El Profesor Xaviquote:Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze die donkere guy van Breaking Bad echt gaan casten als Professor Xavier zou dat wel kut zijn.
Prima acteur daar niet van maar je gaat X-men fans niet eerst jaren te lang laten wachten om vervolgens je woke bullshit er op te gooien krijgen we ook een gay ice-man zeker.
komt we eindelijk x-men in de mcu is Disney/Marvel inmiddels zo beroerd geworden dat ze dit gaan flikken.
Zie ze het nog doen ook is nu ook al acceptabel dat in Thor love and thunder twee personages even heen nadrukkelijk moeten benoemen dat ze gay zijn even als de moeders van America in Dokter strange voegde allemaal niet zoveel toe maar moest natuurlijk wel even nadrukkelijk benoemd worden.
Alles voor de subsidie.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze die donkere guy van Breaking Bad echt gaan casten als Professor Xavier zou dat wel kut zijn.
Prima acteur daar niet van maar je gaat X-men fans niet eerst jaren te lang laten wachten om vervolgens je woke bullshit er op te gooien krijgen we ook een gay ice-man zeker.
komt we eindelijk x-men in de mcu is Disney/Marvel inmiddels zo beroerd geworden dat ze dit gaan flikken.
Zie ze het nog doen ook is nu ook al acceptabel dat in Thor love and thunder twee personages even heen nadrukkelijk moeten benoemen dat ze gay zijn even als de moeders van America in Dokter strange voegde allemaal niet zoveel toe maar moest natuurlijk wel even nadrukkelijk benoemd worden.
Dat eerste is niet comic getrouw. ZOu voor mij ook best een ding zijn bij zo'n iconisch hoofd karakter.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wow. Gewoon wow.quote:komt we eindelijk x-men in de mcu is Disney/Marvel inmiddels zo beroerd geworden dat ze dit gaan flikken.
De Woke complot-theoriedenkers zijn inderdaad erg vermoeiend hier op fok.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste is niet comic getrouw. ZOu voor mij ook best een ding zijn bij zo'n iconisch hoofd karakter.
Dat tweede is wel comic getrouw, en minder boeiend, dus kan prima
[..]
Wow. Gewoon wow.
"Is nu ook al acceptabel"? Serieus?
En het was ook nog eens 0.1% van de screentime. 1x "benadrukken" ( je bedoelt "laten zien", want de woorden gay werden niet eens gebruikt). Het feit dat je DAT al benadrukken noemt..... zegt heel veel over jou.
Daarnaats: Ik zeg toch ook niet dat ze "Weer moesten benadrukken dat Jane Foster en Tjor hetero zijn"?
Dus.... Mijn god wat ben ik klaar met jou om in elk fucking topic dit soort gespui te horen zeg. Thor topic, disney+ topic, Netflix topic, Ms Marvel topic.....
Shut. The fuck. Up.
Mijn kookpuntje is even bereikt (gelukkig duurt dat altijd maar 3 seconden, want het is nu al weer weg tijdens het typen)
Wat helaas wel overblijft is: Wat worden dit enorme kut topics om te lezen zeg.
Ik pleit voor een woke en een niet-woke topic reeks, dat we daarin inhoudelijk op de films kunnen ingaan ipv in 20 verschillende topics dr Mikey en Duiveltje te horen met hun gezeik dat ze het niet meer leuk vinden. KIJK DAN NIET! Maak er een KLB topic van of zo. Kunnen hier de wokers lekker over hun woke films praten, en de niet-wokers lekker in KLB zeiken op de woke casting.
Zitten we elkaar niet meer in de weg.
Worden de topics weer leuk.
Ik weet nooit wat ik erger moet vinden: woke mensen die vooral gelijkwaardigheid nastreven maar doorslaan, of die mensen die meteen gaan huilen dat het allemaal woke is omdat ze het niet 100% tof vinden...quote:Op maandag 18 juli 2022 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Woke complot-theoriedenkers zijn inderdaad erg vermoeiend hier op fok.
Ik heb hier twee dingen over te zeggen:quote:Op maandag 18 juli 2022 @ 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Dus.... Mijn god wat ben ik klaar met jou om in elk fucking topic dit soort gespui te horen zeg. Thor topic, disney+ topic, Netflix topic, Ms Marvel topic.....
Shut. The fuck. Up.
Black Panther: Wakanda Forever (November 11, 2022)quote:Op maandag 18 juli 2022 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Eens.
On-topic:
Wat is nu eigenlijk de eerstvolgende marvel film weer die er aan komt?
Ik ben t algehele plaatje van Phase 4, en wat ze er mee willen, eigenlijk wel een beetje kwijt aan t raken.
Multiverse mag er van mij eerlijk gezegd uit, want het enige positieve er aan vind ik dat t een mogelijkheid is om de X-Men er in te krijgen (en een What If vind ik leuk, voor korte one-shots). Als hoofd thema vind ik dat niks.
Vooralsnog werken de films van de populairste personages vooral als een epiloog op Endgame dan de opbouw naar iets nieuws. Kijk naar Thor bijvoorbeeld, maar ook de twee Spiderman-films waarbij we aan het einde van film 3 eindelijk Spiderman hadden zoals we hem kennen. Van Guardians of the Galaxy 3 verwacht ik een soortgelijk iets, omdat dit de laatste film uit de trilogie van James Gunn gaat worden.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:45 schreef Breuls het volgende:
Er is niet echt een rode draad. Dit is gewoon weer het opbouwen van het universum met nieuwe personages, om later weer verbanden te gaan leggen. Ik vind het wat dat betreft wel lijken op Phase 1, al was dat maar een handvol films, natuurlijk.
En voor de uit de eerdere fases bekende personages is het een soort van aftermath van Endgame. Hoe gaan zij nu verder, na Thanos? De rode draad is daar wel dat ze zichzelf een beetje zoeken.
Wie zien jullie dan als de nieuwe centrale karakters?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Vooralsnog werken de films van de populairste personages vooral als een epiloog op Endgame dan de opbouw naar iets nieuws. Kijk naar Thor bijvoorbeeld, maar ook de twee Spiderman-films waarbij we aan het einde van film 3 eindelijk Spiderman hadden zoals we hem kennen. Van Guardians of the Galaxy 3 verwacht ik een soortgelijk iets, omdat dit de laatste film uit de trilogie van James Gunn gaat worden.
De nieuwe centrale karakters voelen als een phase 1. Misschien hebben we wel tegelijk een Phase 4 en een Phase 1, als je er zo naar kijkt.
Het is me wat meid.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, dat is een beetje wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Vooralsnog werken de films van de populairste personages vooral als een epiloog op Endgame dan de opbouw naar iets nieuws. Kijk naar Thor bijvoorbeeld, maar ook de twee Spiderman-films waarbij we aan het einde van film 3 eindelijk Spiderman hadden zoals we hem kennen. Van Guardians of the Galaxy 3 verwacht ik een soortgelijk iets, omdat dit de laatste film uit de trilogie van James Gunn gaat worden.
De nieuwe centrale karakters voelen als een phase 1. Misschien hebben we wel tegelijk een Phase 4 en een Phase 1, als je er zo naar kijkt.
Film of serie maakt volgens mij geen verschil. We gaan het uiteindelijk allemaal door elkaar zien lopen, verwacht ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zien jullie dan als de nieuwe centrale karakters?
In de films hebben we Shang-Chi gekregen, en The Eternals. Maar die laatste is zo'n grote groep dat ie die een beetje los zie. De tweede Black Widow dan misschien nog.
De rest lijkt allemaal uit de series te komen (wat natuurlijk 1 geheel is met t MCU). Die hebben nog gene overstap gemaakt naar het grote scherm.
Een Star Lord of Ant Man zijn bij lange na niet de personages om een leidersrol te vervullen (Star Lord worstelt al genoeg met z'n eigen team weirdo'squote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
The eternals hoef ik nooit meer terug te zien.
qua centrale personages nu heb je Wong als de nieuwe Nick Furry, Dr Strange is verder vrij centraal en Carol Denvers proberen ze volgens mij belangrijk te maken maar een nieuwe Robert Downey jr Scarlett Johansson Of een Chris Evans die de hele mcu kan dragen zit daar niet tussen
als het anders had gelopen had het nog Chadwick Boseman kunnen zijn en Tom Holland, Paul Rudd en of Chris Pratt hebben wel redelijke star power inmiddels maar daar is deze phase niet voor gekozen enige die in phase 4 bij wie het heeft gewerkt is Wanda/Elisabeth Olsen maar die is door het verhaal in dr strange 2 voor toekomstige projecten ook al wel weer een lastig verhaal helaas. Van de gedebuteerde personages wil ik wel meer zien en verwacht ik wel wat van Shang-Chi prima acteur en interessant personage dat ik wel wil zien groeien binnen de mcu een Miss-Marvel en Hawkeye girl hoeft van mij dan weer niet zo.
Als eerste. Eens over dat bestaande karakters opeens te veranderen om inclusief zijn de grootste aids van de industrie is op het moment.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is nu toch al zo. Als je Wandavision niet hebt gezien dan snap je niks van Dr Strange 2 en haar motives. Er werd wel wat gedaan met korte flashbacks, maar niet genoeg voor mensen die de serie niet hebben gezien lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Film of serie maakt volgens mij geen verschil. We gaan het uiteindelijk allemaal door elkaar zien lopen, verwacht ik.
Ik kan je het youtube kanaal man of recaps aanraden. Die maakt altijd vrij snel na een seizoen meteen een goede recap. Zo weet ik wel het verhaal maar hoef ik die crap niet te kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is nu toch al zo. Als je Wandavision niet hebt gezien dan snap je niks van Dr Strange 2 en haar motives. Er werd wel wat gedaan met korte flashbacks, maar niet genoeg voor mensen die de serie niet hebben gezien lijkt me.
Als je Falcon vs Wintersoldier niet hebt gezien zal de nieuwe Cap America ook erg vreemd zijn. En als je Loki hebt gemist dan zal de toekomstige Kang verhaallijn ook niet logisch zijn.
Om die reden worstel ik me nu maar door Ms Marvel heen.
Ze kreeg niet echt heel veel aandacht neequote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als eerste. Eens over dat bestaande karakters opeens te veranderen om inclusief zijn de grootste aids van de industrie is op het moment.
Thor heb ik niet gezien dus weet niet over wie dit gaat. Maar bij America is het niet zo gek. Dat is een nieuw karakter en is geschreven als een bi meisje met idd 2 moeders. Daar heb ik geen moeite mee. Ze is nieuw en dan prima als iemand bi of gay is.
Wat een groter probleem was. dat haar orgin story even in een 30 sec flashback verteld word op een vrij aparte manier.
Ze komen uit een ander universum. lopen op de straat per ongeluk op de een 1 of andere manier op een machine die je herinneringen terug kan zien. Die herinneringen komen nog uit andere universums ook en dan krijgen we even een 30 sec flashback voor haar orgin story.
Dat was echt
Ah ja logisch net zoals de serie die een enorme flop was. Wilson is daarnaast een matige acteur. Heeft eigenhandig Altered Carbon op netflix om zeep geholpen...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.cbr.com/capta(...)ilson-solo-film-mcu/
Sam wilson als captain in captain america 4.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |