Dit is niks. Wacht maar tot San Marino en Azerbeidzjan goed gaanquote:
Kan niet wachtenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:23 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dit is niks. Wacht maar tot San Marino en Azerbeidzjan goed gaan
Die moeten ook wel gaan uitpakken hoor. Zo zeker zijn die wat mij betreft geen van beide voor kwalificatie, zeker Azerbeidzjan.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:23 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dit is niks. Wacht maar tot San Marino en Azerbeidzjan goed gaan
Ja idd, die hypen het zo opquote:Op zondag 9 mei 2021 11:25 schreef aarontje112 het volgende:
Als je de reacties hoort van de wiwi's lijkt het alsof Noorwegen een grote favoriet is, gelukkig hebben we @:Greys en @:Cee die het wat meer in perspectief zetten
Ik maak me meer druk over Azerbeidzjan dan San Marino. San Marino komt wel goed denk ikquote:Op zondag 9 mei 2021 11:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moeten ook wel gaan uitpakken hoor. Zo zeker zijn die wat mij betreft geen van beide voor kwalificatie, zeker Azerbeidzjan.
Haha, Noorwegen kreeg echt wel een reactietje maar niet zo van WAUW WAUW SLAY.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:25 schreef aarontje112 het volgende:
Als je de reacties hoort van de wiwi's lijkt het alsof Noorwegen een grote favoriet is, gelukkig hebben we @:Greys en @:Cee die het wat meer in perspectief zetten
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:27 schreef aarontje112 het volgende:
Esma noemt haar nummer even op de achtergrond, de arme meid
Die heks benoemt het nog even live op stream, bah
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:27 schreef Amarinthe het volgende:
Awwww arme Esma hoop dat niemand er wat mee doet
Er kwam een volunteer naar Esma om af te spreken voor iets en te meeten en toen vroeg ze haar nummer en Esma gaf die maar had niet door dat iedereen het kon horenquote:
Die heks benoemt het nog even live op stream, bah
quote:
Niet echt verrassingen inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2021 11:31 schreef Funhouse het volgende:
Tix foto's: https://eurovision.tv/gallery/norway-first-rehearsal-2021
Oh no, oh no, oh noooooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |