Wie is Ashquote:
Ja wie komt er nou met zo'n schijtvideo, jij of ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel echt de zuurste knul ooit he?
Het kan niet altijd kwaliteit zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja wie komt er nou met zo'n schijtvideo, jij of ik.
Van Pokémonquote:
Zeker. Wat een trut die Gwenquote:
Wat wil je kopen /verkopen?quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met marktplaats aan de hand?
Krijg alleen reacties van Nederlandse namen in steenkolen engels.
Zozoquote:
Dat wel, nu de feestelijkheden achter de rug zijn.quote:
Van Connie.quote:Thank you for your message. I can come tomorrow, 16-17h. today I can not be long at work.
is this time. will it be good for you? please send me your address
quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, nu de feestelijkheden achter de rug zijn.
Maar deze lag gewoon hier op zolder stof te vergaren.
[..]
Van Connie.
Geen geld. Kan ik hem van je overkopen?quote:
Is simpel dingetje hoor. Zie dm.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen geld. Kan ik hem van je overkopen?
Idee is ook dat mensen langskomen voor al die shit.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 5 euro ga je toch niet al die moeite doen
Shhhhhquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:36 schreef Fok-it het volgende:
Is toch prima dingetje. Die zou ik niet wegdoen voor 5 euro hoor
De tokkies die straks langs komen gaan alsnog proberen hem gratis te krijgen, want dan hebben ze toevallig geen cash bij zich en geen telefoon waarmee ze een tikkie kunnen betalen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 5 euro ga je toch niet al die moeite doen
Ligt zolang Loka hier woont op zolder man. Ga je heen hoofdprijs voor vragen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:36 schreef Fok-it het volgende:
Is toch prima dingetje. Die zou ik niet wegdoen voor 5 euro hoor
Nou ja, hij is verre van vergelijkbaar met mijn Nutribullit, maar die heb ik moeten weggooien, en dan kan ik nog ook weer eens wat smoothies maken. Daar betaal ik graag 5 ekkies voorquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt zolang Loka hier woont op zolder man. Ga je heen hoofdprijs voor vragen.
Maar als je hem wilt hebben, prima. Heb vast nog wel een doosje waar het in past.
Of kom je hem ophalen hi ha hoquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, hij is verre van vergelijkbaar met mijn Nutribullit, maar die heb ik moeten weggooien, en dan kan ik nog ook weer eens wat smoothies maken. Daar betaal ik graag 5 ekkies voor
Ja daarom, je krijgt hem waarschijnlijk niet in briefpost meequote:
Lol, net voor je ingepakt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom, je krijgt hem waarschijnlijk niet in briefpost mee![]()
Wacht eerst maar of iemand in Leiden interesse heeft
Loop morgen even de lades na.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je nog ander keukengerei goedkoop in de aanbieding gooit hou ik me graag aanbevolen
Zou eigenlijk mooi setje moeten kopen waar je meteen bijna alles hebt maar zijn best duurquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, net voor je ingepakt.
[..]
Loop morgen even de lades na.
Wat bedoel je met een setje?quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eigenlijk mooi setje moeten kopen waar je meteen bijna alles hebt maar zijn best duur
Nou ja omdat ik de afgelopen jaren een stuk kooklozer was dan nu mis ik wel flink wat basic dingen nog zeg maar. Fatsoenlijke pannenset, heb wel pannen maar die zijn het niet, fatsoenlijke messenset, vergiet, schillers etc. Je hebt van die totaalpakketten waar van alles en nog wat in zit maar daar betaal je 100+ euro ofzo voorquote:
Joh, had dat wat eerder gezegd. Tante deed pannenset weg voor nop.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik de afgelopen jaren een stuk kooklozer was dan nu mis ik wel flink wat basic dingen nog zeg maar. Fatsoenlijke pannenset, heb wel pannen maar die zijn het niet, fatsoenlijke messenset, vergiet, schillers etc. Je hebt van die totaalpakketten waar van alles en nog wat in zit maar daar betaal je 100+ euro ofzo voor
Naja zeker voor vlees en groente. Ik heb een groot mes en een kleintje. Maar dat grote mes is ook niet echt een vleesmes en met dat kleine mes ga je niks groters dan een cherrytomaat fatsoenlijk mee schillenquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joh, had dat wat eerder gezegd. Tante deed pannenset weg voor nop.
Goed mes is altijd wel de moeite waard. Maakt het toch eenvoudiger.
Mijn messen zijn wat bot geworden. Moet eigenlijk investeren in slijpsteen of iets.
In principe heeft de gewone huis-, tuin- en keukenkok aan een goed chefsmes voldoende denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja zeker voor vlees en groente. Ik heb een groot mes en een kleintje. Maar dat grote mes is ook niet echt een vleesmes en met dat kleine mes ga je niks groters dan een cherrytomaat fatsoenlijk mee schillen
Hou je die alleen scherp met dat slijpsteen dan?quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In principe heeft de gewone huis-, tuin- en keukenkok aan een goed chefsmes voldoende denk ik.
En die goed scherp houden.
Zo'n aanzetstaal hou je dingen scherp mee. Een steen maak je dingen weer scherp. Zo begrijp ik het.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je die alleen scherp met dat slijpsteen dan?
Verschrikkelijk toch. Al die tijd en gezeur voor die paar grijpstuiversquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
De tokkies die straks langs komen gaan alsnog proberen hem gratis te krijgen, want dan hebben ze toevallig geen cash bij zich en geen telefoon waarmee ze een tikkie kunnen betalen.
Cherry tomaat schillen is sobersi wel redelijk debielquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja zeker voor vlees en groente. Ik heb een groot mes en een kleintje. Maar dat grote mes is ook niet echt een vleesmes en met dat kleine mes ga je niks groters dan een cherrytomaat fatsoenlijk mee schillen
Ik hou van dingen klein schillen. Geen enkele groente die ik graag grof houquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cherry tomaat schillen is sobersi wel redelijk debiel
Tomaat schil je niet, maar ontvel je met heet water. Gaat toch helemaal kapot als je een cherry tomaat gaat schillenquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou van dingen klein schillen. Geen enkele groente die ik graag grof hou
Gewoon 1 keer door het midden.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tomaat schil je niet, maar ontvel je met heet water. Gaat toch helemaal kapot als je een cherry tomaat gaat schillen
Ja grotere tomaten wel inderdaadquote:
Weet niet. Vind tomaat alleen lekker als het klein is.quote:
Heb ik bij wel meerdere groentes moet ik zeggen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Vind tomaat alleen lekker als het klein is.
Raar, ik weet het.
Ben jij die depressieve postbode?quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik bij wel meerdere groentes moet ik zeggen.
Vroegah at je die dingen ook vaak met mayonaise, net als aardbeien met suikerTalking about gezonde dingen ongezond maken
Ik snap de grap nietquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij die depressieve postbode?
@:solotovski zie deze grap
Dat kijk ik nietquote:
Jan Roos kijk ik soms alleen de foodreviews vanquote:
Die koos ook de verkeerde. Zelfs de meest extreme vegan vind die unox knaks niet te nassenquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat weet hij er nu van. Braddie vond het niets
Moet met z'n tweeën best goed komenquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Binnenkort eens om de tafel met hypotheekmannetje.
Eens kijken wat we kunnen betalen
Wat zouden wij kunnen betalen? (lol)quote:
Mits 20k eigen geldquote:
Dat wordt flink sparenquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
In Utrecht moet je inmiddels 185k eigen geld hebben als je minder dan 30k per jaar pakt
Watquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
In Utrecht moet je inmiddels 185k eigen geld hebben als je minder dan 30k per jaar pakt
We zullen zien. Sowieso meer naar het oosten omdat het daar meer betaalbaar is.quote:
Jaquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat
[..]
We zullen zien. Sowieso meer naar het oosten omdat het daar meer betaalbaar is.
30k in je eentje of met 2?quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
Hebben nu 70 eigen vermogen denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaDaarmee kan je in de provincie je huis meteen aftikken
Eentjequote:
Wtf rijke tataquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben nu 70 eigen vermogen denk ik.
Kunnen samen denk 200 lenen. Vermoed ik.
Krijg je hier in de stad niks voor.
???quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net wou je nog met Fok-it samenwonen
Denk niet dat dit goed gaat. Beetje zoals zeevaarders die al te lang op zee zijn geweest zonder een vrouw te hebben gezienquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net wou je nog met Fok-it samenwonen
Je kan je afvragen wat Mortaxx als huisgenoot toevoegt inderdaadquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil gewoon eerst een goed voorstel![]()
Opties afwegen enzo.
Wat zakelijk van je. Ik ben juist een romanticusquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil gewoon eerst een goed voorstel![]()
Opties afwegen enzo.
Samen ik hou van Holland kijken en Lang leve de liefde is ook een stuk beter dan alleenquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Maar de voordelen op een rijtje
- samen kunnen we mooier huis kopen
- als fiscaal partner betalen we minder belasting
- als ik thuis kom heb jij het eten klaar staan
Wat een saaie redenen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Maar de voordelen op een rijtje
- samen kunnen we mooier huis kopen
- als fiscaal partner betalen we minder belasting
- als ik thuis kom heb jij het eten klaar staan
Ik hoop van ganser harte dat jullie allen een partner vinden binnenkortquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen ik hou van Holland kijken en Lang leve de liefde is ook een stuk beter dan alleen
quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen ik hou van Holland kijken en Lang leve de liefde is ook een stuk beter dan alleen
EEN STUKJE HOLLAND DRAAG IK IN MIJN HART STEEDS MEEquote:
Flipsquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zal de volgende zijn die gaat trouwen?
Mort? Flips? Naat?
Wie heeft je boeket gevangen?quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zal de volgende zijn die gaat trouwen?
Mort? Flips? Naat?
Zou leuk zijn.quote:
Niet gegooid maar bewaard.quote:
Beetje ketjap manis erover.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij die depressieve postbode?
@:solotovski zie deze grap
Mayonaise door de pastaquote:
Denk ik ookquote:
Ik vraag je vriendin welquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een saaie redenen.
Ik blijf wel bij mijn vriendin wonen
Eierenballen op de bruiloft @Amaranthaquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mayonaise door de pasta
[..]
Denk ik ook
[..]
Ik vraag je vriendin wel
Duhquote:Op woensdag 5 mei 2021 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eierenballen op de bruiloft @:Amarantha
Dacht dat starships meant to fly warenquote:Op donderdag 6 mei 2021 00:56 schreef Azula het volgende:
Jongens. Starship is eindelijk succesvol geland over.
Ja maar what goes up must come down.quote:Op donderdag 6 mei 2021 01:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat starships meant to fly waren
Je kan ook gewoon antwoord geven op een vraagquote:
Ashqelon is een iets wat vreemde jongen die van bavven houdtquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon antwoord geven op een vraag
Baffen? Lekker manquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ashqelon is een iets wat vreemde jongen die van bavven houdt
Hebben de pallet sorteersystemen een upgrade gekregen?quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:24 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond voor t eerst weer in de schoolbanken pfff
Hihahoquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben de pallet sorteersystemen een upgrade gekregen?
Nee wat ga je doen?quote:
Anale massagesquote:
Heb in FM een zoon gekregenquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb in FM een zoon gekregen
Alleen kan hij er geen tyfus van, net als al mijn jeugdspelers ieder jaar.
Feyenoord heeft voor het 6de jaar op rij een speler doorgekregen die al bijna goed genoeg is voor Nederlands elftal
Ik kijk dan zo stiekem naar de PA's in FMScout, en Feyenoord heeft ieder jaar tenminste een speler met een PA van 165. PSV ook. En ik heb alles gemaxd, ziek goede head of youth development. En krijg om een jaar een speler met 150.
Kutspel.
Alleen Nederlandse nationaliteit, helaas. Heb mezelf geen 2de nationaliteit gegeven deze keer.quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]ach, misschien kan hij shinen in het elftal van Indonesië
Heb al sinds oktober geen fm meer gespeeld
Goed zo.quote:
Ook op Circuit de Barcelona-Catalunya hopelijk? (lol)quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:27 schreef Fok-it het volgende:
het wordt zondag 25 graden, en dan gaat het regenen![]()
Ik zag zijn topics en mijn Ash-radar ging af.quote:
Jaag hem nou niet meteen wegquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht ik weet al wie Ash is, is dat die flapdrol die erop kickt om zijn piemel aan jan en alleman te laten zien?
Dat niet doenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Oh wacht ik weet al wie Ash is, is dat die flapdrol die erop kickt om zijn piemel aan jan en alleman te laten zien?
Waarom in hemelsnaam? Azula gaat maar lekker met hem DMen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:49 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Ash, jij en je knoepert zijn meer dan welkom
Beetje leven in de brouwerijquote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Azula gaat maar lekker met hem DMen.
Dat maak ik zelf wel uit. Ben dat gelul over Braad zat.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Azula gaat maar lekker met hem DMen.
Daar ga jij niet overquote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Ben dat gelul over Braad zat.
Braad houdt dit forum eigenhandig op de beenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:07 schreef Azula het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Ben dat gelul over Braad zat.
Sowieso, Duitse naamvallenquote:
Hij heeft het MAXIMALE eruit gehaald wat erin zit. In Monaco winnen we hem!quote:
Ze hadden verdomme ook moeten pittenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft het MAXIMALE eruit gehaald wat erin zit. In Monaco winnen we hem!
Wow ben je vrolijk ofzoquote:Op zondag 9 mei 2021 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat slapen tijdens zo'n race niet handig is
Eens. Ze hadden echt moeten leren van die race in Hongarije. En als je hem nog had verloren dan het je tenminste gevochten.quote:
Ook al is dit enigszins sarcasme toch een like gegevenquote:Op zondag 9 mei 2021 18:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wow ben je vrolijk ofzo
Ben je bij fokit in de leer.
We moeten echt die auto beter zien te maken. Maar ik heb het geloof en vertrouwen dat het ons gaat lukken!quote:
Max moet gewoon doorrijdenquote:Op maandag 10 mei 2021 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We moeten echt die auto beter zien te maken. Maar ik heb het geloof en vertrouwen dat het ons gaat lukken!
Oquote:Op maandag 10 mei 2021 15:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Interessanter dan jouw seksleven
Tegen die nieuwe banden van Lewis was niet op te rijden man.quote:
Slechte job van de strategie dan.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tegen die nieuwe banden van Lewis was niet op te rijden man.
Mercedes had de beste strategie met soft en dan 2x mediums. Maar Max had geen 2x medium banden voor de race, maar wel 3 sets softBen je lekker mee
Klopt. Het begint al bij welke banden je wel of niet gebruikt. Toen Max door kreeg dat Lewis was gaan pitten voor mediums wist die al dat hij had verloren.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slechte job van de strategie dan.
Gaat het?quote:
Ik deed een f1 auto naquote:
Doe dat maar niet meerquote:
Hallo multifunctionele manquote:
Ik niet vriendquote:Op maandag 10 mei 2021 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat er iemand het EK kijken dan?
Ken echt niemand die er ook maar iets om geeft.
Inderdaad. Selecties doorlezen, voorspellingen wagen in een poule met je maten.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik niet vriend
Erg hè, vroeger keek je er het hele jaar naar uit
Jij natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2021 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, jij hoeft alleen maar hoi te zeggen om dat te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Om jezelf zo aan te kondigen trek je geen kijkers
Humor om te lachenquote:
ben toch niet Belgisch :/quote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Om jezelf zo aan te kondigen trek je geen kijkers
Nee. Voetbal is voor homo'squote:Op maandag 10 mei 2021 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeker, al heb ik er totaaaaal nog geen gevoel bijquote:Op maandag 10 mei 2021 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, overdreven gedoe allemaal. WK in Qatar ga ik ook gewoon kijken hoor. Ze kunnen toch verder niks goed doen voor sommigen dus jaquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, overdreven gedoe allemaal. WK in Qatar ga ik ook gewoon kijken hoor. Ze kunnen toch verder niks goed doen voor sommigen dus ja
Zie CR7 bijvoorbeeld.quote:
Omdat het totaal niet leeft bij mij.quote:
Be the change you want to see in the world.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
UHHhhhhhhh Ik Ga NiEt KiJkEn. Wat denk je nou, dat dat verschil maakt
Ja blabla k wil gewoon voetbal kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Be the change you want to see in the world.
Dus als ze hadden gezegd: steek dat WK lekker in je reet had je wel gekeken?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey dat is mijn tekstquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch. Ik ga niet voor jou bepalen of je wel of niet moet kijken.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja blabla k wil gewoon voetbal kijken
Niet naar het WK nee. Wel naar overige wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als ze hadden gezegd: steek dat WK lekker in je reet had je wel gekeken?
Ja, en jij had honderd miljard procent precies hetzelfde gedaan als je topvoetballer was geweest, iedereen hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch. Ik ga niet voor jou bepalen of je wel of niet moet kijken.
[..]
Niet naar het WK nee. Wel naar overige wedstrijden.
Stelletje slappe eikels dat het zijn.
Ik was gewoon lekker gegaan als k voetballer wasquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en jij had honderd miljard procent precies hetzelfde gedaan als je topvoetballer was geweest, iedereen hier.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was gewoon lekker gegaan als k voetballer was
Zeg nooit nooit. Geen idee wie de rijkste voetballer is in de selectie (Babel?) Maar ik kan me niet voorstellen dat een van de heren niet financieel onafhankelijk is, wat de meerwaarde van een WK beperkt maakt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en jij had honderd miljard procent precies hetzelfde gedaan als je topvoetballer was geweest, iedereen hier.
Hoezo. Voor een WK'tje krijg je maar 50k.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet raar, maar wel makkelijk van buitenaf. Alsof een topsporter niet in een extreme bubble zit. En een WK niet het aller, aller hoogste sportieve is wat je als topvoetballer in je carriere kan meemaken. Zij zijn niet degene die dan blaam treffen als ze dat het WK spelen, dat zijn de bonden en de Fifa die het überhaupt daar georganiseerd hebben, die moet je pakken, niet de voetballers zelf. Want anders kan je elke Olympier ook veroordelen dat ze naar China gingen, en gaan, want winterspelen zijn ook in Beijing.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Geen idee wie de rijkste voetballer is in de selectie (Babel?) Maar ik kan me niet voorstellen dat een van de heren niet financieel onafhankelijk is, wat de meerwaarde van een WK beperkt maakt.
Het is puur je eigen BV'tje promoten over de rug van slavenarbeid, waarmee ze en passant regeringen promoten die dit voorstaan.
Ik vind dat verwerpelijk. Is dit heel raar?
Ja, dagquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo. Voor een WK'tje krijg je maar 50k.
Wat? Voor een wk krijg je helemaal niet veel. Clubsalaris is veel meer. WK is alleen voor vaderlandstrotsquote:
Dat gaat de spelers toch niet om het geldquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo. Voor een WK'tje krijg je maar 50k.
Nou gelukkig hoef ik hem niet in te koppenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat de spelers toch niet om het geld
Wat dan? Eigendunk? (lol)quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoogste wat ze kunnen bereikenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat dan? Eigendunk? (lol)
Nog slechtere reden om slavernij te gaan promoten
Wat is in deze het verschil tussen de bond en de spelers?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet raar, maar wel makkelijk van buitenaf. Alsof een topsporter niet in een extreme bubble zit. En een WK niet het aller, aller hoogste sportieve is wat je als topvoetballer in je carriere kan meemaken. Zij zijn niet degene die dan blaam treffen als ze dat het WK spelen, dat zijn de bonden en de Fifa die het überhaupt daar georganiseerd hebben, die moet je pakken, niet de voetballers zelf. Want anders kan je elke Olympier ook veroordelen dat ze naar China gingen, en gaan, want winterspelen zijn ook in Beijing.
Daarom hebben ze het altijd over om zich in de kijker te spelen op een toernooi.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ja sorry zijn gewoon gastarbeiders die hun paspoort mogen houden met goed salaris en prima werkomstandighedenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoogste wat ze kunnen bereiken
Hoe kom je bij slavernij? Zijn gewoon gastarbeiders
En om aan te vullen, eigenlijk zeg je nu dat alle voetballers geen principes of moreel besef hebben, vind dat ook wel beetje overdreven. Kijk naar een Rashford bijvoorbeeld, nou die is heel maatschappelijk betrokken hoor, is toch logisch dat je dat alleen wel doet waar dat kan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Geen idee wie de rijkste voetballer is in de selectie (Babel?) Maar ik kan me niet voorstellen dat een van de heren niet financieel onafhankelijk is, wat de meerwaarde van een WK beperkt maakt.
Het is puur je eigen BV'tje promoten over de rug van slavenarbeid, waarmee ze en passant regeringen promoten die dit voorstaan.
Ik vind dat verwerpelijk. Is dit heel raar?
Ja, en de Indonesische au-pairs zijn daar gewaardeerde en gerespecteerde werknemers met alle rechten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoogste wat ze kunnen bereiken
Hoe kom je bij slavernij? Zijn gewoon gastarbeiders
Nou bedoel meer dat de bonden ook stemmen voor de gastlanden toch? Weet niet hoe dat gaat, is toch per land? Of per continent?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is in deze het verschil tussen de bond en de spelers?
De spelers kunnen nog altijd zelf bedanken als ze willen.
Het enige product van de KNVB is het Nederlands elftal. Dus ik kijk geen Nederlands elftal.
[..]
Daarom hebben ze het altijd over om zich in de kijker te spelen op een toernooi.
Grote transfer naar grote club, meer geld.
Als je denkt dat die spelers dromen van in de zandbak een potje ballen tegen Honduras of welke bananenrepubliek zich ook geplaatst heeft, snap je het niet.
Enige interessante wedstrijden zijn vanaf de kwartfinale.
Grappig dat ik je nou nooit zo druk bezig zie met Oeigoeren,quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja sorry zijn gewoon gastarbeiders die hun paspoort mogen houden met goed salaris en prima werkomstandigheden
We hadden het over Qatar tochquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat ik je nou nooit zo druk bezig zie met Oeigoeren,
Nooit gezegd dat de salarissen goed zijn maar meer dan in het eigen land. Ze kiezen er zelf voorquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja sorry zijn gewoon gastarbeiders die hun paspoort mogen houden met goed salaris en prima werkomstandigheden
Dat maakt niet uit. Zijn tientallen onderdrukte volkeren ter wereld.quote:
Oh ze kiezen ervoor dan is het allemaal prima (lol)quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat de salarissen goed zijn maar meer dan in het eigen land. Ze kiezen er zelf voor
Niks mis met een beetje werken voor je cheld
Ja en?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zijn tientallen onderdrukte volkeren ter wereld.
Dat die Arabieren de F1 flink sponsoren vindt hij dan weer primaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:05 schreef Fok-it het volgende:
Je beschuldigt ze zelf dat het geldwolven zijn die het geen reet interesseert. Maar jij toont ook selectieve interesse
Zijn er zat die het hebben. Ik waardeer Sir Marcus dan ook enorm en ben enorm tevreden met de golf die hij in gang gezet lijkt te hebben. Zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En om aan te vullen, eigenlijk zeg je nu dat alle voetballers geen principes of moreel besef hebben, vind dat ook wel beetje overdreven. Kijk naar een Rashford bijvoorbeeld, nou die is heel maatschappelijk betrokken hoor, is toch logisch dat je dat alleen wel doet waar dat kan?
Bonden stemmen apart.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou bedoel meer dat de bonden ook stemmen voor de gastlanden toch? Weet niet hoe dat gaat, is toch per land? Of per continent?
Hoezo selectieve interesse? Als we het over een WK hebben begin ik niet ineens over Oeigoeren nee, dat doe jijquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:05 schreef Fok-it het volgende:
Je beschuldigt ze zelf dat het geldwolven zijn die het geen reet interesseert. Maar jij toont ook selectieve interesse
Nou ja, misschien gaat dat ook vaker gebeuren in de toekomst. Kijk maar naar hoe de Super League nu verlopen is. Wellicht is dat een signaal dat je met een hoop weerstand veel kan bereiken.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er zat die het hebben. Ik waardeer Sir Marcus dan ook enorm en ben enorm tevreden met de golf die hij in gang gezet lijkt te hebben. Zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Als de heren voetballers gewoon en masse zouden zeggen: "steek hem in je reet" zou het WK binnen no-time naar Engeland of Italië zijn verplaatst. Mensen kijken voor de voetballers. Niet voor de Heineken reclames.
Maar kennelijk willen ze dat niet. Ze vinden het gewin van de mensen met meer dan voldoende geld en privilege belangrijker dan opkomen voor mensen die daadwerkelijk beklagenswaardig zijn. En dat is ruggegraatsloos.
[..]
Bonden stemmen apart.
Je snapt mijn punt toch wel? Natuurlijk had je nu niet over Oeigoeren hoeven beginnenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo selectieve interesse? Als we het over een WK hebben begin ik niet ineens over Oeigoeren nee, dat doe jij
@Fugue is nogal begaan met de oeigoeren dus fokkie ookquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo selectieve interesse? Als we het over een WK hebben begin ik niet ineens over Oeigoeren nee, dat doe jij
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:fugue is nogal begaan met de oeigoeren dus fokkie ook
Nou ja "druk met de Qatarese gastarbeiders", dat valt wel mee, maar ik krijg natuurlijk ook één en ander meequote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt toch wel? Natuurlijk had je nu niet over Oeigoeren hoeven beginnenAl denk je er nooit aan, maakt mij het uit. Het ging er mij om dat je nu heel druk bent met Quatarese gastarbeiders maar voor het WK had je nog geen benul uit welke landen ze kwamen bij wijze van. nu kan je er alleen tegen aantrappen want verwende irritante BLM-extremististische voetballers.
Moeten die Oeigoeren zich maar niet aanmelden voor heropvoedingquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:fugue is nogal begaan met de oeigoeren dus fokkie ook
Eigenlijk wel ja, @Fugue en ik zitten niet altijd op 1 lijn.quote:
Je moet gewoon massaal van het veld aflopen na het volkslied, dan maak je indruk als teamquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:15 schreef Fugue het volgende:
Dat ene voetballertje dat niet meegaat maakt weinig indruk op die jurkbaarden natuurlijk.
Vind ik niet. Zoals ik al zei, iedereen zou het hebben gedaan. Jij ook, ik ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja "druk met de Qatarese gastarbeiders", dat valt wel mee, maar ik krijg natuurlijk ook één en ander mee![]()
En op dat hypocriete inhakken is natuurlijk lekker makkelijk, tuurlijk. Maar de voetballertjes maken het ook wel erg makkelijk.
Super League is ook echt walgelijk. Al die rijke sjeiks bang dat hun investering minder oplevert.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, misschien gaat dat ook vaker gebeuren in de toekomst. Kijk maar naar hoe de Super League nu verlopen is. Wellicht is dat een signaal dat je met een hoop weerstand veel kan bereiken.
Het is niet een kwestie van óf óf. Het is een kwestie van én én.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zoals ik al zei, iedereen zou het hebben gedaan. Jij ook, ik ook.
Er zijn heel wat rijkere pipo's die je hiervoor moet veroordelen dan een random Oranje-speler
Ja snapte ook echt het hele idee erachter niet, vooral omdat ze zelf ook wel de reactie van fans konden inschatten en ze nu uiteindelijk zelf allemaal weg mogen. Zal toch niet hun eerste insteek zijn geweest lijkt me zoquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Super League is ook echt walgelijk. Al die rijke sjeiks bang dat hun investering minder oplevert.
Alsof er zoveel verschil is met de CLaltijd dezelfde paar ploegen die ieder jaar tientallen miljoenen krijgen en zo het gat kunnen vergroten. De helft van de Europese competities is inmiddels waardeloos geworden omdat er 0 spanning meer in zit.
Wijnaldum is vies hypocrietje man. Wat is die kerel me tegengevallen, helaas.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van óf óf. Het is een kwestie van én én.
Het speelt natuurlijk wel mee dat de verwende nesten vinden dat ze hun mond open moeten trekken voor sociale issues en dan hier zeer opvallend hun bek houden.
Mensen als Wijnaldum hebben voor mij als mens echt totaal afgedaan.
In het verleden boycotten de Arabische landen voetbalwedstrijden met Israël. Waardoor in de kwalificaties Israël alles reglementair met 3-0 won en dus naar het WK mocht. Lol.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je moet gewoon massaal van het veld aflopen na het volkslied, dan maak je indruk als team
Zoiets lijkt me dan wel weer heerlijke TV
Nou ja, zoals ik al zei bubblequote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van óf óf. Het is een kwestie van én én.
Het speelt natuurlijk wel mee dat de verwende nesten vinden dat ze hun mond open moeten trekken voor sociale issues en dan hier zeer opvallend hun bek houden.
Mensen als Wijnaldum hebben voor mij als mens echt totaal afgedaan.
Doen ze daarom ook mee met het Eurovisiesongfestivalquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het verleden boycotten de Arabische landen voetbalwedstrijden met Israël. Waardoor in de kwalificaties Israël alles reglementair met 3-0 won en dus naar het WK mocht. Lol.
Heeft wel impact gehad, want Israël is toen naar de Oceanië groep gegaan en later de UEFA.
Dit klopt niet als ik het zo zie, Israel heeft maar 1 wk gespeeld en de kwalificatie daarvan hebben ze wedstrijden wel gespeeld. Alleen Noord-Korea weigerde tegen Israel te spelenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het verleden boycotten de Arabische landen voetbalwedstrijden met Israël. Waardoor in de kwalificaties Israël alles reglementair met 3-0 won en dus naar het WK mocht. Lol.
Heeft wel impact gehad, want Israël is toen naar de Oceanië groep gegaan en later de UEFA.
Druk zetten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snapte ook echt het hele idee erachter niet, vooral omdat ze zelf ook wel de reactie van fans konden inschatten en ze nu uiteindelijk zelf allemaal weg mogen. Zal toch niet hun eerste insteek zijn geweest lijkt me zo
Nee. Dat is omdat ieder land dat in de ECB ofzo valt mee mag doen. Dus ook Marokko mag meedoen. En Turkije.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen ze daarom ook mee met het Eurovisiesongfestival
Vies ja, kwam ook vooral uit Amerika toch dat plan? Laat ze daar lekker honkballenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druk zetten.
Als een Barcelona of een Real Madrid een jaar geen CL haalt, zijn ze zo goed als failliet. Ze lopen dan zo 80 miljoen mis. Al die clubs leven op te grote voet en zijn niet in staat met hun enorme budgetten om beter beleid te voeren dan de subtoppers. "We moeten niet teveel Leicester City's willen" was de gevleugelde uitspraak.
En ze weten dat er geen 30 miljoen mensen in China kijken naar Dinamo Zagreb tegen Skonta Riga. Dus heb je mogelijkheid om druk uit te oefenen op de UEFA.
Kan zijn dat ik dingen door elkaar haal. Heb er eens zo'n filmpje over gekeken van the Athletic of iets.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt niet als ik het zo zie, Israel heeft maar 1 wk gespeeld en de kwalificatie daarvan hebben ze wedstrijden wel gespeeld. Alleen Noord-Korea weigerde tegen Israel te spelen
Bij basketbal lag de macht eerst meer bij de franchises, maar die is verplaatst naar de spelers. Hierdoor heb je de laatste jaren een paar clubs die alle goede spelers hebben en 90% van de clubs die alle scrubs hebben. Het is ook niet raar dat de ratings hierdoor in de goot liggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies ja, kwam ook vooral uit Amerika toch dat plan? Laat ze daar lekker honkballen
Miljardairs houden er ook niet echt een hele schone blik op na hoor. Die kunnen echt een hoop veranderen in de wereld zonder dat ze meteen op straat hoeven leven
Kun je toch combinerenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word zo moe op werk. Er moet maar de hele tijd meer, meer, meer, meer gedaan worden door een selecte groep mensen. Het liefste wordt dit allemaal gedaan zonder medeweten van wat anderen van ons vragen, met als gevolg dat je vaak dubbel of driedubbel geboekt staat.
Zo moet ik examens surveilleren op momenten dat ik verplichte bijlessen moet geven en bij een vergadering aanwezig moet zijn.
Lekker bezig MT
Gelukkig is deze sc solidair met Israëlquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat lekker in Israël boys.
Denk dat een verlate huwelijksreis er niet inzit momenteel.
Gaat morgen leuk worden op school.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig is deze sc solidair met Israël
Wel mooie beelden van iron Domequote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat morgen leuk worden op school.
lol
Ash, verifiëer jezelfquote:
Ik ben niet overtuigdquote:
Wie heeft de lekkerste bavbil van Fok!?quote:
ash natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 23:50 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Wie heeft de lekkerste bavbil van Fok!?
Ja, die topics van hem zijn ekte kwaliteitquote:
Ik zet speciaal even serie op pauze om te kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
@:solotovski eerste tien minuten van Roddelpraat waren beste ooit
Alleen het reclame blokje begin ik door te spoelenquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zet speciaal even serie op pauze om te kijken
YouTube vanced, geen reclamequote:Op woensdag 12 mei 2021 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen het reclame blokje begin ik door te spoelen
@Lokasennaquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
@:solotovski eerste tien minuten van Roddelpraat waren beste ooit
De uitzondering bevestigt de regelquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze is met mij getrouwd.
Wat vind jij ervan dat de NOS zijn mond houdt over de misstanden van de Pallies gisteren?quote:
Dat is toch altijd zo. Daar kan ik mij echt niet druk om makenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat de NOS zijn mond houdt over de misstanden van de Pallies gisteren?
Genante vertoning. Als ik dictator ben, is het eerste wat ik doe de NOS afschaffen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo. Daar kan ik mij echt niet druk om maken
Alle raketten terug naar Hamasquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat de NOS zijn mond houdt over de misstanden van de Pallies gisteren?
Hele publieke omroep. Te beginnen met dat walgelijke pownedquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genante vertoning. Als ik dictator ben, is het eerste wat ik doe de NOS afschaffen.
O ik dacht dat ik meer posts hadquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly dat je niet in de top500 staat
Ik zat gister ook al bij de huisarts. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb ontzettend last van mijn kleine teen, daardoor staat het league racen even op een lager pitje helaas.
Binnenkort maar naar de dokter want ik wil wel mijn favoriete e-sport kunnen uitoefenen.
Klote maatquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat gister ook al bij de huisarts. Komt wel heel dichtbij zo
Nee, verdacht uitziend moedervlekje laten checken. Daar heb ik er 40-45 van in het kwadraat dus dan val je officieel in de RISICOGROEPquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klote maat
Ook je kleine teen? (lol)
Gelijk weg laten halen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, verdacht uitziend moedervlekje laten checken. Daar heb ik er 40-45 van in het kwadraat dus dan val je officieel in de RISICOGROEP
Nee, was niks aan de hand kennelijk. ik heb zo'n app waar je die kan laten scannen en dan vergeijken ze het met melanomen en het advies was om hem meteen ff te laten checken maar volgens de huisarts stuurt die app iedereen door naar de dokterquote:
Moet je daar aankomen met poep-sample in een potje. En dan kijken hoe de dokter reageert.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb ontzettend last van mijn kleine teen, daardoor staat het league racen even op een lager pitje helaas.
Binnenkort maar naar de dokter want ik wil wel mijn favoriete e-sport kunnen uitoefenen.
Ik ben al 10 jaar niet bij de dokter geweest en jij gaat voor een moedervlekjequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, verdacht uitziend moedervlekje laten checken. Daar heb ik er 40-45 van in het kwadraat dus dan val je officieel in de RISICOGROEP
Die apps zijn totaal niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, was niks aan de hand kennelijk. ik heb zo'n app waar je die kan laten scannen en dan vergeijken ze het met melanomen en het advies was om hem meteen ff te laten checken maar volgens de huisarts stuurt die app iedereen door naar de dokterIs dan een wetenschappelijke app ondersteunt door zorgverzekeraars. Zo weet je ook erg goed wat wijsheid is
Als je veel moedervlekken hebt moet je je vaak laten controleren vriend. Verhoogde kans op huidkanker, wat sowieso al een kanker is wat zich snel verspreidt. Better safe then sorryquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar niet bij de dokter geweest en jij gaat voor een moedervlekje
Ik snap de grap nietquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je daar aankomen met poep-sample in een potje. En dan kijken hoe de dokter reageert.
Sorry daar was ik niet van op de hoogte maatquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je veel moedervlekken hebt moet je je vaak laten controleren vriend. Verhoogde kans op huidkanker, wat sowieso al een kanker is wat zich snel verspreidt. Better safe then sorry
Heb jij er ook zo'n 200 op je hele lichaam dan?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die apps zijn totaal niet betrouwbaar.
Ik doe gewoon één keer in het jaar even een check up bij de dermatoloog, nog nooit een kwaadaardige moedervlek gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |