Je bent zelf.quote:Op woensdag 5 mei 2021 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is bittrex eigenlijk een kut exchange
Ziet eruit als een dood project. Ze zijn iedergeval niet actief meer op twitter.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat denken jullie over GMR (Gmr.finance)?
Net voor 60 euro gekocht, eens kijken op de lange termijn.
Hebben jullie een hekel aan beginners dat die in het noobtopic staat.quote:
Eh die is vandaag live gegaan. Zijn er 2, bedoel de Gamer coin, dus niet Gimmer.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ziet eruit als een dood project. Ze zijn iedergeval niet actief meer op twitter.
Ga jij rust maar eens leren meneertje.quote:
Ah ok ik zat naar Gimmer te kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Eh die is vandaag live gegaan. Zijn er 2, bedoel de Gamer coin.
Website: gmr.finance
Binance is toch juist chill zolang je geen amerikaantje bent?quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Bittrex is vele vele vele vele vele vele malen makkelijker te gebruiken dan Chinese troep.
Voor fiat gewoon bl3p gebruiken, of wat anders Europees.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Binance is toch juist chill zolang je geen amerikaantje bent?
Gebruik nu meestal bitvavo bl3p nooit geprobeerdquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor fiat gewoon bl3p gebruiken, of wat anders Europees.
Maar zorg nou maar dat je niet overgeleverd wordt aan de grille van de helpdesk.quote:Op woensdag 5 mei 2021 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Bittrex is vele vele vele vele vele vele malen makkelijker te gebruiken dan Chinese troep.
Bij bittrex?quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar zorg nou maar dat je niet overgeleverd wordt aan de grille van de helpdesk.
Wacht al 4 maanden op een antwoord
Pfff ben je mooi klaar meequote:
Binance net zo.quote:Op woensdag 5 mei 2021 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar zorg nou maar dat je niet overgeleverd wordt aan de grille van de helpdesk.
Wacht al 4 maanden op een antwoord
Yep wat gaat nu weer upquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:11 schreef viceversa het volgende:
[..]
Zekerheden zijn er nooit.![]()
Klein dipje misschien.
Binance is echt met afstand de beste exchange maar @Nattekat heeft een hekel aan alles wat Aziatisch isquote:Op woensdag 5 mei 2021 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Binance is toch juist chill zolang je geen amerikaantje bent?
Kreeg laatst een mail vanuit btc-e dat ze mijn account kunnen herstellen als ik 10% van de huidige waarde over zou makenquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:55 schreef recursief het volgende:
Ik heb nog meerdere tickets bij Btc-e open staan
Hij mag die binance in zn poepgat stoppenquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Binance is echt met afstand de beste exchange maar @:nattekat heeft een hekel aan alles wat Aziatisch is
@:kingroland wat vind jij hiervan
Van een nigeriaanse prins?quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:02 schreef Harveo het volgende:
[..]
Kreeg laatst een mail vanuit btc-e dat ze mijn account kunnen herstellen als ik 10% van de huidige waarde over zou maken![]()
Was voor een seconde in mijn nopjes
Musk is in SNL te zien zaterdagnacht. Ik gok dat hij het over doge gaat hebben, al dan niet terloops. Gok dat er nog een spurt komt en daarna terug naar de floor van +-0.30quote:
Of hij noemt Doge helemaal niet.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Musk is in SNL te zien zaterdagnacht. Ik gok dat hij het over doge gaat hebben, al dan niet terloops. Gok dat er nog een spurt komt en daarna terug naar de floor van +-0.30
Ah, zit er maar voor paar honderd in. Zien weekquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:11 schreef viceversa het volgende:
[..]
Zekerheden zijn er nooit.![]()
Klein dipje misschien.
Die crash gaat er hoe dan ook komenquote:Op woensdag 5 mei 2021 21:24 schreef viceversa het volgende:
[..]
Of hij noemt Doge helemaal niet.Dan krijg je zeker een crash terug naar 0.30
Zou niet te lang wachten gaat hard nu.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:00 schreef n__n het volgende:
[..]
Ja jezus christus zeg, wanneer moet ik hem uitcashen?
Hoop noobgeld in de marktquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
shitforks als BCH, BSV en ETC die ineens flink stijgen
Je zou op je Twitter of website bijv. iets kunnen plaatsen van "contact me for custom made orders/designs". Daarna evt aanbieden op een NFT marktplaats als Private listing op een afgeproken dag en tijdstip.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:32 schreef JDx het volgende:
Ik maak vrij diverse 3D "kunst" die ook wel redelijk gewaardeerd wordt, soms geretweet door de makers van 3D Studio MAX of VRay bijvoorbeeld en daardoor tot zo'n 10.000 views per plaatje.
Een plaatje als NFT aanbieden kost al gauw 100 dollar (waarom?), afijn, dat zou ik een keer kunnen proberen, maar ik zou bijvoorbeeld graag een custom render van een auto willen aanbieden, bijvoorbeeld in kleur naar wens en met een custom license plate (van bijvoorbeeld de naam van de koper).
Is dit op een of andere manier te realiseren?
Ja dat is wel een idee, alleen dat plaatsen van een NFT blijft wel prijzig aan dat zogenaamde "gas".quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:37 schreef Plots het volgende:
[..]
Je zou op je Twitter of website bijv. iets kunnen plaatsen van "contact me for custom made orders/designs". Daarna evt aanbieden op een NFT marktplaats als Private listing op een afgeproken dag en tijdstip.
Misschien weet @Predator40 daar wel iets op. Hij heeft veel ervaring met NFT's handelen. Misschien wordt dat in de toekomst wel goedkoper op andere platformen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja dat is wel een idee, alleen dat plaatsen van een NFT blijft wel prijzig aan dat zogenaamde "gas".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |