abonnement Unibet Coolblue
pi_199328344
Dit is een beetje van me af schrijven en misschien heeft iemand een handige tip.

Mijn broer heeft een vrouw, twee kinderen. Het zijn best aardige mensen hoor, maar ze hebben allebei vrij zware psychiatrische etiketten en dat kan de omgang soms moeilijk maken, al doe ik altijd mijn best en zoek regelmatig contact met ze. Ongeacht wat er allemaal gebeurd is of wat mijn broer me allemaal aangedaan heeft.

Mijn schoonzus beweerd dat ze met covid in het ziekenhuis ligt. Ze belde me heel vrolijk op dat ze opgenomen is en dat ze zich verveelt in het ziekenhuis etc. Kwiek als een hoentje en het verhaal raakt kant noch wal.
Natuurlijk is het heel schofterig om te zeggen, maar ik geloof haar niet (en daar zijn allerlei redenen voor). Het is niet haar eerste, geveinsde, ziekenhuisopname. Ze flikt dit een paar keer en verhuist dan en dan begint de hele riedel opnieuw. Zeker wanneer ze te horen heeft gekregen om psychiatrische hulp te zoeken.

Deze keer ben ik gewoon boos. Ze liegen zo heftig en vaak, dat ik bij alles wat ze zeggen eerst bewijs wil zien. Daarnaast vertonen ze beiden ook zeer grensoverschrijdend gedrag waar ik absoluut niet gediend van ben en wat ze blijven doen (details over hun seksleven delen bijvoorbeeld). Omwille mijn moeder houd ik contact met hen, alleen op dit moment ben ik echt woest.

Ik ben nogal conflict vermijdend, maar als iemand tips heeft om hiermee te dealen... Aan de ene kant vind ik mezelf een schoft omdat ik haar simpelweg niet geloof. Aan de andere kant deze boosheid valt amper mee te dealen. Het is gewoon een heel ziek duo mijn broer en zij...

Dit is een beetje van me afschrijven, al is advies altijd welkom uiteraard. Bedankt vast :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Spellchecker zaterdag 8 mei 2021 @ 13:01:45 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199328377
Ik zou daar even afstand van nemen.

En concentreer je op je moeder morgen ivm moederdag.

Sterkte.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 13:06:16 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_199328456
Zulke mensen had ik al lang uit m'n leven verwijderd. Leuk dat ze familie zijn, maar als ze dit effect op je hebben en blijkbaar hetzelfde kunstje keer op keer flikken dan is het wel een keer klaar zou ik zeggen.
pi_199328473
1. Jij gaat voor. Als omgang met die mensen voor negatieve gevoelens zorgt, dan verminderen of afkappen. De schuld ligt niet bij jou.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 13:13:44 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199328570
Je schoonzus klinkt als een pathologische leugenaar, je broer gaat daar kennelijk in mee. Je bent niet schofterig, je hebt ervaring opgedaan met haar leugens en je achterdocht is waarschijnlijk wel terecht. Heb maar geen verwachtingen, zou mijn advies zijn. En neem gevoelsmatig afstand, zo groot als mogelijk is.

Omwille van je moeder houd je contact. Het contact met je moeder is heel belangrijk voor je. Zou je moeder het je echt kwalijk nemen als je het contact met broer en schoonzus op een héél laag pitje zet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_199328612
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Zulke mensen had ik al lang uit m'n leven verwijderd. Leuk dat ze familie zijn, maar als ze dit effect op je hebben en blijkbaar hetzelfde kunstje keer op keer flikken dan is het wel een keer klaar zou ik zeggen.
Dit dus, als ze niets toevoegen is het afscheid nemen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_199328742
Bedankt allemaal :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:01 schreef maily het volgende:
Ik zou daar even afstand van nemen.

En concentreer je op je moeder morgen ivm moederdag.

Sterkte.
Oh mijn moeder krijgt idd alle aandacht :) Daar heb ik wel een leuk cadeautje voor

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:06 schreef kwiwi het volgende:
Zulke mensen had ik al lang uit m'n leven verwijderd. Leuk dat ze familie zijn, maar als ze dit effect op je hebben en blijkbaar hetzelfde kunstje keer op keer flikken dan is het wel een keer klaar zou ik zeggen.
Die neiging begin ik ook wel op te gaan inderdaad... Soms is genoeg genoeg

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:13 schreef Lienekien het volgende:
Je schoonzus klinkt als een pathologische leugenaar, je broer gaat daar kennelijk in mee. Je bent niet schofterig, je hebt ervaring opgedaan met haar leugens en je achterdocht is waarschijnlijk wel terecht. Heb maar geen verwachtingen, zou mijn advies zijn. En neem gevoelsmatig afstand, zo groot als mogelijk is.

Omwille van je moeder houd je contact. Het contact met je moeder is heel belangrijk voor je. Zou je moeder het je echt kwalijk nemen als je het contact met broer en schoonzus op een héél laag pitje zet?
Nogal inderdaad en mijn broer is geen haar beter om eerlijk te zijn.
Verwachtingen heb ik al opgeven met ze, en inderdaad ook proberen mijn hart te sluiten. Bloedband is leuk, maar het moet niet slecht voor mensen zijn.

Zijzelf heeft geen contact meer met ze. Ze hoort alles via mij en als ze iets over ze wil weten gaat het via mij. En als mijn broer iets van mijn moeder wil, gaat het wederom via mij...

Ik ga even denken hoe ik dit moet aanpakken zonder grootse conflicten...

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:16 schreef halfway het volgende:

[..]

Dit dus, als ze niets toevoegen is het afscheid nemen.
Ja...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199328797
Hoe je dat kan aanpakken... Eventueel een berichtje sturen dat je je voorlopig op jezelf focust en even geen behoefte hebt aan contact, daarna negeren. Niet meer energie aan geven dan nodig is, lekker voor jezelf kiezen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 13:30:29 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199328819
Je moeder heeft geen contact met je broer maar omwille van jouw moeder wil je het contact niet verbreken? Ik ben even niet mee.
Resistance is futile.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 13:31:23 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_199328833
Je hoeft je broer en schoonzus niets uit te leggen. Contact verbreken hoeft niet samen te gaan met een aankondiging.
Resistance is futile.
pi_199329103
Negeren is inderdaad een goede... ben ik zeker ook even van plan. In deze tijden gaat deze "grap" gewoon te ver. En met negeren word ik voor hen ook minder interessant...

Zonder boodschap vooraf is wel gemakkelijker idd. Daar had ik nog niet aan gedacht...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199329224
Je hoeft geen contact met ze te onderhouden, je mag dat. Je kan ze de gelegenheid bieden om fatsoenlijk met jou in gesprek te gaan en blijven.

Eens ze die lijn een paar keer hebben overschreden (wat nu het geval zal zijn), niet vanuit je zelf meer contact opnemen en houden. Laat ze maar terugkomen wanneer er weer normaal met ze te praten valt.

Direct voor altijd afkappen lijkt me een beetje te rigoureus, zeker omdat je vertelt dat ze allebei psychische problemen hebben. Jij hebt die ook en kan je je dus goed voorstellen hoe dat is en dat je niet altijd alles onder controle hebt, hoe graag je dat ook zou willen.
pi_199329445
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
maar ze hebben allebei vrij zware psychiatrische etiketten en dat kan de omgang soms moeilijk maken, al doe ik altijd mijn best en zoek regelmatig contact met ze. Ongeacht wat er allemaal gebeurd is of wat mijn broer me allemaal aangedaan heeft.
Och lieverd, waarom toch?

Je bent een volwassen vrouw nu, dus je kan in principe jouw leven leiden op de manier zoals je wilt. Jouw broer en zijn vrouw zijn ook volwassen, dus je hebt geen enkele verantwoordelijkheid naar ze. Als ze psychische problemen hebben, dan nemen ze maar contact op met hun psychiater. Waarom moeten ze op jou terug kunnen vallen?

Ik weet niet precies meer wat jouw broer jou heeft aangedaan, maar het staat me wel bij dat het heftig is en dat jij als gevolg daarvan PTSS hebt overgehouden. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen waarom je contact met hem hebt, omdat hij ook net als jij moet dealen met psychotische klachten. Maar ik heb het idee dat zolang je het contact in stand houdt je vooral jezelf daarmee benadeelt.

Ik kan mij jouw angst voor conflicten voorstellen hoor. Echter als jij besluit je op jouw eigen leven te richten, dan doe je niks om conflicten uit te lokken. Als zij zich door jou genegeerd voelen, dan is dat hun probleem en niet het jouwe. En je woont toch in een beschermde omgeving? Hoe kunnen zij jou dan iets maken?

Ik zou dit met jouw begeleiders bespreken. Ik begrijp je wel als je het moeilijk vindt. Maar het zou misschien kunnen dat als je eenmaal door dat proces heen bent, je kan afrekenen met emotionele blokkades die jou nu nog teveel beperken.

Probeer de dingen van het kloteverleden wat je hebt moeten meemaken niet meer toe te laten.
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 8 mei 2021 @ 15:23:58 #14
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199330624
- Nee -

[ Bericht 77% gewijzigd door CoolGuy op 08-05-2021 15:48:53 ]
Je maintiendrai -XOXO-
pi_199331318
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 14:15 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Och lieverd, waarom toch?

Je bent een volwassen vrouw nu, dus je kan in principe jouw leven leiden op de manier zoals je wilt. Jouw broer en zijn vrouw zijn ook volwassen, dus je hebt geen enkele verantwoordelijkheid naar ze. Als ze psychische problemen hebben, dan nemen ze maar contact op met hun psychiater. Waarom moeten ze op jou terug kunnen vallen?

Ik weet niet precies meer wat jouw broer jou heeft aangedaan, maar het staat me wel bij dat het heftig is en dat jij als gevolg daarvan PTSS hebt overgehouden. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen waarom je contact met hem hebt, omdat hij ook net als jij moet dealen met psychotische klachten. Maar ik heb het idee dat zolang je het contact in stand houdt je vooral jezelf daarmee benadeelt.

Ik kan mij jouw angst voor conflicten voorstellen hoor. Echter als jij besluit je op jouw eigen leven te richten, dan doe je niks om conflicten uit te lokken. Als zij zich door jou genegeerd voelen, dan is dat hun probleem en niet het jouwe. En je woont toch in een beschermde omgeving? Hoe kunnen zij jou dan iets maken?

Ik zou dit met jouw begeleiders bespreken. Ik begrijp je wel als je het moeilijk vindt. Maar het zou misschien kunnen dat als je eenmaal door dat proces heen bent, je kan afrekenen met emotionele blokkades die jou nu nog teveel beperken.

Probeer de dingen van het kloteverleden wat je hebt moeten meemaken niet meer toe te laten.
Dank je wel... :*

Je hebt gelijk, in ben geen hulpverlener en hoef hun problemen niet op te lossen. Het is een riedel, zo oud als mijn leven, dat ik zorg voor familie moet dragen. En die moet ik eens doorbreken. Dat is een moeilijke, maar het is wel gezonder idd

Het contact is idd niet goed voor me. Het is toch een soort oneerlijke loyaliteit die familie automatisch krijgt. Hij is gelukkig gestopt met de drugs, waardoor hij geen psychoses meer heeft, alleen dat betekent niet dat alles wat hij doet goed is. En meegaan met zijn vrouw in dit soort onzin is een van de dingen waar ik niet in mee hoef te gaan.

Hij heeft niet zulke hele fijne dingen gedaan. Dat maakt contact ook lastig. Zeker met mijn schoonzus die bijvoorbeeld heel grafisch kan vertellen over hun seksleven. Dat is voor mij een triggerpunt tot en met. En ik heb mijn broer vergeven en ben erover heen, maar dat betekent niet dat ik alles maar aan kan horen zonder dat het me wat doet. En zij weet ervan. Hij heeft het haar verteld, dus ik snap dit gedrag van haar gewoon niet.

Ik woon op dit moment zelfstandig en krijg wel veel begeleiding. Door jouw bericht heb ik een van de begeleiders een app gestuurd hierover. Dat helpt wel. Durf te wedden dat ik maandag vroeg gebeld wordt ;)

Gelukkig leef ik momenteel heel erg in het heden, je hebt gelijk, het verleden mag mijn nu niet verpesten. Klinkt misschien vreemd, maar ik ben momenteel een gelukkig mens en dat wil ik me niet laten afpakken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199331345
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 14:01 schreef Gruj0 het volgende:
Je hoeft geen contact met ze te onderhouden, je mag dat. Je kan ze de gelegenheid bieden om fatsoenlijk met jou in gesprek te gaan en blijven.

Eens ze die lijn een paar keer hebben overschreden (wat nu het geval zal zijn), niet vanuit je zelf meer contact opnemen en houden. Laat ze maar terugkomen wanneer er weer normaal met ze te praten valt.

Direct voor altijd afkappen lijkt me een beetje te rigoureus, zeker omdat je vertelt dat ze allebei psychische problemen hebben. Jij hebt die ook en kan je je dus goed voorstellen hoe dat is en dat je niet altijd alles onder controle hebt, hoe graag je dat ook zou willen.
Ik ben het wel met je eens... Negeren is wat ik nu doe. Simpelweg uit zelfbescherming, en ondertussen even over alle adviezen nadenken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199335673
Het is goed dat je hem hebt kunnen vergeven, want anders ga je zelf ten onder aan de negatieve energie nav de boosheid.

Als je mensen vergeeft, dan begin je met een schone lei. Zijn er dingen aan jouw broer en zijn vrouw die een positieve bijdrage leveren aan jouw leven? Kan jouw broer bijvoorbeeld een grote steun zijn voor je als je het moeilijk hebt of is hij iemand waarmee je kan lachen of heb je leuke dingen met hem ondernomen? Of heb je alleen maar contact met hem vanwege loyaliteit en komt het er eigenlijk op neer dat je alleen maar problemen hebt gehad met hem?

Als hij schizofrenie heeft, is dat geen enkele vrijbrief voor hem om over jouw grenzen te gaan. Ik kan niet uit het verhaal opmaken dat hij spijt heeft voor wat hij jou heeft aangedaan, als hij toelaat dat zijn vrouw opmerkingen over seks maakt waardoor jij wordt getriggerd.

Kies voor jezelf. Wees niet meer zijn slachtoffer, want je bent vééél sterker dan hij. Dat je dat zo niet voelt, is omdat mensen je in jouw leven hebben aangepraat dat je zwak en minderwaardig bent. Maar dat klopt niet. Mensen hebben alleen macht over jou als je hen die macht geeft.
pi_199339400
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Het is goed dat je hem hebt kunnen vergeven, want anders ga je zelf ten onder aan de negatieve energie nav de boosheid.

Als je mensen vergeeft, dan begin je met een schone lei. Zijn er dingen aan jouw broer en zijn vrouw die een positieve bijdrage leveren aan jouw leven? Kan jouw broer bijvoorbeeld een grote steun zijn voor je als je het moeilijk hebt of is hij iemand waarmee je kan lachen of heb je leuke dingen met hem ondernomen? Of heb je alleen maar contact met hem vanwege loyaliteit en komt het er eigenlijk op neer dat je alleen maar problemen hebt gehad met hem?

Als hij schizofrenie heeft, is dat geen enkele vrijbrief voor hem om over jouw grenzen te gaan. Ik kan niet uit het verhaal opmaken dat hij spijt heeft voor wat hij jou heeft aangedaan, als hij toelaat dat zijn vrouw opmerkingen over seks maakt waardoor jij wordt getriggerd.

Kies voor jezelf. Wees niet meer zijn slachtoffer, want je bent vééél sterker dan hij. Dat je dat zo niet voelt, is omdat mensen je in jouw leven hebben aangepraat dat je zwak en minderwaardig bent. Maar dat klopt niet. Mensen hebben alleen macht over jou als je hen die macht geeft.
Om eerlijk te zijn haal ik niks uit het contact met hem. Mijn loyaliteit maakt ook dat ik dat wil goed praten, maar nee, het is wel zo hard gezegd. Er ontstaan geen problemen omdat ik me volledig aanpas.

Hij kent geen spijt of geweten. En dat zeg ik niet uit wrok. Het zijn oprecht emoties die hij niet kent en dat zegt hij ook zelf. Hij snapt niet wat mensen daarmee bedoelen.
En ik weet dat schizo geen excuus is. Ik doe ook geen anderen wat aan en ik voel me juist extreem snel schuldig.

Je hebt gelijk met het laatste en ik geloof er steeds meer in dat ik niet zwak ben. Het feit dat het me lukt om min of meer op eigen benen te staan bewijst dat wel.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199340566
Ik zou gewoon eerlijk zijn en de waarheid tegen hun zeggen dat je geen contact wil met ze. En daarna actie bij de daad toevoegen en contact verbreken. Je bent beter af zonder ze. Je bent nu gelukkig. Ik zou niet omwille van een ander contact met hen blijven hebben. Denk aan jezelf! :)
  zondag 9 mei 2021 @ 11:49:12 #20
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_199341313
Lief wel dat je zo trouw richting je moeder bent dat jij als doorgeefluik richting je broer en schoonzus fungeert (en andersom), maar volgens mij heb jij zelf al voldoende aan je hoofd om zelf je leven te leven, toch?

Kies voor jezelf en beëindig de contacten.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_199342376
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

Je hebt gelijk met het laatste en ik geloof er steeds meer in dat ik niet zwak ben. Het feit dat het me lukt om min of meer op eigen benen te staan bewijst dat wel.
Net zoals jij hebt moeten knokken om te overleven en zoals ieder mens dat moet doen, is het ook aan jouw broer om zijn eigen zaken te regelen. Als hij geen rekening kan of wilt houden met anderen, dan zal hij daarvan uiteindelijk de negatieve consequenties ondervinden. Als hij zijn leven beter wilt maken, dan zit er voor hem niks anders op dan op eigen benen leren staan en leren op een gelijkwaardige manier om te gaan met andere mensen.

Voor jou om te kunnen herstellen en je persoonlijk te ontwikkelen, is het belangrijk dat je je met mensen omringt die een positieve invloed hebben op jou. Als je je tegenover hen zorgzaam en behulpzaam opstelt, dan ervaar je voor de verandering dat het gewaardeerd wordt en dat ze er ook voor jou zijn ipv dat ze van jou profiteren.
  zondag 9 mei 2021 @ 13:22:02 #22
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_199342413
Ik zou vragen waar ze ligt, welk ziekenhuis, welke kamer zodat je een bos bloemen of kaart kunt sturen. Dan kom je er snel geborg achter. 😉
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_199342765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijzelf heeft geen contact meer met ze. Ze hoort alles via mij en als ze iets over ze wil weten gaat het via mij. En als mijn broer iets van mijn moeder wil, gaat het wederom via mij...
Dit is een vorm van geestelijk misbruik en hoeft niemand te ondergaan/accepteren.

Een moeder zou moeten weten dat je je kind hier nooit voor mag inzetten.

Dit even makkelijk gezegd vanaf de zijlijn uiteraard, ik snap dat dit soort dingen in jaren zo gegroeid is en dat je er niet zomaar even de stekker uit trekt. Een conflict en bijbehorende verwijten en drama zullen sowieso het gevolg zijn. Dat voorkomen is en was niet jouw verantwoordelijkheid maar dat is het helaas blijkbaar wel geworden.

Vaak zie je pas echt hoe de dingen zijn zodra je ze probeert te veranderen.
What's the name of the game?
pi_199346007
@ChildoftheStars: Zo'n advies bestaat niet.
Dit is namelijk net zoiets als:
"Ik vind een broodje poep vies.
Weet iemand toch adviezen om ze lekker te laten smaken?"

Jammer voor je moeder maar ik denk dat contract verbreken gewoon het beste voor jou zelf zou zijn.
pi_199346124
Als het serieus mis is , moet je imho niet liegen, ook al krijg je daar door wel je zin, het is beter om gewoon jouw waarheid te vertellen.

voordat iemand anders er weer een leugen aan plakt. In een wereld van leugenaars kan ik niet leven.
pi_199351129
Op dit moment zit ik een beetje hoog in de emotie waardoor ik even neit op jullie reacties reageer, sorry. Doe ik morgen!

Even een update: ik ben uit mijn vel gesprongen tegen haar. Met mijn broer ga ik op dezelfde voet verder, maar zij krijgt geen seconde aandacht van me meer de komende tijd. Dat ik in de maling word genomen is een ding. Prima, kan ik hebben. Maar dat ze het lef heeft grof te doen tegen vpk en beweren dat die niet hard genoeg werken... sorry, daarbij is ze wat mij betreft te ver gegaan.

Slapen zit er hier voorlopig niet in. Ik zit letterlijk te trillen van boosheid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Spellchecker zondag 9 mei 2021 @ 22:52:52 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199351181
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment zit ik een beetje hoog in de emotie waardoor ik even neit op jullie reacties reageer, sorry. Doe ik morgen!

Even een update: ik ben uit mijn vel gesprongen tegen haar. Met mijn broer ga ik op dezelfde voet verder, maar zij krijgt geen seconde aandacht van me meer de komende tijd. Dat ik in de maling word genomen is een ding. Prima, kan ik hebben. Maar dat ze het lef heeft grof te doen tegen vpk en beweren dat die niet hard genoeg werken... sorry, daarbij is ze wat mij betreft te ver gegaan.

Slapen zit er hier voorlopig niet in. Ik zit letterlijk te trillen van boosheid
Heb je iemand in de buurt waar je dit nu ook kwijt kunt?

Sterkte in ieder geval! :*
pi_199351233
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:52 schreef maily het volgende:

[..]

Heb je iemand in de buurt waar je dit nu ook kwijt kunt?

Sterkte in ieder geval! :*
Jawel :) en ik moet nu gewoon even rustig worden... thee, serie...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199356248
Klinkt als een stevige confrontatie.

Hoe is het met je?
Slapen als je boos bent gaat meestal voor geen meter is het jou nog gelukt?
What's the name of the game?
pi_199356365
Heftig en het heeft duidelijk veel impact op je. Zou je ermee kunnen leven om het contact zoveel mogelijk te laten gaan en te beperken tot het strikt noodzakelijke: je broers verjaardag en eventuele belangrijke ontwikkelingen in de familie, dat soort dingen? Dan verbreek/verwater je feitelijk het contact, behoudens de "zakelijke" dingen.

Sterkte in elk geval en ik hoop dat je vannacht nog een beetje hebt kunnen slapen.
pi_199356510
Het was een heel stevige confrontatie idd... De deur is dicht en er moet aardig wat gebeuren om die weer open te krijgen.

Ja, contact met mijn broer blijft zoals deze is, dat is prima...

En ja, goed geslapen uiteindelijk, beetje kort, maar ach. Even met mijn moeder gesproken en een goede vriendin. Daarna met kamillethee gaan kleuren tot ik rustig werd.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 10 mei 2021 @ 18:15:38 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199361498
Wat als het waar is en ze ligt wel in het ziekenhuis?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199370403
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat als het waar is en ze ligt wel in het ziekenhuis?
Buiten het feit dat ze wel liegt om (aap is uit de mouw gekomen), dan was het alsnog over en uit door haar houding naar zorgmedewerkers en gemanipuleer.

Ik beschuldig mensen niet zo snel van dingen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199377540
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat als het waar is en ze ligt wel in het ziekenhuis?
Dan zou ze het helemaal aan zichzelf te danken hebben dat ze niet geloofd wordt.. Als je keer op keer liegt over dingen, geloven mensen je op een gegeven moment niet meer en zijn ze er niet meer voor je als er een keer wel echt iets is.

  woensdag 12 mei 2021 @ 14:07:48 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199388199
Eerlijk: ik vind het best slecht dat jij als doorgeefluik naar je moeder toe dient. Zij zelf niet die negativiteit maar ze zadelt jou er wel mee op.
With love :*
pi_199390607
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 14:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
Eerlijk: ik vind het best slecht dat jij als doorgeefluik naar je moeder toe dient. Zij zelf niet die negativiteit maar ze zadelt jou er wel mee op.
Ja, het is een onprettige situatie... maar dat is nu niet meer het geval. Ze weet waarom ik haar niet op de hoogte houd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')