Goed dat je het zelf door hebquote:Op zondag 30 mei 2021 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
De afspraak in de avond niet meer uitgebreid te knutselen vind ik niet fijn... wil verder verder verder
Precies de reden waarom niet dus
Zwaar werk is datquote:Op zondag 30 mei 2021 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Halve dag in de tuin bezig geweest en er is maar weinig van te zien.Wel hopelijk van een ongewenste struik af nu, stronk uitgegraven.
Ja daaromquote:Op zondag 30 mei 2021 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf door heb
Er komen nog genoeg dagen om lekker verder te knutselen.
Even op het balkon gezeten. Vooral warmquote:Op zondag 30 mei 2021 19:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zwaar werk is dat
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest
M'n klusje was gelukkig in de schaduw, anders was het flink warm geweest.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zwaar werk is dat
Ik ben vandaag nog niet buiten geweest
Stiekem miste ik vandaag de regen tijdens het lezen hahaha.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even op het balkon gezeten. Vooral warm
Hier ook... had gehoopt op het weer van vorig weekend tijdens het knutselenquote:Op zondag 30 mei 2021 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem miste ik vandaag de regen tijdens het lezen hahaha.
De mijne zijn al op.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:07 schreef Sumppi het volgende:
Net als IJsdraakje in de tuin gewerkt en nu in het avondzonnetje met een Session: Impossible.
Hahahaha delegeren heet dat tochquote:Op zondag 30 mei 2021 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n klusje was gelukkig in de schaduw, anders was het flink warm geweest.
Geniet ervan 🍻quote:Op zondag 30 mei 2021 20:07 schreef Sumppi het volgende:
Net als IJsdraakje in de tuin gewerkt en nu in het avondzonnetje met een Session: Impossible.
Wel lekker?quote:
Dat heb ik geprobeerd, maar de kerel lachte me uit.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha delegeren heet dat toch
Ja, smaakte prima!quote:
Zuiplap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |