abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205379233
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze die donkere guy van Breaking Bad echt gaan casten als Professor Xavier zou dat wel kut zijn.
Prima acteur daar niet van maar je gaat X-men fans niet eerst jaren te lang laten wachten om vervolgens je woke bullshit er op te gooien krijgen we ook een gay ice-man zeker.

komt we eindelijk x-men in de mcu is Disney/Marvel inmiddels zo beroerd geworden dat ze dit gaan flikken.

Zie ze het nog doen ook is nu ook al acceptabel dat in Thor love and thunder twee personages even heen nadrukkelijk moeten benoemen dat ze gay zijn even als de moeders van America in Dokter strange voegde allemaal niet zoveel toe maar moest natuurlijk wel even nadrukkelijk benoemd worden.
El Profesor Xavi
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 18 juli 2022 @ 15:48:34 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205379249
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze die donkere guy van Breaking Bad echt gaan casten als Professor Xavier zou dat wel kut zijn.
Prima acteur daar niet van maar je gaat X-men fans niet eerst jaren te lang laten wachten om vervolgens je woke bullshit er op te gooien krijgen we ook een gay ice-man zeker.

komt we eindelijk x-men in de mcu is Disney/Marvel inmiddels zo beroerd geworden dat ze dit gaan flikken.

Zie ze het nog doen ook is nu ook al acceptabel dat in Thor love and thunder twee personages even heen nadrukkelijk moeten benoemen dat ze gay zijn even als de moeders van America in Dokter strange voegde allemaal niet zoveel toe maar moest natuurlijk wel even nadrukkelijk benoemd worden.
Alles voor de subsidie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 18 juli 2022 @ 16:16:39 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205379445
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze die donkere guy van Breaking Bad echt gaan casten als Professor Xavier zou dat wel kut zijn.
Prima acteur daar niet van maar je gaat X-men fans niet eerst jaren te lang laten wachten om vervolgens je woke bullshit er op te gooien krijgen we ook een gay ice-man zeker.
Dat eerste is niet comic getrouw. ZOu voor mij ook best een ding zijn bij zo'n iconisch hoofd karakter.
Dat tweede is wel comic getrouw, en minder boeiend, dus kan prima ;)

quote:
komt we eindelijk x-men in de mcu is Disney/Marvel inmiddels zo beroerd geworden dat ze dit gaan flikken.

Zie ze het nog doen ook is nu ook al acceptabel dat in Thor love and thunder twee personages even heen nadrukkelijk moeten benoemen dat ze gay zijn even als de moeders van America in Dokter strange voegde allemaal niet zoveel toe maar moest natuurlijk wel even nadrukkelijk benoemd worden.
Wow. Gewoon wow.
"Is nu ook al acceptabel"? Serieus?
En het was ook nog eens 0.1% van de screentime. 1x "benadrukken" ( je bedoelt "laten zien", want de woorden gay werden niet eens gebruikt). Het feit dat je DAT al benadrukken noemt..... zegt heel veel over jou.

Daarnaats: Ik zeg toch ook niet dat ze "Weer moesten benadrukken dat Jane Foster en Tjor hetero zijn"? :')

Dus.... Mijn god wat ben ik klaar met jou om in elk fucking topic dit soort gespui te horen zeg. Thor topic, disney+ topic, Netflix topic, Ms Marvel topic.....
Shut. The fuck. Up.

Mijn kookpuntje is even bereikt (gelukkig duurt dat altijd maar 3 seconden, want het is nu al weer weg tijdens het typen :D )
Wat helaas wel overblijft is: Wat worden dit enorme kut topics om te lezen zeg.

Ik pleit voor een woke en een niet-woke topic reeks, dat we daarin inhoudelijk op de films kunnen ingaan ipv in 20 verschillende topics dr Mikey en Duiveltje te horen met hun gezeik dat ze het niet meer leuk vinden. KIJK DAN NIET! Maak er een KLB topic van of zo. Kunnen hier de wokers lekker over hun woke films praten, en de niet-wokers lekker in KLB zeiken op de woke casting.

Zitten we elkaar niet meer in de weg.
Worden de topics weer leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ang3l op 18-07-2022 16:21:56 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205379586
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat eerste is niet comic getrouw. ZOu voor mij ook best een ding zijn bij zo'n iconisch hoofd karakter.
Dat tweede is wel comic getrouw, en minder boeiend, dus kan prima ;)
[..]
Wow. Gewoon wow.
"Is nu ook al acceptabel"? Serieus?
En het was ook nog eens 0.1% van de screentime. 1x "benadrukken" ( je bedoelt "laten zien", want de woorden gay werden niet eens gebruikt). Het feit dat je DAT al benadrukken noemt..... zegt heel veel over jou.

Daarnaats: Ik zeg toch ook niet dat ze "Weer moesten benadrukken dat Jane Foster en Tjor hetero zijn"? :')

Dus.... Mijn god wat ben ik klaar met jou om in elk fucking topic dit soort gespui te horen zeg. Thor topic, disney+ topic, Netflix topic, Ms Marvel topic.....
Shut. The fuck. Up.

Mijn kookpuntje is even bereikt (gelukkig duurt dat altijd maar 3 seconden, want het is nu al weer weg tijdens het typen :D )
Wat helaas wel overblijft is: Wat worden dit enorme kut topics om te lezen zeg.

Ik pleit voor een woke en een niet-woke topic reeks, dat we daarin inhoudelijk op de films kunnen ingaan ipv in 20 verschillende topics dr Mikey en Duiveltje te horen met hun gezeik dat ze het niet meer leuk vinden. KIJK DAN NIET! Maak er een KLB topic van of zo. Kunnen hier de wokers lekker over hun woke films praten, en de niet-wokers lekker in KLB zeiken op de woke casting.

Zitten we elkaar niet meer in de weg.
Worden de topics weer leuk.
De Woke complot-theoriedenkers zijn inderdaad erg vermoeiend hier op fok.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 18 juli 2022 @ 17:05:27 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_205379832
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 16:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]
De Woke complot-theoriedenkers zijn inderdaad erg vermoeiend hier op fok.
Ik weet nooit wat ik erger moet vinden: woke mensen die vooral gelijkwaardigheid nastreven maar doorslaan, of die mensen die meteen gaan huilen dat het allemaal woke is omdat ze het niet 100% tof vinden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Admin maandag 18 juli 2022 @ 17:19:09 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205379980
quote:
Op maandag 18 juli 2022 @ 16:16 schreef Ang3l het volgende:

Dus.... Mijn god wat ben ik klaar met jou om in elk fucking topic dit soort gespui te horen zeg. Thor topic, disney+ topic, Netflix topic, Ms Marvel topic.....
Shut. The fuck. Up.
Ik heb hier twee dingen over te zeggen:

1. Mee eens. Ik denk dat @Dr.Mikey zich op een gegeven moment moet realiseren dat hun punt wel gemaakt is en het stoort anderen die gewoon normaal over het onderwerp willen praten.
2. Liever niet te specifiek op de persoon zelf ingaan, want dat wordt het een wederzijdse discussie over iets anders dan het onderwerp.

Dus dat was een opmerking naar jullie beiden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 18 juli 2022 @ 17:24:09 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205380043
Eens.

On-topic:

Wat is nu eigenlijk de eerstvolgende marvel film weer die er aan komt?

Ik ben t algehele plaatje van Phase 4, en wat ze er mee willen, eigenlijk wel een beetje kwijt aan t raken.
Multiverse mag er van mij eerlijk gezegd uit, want het enige positieve er aan vind ik dat t een mogelijkheid is om de X-Men er in te krijgen (en een What If vind ik leuk, voor korte one-shots). Als hoofd thema vind ik dat niks.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205380203
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Eens.

On-topic:

Wat is nu eigenlijk de eerstvolgende marvel film weer die er aan komt?

Ik ben t algehele plaatje van Phase 4, en wat ze er mee willen, eigenlijk wel een beetje kwijt aan t raken.
Multiverse mag er van mij eerlijk gezegd uit, want het enige positieve er aan vind ik dat t een mogelijkheid is om de X-Men er in te krijgen (en een What If vind ik leuk, voor korte one-shots). Als hoofd thema vind ik dat niks.
Black Panther: Wakanda Forever (November 11, 2022)
Ant-Man and the Wasp: Quantumania (February 17, 2023)
Guardians of the Galaxy Vol. 3 (May 5, 2023)
The Marvels (July 28, 2023)

Er komt eerst nog een She-Hulk tv serie aan ook. Ik mis inderdaad de rode draad die er bij Phase 1 en 2 wel in zat. Het is allemaal wat random en het bouwt niet op naar iets groters.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin maandag 18 juli 2022 @ 18:45:13 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205380738
Er is niet echt een rode draad. Dit is gewoon weer het opbouwen van het universum met nieuwe personages, om later weer verbanden te gaan leggen. Ik vind het wat dat betreft wel lijken op Phase 1, al was dat maar een handvol films, natuurlijk.

En voor de uit de eerdere fases bekende personages is het een soort van aftermath van Endgame. Hoe gaan zij nu verder, na Thanos? De rode draad is daar wel dat ze zichzelf een beetje zoeken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 19 juli 2022 @ 12:24:47 #110
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205387473
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 18:45 schreef Breuls het volgende:
Er is niet echt een rode draad. Dit is gewoon weer het opbouwen van het universum met nieuwe personages, om later weer verbanden te gaan leggen. Ik vind het wat dat betreft wel lijken op Phase 1, al was dat maar een handvol films, natuurlijk.

En voor de uit de eerdere fases bekende personages is het een soort van aftermath van Endgame. Hoe gaan zij nu verder, na Thanos? De rode draad is daar wel dat ze zichzelf een beetje zoeken.
Vooralsnog werken de films van de populairste personages vooral als een epiloog op Endgame dan de opbouw naar iets nieuws. Kijk naar Thor bijvoorbeeld, maar ook de twee Spiderman-films waarbij we aan het einde van film 3 eindelijk Spiderman hadden zoals we hem kennen. Van Guardians of the Galaxy 3 verwacht ik een soortgelijk iets, omdat dit de laatste film uit de trilogie van James Gunn gaat worden.

De nieuwe centrale karakters voelen als een phase 1. Misschien hebben we wel tegelijk een Phase 4 en een Phase 1, als je er zo naar kijkt.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 12:53:05 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205387795
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 12:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Vooralsnog werken de films van de populairste personages vooral als een epiloog op Endgame dan de opbouw naar iets nieuws. Kijk naar Thor bijvoorbeeld, maar ook de twee Spiderman-films waarbij we aan het einde van film 3 eindelijk Spiderman hadden zoals we hem kennen. Van Guardians of the Galaxy 3 verwacht ik een soortgelijk iets, omdat dit de laatste film uit de trilogie van James Gunn gaat worden.

De nieuwe centrale karakters voelen als een phase 1. Misschien hebben we wel tegelijk een Phase 4 en een Phase 1, als je er zo naar kijkt.
Wie zien jullie dan als de nieuwe centrale karakters?

In de films hebben we Shang-Chi gekregen, en The Eternals. Maar die laatste is zo'n grote groep dat ie die een beetje los zie. De tweede Black Widow dan misschien nog.

De rest lijkt allemaal uit de series te komen (wat natuurlijk 1 geheel is met t MCU). Die hebben nog gene overstap gemaakt naar het grote scherm.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205387813
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze die donkere guy van Breaking Bad echt gaan casten als Professor Xavier zou dat wel kut zijn.
Prima acteur daar niet van maar je gaat X-men fans niet eerst jaren te lang laten wachten om vervolgens je woke bullshit er op te gooien krijgen we ook een gay ice-man zeker.

komt we eindelijk x-men in de mcu is Disney/Marvel inmiddels zo beroerd geworden dat ze dit gaan flikken.

Zie ze het nog doen ook is nu ook al acceptabel dat in Thor love and thunder twee personages even heen nadrukkelijk moeten benoemen dat ze gay zijn even als de moeders van America in Dokter strange voegde allemaal niet zoveel toe maar moest natuurlijk wel even nadrukkelijk benoemd worden.
Het is me wat meid.
  Admin dinsdag 19 juli 2022 @ 13:51:56 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205388431
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]


Vooralsnog werken de films van de populairste personages vooral als een epiloog op Endgame dan de opbouw naar iets nieuws. Kijk naar Thor bijvoorbeeld, maar ook de twee Spiderman-films waarbij we aan het einde van film 3 eindelijk Spiderman hadden zoals we hem kennen. Van Guardians of the Galaxy 3 verwacht ik een soortgelijk iets, omdat dit de laatste film uit de trilogie van James Gunn gaat worden.

De nieuwe centrale karakters voelen als een phase 1. Misschien hebben we wel tegelijk een Phase 4 en een Phase 1, als je er zo naar kijkt.
Ja, dat is een beetje wat ik bedoelde. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 19 juli 2022 @ 13:52:51 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205388442
quote:
Op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wie zien jullie dan als de nieuwe centrale karakters?

In de films hebben we Shang-Chi gekregen, en The Eternals. Maar die laatste is zo'n grote groep dat ie die een beetje los zie. De tweede Black Widow dan misschien nog.

De rest lijkt allemaal uit de series te komen (wat natuurlijk 1 geheel is met t MCU). Die hebben nog gene overstap gemaakt naar het grote scherm.
Film of serie maakt volgens mij geen verschil. We gaan het uiteindelijk allemaal door elkaar zien lopen, verwacht ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 13:55:27 #115
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_205388480
Ik vermoed dat Phase 4 een tussenfase is (en geen bijster interessante als je 't mij vraagt). Ik zou denken dat ze binnenkort wel gaan beginnen met de Fantastic Four en de X-Men en dat die het zullen moeten dragen. Bij Spider-Man kun je er zeker over discussiëren, maar Thor en Dr. Strange zijn geen sterkhouders of dragende krachten van de MCU, die werken beter in bijrollen. En lil' Black Widow, Shang-Chi, de Eternals of Black Shuri-Panther gaan dat ook niet zijn. Bij Iron Man en Captain America wist je meteen die combo acteur/personage goed zat (zelfs als de film zelf minder was) en dat je daar op kon bouwen, met dat duo als hart en ziel van je franchise, bij de huidige generatie zit er niemand van dat kaliber tussen.

Bij Phase 1 tot 3 werd er gezegd dat de interconnectiviteit misschien wel wat te veel werd en dat ze eens losstaande projecten moesten testen, maar dat lijkt toch niet beter te werken. Heb de indruk dat het publiek nu veel vaker beslist "Ah, deze kan ik overslaan of binnen een half jaar streamen. Ik pas.". Cinematic universes lijken beter te werken indien er een plan is, zelfs al is dat maar vaag.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin dinsdag 19 juli 2022 @ 14:06:25 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205388610
Ja, mee eens. De teasers verwijzen ook niet meer naar "de volgende film". Of in ieder geval maar heel minimaal. In drie gevallen werd er zelfs een nieuwe acteur gelanceerd in de teaser, zonder dat duidelijk is wanneer we die terug gaan zien. Terwijl we aan Marvels teasers gewend zijn geraakt in de vorm van "en de volgende film is X en dit kun je verwachten".

Overigens is de eerste mutant inmiddels gearriveerd, dus die X-Men staan al wel om de hoek. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 juli 2022 @ 14:29:25 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205388936
The eternals hoef ik nooit meer terug te zien.
qua centrale personages nu heb je Wong als de nieuwe Nick Furry, Dr Strange is verder vrij centraal en Carol Denvers proberen ze volgens mij belangrijk te maken maar een nieuwe Robert Downey jr Scarlett Johansson Of een Chris Evans die de hele mcu kan dragen zit daar niet tussen

als het anders had gelopen had het nog Chadwick Boseman kunnen zijn en Tom Holland, Paul Rudd en of Chris Pratt hebben wel redelijke star power inmiddels maar daar is deze phase niet voor gekozen enige die in phase 4 bij wie het heeft gewerkt is Wanda/Elisabeth Olsen maar die is door het verhaal in dr strange 2 voor toekomstige projecten ook al wel weer een lastig verhaal helaas. Van de gedebuteerde personages wil ik wel meer zien en verwacht ik wel wat van Shang-Chi prima acteur en interessant personage dat ik wel wil zien groeien binnen de mcu een Miss-Marvel en Hawkeye girl hoeft van mij dan weer niet zo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 14:48:31 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205389159
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
The eternals hoef ik nooit meer terug te zien.
qua centrale personages nu heb je Wong als de nieuwe Nick Furry, Dr Strange is verder vrij centraal en Carol Denvers proberen ze volgens mij belangrijk te maken maar een nieuwe Robert Downey jr Scarlett Johansson Of een Chris Evans die de hele mcu kan dragen zit daar niet tussen

als het anders had gelopen had het nog Chadwick Boseman kunnen zijn en Tom Holland, Paul Rudd en of Chris Pratt hebben wel redelijke star power inmiddels maar daar is deze phase niet voor gekozen enige die in phase 4 bij wie het heeft gewerkt is Wanda/Elisabeth Olsen maar die is door het verhaal in dr strange 2 voor toekomstige projecten ook al wel weer een lastig verhaal helaas. Van de gedebuteerde personages wil ik wel meer zien en verwacht ik wel wat van Shang-Chi prima acteur en interessant personage dat ik wel wil zien groeien binnen de mcu een Miss-Marvel en Hawkeye girl hoeft van mij dan weer niet zo.
Een Star Lord of Ant Man zijn bij lange na niet de personages om een leidersrol te vervullen (Star Lord worstelt al genoeg met z'n eigen team weirdo's :D ). Dan is Captain marvel (als personage, even los van de film) nog echt wel een betere keuze. Eigenlijk de enige keuze van de personages die er nu nog zijn, naast Dr Strange. Als we uberhaubt nog een team krijgen.

Ik gok nog wel dat de Dark Avengers er aan komen (Yelena, US Agent, Zemo, nog wat anderen) en de Young Avengers (Patriot, Miss America, Hawkeye 2, Wiccan, Speed, Stature, Kid Loki, etc), maar of dat films of series worden, geen idee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin dinsdag 19 juli 2022 @ 15:37:50 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205389743
Carol (het is overigens Danvers, met een A) is ook degene met enige 'militaire' ervaring en dus een besef van teamwork, denk ik.

Ze heet natuurlijk ook niet voor niks Captain. ;)

(Al moet ik hier nog een keer opwerpen dat ik me eraan stoor dat niemand haar ooit tot 'Captain Marvel' heeft benoemd. Hoe komt ze, in het MCU dus, aan die naam?)

Qua captains hebben we trouwens ook nog Sam Wilson, die al jaren Avenger is, dus laten we hem niet uitvlakken. (Ook militaire ervaring, trouwens.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 16:56:17 #120
364681 over_hedge
pi_205391001
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze die donkere guy van Breaking Bad echt gaan casten als Professor Xavier zou dat wel kut zijn.
Prima acteur daar niet van maar je gaat X-men fans niet eerst jaren te lang laten wachten om vervolgens je woke bullshit er op te gooien krijgen we ook een gay ice-man zeker.

komt we eindelijk x-men in de mcu is Disney/Marvel inmiddels zo beroerd geworden dat ze dit gaan flikken.

Zie ze het nog doen ook is nu ook al acceptabel dat in Thor love and thunder twee personages even heen nadrukkelijk moeten benoemen dat ze gay zijn even als de moeders van America in Dokter strange voegde allemaal niet zoveel toe maar moest natuurlijk wel even nadrukkelijk benoemd worden.
Als eerste. Eens over dat bestaande karakters opeens te veranderen om inclusief zijn de grootste aids van de industrie is op het moment.

Thor heb ik niet gezien dus weet niet over wie dit gaat. Maar bij America is het niet zo gek. Dat is een nieuw karakter en is geschreven als een bi meisje met idd 2 moeders. Daar heb ik geen moeite mee. Ze is nieuw en dan prima als iemand bi of gay is.

Wat een groter probleem was. dat haar orgin story even in een 30 sec flashback verteld word op een vrij aparte manier.

Ze komen uit een ander universum. lopen op de straat per ongeluk op de een 1 of andere manier op een machine die je herinneringen terug kan zien. Die herinneringen komen nog uit andere universums ook en dan krijgen we even een 30 sec flashback voor haar orgin story.

Dat was echt :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205391312
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 13:52 schreef Breuls het volgende:

[..]
Film of serie maakt volgens mij geen verschil. We gaan het uiteindelijk allemaal door elkaar zien lopen, verwacht ik.
Dat is nu toch al zo. Als je Wandavision niet hebt gezien dan snap je niks van Dr Strange 2 en haar motives. Er werd wel wat gedaan met korte flashbacks, maar niet genoeg voor mensen die de serie niet hebben gezien lijkt me.

Als je Falcon vs Wintersoldier niet hebt gezien zal de nieuwe Cap America ook erg vreemd zijn. En als je Loki hebt gemist dan zal de toekomstige Kang verhaallijn ook niet logisch zijn.

Om die reden worstel ik me nu maar door Ms Marvel heen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin dinsdag 19 juli 2022 @ 17:32:52 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205391561
Je hebt gelijk; er zijn eigenlijk al wel connecties. Maar toch voelt het minder samenhangend?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 17:36:33 #123
364681 over_hedge
pi_205391589
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 17:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Dat is nu toch al zo. Als je Wandavision niet hebt gezien dan snap je niks van Dr Strange 2 en haar motives. Er werd wel wat gedaan met korte flashbacks, maar niet genoeg voor mensen die de serie niet hebben gezien lijkt me.

Als je Falcon vs Wintersoldier niet hebt gezien zal de nieuwe Cap America ook erg vreemd zijn. En als je Loki hebt gemist dan zal de toekomstige Kang verhaallijn ook niet logisch zijn.

Om die reden worstel ik me nu maar door Ms Marvel heen.
Ik kan je het youtube kanaal man of recaps aanraden. Die maakt altijd vrij snel na een seizoen meteen een goede recap. Zo weet ik wel het verhaal maar hoef ik die crap niet te kijken :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 20 juli 2022 @ 09:36:05 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205397442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 16:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Als eerste. Eens over dat bestaande karakters opeens te veranderen om inclusief zijn de grootste aids van de industrie is op het moment.

Thor heb ik niet gezien dus weet niet over wie dit gaat. Maar bij America is het niet zo gek. Dat is een nieuw karakter en is geschreven als een bi meisje met idd 2 moeders. Daar heb ik geen moeite mee. Ze is nieuw en dan prima als iemand bi of gay is.

Wat een groter probleem was. dat haar orgin story even in een 30 sec flashback verteld word op een vrij aparte manier.

Ze komen uit een ander universum. lopen op de straat per ongeluk op de een 1 of andere manier op een machine die je herinneringen terug kan zien. Die herinneringen komen nog uit andere universums ook en dan krijgen we even een 30 sec flashback voor haar orgin story.

Dat was echt :')
Ze kreeg niet echt heel veel aandacht nee :D Ze was er duidelijk bijgehaald vanwege haar krachten in de comics, die van pas kwamen voor het multiverse verhaal. En mischien ook omdat z ehaar nodig hadden voor de Young Avengers. Maar qua karakter voelde het wel een beteje als bijzaak. "O ja en dit is Miss America en hier komt ze vandaan. EN DOOR!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205397621
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.cbr.com/capta(...)ilson-solo-film-mcu/

Sam wilson als captain in captain america 4.
Ah ja logisch net zoals de serie die een enorme flop was. Wilson is daarnaast een matige acteur. Heeft eigenhandig Altered Carbon op netflix om zeep geholpen...

Dit is nu al een flop, waarom leert men niet?
pi_205397680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 17:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Dat is nu toch al zo. Als je Wandavision niet hebt gezien dan snap je niks van Dr Strange 2 en haar motives. Er werd wel wat gedaan met korte flashbacks, maar niet genoeg voor mensen die de serie niet hebben gezien lijkt me.

Als je Falcon vs Wintersoldier niet hebt gezien zal de nieuwe Cap America ook erg vreemd zijn. En als je Loki hebt gemist dan zal de toekomstige Kang verhaallijn ook niet logisch zijn.

Om die reden worstel ik me nu maar door Ms Marvel heen.
ik heb een youtube filmpje gekeken, what you need to know before watching..
pi_205401911
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 17:32 schreef Breuls het volgende:
Je hebt gelijk; er zijn eigenlijk al wel connecties. Maar toch voelt het minder samenhangend?
Ja, omdat we hiervoor altijd wisten waar we naartoe gingen. Eerst het opbouwen van de Avengers (Assemble), daarna met de Infinity Stones richting Thanos. De connecties zijn er wel, maar ze zijn meer geforceerd en we weten niet wat het doel is, waardoor het minder samenhangend is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin woensdag 20 juli 2022 @ 16:42:43 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205402011
Volgens Kevin Feige zijn er al wel allemaal hints geweest naar een bredere connectie, maar zien we die simpelweg nog niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 juli 2022 @ 17:17:30 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205402417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Ja, omdat we hiervoor altijd wisten waar we naartoe gingen. Eerst het opbouwen van de Avengers (Assemble), daarna met de Infinity Stones richting Thanos. De connecties zijn er wel, maar ze zijn meer geforceerd en we weten niet wat het doel is, waardoor het minder samenhangend is.
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:42 schreef Breuls het volgende:
Volgens Kevin Feige zijn er al wel allemaal hints geweest naar een bredere connectie, maar zien we die simpelweg nog niet.
Ik wacht op de "Ooooooo zit dat zoooo" Erlebnis! :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 juli 2022 @ 22:30:21 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205406533
Toevallig net de secret wars saga aangezet van de fox Spider-Man cartoon zoiets mag het ook wel worden leuk om weer te zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205407512
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:42 schreef Breuls het volgende:
Volgens Kevin Feige zijn er al wel allemaal hints geweest naar een bredere connectie, maar zien we die simpelweg nog niet.
Er zit in Doctor Strange 2 iig een duidelijke hint naar de nieuwe "crisis", gebaseerd op de Hickman comic run van Avengers en het Secret Wars event.
  Forum Admin zondag 24 juli 2022 @ 02:35:23 #132
35723 crew  GGMM
pi_205439948
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 juli 2022 @ 03:01:07 #133
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205440033
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 juli 2022 @ 08:32:05 #134
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_205440254
Wordt er eerlijk gezegd nog niet erg enthousiast van. Daredevil is leuk, maar een seizoen van 18 afleveringen... probleem met de Netflix-reeks was dat daar al te veel filler in zat. Hopelijk keert ook Punisher terug.

She-Hulk blijft er trouwens wel uitzien als een cutscene van een game
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 24 juli 2022 @ 08:39:37 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205440277
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 02:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Echo, Ironheart en Agatha Harkness?
Really? Dat zijn de karakters waar je denkt dat mensen op aan het wachten zijn?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_205440292
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 02:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Tijdens D23 (Disney Expo) volg niet meer!
  zondag 24 juli 2022 @ 08:45:15 #137
194695 franklop
Fran knock
pi_205440293
Bij mij stopte het toch echt beetje met Endgame.

Multiverse idee vind ik beetje teveel.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_205440309
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Echo, Ironheart en Agatha Harkness?
Really? Dat zijn de karakters waar je denkt dat mensen op aan het wachten zijn?
Agatha kan ik me ook nog voorstellen. Echo met de inbreng Fisk en wellicht toewerken naar Daredevil zeker wel. Phase 5 lijkt in ieder geval beter te worden dan Phase 4.
  zondag 24 juli 2022 @ 08:56:46 #139
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_205440362
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Echo, Ironheart en Agatha Harkness?
Really? Dat zijn de karakters waar je denkt dat mensen op aan het wachten zijn?
Altijd al het probleem van Marvel geweest, 80% van hun betere vrouwelijke personages zitten bij de X-Men en als je daar nog niet aan wil beginnen, dan moet je diep gaan zoeken.

Phase 6 zou eindigen met Thunderbolts, mogelijk wordt dat wel wat.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Admin zondag 24 juli 2022 @ 09:14:41 #140
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205440472
Ik heb een uitgebreid overzicht van alle releasedata vermeld onderin dit bericht:

Marvel Studios onthult Phase 5 en 6 op Comic-Con International

En er is ook een trailer online:

Trailer: Black Panther: Wakanda Forever
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 24 juli 2022 @ 09:20:34 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_205440500
quote:
99s.gif Op zondag 24 juli 2022 08:56 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
Altijd al het probleem van Marvel geweest, 80% van hun betere vrouwelijke personages zitten bij de X-Men en als je daar nog niet aan wil beginnen, dan moet je diep gaan zoeken.

Phase 6 zou eindigen met Thunderbolts, mogelijk wordt dat wel wat.
In plaats van perse een vrouw als hoofdpersoon te willen, kun je er natuurlijk ook voor kiezen om een goed verhaal te vertellen.
Maarja, wie ben ik?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 24 juli 2022 @ 10:11:43 #142
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_205440766
Namor > Aquamen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 24 juli 2022 @ 10:27:57 #143
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_205440866
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:37 schreef Breuls het volgende:
Carol (het is overigens Danvers, met een A) is ook degene met enige 'militaire' ervaring en dus een besef van teamwork, denk ik.

Ze heet natuurlijk ook niet voor niks Captain. ;)

(Al moet ik hier nog een keer opwerpen dat ik me eraan stoor dat niemand haar ooit tot 'Captain Marvel' heeft benoemd. Hoe komt ze, in het MCU dus, aan die naam?)

Qua captains hebben we trouwens ook nog Sam Wilson, die al jaren Avenger is, dus laten we hem niet uitvlakken. (Ook militaire ervaring, trouwens.)
Warmachine heeft ook militaire ervaring. :p.



Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 juli 2022 @ 12:28:49 #144
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205441651
Wij X-men liefhebbers staan weer in de kou.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 juli 2022 @ 12:43:27 #145
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205441768
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij X-men liefhebbers staan weer in de kou.
Er zijn nog wat mogelijkheden.

quote:
De releases van 2024
Titel 1 in de herfst van 2024
Titel 2 in de herfst van 2024
Fantastic Four op 8 november 2024
Een release in de winter van 2024

De releases van 2025
Titel 1 in de lente van 2025
Titel 2 in de lente van 2025
Avengers: The Kang Dynasty op 2 mei 2024
Titel 1 in de zomer van 2025
Titel 2 in de zomer van 2025
Avengers: Secret Wars op 7 november 2025
Een release in de winter van 2025

Marvels Phase Seven

Een release op 13 februari 2026
Een release op 1 mei 2026
Een release op 24 juli 2026
Een release op 6 november 2026
Nou we kunnen alvast drie titels invullen.
-Spider-Man At Home Crying (misschien nog wel een deel)
-Shang-Chi 2
-Doctor Strange 3
Eventueel nog iets van de Eternals.
Nog genoeg ruimte voor X-Men en nieuwe en oude helden in de MCU :)

Als we Wanda maar terug krijgen ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 24-07-2022 12:51:00 ]
SOONY
  zondag 24 juli 2022 @ 12:58:22 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205441861
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij X-men liefhebbers staan weer in de kou.
Dat komt omdat die naam niet "inclusief" genoeg meer is anno 2022, het heet nu "The Mutants"

Beter dan het alternatief I guess:

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 juli 2022 @ 13:00:42 #147
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205441875
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat komt omdat die naam niet "inclusief" genoeg meer is anno 2022, het heet nu "The Mutants"

Beter dan het alternatief I guess:

[ afbeelding ]
Ze zijn er gek genoeg voor gelukkig krijgen we x-men 97 nog.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 juli 2022 @ 13:02:20 #148
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205441886
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat komt omdat die naam niet "inclusief" genoeg meer is anno 2022, het heet nu "The Mutants"

Beter dan het alternatief I guess:

[ afbeelding ]
Oh ja The Mutants is de nieuwe naam :+
Ben wel benieuwd wie erin gaan spelen.
Denk dat Fantasic Four nu wel tof kan worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door DKUp op 24-07-2022 13:07:37 ]
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 juli 2022 @ 13:11:31 #149
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205441949
Maar dingen als Echo who? Agatha iron Heart en een captain America film met die sam Wilson the marvels en meer van die meuk terwijl je X-Men hebt.

Ik snap dat niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 juli 2022 @ 13:25:14 #150
429367 DKUp
ON TOUR
pi_205442077
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dingen als Echo who? Agatha iron Heart en een captain America film met die sam Wilson the marvels en meer van die meuk terwijl je X-Men hebt.

Ik snap dat niet.
Ik snap wel dat ze het willen opbouwen. We hebben natuurlijk al enorm veel X-Men-films gehad. Ik snap wel dat Disney nu even tijd gaat nemen om even te wachten en dan de personages uitwerken.

Er is gewoon ruimte in 2025 en 2026.
SOONY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')