abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199354447
  maandag 10 mei 2021 @ 10:46:03 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199354460
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:41 schreef Isabeau het volgende: Ik moet even een vraag stellen die misschien voor iedereen super duidelijk is. Ik lees de laatste tijd steeds meer berichten over 'long covid'. Wordt daar mee bedoeld: 1. long = lang/langdurig (waarom dan in het Engels?) 2. long = orgaan waar je mee adem haalt
1

En waarom, omdat hip ofzo? Overgenomen vanuit een bepaalde hoek iig.
Ik erger me eraan iig :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199354499
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet even een vraag stellen die misschien voor iedereen super duidelijk is. Ik lees de laatste tijd steeds meer berichten over 'long covid'. Wordt daar mee bedoeld:
1. long = lang/langdurig (waarom dan in het Engels?)
2. long = orgaan waar je mee adem haalt
Ik ben dus niet de enige die dit zich afvroeg
  maandag 10 mei 2021 @ 10:49:11 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199354504
LONG Covid zou mij doen duiden op een afkorting, wat geen afkorting is.
Hoofdletters voor een Engelse term vind ik echt niet zinnig klinken

Het heet officieel in het Nederlands ook gewoon qua terminologie Lange COVID-19 of post-acute ziekte door SARS-Cov-19

Waarbij hier de hoofdletters wel voor afkortingen staan :P
pi_199354565
Ik deed even een teruglees:

- Ik las over en zag moederdagcadeau's. Ik ben wel een beetje jaloers op die bos bloemen van @Jagärtrut! O+

- Fijn dat je testuitslag negatief was @vlindertje89 !

- Ik las over poezels O+ En zag mooie foto's van @sigme en @Blues (Die gans en die aalscholver :D ) en @z80

- Lekker bezig geweest @Lucky_Strike ! Mijn vriend heeft gisteren toen ik aan het werk was ons balkon geschrobd en de ramen gezeemd. Daarna wel 60 muggen in huis }:| . We vermoeden dat ze onder de vlonders hun eitjes hebben gelegd.

- :* voor @Lonaa . Dat is inderdaad wel veel :{

= :* voor @Barreltje .

Wat betreft long covid... waarom heet dat niet chronische covid? (chronic in het Engels dan). Zo noemen we toch de meeste ziektes/aandoeningen die langer dan 3-4 dagen aanhouden? In de diergeneeskunde althans wel. (Zoals 'chronische niesziekte')

Verder; makkelijk met theeleuten mijn 3 uur van vandaag verdiend. Ik stond op de reservelijst. Vond het niet heel erg, want kleine locatie (gymzaal) en weinig afspraken. Amersfoort was gisteren echt een leuke locatie O+ Tof gebouw (Rijtuigenloods) en fijne, gezellige sfeer.

@Blues : ja inderdaad, er waren 2 vaccins over aan het einde van de avond. Dan kijken ze de lijst na en op basis van functie (prikker = meer risico ) en leeftijd kom je dan in aanmerking. Ik stond op nr 1 die avond. (Ook wel veel collega's die al eerder zijn gevaccineerd door ander beroep in de zorg e.d. )

Nu alleen een klein beetje spierpijn in de arm. Verder niks te klagen!
pi_199354627
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:52 schreef Candaasje het volgende:

Wat betreft long covid... waarom heet dat niet chronische covid? (chronic in het Engels dan). Zo noemen we toch de meeste ziektes/aandoeningen die langer dan 3-4 dagen aanhouden? In de diergeneeskunde althans wel. (Zoals 'chronische niesziekte')

Ik denk omdat chronisch impliceert dat het nooit meer over gaat, en dat weten ze ook nog weer niet..

Maar ik vind het ook een verwarrende term, ja.
pi_199354661
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:55 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik denk omdat chronisch impliceert dat het nooit meer over gaat, en dat weten ze ook nog weer niet..

Maar ik vind het ook een verwarrende term, ja.
Hm, ik dacht dat chronisch eerder 'langdurig/aanhoudend' betekent en dat het niet per se voor altijd hoeft te betekenen. Is wel wat men er misschien bij denkt, ik dacht het namelijk ook toen ik het een aantal keer hoorde bij aandoeningen die soms wel, soms niet te verhelpen waren. :)
pi_199354678
Hmmm kom er nu pas achter dat het over 2 dagen onze trouwdag is. Weet iemand nog leuke restaurants die menu's thuisbezorgen.
Ik kom zelf niet verder dan Ron Blaauw.
pi_199354750
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm, ik dacht dat chronisch eerder 'langdurig/aanhoudend' betekent en dat het niet per se voor altijd hoeft te betekenen. Is wel wat men er misschien bij denkt, ik dacht het namelijk ook toen ik het een aantal keer hoorde bij aandoeningen die soms wel, soms niet te verhelpen waren. :)
Een Google rondje leert me dat je gelijk hebt.
Dan misschien omdat het inderdaad wel die bijklank heeft voor veel mensen? :+
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm kom er nu pas achter dat het over 2 dagen onze trouwdag is. Weet iemand nog leuke restaurants die menu's thuisbezorgen.
Alvast gefeliciteerd! Restaurants kan ik je helaas niet aan helpen..

Nog maar 3 nachtjes slapen en dan komt er weer Sarabibier aan mijn deur *O*
  maandag 10 mei 2021 @ 11:04:28 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199354787
quote:

[..]

Chronisch is langdurig ja.

3-4 dagen bij dieren en erna is chronisch? Bij mensen worden wel iets andere tijdslijnen gebruikt, doorgaans na 6 weken klachten is iets chronisch.
Wat niet betekent dat het niet over kan gaan. Alhoewel dat wel verwarrend is vind ik qua semantiek.

En hopelijk weinig klachten na je vaccinatie. Ik werd dagen erna echt enorm ziek maar huisarts vermoedt door mijn autoimmuunziekte en niet door mijn goddelijke jonge lijf met sterk immuunsysteem :T
  maandag 10 mei 2021 @ 11:05:45 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199354802
quote:
Ja hier in de buurt maar daar heb je weinig aan daar :T
pi_199354825
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hier in de buurt maar daar heb je weinig aan daar :T
Dat is inderdaad iets te ver :)
Maar er een stukje voor rijden vind ik ook geen probleem.
Misschien dat @gcjoel iets weet :D

Dankjewel @vlindertje89 :) en ja bijna *O*
pi_199354842
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Chronisch is langdurig ja.

3-4 dagen bij dieren en erna is chronisch? Bij mensen worden wel iets andere tijdslijnen gebruikt, doorgaans na 6 weken klachten is iets chronisch.
Wat niet betekent dat het niet over kan gaan. Alhoewel dat wel verwarrend is vind ik qua semantiek.

En hopelijk weinig klachten na je vaccinatie. Ik werd dagen erna echt enorm ziek maar huisarts vermoedt door mijn autoimmuunziekte :T
Ja, begreep ik toen op de opleiding (paraveterinair). Ik weet niet of het echt zo strikt voor alle diersoorten geldt. Kan me voorstellen dat je bij een muis of hamster eerder over chronisch spreekt (in verband met hun levensspanne) dan bij een koe :P .

Ik hoop het ook :D. Vannacht wel onrustig geslapen want ik wist dat de wekker om 5:30 uur zou gaan. (Maar reservedienst, dus nouja, dat durfde ik dan wel aan qua mogelijk ziek worden.) maar verder alleen nog wat lichte spierpijn in mijn arm en de prikplaats voelt beurs als ik die aanraak. (*klopt snel af*). Maar wel lekker idee dat ik hem heb 8-) (Zeker omdat ik telkens zooooooo dichtbij mensen hun gezicht aan het werk ben. En we weten allemaal hoe schoon en goed die eigen mondmaskers zijn :+ )
  maandag 10 mei 2021 @ 11:13:02 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199354904
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, begreep ik toen op de opleiding (paraveterinair). Ik weet niet of het echt zo strikt voor alle diersoorten geldt. Kan me voorstellen dat je bij een muis of hamster eerder over chronisch spreekt (in verband met hun levensspanne) dan bij een koe :P .

Ik hoop het ook :D. Vannacht wel onrustig geslapen want ik wist dat de wekker om 5:30 uur zou gaan. (Maar reservedienst, dus nouja, dat durfde ik dan wel aan qua mogelijk ziek worden.) maar verder alleen nog wat lichte spierpijn in mijn arm en de prikplaats voelt beurs als ik die aanraak. (*klopt snel af*). Maar wel lekker idee dat ik hem heb 8-) (Zeker omdat ik telkens zooooooo dichtbij mensen hun gezicht aan het werk ben. En we weten allemaal hoe schoon en goed die eigen mondmaskers zijn :+ )
Ja zeker fijn idee!

Kennis van me is tandarts en heeft m nog niet, en hij is 60 geloof ik, voelt toch niet heel chill. Fijner met prik erin.

Ik werd trouwens gedesinfecteerd van tevoren, moest wel lachen om dat ritueel _O- :+
  maandag 10 mei 2021 @ 11:14:21 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199354930
Fijn, een mail met daarin 'volgende week neemt u deel aan het webinar'

Geen datum en geen tijd erbij... Uhmmm ok

Waarom is het toch zo moeilijk voor mensen om de meest basale shit in zo'n mail te pompen
pi_199354937
quote:

Fijn dat je een prik hebt gehad gisteren! Had je de leeftijd al bereikt of andere reden?
Heb geen idee hoe oud je bent hoor, je lijkt me in ieder geval nog LANG geen 60.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 10 mei 2021 @ 11:18:27 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355010
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Fijn dat je een prik hebt gehad gisteren! Had je de leeftijd al bereikt of andere reden?
Heb geen idee hoe oud je bent hoor, je lijkt me in ieder geval nog LANG geen 60.
Restvaccins bij priklocaties mogen aan (o.a.) GGD medewerkers gegeven worden
pi_199355034
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja zeker fijn idee!

Kennis van me is tandarts en heeft m nog niet, en hij is 60 geloof ik, voelt toch niet heel chill. Fijner met prik erin.

Ik werd trouwens gedesinfecteerd van tevoren, moest wel lachen om dat ritueel _O- :+
Oh ja zeker, helemaal als je telkens zo boven iemands luchtwegen hangt!

Oh, desinfectie mogen wij niet doen. Aspireren trouwens dus ook niet. (Ik zag het op de checklist voor de bekwaamheids-eisen staan.)
  maandag 10 mei 2021 @ 11:20:34 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355047
Bij mijn GGD locatie hier in Schiedam liep er zo'n mannetje al die oudjes te geinen door te vragen welk werk ze deden dat ze gevaccineerd werden.

Van die besjes van duidelijk 75+ zeggen 'nee hoor, ik kom hier vanwege mijn leeftijd, ik werk allang niet meer' 'hoe oud denkt u dat ik ben?' _O- :') _O-

Blijft toch mooi, lame ass humor
  maandag 10 mei 2021 @ 11:20:48 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_199355051
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:14 schreef Molo het volgende:
Fijn, een mail met daarin 'volgende week neemt u deel aan het webinar'

Geen datum en geen tijd erbij... Uhmmm ok

Waarom is het toch zo moeilijk voor mensen om de meest basale shit in zo'n mail te pompen
Dat zijn de zelfde mensen die zooi verkopen zonder merk/type of afmetingen te vermelden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199355068
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Haha, nee ik ben 31 (@derLudolf zou 41 zeggen ;) )

Omdat ik prikker ben sta ik bij de GGD bovenaan de lijst als het om restvaccins gaat. (Na mij komen de admins, host, etc.). Gaat dan binnen de prikkers ook wel op leeftijd.

Veel prikkers zijn al wel gevaccineerd hoor, zijn vaak al medewerkers uit de zorg. Eenmaal een vaccinatie gehad, kom ik nu ook in het 'gewone' systeem te staan voor de 2e.
  maandag 10 mei 2021 @ 11:21:42 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355069
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:20 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat zijn de zelfde mensen die zooi verkopen zonder merk/type of afmetingen te vermelden.
Pek en veren, echt hoor _O-
pi_199355142
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:20 schreef Molo het volgende:
Bij mijn GGD locatie hier in Schiedam liep er zo'n mannetje al die oudjes te geinen door te vragen welk werk ze deden dat ze gevaccineerd werden.

Van die besjes van duidelijk 75+ zeggen 'nee hoor, ik kom hier vanwege mijn leeftijd, ik werk allang niet meer' 'hoe oud denkt u dat ik ben?' _O- :') _O-

Blijft toch mooi, lame ass humor
:D Haha, tof dat!
pi_199355149
quote:
https://thuisuiteten.nl - Ik vind dit concept wel fijn om wat verder van huis te kunnen bestellen.
  maandag 10 mei 2021 @ 11:27:22 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199355163
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is inderdaad iets te ver :)
Maar er een stukje voor rijden vind ik ook geen probleem.
Misschien dat @:gcjoel iets weet :D

Dankjewel @:vlindertje89 :) en ja bijna *O*
restaurant Vesters hier vind ik geweldig, echt een aanrader. Moet je wel zelf nog een en ander doen. Maar daardoor heb je wel echt restaurant gevoel als je eet O+
pi_199355207
Laat ontbijt…vroege lunch… https://www.abc.net.au/ev(...)ramel-apple/12527122
‘Easy’ kun je schrappen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Candaasje op reservelijst is ter plekke? in Amersfoort als collega’s niet komen opdagen of een toestroom van mensen die willen, op Moederdag. :D (met andere plannen).
pi_199355218
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

https://thuisuiteten.nl - Ik vind dit concept wel fijn om wat verder van huis te kunnen bestellen.
Zal eens gaan kijken, dankjewel :)

quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

restaurant Vesters hier vind ik geweldig, echt een aanrader. Moet je wel zelf nog een en ander doen. Maar daardoor heb je wel echt restaurant gevoel als je eet O+
En dit ga ik ook even opzoeken ^O^
pi_199355262
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:30 schreef Sarabi het volgende:
Zal eens gaan kijken, dankjewel :)
Ik vond zelf Metro een aanrader. Betaalbaar maar toch uitgebreid en echt dat restaurantgevoel. Maar mijn keuzes zijn iets beperkt door vega, dus voor de niet-vega's zijn er misschien nog toffere opties.
pi_199355268
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:30 schreef AnneX het volgende:
‘Easy’ kun je schrappen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:Candaasje op reservelijst is ter plekke? in Amersfoort als collega’s niet komen oodagen of een toestroom van mensen die willen, op Moederdag. :D (met andere plannen).
Ja, reserve staan is wel even aanwezig zijn, kijken of er inderdaad vervanging/versterking nodig is, en anders weer naar huis (zoals nu). Maar ze sturen vanuit het uitzendbureau altijd wel veel reserve. Dit keer 3 (op een kleine locatie) en ik hoorde laatst ook van iemand dat er in Utrecht 17 reserve stonden :D
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 11:34:22 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199355273
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:52 schreef Candaasje het volgende:

Oh long op z'n Engels ipv op z'n Nederlands is dat dus. Lekker verwarrend :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199355281
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jup :Y Het is dat Isa het net aanhaalde, ik dacht ook dat het iets van covid was met extra longklachten ofzo :')
  maandag 10 mei 2021 @ 11:36:06 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355301
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Love you long time Covid
Love you, long time Covid
Love you long time, Covid

Alles kan :+
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 11:37:51 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199355336
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jup :Y Het is dat Isa het net aanhaalde, ik dacht ook dat het iets van covid was met extra longklachten ofzo :')
Ja precies, omdat het ook vooral longproblemen zijn die je er aan overhoudt.

Snapt men m'n afkeer van onnodig gebruik van het Engels nu enigszins? ;)
  maandag 10 mei 2021 @ 11:38:00 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355339
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja het is ook echt niet handig dat media en ook gepositioneerde mensen dit gaan gebruiken

Je hebt bijvoorbeeld tuberculose en longtuberculose, specifiek duidelijk aangeduid dat het in de long plaats vindt.

Ga dan niet nu long Covid roepen als dat je iets anders is, arggg

Langdurige Covid(klachten), hoppa, snapt iedereen
  maandag 10 mei 2021 @ 11:38:44 #35
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199355353
Al zijn die langdurige klachten dan weer vaak... georiënteerd op de longen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 11:39:01 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199355360
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Love you long time Covid
Love you, long time Covid
Love you long time, Covid

Alles kan :+
Iedereen doet het

SPOILER
  maandag 10 mei 2021 @ 11:39:26 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355368
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja precies, omdat het ook vooral longproblemen zijn die je er aan overhoudt.

Snapt men m'n afkeer van onnodig gebruik van het Engels nu enigszins? ;)
'Mooie' is eigenlijk hieraan nog dat je niet met name longklachten overhoudt, maar belastbaarheidsklachten, cognitieve en angstklachten en dat longbeperkingen daarin een kleinere rol spelen

Nog verwarrender
pi_199355369
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:
Al zijn die langdurige klachten dan weer vaak... georiënteerd op de longen..
Ik dacht dat vooral extreme vermoeidheid vaak genoemd werd.
  maandag 10 mei 2021 @ 11:40:12 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355381
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Iedereen doet het

SPOILER
Robert Long Covid

Oh helllll :+
  maandag 10 mei 2021 @ 11:41:45 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199355405
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik dacht dat vooral extreme vermoeidheid vaak genoemd werd.
Om mij heen drie die dat aandragen, en waarbij de oorzaak in de longen zit. Komt gewoon te weinig O2 binnen tijdens inspanning. Testje met kleine portable O2 voorziening hielp enorm, maar is niet iets wat je (zoals bv in Japan) even laagdrempelig aanschaft.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 10 mei 2021 @ 11:44:32 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355460
Het ging hier toch tijdje terug over Beppy cups?

Echt, briljant filmpje over seks met die cup in. Mooi, zoals het gewoon ís _O_

pi_199355486
Bij mij duurde het ook even voordat het begrip long covid een plek had.
Long covid heeft dus raakvlakken met CVS/ME.
( chronisch vermoeidheidssyndroom https://www.psyq.nl/somatiek-psyche/chronische-vermoeidheid)
  maandag 10 mei 2021 @ 11:46:49 #43
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199355503
quote:
‘Easy’ kun je schrappen.

SPOILER
Oeh O+

@Candaasje, dat zou een goede verklaring voor de muggen bij jullie zijn. Dan is dat mysterie ook weer opgelost.

Over je reservediensten: Ik zou er niet te enthousiast over doen bij het uitzendbureau. Voor je het weet krijg je ze alleen maar. Ik ben planner en intercedente geweest op een uitzendbureau. Dat soort diensten willen de meesten niet dus zodra iemand enthousiast is, krijgt die de diensten.
Spoilers!
pi_199355504
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:41 schreef fietsie het volgende:
Om mij heen drie die dat aandragen, en waarbij de oorzaak in de longen zit. Komt gewoon te weinig O2 binnen tijdens inspanning. Testje met kleine portable O2 voorziening hielp enorm, maar is niet iets wat je (zoals bv in Japan) even laagdrempelig aanschaft.
Ahja, dat klinkt ook wel logisch.
  maandag 10 mei 2021 @ 11:47:55 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199355520
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:45 schreef AnneX het volgende:
Bij mij duurde het ook even voordat het begrip long covid een plek had.
Long covid heeft dus raakvlakken met CVS/ME.
( chronisch vermoeidheidssyndroom https://www.psyq.nl/somatiek-psyche/chronische-vermoeidheid)
Overeenkomsten, ja, zelfde hoek, weet ik niet.

Maar moet nog grondig onderzoek naar gedaan worden
pi_199355548
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oeh O+

@:Candaasje, dat zou een goede verklaring voor de muggen bij jullie zijn. Dan is dat mysterie ook weer opgelost.

Over je reservediensten: Ik zou er niet te enthousiast over doen bij het uitzendbureau. Voor je het weet krijg je ze alleen maar. Ik ben planner en intercedente geweest op een uitzendbureau. Dat soort diensten willen de meesten niet dus zodra iemand enthousiast is, krijgt die de diensten.
Haha, true. Ik vond het dit keer niet zo erg omdat ik een beetje bang was voor mogelijke bijwerkingen. Maar ik heb het er verder met het uitzendbureau ook niet over :) Dat gaat allemaal digitaal.

Ik ben nu aan het worstelen met hoeveel uur ik precies mag rekenen en welke toeslagen :') Das ingewikkelder dan het werk zelf.
pi_199355631
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Haha, nee ik ben 31 (@:derLudolf zou 41 zeggen ;) )

Omdat ik prikker ben sta ik bij de GGD bovenaan de lijst als het om restvaccins gaat. (Na mij komen de admins, host, etc.). Gaat dan binnen de prikkers ook wel op leeftijd.

Veel prikkers zijn al wel gevaccineerd hoor, zijn vaak al medewerkers uit de zorg. Eenmaal een vaccinatie gehad, kom ik nu ook in het 'gewone' systeem te staan voor de 2e.
Ah fijn zeg.
Volgens mij hadden ze nog veel mensen nodig toch 8-)
Naja, ik verwacht (hoop) dat het nu snel gaat dus dat ik binnen 2 maanden ook word opgeroepen.
pi_199355664
quote:
‘Easy’ kun je schrappen.

SPOILER
@:Candaasje op reservelijst is ter plekke? in Amersfoort als collega’s niet komen opdagen of een toestroom van mensen die willen, op Moederdag. :D (met andere plannen).
Ziet er wel goed uit, zoals het plaatje :)
pi_199355849
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit, zoals het plaatje :)
Ja, het plaatje 🤪

Heb je een leuke Moederdag gehad bij je ouders?
Gaat het goed met je vader eigenlijk?
Er komt zo veel voorbij hier, dat sommige (ook belangrijke) zaken op de achtergrond raken.
  maandag 10 mei 2021 @ 12:14:52 #50
63722 z80
I fink you freaky
pi_199356020
Kreis-Kleve nu driedagen onder de 100 indexwaarde. Echter zaterdag en zondag tellen niet mee. 8)7
Indien ze dit keer wel aan de afspraak houden kan er vanaf donderdag weer wat meer hier. En is de avondklok er ook weer af.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')