Die tim heeft t er maar druk meequote:
Jij bent TimvanTarrel?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
als iemand nog een vid mist, laat maar weten
Nee, ik ben iemand die zijn vlogs leuk vind maar omdat ze regelmatig verwijderd worden en ik niet continue kijk mis ik zo niets meerquote:
Kun je geen compilatie maken van alle hoogtepunten? Of van alle keren dat hij ‘en dat ziet er dan zo uit’ zegt.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:03 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Nee, ik ben iemand die zijn vlogs leuk vind maar omdat ze regelmatig verwijderd worden en ik niet continue kijk mis ik zo niets meer
Dudequote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
te veel moeitequote:Op maandag 10 mei 2021 21:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Kun je geen compilatie maken van alle hoogtepunten? Of van alle keren dat hij ‘en dat ziet er dan zo uit’ zegt.
Waarom zou je dit doen?quote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
omdat die tjap steeds vids verwijderd als ik ze nog niet gezien heb, is een gratis programma die youtube kanaals checked en zodra er iets nieuws is ze downloadquote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:24 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
omdat die tjap steeds vids verwijderd als ik ze nog niet gezien heb, is een gratis programma die youtube kanaals checked en zodra er iets nieuws is ze download
quote:Ja en @ potje; hij heeft al 2x op de wc zitten te drukken (een keer best behoorlijk lang), maar zonder succes.
Direct daarna wel de vloer van de woonkamer ondergezeken, maar goed...
@potjequote:Op maandag 10 mei 2021 21:30 schreef Modus het volgende:
Als man dit soort posts op Fok flikkeren![]()
[..]
Gaat dit over een huisdier of een kind?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat dat over zijn / haar kind?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:32 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Gaat dit over een huisdier of een kind?
Kind.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Gaat dat over zijn / haar kind?
Asos die zo over je bloedeigen kinderen praten...quote:
Dit is de compilatie die ik nodig heb in mijn levenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Kun je geen compilatie maken van alle hoogtepunten? Of van alle keren dat hij ‘en dat ziet er dan zo uit’ zegt.
Kweenie maar ik vind het sowieso apart om dat als man allemaal te vertellen. Is toch gewoon wijvenpraat.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Asos die zo over je bloedeigen kinderen praten...Doet mij meteen aan 4 handen op een buik denken waar zo'n ranzige tokkie zei dat haar baby weer de luier vol heeft gescheten. Praat normaal man.
Oh het is een man.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie maar ik vind het sowieso apart om dat als man allemaal te vertellen. Is toch gewoon wijvenpraat.
Miss is hij homoquote:Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie maar ik vind het sowieso apart om dat als man allemaal te vertellen. Is toch gewoon wijvenpraat.
Ik weet genoegquote:Op maandag 10 mei 2021 21:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ws wel, anders ga je niet in DTS posten.
Kunnen we het maar beter weer over Braddie gaan hebben ja.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 41 Het dodetopicspel #10337] Stoplicht curryquote:
Wat een verhalenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 41 Het dodetopicspel #10337] Stoplicht curry
Wanneer jij zindelijk bent komt je moeder het hopelijk posten.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Grote jongenquote:Op maandag 10 mei 2021 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wanneer jij zindelijk bent komt je moeder het hopelijk posten.
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
zou maar snel uitloggen en een mailtje met excuses sturen voordat je een permban krijgt voor het posten onder een kloon van gebandequote:Op maandag 10 mei 2021 21:01 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
OhDacht dat die niet gebanned was.
Tokkies behoren dan ook tot de laagste van het laatste volk wat er bestaatquote:Op maandag 10 mei 2021 21:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Asos die zo over je bloedeigen kinderen praten...Doet mij meteen aan 4 handen op een buik denken waar zo'n ranzige tokkie zei dat haar baby weer de luier vol heeft gescheten. Praat normaal man.
meloewa.rar?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Zal mijn archief ook eens posten binnenkort
bitterballen heb ik gemist habibo ik heb spijtquote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[ link | afbeelding ]
helaas, te laatquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zou maar snel uitloggen en een mailtje met excuses sturen voordat je een permban krijgt voor het posten onder een kloon van gebande
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |