abonnement Unibet Coolblue
pi_199355524
Ik ben niet echt verbaasd. Rationeel zat ik wel op deze mol, maar ik kon bijna niet geloven dat Sven dan blijkbaar echt zo'n sukkel is die niks goed doet! Wat is dat dan echt een rare kerel!

Lennart deed eigenlijk vaak meer goed dan Sven of Philip. Zoals in de vorige aflevering waar hij "slipje" zei terwijl Sven er maar niet op kwam. Maar dan deed hij toch ook soms dingen verkeerd. Vaak van die dingen die vooraf waren afgesproken of ingestudeerd, zoals met de hypnose, dat "euh" zeggen na 1 seconde, etc. Het leek erop dat hij eigenlijk vaak toch wel zijn best deed en dan op bepaalde momenten saboteerde, waar hij van wist dat hij dat ongemerkt kon doen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_199355635
Volgende week wordt ook de mol van de afvallers bekend:
https://www.goplay.be/vid(...)langverwachte-reunie
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_199355638
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:47 schreef trui het volgende:

[..]

Ik vond Jasmien helemaal niet oervervelend hoor. Het is toch gewoon leuk dat ze allemaal verschillend zijn? Kijkers stellen soms ook wel onmogelijke eisen aan wat kandidaten allemaal in huis moeten hebben, vind ik.
Gelukkig vinden we allemaal ook andere mensen leuk of niet leuk, anders zou het saai worden.

Sven vond ik ook niet leuk, veel te passief. Daarom ben ik blij dat Lottiepoes gewonnen heeft en Lennart de Mol blijkt te zijn, had geen betere uitslag kunnen bedenken.
  maandag 10 mei 2021 @ 11:56:24 #104
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199355706
Misschien is het dan meer de manier waarop je over deze mensen schrijft die mij stoort. Het zijn toch gewoon mensen, die ook hier kunnen meelezen. Zou jij het leuk vinden om besproken te worden als 'oervervelend'?
in de haak.
  maandag 10 mei 2021 @ 12:05:47 #105
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199355887
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben niet echt verbaasd. Rationeel zat ik wel op deze mol, maar ik kon bijna niet geloven dat Sven dan blijkbaar echt zo'n sukkel is die niks goed doet! Wat is dat dan echt een rare kerel!

Lennart deed eigenlijk vaak meer goed dan Sven of Philip. Zoals in de vorige aflevering waar hij "slipje" zei terwijl Sven er maar niet op kwam. Maar dan deed hij toch ook soms dingen verkeerd. Vaak van die dingen die vooraf waren afgesproken of ingestudeerd, zoals met de hypnose, dat "euh" zeggen na 1 seconde, etc. Het leek erop dat hij eigenlijk vaak toch wel zijn best deed en dan op bepaalde momenten saboteerde, waar hij van wist dat hij dat ongemerkt kon doen.
Ik denk ook dat Sven sommige dingen toch haast wel opzettelijk verkeerd deed om de verdenking op zich te laden. En ja, knap gedaan van Lennart, dat af en toe juist heel erg zijn best doen. Maar wel erg lastig voor ons als mollenzoekers.
in de haak.
  maandag 10 mei 2021 @ 12:07:21 #106
279824 Mansjester
City>United
pi_199355912
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 23:45 schreef PeterKelder het volgende:
Laten we wel wezen: als je als Mol tot aan de finale niet verdacht wordt door je mede-kandidaten, dan doe je toch iets goed.

Of hij molt niet meer dan elk andere kandidaat, waardoor ze nooit kunnen weten wie de mol is.
  maandag 10 mei 2021 @ 12:36:15 #107
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199356341
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:07 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Of hij molt niet meer dan elk andere kandidaat, waardoor ze nooit kunnen weten wie de mol is.
Ik denk inderdaad dat Lennart geluk had dat met name Philip en Sven zichzelf zo verdacht aan het maken waren, dat hij extra onopvallend te werk kon gaan.
  PR en moderator maandag 10 mei 2021 @ 12:40:05 #108
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_199356396
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 07:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik heb geen totaal shots gezien van Gilles, spelend op de vleugel.
Alleen wat front en back shots en zijn handen die wat toetsen indrukte... :P
In het shot achter zijn schouder zag je dat hij wel kundig zelf speelde :Y
Ik denk dat met mijn eigen pianoskills wel te herkennen en denk niet dat ze het zouden doen als hij niet zelf kan spelen, maar who knows :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 10 mei 2021 @ 12:43:27 #109
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199356445
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:40 schreef Moira het volgende:

[..]

In het shot achter zijn schouder zag je dat hij wel kundig zelf speelde :Y
Ik denk dat met mijn eigen pianoskills wel te herkennen en denk niet dat ze het zouden doen als hij niet zelf kan spelen, maar who knows :D
Het zou ook een extreem rare scène zijn geweest als Gilles daar zit te acteren terwijl ze een bandje van een piano starten en stoppen. Als Gilles niet kon spelen, was-ie nooit achter die piano gaan zitten.
pi_199356447
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:53 schreef Felagund het volgende:
Volgende week wordt ook de mol van de afvallers bekend:
https://www.goplay.be/vid(...)langverwachte-reunie
Trouwens, ik denk dat die kandidaat die tegen Annelotte de hoepels in de koffers moeste duwen, zou wel de alternatieve mol kunnen zijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 10 mei 2021 @ 12:44:50 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199356471
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:43 schreef Felagund het volgende:

[..]

Trouwens, ik denk dat die kandidaat die tegen Annelotte de hoepels in de koffers moeste duwen, zou wel de alternatieve mol kunnen zijn.
Die is dan helemaal naar Berlijn gekomen voor een shot van 30 seconden?
pi_199356511
quote:
5s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Die is dan helemaal naar Berlijn gekomen voor een shot van 30 seconden?
Misschien was hij/zij er al de hele tijd? In het shot leek of ze hem/haar herkenden. (Kan zo in elkaar gezet zijn natuurlijk om dat te suggereren).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 10 mei 2021 @ 12:50:33 #113
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199356547
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:48 schreef Felagund het volgende:

[..]

Misschien was hij/zij er al de hele tijd? In het shot leek of ze hem/haar herkenden. (Kan zo in elkaar gezet zijn natuurlijk om dat te suggereren).
Lijkt me logischer als het gewoon een productiemedewerker of iemand van het hotel ofzo was.
pi_199356681
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:48 schreef Felagund het volgende:

[..]

Misschien was hij/zij er al de hele tijd? In het shot leek of ze hem/haar herkenden. (Kan zo in elkaar gezet zijn natuurlijk om dat te suggereren).
Dat was Jens.
pi_199357110
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:56 schreef trui het volgende:
Misschien is het dan meer de manier waarop je over deze mensen schrijft die mij stoort. Het zijn toch gewoon mensen, die ook hier kunnen meelezen. Zou jij het leuk vinden om besproken te worden als 'oervervelend'?
Het zou mij werkelijk geen ene snars uitmaken. Al vind je mij de grootste gek op aarde, succes ermee.

Maar ik vind iemand "oervervelend" noemen een hele nette duiding van iemand die ik niet leuk vind. Het is niet dat ik iemand compleet afzaag of zeg dat iemand geen goed mens is?
pi_199357170
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:43 schreef Felagund het volgende:

[..]

Trouwens, ik denk dat die kandidaat die tegen Annelotte de hoepels in de koffers moeste duwen, zou wel de alternatieve mol kunnen zijn.
Dat lijkt mij zeer onrealistisch. Ze hebben, verwacht ik, al hemel en aarde moeten bewegen om het seizoen überhaupt op te kunnen nemen. Er gelden al maanden reisbeperkingen tussen landen en het feit dat er amper tot geen interactie was met lokale bewoners laat wel zien er streng gekeken is naar wat er mogelijk is. Om dan iemand even heen en weer te laten reizen voor een simpel opdrachtje van een paar minuten dat geloof ik niet.
pi_199357203
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben niet echt verbaasd. Rationeel zat ik wel op deze mol, maar ik kon bijna niet geloven dat Sven dan blijkbaar echt zo'n sukkel is die niks goed doet! Wat is dat dan echt een rare kerel!

Lennart deed eigenlijk vaak meer goed dan Sven of Philip. Zoals in de vorige aflevering waar hij "slipje" zei terwijl Sven er maar niet op kwam. Maar dan deed hij toch ook soms dingen verkeerd. Vaak van die dingen die vooraf waren afgesproken of ingestudeerd, zoals met de hypnose, dat "euh" zeggen na 1 seconde, etc. Het leek erop dat hij eigenlijk vaak toch wel zijn best deed en dan op bepaalde momenten saboteerde, waar hij van wist dat hij dat ongemerkt kon doen.
Eerste finaleopdracht ook ruim het meeste geld.
Ja hij zei de componisten verkeerd maar Sven wist er toch 0. :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 10 mei 2021 @ 14:09:46 #118
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_199357647
Vergeet niet dat de mol ook af en toe van de productie de opdracht krijgt om geld op te halen. Dat de productie Lennart bij de bom-opdracht heeft moeten saboteren door zijn eten pittiger te maken zegt volgens mij best veel. Je hebt in een seizoen altijd 1 of 2 kandidaten die klunzig zijn of het niet erg vinden als een opdracht mislukt.

Ik heb in ieder geval super veel zin in volgende week. Ik vind het een super tof seizoen en ik begon de groep juist steeds leuker te worden. Jasmien vond ik juist lekker fanatiek. Phillip een grote kluns maar wel iemand die goed bedoelt. En Sven een tikkie macho man die steeds meer zichzelf openstelde. De laatste "grouphug" kon hij volgens mij bijna waarderen :D En alle kandidaten doen zelf ook stomme dingen, sommigen wat meer dan anderen. Maar dat maakt de zoektocht naar de persoon die dat bewust doet juist moeilijker en leuker (vind ik).

Zin in volgende week *O* *O* *O* *O*
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_199357695
quote:
2s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

Lijkt me logischer als het gewoon een productiemedewerker of iemand van het hotel ofzo was.
Dit is Jens!!!
  maandag 10 mei 2021 @ 14:18:58 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_199357764
Met medekandidaten als Sven en Philip wordt het je als Mol ook wel makkelijk(er) gemaakt...

Ben nu wel benieuwd wie er i.p.v. Sven wel met Lottiepoes hoelahoeps in een koffer heeft lopen proppen.
Zou dat alsnog de Mol geweest kunnen zijn?
pi_199357941
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:37 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat lijkt mij zeer onrealistisch. Ze hebben, verwacht ik, al hemel en aarde moeten bewegen om het seizoen überhaupt op te kunnen nemen. Er gelden al maanden reisbeperkingen tussen landen en het feit dat er amper tot geen interactie was met lokale bewoners laat wel zien er streng gekeken is naar wat er mogelijk is. Om dan iemand even heen en weer te laten reizen voor een simpel opdrachtje van een paar minuten dat geloof ik niet.
Dat is wel een goed punt inderdaad, ik denk dat ze daarmee weinig risico zullen hebben genomen. Maar dan ben ik benieuwd wie het wel was, voor Jens geldt hetzelfde probleem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 mei 2021 @ 14:50:48 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199358269
die
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Fantastisch laatste shot trouwens, vanuit die eindlocatie Berlijn in _O_.
drone die naar buiten vloog en dan nog even naar binnen keek waar ze stonden O+ wat een episch beeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 mei 2021 @ 14:53:29 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199358305
quote:
5s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Die is dan helemaal naar Berlijn gekomen voor een shot van 30 seconden?
inderdaad, die vervolgens in de bubbel van de kandidaten wordt toegelaten..... dat risico gaan ze echt nemen. Zelfs Giles stond tot en met einde op afstand van de kandidaten omdat ze in een andere bubbel zaten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 10 mei 2021 @ 15:04:22 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199358493
Als je de 'achter de schermen - deel 2' compilatie hebt bekeken: wel wat vreemd dat die familieleden/geliefden die op bezoek mochten komen gewoon samen in 1 auto zaten, en daarna ook dicht bij elkaar, veelal zonder mondkapjes.
in de haak.
  maandag 10 mei 2021 @ 15:17:44 #125
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_199358717
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:04 schreef trui het volgende:
Als je de 'achter de schermen - deel 2' compilatie hebt bekeken: wel wat vreemd dat die familieleden/geliefden die op bezoek mochten komen gewoon samen in 1 auto zaten, en daarna ook dicht bij elkaar, veelal zonder mondkapjes.
Zij waren hun eigen bubbel. Zo had je de kandidatenbubbel, de productiebubbel en daar los weer van de familiebubbel. Ik meen me in ieder geval te herinneren dit ergens te hebben gelezen/gehoord.

Wat ook wel logisch is, want het is zonde om iedereen in losse auto's te vragen. De bedoeling was dat er ook met de familiebubbels een opdracht werd gedaan maar door de harde wind/slechte weer ging die niet door.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')