abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199351129
Op dit moment zit ik een beetje hoog in de emotie waardoor ik even neit op jullie reacties reageer, sorry. Doe ik morgen!

Even een update: ik ben uit mijn vel gesprongen tegen haar. Met mijn broer ga ik op dezelfde voet verder, maar zij krijgt geen seconde aandacht van me meer de komende tijd. Dat ik in de maling word genomen is een ding. Prima, kan ik hebben. Maar dat ze het lef heeft grof te doen tegen vpk en beweren dat die niet hard genoeg werken... sorry, daarbij is ze wat mij betreft te ver gegaan.

Slapen zit er hier voorlopig niet in. Ik zit letterlijk te trillen van boosheid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Spellchecker zondag 9 mei 2021 @ 22:52:52 #27
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_199351181
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment zit ik een beetje hoog in de emotie waardoor ik even neit op jullie reacties reageer, sorry. Doe ik morgen!

Even een update: ik ben uit mijn vel gesprongen tegen haar. Met mijn broer ga ik op dezelfde voet verder, maar zij krijgt geen seconde aandacht van me meer de komende tijd. Dat ik in de maling word genomen is een ding. Prima, kan ik hebben. Maar dat ze het lef heeft grof te doen tegen vpk en beweren dat die niet hard genoeg werken... sorry, daarbij is ze wat mij betreft te ver gegaan.

Slapen zit er hier voorlopig niet in. Ik zit letterlijk te trillen van boosheid
Heb je iemand in de buurt waar je dit nu ook kwijt kunt?

Sterkte in ieder geval! :*
pi_199351233
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:52 schreef maily het volgende:

[..]

Heb je iemand in de buurt waar je dit nu ook kwijt kunt?

Sterkte in ieder geval! :*
Jawel :) en ik moet nu gewoon even rustig worden... thee, serie...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199356248
Klinkt als een stevige confrontatie.

Hoe is het met je?
Slapen als je boos bent gaat meestal voor geen meter is het jou nog gelukt?
What's the name of the game?
pi_199356365
Heftig en het heeft duidelijk veel impact op je. Zou je ermee kunnen leven om het contact zoveel mogelijk te laten gaan en te beperken tot het strikt noodzakelijke: je broers verjaardag en eventuele belangrijke ontwikkelingen in de familie, dat soort dingen? Dan verbreek/verwater je feitelijk het contact, behoudens de "zakelijke" dingen.

Sterkte in elk geval en ik hoop dat je vannacht nog een beetje hebt kunnen slapen.
pi_199356510
Het was een heel stevige confrontatie idd... De deur is dicht en er moet aardig wat gebeuren om die weer open te krijgen.

Ja, contact met mijn broer blijft zoals deze is, dat is prima...

En ja, goed geslapen uiteindelijk, beetje kort, maar ach. Even met mijn moeder gesproken en een goede vriendin. Daarna met kamillethee gaan kleuren tot ik rustig werd.
  maandag 10 mei 2021 @ 18:15:38 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199361498
Wat als het waar is en ze ligt wel in het ziekenhuis?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199370403
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Buiten het feit dat ze wel liegt om (aap is uit de mouw gekomen), dan was het alsnog over en uit door haar houding naar zorgmedewerkers en gemanipuleer.

Ik beschuldig mensen niet zo snel van dingen.
pi_199377540
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Dan zou ze het helemaal aan zichzelf te danken hebben dat ze niet geloofd wordt.. Als je keer op keer liegt over dingen, geloven mensen je op een gegeven moment niet meer en zijn ze er niet meer voor je als er een keer wel echt iets is.

woensdag 12 mei 2021 @ 14:07:48 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199388199
Eerlijk: ik vind het best slecht dat jij als doorgeefluik naar je moeder toe dient. Zij zelf niet die negativiteit maar ze zadelt jou er wel mee op.
With love :*
pi_199390607
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 14:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
Eerlijk: ik vind het best slecht dat jij als doorgeefluik naar je moeder toe dient. Zij zelf niet die negativiteit maar ze zadelt jou er wel mee op.
Ja, het is een onprettige situatie... maar dat is nu niet meer het geval. Ze weet waarom ik haar niet op de hoogte houd
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')