Bizar, xG zegt dat de uitslag precies andersom had horen te zijn.quote:
Krijgt je voor een pingel een xG van drie? Die andere kansen heb ik even gemist.quote:
Nee, hij probeert de storm van kritiek te sussen.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Advocaat![]()
Zou hij dit echt oprecht menen, dit kan toch niet joh.
De prestaties van Advocaat komen in het rijtje Verbeek en Been. Compleet door mand gevallen.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, hij probeert de storm van kritiek te sussen.
Als je ziet hoeveel ruimte de tegenstander iedere keer heeft bij balverlies, zo kan je je team echt niet organiseren
Hij is te lang gebleven.. Eerste half jaar ging lekker toch?quote:Op zondag 9 mei 2021 17:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De prestaties van Advocaat komen in het rijtje Verbeek en Been. Compleet door mand gevallen.
Situatie waar de pingel uit komt zijn 2 schoten die voor 0,7 tellen, pingel daarna 0,81. Laatste minuut Jorgensen was ook nog een grote.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Krijgt je voor een pingel een xG van drie? Die andere kansen heb ik even gemist.
En toen het geluk ook wel aan zijn kont hangen hoor.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij is te lang gebleven.. Eerste half jaar ging lekker toch?
Wel apart dat xG > 1 kan zijn voor sommige situaties. Eigenlijk zou je nooit meer dan 1 xG moeten kunnen verdienen waar je ook niet meer dan 1 doelpunt kon scoren.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Situatie waar de pingel uit komt zijn 2 schoten die voor 0,7 tellen, pingel daarna 0,81. Laatste minuut Jorgensen was ook nog een grote.
Grootste kans was natuurlijk het over de bal maaien van die Texeira. Die tel je dan weer niet mee omdat geen schot.
Hou toch opquote:Op zondag 9 mei 2021 17:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De prestaties van Advocaat komen in het rijtje Verbeek en Been. Compleet door mand gevallen.
Het is een stuk betere statistiek dan schoten (op doel). Daar blijft het ook wel bij.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel apart dat xG > 1 kan zijn voor sommige situaties. Eigenlijk zou je nooit meer dan 1 xG moeten kunnen verdienen waar je ook niet meer dan 1 doelpunt kon scoren.
Ja geweldig om meteen een beeld te krijgen welke partij 'goed weg kwam'.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een stuk betere statistiek dan schoten (op doel). Daar blijft het ook wel bij.
Advocaat hoort inmiddels echt wel thuis in het rijtje Verbeek/Been/Stam als één van de allerslechtste Feyenoordtrainers ooit. Ik ben zelfs bijna op het punt dat ik hem nog onder Been plaats.quote:
Been verloor met 10-0. Dat is écht het dieptepunt uit de historie van Feyenoord.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Advocaat hoort inmiddels echt wel thuis in het rijtje Verbeek/Been/Stam als één van de allerslechtste Feyenoordtrainers ooit. Ik ben zelfs bijna op het punt dat ik hem nog onder Been plaats.
Ja, eens hoor. Alleen over het hele seizoen gezien walg ik net zoveel van Advocaat en dit Feyenoord als toen van Been en zijn team. Vooral hoe Advocaat zich opstelt in de media trek ik echt ontzettend slecht, wat een verschrikkelijk man is het toch ook.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Been verloor met 10-0. Dat is écht het dieptepunt uit de historie van Feyenoord.
Die won nog een bekertjequote:Op zondag 9 mei 2021 17:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Been verloor met 10-0. Dat is écht het dieptepunt uit de historie van Feyenoord.
quote:Lucas Pratto is de rest van het seizoen uitgeschakeld. De voet van Argentijn klapte in de verloren Klassieker dubbel na een sliding. Bij onderzoek in het ziekenhuis is er een breuk geconstateerd. Daaraan wordt hij zondag nog geopereerd.
Dan ben je niet goed bij je hoofd. Geeft niets verder.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Advocaat hoort inmiddels echt wel thuis in het rijtje Verbeek/Been/Stam als één van de allerslechtste Feyenoordtrainers ooit. Ik ben zelfs bijna op het punt dat ik hem nog onder Been plaats.
Het tweede seizoen wel inderdaad. Ik had al m'n twijfels bij die verlenging vorig jaar, maar destijds voelde het als een veilige keus.quote:Op zondag 9 mei 2021 17:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Kan Advocaat het bij jou niet fout doen? Hoe verklaar je die slechte prestaties met ongeveer dezelfde selectie als vorig seizoen?quote:
Ok, Krabby.quote:
Als mens kan Advocaat niet zoveel fout doen bij mij nee. Als trainer is het precies wat je er van kon verwachten; met matig materiaal matig presteren. Vorig jaar perfect, mede dankzij belachelijk veel geluk. Dit jaar verschrikkelijk, onder andere door blessures begin van het seizoen, daarna een selectie die niet meer wil en ook niet meer kan.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan Advocaat het bij jou niet fout doen? Hoe verklaar je die slechte prestaties met ongeveer dezelfde selectie als vorig seizoen?
De methode Advocaat werkt gewoon maar kort.
beker van België en kampioen eerste divisiequote:Op zondag 9 mei 2021 18:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die heeft nooit wat gewonnen als trainer
Betere tactiek ? Inpassen van jeugdspelers ? Geen Botteghin meer en hopelijk geen Ferquote:Op zondag 9 mei 2021 18:30 schreef Marius95 het volgende:
Waar is dat trouwens op gebaseerd dat velen denken dat het onder Slot beter zal gaan. AZ doet het nu niet minder dan onder Slot, AZ heeft dus gewoon een goed elftal, waar iedere trainer wat mee zal kunnen. Ik denk dat er weer een veel te hoog verwachtingspatroon ontstaat bij Feyenoord.
Is inderdaad geen geweldige selectie, maar valt wel meer uit te halen hoor (zie vorig jaar). En zit ook totaal geen idee achter. Dat mag je hem aanrekenen.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
Advocaat is geen goede trainer, maar hij had een matige selectie waar je vierde of vijfde mee kan worden. Vergelijkbare selectie als Vitesse, slechter dan de Top 3.
Feit is wel dat je beste speler af en toe cruciale wedstrijden voor je verliest door een rode kaart te pakken en het daarna in elkaar stort.
quote:
Dat verwijzen naar vorig jaar is ook lekker makkelijk. Belachelijk veel geluk gehad.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Is inderdaad geen geweldige selectie, maar valt wel meer uit te halen hoor (zie vorig jaar). En zit ook totaal geen idee achter. Dat mag je hem aanrekenen.
Belachelijk veel geluk? Dat viel best mee.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat verwijzen naar vorig jaar is ook lekker makkelijk. Belachelijk veel geluk gehad.
Uiteindelijk presteerde je toen boven je kunnen, dit jaar een beetje onder je kunnen. Advocaat is geen wereldtrainer, al helemaal niet met een kut selectie die ook nog eens totaal niet op 1 lijn zit met hem.
is die dikke Argentijn nog ingevallen?quote:
Erg jammer.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx wat is jouw mening dat generationalpha zijn account heeft verwijderd?
Nooit meer xG
Dat viel helemaal niet mee, dat kwam zo'n beetje nog vaker in de media dan het 'ongeslagen' verhaaltje.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Belachelijk veel geluk? Dat viel best mee.
Advocaat is niet zo’n goede trainer (tactisch heel matig zelfs) en het elftal is medium. Dan krijg je dit. Maar dat geleuter dat dit het maximale is ben ik wel een beetje zat.
Oh, nou dan zal het wel zo zijn ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat viel helemaal niet mee, dat kwam zo'n beetje nog vaker in de media dan het 'ongeslagen' verhaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |