulemaal nergens heen voordat ze onder een tram komen.
pi_199385503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Alleen dat? Zou jij 10 of 20k dollar lachend op je trust wallet zetten?
Je wil ook niet verkopen als je denkt dat er nog een 10x in zit. Immers staan de shitcoins niet op grote (veilige) exchanges waar je het even naartoe kunt sturen.

Maar ik zit niet in die situatie...
pi_199385526
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:26 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Mee eens. Echter weet ik niet eens hoe ik via mijn Trustwallet GMR omwissel voor BNB. :') Ben al wat aan het youtuben voor een tutorial
0x0523215dcafbf4e4aa92117d13c6985a3bef27d7

Dan goedkeuren, dan swappen. 10% slippage, zorgen dat je genoeg BNB hebt voor de fees.
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:05:59 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199385585
"insufficient output amount"

Wat doe ik fout op PCS?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199385613
quote:
17s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:05 schreef Debsterr het volgende:
"insufficient output amount"

Wat doe ik fout op PCS?
Slippage fee te laag
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:10:52 #267
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199385629
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Slippage fee te laag
Was ondertussen ook aan het Googlen en idd, moest die ff aanpassen. Gelukt nu. Thanks!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:11:57 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199385653
Inleg uit GMR gehaald, rest laat ik lekker staan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 11:17:35 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199385722
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja. Zoiets dus?

[ afbeelding ]
Alleen z'n nek is iets minder lang.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 11:18:57 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199385734
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, als je de tijdsschaal een beetje handig uitkiest dan kan je altijd zien wat je wil zien. Waarom 2020 en 2021? Waarom is dat geen arbitraire keuze?
Omdat ie in 2020 flatlinede en 2019 geen toegevoegde waarde heeft :P
Pas als je 2018 erbij gaat betrekken, wordt de vorm anders.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199385787
Blij dat ik gewacht heb met FEG gisteren, alvast wat terug naar BNB zetten nu O+
What Would Goku Do
pi_199385834
GMR winst in GAMESAFE gestoken _O-
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:27:37 #273
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199385851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:58 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je wil ook niet verkopen als je denkt dat er nog een 10x in zit. Immers staan de shitcoins niet op grote (veilige) exchanges waar je het even naartoe kunt sturen.

Maar ik zit niet in die situatie...
Ja heb het nu op een exchange staan en wil tokenomics aan het werk zien. Vind alleen eng dat er dan alleen een seed phrase tussen jou en de dief staat (of eigen onhandigheid).
pi_199385878
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja heb het nu op een exchange staan en wil tokenomics aan het werk zien. Vind alleen eng dat er dan alleen een seed phrase tussen jou en de dief staat (of eigen onhandigheid).
Ja klopt, een foutje is snel gemaakt.
twitter
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:33:15 #275
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199385927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:29 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ja klopt, een foutje is snel gemaakt.
[ twitter ]
Wow wat had ie gedaan?

Misschien die tax verdeling van safemars toch maar afwegen tegen het op een exchange laten staan voor een eventuele snelle dump. (Had helft al tussentijds gepakt btw)
pi_199385968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wow wat had ie gedaan?

Misschien die tax verdeling van safemars toch maar afwegen tegen het op een exchange laten staan voor een eventuele snelle dump. (Had helft al tussentijds gepakt btw)
Staat in de reacties eronder. Hij had zijn seed phrase per ongeluk gepubliceerd door een typo.
pi_199385979
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:29 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ja klopt, een foutje is snel gemaakt.
[ twitter ]
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wow wat had ie gedaan?

Misschien die tax verdeling van safemars toch maar afwegen tegen het op een exchange laten staan voor een eventuele snelle dump. (Had helft al tussentijds gepakt btw)
Seed phrase van zijn wallet in de codes verstopt, kwam op GitHub, iemand kwam daar achter en heeft zijn wallet leeggetrokken.

Daarom heb ik mijn seed phrases lekker offline genoteerd en offline in bewaring.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 12-05-2021 11:36:48 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 11:36:58 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199385984
Als je een beetje kennis van programmeren hebt en goed alles in de gaten houdt, kan je echt lekker scoren zo nu en dan :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199386013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Als je een beetje kennis van programmeren hebt en goed alles in de gaten houdt, kan je echt lekker scoren zo nu en dan :')
Zo veel mensen die alleen maar Trust Wallet gebruiken, vraag mij af hoelang dat goed blijft gaan.

Als ik een coin of token in mijn Ledger kan flikkeren is dat het eerste wat ik doe. Hot wallets doe ik eigenlijk niet voor de lolz.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 12-05-2021 11:42:13 ]
pi_199386020
😑 verkeerd
pi_199386040
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:39 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
😑 verkeerd
Ik maar denken dat het een plotselinge cryptomiljonair was die dat deed :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 12-05-2021 11:41:50 ]
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:43:02 #282
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199386067
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:59 schreef viceversa het volgende:
0x0523215dcafbf4e4aa92117d13c6985a3bef27d7

Dan goedkeuren, dan swappen. 10% slippage, zorgen dat je genoeg BNB hebt voor de fees.
Klopt, zo doe ik het ook. Apart dat mijn order niet door lijkt te komen. Als ik het nogmaals probeer via pancake wap lukt het approven ook niet - Hij blijft in 'loading' stand staan.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 11:43:36 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199386079
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:39 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Zo veel mensen die alleen maar Trust Wallet gebruiken, vraag mij af hoelang dat goed blijft gaan.

Als ik een coin of token in mijn Ledger kan flikkeren is dat het eerste wat ik doe. Hot wallets doe ik eigenlijk niet voor de lolz.
Ik snap ook de ballen van Metamask verder, ik gebruik het alleen voor swappen en dan alleen met mijn reeds bestaande offline wallet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199386105
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik snap ook de ballen van Metamask verder, ik gebruik het alleen voor swappen en dan alleen met mijn reeds bestaande offline wallet.
Zo moeilijk is Metamask nou ook weer niet, lol.

Maar cold wallets als Ledger >>>>>> hot wallets als Metamask en Trust Wallet.

[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 12-05-2021 11:46:32 ]
pi_199386135
'Trade tokens in an instant' m'n reet. Slippage 30% is toch echt m'n max hoor :')
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 11:49:23 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199386152
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Zo moeilijk is Metamask nou ook weer niet, lol.

Maar cold wallets als Ledger >>>>>> hot wallets als Metamask en Trust Wallet.
Ik heb geen idee wat er achter de schermen gebeurt, dus ik gebruik geen Metamask wallets. Simpel als dat :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199386173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:43 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Klopt, zo doe ik het ook. Apart dat mijn order niet door lijkt te komen. Als ik het nogmaals probeer via pancake wap lukt het approven ook niet - Hij blijft in 'loading' stand staan.
Oh dat had ik net ook, duurde vrij lang. Daarna ging die toch verder en kon ik swappen.
pi_199386186
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Als je een beetje kennis van programmeren hebt en goed alles in de gaten houdt, kan je echt lekker scoren zo nu en dan :')
Met al die copy/paste tokens hoef je er niet eens veel verstand van te hebben volgens mij.
pi_199386225
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat er achter de schermen gebeurt, dus ik gebruik geen Metamask wallets. Simpel als dat :P
Ik ben het helemaal met je eens, alleen een beetje jammer dat niet alle tokens op de Ledger kunnen. ;(

Normaliter ontwijk ik Metamask en Trust Wallet als corona.
pi_199386234
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker voor je kutkatten. Moet je ze maar binnen houden.
katten zijn echt kut. Ik toeter ook altijd als ik een aangereden kat naast de weg zie liggen.
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 11:56:31 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199386255
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:51 schreef viceversa het volgende:

[..]

Met al die copy/paste tokens hoef je er niet eens veel verstand van te hebben volgens mij.
Nee, maar die zullen ook minder snel kwetsbaarheden hebben.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:00:00 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199386308
*spuit11
***
pi_199386314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:48 schreef viagraap het volgende:
'Trade tokens in an instant' m'n reet. Slippage 30% is toch echt m'n max hoor :')
Mijn slippage tijdens het neuken is wat dat betreft veel hoger

Hi ha ho!!!!11111!!111
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:06:54 #294
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199386417
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

En zoals je terecht opmerkt voegt het niks toe.

Maar noem me eens 3 coins op BSC die wel wat toevoegen?
Waarom heerst nog steeds het idee dat alles per se iets moet toevoegen? Je zou toch zeggen dat die flauwekul na Doge, Hoge, Safemoon, Shiba en de honderd andere voorbeelden de wereld uit zou zijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:09:09 #295
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199386453
@Nattekat heb je MoonPirate gehold?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:10:37 #296
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199386470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:39 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Zo veel mensen die alleen maar Trust Wallet gebruiken, vraag mij af hoelang dat goed blijft gaan.

Als ik een coin of token in mijn Ledger kan flikkeren is dat het eerste wat ik doe. Hot wallets doe ik eigenlijk niet voor de lolz.
Ik gebruik ook een Ledger maar wat een ellende in vergelijking met een hot wallet.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199386553
V1, V2 exchange geprobeerd, werkt allemaal niet. Cijfers achter de komma, hoge slippage niks. Ik hoop dat ze het Binance netwerk snel weer op orde krijgen en dat FEG dan nog steeds hoog staat ;(
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 12:16:04 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199386562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:09 schreef Quotidien het volgende:
@:nattekat heb je MoonPirate gehold?
Je kan aan de koers zien waar ik koop en verkoop.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:17:36 #299
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199386595
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je kan aan de koers zien waar ik koop en verkoop.
_O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199386605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:10 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik gebruik ook een Ledger maar wat een ellende in vergelijking met een hot wallet.
Wel minder stress en paranoia dat je gehacked wordt dan met een hot wallet, met de Metamask browser extensie is porno streamen nog nooit zo spannend geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 12-05-2021 12:18:50 ]
  woensdag 12 mei 2021 @ 12:19:21 #301
131603 Afwazig
Serious business
pi_199386624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:10 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik gebruik ook een Ledger maar wat een ellende in vergelijking met een hot wallet.
Afhankelijk van waar je het gebruikt. Op waves.exchange is de UX bijna hetzelfde als met een hot wallet. Maar over het algemeen is de integratie kut ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')