all the way to the bank om schoonmaak middel te kopen zodat hij zijn badkamer kan poetsenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Dat is nou echt een rijtje waar je tussen wil staan…
toen hij nog in zijn onderbroek keyboard zat te spelenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:14 schreef herverwijderd het volgende:
Oh jongens, straks is Bretsch beroemd en kunnen we allemaal opscheppen dat wij hem kenden toen hij nog een nobody was!
Anders kunnen we zijn dat hij abonnees kooptquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:17 schreef Zipportal het volgende:
Wel jammer dat we het aantal abonnees en likes/dislikes niet meer kunnen zien.
Erg zielig.
denk dat het een trolltwitter is, dat account volgt @onlogisch en @KingRoland dus is vast een van die VBL SC doetjesquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Dat is nou echt een rijtje waar je tussen wil staan…
Zal ook wel Twitter volgers kopen dan. Gelijk 100+quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anders kunnen we zijn dat hij abonnees koopt
Wtf hoe debiel kun je bestek vasthoudenquote:
dit is echt totaaaaaal andere content dat z'n voorgaande kanaal/kanalenquote:
een foodreview filmen met een camera van 750 euro en een microfoon van 200 euro en dan zeggen dat je een armoedige airfryer hebt door je skere wajongquote:
Nee, dit is de echte. Hij volgt die kneusjes omdat ze naar hem hebben getweet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk dat het een trolltwitter is, dat account volgt @:onlogisch en @:KingRoland dus is vast een van die VBL SC doetjes
Ik denk helemaal niet Brad ontoerekeningsvatbaar is omdat hij Wajong krijgt. Ik denk dat doordat ik af en toe z'n filmpjes heb bekekenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]
Het gaat niet meer gebeuren.
En dan boodschappen van de Spar reviewen, wat volgens mij de duurste supermarkt in Nederland is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een foodreview filmen met een camera van 750 euro en een microfoon van 200 euro en dan zeggen dat je een armoedige airfryer hebt door je skere wajong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |