Boer Rinus was nog ebn bezig met sain piepers allenquote:Op maandag 3 mei 2021 13:07 schreef MC-Morgan het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)anwege-auto-te-water
We bedanken RTV Noord voor dit geruststellende bericht.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Wii is toch voor kleutersquote:Op maandag 3 mei 2021 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik altijd wel leuk op de Wii
Veel plezier ermee maat!
Geen reclame meer voor de shows van Freek de Jongequote:Adverteren voor een vlucht van veertien euro naar Barcelona, of een auto die op diesel rijdt: in Amsterdamse metrostations is dat niet meer toegestaan. De gemeente weert daar alle reclames voor fossiele producten.
Nee, dit is het net niet.quote:Op maandag 3 mei 2021 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen reclame meer voor de shows van Freek de Jonge
Dan gooi ik ook een lijntje uit in het VI topic.quote:
Ik trapte erin.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:01 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit.![]()
![]()
@:scrummie
Downtime: server updates
Wow, dit had ik nooit achter hem gezocht.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM die hoopt op een volgend seizoen van Big Brother.
Dat verwacht je toch eerder van @:onlogisch
Ik hoopte het voor de mensen die het keken.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM die hoopt op een volgend seizoen van Big Brother.
Dat verwacht je toch eerder van @:onlogisch
Dus je hoopt het nu niet meer?quote:Op maandag 3 mei 2021 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte het voor de mensen die het keken.
Zoals @:onlogisch en @:maxi-mus
Ja nee is ook.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als het zo moet kunnen ze de tering krijgen
Wat aardig van je! Ook dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoopte het voor de mensen die het keken.
Zoals @:onlogisch en @:maxi-mus
Ja ik ook, mokerirritantquote:Op maandag 3 mei 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gedisliked door dat geschreeuw in zijn microfoon. Ik schrok.
quote:Op maandag 3 mei 2021 16:28 schreef Caland het volgende:
Hij flikkert gewoon echt alles 20 minuten in airfryer
Ik houd niet van schreeuwers.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gedisliked door dat geschreeuw in zijn microfoon. Ik schrok.
nu hebquote:Op maandag 3 mei 2021 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VBL / De altijd spannende degradatiestrijd
Topic geopend. Ik hoop jullie reacties daar te zien.
@:kingroland check deze marketing
Bedankt. Aangepast.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nu heb
(kon dit ook in het topic doen maar dat vond ik wat lullig)
De broccoli niet!quote:Op maandag 3 mei 2021 16:28 schreef Caland het volgende:
Hij flikkert gewoon echt alles 20 minuten in airfryer
Hij is niet tevreden.quote:Op maandag 3 mei 2021 17:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sommige mensen willen niet geholpen worden en zijn gewoon tevreden zoals het is
Je kan toch zijn filmpjes en gedrag bekijken?quote:Op maandag 3 mei 2021 17:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan niet in zijn hoofd kijken
Ja, maar wil hij zelf wel veranderenquote:Op maandag 3 mei 2021 17:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan toch zijn filmpjes en gedrag bekijken?
De 5 zit in de klok.quote:Op maandag 3 mei 2021 17:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo een glaasje witte wijn inschenken.
Alcoholistquote:Op maandag 3 mei 2021 17:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo een glaasje witte wijn inschenken.
Is dat niet het hele idee achter Zeeland, schijtweer?quote:Op maandag 3 mei 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
Ik zou volgende week maandag 3 dagen naar Zeeland gaan maar met dit schijtweer ga ik dat ook maar laten intrekken denk ik.
Ter info. @Cocoquote:3 mei
1942 - In concentratiekamp Sachsenhausen worden 72 Nederlanders geëxecuteerd. Het merendeel was lid van de Ordedienst.
1942 - Alle joden in Nederland moesten een kenteken van geel katoen op hun kleding dragen: de zespuntige 'jodenster'.
1945 - In de Lübecker Bocht bombarderen de geallieerden drie schepen met gevangenen uit concentratiekamp Neuengamme. 8000 gevangenen komen om het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |