Ah nice. Dit zien de mensen dus thuis. In de zaal heb ik dit niet zien hangen namelijk.quote:
Dit lijkt erop dat het hele podium hier AR is, niet alleen de tekst en de constructie bovenin. Ik zie geen andere manier om zo duidelijk de tekst reflectie goed werkend te krijgen, en ik zie ook Vasil niet op het podium. Ik gok ook dat die tracking kruisjes in het plafond hiervoor zijn, ze lopen ongeveer parallel aan deze camera.quote:
In eerdere jaren werd je gevraagd om te stemmen, ik weet niet of dat nu anders is omdat heel xtra thuis zit?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké dit is dus iets dat we als newbies gemist hebben in het perscentrum kennelijk. Geen idee hoe je hierop had kunnen stemmen, gaan we morgen aan een ervaringsdeskundige vragen want dit willen wij ook.
Eens. En omdat we veel stagings al kenden gisteren. En omdat we van Slovenië en Noord Macedonië nou niet bepaald hoge verwachtingen haddenquote:Op zondag 9 mei 2021 08:46 schreef Em31 het volgende:
Zin invandaag wordt sowieso interessanter.
Al denk ik ook dat het gisteren wat saaier was omdat ze die eerste repetitie niet uitzenden en het wachten daardoor nog langer duurt.
En de eerste beschrijving komt nu van Eurovision zelf, dus de verrassing is er dan ook weer afquote:Op zondag 9 mei 2021 08:49 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Eens. En omdat we veel stagings al kenden gisteren. En omdat we van Slovenië en Noord Macedonië nou niet bepaald hoge verwachtingen hadden
Volgens mij was Noord-Macedonië (ondanks dat het volgens velen en mezelf incluis een ontzettend boutnummer is) qua staging wel één van de verrassingen van de dag. Veel sites noemden het een verrassing en zeiden dat het het nummer verhefte. Ik denk niet dat het de finale gaat halen, maar hierdoor kunnen ze wel de laatste plek ontwijken eventueelquote:Op zondag 9 mei 2021 08:49 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Eens. En omdat we veel stagings al kenden gisteren. En omdat we van Slovenië en Noord Macedonië nou niet bepaald hoge verwachtingen hadden
Ja ik probeer voor mezelf dus die beschrijving steeds te skippenquote:Op zondag 9 mei 2021 08:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
En de eerste beschrijving komt nu van Eurovision zelf, dus de verrassing is er dan ook weer afgisteren bij die stream van Matt wisten ze steeds al wat ze ongeveer gingen zien.
Maar vandaag wordt sowieso interessanter
Dat Noord-Macedonië met de staging van Dotter zou komen was inderdaad wel een verrassing.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij was Noord-Macedonië (ondanks dat het volgens velen en mezelf incluis een ontzettend boutnummer is) qua staging wel één van de verrassingen van de dag. Veel sites noemden het een verrassing en zeiden dat het het nummer verhefte. Ik denk niet dat het de finale gaat halen, maar hierdoor kunnen ze wel de laatste plek ontwijken eventueel
Nou ja voor de rest ook met die AR effecten en zo. Ik zag op de streams in ieder geval veel "ooooh"s. Denk er ook aan dat 95% van de kijkers straks geen idee heeft wie Dotter is en wat haar staging was gezien ze Melfest toch nooit heeft gewonnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Noord-Macedonië met de staging van Dotter zou komen was inderdaad wel een verrassing.
Ja, de meeste acts lijken sowieso wel sterk te zijn. Waarbij opvallend genoeg juist Zweden wat uit de toon viel.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja voor de rest ook met die AR effecten en zo. Ik zag op de streams in ieder geval veel "ooooh"s. Denk er ook aan dat 95% van de kijkers straks geen idee heeft wie Dotter is en wat haar staging was gezien ze Melfest toch nooit heeft gewonnen.
Ik vind ook eigenlijk dat Zweden met deze effort in deze sterke halve finale een kwalificatie niet verdient eigenlijkquote:Op zondag 9 mei 2021 09:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de meeste acts lijken sowieso wel sterk te zijn. Waarbij opvallend genoeg juist Zweden wat uit de toon viel.
Hadden ze Dotter maar gestuurdquote:Op zondag 9 mei 2021 09:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk dat Zweden met deze effort in deze sterke halve finale een kwalificatie niet verdient eigenlijkDit is het zwakste wat ze in jaren hebben gestuurd. Kwalificatie lijkt helaas onvermijdelijk
En The Mamas waren natuurlijk ook nog een optie. Die waren zo de top 5 ingeroldquote:Op zondag 9 mei 2021 09:49 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zou Eric Saade en Danny Saucedo ook wel door zien gaan eigenlijk
Bij Dotter zou ik het niet zeker weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |