Wat gaaf! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:43 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 4 jaar getrouwdvanavond sushi bestellen
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:43 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 4 jaar getrouwdvanavond sushi bestellen
Hoe gaaf!!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Mijn echtgenoot is vandaag jarig![]()
[ afbeelding ]
Ik vond dat ik al erg creatief was in de vroege ochtend
(Ik vind geld geven eigenlijk helemaal niet leuk, zeker niet aan huisgenoten.. maar hij wilde graag een nieuw horloge met ook activity trackers en dergelijke erop en hij is nogal een fijnproever wat betreft gadgets... zolang hij er nog niet uit is welke het moet worden, doe ik het maar even zo...)
Leuk tochquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Mijn echtgenoot is vandaag jarig![]()
[ afbeelding ]
Ik vond dat ik al erg creatief was in de vroege ochtend
(Ik vind geld geven eigenlijk helemaal niet leuk, zeker niet aan huisgenoten.. maar hij wilde graag een nieuw horloge met ook activity trackers en dergelijke erop en hij is nogal een fijnproever wat betreft gadgets... zolang hij er nog niet uit is welke het moet worden, doe ik het maar even zo...)
Ach meid toch... heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel... Gecondoleerdquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:20 schreef Lienekien het volgende:
Nou, lieve SC’ers. Wat is het een prachtige dag voor jullie feestelijkheden.
Net mijn rondje tuin gedaan en alles groeit waar je bijstaat. We hebben ook een heleboel mooie potten die tot vorig jaar bij mijn moeder op haar terras stonden en daar staan nu kleurige bloemen in en kruidenplanten.
Ik kon haar de foto’s ervan niet meer laten zien. Mijn moeder is begin deze week overleden, komende week is de uitvaart.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:20 schreef Lienekien het volgende:
Nou, lieve SC’ers. Wat is het een prachtige dag voor jullie feestelijkheden.
Net mijn rondje tuin gedaan en alles groeit waar je bijstaat. We hebben ook een heleboel mooie potten die tot vorig jaar bij mijn moeder op haar terras stonden en daar staan nu kleurige bloemen in en kruidenplanten.
Ik kon haar de foto’s ervan niet meer laten zien. Mijn moeder is begin deze week overleden, komende week is de uitvaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |