Die tim heeft t er maar druk meequote:
Jij bent TimvanTarrel?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
als iemand nog een vid mist, laat maar weten
Nee, ik ben iemand die zijn vlogs leuk vind maar omdat ze regelmatig verwijderd worden en ik niet continue kijk mis ik zo niets meerquote:
Kun je geen compilatie maken van alle hoogtepunten? Of van alle keren dat hij ‘en dat ziet er dan zo uit’ zegt.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:03 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Nee, ik ben iemand die zijn vlogs leuk vind maar omdat ze regelmatig verwijderd worden en ik niet continue kijk mis ik zo niets meer
Dudequote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
te veel moeitequote:Op maandag 10 mei 2021 21:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Kun je geen compilatie maken van alle hoogtepunten? Of van alle keren dat hij ‘en dat ziet er dan zo uit’ zegt.
Waarom zou je dit doen?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
omdat die tjap steeds vids verwijderd als ik ze nog niet gezien heb, is een gratis programma die youtube kanaals checked en zodra er iets nieuws is ze downloadquote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:24 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
omdat die tjap steeds vids verwijderd als ik ze nog niet gezien heb, is een gratis programma die youtube kanaals checked en zodra er iets nieuws is ze download
quote:Ja en @ potje; hij heeft al 2x op de wc zitten te drukken (een keer best behoorlijk lang), maar zonder succes.
Direct daarna wel de vloer van de woonkamer ondergezeken, maar goed...
@potjequote:Op maandag 10 mei 2021 21:30 schreef Modus het volgende:
Als man dit soort posts op Fok flikkeren![]()
[..]
Gaat dit over een huisdier of een kind?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat dat over zijn / haar kind?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:32 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Gaat dit over een huisdier of een kind?
Kind.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Gaat dat over zijn / haar kind?
Asos die zo over je bloedeigen kinderen praten...quote:
Dit is de compilatie die ik nodig heb in mijn levenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Kun je geen compilatie maken van alle hoogtepunten? Of van alle keren dat hij ‘en dat ziet er dan zo uit’ zegt.
Kweenie maar ik vind het sowieso apart om dat als man allemaal te vertellen. Is toch gewoon wijvenpraat.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Asos die zo over je bloedeigen kinderen praten...Doet mij meteen aan 4 handen op een buik denken waar zo'n ranzige tokkie zei dat haar baby weer de luier vol heeft gescheten. Praat normaal man.
Oh het is een man.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie maar ik vind het sowieso apart om dat als man allemaal te vertellen. Is toch gewoon wijvenpraat.
Miss is hij homoquote:Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie maar ik vind het sowieso apart om dat als man allemaal te vertellen. Is toch gewoon wijvenpraat.
Ik weet genoegquote:Op maandag 10 mei 2021 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ws wel, anders ga je niet in DTS posten.
Kunnen we het maar beter weer over Braddie gaan hebben ja.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 41 Het dodetopicspel #10337] Stoplicht curryquote:
Wat een verhalenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 41 Het dodetopicspel #10337] Stoplicht curry
Wanneer jij zindelijk bent komt je moeder het hopelijk posten.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Grote jongenquote:Op maandag 10 mei 2021 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer jij zindelijk bent komt je moeder het hopelijk posten.
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
zou maar snel uitloggen en een mailtje met excuses sturen voordat je een permban krijgt voor het posten onder een kloon van gebandequote:Op maandag 10 mei 2021 21:01 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
OhDacht dat die niet gebanned was.
Tokkies behoren dan ook tot de laagste van het laatste volk wat er bestaatquote:Op maandag 10 mei 2021 21:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Asos die zo over je bloedeigen kinderen praten...Doet mij meteen aan 4 handen op een buik denken waar zo'n ranzige tokkie zei dat haar baby weer de luier vol heeft gescheten. Praat normaal man.
meloewa.rar?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Zal mijn archief ook eens posten binnenkort
bitterballen heb ik gemist habibo ik heb spijtquote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
helaas, te laatquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zou maar snel uitloggen en een mailtje met excuses sturen voordat je een permban krijgt voor het posten onder een kloon van gebande
Zullen we een lokquote plaatsen?quote:
nee hij is gebandquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zullen we een lokquote plaatsen?
Of lokken met een twee pizza's, een patatje en wat cola om het weg te spoelen
te dikquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:56 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waarom was hij in eerste instantie geband?
dit forum is niet bijster interessant in 2021 dus braddie brengt nog een beetje leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:56 schreef Fcu030 het volgende:
Volgens mij krijgen jullie de hele dag door pushnotificaties over braddiescoops. Zorgwekkend hoe vlug jullie er steeds bij zijn.
Gewoon hier kijken naar de laatste posts van Modus en je bent bij.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:56 schreef Fcu030 het volgende:
Volgens mij krijgen jullie de hele dag door pushnotificaties over braddiescoops. Zorgwekkend hoe vlug jullie er steeds bij zijn.
Gelukkig ligt de optie om een paar weken comedy central te gaan kijken nog steeds op tafel.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dit forum is niet bijster interessant in 2021 dus braddie brengt nog een beetje leven in de brouwerij
Wat is daar tegenwoordig nog te zien dan? Hele dag Family Guy afgewisseld met hilarische roasts of zo?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Gelukkig ligt de optie om een paar weken comedy central te gaan kijken nog steeds op tafel.
Geen idee, ik ga het binnenkort meemaken.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat is daar tegenwoordig nog te zien dan? Hele dag Family Guy afgewisseld met hilarische roasts of zo?
Waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:16 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het binnenkort meemaken.
Dat zijn kennelijk de consequenties die ik moet aanvaarden voor mijn handelen en blijkbaar ook gebrek aan handelen. Het is allemaal een beetje lastig te volgen in dat spinnenweb, maar de kernboodschap is dat het allemaal door mij komt.quote:
Zonder Braddie was deze SC idd morsdood.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dit forum is niet bijster interessant in 2021 dus braddie brengt nog een beetje leven in de brouwerij
quote:
http://geacron.com/home-en/?sid=GeaCron342383quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:40 schreef Makrelis het volgende:
www.topotijdreis.nl Geinige website maar ik zoek eigenlijk nog wat oudere kaarten.
Ongetwijfeld, alleen hebben manboobs mijn interesse niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:44 schreef Tlaloc het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen ook wel flinke jetsers zijn geworden. B-Cup inmiddels?
wou toch zeggen habibo je hebt betere smaakquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, alleen hebben manboobs mijn interesse niet.
Duurt nog best lang deze keer de kanaal verwijderingquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Maar goed dat ie in de brouwerij is en niet in de bakkerij, vreet ie alles opquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Kijk 'ns aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:44 schreef Tlaloc het volgende:
http://geacron.com/home-en/?sid=GeaCron342383
Fyen Noort is dus eigenlijk een galgenveld? Wat betekent Fyen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:32 schreef Makrelis het volgende:
Yep, gevonden op een kaart van 1665. Het galgenveld van Rotterdam, Fyen Noort. Die van Overschie staat op dezelfde kaart en die van Schiedam ook.![]()
Fyen van Oort is de naam van een persoon, maar die wijk is dus al lang een afvoerputje. Een pesthuis en een galgenveld.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:36 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Fyen Noort is dus eigenlijk een galgenveld? Wat betekent Fyen?
Zou een hoop verklaren iig.
Alleen als ze eerlijk tegen je is.quote:
Die snor van je vader kriebelt altijd wel lekker tijdens het pijpen.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:09 schreef Modus het volgende:
Kanaal nummer 24786425672523520756893453840
\o/
Mag ik niet en ik wil @Erasmus niet boos maken die slaat de hele boel kort en klein als hij ziedend isquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
doe eens je taak als gastmod en verwijder mijn lege bericht
heb je wel vaker met turkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mag ik niet en ik wil @:Erasmus niet boos maken die slaat de hele boel kort en klein als hij ziedend is
Denk dat douchen na het opstaan meer nut heeft om de krokante bed geuren van je af te krijgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk eens wat een mooi schoon bedje, dat nodigt toch gelijk uit om in te liggen na het douchen
gvd, en ik vandaag maar zoeken op bradgetv vandaag aangemaaktquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:09 schreef Modus het volgende:
\o/
Modus heeft een script gemaakt die elke 30 seconden automatisch zoekt op meerdere trefwoorden om zijn goeie vriend te vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:28 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
gvd, en ik vandaag maar zoeken op bradgetv vandaag aangemaakt
hoe heb je deze gevonden?
Ik geloof dit onmiddellijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Modus heeft een script gemaakt die elke 30 seconden automatisch zoekt op meerdere trefwoorden om zijn goeie vriend te vinden
POLLquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:09 schreef Modus het volgende:
\o/
Zag hem gewoon hier tussen staanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:28 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
gvd, en ik vandaag maar zoeken op bradgetv vandaag aangemaakt
hoe heb je deze gevonden?
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk eens wat een mooi schoon bedje, dat nodigt toch gelijk uit om in te liggen na het douchen
Dat dekbed zet je schuin tegen de muur omhoog, vol met afbeerplekkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat douchen na het opstaan meer nut heeft om de krokante bed geuren van je af te krijgen.
Waarom post je dit opnieuw? Ik zie niets wat niet hier al te zien wasquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:51 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is vast, zoals altijd, het beddengoed aan het wassen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was natuurlijk even vergeten dat hij aan het eind van de vid zei "laat even weten in de comments wat jullie graag zouden willen dat er op dit kanaal verschijnt qua content".quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:50 schreef Modus het volgende:
Comments ook snel uitgezet onder die home tour
Prima community building.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:50 schreef Modus het volgende:
Comments ook snel uitgezet onder die home tour
comments onder de soep vlog staan nog wel aanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk even vergeten dat hij aan het eind van de vid zei "laat even weten in de comments wat jullie graag zouden willen dat er op dit kanaal verschijnt qua content".
Ik ga deze teringzooi njet terug lezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:52 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom post je dit opnieuw? Ik zie niets wat niet hier al te zien was
[..]
moeten eerst goedgekeurd wordenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:56 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
comments onder de soep vlog staan nog wel aan
Mja dat deed je moeder ook niet toen het op anticonceptie aankwam toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja wel 16 hele posts bestaande uit 1 zin max. Pfoe, dat kost minstens 15 seconden.
Jawel. Daarom heeft ze bewust een superieur kind gebaard dat unieke leessnelheden behaalt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:01 schreef isax het volgende:
[..]
Mja dat deed je moeder ook niet toen het op anticonceptie aankwam toch?
Kinderen met een mentale beperking zijn niet superieur, ook al zegt mama het 100x.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Jawel. Daarom heeft ze bewust een superieur kind gebaard.
Wtf, is dat pagga ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:51 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat je beperkingen op het gebied van lezen je weer parten hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:04 schreef isax het volgende:
[..]
Kinderen met een mentale beperking zijn niet superieur, ook al zegt mama het 100x.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
een superieur kind [ingekort voor isax] dat unieke leessnelheden behaalt.
@Amarantha @Plompzakker @Fugue @TARDIS bij deze mijn verzoek tot een kloonscanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
Mail Danny maar voor een kloonscan. Ben van niemand een kloon, heb geen enkel ander account.
voederbietel en IfImJamesDeanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:07 schreef Stepperoller het volgende:
vAn wiE ZiJn GuUs_GeLuK2.0 eN iSaX eEn kLoON?!?
[ afbeelding ]
Die rukbunker van hem is nog deprimerender dan ik dacht.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:09 schreef Modus het volgende:
\o/
Goede vraag waarvan het antwoord totaal niet voor de hand ligt!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:07 schreef Stepperoller het volgende:
vAn wiE ZiJn GuUs_GeLuK2.0 eN iSaX eEn kLoON?!?
[ afbeelding ]
maar heeft de oude Guus wel toestemming gegeven?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:11 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Goede vraag waarvan het antwoord totaal niet voor de hand ligt!
oké braddiequote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:11 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die rukbunker van hem is nog deprimerender dan ik dacht.
uiteraardquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar heeft de oude Guus wel toestemming gegeven?
hopelijk nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom doe je iemand na die een permban heeft, hopelijk heb je een VPN aanstaan
Je weet niet wat je mist.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
eigenlijk niet, maar ik vermoed dat ik dat ook zo wil houden
Sluit braddie in je hart, het zal je goed doenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:22 schreef isax het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je niet meer welkom bent Braddie.
banaanvragen claimt dat NederlandseVlogger zijn kloon is en doet alsof hij per ongeluk is betraptquote:
oeiquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
banaanvragen claimt dat NederlandseVlogger zijn kloon is en doet alsof hij per ongeluk is betrapt
lijkt me sterk dat iemand dom genoeg kan zijn om op die manier betrapt te worden, maar so be it
Ja bustedquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:29 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
banaanvragen claimt dat NederlandseVlogger zijn kloon is en doet alsof hij per ongeluk is betrapt
lijkt me sterk dat iemand dom genoeg kan zijn om op die manier betrapt te worden, maar so be it
Het werd tijdquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:43 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Sharing is caring, mensen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij moet zelf ook wennen, hij laat nu precies genoeg tijd over na ''hallo allemaal'' om ''het is thebradge hier'' te zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:57 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik vrees dat mijn muscle memory voorlopig niet gaat wennen aan de nieuwe naam
The Artist Formerly Known As BradgeTV (TAFKAB) was idd beter geweest,quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:14 schreef Solotovski het volgende:
Nederlandse vlogger
Wat een gvd tyfusnaam man
zichzelf helemaal rebranden en dan meteen dezelfde oude foodreview content uitpompenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:14 schreef Solotovski het volgende:
Nederlandse vlogger
Wat een gvd tyfusnaam man
Hahaha maar echtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zichzelf helemaal rebranden en dan meteen dezelfde oude foodreview content uitpompen
Hij zou een merchstore moeten openen met dekbedhoezen met deze printquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:25 schreef Solotovski het volgende:
Heeft die ransaap nog nooit van een dekbedovertrek gehoord ofzo?
nu snap ik waarom hij vaak 3-4 dagen met 1 shirt doet, hij probeert die walmlucht van het matras op zijn lijf een beetje te maskeren met de iets minder erge walmlucht van zijn shirtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:25 schreef Solotovski het volgende:
Heeft die ransaap nog nooit van een dekbedovertrek gehoord ofzo?
het gaat inderdaad een tijdje duren voordat zijn kanaal tevoorschijn komt als je op NederlandseVlogger zoektquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:41 schreef Fcu030 het volgende:
Ik zou hebben gekozen voor De Grote Lage Landen Vlogger.
ik heb gelukkig iemand die me billenkoek geeft als ik om 23:30 een grote kleine medium pizza, kleine kapsalon, 2 friet en een colaatje bestelquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:45 schreef Tlaloc het volgende:
Ja jullie zitten wel te lachen maar hij woont tenminste wel op zichzelf
@:Dimachaerus
@:HermieHermann
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb gelukkig iemand die me billenkoek geeft als ik om 23:30 een grote kleine medium pizza, kleine kapsalon, 2 friet en een colaatje bestel
Gadverdamme wat een ranzig nestquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geilquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb gelukkig iemand die me billenkoek geeft als ik om 23:30 een grote kleine medium pizza, kleine kapsalon, 2 friet en een colaatje bestel
Ga eens een dekbedovertrek kopen joh ipv al die a merken vreetzooi manquote:
De triestheid, de leegte, de onzinnigheid, de kansloosheid, de uitzichtloze toekomst.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:09 schreef Modus het volgende:
\o/
Hier Gothic Cynthia de hele nacht uitwonenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:51 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij dat gedaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hier Gothic Cynthia de hele nacht uitwonen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij las hier de comments, en dacht "hmmm niet zo mooooooooi"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve op twitter dan. Vooralsnog.![]()
Alsof hij met die dikke vetpens van hem het langer dan 5 seconden vol houdtquote:Op woensdag 12 mei 2021 07:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Deel 2 & 3 staan op hetzelfde kanaal
gatverdamme wat een vies beeldscherm heeft die filmerquote:Op woensdag 12 mei 2021 07:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2021 07:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nou ja, de hele nacht uitwonen... echt een succes was het nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:31 schreef RedFever007 het volgende:
Hier Gothic Cynthia de hele nacht uitwonen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
"Hij hing een beetje half over de genotsgrot heen"
Behalve zn haarquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Hij zag er toen beter uit dan nu
Nu de hele dag een kanonharde pener!quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:04 schreef herverwijderd het volgende:
Het was een slecht idee die Gothic Cynthia video's zo vroeg 's morgens al te kijken.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 07:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij las hier de comments, en dacht "hmmm niet zo mooooooooi"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog lastiger zoeken, er zijn zo’n 450 andere kanalen die ook BradVlogs of Brad vlogs heten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve op twitter dan. Vooralsnog.
echt fantastiesquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Nog lastiger zoeken, er zijn zo’n 450 andere kanalen die ook BradVlogs of Brad vlogs heten.
Hey is dat niet de Nederlandse Vlogger?quote:Op woensdag 12 mei 2021 07:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, dat is compleet iemand anders, namelijk LevenMetBrad.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hey is dat niet de Nederlandse Vlogger?
Volgende week pas?quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week weer een ander naampje. Genot.
De tweet is al verwijderd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week weer een ander naampje. Genot.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
neDerLAndSe Vlogger.
Mensen die Bradley heten is niks Nederlands aan.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:45 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Totaal vernieuwend concept.
quote:Totaal vernieuwend concept.
Jammer, die naam is al bezet:quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:45 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Totaal vernieuwend concept.
We moeten wel in ons achterhoofd houden dat Bradge niet helemaal lekk.... uniek is natuurlijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:01 schreef Zipportal het volgende:
Ja, dat krijg je als iemand anders je kanaalnaam kan kapen met al dat verwijderen.
Nu een OPEN deur:
Braadpan houdt zich nooit aan de afspraken. Maar verwacht wel dat Snackbar Admiraal of New York Pizza binnen het tijdsvlak zijn eten komt brengen. Omdat er zeker betaald is?
Maar die donatiefilmpjes worden achteloos verwijderd.
[]Deur gesloten
Ja, wtf. Het is gewoon echt triest voor woorden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
De triestheid, de leegte, de onzinnigheid, de kansloosheid, de uitzichtloze toekomst.
Het moet geweldig zijn om Braddie te zijn![]()
Weinig tietquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:59 schreef Makrelis het volgende:
Jamie, 23 år og fra Sønderborg
[ afbeelding ]
Niks mis mee.quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Weinig tietHou wel van kleine borstjes maar deze zijn wel erg petit
Less = morequote:Op woensdag 12 mei 2021 14:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Weinig tietHou wel van kleine borstjes maar deze zijn wel erg petit
Het financiële gat van Brad.quote:
all the way to the bank om schoonmaak middel te kopen zodat hij zijn badkamer kan poetsenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Dat is nou echt een rijtje waar je tussen wil staan…
toen hij nog in zijn onderbroek keyboard zat te spelenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:14 schreef herverwijderd het volgende:
Oh jongens, straks is Bretsch beroemd en kunnen we allemaal opscheppen dat wij hem kenden toen hij nog een nobody was!
Anders kunnen we zijn dat hij abonnees kooptquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:17 schreef Zipportal het volgende:
Wel jammer dat we het aantal abonnees en likes/dislikes niet meer kunnen zien.
Erg zielig.
denk dat het een trolltwitter is, dat account volgt @onlogisch en @KingRoland dus is vast een van die VBL SC doetjesquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Dat is nou echt een rijtje waar je tussen wil staan…
Zal ook wel Twitter volgers kopen dan. Gelijk 100+quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anders kunnen we zijn dat hij abonnees koopt
Wtf hoe debiel kun je bestek vasthoudenquote:
dit is echt totaaaaaal andere content dat z'n voorgaande kanaal/kanalenquote:
een foodreview filmen met een camera van 750 euro en een microfoon van 200 euro en dan zeggen dat je een armoedige airfryer hebt door je skere wajongquote:
Nee, dit is de echte. Hij volgt die kneusjes omdat ze naar hem hebben getweet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk dat het een trolltwitter is, dat account volgt @:onlogisch en @:KingRoland dus is vast een van die VBL SC doetjes
Ik denk helemaal niet Brad ontoerekeningsvatbaar is omdat hij Wajong krijgt. Ik denk dat doordat ik af en toe z'n filmpjes heb bekekenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]
Het gaat niet meer gebeuren.
En dan boodschappen van de Spar reviewen, wat volgens mij de duurste supermarkt in Nederland is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een foodreview filmen met een camera van 750 euro en een microfoon van 200 euro en dan zeggen dat je een armoedige airfryer hebt door je skere wajong
Daar ben ik erg blij om want ik vond dat verwijderen steeds ontzettend vervelend.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]
Het gaat niet meer gebeuren.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk dat het een trolltwitter is, dat account volgt @:onlogisch en @:KingRoland dus is vast een van die VBL SC doetjes
Dit hoort allemaal bij de BradgeTV-fan experiencequote:Op woensdag 12 mei 2021 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar ben ik erg blij om want ik vond dat verwijderen steeds ontzettend vervelend.
Eet smakelijk. Ratatouille is toch met die overkill aan paprika?quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:38 schreef Makrelis het volgende:
Ik maak vandaag ratatouille weer 'ns een keer om restjes groenten op te maken.
ze geeft inderdaad vaccinsquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 3 wachtende voor me bij je moeder.
Nee, gewoon groenten die ik nog over heb met krielen alles uit de oven, maar klassiek is het met tomaat, aubergine, courgette en een zooi kruiden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 18:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Ratatouille is toch met die overkill aan paprika?
Stiekem hoop ik nog steeds dat er in het braddiepak een acteur zit die om 18u gewoon aan tafel aanschuift bij zijn vrouw en kinderen.quote:
Wendy van Dijk?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:52 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik nog steeds dat er in het braddiepak een acteur zit die om 18u gewoon aan tafel aanschuift bij zijn vrouw en kinderen.
En toch kijken hequote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef Rozevla het volgende:
HALLO IT’S THE BRADGE HIERRRRR
ONEE!!!! Ik gooi m’n kanaal weg!!!!!
Toch niet
Ja wel
Ik ga afvallen
Nee ik bestel patat en kapsalon
Nee laatste keer
Ik haat mezelf
Nee toch niet
Ik ga afvallen
Mislukt
Jezus wat word je toch moe van die gozer als je naar z’n filmpjes kijkt
Ja het is een soort van tv die te irritant is om te kijken, waarbij als je kijkt je bijna door het dak knalt van ongemakkelijkheid maar toch kijkt.quote:
En het feit dat mensen mij uitlachen en belachelijk maken? Sja, dat gebeurt bij #ReneLeBlanc ook en kijk hoe het hem vergaat. #ZangerRinus en #RapperSjors worde ook uitgelachen, all the way to the bank.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja het is een soort van tv die te irritant is om te kijken, waarbij als je kijkt je bijna door het dak knalt van ongemakkelijkheid maar toch kijkt.
En een soort van broadcast center opzetten wel, met dikke PC en allerlei zooi erbij?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met mes en vork eten heeft hij gewoon niet vanuit huis meegekregen
Hij geeft de mensen die hem al jaren kennen graag wat ze willen zienquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:08 schreef okselzweet het volgende:
Toch grappig dat hij in elk filmpje doet alsof er mensen zijn die hem niet kennen, terwijl 99% afkomstig is van dumpert/fok/autoweek en hem al jaren kent
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee is gewoon zo gemaakt door hem, Braddie wil nog steeds niet, hij is te narcistisch
Vanaf nu gaat het over mijquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kunnen we het geklets over Braddie een beetje centraal houden, oftewel hier in de SC?
Jajajajajjajajajaquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:15 schreef okselzweet het volgende:
Braddie en phoenyx lijken wel wat op elkaar eigenlijk.
Ergens wel. Alleen speelt phoenyx in de Keuken Kampioen Divisie en Braddie in de Eredivisiequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:15 schreef okselzweet het volgende:
Braddie en phoenyx lijken wel wat op elkaar eigenlijk.
Zoooquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Feniks-kneus mag de veters van Brad nog niet eens strikken.
Ja het is wel zo. Jij bent alleen niet zo viesranzig dik. Ook jezelf voor schut zetten op de interwebs en streamen voor fokkers past er ook wel bijquote:
Dat valt wel mee, anders hadden jullie er al wel als vliegen bovenop gezetenquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja het is wel zo. Jij bent alleen niet zo viesranzig dik. Ook jezelf voor schut zetten op de interwebs en streamen voor fokkers past er ook wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |