Ik waardeer de eerlijkheidquote:
Dat had ik doorquote:Op zondag 9 mei 2021 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit ging over TIX, niet over ons eigen gezang in de video.
Iets minder, als ik eerlijk ben (en dat ben ik, Noorwegen staat/stond in mijn persoonlijke top 10). De backing vocals lijken wat teruggedraaid te zijn. De 'ey oh!'s van de duivels tijdens de coupletten zijn minder goed hoorbaar. Daardoor hangt er meer af van de vocalen van TIX en daar maakt hij vooral bij de uithalen nogal eens een uitglijder.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:16 schreef Fred_B het volgende:
Hoe komt Noorwegen over? Beter dan in de voorronde (of slechter) of gewoon meer van hetzelfde?
Het was ook net alsof jullie dit veel vaker doenquote:Op zondag 9 mei 2021 11:15 schreef Greys het volgende:
We zijn nog een beetje hyper dat we dit gedurfd hebben en hebben zelfs al een beetje zin in nog een vlog en misschien wel een live stream.
De schaamte valt steeds een beetje meer weg.
Dat is het grootste compliment dat je ons nu kunt geven dus dankjewel.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was ook net alsof jullie dit veel vaker doen
Ok, dat zal met wat verdere repetities nog wel bijtrekken. We schrijven hem vast op voor 6e bij het publiek en 17e bij de jury.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets minder, als ik eerlijk ben (en dat ben ik, Noorwegen staat/stond in mijn persoonlijke top 10). De backing vocals lijken wat teruggedraaid te zijn. De 'ey oh!'s van de duivels tijdens de coupletten zijn minder goed hoorbaar. Daardoor hangt er meer af van de vocalen van TIX en daar maakt hij vooral bij de uithalen nogal eens een uitglijder.
Zet dat even onder spoilers Fred.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dat zal met wat verdere repetities nog wel bijtrekken. We schrijven hem vast op voor 6e bij het publiek en 17e bij de jury.
Geweldig dit!quote:
Ik zou willen dat ik dit meer dan een like kon gevenquote:
Dat is eh.... een Noordhollandse die op heur twintigste in de regio Rotterdam belandde en daardoor steeds vreemder ging praten. JA TOCH NIETAN!_O-quote:Op zondag 9 mei 2021 11:38 schreef Zigsky het volgende:
Leuk dat filmpje! Dat accent, is het haags of rotterdams? 😆
Hoop dat die een beetje uit de verf komt, dat nummer zou ik er graag bij hebben voor de finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |