SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:21 schreef livelink het volgende:
Goede TT
Brother52 als dienstdoende dj benadrukt het extra.
Misschien is de vader Drs P welquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
De andere 51 broertjes zie ik hier verdacht weinig.
Allemaal aan de wolven gevoerdquote:
Daarom zijn mijn ouders ook gaan nummerenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:26 schreef just me het volgende:
Die moet dan toch de tel wel kwijtgeraakt zijn
Dave is een eikel, maar hij straalt op het podium wel iets uit dat je meeneemt. Heb je die docu gezien waar die internationale fans gevolgd werden?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:23 schreef brother52 het volgende:
Ik was nooit zo'n fan van Depeche Mode. Tot ik ze een keer live zag, ik was binnen 2 minuten om.
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dave is een eikel, maar hij straalt op het podium wel iets uit dat je meeneemt. Heb je die docu gezien waar die internationale fans gevolgd werden?
Er komen nog wel een paar zussen langs maar die staan nu nog voor hun kledingkast te twijfelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:33 schreef livelink het volgende:
Broers zijn wel de meest geliefde familieleden volgens mij.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er komen nog wel een paar zussen langs maar die staan nu nog voor hun kledingkast te twijfelen.
Ja, dat maakt ze wel geliefd bij de jongens, maar niet per definitie bij de broers.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er komen nog wel een paar zussen langs maar die staan nu nog voor hun kledingkast te twijfelen.
niet alle zusters over één kam scherenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik er niet eens bij staanquote:
Het is deze https://www.2doc.nl/docum(...)20/depeche-mode.htmlquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Heb hier een klein lijstje van docu's die ik nog moet kijken. Zal hem er bij zetten.
Het werd ook wel weer eens tijd.quote:
Dat moeten we niet hebben....quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik er niet eens bij staan![]()
Ben bang dat het gaat haperen wanneer ik die er bij ga zoeken... of dat mixxx crasht.![]()
Het draait op deze manier net maar heel er onstabiel.
Nee, dat vond ik ook al. Laatste show van hem was ik ook de enige luisteraar. Volgens mij motiveert dat ook niet echt. Was wel een hele leuke show.quote:
Dat is ook niet leuk om voor slechts 1 persoon te draaien, maar het is iedere DJ hier wel overkomen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik ook al. Laatste show van hem was ik ook de enige luisteraar. Volgens mij motiveert dat ook niet echt. Was wel een hele leuke show.
Het gehaper heb ik opgelost door alles eerst naar mijn hdd te kopiëren maar zodra ik wat moeilijks van mixxx vraag, crasht het en neemt mijn laptop meteen daarin mee.quote:
doe dan maar nietquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het gehaper heb ik opgelost door alles eerst naar mijn hdd te kopiëren maar zodra ik wat moeilijks van mixxx vraag, crasht het en neemt mijn laptop meteen daarin mee.
Nee, hij heeft ook niet geklaagd hoor. Was meer mijn eigen idee en waarschijnlijk toeval.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk om voor slechts 1 persoon te draaien, maar het is iedere DJ hier wel overkomen.
Dat zou niet moeten zijn... ik heb alles op mijn hd en maak per show een krat aan waar ik de nummers insleep, maar dit klinkt als een bug in jouw installatie. Dat had ik met SAM helaas.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het gehaper heb ik opgelost door alles eerst naar mijn hdd te kopiëren maar zodra ik wat moeilijks van mixxx vraag, crasht het en neemt mijn laptop meteen daarin mee.
Hangt er bij mij af van hoeveel voorbereiding in de show zit.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk om voor slechts 1 persoon te draaien, maar het is iedere DJ hier wel overkomen.
laten we dat maar hopen dan!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook niet geklaagd hoor. Was meer mijn eigen idee en waarschijnlijk toeval.
is het toch goed als ik blijf luisterenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er bij mij af van hoeveel voorbereiding in de show zit.
Deze heeft nauwelijks voorbereiding gehad dan maakt het niet zoveel uit.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik draaide eerst alles vanaf een nas. Dat ging niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten zijn... ik heb alles op mijn hd en maak per show een krat aan waar ik de nummers insleep, maar dit klinkt als een bug in jouw installatie. Dat had ik met SAM helaas.
Heb het ook een keer gehad met een show waar heel veel uren inzaten. Heb die show een paar weken later alsnog een keer gedaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er bij mij af van hoeveel voorbereiding in de show zit.
Deze heeft nauwelijks voorbereiding gehad dan maakt het niet zoveel uit.
Wel tot het einde blijven danquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
is het toch goed als ik blijf luisteren
#metreequote:
komt zeker door het kapselquote:
Nee, ook nooit met google per ongeluk iets van gezien. Is het een beetje wat, denk je?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ontdekte net bij toeval een behoorlijk groot forum, kende iemand dit al? https://www.forumfeminarum.nl/
Zegt mij helemaal niks maar ik kom verder ook niet op andere forums.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ontdekte net bij toeval een behoorlijk groot forum, kende iemand dit al? https://www.forumfeminarum.nl/
Forum Feminarum is er om vrouwen online een gezellige, veilige en veelzijdige plek te bieden om van gedachten te wisselen over uiteenlopende onderwerpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zegt mij helemaal niks maar ik kom verder ook niet op andere forums.
Nou ja zeg...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Feminarum is er om vrouwen online een gezellige, veilige en veelzijdige plek te bieden om van gedachten te wisselen over uiteenlopende onderwerpen.
je mag er niet eens komen
Een sisters-forum dus. Niet echt heel inclusief.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Feminarum is er om vrouwen online een gezellige, veilige en veelzijdige plek te bieden om van gedachten te wisselen over uiteenlopende onderwerpen.
je mag er niet eens komen
Ik zie wel leuke topics, zoals een kringlooptopic, allerlei kook- en winkeltopics. En net me vermaakt met het bekijken van foto’s van de inhoud van voorraadkasten en koelkastenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ook nooit met google per ongeluk iets van gezien. Is het een beetje wat, denk je?
Dat kan heel leuk zijn !quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie wel leuke topics, zoals een kringlooptopic, allerlei kook- en winkeltopics. En net me vermaakt met het bekijken van foto’s van de inhoud van voorraadkasten en koelkasten
dat is écht voor mannenquote:
Nee hoor, genoeg vrouwen die bassen.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg vrouwen die bassen.
Basmeisjes
Tina Weymouthquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg vrouwen die bassen.
Basmeisjes
Welterusten doedezemaarquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de show, brother. Ik val om, dus ik ga mijn bed opzoeken
Welterustenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de show, brother. Ik val om, dus ik ga mijn bed opzoeken
Ik ook maar denk wel dat ze op het juiste moment gestopt zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds kut dat ze gestopt zijn
Ik had ze graag een keer live gezien....quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook maar denk wel dat ze op het juiste moment gestopt zijn.
Dat komt dan nu goed uit. Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Deze had ik afgelopen donderdag ook klaar staan, maar niet gedraaid
Dan zijn ze te vroeg gestopt....quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had ze graag een keer live gezien....
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:42 schreef livelink het volgende:
Dit lied moet je niet 's nachts alleen thuis horen. Ik dacht eerst allemaal gestommel in huis te horen.
Ja echt, ik ging al bij de deur kijken en realiseerde me toen dat het in dit nummer zat (in het begin)quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja echt, ik ging al bij de deur kijken en realiseerde me toen dat het in dit nummer zat (in het begin)
Omdat er opeens andere nummers tussendoor kwamen. Heb ik altijd wel, ik hou Altijd wel een nummer of 12 over. (Behalve bij hele specifieke themashows) Ik gooi de map vol en zie altijd wel hoe het loopt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat komt dan nu goed uit. Waarom niet eigenlijk?
38quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Omdat er opeens andere nummers tussendoor kwamen. Heb ik altijd wel, ik hou Altijd wel een nummer of 12 over. (Behalve bij hele specifieke themashows) Ik gooi de map vol en zie altijd wel hoe het loopt.
Had ooit een show echt voorbereid (20 uur voorbereiding) en had na afloop nog 38 van de oorspronkelijke nummers over) Die ga ik ooit nog wel een keer doen
Na een nummer of 3 nam die show een andere afslag, maar dat is het have aan draaien hier.quote:
Als ik nummers over denk te houden, draai ik net zo lang tot ze op zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Omdat er opeens andere nummers tussendoor kwamen. Heb ik altijd wel, ik hou Altijd wel een nummer of 12 over. (Behalve bij hele specifieke themashows) Ik gooi de map vol en zie altijd wel hoe het loopt.
Had ooit een show echt voorbereid (20 uur voorbereiding) en had na afloop nog 38 van de oorspronkelijke nummers over) Die ga ik ooit nog wel een keer doen
dat is ook fijn als het nodig isquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na een nummer of 3 nam die show een andere afslag, maar dat is het have aan draaien hier.
Gewoon kunnen inspelen op wat er in het topic gebeurt.
Dat heb ik wel bij het voorbereiden gehad.... show bijna klaar, alles de prullenbak in.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na een nummer of 3 nam die show een andere afslag, maar dat is het have aan draaien hier.
Gewoon kunnen inspelen op wat er in het topic gebeurt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:56 schreef brother52 het volgende:
Een paar zanglessen waren wel handig geweest.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:56 schreef brother52 het volgende:
Een paar zanglessen waren wel handig geweest.
Ik heb deze hele show nog niet gerooktquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:58 schreef livelink het volgende:
Ben je trouwens nog steeds gestopt met roken, brother52?
Ik heb altijd anderhalve show klaar staan, en als,ik er bij het begin geen goed gevoel bij heb ga ik gewoon spontaan iets anders doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel bij het voorbereiden gehad.... show bijna klaar, alles de prullenbak in.
Ah, dat is inderdaad jammer. Misschien over een tijdje weer eens proberen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb deze hele show nog niet gerookt![]()
Maar nee, helaas niet.
Ik ben er nu bijna 6 jaar vanaf en ik ben er nog steeds blij omquote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb deze hele show nog niet gerookt![]()
Maar nee, helaas niet.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb altijd anderhalve show klaar staan, en als,ik er bij het begin geen goed gevoel bij heb ga ik gewoon spontaan iets anders doen.
Het allertofste dat ik ooit gedaan heb, ik ging spontaan draaien, en iemand vroeg of ik muziek ging dtaaien.
Toen zei ik: Nee, ik ga de bijbel voorlezen, nou goed?
Toen heb ik zonder een seconde voorbereiding het scheppingsverhaal in muziek omgezet. (En dat heb ik moeten googelen)
Ik vind 2 liedjes al knap.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:03 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Ik zou tot 2 liedjes komen en dan heel erg hard na moeten denken over de rest.
Dat was het einde ongeveer. Ik had het hele stuk daarvoor. En het zou me niet nog een keer lukken denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
Alhoewel, Adam en Eva zou waarschijnlijk nog wel lukken. En dan nog een liedje met een appel en iets met een slang, maar dan houdt het wel snel op.
Had je liedjes over elk plantje en dier dat geschapen is? Hoe kom je anders aan drie uurquote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het werd een show van ruim 3 uur...
Dat was wel even topsport
Ja maar.... je zou tot het einde blijven....quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:08 schreef just me het volgende:
Deze sister gaat slapen
dank je wel voor de bijzondere muziekjes
![]()
welterusten voor straks
Dat gaat hard hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je liedjes over elk plantje en dier dat geschapen is? Hoe kom je anders aan drie uur
Welterustenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Na dit nummer ga ik ook naar boven.
Het was echt een hele fijne show.
Dank voor deze fijne zaterdagavond![]()
En ik hoop dat je ook weer vaker gaat draaien.
Hierna nog 4quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:14 schreef livelink het volgende:
Welterusten just me en Symphonic. Hoeveel nummers heb je nog, brother52?
Vooral in combinatie met alleen een piano.quote:
Hij mag gewoon niet ontbreken.quote:
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Blind Melon - Dear Ol' Dad
03. Tracy Bonham - Mother Mother
04. Queen - Son And Daughter
05. Ed Harcourt - Brothers And Sisters
06. Modern Talking - Brother Louie
07. Antony And The Johnsons - You Are My Sister
08. Birds Of Tokyo - Rest Here My Brother
09. Circa Survive - Brother Song
10. Cult - Brother Wolf, Sister Moon
11. David Bowie - Big Brother
12. Death Cab For Cutie - Brothers on a Hotel Bed
13. Depeche Mode - Sister of night
14. Alice In Chains - Brother
15. The Smiths - Shakespeare's Sister
16. Dire Straits - Brothers In Arms
17. Queens Of The Stone Age - Little Sister
18. Nothing But Thieves - Neon Brother
19. The Posies - Solar Sister
20. Ignite - Call On My Brothers
21. Sebadoh - Sister
22. Iron Maiden - Blood Brothers
23. Disco Ensemble - So long, sisters
24. Monster Magnet - Sin's a Good Man's Brother
25. Mott The Hoople - Drivin' Sister
26. Nick Cave & The Bad Seeds - Brother, My Cup Is Empty
27. Pavement - Father To A Sister Of Thought
28. Red Hot Chili Peppers - The Brothers Cup
29. The Black Crowes - Sister Luck
30. REM - 7 Chinese Brothers
31. Stereophonics - Sing Little Sister
32. Papa Roach - Blood Brothers
33. Terence Trent D'arby - Dance Little Sister
34. TesseracT - Dream Brother
35. Soen - Sister
36. TYR - Brother´s bane
37. The Afghan Whigs - Sister Brother
38. The Fuzztones - My Brother the Man
39. The Jayhawks - Sister Cry
40. This Mortal Coil - You And Your Sister
41. Toad The Wet Sprocket - Brother
42. The Black Keys - Sister
43. Tori Amos - Sister Janet
44. Velvet Revolver - For A Brother
45. The Stone Roses - Song For My Sugar Spun Sister
46. Fish - brother 52
47. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
De evolutietheorie?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:37 schreef brother52 het volgende:
Nu weer een thema verzinnen voor de volgende
Oei, dat is een lastige. Dat wordt 1 liedje van Pearl Jam, een album van de Staat en een album van Devin Townsend denk ik.quote:
Doe dan maar nietquote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oei, dat is een lastige. Dat wordt 1 liedje van Pearl Jam, een album van de Staat en een album van Devin Townsend denk ik.
Ruik jij het ook dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:57 schreef brother52 het volgende:
https://flevopost.nl/arti(...)lucht-uit-riool.html
Dat is hier een wijk verderop
Nee, ik ruik er niks van. Het is ook zo’n 800 meter verderop.quote:
Er is nog niemand omgevallen dus ik denk dat het allemaal wel een beetje mee valt.quote:Op zondag 9 mei 2021 00:53 schreef livelink het volgende:
Best heftig eigenlijk. Altijd eng dit soort zaken vanuit het riool.
Ja papquote:
Ze hebben de riolering afgedopt. Het ergste wat er kan gebeuren is dat we er straks een nieuwbouwwijk bij hebben.quote:Op zondag 9 mei 2021 01:16 schreef livelink het volgende:
Je had gewoon ook veilig in Friesland moeten blijven zitten, brother52
Maar het is nog niet voorbij ook.quote:Op zondag 9 mei 2021 01:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is nog niemand omgevallen dus ik denk dat het allemaal wel een beetje mee valt.
en dan mogen ze natuurlijk het toilet ook niet gebruikenquote:Op zondag 9 mei 2021 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar het is nog niet voorbij ook.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-niet-naar-huis.html
quote:Op zondag 9 mei 2021 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
en dan mogen ze natuurlijk het toilet ook niet gebruiken
ja, sorry, ik moest echt heel nodigquote:
Een gedeelte mag alweer naar huis. 6 van de 15 ontruimde straten mogen nog niet terug.quote:Op zondag 9 mei 2021 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar het is nog niet voorbij ook.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-niet-naar-huis.html
Juist wel, dan wordt de stof verder verdund.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
en dan mogen ze natuurlijk het toilet ook niet gebruiken
quote:Op zondag 9 mei 2021 09:26 schreef brother52 het volgende:
Juist wel, dan wordt de stof verder verdund.
Ik was gisterenavond niet thuis, aangezien de coverband voor het eerst weer ging oefenen. Dat is vanaf nu in principe om de zaterdag weer het geval. Afgelopen dinsdag heb ik niet gedraaid omdat ik toen ook niet thuis was (had ik eerder al aangegeven), vandaar.quote:
Moeder de Gans wilde het gewoon even wetenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was gisterenavond niet thuis, aangezien de coverband voor het eerst weer ging oefenen. Dat is vanaf nu in principe om de zaterdag weer het geval. Afgelopen dinsdag heb ik niet gedraaid omdat ik toen ook niet thuis was (had ik eerder al aangegeven), vandaar.
Hier is het heerlijk buiten. Wel bewolkt maar 21 graden. Onweer en hagel heb ik begin van de middag al gehad.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:09 schreef just me het volgende:
Ik weet het niet hoor... maar onweer en regen is toch geen zonnetje en 20 graden
quote:Op zondag 9 mei 2021 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk buiten. Wel bewolkt maar 21 graden. Onweer en hagel heb ik begin van de middag al gehad.
Alhoewel, onweer… kan ook zijn dat het riool in de wijk verderop ontploft is.
quote:
quote:
Het is binnen kil, maar buiten lijkt het wel alsof er iemand een föhn aangezet heeftquote:Op zondag 9 mei 2021 14:08 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het regent hier nu even heel hard met onweer erbij. Maar zal zo wel overwaaien. Ik heb het ook weer eens gewoon koud.
Ja, binnen is het inderdaad kil. Het is nu weer droog hier, dus ik ga zo even kijken hoe het buiten is.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is binnen kil, maar buiten lijkt het wel alsof er iemand een föhn aangezet heeft
Het was zeker benauwd! Het ene moment volop zon, daarna weer regen. Raar !! Ik heb wat onkruid tussen de tegels weggehaald en daarna ben ik naar m'n boek gaan luisteren. Moederdagkadootje van Merel is net bezorgd, een pot hart-snoepjesquote:Op zondag 9 mei 2021 17:43 schreef livelink het volgende:
Ik vond het niet meevallen buiten. Ik heb wel 2 uur gewandeld, maar het was niet echt aangenaam om te wandelen. Erg benauwd.
quote:Op zondag 9 mei 2021 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
Het was zeker benauwd! Het ene moment volop zon, daarna weer regen. Raar !! Ik heb wat onkruid tussen de tegels weggehaald en daarna ben ik naar m'n boek gaan luisteren. Moederdagkadootje van Merel is net bezorgd, een pot hart-snoepjes![]()
Dat zijn leuke kadootjesquote:Op zondag 9 mei 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik had van mijn zoon badspullen gekregen en van mijn dochter een droogbloemarrangement dat ze zelf had gemaakt en een taart voor de vogels buiten.
[ afbeelding ]
Verplichte vrije dag, ja Dat vind ik heerlijk. Gewoon vrij hebben zonder af te moeten stemmen. Met dat afstemmen lukt het me eigenlijk niet zo goed. Ik vind dat lastig om te doen en omdat ik nooit echt plannen heb, is er ook nooit een echte noodzaak dat ik vrij moet hebben.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:09 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Oh ja, korte werkweek, is vrijdag ook een vrije dag?
Die vrijdag "krijg" je gewoon en wie weet is het mooi weer en ga je er extra van genietenquote:Op maandag 10 mei 2021 08:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Verplichte vrije dag, ja Dat vind ik heerlijk. Gewoon vrij hebben zonder af te moeten stemmen. Met dat afstemmen lukt het me eigenlijk niet zo goed. Ik vind dat lastig om te doen en omdat ik nooit echt plannen heb, is er ook nooit een echte noodzaak dat ik vrij moet hebben.
Succes met testen zometeen. Ik ga er helemaal van uit dat dat gewoon negatief is.
Jep, duimen dat ik vanavond de uitslag heb en dat ben ik morgen weer vrij om te gaan en staanquote:Op maandag 10 mei 2021 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
.
Je bent inmiddels al klaar met de test denk ik just me. Nu wachten op de uitslag...
Ik hoor steeds vaker dat de uitslagen op dezelfde dag bekend zijn. Ik duim voor je.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, duimen dat ik vanavond de uitslag heb en dat ben ik morgen weer vrij om te gaan en staan
Dank jequote:Op maandag 10 mei 2021 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor steeds vaker dat de uitslagen op dezelfde dag bekend zijn. Ik duim voor je.
Bedankt voor de informatie Doedezemaar. Van Gewhol heb ik deze wel een keer eerder gehad : https://www.gehwol.nl/product/soft-care-verzorgende-voetcreme/ maar was daar niet zo heel erg enthousiast over.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zweren we bij Gehwol en dan deze https://www.gehwol.nl/product/balsem-normale-huid/, maar ze hebben ook wat specifieker spul voor wandelaars zoals dit https://www.gehwol.nl/product/voetcreme/
quote:19:30: Brother52 - Lelystad stinkt
Ik ga vanavond wel wandelen, dus het zal laat worden voordat ik intune.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:14 schreef brother52 het volgende:
Als er hier in het dorp wat gebeurt moet ik er natuurlijk een show over maken...
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vanavond niet aanwezig.
Ik moet her en der wat whisky ophalen, as. weekend moet er weer geproefd worden...
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, ik moet half Noord Holland afreizen voor in totaal een kleine 20cl whisky...
Tot 20 uur luisteren we mee straksquote:Op maandag 10 mei 2021 17:14 schreef brother52 het volgende:
Als er hier in het dorp wat gebeurt moet ik er natuurlijk een show over maken...
[..]
een stinkende visquote:Op maandag 10 mei 2021 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is altijd wel een reden om Fish in de show te proppen
Ik had er eerst ook nog een andere van hem in.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is altijd wel een reden om Fish in de show te proppen
quote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef just me het volgende:
Je bent op 10 mei 2021 getest. De uitslag van je test is negatief. Dat betekent dat je op dat moment geen corona had.
En hier blijft het bij dan?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:51 schreef just me het volgende:
Je bent op 10 mei 2021 getest. De uitslag van je test is negatief. Dat betekent dat je op dat moment geen corona had.
Ja, ik mag weer naar buiten en morgen lekker golfenquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 mei 2021 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik mag weer naar buiten en morgen lekker golfen
Fijne avondquote:Op maandag 10 mei 2021 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En bedankt tot zover, brother
Ik heb er hier gelukkig ook geen last van gehadquote:Op maandag 10 mei 2021 20:10 schreef just me het volgende:
stink maar een eind weg, ik heb er toch geen last van
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:13 schreef brother52 het volgende:
Even voor de duidelijkheid... hoewel ik er vlak bij in de buurt woon...
False Advertising - Not My Fault
Dat compenseer ik hierna wel weerquote:
Straks nog eentjequote:
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef brother52 het volgende:
Anders heb je kans op...
Talking Heads - Burning Down The House
Oh, dat is wel een goed idee, even boontjes afwegen...quote:
boontjes wegen ??quote:Op maandag 10 mei 2021 20:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goed idee, even boontjes afwegen...
Ja, ik weeg mijn koffieboontjes voordat ik ze ga malen.quote:
dat moet dan wel heel lekker smakenquote:Op maandag 10 mei 2021 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik weeg mijn koffieboontjes voordat ik ze ga malen.
En het water ook.
quote:
Ik ben nog aan het tweaken maar het begint er steeds meer op te lijken.quote:
Die van mij was Anneke van Giersbergen.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:02 schreef just me het volgende:
[..]![]()
was zo ongeveer het laatste concert waar ik naar toe ben geweest!
quote:
Ja, was heerlijk weer eigenlijk. Heb jij al een uitslag gehad?quote:
Welkomquote:
Ja en ik mag me weer vrij bewegen buitenshuisquote:Op maandag 10 mei 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was heerlijk weer eigenlijk. Heb jij al een uitslag gehad?
hebben ze alles meegenomenquote:
En de mannen van de Staat zeiden nog zo: Leave it all.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En de mannen van de Staat zeiden nog zo: Leave it all.
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en ik mag me weer vrij bewegen buitenshuis
![]()
Dat hoort zo. Dacht de eerste keer dat ik het hoorde ook dat het kraakte.quote:
Prettige avond just mequote:Op maandag 10 mei 2021 21:23 schreef just me het volgende:
ik ga afsluiten, bedankt voor de leuke muziekjes
Blij dat we van de stank af zijn
![]()
Nee, nog niet, geloof dat ze morgen met de uitslag van het onderzoek komen.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
Zijn ze er nu al achter wat voor een stof het is geweest in het riool?
Fijne avondquote:Op maandag 10 mei 2021 21:23 schreef just me het volgende:
ik ga afsluiten, bedankt voor de leuke muziekjes
Blij dat we van de stank af zijn
![]()
Mijn timing is wel eens beter geweest...quote:Op maandag 10 mei 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
Helaas, dit nummer kwam te laat om just me over te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |