ZOMG had je je wachtwoord weer gevonden?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:52 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind Rijk en Rein best leuk, maar wat kort. In tegenstelling tot de trend tegenwoordig houd ik juist van lange(re) namen. Korte namen klinken vaak hard, en zo weinig melodieus. Klinkt ook raar als ik het zo schrijf, maar smaak is zo lastig uit te leggen..
Ben jij die van de laatste draak?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Mijn wachten is beloond hoor, ik heb Disney merch met mijn naam, en eigen Funkopops
Ik ook. In deze tijd kun je die thuis, vanuit je luie stoel, alsnog bestellen, maar vroeger ging dat niet. Heb een keer een stempel met m'n naam besteld. Eindelijk iets met m'n naam! Volgens mij heb ik hem zelfs nog. Zo'n 25 jaar na dato. Ergens in m'n doos met jeugdherinneringen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik was vroeger als kind zijnde elke keer diep teleurgesteld wanneer ik voor een molen met bekers of sleutelhangers stond en mijn naam er weer niet bij zat![]()
Daar hebben de kinderen van @:F_r geen last van![]()
Hier idem. M'n dochter heeft allemaal gangbare, voorspelbaar geschreven, namen. Ik weet hoe het is om een aparte naam te hebben, dat wilde ik niet voor haar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 10:47 schreef F_r het volgende:
De namen van mijn kinderen zijn heel gangbaar. Dus hoogstens dat je hoort weer zo'n top 10 naam. Bewuste keuze hier.
Ik zag ooit in België een beker met mijn naam. Heb 'm gelijk gekocht toenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:37 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik ook. In deze tijd kun je die thuis, vanuit je luie stoel, alsnog bestellen, maar vroeger ging dat niet. Heb een keer een stempel met m'n naam besteld. Eindelijk iets met m'n naam! Volgens mij heb ik hem zelfs nog. Zo'n 25 jaar na dato. Ergens in m'n doos met jeugdherinneringen.
Niet met een y, met een j, en het is niet echt een naam hoor, het is een titel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:32 schreef SQ het volgende:
In India is dat toch ook gewoon een top 10 naam?
Yes dat ben ikquote:
Wij vonden het mooie namen. De naam van mijn jongste kun je wel op 2 manieren schrijven. Ik had geen zin om per se een aparte naam te zoeken terwijl wij deze namen gewoon mooi vinden. En van creatieve spelling ben ik niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:02 schreef Franny_G het volgende:
En waarom bewust een gangbare top-tien naam? Zodat er geen opmerkingen over komen, of iedereen meteen de naam goed begrijpt en goed schrijft?
Mijn tweede naam is 'Natalie'. Die was er vaak nog wel. Dus had een sleutelhanger met die naam.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een niet-gangbare naam (hoewel maar 1 letter verschillend van een top10-naam) en ik vind het heel leuk juistik heb altijd toffe gesprekken over mijn naam. Hoewel ik als kind ook wel baalde als er geen sleutelhangers waren inderdaad
Mijn tweede naam is nog minder gangbaar dan mijn eerstequote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:20 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mijn tweede naam is 'Natalie'. Die was er vaak nog wel. Dus had een sleutelhanger met die naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |