abonnement Unibet Coolblue
pi_199275418


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_199275435
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:23 schreef recursief het volgende:

[..]

1.000.001 voldoet aan deze omschrijving. 8-)

Gefeliciteerd!

En denk aan de VRH en de negatieve rente op spaarrekeningen.
10.000,12 voldoet ook aan de omschrijving |:)
pi_199275438
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:23 schreef recursief het volgende:

[..]

1.000.001 voldoet aan deze omschrijving. 8-)

Gefeliciteerd!

En denk aan de VRH en de negatieve rente op spaarrekeningen.
Zeker ;)
Ik ben niet in 1 dag uitgestapt en heb mijn voorbereidingen getroffen voor wat betreft spreiding hieromtrent.
pi_199275449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:26 schreef Gehrman het volgende:

[..]

10.000,12 voldoet ook aan de omschrijving |:)
7 cijfers 2 punten dan.
pi_199275457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:27 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

7 cijfers 2 punten dan.
Lekker hoor. Gefeliciteerd.
pi_199275497
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:27 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Lekker hoor. Gefeliciteerd.
Gepaste terughoudendheid.
Er zijn denk ik wel grotere whales hier.
pi_199275686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:27 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

7 cijfers 2 punten dan.
Gefeliciteerd! Daar kan ik alleen maar van dromen.
pi_199275692
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:41 schreef viceversa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Daar kan ik alleen maar van dromen.
Ik ben niet de enige hier.
pi_199275712
Vond je het niet heel spannend om meer dan 100k in crypto te hebben? Knap dat je niet eerder hebt gecashed.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 15:44:22 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199275723
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef viceversa het volgende:
Vond je het niet heel spannend om meer dan 100k in crypto te hebben? Knap dat je niet eerder hebt gecashed.
Dat vind ik iedere keer als er een 0 bij komt, het went vrij gauw.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199275809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat vind ik iedere keer als er een 0 bij komt, het went vrij gauw.
Hoeveel keer ben je al x10 gegaan dan?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:50:30 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199275828
@F.Sinatra Waar ben je mee begonnen dan? En wanneer?
(Sorry als ik iets bekends vraag maar ik ben pas net ingestapt ;) )

En jij @Nattekat ?
***
pi_199275830
Vier weken geleden alles met een mooie winst omgezet in USDT. Een week later en de winst was hoger, 8 dagen later en er was bijna geen winst meer.

Even een tijdje in USDT vond ik zelf wel fijn omdat ik niet altijd veel kan checken, kopen en verkopen.

Nu wil ik weer eens wat gaan kopen. Jullie hebben het over Truebit, maar dat hele gebeuen met BSC en Pancakeswap vind ik allemaal maar lastig. Nog andere projecten waar jullie enthousiast over zijn?
- Met zuidelijke groet -
pi_199275839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef viceversa het volgende:
Vond je het niet heel spannend om meer dan 100k in crypto te hebben? Knap dat je niet eerder hebt gecashed.
Soms heb je diamond hands nodig ja, maar dat heb je bij iedere wallet size wel denk ik. Maar er zijn ook periodes geweest dat ik dagen niet naar m'n portfolio keek.
Maar hodl wint het (bij mij) echt telkens weer boven daytraden.
pi_199275885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:50 schreef BE het volgende:
@:F.Sinatra Waar ben je mee begonnen dan? En wanneer?
(Sorry als ik iets bekends vraag maar ik ben pas net ingestapt ;) )

En jij @:nattekat ?
Ik ben in 2014 in BTC gestapt met ¤500,-. Die ben ik toen allemaal kwijt geraakt door de hack die er bij Mt.Gox heeft plaatsgevonden toen. Ik heb het toen laten zitten wan het was 'maar' ¤500,-, ik had nu m'n portfolio er redelijk mee laten stijgen :D

Uiteindelijk heb ik er zo'n ¤50k Fiat ingestopt.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:54:08 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199275888
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:39 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik heb m'n winst gepakt. Alles is uitgecasht.
Ik heb alleen nog een mooie zak FEG tokens die gestaked staan.

Ik heb crypto voor nu uitgespeeld :{w
Gefeliciteerd man _O_

quote:
14s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:54 schreef fathank het volgende:

[..]

Een vrijstaande villa in Spanje?

inb4 een villa is altijd vrijstaand


behalve in Nederland waar je half vrijstaande villa's koopt voor anderhalf miljoen :')
Mijn doel is een vrijstaande villa idd, alleen niet voor mezelf maar voor mijn ouders :) Dan kunnen ze mooi hun huidige huis verpatsen en hun pensioen spenderen aan het verbrassen van mijn erfenis (die ik toch niet nodig heb).
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:55:30 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199275914
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:53 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik ben in 2014 in BTC gestapt met ¤500,-. Die ben ik toen allemaal kwijt geraakt door de hack die er bij Mt.Gox heeft plaatsgevonden toen. Ik heb het toen laten zitten wan het was 'maar' ¤500,-, ik had nu m'n portfolio er redelijk mee laten stijgen :D

Uiteindelijk heb ik er zo'n ¤50k Fiat ingestopt.
Nice hoor! Knap dat je zo lang op je handen hebt kunnen zitten.
***
pi_199275917
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man _O_

Mijn doel is een vrijstaande villa idd, alleen niet voor mezelf maar voor mijn ouders :) Dan kunnen ze mooi hun huidige huis verpatsen en hun pensioen spenderen aan het verbrassen van mijn erfenis (die ik toch niet nodig heb).
Nouja, ik wilde m'n dochter een mooi bedrag kunnen achter laten. Het huis is/was al vrij, ik heb zo ook nog wat centjes op de rekening, en dit is grotendeels voor haar. Maar ze is pas 3, dus ik wacht nog even.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2021 15:56:02 ]
pi_199275927
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:55 schreef BE het volgende:

[..]

Nice hoor! Knap dat je zo lang op je handen hebt kunnen zitten.
Ach, laten we het geluk noemen.
pi_199275938
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:55 schreef BE het volgende:

[..]

Nice hoor! Knap dat je zo lang op je handen hebt kunnen zitten.
In theorie is het maar 1 10x en 1 verdubbeling. Zo lastig is dat niet in een bullmarkt ;)
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:58:01 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199275951
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:56 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ach, laten we het geluk noemen.
Ook goed. :s)
Iemand moet het doen om weer anderen mee te krijgen. Het schurkt voor mijn gevoel toch een beetje tegen pyramide-gedoe aan. De happy few varen wel bij het klootjesvolk dat later aanschuift... ;)
***
pi_199275989
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:58 schreef BE het volgende:

[..]

Ook goed. :s)
Iemand moet het doen om weer anderen mee te krijgen. Het schurkt voor mijn gevoel toch een beetje tegen pyramide-gedoe aan. De happy few varen wel bij het klootjesvolk dat later aanschuift... ;)
Met dat verschil dat iedereen in crypto de happy-few kan zijn/worden.
En in crypto ga je altijd profiteren van het geld dat een ander erin stopt. Crypto ansich creëert geen extra waarde (al kun je over burns/locks discussieren).
pi_199276009
Wie heeft er hier Dogecoin?

Jullie moeten echt een geweldige week hebben :D
BlaBlaBla
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:04:05 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199276019
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:01 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Met dat verschil dat iedereen in crypto de happy-few kan zijn/worden.
En in crypto ga je altijd profiteren van het geld dat een ander erin stopt. Crypto ansich creëert geen extra waarde (al kun je over burns/locks discussieren).
Nee, dat is waar. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Wie heeft er hier Dogecoin?

Jullie moeten echt een geweldige week hebben :D
Ik dus, een beetje. Als eerste laat ik het ook eens proberen...
Op 23 april stapte ik in onder het mom van 'buy the dip' en de 2200 die ik er toen kocht zijn nu x3. Een leuk begin dus. Heb er sindsdien nog twee keer wat bijgestopt, vanmorgen nog mijn beetje ripple verkocht (nog met 'winst') en hierin gestopt, en zelfs dat is al +0,15ct

Ben heel benieuwd waar het gaat eindigen.
***
pi_199276123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef viceversa het volgende:
Vond je het niet heel spannend om meer dan 100k in crypto te hebben? Knap dat je niet eerder hebt gecashed.
Het went. Als je je Blockfolio in dollars bekijkt kun je aan de extra nul wennen. Tegen de tijd dat ie er in euros ook is, is het al een stukje minder spannend geworden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 16:15:07 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199276136
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoeveel keer ben je al x10 gegaan dan?
2 keer
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199276166
Mijn 'probleeem' is dat ik 4 jaar begonnen ben met een te laag bedrag én dat nog gespreid had over verschillende coins. Daardoor voelde de x6 van Enjin niet zo bijzonder.

Ik wil nu echt vijf coins kiezen max. en daar wat voller in gaan zitten.
- Met zuidelijke groet -
pi_199276216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:17 schreef Schnitzels het volgende:
Mijn 'probleeem' is dat ik 4 jaar begonnen ben met een te laag bedrag én dat nog gespreid had over verschillende coins. Daardoor voelde de x6 van Enjin niet zo bijzonder.

Ik wil nu echt vijf coins kiezen max. en daar wat voller in gaan zitten.
Ik heb nooit meer dan 3 gespreid, doe ik bij roulette ook niet. Maar DYOR enzo. No financial Advise, etc etc etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2021 16:22:14 ]
pi_199276279
Iemand eigenlijk nog een idee of/hoe ik nog sporen zou kunnen vinden van die BTC's die ik had in 2014? Heb echt geen flauw idee meer. Alleen dat ik ze op Mt.Gox heb verkocht en die laptop er niet meer is.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 16:28:44 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199276291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:17 schreef Schnitzels het volgende:
Mijn 'probleeem' is dat ik 4 jaar begonnen ben met een te laag bedrag én dat nog gespreid had over verschillende coins. Daardoor voelde de x6 van Enjin niet zo bijzonder.

Ik wil nu echt vijf coins kiezen max. en daar wat voller in gaan zitten.
Ik ben ook met niks begonnen. Het enige waar ik echt spijt van heb is dat ik in de beermarkt 2 ETH heb moeten verkopen en het daarna nooit meer heb aangevuld, terwijl ik dat wel echt wilde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199276332
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:27 schreef F.Sinatra het volgende:
Iemand eigenlijk nog een idee of/hoe ik nog sporen zou kunnen vinden van die BTC's die ik had in 2014? Heb echt geen flauw idee meer. Alleen dat ik ze op Mt.Gox heb verkocht en die laptop er niet meer is.
Ik had ook 10 BTC rond die tijd... op eigen wallet op pc. Toen verkocht voor ¤120 per stuk ( :') ) maar ik kan me nog herinneren dat ik toen had afgerond. Dus tijdje terug gezocht naar de harde schijf en vond hem nog ergens in een doos en ik bleek gelijk te hebben, stond nog 0.07 BTC op. Toch 1000 piek toen.... maar als ik nu pas had gevonden had ik 3x zoveel gehad :')
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:36:30 #32
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199276363
Heerlijke verhalen van mooie winsten hier. :) Tof om te lezen.

Zelf ben ik nog maar net een maandje ingestapt in de crypto wereld.. Sowieso enorm laat, maar je moet eens beginnen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:55:25 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_199276513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik had ook 10 BTC rond die tijd... op eigen wallet op pc. Toen verkocht voor ¤120 per stuk ( :') ) maar ik kan me nog herinneren dat ik toen had afgerond. Dus tijdje terug gezocht naar de harde schijf en vond hem nog ergens in een doos en ik bleek gelijk te hebben, stond nog 0.07 BTC op. Toch 1000 piek toen.... maar als ik nu pas had gevonden had ik 3x zoveel gehad :')
Mijn lieftallige had ook iets van 4,5 ton kunnen hebben als hij in okt niet verkocht had...
Tsja, je hebt het toch echt pas als je het in handen hebt dus kut, maar het is niet dat we het zelf verloren hebben.
***
pi_199276556
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:55 schreef BE het volgende:

[..]

Mijn lieftallige had ook iets van 4,5 ton kunnen hebben als hij in okt niet verkocht had...
Tsja, je hebt het toch echt pas als je het in handen hebt dus kut, maar het is niet dat we het zelf verloren hebben.
Aah ja, lijkt me wel even zuur, maar je doet er niks meer aan. 😋
pi_199276606
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:21 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik heb nooit meer dan 3 gespreid, doe ik bij roulette ook niet. Maar DYOR enzo. No financial Advise, etc etc etc.
Ik heb vrijwel altijd Max 2 munten gehad en vaak 1 en zo sinds januari hele goede winsten gehaald. Alleen bull markt doe ik dat. Zit nu 95% in een low market cap fucking knal-munt. Hapi. Een kleine push gedaan en al genoeg gezien tbh. Die gaat me flink flink flink opleveren.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_199276659
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Wie heeft er hier Dogecoin?

Jullie moeten echt een geweldige week hebben :D
Heel leuk om te zien, haha. Ik heb nu duizenden winst, maar ik houd t erin 🔮. Zullen zien wat het gaat doen.
pi_199276762
BEARISH
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 17:22:44 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199276874
Bitcoin :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:23:56 #39
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199276891
Doge verkocht, lag te lang in bad, dus net wat minder winst, maar even papier handen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 17:24:08 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199276895
Ethereum is hard op weg richting een ATH tov Bitcoin met dit tempo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199276917
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:23 schreef stinkie het volgende:
Doge verkocht, lag te lang in bad, dus net wat minder winst, maar even papier handen
Zonde, denk dat het momentum voor SNL nog wel even aanhoudt. Is zaterdag pas.

Maar wie zal het zeggen, kan ook morgen instorten :P
pi_199276934
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

2 keer
Dan kan er ook wel een airco af ;)
pi_199276944
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

2 keer
De tering. Zelfs met 1k inleg is dat dus al 100k waard. :o

Wat doen we dan moeilijk over een airco? ;)
pi_199276953
Hier trouwens behoorlijk wat verloren vandaag. Hoort er ook bij helaas.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:50:30 #45
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199277247
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:26 schreef viceversa het volgende:

[..]

Zonde, denk dat het momentum voor SNL nog wel even aanhoudt. Is zaterdag pas.

Maar wie zal het zeggen, kan ook morgen instorten :P
Ik gok op winstpakkers, dus straks alles weer terug kopen. Plus wat extra van de winst.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_199277381
quote:
89s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hier trouwens behoorlijk wat verloren vandaag. Hoort er ook bij helaas.
Daar hoor je mensen niet al te vaak over of de stress die het met zich mee kan brengen

Collega van mij heeft vlak voor de kerst in 2017 al zijn BTC verkocht omdat hij er niet meer van kon slapen. Die heeft de helft van zijn huis ermee af kunnen rekenen.

Van de collega's die op dat moment van hun eindejaarsbonus BTC gekocht hebben had het overgrote deel het ook meteen weer verkocht toen het in elkaar donderde. Sommige van die mensen gooide er ook maar meteen geld in dat ze eigenlijk niet moest gebruiken daarvoor.
pi_199277624
Op je handen zitten is niet makkelijk maar wel belangrijk
pi_199277634
Ja je hoort voornamelijk de mooie verhalen, net als met gokken. De verliezers huilen in een hoekje.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:24:29 #49
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199277642
quote:
89s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hier trouwens behoorlijk wat verloren vandaag. Hoort er ook bij helaas.
Met verlies verkocht - Of nu afwachtende op een stijging om de boel weer te laten herstellen? :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:35:11 #50
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199277779
quote:
89s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hier trouwens behoorlijk wat verloren vandaag. Hoort er ook bij helaas.
7% in de min hier
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:47:58 #51
208890 June.
Seriously?
pi_199277911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Wie heeft er hier Dogecoin?

Jullie moeten echt een geweldige week hebben :D
Ik :D

Alleen het kutte is dat het op bittrex staat en ik zo lang niet meer had ingelogd dat het account eerst weer geverifieerd moet worden. Dus kan er niet bij :') :')
Shine bright like a diamond.
pi_199277971
Wtf bitcoin. Pompt iedereen z'n BTC in DOGE of zo?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:58:33 #53
62913 Blik
The one and Only!
pi_199278043
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja je hoort voornamelijk de mooie verhalen, net als met gokken. De verliezers huilen in een hoekje.
Eind 2017/begin 2018 begonnen met inleggen, daarna nog een paar keer wat bijgekocht. Maar feitelijk heb ik tot eind december 2020 in de min gestaan. Eigenlijk dus 3 jaar negatief gestaan

Nu sta ik op 11x mijn inleg, het is 15x geweest maar het is ook weer even ingezakt door de daling van btc
pi_199278083
Okay, mijn vader heeft de oude laptop waar ik toen m'n crypto mee kocht gevonden bij hun thuis.....

SPANNOND!

Waar moet ik naar zoeken?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 19:03:05 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199278098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

De tering. Zelfs met 1k inleg is dat dus al 100k waard. :o

Wat doen we dan moeilijk over een airco? ;)
Van 900 naar 1000 is ook een 0 erbij :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 19:04:04 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199278107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:52 schreef viceversa het volgende:
Wtf bitcoin. Pompt iedereen z'n BTC in DOGE of zo?
Ethereum gaat ook hard, echt alles gaat de lucht in momenteel :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:14:17 #57
62913 Blik
The one and Only!
pi_199278195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ethereum gaat ook hard, echt alles gaat de lucht in momenteel :')
Mijn pf is aardig dieprood anders
pi_199278250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ethereum gaat ook hard, echt alles gaat de lucht in momenteel :')
Uhmm :{
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 19:22:32 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199278300
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:18 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Uhmm :{
Alles wat er toe doet
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:30:46 #60
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199278425
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja je hoort voornamelijk de mooie verhalen, net als met gokken. De verliezers huilen in een hoekje.
Ligt er ook aan wat je als verlies beschouwd. Ik heb nog nooit een investering met verlies verkocht, want dan is het pas echt.

Wel heb ik het nodig misgelopen. Maar of dat nou echt een verliesverhaal is? Als je rustig kan blijven zitten kun je bijna geen verlies hebben
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 19:37:08 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199278521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja je hoort voornamelijk de mooie verhalen, net als met gokken. De verliezers huilen in een hoekje.
Hier een verliesverhaal, paar duizend waves kwijtgeraakt along the way. De investering in 2017 was slechts een paar honderd euro :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199278547
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:02 schreef F.Sinatra het volgende:
Okay, mijn vader heeft de oude laptop waar ik toen m'n crypto mee kocht gevonden bij hun thuis.....

SPANNOND!

Waar moet ik naar zoeken?
wallet.dat
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:46:31 #63
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199278651
Ooit in 2016 voor 500 doge gekocht en sinds dien vast gehouden

:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 19:48:01 #64
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199278675
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:46 schreef Rozevla het volgende:
Ooit in 2016 voor 500 doge gekocht en sinds dien vast gehouden

:)
Dan ben je nu miljonair. Dat is moeilijk een verliesverhaal te noemen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199278824
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:46 schreef Rozevla het volgende:
Ooit in 2016 voor 500 doge gekocht en sinds dien vast gehouden

:)
Goede zet. Ooit zul je daar een penthouse van kunnen kopen.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:02:19 #66
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199278884
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:57 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Goede zet. Ooit zul je daar een penthouse van kunnen kopen.
Blijf ze ook mooi vasthouden, hoe verleidelijk de winsten ook zijn
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199278996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Wie heeft er hier Dogecoin?

Jullie moeten echt een geweldige week hebben :D
Had voor 100euro gekocht nu bijna 900..grappig wel, hoe het zo kan gaan..had ik het van te voren geweten had ik natuurlijk meteen 10k gekocht :P
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 20:13:55 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199279167
Ik heb ooit bakken met Doge gemined _O_

Ga je zien dat er stiekem een wallet met wat nu een fortuin waard is nog ergens op mijn harde schijf staat :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:18:42 #69
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199279278
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ooit bakken met Doge gemined _O_

Ga je zien dat er stiekem een wallet met wat nu een fortuin waard is nog ergens op mijn harde schijf staat :')
Alleen als je er pas achterkomt wanneer ie weer niks meer waard is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199279311
LINK gaat ook wel lekker.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 20:21:27 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199279337
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Alleen als je er pas achterkomt wanneer ie weer niks meer waard is.
Als ik die wallet al heb, betwijfel ik of er nog wat in staat. Ik heb een vage herinnering aan het hebben van die wallet, maar ik weet ook dat ik bijna alles van de pool meteen richting een exchange gooide.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 20:22:38 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199279362
Ik heb wel een Bitcoin wallet.dat
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:24:31 #73
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_199279397
Toch mooi dat ik op 0.002$ voor 30$ (15.000stuks) DOGE had gekocht in 2019 O+ een mooi resultaat

Ik kan me nog goed herinneren dat mensen hier op Fok! Altijd rediculiseerde dat je beter geen "goedkope" coins kon kopen :') heeft mij toch altijd mooie winsten opgeleverd
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 20:31:44 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199279570
Die wallet is nooit gebruikt :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 20:50:33 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199280035
Ook nog van allemaal andere troep wallets gevonden _O-

Zal niet weten hoe ik die kan openen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:52:06 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199280068
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:57 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Goede zet. Ooit zul je daar een penthouse van kunnen kopen.
_O-

Toevoeging: beter lezen. Ik dacht 500 doge :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199280162
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:52 schreef fathank het volgende:

[..]

_O-

Toevoeging: beter lezen. Ik dacht 500 doge :')
Ik dacht ook 500 doge :')
pi_199280509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:50 schreef Nattekat het volgende:
Ook nog van allemaal andere troep wallets gevonden _O-

Zal niet weten hoe ik die kan openen.
Met de bijbehorende wallet software :P
  dinsdag 4 mei 2021 @ 21:14:37 #79
131603 Afwazig
Serious business
pi_199280515
Had nog een bag Orion op kucoin staan maar dat wordt niks. Omgezet naar VET om de Vechain boys hier even te steunen nu het weer even retraced.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 mei 2021 @ 21:23:05 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199280668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Met de bijbehorende wallet software :P
Goh :P

Maar geen spoor van DOGE, terwijl ik daar toch echt mee bezig ben geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199280853
Doge :')
Gaat na 8 mei zo hard in elkaar flikkeren dat er nog geen 10 cent van over is.
blablablabla
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 4 mei 2021 @ 21:39:43 #82
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199280959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:34 schreef Elan het volgende:
Doge :')
Gaat na 8 mei zo hard in elkaar flikkeren dat er nog geen 10 cent van over is.
Dus jij zit short?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_199281066
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dus jij zit short?
Brand m'n handen niet aan dergelijke shitcoins.

Maar wel chill als mensen er veel profit uit halen omdat ze bizar goedkoop hebben ingekocht :)
blablablabla
pi_199281261
Die Hont knalt maar door, gekke markt.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:02:31 #85
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199281394
PYR _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199283313
hopelijk is de 🐻 nu los
Gino ♥
pi_199283385
Van NSBT staken kan je wel prima leven :+

pi_199283389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:34 schreef Elan het volgende:
Doge :')
Gaat na 8 mei zo hard in elkaar flikkeren dat er nog geen 10 cent van over is.
Waaeom?
pi_199283425
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 21:34 schreef Elan het volgende:
Doge :')
Gaat na 8 mei zo hard in elkaar flikkeren dat er nog geen 10 cent van over is.
Na SNL bedoel je?
Alpha kenny one
pi_199283797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Van NSBT staken kan je wel prima leven :+

[ afbeelding ]
Met hoeveel inleg? :P
  woensdag 5 mei 2021 @ 06:22:26 #91
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199284035
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Van NSBT staken kan je wel prima leven :+

[ afbeelding ]
Van Wex staken op Wault ook, $350 per dag nu _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199284128
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Van NSBT staken kan je wel prima leven :+

[ afbeelding ]
:o

Ik heb hier totaal geen ervaring mee. Waar doe je dit?
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 08:01:53 #93
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199284488
Elon weer over Doge getweet? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:05:07 #94
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199284510
quote:
15s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:01 schreef onlogisch het volgende:
Elon weer over Doge getweet? :')
hij is zaterdag bij SNL, iedereen hoopt dat ie iets zegt over doge
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_199284567
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:45 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]
Waarom?
Als je dat werkelijk niet snapt en ziet dan zou je eigenlijk héél ver van crypto vandaan moeten blijven als je geld je lief is. Niks anders dan pump & dump, geen actief platform waarop gebouwd wordt, geen grote investeerders die het steunen (En dan heb ik het dus níet over Musk die er ff een Hallelujah over uitspreekt he), zomaar een paar voorbeelden.
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:53:35 #96
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199284958
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 06:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:o

Ik heb hier totaal geen ervaring mee. Waar doe je dit?
Ook erg nieuwsgierig hier
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199285014
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 04:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Met hoeveel inleg? :P
3623 NSBT, dus zo'n $166.000 op dit moment :+
pi_199285540
Ik ben inmiddels ook begonnen met farming en staking op Pancakeswap. Een boel CAKE gestaked, en een farm BNB/CAKE opgezet.
pi_199285843
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ethereum gaat ook hard, echt alles gaat de lucht in momenteel :')
Classic ook, wat is het technologisch bestaansrecht van Classic eigenlijk nog?
Is dat niet gewoon verouderde techniek? :P
blablablabla
pi_199285846
Goede AMA voor een 2 weken oude 'shitcoin' (met utility).

https://www.twitch.tv/videos/1011099228
pi_199285864
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 06:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:o

Ik heb hier totaal geen ervaring mee. Waar doe je dit?
https://fegwrap.com/#/ :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 10:20:12 ]
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 10:31:47 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199285999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Classic ook, wat is het technologisch bestaansrecht van Classic eigenlijk nog?
Is dat niet gewoon verouderde techniek? :P
Just regular altseason maat.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:34:45 #103
131603 Afwazig
Serious business
pi_199286032
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 06:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

:o

Ik heb hier totaal geen ervaring mee. Waar doe je dit?
NSBT is de governance token van Neutrino, wat op zijn beurt weer een protocol van WAVES is. Met Neutrino worden assets op Waves gemaakt die je kan staken, voorbeelden hiervan zijn USDN, EURN, Roebels, de Chinese Yuan etc. Je kan stablecoins staken welke WAVES als onderpand hebben en algoritmisch gekoppeld zijn aan die munt.

Tussen al die assets kun je swappen via een smart contract. Dus ik kan WAVES naar USDN swappen of andersom. Maar bijvoorbeeld ook EURO naar Turkse Lira etc. Binnenkort gaan ze ook stocks zoals Tesla en goud op basis van Neutrino beschikbaar maken.

Met NSBT kun je stemmen of protocolwijzingen en je kan NSBT ook staken. NSBT staking levert je een deel van de fee's op die worden betaald voor swaps. Bij volatiliteit (zowel omhoog als omlaag) zijn er relatief veel en grote swaps en kunnen die fee's dus behoorlijk in de papieren gaan lopen.

En dit allemaal kun je doen vanaf de veiligheid van een Ledger hardware wallet omdat de Waves exchange decentraal is. O+

Anyway, hier te doen; https://waves.exchange/investments/staking/NSBT

Let wel. Er is maar 1,8M NSBT in inloop en 96% is gelocked door staking momenteel dus het is aardig schaars. Het is enkel te koop via Waves.exchange of swop.fi.
pi_199286138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

NSBT is de governance token van Neutrino, wat op zijn beurt weer een protocol van WAVES is. Met Neutrino worden assets op Waves gemaakt die je kan staken, voorbeelden hiervan zijn USDN, EURN, Roebels, de Chinese Yuan etc. Je kan stablecoins staken welke WAVES als onderpand hebben en algoritmisch gekoppeld zijn aan die munt.

Tussen al die assets kun je swappen via een smart contract. Dus ik kan WAVES naar USDN swappen of andersom. Maar bijvoorbeeld ook EURO naar Turkse Lira etc. Binnenkort gaan ze ook stocks zoals Tesla en goud op basis van Neutrino beschikbaar maken.

Met NSBT kun je stemmen of protocolwijzingen en je kan NSBT ook staken. NSBT staking levert je een deel van de fee's op die worden betaald voor swaps. Bij volatiliteit (zowel omhoog als omlaag) zijn er relatief veel en grote swaps en kunnen die fee's dus behoorlijk in de papieren gaan lopen.

En dit allemaal kun je doen vanaf de veiligheid van een Ledger hardware wallet omdat de Waves exchange decentraal is. O+

Anyway, hier te doen; https://waves.exchange/investments/staking/NSBT

Let wel. Er is maar 1,8M NSBT in inloop en 96% is gelocked door staking momenteel dus het is aardig schaars. Het is enkel te koop via Waves.exchange of swop.fi.
Als het niet lukt om NSBT te kopen, kun je eens naar fegwrap.com kijken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 12:03:42 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199287045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Classic ook, wat is het technologisch bestaansrecht van Classic eigenlijk nog?
Is dat niet gewoon verouderde techniek? :P
Volgens mij is dat de fork van mensen die mad waren dat de dao hack ongedaan werd gemaakt met een hardfork. Want 40% van alle Ethers in handen van één partij is goed. En tja, dan krijg je ook niet meer alle leuke updates die Ethereum heeft gehad.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 12:09:06 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199287128
quote:
6s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Just regular altseason maat.

[ afbeelding ]
Dit mist nog een laatste fase. De alles crasht in elkaar fase waar al het geld door alle hoeken en gaten de markt verlaat c_/

Het is echt niet normaal hoe erg voorspelbaar deze markt is. Ik zit al die tijd in Ethereum met dit in mijn achterhoofd, maar dat dit gewoon zo overduidelijk ging gebeuren had ik niet meer verwacht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199287466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit mist nog een laatste fase. De alles crasht in elkaar fase waar al het geld door alle hoeken en gaten de markt verlaat c_/

Het is echt niet normaal hoe erg voorspelbaar deze markt is. Ik zit al die tijd in Ethereum met dit in mijn achterhoofd, maar dat dit gewoon zo overduidelijk ging gebeuren had ik niet meer verwacht.
Nu nog timen.
pi_199287850
Always buy the Bonfire dip :9
pi_199288015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit mist nog een laatste fase. De alles crasht in elkaar fase waar al het geld door alle hoeken en gaten de markt verlaat c_/

Het is echt niet normaal hoe erg voorspelbaar deze markt is. Ik zit al die tijd in Ethereum met dit in mijn achterhoofd, maar dat dit gewoon zo overduidelijk ging gebeuren had ik niet meer verwacht.
Waren er de vorige bull runs ook niet meerdere alt seasons? Ik kan me niet voorstellen dat bitcoin niet nog een run naar de 100k gaat maken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 13:24:47 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199288154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:14 schreef viceversa het volgende:

[..]

Waren er de vorige bull runs ook niet meerdere alt seasons? Ik kan me niet voorstellen dat bitcoin niet nog een run naar de 100k gaat maken.
Ethereum heeft in 2017 Bitcoin heel even van de troon gestoten. Daarna ging Bitcoin weer voor één laatste pump.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:26:48 #111
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199288181
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit mist nog een laatste fase. De alles crasht in elkaar fase waar al het geld door alle hoeken en gaten de markt verlaat c_/

Het is echt niet normaal hoe erg voorspelbaar deze markt is. Ik zit al die tijd in Ethereum met dit in mijn achterhoofd, maar dat dit gewoon zo overduidelijk ging gebeuren had ik niet meer verwacht.
Zolang je timing nog niet klopt ben je nog steeds fucked
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199288310
quote:
Werkt die in alle browsers? Bij mijn Firefox niet iig.
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 13:39:08 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199288339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:18 schreef F.Sinatra het volgende:
Goede AMA voor een 2 weken oude 'shitcoin' (met utility).

https://www.twitch.tv/videos/1011099228
Moonpirate doet dat ook, zegt weinig ;)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199288362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ethereum heeft in 2017 Bitcoin heel even van de troon gestoten. Daarna ging Bitcoin weer voor één laatste pump.
Dus jij gaat je Ethereum binnenkort verruilen voor BTC? :P
pi_199288385
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ethereum heeft in 2017 Bitcoin heel even van de troon gestoten. Daarna ging Bitcoin weer voor één laatste pump.
Wanneer was dat? Volgens mij is er nooit een flippening geweest.
https://www.buybitcoinworldwide.com/flippening/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 13:43:54 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199288394
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:41 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dus jij gaat je Ethereum binnenkort verruilen voor BTC? :P
Ik sluit niks uit :P

Maar Ethereum is en blijft het project waar ik het meest vertrouwen in heb. Mina wil ik na de lancering ook nog, maar daarvoor moet één van mijn shitcoins keihard de lucht in gaan, want ik heb niks over om te investeren :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199288557
Wilde wat ETH naar metamask halen via Binance (om wat aan te schaffen via Uniswap). De fee is wel echt enorm in vergelijking met BSC netwerk zeg.

Binance Smart Chain (BSC)
BEP20 (BSC)
Fee: 0.000095 ETH
≈ $0.317529
Ethereum (ETH)
ERC20
Fee: 0.005 ETH
≈ $16.71

Ik zit met relatief lage bedragen in de shitcoins dus dan is 16,71 USD best een significant deel. Hoe gaan jullie hiermee om?

@Nattekat jij zit ook veel hiermee te kloten toch? Hoe ga jij hiermee om?
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:02:35 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199288590
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wilde wat ETH naar metamask halen via Binance (om wat aan te schaffen via Uniswap). De fee is wel echt enorm in vergelijking met BSC netwerk zeg.

Binance Smart Chain (BSC)
BEP20 (BSC)
Fee: 0.000095 ETH
≈ $0.317529
Ethereum (ETH)
ERC20
Fee: 0.005 ETH
≈ $16.71

Ik zit met relatief lage bedragen in de shitcoins dus dan is 16,71 USD best een significant deel. Hoe gaan jullie hiermee om?

@:nattekat jij zit ook veel hiermee te kloten toch? Hoe ga jij hiermee om?
En als je gaat swappen ben je weer zoiets kwijt. En het omgekeerde traject precies zo. Daarom is met een paar tientjes spelen op de eth chain niet zo zinvol.
Huilen dan.
pi_199288665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wilde wat ETH naar metamask halen via Binance (om wat aan te schaffen via Uniswap). De fee is wel echt enorm in vergelijking met BSC netwerk zeg.

Binance Smart Chain (BSC)
BEP20 (BSC)
Fee: 0.000095 ETH
≈ $0.317529
Ethereum (ETH)
ERC20
Fee: 0.005 ETH
≈ $16.71

Ik zit met relatief lage bedragen in de shitcoins dus dan is 16,71 USD best een significant deel. Hoe gaan jullie hiermee om?

@:nattekat jij zit ook veel hiermee te kloten toch? Hoe ga jij hiermee om?
Nooit ERC20-shitcoins halen, alleen legitieme tokens halen op het blockchain van Ethereum. BEP20 shitcoins zijn prima want je betaalt bijna geen reet aan gas en tx fees op het blockchain van Binance.

Wel een dilemma als je een coin uit wil brengen. ERC20 is veel te duur met ETH gas fees maar BEP20 is te goedkoop met gas fees dat het er vol zit met kutcoins en rugpulls _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 05-05-2021 14:10:20 ]
pi_199288761
https://charts.bogged.fin(...)51f4E6fed08A64AB5590 *O* *O*



Shitcoin gone goodcoin, effectief marketingverhaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 05-05-2021 14:15:26 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:22:36 #121
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199288860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit mist nog een laatste fase. De alles crasht in elkaar fase waar al het geld door alle hoeken en gaten de markt verlaat c_/

Het is echt niet normaal hoe erg voorspelbaar deze markt is. Ik zit al die tijd in Ethereum met dit in mijn achterhoofd, maar dat dit gewoon zo overduidelijk ging gebeuren had ik niet meer verwacht.
tja, maar timing. Ik verwacht al maanden een crash. Maar voorlopig gebeurt er niks. ETH moet gewoon weer in elkaar donderen zodat ik er een paar duizend in kan gooien. Die gaat dan echt wel weer omhoog
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 14:24:51 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199288885
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:22 schreef stinkie het volgende:

[..]

tja, maar timing. Ik verwacht al maanden een crash. Maar voorlopig gebeurt er niks. ETH moet gewoon weer in elkaar donderen zodat ik er een paar duizend in kan gooien. Die gaat dan echt wel weer omhoog
Ik niet. Ik denk wel dat we er langzaam naartoe aan het gaan zijn inmiddels. Misschien nog een maandje of 2-3. De parabolische groei moet nog beginnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:32:42 #123
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199288982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik niet. Ik denk wel dat we er langzaam naartoe aan het gaan zijn inmiddels. Misschien nog een maandje of 2-3. De parabolische groei moet nog beginnen.
2-3 maanden en dan hard omhoog?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 14:34:43 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199289006
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:32 schreef stinkie het volgende:

[..]

2-3 maanden en dan hard omhoog?
2-3 tot het laatste zetje. Dus keihard omhoog, gevolgd door een crash die de markt om zeep helpt voor de komende 2 jaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 14:36:15 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199289023
Ik heb geen glazen bol, dit is geen financieel advies
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:40:55 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199289076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:34 schreef Nattekat het volgende:

gevolgd door een crash
Waarom?
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 14:41:37 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199289083
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat dat vrij logisch is na een bubbel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199289194
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:36 schreef viagraap het volgende:

[..]

Werkt die in alle browsers? Bij mijn Firefox niet iig.
dApp browser is het het beste. De browser van je wallet.
pi_199289203
Bonfire raket is vannacht vertrokken hoor.

Vergeten te melden dat ik daar ook nog leuk bedrag heb staan gister :D

https://www.coingecko.com/nl/coins/bonfire
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 14:53:43 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199289214
Ik weet één ding zeker: ik ga na deze dip niet meer de dip kopen. Dat is mijn vertrouwen momenteel :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199289572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:52 schreef F.Sinatra het volgende:
Bonfire raket is vannacht vertrokken hoor.

Vergeten te melden dat ik daar ook nog leuk bedrag heb staan gister :D

https://www.coingecko.com/nl/coins/bonfire
Nu wel lekker dumpje.
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:36:38 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199289804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Omdat dat vrij logisch is na een bubbel.
Ja dat snap ik ook wel, maar waarom zou de bubbel op barsten staan?
Huilen dan.
pi_199289816
twitter

We hebben nog even te gaan.

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 15:38:14 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 15:56:59 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199290041
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel, maar waarom zou de bubbel op barsten staan?
Nu is er nog geen bubbel. Ik verwacht een bubbel. En bubbels knapen altijd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:08:38 #135
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199290208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu is er nog geen bubbel. Ik verwacht een bubbel. En bubbels knapen altijd.
Is jouw verwachting een algehele crypto-crash, waarbij (om het even een getalletje te geven) alles met 90% in waarde in elkaar stort? Wil even een duidelijker beeld creëren als je het over een crash hebt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 16:15:02 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199290286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:08 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Is jouw verwachting een algehele crypto-crash, waarbij (om het even een getalletje te geven) alles met 90% in waarde in elkaar stort? Wil even een duidelijker beeld creëren als je het over een crash hebt.
Onzin als Doge en Safemoon gaat hard onderuit, Bitcoin en Ethereum -50% oid gevolgd door een bearmarket.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:35:59 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199290494
Ik verwacht wel een altcoin dump binnenkort. In sats dan, want ik zie BTC nog wel richting de 100k gaan
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:37:37 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199290507
quote:
3s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik verwacht wel een altcoin dump binnenkort. In sats dan, want ik zie BTC nog wel richting de 100k gaan
Verlies in sats is...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199290632
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Onzin als Doge en Safemoon gaat hard onderuit, Bitcoin en Ethereum -50% oid gevolgd door een bearmarket.
4-6 weken verwacht ik dan gaat BTC weer moonen. Ether doet het traditiegetrouw sowieso slecht in de zomer. Laatst zo'n gast die dat op YouTube helemaal in grafieken had uitgetekend. Vanaf 2018 zijn juni-september maanden waarin Ether amper in waarde toeneemt (X1)
blablablabla
pi_199290635
Hier komt even een noobvraag hoor:
Gister Metamask geïnstalleerd en ik heb nu een netwerk toegevoegd binnen mijn account, zodat ik ook BSC kan gebruiken. Nu komt het: hoe zit dat met het adres? Is dat voor zowel het Ethereum netwerk als BSC altijd hetzelfde? Waar moet ik in godsnaam op letten? En als ik van netwerk switch, heeft dat nog consequenties? Ik merk dat Pancakeswap me dan direct uitlogt. Het ontbreekt me nog een beetje aan basiskennis, dat ook. :')

Al met al blij dat ik niet hier begin en met de exchanges al ervaring heb en de terminologie inmiddels wel snap.
  woensdag 5 mei 2021 @ 16:50:13 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199290653
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:48 schreef Elan het volgende:

[..]

4-6 weken verwacht ik dan gaat BTC weer moonen. Ether doet het traditiegetrouw sowieso slecht in de zomer. Laatst zo'n gast die dat op YouTube helemaal in grafieken had uitgetekend. Vanaf 2018 zijn juni-september maanden waarin Ether amper in waarde toeneemt (X1)
Klopt inderdaad. Ether-holders zitten voornamelijk op het Noordelijk halfrond en die zijn dan van de zomer aan het genieten..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199290684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:48 schreef n__n het volgende:
Hier komt even een noobvraag hoor:
Gister Metamask geïnstalleerd en ik heb nu een netwerk toegevoegd binnen mijn account, zodat ik ook BSC kan gebruiken. Nu komt het: hoe zit dat met het adres? Is dat voor zowel het Ethereum netwerk als BSC altijd hetzelfde? Waar moet ik in godsnaam op letten? En als ik van netwerk switch, heeft dat nog consequenties? Ik merk dat Pancakeswap me dan direct uitlogt. Het ontbreekt me nog een beetje aan basiskennis, dat ook. :')

Al met al blij dat ik niet hier begin en met de exchanges al ervaring heb en de terminologie inmiddels wel snap.
Je wallet adres is inderdaad op beide chains hetzelfde. Je moet alleen even zorgen dat je de juiste selecteert als je op PCS of Uniswap zit zoals je al hebt gemerkt. Switchen heeft verder geen consequenties.
  woensdag 5 mei 2021 @ 17:08:45 #143
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199290861
Go Verge!!!!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_199290880
wen moon

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 17:11:48 ]
pi_199290908
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:10 schreef Dimachaerus het volgende:
wen moon
BMW is voor proleten.
pi_199291315
Bitcoin cash +35% vandaag
pi_199291449
Wat is bittrex eigenlijk een kut exchange
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 5 mei 2021 @ 18:09:22 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199291578
Al die schijtcoins die op robinhood staan moonen :')

Had ik van te voren kunnen bedenken, gemiste kans :(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199291585
quote:
16s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is bittrex eigenlijk een kut exchange
Joh.
pi_199291620
Wat denken jullie over GMR (Gmr.finance)?

Net voor 60 euro gekocht, eens kijken op de lange termijn.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 18:12:29 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199291623
quote:
16s.gif Op woensdag 5 mei 2021 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is bittrex eigenlijk een kut exchange
Je bent zelf.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199291647
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat denken jullie over GMR (Gmr.finance)?

Net voor 60 euro gekocht, eens kijken op de lange termijn.
Ziet eruit als een dood project. Ze zijn iedergeval niet actief meer op twitter.
pi_199291688
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:10 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Joh.
Hebben jullie een hekel aan beginners dat die in het noobtopic staat. _O-


Koekenbakkers
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199291691
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:14 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ziet eruit als een dood project. Ze zijn iedergeval niet actief meer op twitter.
Eh die is vandaag live gegaan. Zijn er 2, bedoel de Gamer coin, dus niet Gimmer.

Website: gmr.finance
pi_199291695
Doge is going downnn
pi_199291697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent zelf.
Ga jij rust maar eens leren meneertje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199291702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je bent zelf.
Noem je hem nou een bittrex?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 18:17:42 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199291705
Bittrex is vele vele vele vele vele vele malen makkelijker te gebruiken dan Chinese troep.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199291717
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Eh die is vandaag live gegaan. Zijn er 2, bedoel de Gamer coin.

Website: gmr.finance
Ah ok ik zat naar Gimmer te kijken :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 18:18:59 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 18:19:14 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199291729
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:17 schreef recursief het volgende:

[..]

Noem je hem nou een bittrex?
Nee, een kutexchange
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199291732
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Bittrex is vele vele vele vele vele vele malen makkelijker te gebruiken dan Chinese troep.
Binance is toch juist chill zolang je geen amerikaantje bent?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199291736
Bittrex is echt intens traag
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 18:20:35 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199291745
quote:
16s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Binance is toch juist chill zolang je geen amerikaantje bent?
Voor fiat gewoon bl3p gebruiken, of wat anders Europees.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199291769
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ah ok ik zat naar Gimmer te kijken :P
Schrok al, ben nog newb in die crypto wereld :P
pi_199291770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor fiat gewoon bl3p gebruiken, of wat anders Europees.
Gebruik nu meestal bitvavo bl3p nooit geprobeerd
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199292162
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, een kutexchange
Oh gelukkig
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199292281
Dubbel
pi_199292301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:17 schreef viceversa het volgende:
Doge is going downnn
Nu al. Dacht pas de 8ste
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 19:09:24 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199292523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Bittrex is vele vele vele vele vele vele malen makkelijker te gebruiken dan Chinese troep.
Maar zorg nou maar dat je niet overgeleverd wordt aan de grille van de helpdesk.

Wacht al 4 maanden op een antwoord :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199292575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:58 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Nu al. Dacht pas de 8ste
Zekerheden zijn er nooit. :D
Klein dipje misschien.
pi_199292751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar zorg nou maar dat je niet overgeleverd wordt aan de grille van de helpdesk.

Wacht al 4 maanden op een antwoord :')
Bij bittrex?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 19:24:15 #172
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199292764
quote:
16s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Bij bittrex?
Ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199292789
quote:
14s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja.
Pfff ben je mooi klaar mee
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 19:28:02 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199292820
quote:
16s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Pfff ben je mooi klaar mee
Nogal ja, al 3 keer gehoord dat mijn ticket 'escalated' werd. Laatste keer was in Maart
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199292856
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar zorg nou maar dat je niet overgeleverd wordt aan de grille van de helpdesk.

Wacht al 4 maanden op een antwoord :')
Binance net zo.
pi_199293210
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:11 schreef viceversa het volgende:

[..]

Zekerheden zijn er nooit. :D
Klein dipje misschien.
Yep wat gaat nu weer up ~O>
Facts don't care about your feelings
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 19:53:24 #177
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199293226
quote:
16s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Binance is toch juist chill zolang je geen amerikaantje bent?
Binance is echt met afstand de beste exchange maar @Nattekat heeft een hekel aan alles wat Aziatisch is

@KingRoland wat vind jij hiervan
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_199293258
Ik heb nog meerdere tickets bij Btc-e open staan
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199293375
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:55 schreef recursief het volgende:
Ik heb nog meerdere tickets bij Btc-e open staan
Kreeg laatst een mail vanuit btc-e dat ze mijn account kunnen herstellen als ik 10% van de huidige waarde over zou maken :')

Was voor een seconde in mijn nopjes ;(
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:12:31 #180
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_199293537
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Binance is echt met afstand de beste exchange maar @:nattekat heeft een hekel aan alles wat Aziatisch is

@:kingroland wat vind jij hiervan
Hij mag die binance in zn poepgat stoppen
pi_199293549
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:02 schreef Harveo het volgende:

[..]

Kreeg laatst een mail vanuit btc-e dat ze mijn account kunnen herstellen als ik 10% van de huidige waarde over zou maken :')

Was voor een seconde in mijn nopjes ;(
Van een nigeriaanse prins? :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199293944
ETC ruim verdubbeld in een dag _O-
blablablabla
pi_199294056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:43 schreef Elan het volgende:
ETC ruim verdubbeld in een dag _O-
2 dagen :6
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 mei 2021 @ 20:52:09 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199294076
Waarom gaat alle troep als LTC, BCH en ETC zo de lucht in? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199294213
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:43 schreef Elan het volgende:
ETC ruim verdubbeld in een dag _O-
Ja jezus christus zeg, wanneer moet ik hem uitcashen? :o
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 21:08:22 #186
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_199294337
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:17 schreef viceversa het volgende:
Doge is going downnn
Musk is in SNL te zien zaterdagnacht. Ik gok dat hij het over doge gaat hebben, al dan niet terloops. Gok dat er nog een spurt komt en daarna terug naar de floor van +-0.30
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_199294571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Musk is in SNL te zien zaterdagnacht. Ik gok dat hij het over doge gaat hebben, al dan niet terloops. Gok dat er nog een spurt komt en daarna terug naar de floor van +-0.30
Of hij noemt Doge helemaal niet. _O- Dan krijg je zeker een crash terug naar 0.30
pi_199294580
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 19:11 schreef viceversa het volgende:

[..]

Zekerheden zijn er nooit. :D
Klein dipje misschien.
Ah, zit er maar voor paar honderd in. Zien week
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 21:29:29 #189
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_199294647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:24 schreef viceversa het volgende:

[..]

Of hij noemt Doge helemaal niet. _O- Dan krijg je zeker een crash terug naar 0.30
Die crash gaat er hoe dan ook komen :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 21:34:50 #190
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199294726
Ripple houdt ook lekker stand. Als de rechtzaak tegen de SEC gewonnen is gaat die zeker naar een ath
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_199295290
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:51 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

2 dagen :6
Excuus.
50 % er bij in de afgelopen 24 uur.

Bizar ja
blablablabla
pi_199295348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:00 schreef n__n het volgende:

[..]

Ja jezus christus zeg, wanneer moet ik hem uitcashen? :o
Zou niet te lang wachten gaat hard nu.
blablablabla
pi_199295397
Wat is jullie mening over Ada Cardano?
Vind het op zich een briljant initiatief, maar de vraag is of het überhaupt toekomst heeft dat PoS.
blablablabla
pi_199295651
Ik maak vrij diverse 3D "kunst" die ook wel redelijk gewaardeerd wordt, soms geretweet door de makers van 3D Studio MAX of VRay bijvoorbeeld en daardoor tot zo'n 10.000 views per plaatje.

Een plaatje als NFT aanbieden kost al gauw 100 dollar (waarom?), afijn, dat zou ik een keer kunnen proberen, maar ik zou bijvoorbeeld graag een custom render van een auto willen aanbieden, bijvoorbeeld in kleur naar wens en met een custom license plate (van bijvoorbeeld de naam van de koper).

Is dit op een of andere manier te realiseren?
pi_199296051
shitforks als BCH, BSV en ETC die ineens flink stijgen :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199296086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
shitforks als BCH, BSV en ETC die ineens flink stijgen :')
Hoop noobgeld in de markt
  woensdag 5 mei 2021 @ 23:37:27 #197
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_199296544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:32 schreef JDx het volgende:
Ik maak vrij diverse 3D "kunst" die ook wel redelijk gewaardeerd wordt, soms geretweet door de makers van 3D Studio MAX of VRay bijvoorbeeld en daardoor tot zo'n 10.000 views per plaatje.

Een plaatje als NFT aanbieden kost al gauw 100 dollar (waarom?), afijn, dat zou ik een keer kunnen proberen, maar ik zou bijvoorbeeld graag een custom render van een auto willen aanbieden, bijvoorbeeld in kleur naar wens en met een custom license plate (van bijvoorbeeld de naam van de koper).

Is dit op een of andere manier te realiseren?
Je zou op je Twitter of website bijv. iets kunnen plaatsen van "contact me for custom made orders/designs". Daarna evt aanbieden op een NFT marktplaats als Private listing op een afgeproken dag en tijdstip.
pi_199296618
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 23:37 schreef Plots het volgende:

[..]

Je zou op je Twitter of website bijv. iets kunnen plaatsen van "contact me for custom made orders/designs". Daarna evt aanbieden op een NFT marktplaats als Private listing op een afgeproken dag en tijdstip.
Ja dat is wel een idee, alleen dat plaatsen van een NFT blijft wel prijzig aan dat zogenaamde "gas".
  woensdag 5 mei 2021 @ 23:45:29 #199
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_199296633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 23:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja dat is wel een idee, alleen dat plaatsen van een NFT blijft wel prijzig aan dat zogenaamde "gas".
Misschien weet @Predator40 daar wel iets op. Hij heeft veel ervaring met NFT's handelen. Misschien wordt dat in de toekomst wel goedkoper op andere platformen.
  donderdag 6 mei 2021 @ 00:41:25 #200
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_199297100
iemand een idee? probeer voor het eerst eens te klooien met uniswap, alleen hij Connect niet met Coinbase Wallet. krijg een heel wit scherm :/ ( sowieso ben ik er al achter dat Coinbase wallet kut is.. het it totaal iets anders dan Coinbase )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_199297669
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 00:41 schreef revpolen het volgende:
iemand een idee? probeer voor het eerst eens te klooien met uniswap, alleen hij Connect niet met Coinbase Wallet. krijg een heel wit scherm :/ ( sowieso ben ik er al achter dat Coinbase wallet kut is.. het it totaal iets anders dan Coinbase )
Dapp browser gebruiken
  donderdag 6 mei 2021 @ 07:25:55 #202
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199297729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 21:00 schreef n__n het volgende:

[..]

Ja jezus christus zeg, wanneer moet ik hem uitcashen? :o
Hier uitgecashed gisteren, samen met Litecoin. Heb nu weer een cashbuffertje om tijdens een volgende dip erin te pompen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 6 mei 2021 @ 07:29:38 #203
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199297743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 23:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja dat is wel een idee, alleen dat plaatsen van een NFT blijft wel prijzig aan dat zogenaamde "gas".
NFT's minten op Vechain kost nog misschien 10 cent.

[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 06-05-2021 08:18:56 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199298086
quote:
14s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:29 schreef fathank het volgende:

[..]

NFT's minten op Vechain kost nog misschien 10 cent.
Thanks, zat bij de groten als Opensea.io en een kleinere genaamd Foundation.app ofzo. En bij Rarible was het geloof ik iets van 10 dollar nog wat. Ik ga er eens naar kijken, want het is nu nog een soort van hype.
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:20:56 #205
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199298505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat alle troep als LTC, BCH en ETC zo de lucht in? :')
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 18:09 schreef Rossdale het volgende:
Al die schijtcoins die op robinhood staan moonen :')

Had ik van te voren kunnen bedenken, gemiste kans :(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199298669
quote:
3s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[..]

Zijn die daar net gelist dan ofzo?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199298751
Die GMR gaat lekker, gisteren ingekocht nu al verdubbeld.



Staat nog laag en nog niet bij het grote publiek bekend, wel waard om een klein gokje te wagen.

EDIT: 24k holders al



[ Bericht 13% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 06-05-2021 09:53:12 ]
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:31:06 #208
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199299279
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Staat nog laag en nog niet bij het grote publiek bekend, wel waard om een klein gokje te wagen.

Ik ben nu echt op internet allemaal aan het rondzoeken hoe ik deze te pakken kan krijgen. Ik baal dat ik een leek ben ik dit gebied en enkel een Bitvavo account heb..

Handige linkjes om mij op de goede weg te helpen? :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199299287
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:32 schreef JDx het volgende:
Ik maak vrij diverse 3D "kunst" die ook wel redelijk gewaardeerd wordt, soms geretweet door de makers van 3D Studio MAX of VRay bijvoorbeeld en daardoor tot zo'n 10.000 views per plaatje.

Een plaatje als NFT aanbieden kost al gauw 100 dollar (waarom?), afijn, dat zou ik een keer kunnen proberen, maar ik zou bijvoorbeeld graag een custom render van een auto willen aanbieden, bijvoorbeeld in kleur naar wens en met een custom license plate (van bijvoorbeeld de naam van de koper).

Is dit op een of andere manier te realiseren?
mintable.app is gratis. De rest kost je enkel geld.
Jammer dat er 99% troep op staat, maar dat is op die andere platformen ook
pi_199299327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:31 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ik ben nu echt op internet allemaal aan het rondzoeken hoe ik deze te pakken kan krijgen. Ik baal dat ik een leek ben ik dit gebied en enkel een Bitvavo account heb..

Handige linkjes om mij op de goede weg te helpen? :)
https://exchange.pancakes(...)117d13C6985a3BeF27D7

Metamask Wallet aanmaken. BNB heen sturen. Omwisselen op pancakeswap voor GMR.
pi_199299603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die GMR gaat lekker, gisteren ingekocht nu al verdubbeld.

[ afbeelding ]

Staat nog laag en nog niet bij het grote publiek bekend, wel waard om een klein gokje te wagen.

EDIT: 24k holders al

[ afbeelding ]

Had nog wat wisselgeld BNB staan, we gaan het zien.
What Would Goku Do
pi_199299670
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die GMR gaat lekker, gisteren ingekocht nu al verdubbeld.

[ afbeelding ]

Staat nog laag en nog niet bij het grote publiek bekend, wel waard om een klein gokje te wagen.

EDIT: 24k holders al

[ afbeelding ]

Ook een gokje gewaagd. Wel irritant dat het nog niet zichtbaar is in je trust wallet. Nu maar als custom token toegevoegd.
pi_199299698
Waar kun je die GMR een beetje volgen? Staat niet op coinmarketcap zie ik? Op Delta staat alleen eentje van ¤0,00000014.
- Met zuidelijke groet -
pi_199299734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:31 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ik ben nu echt op internet allemaal aan het rondzoeken hoe ik deze te pakken kan krijgen. Ik baal dat ik een leek ben ik dit gebied en enkel een Bitvavo account heb..

Handige linkjes om mij op de goede weg te helpen? :)
Had ook alleen Bitvavo, net een weekje bezig. Hiervoor een account aangemaakt op binance.

Heb het me gisteren uitgezocht met behulp van internet/youtube. Korte beschrijving:

- Binance account aanmaken
- BNB kopen (minimaal 50 euro melding krijg ik wel)
- Trustwallet installeren op je telefoon
- Trustwallet linken met je Binance
- BNB converteren via SmartChain
- Via dApps in Trustwallet naar Pancakeswap gaan
- BNB currency omzetten naar GMR (let op GMR is nog niet te vinden, heb je de code nodig: 0x0523215DCafbF4E4aA92117d13C6985a3BeF27D7 )

Deze filmpjes heb ik gekeken:

BNB sturen van Binance naar Trustwallet:


BNB omzetten naar SmartChain


Kopen op PancakeSwap:


Contractcode: 0x0523215DCafbF4E4aA92117d13C6985a3BeF27D7

Website van GMR: GMR.finance

Hoop dat je eruit komt, is niet zo moeilijk als je het doorhebt.

Let op: Omdat die zo nieuw is (2 dagen oud) staat er nog geen koers bij Trustwallet zoals je die wel voor andere currency ziet. Heb mij laten vertellen dat het idd komt omdat die zo nieuw is en de grote exchanges de coin nog moeten "verwerken".

EDIT: Extra filmpje beginnen natuurlijk wat meer tutorials online te komen:


LET OP: Zijn 2 coins met de afkorting GMR, GMR Gamer is de juiste, Gimmer is/lijkt dood, die niet kopen natuurlijk. Daarnaast heb je wel voor 1 dollar aan BNB nodig om te traden/kopen via Trustwallet/Pancakeswap. Dus niet 100% BNB erin pompen, zou wat laten staan voor te traden, prijs van BNB stijgt ook gewoon. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 06-05-2021 11:22:00 ]
pi_199299742
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:10 schreef Schnitzels het volgende:
Waar kun je die GMR een beetje volgen? Staat niet op coinmarketcap zie ik? Op Delta staat alleen eentje van ¤0,00000014.
https://poocoin.app/token(...)117d13c6985a3bef27d7
pi_199299765
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:10 schreef Schnitzels het volgende:
Waar kun je die GMR een beetje volgen? Staat niet op coinmarketcap zie ik? Op Delta staat alleen eentje van ¤0,00000014.
Op poocoin.app

https://poocoin.app/token(...)117d13c6985a3bef27d7

Is pas een paar dagen oud, dus staat nog niet op de grote exchanges, is normaal lees ik. (Geen idee, ben new)

Maar velen zijn positief over deze coin, zit in de Telegram groep is ook aan het exploderen, en ze zijn nog niet eens live op binance etc. Eens lekker vroeg bij zijn voordat die mainstream wordt.
pi_199299767
quote:
Ah lijkt dezelfde als in Delta.

Ik heb ook wat USDT naar BNB naar GMR omgezet. Laat hem gewoon eens een hele tijd staan.
- Met zuidelijke groet -
pi_199299770
quote:
3s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]


[..]

Dat is gewoon de naam-associatie met ETH en BTC, noobs die die app gebruiken zien die prijs en denken 3k?? Dan ga ik voor de light variant voor 100$ zonder er verder bij na te denken _O-

Zolang ETH en BTC blijven groeien en mensen die er verder de ballen verstand van hebben via apps handelen moet je niet raak staan te kijken dat die shitcoins ook voor 300 dollar gaan straks :')
blablablabla
pi_199299800
Voorlopig inleg x 2 op Litecoin dus mij hoor je niet klagen. Al waren het maar tientjes (waren), die gaan mooi naar m'n Bitcoin straks.
What Would Goku Do
pi_199299846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Let op: Omdat die zo nieuw is (2 dagen oud) staat er nog geen koers bij Trustwallet zoals je die wel voor andere currency ziet. Heb mij laten vertellen dat het idd komt omdat die zo nieuw is en de grote exchanges de coin nog moeten "verwerken".
Je kunt op omslachtige wijze wel checken hoeveel het waard is op

https://dex.guru/token/0x(...)13c6985a3bef27d7-bsc

Je kunt in de trust wallet zien hoeveel je er hebt, en in dex.guru invullen alsof je het wil verkopen voor USDT.
pi_199299880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:21 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je kunt op omslachtige wijze wel checken hoeveel het waard is op

https://dex.guru/token/0x(...)13c6985a3bef27d7-bsc

Je kunt in de trust wallet zien hoeveel je er hebt, en in dex.guru invullen alsof je het wil verkopen voor USDT.
ja had ik al gezien, mijn inleg was al verdubbeld vannacht. Was er gisteren redelijk op tijd bij, wel kwam erna even een kleine dip :') maar inmiddels alweer stijgend. Stijgen zal nog wel ff doorgaan als dit pas dag 2 is en ze nog niet op de grote exhanges beschikbaar zijn. Verwacht dan dat die wel wat hoger gaat staan.

Ben geen expert maar zie veel mensen lyrisch over deze munt, ook het feit dat deze veel gekocht/opgezocht wordt. Al heel wat holders, "experts" hebben nog niet eerder een coin vanaf de launch het zo goed zien doen. Maar ik ben echt een newb, dus weet niet of het allemaal klopt.

Zit wel in de telegram groep van GMR.finance, die zijn ook lyrisch natuurlijk. Blijkbaar zijn er al partijen die gisteren met ze contact gezocht hebben omdat ze geïnteresseerd zijn. Is natuurlijk wachten totdat één grote gamestudio hiermee in zee gaat, dan zal die zwaar exploderen. Ik ga in ieder geval long ermee, en als die op 4/5x staan pak ik alleen mijn inleg terug en HODL ik met de winst.

Ach gokje wagen kan geen kwaad, stoot mij al jaren voor het hoofd met BTC, ETH en beetje Dodge omdat ik niet verwacht had dat die crypto markt zo kon groeien.
pi_199299890
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

ja had ik al gezien, mijn inleg was al verdubbeld vannacht. Was er gisteren redelijk op tijd bij, wel kwam erna even een kleine dip :') maar inmiddels alweer stijgend.

Ben geen expert maar zie veel mensen lyrisch over deze munt, ook het feit dat deze veel gekocht/opgezocht wordt. Al heel wat holders, "experts" hebben nog niet eerder een coin vanaf de launch het zo goed zien doen. Maar ik ben echt een newb, dus weet niet of het allemaal klopt.

Zit wel in de telegram groep van GMR.finance, die zijn ook lyrisch natuurlijk. Blijkbaar zijn er al partijen die gisteren met ze contact gezocht hebben omdat ze geïnteresseerd zijn. Is natuurlijk wachten totdat één grote gamestudio hiermee in zee gaat, dan zal die zwaar exploderen. Ik ga in ieder geval long ermee, en als die op 4/5x staan pak ik alleen mijn inleg terug en HODL ik met de winst.

Ach gokje wagen kan geen kwaad, stoot mij al jaren voor het hoofd met BTC, ETH en beetje Dodge omdat ik niet verwacht had dat die crypto markt zo kon groeien.
Denk dat het onder gamers, op twitch etc, wel een soort hype kan worden. Voor die potentie ben ik erin gestapt. :P
pi_199299915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:27 schreef viceversa het volgende:

[..]

Denk dat het onder gamers, op twitch etc, wel een soort hype kan worden. Voor die potentie ben ik erin gestapt. :P
Yes, en zag in de telegram groep dat ze al bezig waren met loterijen waar je wat GMR kan winnen. Die Gamevault komt in Q3. Is een gamer coin he, samen met porn toch de grootste markt op het internet, en die Cummies gaat ook als een raket. Komende periode meer Twitchstreamers die de coin gaan promoten. Ach je kan het nooit voorspellen, maar als die ooit op 0,01 cent komt dan kan ik stoppen met werken :D
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:29:42 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199299917
Even vlug gekeken, maar ziet eruit als redelijk standaard copy/paste-contract met wat kleine aanpassingen. Gevalletje 13-in-dozijn BSC-coin.

Dat wil niet zeggen dat je er niks aan kan verdienen natuurlijk.
Huilen dan.
pi_199299944
quote:
14s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
Even vlieg gekeken, maar ziet eruit als redelijk standaard copy/paste-contract met wat kleine aanpassingen. Gevalletje 13-in-dozijn BSC-coin.

Dat wil niet zeggen dat je er niks aan kan verdienen natuurlijk.
Ik heb er niet veel verstand van, ben mij nu aan het verdiepen in de techniek etc. Laat mij meer informeren door Reddit etc. DYOR zeggen ze he, daar ga ik nu wel naar toe. Maar twijfelde al een tijdje, was bang dat ik weer leuke "winsten" misliep zoals met Dodge en Cummies. Ben er nu een beetje "blind" in gegaan totdat ik de kennis wat meer heb, daarom speel ik ook nog met kleingeld.
pi_199299945
Safemoon doet weer brrrrr
pi_199299959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:18 schreef viagraap het volgende:
Voorlopig inleg x 2 op Litecoin dus mij hoor je niet klagen. Al waren het maar tientjes (waren), die gaan mooi naar m'n Bitcoin straks.
ETC ook weer 6 euro omhoog in 5 minuten.
FOLLOW THE MONEY
blablablabla
pi_199299965
BSC zelf is al een copy paste toch? Met dit soort shitcoins is de marketing denk ik de beste voorspeller of het nog wat waard gaat zijn.

Maar dit is pas de tweede pancakeswap die ik ooit gedaan heb dus neem van mij niks aan.
What Would Goku Do
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:34:27 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199299996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb er niet veel verstand van, ben mij nu aan het verdiepen in de techniek etc. Laat mij meer informeren door Reddit etc. DYOR zeggen ze he, daar ga ik nu wel naar toe. Maar twijfelde al een tijdje, was bang dat ik weer leuke "winsten" misliep zoals met Dodge en Cummies. Ben er nu een beetje "blind" in gegaan totdat ik de kennis wat meer heb, daarom speel ik ook nog met kleingeld.
Tegenover elke shitcoin die moont staan er tientallen die dat niet doen hè. Zolang je het als gokjes beschouwt en er niet meer geld in stopt dan dat je wil verliezen dan is het prima.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 mei 2021 @ 11:34:58 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199300003
TRU :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:36:58 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199300030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:34 schreef Nattekat het volgende:
TRU :(
Laat het los. Ik kijk al niet eens meer, is iets voor de lange termijn.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 mei 2021 @ 11:37:17 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199300034
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tegenover elke shitcoin die moont staan er tientallen die dat niet doen hè. Zolang je het als gokjes beschouwt en er niet meer geld in stopt dan dat je wil verliezen dan is het prima.
Gewoon niet doen wat ik doe :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199300040
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tegenover elke shitcoin die moont staan er tientallen die dat niet doen hè. Zolang je het als gokjes beschouwt en er niet meer geld in stopt dan dat je wil verliezen dan is het prima.
Ja zo denk ik er ook over. Speel met een paar tientjes op zo'n coin. Gisteren iets van 0,08 bnb erin gestop, zit nu op 0,17 bnb als ik converteer. Hier en daar wat winsten proberen te pakken met die "shitcoins" om dat in de betere coins te steken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 mei 2021 @ 11:38:21 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199300048
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Laat het los. Ik kijk al niet eens meer, is iets voor de lange termijn.
Ik kan er gewoon niet tegen hoe één persoon die markt heeft verziekt terwijl Ethereum nog heerlijk doormoont.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199300051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:34 schreef Nattekat het volgende:
TRU :(
Bijkopen toch? :)
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:40:53 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199300068
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon niet tegen hoe één persoon die markt heeft verziekt terwijl Ethereum nog heerlijk doormoont.
All in the game.
Huilen dan.
pi_199300073
Iemand op r/Bitcoin stelt dat binance.us de boel oplicht en geen geld in kas heeft (vrij vertaald). Eronder wijzen mensen erop dat het los staat van Binance :?
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 mei 2021 @ 11:42:32 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199300085
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

All in the game.
All in is mijn fout geweest
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199300122
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

All in is mijn fout geweest
Je kunt nu eenmaal niet met halve airco's rekenen, overkomt ons allemaal.
What Would Goku Do
  donderdag 6 mei 2021 @ 11:47:18 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199300136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

All in is mijn fout geweest
Fomo is een bitch. Heb er zelf ook redelijk wat in gestopt omdat het gewoon een ontzettend veelbelovend project is, en daar is in essentie niks aan veranderd hè. Zie het als investering in iets voor de lange termijn en hou op met elke dag naar de kaarsjes kijken :P .
Huilen dan.
pi_199300196
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:32 schreef viagraap het volgende:
BSC zelf is al een copy paste toch? Met dit soort shitcoins is de marketing denk ik de beste voorspeller of het nog wat waard gaat zijn.

Maar dit is pas de tweede pancakeswap die ik ooit gedaan heb dus neem van mij niks aan.
Precies. Ik zit hier niet in vanwege de goede fundementals. Dat maakt bij DOGE immers ook geen reet uit. :D
pi_199300206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:41 schreef viagraap het volgende:
Iemand op r/Bitcoin stelt dat binance.us de boel oplicht en geen geld in kas heeft (vrij vertaald). Eronder wijzen mensen erop dat het los staat van Binance :?
Binance EU en Binance US zijn twee verschillende bedrijven. Misschien daarom?
pi_199300264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:53 schreef viceversa het volgende:

[..]

Binance EU en Binance US zijn twee verschillende bedrijven. Misschien daarom?
Qua presentatie zijn ze behoorlijk identiek.
What Would Goku Do
  donderdag 6 mei 2021 @ 12:07:19 #244
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_199300383
Ik ben eigenlijk al best lang (paar jaar) gestopt met crypto's te volgen. Toevallig vanmiddag nog een oud account gevonden waar nog 0,55ETH op stond. :9
Cashen of gewoon nog een tijdje laten staan? Waarde van het account is nu ca ¤1600.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 mei 2021 @ 12:08:23 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199300391
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Fomo is een bitch. Heb er zelf ook redelijk wat in gestopt omdat het gewoon een ontzettend veelbelovend project is, en daar is in essentie niks aan veranderd hè. Zie het als investering in iets voor de lange termijn en hou op met elke dag naar de kaarsjes kijken :P .
Ik denk meer aan het feit dat ik bijna 3 keer zo veel had kunnen kopen zonder de fomo. Maar een lineaire stijging is ook niet iets dat zomaar overgaat in een halvering binnen een paar uur :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 mei 2021 @ 12:09:37 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199300404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben eigenlijk al best lang (paar jaar) gestopt met crypto's te volgen. Toevallig vanmiddag nog een oud account gevonden waar nog 0,55ETH op stond. :9
Cashen of gewoon nog een tijdje laten staan? Waarde van het account is nu ca ¤1600.
Hodl! Maar er wel rekening mee houden dat omzetten naar Bitcoin met prachtige timing heel erg veel op kan leveren :P

Maar ja, als het zo makkelijk was...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 6 mei 2021 @ 12:12:38 #247
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_199300441
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hodl! Maar er wel rekening mee houden dat omzetten naar Bitcoin met prachtige timing heel erg veel op kan leveren :P

Maar ja, als het zo makkelijk was...
"Had ik maar" blijft makkelijk :')
Destijds was die halve ETH denk ik de moeite niet om naar cash om te zetten en dus maar blijven hangen. Helaas staat er maar 0,0000003 BTC op het account. Als ik daar nou een halve van had laten hangen :')

Maargoed, Ik zal het eens in de gaten gaan houden. Het lijkt er op dat ten tijde van mijn laatste trade exact hetzelfde dollarbedrag aan BTC besteed had de waarde nu ongeveer 2k zou zijn. Wat dat betreft gaan ze redelijk gelijk op over de jaren. Wellicht is die spreiding wel ooit groter dan nu maar toch. Denk dat ik inderdaad gewoon helemaal niets doe en lekker laten staan en mezelf over 3 jaar nog een keer laat verrassen.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_199300467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:12 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

"Had ik maar" blijft makkelijk :')
Destijds was die halve ETH denk ik de moeite niet om naar cash om te zetten en dus maar blijven hangen. Helaas staat er maar 0,0000003 BTC op het account. Als ik daar nou een halve van had laten hangen :')

Maargoed, Ik zal het eens in de gaten gaan houden. Het lijkt er op dat ten tijde van mijn laatste trade exact hetzelfde dollarbedrag aan BTC besteed had de waarde nu ongeveer 2k zou zijn. Wat dat betreft gaan ze redelijk gelijk op over de jaren. Wellicht is die spreiding wel ooit groter dan nu maar toch. Denk dat ik inderdaad gewoon helemaal niets doe en lekker laten staan en mezelf over 3 jaar nog een keer laat verrassen.
Later dit jaar kan je ETH ook staken. Kan je nog weer een jaarlijks rendement opleveren.
  donderdag 6 mei 2021 @ 12:17:28 #249
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_199300500
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:14 schreef viceversa het volgende:

[..]

Later dit jaar kan je ETH ook staken. Kan je nog weer een jaarlijks rendement opleveren.
Ik zit daar even over te lezen, klinkt als een leuk idee. Bedankt!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 12:22:50 #250
18653 crew  D.
pi_199300552
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hodl! Maar er wel rekening mee houden dat omzetten naar Bitcoin met prachtige timing heel erg veel op kan leveren :P

Maar ja, als het zo makkelijk was...
Dat geldt voor omzetten naar iedere willekeurige coin
pi_199300585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Had ook alleen Bitvavo, net een weekje bezig. Hiervoor een account aangemaakt op binance.

Heb het me gisteren uitgezocht met behulp van internet/youtube. Korte beschrijving:

- Binance account aanmaken
- BNB kopen (minimaal 50 euro melding krijg ik wel)
- Trustwallet installeren op je telefoon
- Trustwallet linken met je Binance
- BNB converteren via SmartChain
- Via dApps in Trustwallet naar Pancakeswap gaan
- BNB currency omzetten naar GMR (let op GMR is nog niet te vinden, heb je de code nodig: 0x0523215DCafbF4E4aA92117d13C6985a3BeF27D7 )

Deze filmpjes heb ik gekeken:

BNB sturen van Binance naar Trustwallet:


BNB omzetten naar SmartChain


Kopen op PancakeSwap:


Contractcode: 0x0523215DCafbF4E4aA92117d13C6985a3BeF27D7

Website van GMR: GMR.finance

Hoop dat je eruit komt, is niet zo moeilijk als je het doorhebt.

Let op: Omdat die zo nieuw is (2 dagen oud) staat er nog geen koers bij Trustwallet zoals je die wel voor andere currency ziet. Heb mij laten vertellen dat het idd komt omdat die zo nieuw is en de grote exchanges de coin nog moeten "verwerken".

EDIT: Extra filmpje beginnen natuurlijk wat meer tutorials online te komen:


LET OP: Zijn 2 coins met de afkorting GMR, GMR Gamer is de juiste, Gimmer is/lijkt dood, die niet kopen natuurlijk. Daarnaast heb je wel voor 1 dollar aan BNB nodig om te traden/kopen via Trustwallet/Pancakeswap. Dus niet 100% BNB erin pompen, zou wat laten staan voor te traden, prijs van BNB stijgt ook gewoon. :P
Pancake swap blijft foutcode geven. Insufficient output amount
pi_199300589
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is pas een paar dagen oud, dus staat nog niet op de grote exchanges, is normaal lees ik. (Geen idee, ben new)

Dat is het mooie aan low MC tokens zoeken tussen de jungle van alle shitcoins op BSC. Pancakeswap is my friend. Tegen de tijd dat een coin idd een pareltje blijkt te zijn (afhankelijk van je criteria zoals de marketing en holders bijv) en het op grotere exchanges komt, ben je alweer te laat. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2021 12:26:51 ]
pi_199300682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:26 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Pancake swap blijft foutcode geven. Insufficient output amount
Check je slippage, gebeurt vaker op Pancakeswap.

Probeer ook V1 te gebruiken ipv V2, op V2 krijg je minder tokens door een mislukte migratie (vandaar dat je tussen twee versies kan kiezen met twee verschillende liquidity pools)

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2021 12:34:53 ]
pi_199300692
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:26 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Pancake swap blijft foutcode geven. Insufficient output amount
Waar heb je je slippage op staan?
pi_199300805
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:26 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Pancake swap blijft foutcode geven. Insufficient output amount
Had ik ook, zo opgelost:

Bij GMR had ik ongeveer 523.522.000 coins. Die coins heb ik aangepast naar: 523.521.991 en toen werkte het. Dus je laatste 4 digits wat lager zetten.
pi_199300819
De slippage steeds hoger moeten zetten maar gelukt
pi_199300840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben eigenlijk al best lang (paar jaar) gestopt met crypto's te volgen. Toevallig vanmiddag nog een oud account gevonden waar nog 0,55ETH op stond. :9
Cashen of gewoon nog een tijdje laten staan? Waarde van het account is nu ca ¤1600.
Leuke vondst, ik zou HODLen :P ETH is flink aan het groeien, verwachting eind dit jaar zou 10k zijn, zou je geld verdrievoudigen met de huidige koers nu. Maar keuze is natuurlijk geheel aan jou.
pi_199300848
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Check je slippage, gebeurt vaker op Pancakeswap.

Probeer ook V1 te gebruiken ipv V2, op V2 krijg je minder tokens door een mislukte migratie (vandaar dat je tussen twee versies kan kiezen met twee verschillende liquidity pools)
wel in V2 gedaan. Ach ja. Nu 250m coins

Ben zoals aangeraden maar gaan itereren met de slippage

Bedankt voor de tips!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 12:47:50 #259
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_199300869
Welke broker hebben jullie voor safemoon?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_199300942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:31 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

mintable.app is gratis. De rest kost je enkel geld.
Jammer dat er 99% troep op staat, maar dat is op die andere platformen ook
https://mintable.app
CONTRACT INTERACTION

0.1221
$426.22
TOTAL
AMOUNT + GAS FEE

Is niet echt gratis ofzo?
pi_199300957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Welke broker hebben jullie voor safemoon?
Als je geld wil leggen op Safemoon zou ik eerder naar Bonfire kijken. Heeft zelfs nog een use case vergeleken met Safemoon.

Tot dusver hetzelfde patroon en met dat in het hoofd ben je nog vrij early in de moon als je naar de MC kijkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2021 12:56:36 ]
pi_199300978
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:46 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

wel in V2 gedaan. Ach ja. Nu 250m coins

Ben zoals aangeraden maar gaan itereren met de slippage

Bedankt voor de tips!
No problemo man :) 14.gif
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 12:58:27 #263
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_199300987
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:56 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als je geld wil leggen op Safemoon zou ik eerder naar Bonfire kijken. Heeft zelfs nog een use case vergeleken met Safemoon.

Tot dusver hetzelfde patroon en met dat in het hoofd ben je nog vrij early in de moon als je naar de MC kijkt.
Mmmkay, en welke gebruik jij er voor?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_199301011
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Mmmkay, en welke gebruik jij er voor?
Op deze DEX: https://pancakeswap.finance/
Sinds vandaag ook op CEX's als Blockfolio en Whitebit.

Mocht je het via Pancakeswap willen traden: fix wel BNB's of USDT via Binance of een andere broker die dat aanbiedt. En gebruik V1 van Pancakeswap voor maximaal tokens ontvangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2021 13:00:49 ]
  donderdag 6 mei 2021 @ 13:41:16 #265
131603 Afwazig
Serious business
pi_199301477
twitter


NSBT is de shit _O_
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:08:43 #266
131603 Afwazig
Serious business
pi_199301772
Vannacht weer 32 cent per NSBT @TheFreshPrince

USDN per NSBT for next distribution 0.329649 USDN (0.00000136 Waves + 0.329597 USDN)
USDN Backing Ratio 4.793595155563
pi_199301794
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:08 schreef Afwazig het volgende:
Vannacht weer 32 cent per NSBT @:TheFreshPrince

USDN per NSBT for next distribution 0.329649 USDN (0.00000136 Waves + 0.329597 USDN)
USDN Backing Ratio 4.793595155563
Oh wauw! Dat was een uurtje geleden nog niet zo volgens mij :P

Toch ff $1220 erbij dan.
Die zet ik direct weer om in NSBT.
pi_199301999
twitter


BiTCoRn BoiLS ThE OcEAnS
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199302036
Als we daadwerkelijk voor allerlei energieverbruik gaan kijken of het nuttig genoeg is kunnen een hoop bedrijven en mensen met meerdere woningen zich schrap zetten.

Ik zou er helemaal voor zijn, als het gaat om het beheersbaar houden van het klimaat, maar dan wel helemaal doorpakken graag.
What Would Goku Do
pi_199302117
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:30 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

BiTCoRn BoiLS ThE OcEAnS
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:47:10 #271
131603 Afwazig
Serious business
pi_199302190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oh wauw! Dat was een uurtje geleden nog niet zo volgens mij :P

Toch ff $1220 erbij dan.
Die zet ik direct weer om in NSBT.
quote:
NeutrinoTVLBot
A swap of 646,821:small_blue_diamond:WAVES has been made. Total locked: 49,967,675:WAVES(47% of total supply). Circulating supply: 394,488,869 $USDN. BR: 516%. Price: 40.73.
TVL: $2,035,584,117.🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆🦆
Aardige swap :P
pi_199302196
ETC schroeit maar door, 95 euro atm _O-
blablablabla
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:49:26 #273
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199302227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:30 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

BiTCoRn BoiLS ThE OcEAnS
Bitcoin is wereldwijd de grote aanjager van duurzame energie inderdaad. Bitcoin is onmisbaar in de energietransitie. 1000 miljard!!???
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199302687
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:06 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ook een gokje gewaagd. Wel irritant dat het nog niet zichtbaar is in je trust wallet. Nu maar als custom token toegevoegd.
hoge mc wel al :{w
pi_199302760
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:57 schreef Erasmus het volgende:

[..]

No problemo man :) 14.gif
Bij V1 zegt het systeem insufficient liquidity
pi_199302791
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:28 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Bij V1 zegt het systeem insufficient liquidity
Door de slippage wordt er nog wat van de coin waarmee je swapt (bijv bnc) afgesnoept, misschien iets minder invoeren om niet over de hoeveelheid die je hebt in je wallet te gaan.
What Would Goku Do
pi_199302842
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:31 schreef viagraap het volgende:

[..]

Door de slippage wordt er nog wat van de coin waarmee je swapt (bijv bnc) afgesnoept, misschien iets minder invoeren om niet over de hoeveelheid die je hebt in je wallet te gaan.
Zelfs als ik slechts heeft van de wallet gebruik blijft hij dat zeggen
pi_199302864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:47 schreef Elan het volgende:
ETC schroeit maar door, 95 euro atm _O-
Bcash en Bitcoin Gold ook in iets mindere mate. Allemaal coins die de strijd met hun moederchain allang verloren hebben. Echt complete shitcoins gewoon. Zou me niks verbazen als Barry Silbert hierachter zit.. die had flinke ETC bags enkele jaren geleden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199303120
ROT OP VAN MIJN SCHERM PATRICK SUIKER
  donderdag 6 mei 2021 @ 16:15:45 #280
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199303250
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Had ik ook, zo opgelost:

Bedankt voor de uitleg! Het heeft even geduurd voor ik me erdoorheen heb geworsteld, maar het is gelukt. Nu heb ik dus op Pancakeswap die GMR balance staan, via de Trustwallet. Of zoiets. En nu? :D

Kan ik dit op mijn trustwallet krijgen of staat het er al op? Ik zie dit namelijk nog niet terug. Of blijft het onder pancake staan? Ik heb mezelf in het diepe gegooid hier. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199303274
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:15 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg! Het heeft even geduurd voor ik me erdoorheen heb geworsteld, maar het is gelukt. Nu heb ik dus op Pancakeswap die GMR balance staan, via de Trustwallet. Of zoiets. En nu? :D

Kan ik dit op mijn trustwallet krijgen of staat het er al op? Ik zie dit namelijk nog niet terug. Of blijft het onder pancake staan? Ik heb mezelf in het diepe gegooid hier. :7
Waarschijnlijk de token even toevoegen in je wallet.
pi_199303293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de token even toevoegen in je wallet.
Dit ja, ik had eerst mijn Moonpirate ook niet erin
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 6 mei 2021 @ 16:20:24 #283
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_199303298
T
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarschijnlijk de token even toevoegen in je wallet.
Done, thnx. ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_199303300
Heb toch maar weer fiat in crypto gestopt. Anders verveel ik me de hele dag :D
  donderdag 6 mei 2021 @ 16:23:05 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199303325
Hoe kan het dat mijn aantal GMR fluctueert :?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199303352
quote:
17s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:23 schreef Debsterr het volgende:
Hoe kan het dat mijn aantal GMR fluctueert :?
Tax waarvan een percentage verdeeld wordt onder de holders.

Waarschijnlijk dan hè. Net als met 95% van de shitcoins op BSC.
  donderdag 6 mei 2021 @ 16:26:28 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199303359
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tax waarvan een percentage verdeeld wordt onder de holders.

Waarschijnlijk dan hè. Net als met 95% van de shitcoins op BSC.
Aaaah, ja zoiets vermoedde ik al. Ook eens wat geld in een shitcoin geduwd :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199303360
quote:
17s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:23 schreef Debsterr het volgende:
Hoe kan het dat mijn aantal GMR fluctueert :?
Als het goed is stijgt het alleen maar.

Twijfel of ik mijn Tron positie ga liquideren. Sta eindelijk weer in de plus en kan denk ik de 10% van mijn budget denk ik beter elders stoppen
pi_199303452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tax waarvan een percentage verdeeld wordt onder de holders.

Waarschijnlijk dan hè. Net als met 95% van de shitcoins op BSC.
Correct 10% tax, 5% terug.

Snap niet hoe ik met 10% tax op 5% slippage kan kopen though.Althans dat zeggen ze dat dat kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2021 16:33:31 ]
  donderdag 6 mei 2021 @ 16:34:10 #290
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_199303467
Wel leuk een keer 365 miljoen coins hebben O+ _O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_199303518
quote:
17s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Wel leuk een keer 365 miljoen coins hebben O+ _O-
Laat staan quadrillion :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2021 16:38:47 ]
pi_199303520
quote:
17s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Wel leuk een keer 365 miljoen coins hebben O+ _O-
Kan niet wachten tot dit soort coins in mijn wallet een halve cent waard zijn inderdaad _O-
What Would Goku Do
pi_199303529
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:38 schreef viagraap het volgende:

[..]

Kan niet wachten tot dit soort coins in mijn wallet een halve cent waard zijn inderdaad _O-
Dat gaat nooit gebeuren. Dat is meer geld dan er bestaat bij de circulatie supplies.
pi_199303615
pi_199303629
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker met je $150 fees nu.
pi_199303631
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:39 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren. Dat is meer geld dan er bestaat bij de circulatie supplies.
Vertel dat aan de ECB en die in de VS. Die blijven maar geld pompen.
What Would Goku Do
pi_199303740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:28 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Bij V1 zegt het systeem insufficient liquidity
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:35 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zelfs als ik slechts heeft van de wallet gebruik blijft hij dat zeggen
Check het even bij Bonfire community op Discord, die helpen je graag op een positieve manier.
https://www.bonfiretoken.co/

De Telegramgroepen zou ik vermijden als corona, extra gratis tip.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2021 16:57:20 ]
pi_199303767
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:57 schreef Erasmus het volgende:

[..]

[..]

De Telegramgroepen zou ik vermijden als corona, extra gratis tip.
Best gezellig :o :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2021 16:59:30 ]
pi_199303789
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:59 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Best gezellig :o :P
Te veel spam en te veel berichten.

De TG voice chat die 24/7 aanwezig lijkt te zijn is wel erg gezellig, heb er vaak gelachen en leuke gesprekken gehad met random Amerikanen Britten Canadezen Japanners etc. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2021 17:02:00 ]
pi_199303798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:01 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Te veel spam en te veel berichten.

De voice chat die 24/7 aanwezig lijkt te zijn is wel erg gezellig, heb er vaak gelachen en leuke gesprekken gehad met random Amerikanen Britten en Japanners :P
Ik luister de hele dag TG VC's :D
pi_199303800
Huh, ik heb vannacht naar 3 usdn gekregen met nsbt staking. Dag ervoor nog 125 usdn, weet iemand hoe dat kan?
pi_199303802
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:01 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik luister de hele dag TG VC's :D
Kans is groot dat je mij hebt horen spreken dan _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')