Dat lijkt me tactisch niet handiger, want de finale van de 1500 is een dag voor de 10000.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:39 schreef Riofan83 het volgende:
Sifan weer indrukwekkend goed. Ik hoop dat ze op de Spelen kiest voor de 10000 en de 1500. Lijkt me tactisch ook handiger, op de 1500 doet Gidey niet mee (wel heel veel andere hele sterke Afrikaansen, maar toch).
Het ging 130 meter lang best aardig. De laatste 70 meter duurde ongeveer net zo lang denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:20 schreef franklop het volgende:
Zie nu pas dat Schippuuuurs gisteren weer achteruit heeft gelopen?
Schaatsen en fietsen waren altijd al mechanische sporten waar je gebruik maakt van apparaten. Hardlopen is dat pas sinds 2 jaar. Sinds de invoering van de sprinkplankschoen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, en de sporters van 30 jaar geleden werden weer minder geholpen door techniek en wetenschap tijdens hun trainingen dan die van 10 jaar geleden. En zo is er constant progressie op verschillende vlakken.
Zolang al die middelen voor iedereen beschikbaar zijn, is er weinig aan de hand. De klapschaats heeft ook alle schaatsrecords doen verbleken en wielerrecords zijn ook verpulverd dankzij beter materiaal.
Nou ja, hardloopschoenen van vijf jaar geleden waren natuurlijk ook al gigantisch veel beter dan hardloopschoenen van 30 jaar geleden, laten we wel zijn. De stap is nu nogal groot, maar het is niet zo dat dingen als schoenen hiervoor nooit ontwikkeld zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:02 schreef Coppi het volgende:
[..]
Schaatsen en fietsen waren altijd al mechanische sporten waar je gebruik maakt van apparaten. Hardlopen is dat pas sinds 2 jaar. Sinds de invoering van de sprinkplankschoen.
En dat allemaal omdat ze dus niet aan haar nieuwe, volgens de reglementen kortere, blades kan wennen.quote:
Ze is toch al lang voorbijgestreefd door de Nederlandse concurrentie. Prima regel dat die megalange blades zijn afgeschaft. Zo blijft het nog een beetje op rennen lijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ze dus niet aan haar nieuwe, volgens de reglementen kortere, blades kan wennen.
Heel erg jammer.
Volgens Léon Haan moet onze Dafne dit ook kunnenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:22 schreef Ericr het volgende:
Teveel wind maar dan nog. 10,62/10.63 blijft enorm snel.
[ twitter ]
1.7 wind volgens het raport maar dat is net zo geloofwaardig als de gemeten wind bij het WR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |