Dat helpt meestal wel (tenzij het in het Russische schrift is danquote:
Voor winst?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:38 schreef Fred_B het volgende:
Op 48 heb ik gehandeld voor Rusland, dus het zal wel een goede indruk maken. Laat de markt maar verder zakken
Het belangrijkste hier is het narratief. Dat komt wel goed voor de televote, maar ook de jury moet het verhaal en boodschap weten anders krijgen ze daar echt niet genoeg punten - als het in de media komt en veel over gesproken wordt zie ik de odd wel flink omlaag gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:38 schreef Fred_B het volgende:
Op 48 heb ik gehandeld voor Rusland, dus het zal wel een goede indruk maken. Laat de markt maar verder zakken
Qua jury zie ik het niet gebeurenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, was nog tegen de 100 de voorbije paar weken.
Ja, winnen lijkt me lastig of eigenlijk onmogelijk hoor. Maar Rusland blijft niet te onderschatten in het algemeen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:39 schreef Majkool het volgende:
[..]
Het belangrijkste hier is het narratief. Dat komt wel goed voor de televote, maar ook de jury moet het verhaal en boodschap weten anders krijgen ze daar echt niet genoeg punten - als het in de media komt en veel over gesproken wordt zie ik de odd wel flink omlaag gaan
Ik op 85quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:38 schreef Fred_B het volgende:
Die heb ik ook, al hoop ik nu op 2 wat winst te nemen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:42 schreef Momo het volgende:
Heb wel een mooi betje gezet voor top 10 finish voor een odd van 2.92
Ik ben er gemiddeld op iets van 75 ingegaan denk ik. Blijkbaar iets te vroeg destijdsquote:
Heb Israel top 10 nog gepakt voor 4,7quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heb ik ook, al hoop ik nu op 2 wat winst te nemen.
quote:First Rehearsal
Perhaps one that we were very interested to see live, with Manizha confirming they were going to mix it up from the National Final performance. In theory, a lot of the performance is the same, the 4 backing singers in each corner surrounding her and Manizha working the camera with a very upbeat performance. She has a LOT of energy on stage, which really compliments the style of song.
The backdrop consists of a wall of empowered Russian women dancing and singing along, before their faces slot in to the words of the title song. Of course, the most memorable part of the performance comes in what Manizha is wearing at the start. She is quite literally a Russian doll, in a magnificent (and huge!) dress. Not sure if she’s on wheels or something, as there’s quite a bit of sudden movement at the start which looks really impressive. After the first verse she jumps out and is in her trademark red overalls. It does look a bit awkward just in the background on stage, blocking some camera angles, for the rest of the performance, but it’s worth it for the initial reveal and memorable transition. A lot more minamilist staging than we’ve seen from Russia in the past, but definitely enough to help her stand out.
En op dat moment loopt Wiwizus het beeld weer inquote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:48 schreef molloot200 het volgende:
Ah toch even de Wiwiblogg pakken nu Wiwizus er niet is. Daar kan je de zang ook prima horen
Dat handelt nu. Ik denk dat 2 en dus 50% kans voor Top 10 wel een redelijk juist niveau is.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heb ik ook, al hoop ik nu op 2 wat winst te nemen.
Dank voor de eerlijkheidquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:04 schreef libranl het volgende:
Die livestream van Matt is wel teleurstellend.
Eens. Dat met dat Zoom erbij werkt echt niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:04 schreef libranl het volgende:
Ja er loopt nu iemand live rond daar, vind het chaotisch. Focus gewoon op de acts.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:04 schreef libranl het volgende:
Wow ja die deurenquote:
Volgens mij welquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij allemaal wel geslaagde rehearsals tot nu toe? Al behoorlijk af allemaal?
Deze jongen lijkt me meer iemand voor een John de Wolf-overhemd. Als ze die ergens nog verkopen, is het wel in Rottuhdam.quote:
Deze organisatiequote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij welIk denk ook wel dat het Nederlandse team aardig goed kan voldoen aan de vragen die komen van de buitenlandse delegaties. Vasil vertelde bijvoorbeeld in de Dingadong podcast dat ze in Tel Aviv bij Tamara Todevska bij de stand in rehearsal dachten "hoe gaat dit ooit nog goedkomen?" en bij de SIR van dit jaar was het eigenlijk precies zoals ze aan hadden gevraagd.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze jongen lijkt me meer iemand voor een John de Wolf-overhemd. Als ze die ergens nog verkopen, is het wel in Rottuhdam.
Ja tof! En dat shot vanaf 00:27, die visuals lijken wel uit het scherm te komenquote:
Misschien een augmented reality shot? Ze zeiden dat augmented reality een grote rol zal spelen in deze Eurovisie editie.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja tof! En dat shot vanaf 00:27, die visuals lijken wel uit het scherm te komen
Nee hehe, want AR zien we alleen op tv en niet vanuit de zaal gefilmd. Maar het heeft er wel iets van weg.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:12 schreef mrcapristo het volgende:
[..]
Misschien een augmented reality shot? Ze zeiden dat augmented reality een grote rol zal spelen in deze Eurovisie editie.
Noord-Macedonië (quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:21 schreef Funhouse het volgende:
Hoe laat is nou de volgende repetitie eigenlijk?
Ook Australië over 12 minuten trouwens. Maar dat is denk ik niet boeiend.quote:
Moet toch welquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou William een blinde vlek hebben voor zijn eigen zus of wat?
Als ik Twitter zie vinden ze haar geweldig..quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:34 schreef Guanabana het volgende:
Zijn er ook ergens haatcomments over haar te vinden op YT of Twitter of houden alle kijkers braaf hun mond?
Nice! Wat een feestquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
Oh en ik ben er weerWas even ticketstress, maar het is goed gekomen. Ticket ook gepersonaliseerd en Andromache en vriend ato gaan dat ook doen. Het andere ticket hou ik nog even reserve voor Moira
Wtf.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik Twitter zie vinden ze haar geweldig..
Alsof ze wel weten wie Mahmood isquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:34 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Dit wordt weer gedeeld door allemaal zure Italianen
Tsja, ESF-fans vinden types als Sylvia Night en Loes Luca meestal ook geweldigquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ik Twitter zie vinden ze haar geweldig..
Stel je voor dat wij ook nog zo zouden doen over Conchitaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
De haat die ze blijven hebben is een beetje bizar
Fijn dat het voor jou ook gelukt is!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:35 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nice! Wat een feest, het voelt echt alsof ik een reis van 3 weken heb geboekt. Maar blijf ook slapen in Rotterdam, dus toch nog een soort vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |