"kleine friet"quote:Op zondag 9 mei 2021 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kleine friet en twee snacks. Maar meestal maken we de friet zelf de laatste maanden, dan zit ik toch wel aan 350g.
quote:Op zondag 9 mei 2021 20:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
"kleine friet"
Lucky strikes frietje:
[ afbeelding ]
Eenderde van dit en één snack erbij (vroeger tweequote:Op zondag 9 mei 2021 20:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
"kleine friet"
Lucky strikes frietje:
[ afbeelding ]
Kipcorns zijn echt de ultieme teleurstelling. Iets waar je enorm naar uitkijkt om vervolgens na de eerste hap te moeten constateren dat het eigenlijk gewoon niet te vreten is. Het enige wat nog rest is om het aan de hond te geven. Waarvan ik er gelukkig twee heb aangezien de eerste er ook niets van moet weten. De tweede vergeef ik het, die zou een broodje met stront nog opvreten. En als de honden er al amper brood van lusten..quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:28 schreef KroketBroodje het volgende:
Grote friet oorlog met een kipcorn en een pittige bamiblok. Die friet oorlog gaat meestal niet op.
Praktisch alle friettenten hier zijn al heel lang overgegaan op plantaardig vet. Vraag je waarom zeggen ze dat het gezonder isquote:Op donderdag 20 mei 2021 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar dat doe ik eigenlijk niet meer. Ik vind steeds meer dat als ik friet eet het dan ook echt goed moet zijn, bintjes in ossenwit. De snackbar die nu dichtbij zit heeft dan ook nog smakeloze aardappelen met patatkruiden, dat is me echt te min.
Los van dat het idee dat plantaardig gezonder is dan dierlijk nogal dubieus is.quote:Op donderdag 20 mei 2021 23:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Praktisch alle friettenten hier zijn al heel lang overgegaan op plantaardig vet. Vraag je waarom zeggen ze dat het gezonder isALS IK GEZOND WIL ETEN KOM IK HIER NIET!!!!
![]()
Ik snap wel dat we hier geen echte Belgische friet (laten we de Walen niet tekort doen) hebben. Dat is best wel een specialiteit met logistieke kwesties namelijk. Maar ik zit in een levensfase dat friet halen in het weekmenu moet passen zeg maar. Dan moet het ook echt goed zijn. Klassieke Hollandse snackbar is op zich goed genoeg ook vanwege de berehap, loempia's en kroketten, maar dan moet je wel gewoon goede Nederlandse dunne friet hebben die geen 'patatkruiden' nodig hebben.quote:Is natuurlijk gewoon een geldkwestie. Net als dat je 9 van de 10 keer frietsaus krijg als je om mayo vraagtScheelt toch een tientje per emmer in de inkoop en blijkbaar vind de gemiddelde klant het wel best. Gelukkig zit er nog wel 1 goede op een kilometer of 5, daar ga ik dan wel eens in de zoveel tijd heen. De 10+ die dichterbij zitten laat ik voor wat ze zijn
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan bak ik zelf wel even wat dikke plakken Maltezer in boter of ganzenvet met D&L mayo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |