quote:Op zondag 9 mei 2021 09:52 schreef koffieleuk het volgende:
Kennelijk krijgt Geike Tamta-laarzen.
[ twitter ]
Ben ook erg benieuwd naar Azerbeidzjan, heb namelijk het idee dat deze wel eens de finale kan missen...quote:Op zondag 9 mei 2021 10:00 schreef grazz het volgende:
![]()
Ik ben vooral benieuwd naar de stagings van
Cyprus
Israel
Belgie
Malta
Azerbeidzjan
quote:Op zondag 9 mei 2021 10:01 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar Azerbeidzjan, heb namelijk het idee dat deze wel eens de finale kan missen...
Dat inderdaad ook, en normaal gesproken vind ik dat ouwehoeren tussen de ESCunited mensen altijd wel leuk om te volgen (die hebben het tenminste niet over smakeloze dingen als SOA's en cystes), maar zo met de Zoomers erbij was het gewoon rommelig.quote:Op zondag 9 mei 2021 08:46 schreef Em31 het volgende:
Zin invandaag wordt sowieso interessanter.
Al denk ik ook dat het gisteren wat saaier was omdat ze die eerste repetitie niet uitzenden en het wachten daardoor nog langer duurt.
Ik zag het jaquote:
Er gaan binnen de female uptempo nummers slachtoffers vallen. Kroatië, Azerbeidzjan, Israel, Malta. Cyprus en ik reken Roemenië ook maar even mee (al is dat meer midtempo). Die kunnen toch niet allemaal door gaanquote:Op zondag 9 mei 2021 10:01 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar Azerbeidzjan, heb namelijk het idee dat deze wel eens de finale kan missen...
Sorry, denk dat het te veel iets voor de fans isquote:
Denk het niet nee! Maar zou het niet allemaal even erg vinden om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Er gaan binnen de female uptempo nummers slachtoffers vallen. Kroatië, Azerbeidzjan, Israel, Malta. Cyprus en ik reken Roemenië ook maar even mee (al is dat meer midtempo). Die kunnen toch niet allemaal door gaan
Ik ook.quote:
Ik krijg bij die met die baard een beetje Saddam Hussein-vibes, lijkt ook wel alsof ie in een grot zit brrrquote:
Zoveel fanpers kan niet afreizen naar Rotterdam en zij is er wel, en volgens mij boeit het haar allemaal niet zoquote:Op zondag 9 mei 2021 10:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik deed de Wiwistream aan en het eerste wat ik zag was die smoel van Wiwizus, en dat op zondagochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |