3, gok ik zo...quote:Op zondag 9 mei 2021 16:25 schreef fetX het volgende:
Dieptriest. Nog 3, misschien 4 wedstrijden afzien.
Ik gun het Robben dan weer wel, op de één of andere manierquote:Op zondag 9 mei 2021 16:29 schreef Haringkop het volgende:
Gelukkig krijgen we de play-offs nog. Word je nog even weggespeeld door Groningen of Heracles
Meer dan onze eigen ploeg op dit momentquote:Op zondag 9 mei 2021 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik gun het Robben dan weer wel, op de één of andere manier
Hoe triest het ook is, kloptquote:Op zondag 9 mei 2021 16:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Meer dan onze eigen ploeg op dit moment -O_
quote:Op zondag 9 mei 2021 16:32 schreef onlogisch het volgende:
De idioten die ooit een voorstander zijn geweest van het terughalen van Fer
quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.
Gelukkig is het maar 1 wedstrijd als je verliest.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:29 schreef Haringkop het volgende:
Gelukkig krijgen we de play-offs nog. Word je nog even weggespeeld door Groningen of Heracles
Feyenoord - Dordrecht zou vandaag l ook 0-3 zijn geworden waarschijnlijkquote:Op zondag 9 mei 2021 16:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik verwachtte er niets van en toch nog teleurgesteld.
Zelden een team op halve kracht zo makkelijk een wedstrijd zien winnen. Laat staan de Klassieker in de Kuip. En alles wat fout kon gaan ging ook nog fout. Leek wel gescript.
Dit wordt toch gewoon nog 3x verlies vanaf nu?
quote:"Ik vind dat het elftal wel een reactie heeft gegeven."
Advocaatquote:"Dat gebeurt te veel dit seizoen: balverlies, waarna wij door de snelheid van de tegenstander een goal tegen krijgen. Ze hebben wel keihard gewerkt, ik kan niet kwaad op ze zijn. Na ADO wel, maar vandaag hebben ze alles gegeven. En de goals voor Ajax vielen wel heel gelukkig."
Geen woord aan gelogenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Advocaat![]()
Zou hij dit echt oprecht menen, dit kan toch niet joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |