Wie is Ashquote:
Ja wie komt er nou met zo'n schijtvideo, jij of ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel echt de zuurste knul ooit he?
Het kan niet altijd kwaliteit zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja wie komt er nou met zo'n schijtvideo, jij of ik.
Van Pokémonquote:
Zeker. Wat een trut die Gwenquote:
Wat wil je kopen /verkopen?quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met marktplaats aan de hand?
Krijg alleen reacties van Nederlandse namen in steenkolen engels.
Zozoquote:
Dat wel, nu de feestelijkheden achter de rug zijn.quote:
Van Connie.quote:Thank you for your message. I can come tomorrow, 16-17h. today I can not be long at work.
is this time. will it be good for you? please send me your address
quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, nu de feestelijkheden achter de rug zijn.
Maar deze lag gewoon hier op zolder stof te vergaren.
[..]
Van Connie.
Geen geld. Kan ik hem van je overkopen?quote:
Is simpel dingetje hoor. Zie dm.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen geld. Kan ik hem van je overkopen?
Idee is ook dat mensen langskomen voor al die shit.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 5 euro ga je toch niet al die moeite doen
Shhhhhquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:36 schreef Fok-it het volgende:
Is toch prima dingetje. Die zou ik niet wegdoen voor 5 euro hoor
De tokkies die straks langs komen gaan alsnog proberen hem gratis te krijgen, want dan hebben ze toevallig geen cash bij zich en geen telefoon waarmee ze een tikkie kunnen betalen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 5 euro ga je toch niet al die moeite doen
Ligt zolang Loka hier woont op zolder man. Ga je heen hoofdprijs voor vragen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:36 schreef Fok-it het volgende:
Is toch prima dingetje. Die zou ik niet wegdoen voor 5 euro hoor
Nou ja, hij is verre van vergelijkbaar met mijn Nutribullit, maar die heb ik moeten weggooien, en dan kan ik nog ook weer eens wat smoothies maken. Daar betaal ik graag 5 ekkies voorquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt zolang Loka hier woont op zolder man. Ga je heen hoofdprijs voor vragen.
Maar als je hem wilt hebben, prima. Heb vast nog wel een doosje waar het in past.
Of kom je hem ophalen hi ha hoquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, hij is verre van vergelijkbaar met mijn Nutribullit, maar die heb ik moeten weggooien, en dan kan ik nog ook weer eens wat smoothies maken. Daar betaal ik graag 5 ekkies voor
Ja daarom, je krijgt hem waarschijnlijk niet in briefpost meequote:
Lol, net voor je ingepakt.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom, je krijgt hem waarschijnlijk niet in briefpost mee![]()
Wacht eerst maar of iemand in Leiden interesse heeft
Loop morgen even de lades na.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je nog ander keukengerei goedkoop in de aanbieding gooit hou ik me graag aanbevolen
Zou eigenlijk mooi setje moeten kopen waar je meteen bijna alles hebt maar zijn best duurquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, net voor je ingepakt.
[..]
Loop morgen even de lades na.
Wat bedoel je met een setje?quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eigenlijk mooi setje moeten kopen waar je meteen bijna alles hebt maar zijn best duur
Nou ja omdat ik de afgelopen jaren een stuk kooklozer was dan nu mis ik wel flink wat basic dingen nog zeg maar. Fatsoenlijke pannenset, heb wel pannen maar die zijn het niet, fatsoenlijke messenset, vergiet, schillers etc. Je hebt van die totaalpakketten waar van alles en nog wat in zit maar daar betaal je 100+ euro ofzo voorquote:
Joh, had dat wat eerder gezegd. Tante deed pannenset weg voor nop.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja omdat ik de afgelopen jaren een stuk kooklozer was dan nu mis ik wel flink wat basic dingen nog zeg maar. Fatsoenlijke pannenset, heb wel pannen maar die zijn het niet, fatsoenlijke messenset, vergiet, schillers etc. Je hebt van die totaalpakketten waar van alles en nog wat in zit maar daar betaal je 100+ euro ofzo voor
Naja zeker voor vlees en groente. Ik heb een groot mes en een kleintje. Maar dat grote mes is ook niet echt een vleesmes en met dat kleine mes ga je niks groters dan een cherrytomaat fatsoenlijk mee schillenquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joh, had dat wat eerder gezegd. Tante deed pannenset weg voor nop.
Goed mes is altijd wel de moeite waard. Maakt het toch eenvoudiger.
Mijn messen zijn wat bot geworden. Moet eigenlijk investeren in slijpsteen of iets.
In principe heeft de gewone huis-, tuin- en keukenkok aan een goed chefsmes voldoende denk ik.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja zeker voor vlees en groente. Ik heb een groot mes en een kleintje. Maar dat grote mes is ook niet echt een vleesmes en met dat kleine mes ga je niks groters dan een cherrytomaat fatsoenlijk mee schillen
Hou je die alleen scherp met dat slijpsteen dan?quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In principe heeft de gewone huis-, tuin- en keukenkok aan een goed chefsmes voldoende denk ik.
En die goed scherp houden.
Zo'n aanzetstaal hou je dingen scherp mee. Een steen maak je dingen weer scherp. Zo begrijp ik het.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je die alleen scherp met dat slijpsteen dan?
Verschrikkelijk toch. Al die tijd en gezeur voor die paar grijpstuiversquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
De tokkies die straks langs komen gaan alsnog proberen hem gratis te krijgen, want dan hebben ze toevallig geen cash bij zich en geen telefoon waarmee ze een tikkie kunnen betalen.
Cherry tomaat schillen is sobersi wel redelijk debielquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja zeker voor vlees en groente. Ik heb een groot mes en een kleintje. Maar dat grote mes is ook niet echt een vleesmes en met dat kleine mes ga je niks groters dan een cherrytomaat fatsoenlijk mee schillen
Ik hou van dingen klein schillen. Geen enkele groente die ik graag grof houquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Cherry tomaat schillen is sobersi wel redelijk debiel
Tomaat schil je niet, maar ontvel je met heet water. Gaat toch helemaal kapot als je een cherry tomaat gaat schillenquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou van dingen klein schillen. Geen enkele groente die ik graag grof hou
Gewoon 1 keer door het midden.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tomaat schil je niet, maar ontvel je met heet water. Gaat toch helemaal kapot als je een cherry tomaat gaat schillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |