abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199235533
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199236508
Dit is echt mijn nieuwe guilty pleasure, ik geniet van al die dommigheid.

Maar dit nummer komt ook wel heel snel uit, alsof het al klaar lag toen hij al vreemd ging met Saartje Smoelen.
SOONY
pi_199236746
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 20:17 schreef DKUp het volgende:
Dit is echt mijn nieuwe guilty pleasure, ik geniet van al die dommigheid.

Maar dit nummer komt ook wel heel snel uit, alsof het al klaar lag toen hij al vreemd ging met Saartje Smoelen.
Het zou ook over zijn jonge heer kunnen gaan 🤣
pi_199236780
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 20:17 schreef DKUp het volgende:
Dit is echt mijn nieuwe guilty pleasure, ik geniet van al die dommigheid.

Maar dit nummer komt ook wel heel snel uit, alsof het al klaar lag toen hij al vreemd ging met Saartje Smoelen.
Hij had dit nummer gewoon al geschreven toen Andrie geboren werd. Had net zo goed vorig jaar tijdens z'n Bridget periode uitgebracht kunnen worden :O
pi_199236972
Dat schijtlied heeft hij gewoon op de plee geschreven op een stukje wc papier. Het is echt geen hoogstandje dat ie er hele weken voor aan een tafel moet schrijven want hij is geen artiest, laat staan een rockster! :') Ooit een rockster zo'n gedrocht van een stukje muziek zien en horen spelen? Hou op, schei toch uit _O-
  zaterdag 1 mei 2021 @ 22:05:57 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199238439
Het zou me niks verbazen als Sarah en Rachel er juist op aansturen dat het een nare breuk wordt en An2 vrijwel geen contact meer met An3, en dus Monique, heeft:
Rachel dumpt kinderen waar ze geen zin in heeft of aan wiens moeder ze een hekel heeft met het grootste gemak, en Sarah zal ook wel geen zin in An3 hebben en dus vrolijk met Rachel lopen stoken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 1 mei 2021 @ 22:10:27 #7
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199238524
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:05 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sarah en Rachel er juist op aansturen dat het een nare breuk wordt en An2 vrijwel geen contact meer met An3, en dus Monique, heeft:
Rachel dumpt kinderen waar ze geen zin in heeft of aan wiens moeder ze een hekel heeft met het grootste gemak, en Sarah zal ook wel geen zin in An3 hebben en dus vrolijk met Rachel lopen stoken.
Om vervolgens een Goden kind te baren :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 22:12:16 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199238554
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:10 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Om vervolgens een Goden kind te baren :')
Wat ook weer aan de kant geschoven wordt als er een vers neukertje in beeld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199238567
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:05 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sarah en Rachel er juist op aansturen dat het een nare breuk wordt en An2 vrijwel geen contact meer met An3, en dus Monique, heeft:
Rachel dumpt kinderen waar ze geen zin in heeft of aan wiens moeder ze een hekel heeft met het grootste gemak, en Sarah zal ook wel geen zin in An3 hebben en dus vrolijk met Rachel lopen stoken.
Rachel zal inderdaad het contact van André sr en zijn oudere kids niet aangemoedigd hebben.
Sarah is inderdaad een type wat contact met Monique en André ook niet zal stimuleren, dat het straks vol in haar gezicht terugkomt, is natuurlijk niet voor te stellen....
  zaterdag 1 mei 2021 @ 22:17:07 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199238637
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Rachel zal inderdaad het contact van André sr en zijn oudere kids niet aangemoedigd hebben.
Sarah is inderdaad een type wat contact met Monique en André ook niet zal stimuleren, dat het straks vol in haar gezicht terugkomt, is natuurlijk niet voor te stellen....
Rachel heeft het contact tussen An1 en zijn 2 oudste kinderen ronduit gefrustreerd.
"Niet aangemoedigd" zou ik niet als eufemisme durven gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zaterdag 1 mei 2021 @ 22:27:34 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199238767
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 18:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heerlijk van die gedumpte vrouwen die ineens allemaal powerquotes plaatsen op de socials. Ik vind het vaak juist zwak overkomen.
Een powerquote per dag is wel genoeg ........
pi_199239946
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Rachel zal inderdaad het contact van André sr en zijn oudere kids niet aangemoedigd hebben.
Sarah is inderdaad een type wat contact met Monique en André ook niet zal stimuleren, dat het straks vol in haar gezicht terugkomt, is natuurlijk niet voor te stellen....
In die docu die ik vandaag gezien heb zei de broer van Anéén dat hij ook geen contact meer met André had toen Rachel in beeld was. Wat een fijne, warme vrouw is het toch.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 23:41:09 #13
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199239980
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Rachel heeft het contact tussen An1 en zijn 2 oudste kinderen ronduit gefrustreerd.
"Niet aangemoedigd" zou ik niet als eufemisme durven gebruiken.
Ik dacht, laat ik het netjes zeggen...

Rachel is gewoon een bitch eerste klas, denk dat zelfs haar dochter dat zal beamen. En wat een leuke oma is dat...

Rachel zal zich met 50 nog geen oma voelen dus kleinkind nummer vier is op dat gebied straks zwaar de Sjaak. Maar dat zal pas gebeuren als haar vriendje kluivert opa gaat worden.
  zaterdag 1 mei 2021 @ 23:41:38 #14
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199239988
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:27 schreef maily het volgende:

[..]

Een powerquote per dag is wel genoeg ........
En daar hebben we Conny voor.
pi_199240020
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:05 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niks verbazen als Sarah en Rachel er juist op aansturen dat het een nare breuk wordt en An2 vrijwel geen contact meer met An3, en dus Monique, heeft:
Rachel dumpt kinderen waar ze geen zin in heeft of aan wiens moeder ze een hekel heeft met het grootste gemak, en Sarah zal ook wel geen zin in An3 hebben en dus vrolijk met Rachel lopen stoken.
Ik geloof dit gelijk.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199240038
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:37 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

In die docu die ik vandaag gezien heb zei de broer van Anéén dat hij ook geen contact meer met André had toen Rachel in beeld was. Wat een fijne, warme vrouw is het toch.
Raggel is niet leuk en niet warm. Voor de bühne is ze aardig er achter is zij de hel!
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199240057
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Rachel zal inderdaad het contact van André sr en zijn oudere kids niet aangemoedigd hebben.
Sarah is inderdaad een type wat contact met Monique en André ook niet zal stimuleren, dat het straks vol in haar gezicht terugkomt, is natuurlijk niet voor te stellen....
Daar is Saartje te stom voor. Die denkt dat zijn Hazes kan temmen . _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 2 mei 2021 @ 00:40:39 #18
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199240569
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Daar is Saartje te stom voor. Die denkt dat zijn Hazes kan temmen . _O-
Die ging hem toch “wild” houden?
  zondag 2 mei 2021 @ 00:51:12 #19
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199240611
En man, iedereen die op liefdesvakantie gaat, neemt zijn schoonmoeder niet mee, zijn stiefschoonvader en al helemaal zijn vrienden niet...

Die Saar staat onder curatele, das net een downie. Of een Samant maar dan met ouders met geld, ik ben ervan overtuigd dat haar ouders net zoveel werk hebben aan Saar als de ouders/advocaten/begeleiders van Samant.

Die mag elke werkdag naar die winkel om de “nieuwe collectie” te showen en dat is het.

Das het interessante aan de twee topics, de een pauper zonder geld, de ander ook pauper maar dan met geld.

Ook al gaat het uit met André, ik ga die gekke Saar wel volgen, ben benieuwd wanneer ze het woord rompertje ontdekt.
  zondag 2 mei 2021 @ 00:57:38 #20
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199240651
O ja en als ze het woord rompertje kan schrijven, ontdekt ze een nieuwe wereld. Die van kinderen en gaat ze een kinderlijn ontwerpen ( :O) en een kinderboek schrijven ( :O )

Niet omdat die er niet zijn, maar omdat zij dan ineens in dat wereldje terecht komt, zoals die idiote zus van Doutzen Kroes. Die is ook maf, met d’r idiote bevallingsplan. Bevallen doet pijn, klaar, leuker kunnen we het niet maken. Zelfs zout/wierrook uit Pakistan helpt daar niet bij... wat een geit is dat.
pi_199242367
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 22:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat ook weer aan de kant geschoven wordt als er een vers neukertje in beeld is.
Tenzij de verwekker een gunstig getimede dood heeft!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199243496
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 2 mei 2021 @ 11:06:55 #23
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199243696
quote:
Klopt, het maagzuur komt spontaan omhoog als André op tv is. :Y
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 11:08:47 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199243722
quote:
quote:
Shownieuws sprong voor de tweede avond op rij volledig in de bres voor collega André. “Ik kan persoonlijk niet wachten tot het nummer gewoon in een grote Ahoy-show te horen is, want dan zul je zien dat iedereen dit liedje uit volle borst mee kan zingen. Het is gewoon een verschrikkelijk mooi liedje en ik snap gewoon niet waar de ophef over gaat”, aldus Ronald.

“Ik begrijp wel dat er een soort onderliggende stroom is dat we allemaal moeten denken schijnbaar dat de ex enzovoorts… Maar dit is gewoon de angst van een papa. Wat is hier nou mis mee?
Gewoon de angst van een papa .....

Eerst de klootviool uithangen en dan bang zijn?

quote:
Het sentiment dat heerst over André werd eergisteren overigens wel goed over het voetlicht gebracht door RTL Boulevard. Daar werd de schuinsmarcherende volkszanger bij de enkels afgezaagd.

Rob Goossens daarin snoeihard: "Als jij vindt dat je je zoontje vaker moet zien, dan ga je naar je zoontje toe en dan moet je niet op Ibiza gaan zitten met je nieuwe vlam."
^O^
pi_199243783
https://www.mediacourant.(...)l-om-alles-te-delen/

Bridget Maasland: ‘Blijkbaar is het voor André normaal om alles te delen’

Bridget Maasland vindt het achteraf gezien onhandig dat zij en André Hazes jr. tijdens hun affaire zoveel privémomenten deelden met de buitenwereld. Voor hem is dat normaal, zegt ze.

Eigenlijk is Bridget zelf helemáál niet zo van het delen van privémomenten, maar ze werd beïnvloed door André, vertelt ze in de online Shownieuws-serie Op De Gevoelige Plaat. “Ik heb ook niet zo veel gedeeld, maar blijkbaar is het in zijn leven vooral heel normaal om alles de hele dag te delen.”

Zelf houdt de presentatrice privé graag meer privé, vertelt ze aan interviewer William Rutten. “Je kent me een beetje, ik ben een vrij gesloten persoon en ik laat eigenlijk best wel bewust zien wat ik laat zien en ook bewust dingen weg omdat ik niet wil dat die naar buiten komen.”

Bridget liet zich echter door André meeslepen. “Dan ben je verliefd en dan denk je: oh, dat is zeker normaal, dan moet ik dat dus ook doen. Het is niet wie ik ben en als ik dat opnieuw kon doen, had ik dat zéker anders aangepakt.”

Baalt ze niet dat ze zó enorm in André op is gegaan? “Ik ben gewoon een flowerpowerkind. Als ik verliefd ben is er geen houden aan en zeker als iemand heel persistent is, dan is het niet dat ik daar heel diep over na ga denken.”

Ze neemt de volkszanger naar eigen zeggen niets kwalijk. “Ik neem het helemaal niemand kwalijk, maar ik vind het wel jammer hoe bepaalde dingen zijn gegaan. Die had ik liever anders gezien, maar ik neem niet iemand iets kwalijk over wat er tussen ons is gebeurd. Alles eromheen vind ik storender, ja.”

De mediastorm kan Bridget achteraf gezien wel verklaren. “Het was komkommertijd, het heeft met zijn achternaam te maken, het heeft denk ik ook wel met een bepaald opportunisme te maken. Als mensen weten dat je goed verkoopt met niet zulke leuke verhalen…”

Is ze door de affaire veranderd? “Zeker, maar ik hoop niet zo veranderd dat ik nu anders in het leven sta. Ik wil niet de hele dag op mijn hoede zijn. Ik ben een flapuit en ik wil niet veranderen door een situatie, zeg maar. Ik vind dat namelijk ook een heel leuke kant van mezelf, dus dat zou ik jammer vinden. Ik wil geen verbitterd, verzuurd wijf worden.”

André liet Bridget in de steek voor de vrouw die hij in de steek liet voor Bridget: de moeder van zijn kind, Monique Westenberg. Hij heeft haar nu wéér in de steek gelaten en wel voor influencer Sarah van Soelen.

Ook over hun privéleven deelt André van alles op de socials en dat is hem gisteren op pittige kritiek komen te staan van Wilfred Genee. “Het is toch de moeder van zijn kind waar hij een beetje rekening mee zou kunnen houden?”
  zondag 2 mei 2021 @ 11:14:34 #26
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199243828
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:08 schreef maily het volgende:

[..]


[..]

Gewoon de angst van een papa .....

Eerst de klootviool uithangen en dan bang zijn?
Dit en wat te denken van zijn liefdesvakantie in coronatijd?

Dat mensen negatief reageren komt echt niet alleen door dat nummer, men was namelijk al zuur van zijn gedrag.

En jammer maar helaas voor SBS, maar steeds minder mensen trekken die varkenskop op tv.
pi_199243850
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:08 schreef maily het volgende:

[..]


[..]

Gewoon de angst van een papa .....

Eerst de klootviool uithangen en dan bang zijn?
[..]

^O^
Ik neem shownieuws niet serieus. Story (shownieuws) is nu weer in de gratie bij die boskabouter Hazes daarom zo positief over hem. :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:15:44 #28
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199243852
Leve Boulevard wat dat betreft :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199243864
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit en wat te denken van zijn liefdesvakantie in coronatijd?

Dat mensen negatief reageren komt echt niet alleen door dat nummer, men was namelijk al zuur van zijn gedrag.

En jammer maar helaas voor SBS, maar steeds minder mensen trekken die varkenskop op tv.
Ik kots van die gast.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199243866
Shownieuws keek ik sws niet meer, wat een domme meepraters zijn dat. Boulevard zegt gewoon waar het op staat.
pi_199243873
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:15 schreef AgnesGru het volgende:
Leve Boulevard wat dat betreft :D
Die waren snoei hard en terecht. Hij zal daar voorlopig ook niet komen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199243891
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:16 schreef -river- het volgende:
Shownieuws keek ik sws niet meer, wat een domme meepraters zijn dat. Boulevard zegt gewoon waar het op staat.
Eindelijk dat ze dat doen was ook niet altijd zo. Maar Luuk was al langer kritisch en dat hoort ook zo.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199243906
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die ging hem toch “wild” houden?
Zij houd niets. Dit gaat ook voorbij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 11:24:26 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_199243976
Kluivert is echt iemand die je als vriend wil hebben. Heeft-ie een officieel strafblad ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 11:25:27 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_199243986
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:16 schreef -river- het volgende:
Shownieuws keek ik sws niet meer, wat een domme meepraters zijn dat. Boulevard zegt gewoon waar het op staat.
Dat was Promenade.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199243990
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:24 schreef tong80 het volgende:
Kluivert is echt iemand die je als vriend wil hebben. Heeft-ie een officieel strafblad ?

:T
Heeft toch ook iets geflikt met een onguk
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 11:26:39 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_199244000
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heeft toch ook iets geflikt met een onguk
Theaterdirecteur uit Vlaardingen doodgereden.

Google maar eens op Patrick Kluivert-Wilfried de Jong.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 mei 2021 @ 11:26:40 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199244001
quote:
:D
quote:
Die voelen gewoon heel erg mee met hoe Monique erin staat.
LOL, dat speelt hier zeker niet.
Ook zonder "aan de kant van Monique te staan" kun je prima een mening hebben over het "Ik ben een faalvader" gehalte van dat liedje.
Hij zou immers ook gewoon zijn verantwoordelijkheid kunnen nemen en zelf de helft van de tijd voor zijn kind kunnen zorgen, maar dat zit er niet in, hij sorteert al voor op eens in de twee weken een weekend, en dat gaat ook moeilijk moeilijk moeilijk worden als meneer weer kan optreden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 11:28:05 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199244022
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Heeft toch ook iets geflikt met een ongeluk
Patrick Kluivert betrokken bij dodelijk ongeluk
quote:
Patrick Kluivert speelde in 1995 voor Ajax. De aanvaller kwam op 9 september 1995, negatief in het nieuws na een auto-ongeluk. Bij het ongeval overleed een man en raakte een vrouw zwaar gewond. Kluivert kreeg uiteindelijk een werkstraf van 240 uur en een ontzegging van de rijbevoegdheid voor 1,5 jaar. Uit onderzoek bleek dat de Ajax-speler bijna 90 kilometer per uur reed, waar hij maar 50 kilometer per uur mocht.

pi_199244039
Toen bij Bridget aanduwde zag hij A3 enkel in hun villa en dat was goed in mijn ogen en ik hoop dat hij dit nu weer doet want het is niet goed om je kind mee te slepen naar iedere soulmate.
pi_199244063
quote:
Er was ook iets over een verkrachting en hij ging vreemd toen zijn toenmalige vrouw zwanger was.
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 11:31:52 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199244078
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Er was ook iets over een verkrachting en hij ging vreemd toen zijn toenmalige vrouw zwanger was.
Die mag jij opzoeken ;)

Waarom gaat het ineens over Kluivert?
  Trouwste user 2022 zondag 2 mei 2021 @ 11:32:02 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_199244082
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Er was ook iets over een verkrachting en hij ging vreemd toen zijn toenmalige vrouw zwanger was.
Groepsverkrachting zelfs.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199244103
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Er was ook iets over een verkrachting en hij ging vreemd toen zijn toenmalige vrouw zwanger was.
Klopt :Y
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199244116
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:31 schreef maily het volgende:

[..]

Die mag jij opzoeken ;)

Waarom gaat het ineens over Kluivert?
Dat is toch de bonus zoon van Raggel. Die een zijn vrouw verheerlijken Raggel toch zo.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 11:34:53 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199244129
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat is toch de bonus zoon van Raggel. Die en zijn vrouw verheerlijken Raggel toch zo.
Ow, oké .....
  zondag 2 mei 2021 @ 11:36:03 #47
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199244146
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:31 schreef maily het volgende:

[..]

Die mag jij opzoeken ;)

Waarom gaat het ineens over Kluivert?
Omdat Kluivert vindt dat Anéén zijn blanke vader is en Antwee de blanke vader van Shane.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199244188
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:31 schreef maily het volgende:

[..]

Die mag jij opzoeken ;)

Waarom gaat het ineens over Kluivert?
https://www.digibron.nl/v(...)8a56c569fbe8d86f2d44

Kluivert bij gerechtshof voor verkrachtingszaak

AMSTERDAM (ANP) - Voetballer Patrick Kluivert en drie van zijn vrienden zijn gistermiddag door het gerechtshof in Amsterdam verhoord in verband met beschuldiging van verkrachting.

De pers mocht van de beveiligingsbeambten bij het hof niet in de buurt komen van de zaal waar het verhoor werd afgenomen en moest beneden in de hal wachten. Het verhoor achter gesloten deuren was rond 17.30 uur afgelopen. De advocaten van Kluivert en zijn vrienden deden er na afloop het zwijgen toe.

Het is nog onbekend wanneer het hof een beslissing neemt over vervolging van het viertal. Vorig jaar besloot het openbaar ministerie in Amsterdam om de voetballer en zijn vrienden niet te vervolgen wegens gebrek aan bewijs.

De vrouw die Kluivert beschuldigde, Mariëlle Boon, nam daarmee geen genoegen en diende een klacht in bij het gerechtshof. De vrouw stelt dat ze in mei vorig jaar door Kluivert en zijn vrienden na een discobezoek in een taxi is getrokken en naar de flat van de voetballer in Amsterdam-Noord is vervoerd. De vier zouden haar daar hebben verkracht. Kluivert ontkent dat. Volgens hem is er wel seksueel contact geweest, maar gebeurde dat op vrijwillige basis.

Het openbaar ministerie meent inmiddels ook dat Kluivert en zijn vrienden zich voor de rechter moeten verantwoorden. Eerder werd al bekend dat procureur-generaal mr. J. Al vindt dat de zaak destijds veel te snel is geseponeerd.
pi_199244197
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D
[..]

LOL, dat speelt hier zeker niet.
Ook zonder "aan de kant van Monique te staan" kun je prima een mening hebben over het "Ik ben een faalvader" gehalte van dat liedje.
Hij zou immers ook gewoon zijn verantwoordelijkheid kunnen nemen en zelf de helft van de tijd voor zijn kind kunnen zorgen, maar dat zit er niet in, hij sorteert al voor op eens in de twee weken een weekend, en dat gaat ook moeilijk moeilijk moeilijk worden als meneer weer kan optreden.
Dit Saartje gaat het niet trekken als hij avond aan avond op pad is met zijn Hazes band .
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199244212
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit Saartje gaat het niet trekken als hij avond aan avond op pad is met zijn Hazes band .
A2 rent keihard terug naar Mo en zij is zo dom hem terug te nemen.
pi_199244219
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:39 schreef -river- het volgende:

[..]

https://www.digibron.nl/v(...)8a56c569fbe8d86f2d44

Kluivert bij gerechtshof voor verkrachtingszaak

AMSTERDAM (ANP) - Voetballer Patrick Kluivert en drie van zijn vrienden zijn gistermiddag door het gerechtshof in Amsterdam verhoord in verband met beschuldiging van verkrachting.

De pers mocht van de beveiligingsbeambten bij het hof niet in de buurt komen van de zaal waar het verhoor werd afgenomen en moest beneden in de hal wachten. Het verhoor achter gesloten deuren was rond 17.30 uur afgelopen. De advocaten van Kluivert en zijn vrienden deden er na afloop het zwijgen toe.

Het is nog onbekend wanneer het hof een beslissing neemt over vervolging van het viertal. Vorig jaar besloot het openbaar ministerie in Amsterdam om de voetballer en zijn vrienden niet te vervolgen wegens gebrek aan bewijs.

De vrouw die Kluivert beschuldigde, Mariëlle Boon, nam daarmee geen genoegen en diende een klacht in bij het gerechtshof. De vrouw stelt dat ze in mei vorig jaar door Kluivert en zijn vrienden na een discobezoek in een taxi is getrokken en naar de flat van de voetballer in Amsterdam-Noord is vervoerd. De vier zouden haar daar hebben verkracht. Kluivert ontkent dat. Volgens hem is er wel seksueel contact geweest, maar gebeurde dat op vrijwillige basis.

Het openbaar ministerie meent inmiddels ook dat Kluivert en zijn vrienden zich voor de rechter moeten verantwoorden. Eerder werd al bekend dat procureur-generaal mr. J. Al vindt dat de zaak destijds veel te snel is geseponeerd.
Ja, laten we nu alles rondom Kluivert in deze gate betrekken. :?
  zondag 2 mei 2021 @ 11:41:59 #52
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199244227
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit Saartje gaat het niet trekken als hij avond aan avond op pad is met zijn Hazes band .
Dit, die moet mee en dat gaan de “jongens van de band” weer niet trekken...
  zondag 2 mei 2021 @ 11:42:54 #53
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199244240
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, laten we nu alles rondom Kluivert in deze gate betrekken. :?
Het is wel het volk wat het al langere tijd uithoudt met Rachel. Das best benoemenswaardig.
pi_199244244
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, laten we nu alles rondom Kluivert in deze gate betrekken. :?
Rustig maar, niet alles.
pi_199244258
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:43 schreef -river- het volgende:

[..]

Rustig maar, niet alles.
Een gewoonte begint ergens. :P
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 11:46:21 #56
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199244278
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit Saartje gaat het niet trekken als hij avond aan avond op pad is met zijn Hazes band .
Nee, en zeker niet als zij niet in de kleedkamer mag komen.
Zou zij ook zijn telefoons tellen? :D
pi_199244293
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, die moet mee en dat gaan de “jongens van de band” weer niet trekken...
En Hazes zelf ook niet volgens hemzelf.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199244304
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:46 schreef maily het volgende:

[..]

Nee, en zeker niet als zij niet in de kleedkamer mag komen.
Zou zij ook zijn telefoons tellen? :D
_O- daarom ik geef ze een half jaar.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:48:47 #59
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199244322
Je zou toch bijna denken dat Antwee het aanzoek aan Mo in scene heet gezet, om een verhaal rondom dit zeik nummer te creëren.

Mede bekokstooft door Raggel.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:56:36 #60
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199244438
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:48 schreef AgnesGru het volgende:
Je zou toch bijna denken dat Antwee het aanzoek aan Mo in scene heet gezet, om een verhaal rondom dit zeik nummer te creëren.

Mede bekokstooft door Raggel.
Ach, die muts is er zelf ingetrapt door hem weer terug te nemen. Geen medelijden mee, en ze zal er geen boterham minder door eten.
pi_199244452
Ik heb helemaal niet het idee dat Sarah nou zo verliefd is op Antwee. Ik denk dat zij zich prima vermaakt als Antwee weg is/optreedt. Als ze bekendheid behoudt door voor Nederland een “relatie” te hebben met Antwee, vindt ze het wel best. Maar goed, dat is slechts mijn beeld van haar via social media.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 12:02:46 #62
184769 crew  Deisyy
pi_199244529
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:57 schreef Fascination het volgende:
Ik heb helemaal niet het idee dat Sarah nou zo verliefd is op Antwee. Ik denk dat zij zich prima vermaakt als Antwee weg is/optreedt. Als ze bekendheid behoudt door voor Nederland een “relatie” te hebben met Antwee, vindt ze het wel best. Maar goed, dat is slechts mijn beeld van haar via social media.
Maar dat beeld is lang zo sappig niet voor dit topic als een jaloerse Sarah die heel erg haar best doet om Antwee te temmen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199244558
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar dat beeld is lang zo sappig niet voor dit topic als een jaloerse Sarah die heel erg haar best doet om Antwee te temmen.
Zo is dat en Mo moet ook aan de vent anders kakt dit topic in.
  zondag 2 mei 2021 @ 12:06:58 #64
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199244588
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:05 schreef -river- het volgende:

[..]

Zo is dat en Mo moet ook aan de vent anders kakt dit topic in.
Het liefst nog iemand die meer succes heeft dan Antwee :9
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199244605
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Het liefst nog iemand die meer succes heeft dan Antwee :9
*O* *O* *O*
Al moeten wij haar helpen, ze moet aan de man.
pi_199244983
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Het liefst nog iemand die meer succes heeft dan Antwee :9
Brad Pitt!!!! *O*
  zondag 2 mei 2021 @ 12:34:55 #67
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199245033
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:31 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Brad Pitt!!!! *O*
Nee, die slaat vrouwen.

Doe die zoon van Gert Verhulst maar, dan kan ze andres Belgische carrière ook nog om zeep helpen.
~O>
  zondag 2 mei 2021 @ 12:42:55 #68
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_199245159
Het zou mij niet eens verbazen als Rachel die Sara betaalt heeft om met Andre te gaan.
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 12:49:04 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199245299
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, die slaat vrouwen.

Doe die zoon van Gert Verhulst maar, dan kan ze andres Belgische carrière ook nog om zeep helpen.
~O>
Mo3 vs H6 _O-
pi_199245334
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:42 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het zou mij niet eens verbazen als Rachel die Sara betaalt heeft om met Andre te gaan.
Dat lijkt me dan weer niet. Rochel zou geen gelegenheid onbenut laten dit te delen met iedereen die het maar wil weten en dan zou het al veel eerder bekend zijn geworden dat vieze Dree aan ander aan het aanduwen was.
  zondag 2 mei 2021 @ 12:50:59 #71
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199245342
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:49 schreef maily het volgende:

[..]

Mo3 vs H6 _O-
_O- kan ze die Klaasje vervangen, _O-
pi_199246816
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, die slaat vrouwen.

Doe die zoon van Gert Verhulst maar, dan kan ze andres Belgische carrière ook nog om zeep helpen.
~O>
Wel nee. Dat was Johnny D.

Maar goeie keus!!!
pi_199246879
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Het liefst nog iemand die meer succes heeft dan Antwee :9
Marco Borsato :'(
pi_199246942
Dat Mo niet met modder gooit : Misschien krijgt ze wel geld, als ze niks negatiefs zegt over de familie Hazes.
Ze zal best wel een en ander weten dat de familie niet naar buiten wil brengen.
Zonder André had ze ook een boek over haar hond kunnen schrijven en kleding kunnen ontwerpen maar had waarschijnlijk niemand het gekocht.

Een boek met sappige details over Dré 2 en Ras zou wèl verkopen of een docu.
pi_199247030
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:25 schreef wizzer het volgende:
Dat Mo niet met modder gooit : Misschien krijgt ze wel geld, als ze niks negatiefs zegt over de familie Hazes.
Ze zal best wel een en ander weten dat de familie niet naar buiten wil brengen.
Zonder André had ze ook een boek over haar hond kunnen schrijven en kleding kunnen ontwerpen maar had waarschijnlijk niemand het gekocht.

Een boek met sappige details over Dré 2 en Ras zou wèl verkopen of een docu.
Ja en dat Rox, Melvin en Nathalie die ook meeschrijven aan het verhaal. En dan iedere gelegenheid aangrijpen om die mormels tot in den treure uit te melken _O_
  Miss 200.000.000! zondag 2 mei 2021 @ 14:35:37 #76
367000 roos94
pi_199247085
quote:
17s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:31 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja en dat Rox, Melvin en Nathalie die ook meeschrijven aan het verhaal. En dan iedere gelegenheid aangrijpen om die mormels tot in den treure uit te melken _O_
Jarenlang gebukt onder het "Regime van Rachel" - dit is ons verhaal.
pi_199247109
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:35 schreef roos94 het volgende:

[..]

Jarenlang gebukt onder het "Regime van Rachel" - dit is ons verhaal.
^O^
pi_199247780
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Het liefst nog iemand die meer succes heeft dan Antwee :9
En meer geld, veel meer geld. En er ook nog goddelijk uitziet. Antwee kan dat niet handelen.
  zondag 2 mei 2021 @ 15:29:58 #79
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199247845
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:23 schreef Simone010 het volgende:

[..]

En meer geld, veel meer geld. En er ook nog goddelijk uitziet. Antwee kan dat niet handelen.
Max Verstappen O+

Die heeft als grote voordeel ook nog, dat het een echte familie man is. Die is gek op al zijn zusjes, broertjes en neefjes, en de kleine van zijn huidige vriendin.
  zondag 2 mei 2021 @ 15:32:00 #80
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199247869
Die is niet echt goddelijk :{
W
Z
E
pi_199247960
Die zoon van Gert Verhulst, nu weer Max Verstappen.... Rare suggesties worden er hier gedaan :')
pi_199247984
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Max Verstappen O+

Die heeft als grote voordeel ook nog, dat het een echte familie man is. Die is gek op al zijn zusjes, broertjes en neefjes, en de kleine van zijn huidige vriendin.
Max _O_
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 2 mei 2021 @ 15:44:31 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199247986
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:05 schreef -river- het volgende:

[..]

Zo is dat en Mo moet ook aan de vent anders kakt dit topic in.
Vorige keer heeft ze het ook een half jaar ventloos volgehouden tot An2 terug was, dat gaat haar rustig weer lukken.
Het is geen Samantha die hoe dan ook een vent nodig heeft omdat ze geen flauw idee meer heeft wat ze met haar emoties moet als ze niet verliefd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199248005
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:25 schreef wizzer het volgende:
Dat Mo niet met modder gooit : Misschien krijgt ze wel geld, als ze niks negatiefs zegt over de familie Hazes.
Ze zal best wel een en ander weten dat de familie niet naar buiten wil brengen.
Zonder André had ze ook een boek over haar hond kunnen schrijven en kleding kunnen ontwerpen maar had waarschijnlijk niemand het gekocht.

Een boek met sappige details over Dré 2 en Ras zou wèl verkopen of een docu.
Daarom moet zij gewoon heel snel weg uit dat huis.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 2 mei 2021 @ 15:49:26 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199248035
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:42 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het zou mij niet eens verbazen als Rachel die Sara betaalt heeft om met Andre te gaan.
Het verbaast mij ook niet als er op een of andere manier in het Rotterdamse ondernemerscircuit bedacht is dat Sarah wel een goeie was om op An2 te douwen. Rachel kent genoeg mensen in die kringen.
En voor stiefvader van Soelen was dat misschien ook wel een prima manier om Sarah de deur uit te krijgen, zo'n stiefdochter met haar issues (verslavingen) en temperament (iemand aangereden omdat ze boos was?) zit je niet op te wachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 mei 2021 @ 15:51:00 #86
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199248050
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het verbaast mij ook niet als er op een of andere manier in het Rotterdamse ondernemerscircuit bedacht is dat Sarah wel een goeie was om op An2 te douwen. Rachel kent genoeg mensen in die kringen.
En voor stiefvader van Soelen was dat misschien ook wel een prima manier om Sarah de deur uit te krijgen, zo'n stiefdochter met haar issues (verslavingen) en temperament (iemand aangereden omdat ze boos was?) zit je niet op te wachten.
Nah, die stiefvader geilt toch op BN'ers? dit is ju niet direct een manier om Saar de deur uit te werken terwijl ie zo op Antwee geilt.
With love :*
  zondag 2 mei 2021 @ 15:51:30 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199248056
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Daarom moet zij gewoon heel snel weg uit dat huis.
Juist niet, dat huis moet op naam van An3 zodat Rachel of Sarah, of wel neukertje van dienst dan ook, haar er niet uit kan jagen.
Zodra ze An2 van An3 hebben losgeweekt en op hem hebben ingepraat dat contact toch zinloos is, want Monique dit en Monique dat kun je er op wachten dat ze haar uit dat huis gaan proberen te krijgen.
Dat moet dus voorkomen worden door haar er niet uit te kunnen krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 mei 2021 @ 15:52:01 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199248060
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nah, die stiefvader geilt toch op BN'ers? dit is ju niet direct een manier om Saar de deur uit te werken terwijl ie zo op Antwee geilt.
Dan is dat 2 vliegen in 1 klap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 mei 2021 @ 16:59:19 #89
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199249327
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Nah, die stiefvader geilt toch op BN'ers? dit is ju niet direct een manier om Saar de deur uit te werken terwijl ie zo op Antwee geilt.
Stiefvader = mannelijke Friedel?
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 17:08:48 #90
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199249461
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het verbaast mij ook niet als er op een of andere manier in het Rotterdamse ondernemerscircuit bedacht is dat Sarah wel een goeie was om op An2 te douwen. Rachel kent genoeg mensen in die kringen.
En voor stiefvader van Soelen was dat misschien ook wel een prima manier om Sarah de deur uit te krijgen, zo'n stiefdochter met haar issues (verslavingen) en temperament (iemand aangereden omdat ze boos was?) zit je niet op te wachten.
Oké rampscenario: Sarah mag niet mee op tour (laat staan in de kleedkamer) en wordt heel boos en rijdt daarna Antwee aan.
  zondag 2 mei 2021 @ 17:10:10 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199249486
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:08 schreef maily het volgende:

[..]

Oké rampscenario: Sarah mag niet mee op tour (laat staan in de kleedkamer) en wordt heel boos en rijdt daarna Antwee aan.
Ik maak me meer zorgen om Monique als het daar om gaat....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 17:11:05 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199249514
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik maak me meer zorgen om Monique als het daar om gaat....
O jee ... nou ik niet.
Stel dat dat fout gaat, dan is Antwee zijn nanny kwijt.
  zondag 2 mei 2021 @ 17:15:33 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199249598
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:11 schreef maily het volgende:

[..]

O jee ... nou ik niet.
Stel dat dat fout gaat, dan is Antwee zijn nanny kwijt.
Ik heb niet de illusie dat Sarah de intentie heeft voor An3 te gaan zorgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 mei 2021 @ 17:17:02 #94
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199249636
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat Sarah de intentie heeft voor An3 te gaan zorgen.
Stiefpapa huurt gewoon een nanny in.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 2 mei 2021 @ 17:20:52 #95
428 bibi
Oldbie
pi_199249739
Vandaag was er op de insta van Monique te zien dat kleine dre kadootjes had gekregen van de zus van Raggel.
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 17:22:55 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199249793
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat Sarah de intentie heeft voor An3 te gaan zorgen.
Misverstand; ik verwachtte Zoeloe achter het stuur en Mo als nanny _O-
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 17:23:42 #97
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199249810
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:20 schreef bibi het volgende:
Vandaag was er op de insta van Monique te zien dat kleine dre kadootjes had gekregen van de zus van Raggel.
Wat had hij gekregen?
  zondag 2 mei 2021 @ 17:28:30 #98
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199249910
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:59 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Stiefvader = mannelijke Friedel?
Je zou zeggen van wel. Stel dat ie samen komt met Rachel :D
With love :*
pi_199250932


Ze glimmen tegen de klippen op. Steeds die duffe beweeg filmpjes de hele dag door. Hebben die niets anders te doen. 8)7
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199250948
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:28 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Je zou zeggen van wel. Stel dat ie samen komt met Rachel :D
Dat zou Raggel wel willen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199250956
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:23 schreef maily het volgende:

[..]

Wat had hij gekregen?
Een letter en woord puzzel
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199250996
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het verbaast mij ook niet als er op een of andere manier in het Rotterdamse ondernemerscircuit bedacht is dat Sarah wel een goeie was om op An2 te douwen. Rachel kent genoeg mensen in die kringen.
En voor stiefvader van Soelen was dat misschien ook wel een prima manier om Sarah de deur uit te krijgen, zo'n stiefdochter met haar issues (verslavingen) en temperament (iemand aangereden omdat ze boos was?) zit je niet op te wachten.
Is dat laatste echt waar? Dat is wel erg sneu.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199251036
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juist niet, dat huis moet op naam van An3 zodat Rachel of Sarah, of wel neukertje van dienst dan ook, haar er niet uit kan jagen.
Zodra ze An2 van An3 hebben losgeweekt en op hem hebben ingepraat dat contact toch zinloos is, want Monique dit en Monique dat kun je er op wachten dat ze haar uit dat huis gaan proberen te krijgen.
Dat moet dus voorkomen worden door haar er niet uit te kunnen krijgen.
Als dat kan op naam van kleine Dré. Maar ik begrijp wel wat je zegt een bedoeld. Alles om die 2 heksen tegen te kunnen werken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199251053
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Max Verstappen O+

Die heeft als grote voordeel ook nog, dat het een echte familie man is. Die is gek op al zijn zusjes, broertjes en neefjes, en de kleine van zijn huidige vriendin.
Die heeft Kelly Piquet
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199251115
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat Sarah de intentie heeft voor An3 te gaan zorgen.
Nee alles wat met Monique te maken heeft is NOT DONE. Daarom zal Dre wel zo weinig komen bij zijn zoon.
Ik wil het niet , ik wil het niet zal ze wel stampen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199251181
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ze glimmen tegen de klippen op. Steeds die duffe beweeg filmpjes de hele dag door. Hebben die niets anders te doen. 8)7

Ze gaan allemaal op elkaar lijken ook 🤡
pi_199251199
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ze glimmen tegen de klippen op. Steeds die duffe beweeg filmpjes de hele dag door. Hebben die niets anders te doen. 8)7
Ohhh walgelijk. Hebben ze brylcreem op hun smoelen gesmeerd? Die moeder kan niet eens meer fatsoenlijk uit d'r ogen kijken, man. Wat een ellende! Hahaha!
Moeder had beter wat zelfrespect en fatsoen kunnen bijbrengen aan d'r dochters ipv ze mee te nemen naar haar botoxboer.
pi_199251249
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:27 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ohhh walgelijk. Hebben ze brylcreem op hun smoelen gesmeerd? Die moeder kan niet eens meer fatsoenlijk uit d'r ogen kijken, man. Wat een ellende! Hahaha!
Moeder had beter wat zelfrespect en fatsoen kunnen bijbrengen aan d'r dochters ipv ze mee te nemen naar haar botoxboer.
Moeders zit ook volgespoten om aantrekkelijk voor van Soelen te blijven.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199251262
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Moeders zit ook volgespoten om aantrekkelijk voor van Soelen te blijven.
Dat is dan niet gelukt. :')
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 18:31:31 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199251268
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ze glimmen tegen de klippen op. Steeds die duffe beweeg filmpjes de hele dag door. Hebben die niets anders te doen. 8)7
Goed smeren he, ze willen geen rimpeltreesjes worden.
  zondag 2 mei 2021 @ 18:35:14 #111
58711 soapie
Zeeperd
pi_199251323
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 17:28 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Stel dat ie samen komt met Rachel :D
Ik krijg hier een heel ranzig beeld bij..... :r En bedankt he! }:|
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 18:47:17 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199251506
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:35 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik krijg hier een heel ranzig beeld bij..... :r En bedankt he! }:|
Zijn broek is strakker dan haar vel :D
  zondag 2 mei 2021 @ 19:00:31 #114
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199251670
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ze glimmen tegen de klippen op. Steeds die duffe beweeg filmpjes de hele dag door. Hebben die niets anders te doen. 8)7
Haha, ik zei het in het vorige topic.

Elk seizoen een nieuwe showroom van het Posthuys, en zie _O-

Daarom moesten ze natuurlijk op vakantie, de stylist kwam langs...
  zondag 2 mei 2021 @ 19:01:05 #115
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199251676
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Die heeft Kelly Piquet
Die wisselen ook net zo makkelijk van relatie als van banden.
  zondag 2 mei 2021 @ 19:26:18 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199251968
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Is dat laatste echt waar? Dat is wel erg sneu.
Dat over iemand bewust aangereden kwam hier een paar weken geleden langs idd.... ze was boos ergens om.
Of het wel of niet waar is is niet duidelijk geworden, er zijn toen wel diverse nieuwsberichten gepost, maar of een van die berichten over haar ging is niet zeker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199252062
quote:
3s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:31 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Dat is dan niet gelukt. :')
_O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199252089
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat over iemand bewust aangereden kwam hier een paar weken geleden langs idd.... ze was boos ergens om.
Of het wel of niet waar is is niet duidelijk geworden, er zijn toen wel diverse nieuwsberichten gepost, maar of een van die berichten over haar ging is niet zeker.
Dat zou heel erg zijn. Want dan heeft ze steekje los.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 2 mei 2021 @ 19:50:24 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199252378
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat zou heel erg zijn. Want dan heeft ze meer dan een steekje los.
pi_199252478
Neefje Djar en Rachel zitten op Ibiza zag ik net ergens staan ⛱
pi_199252505


Monique en kleine Dré zijn bij Rox Erik en Fender. Staat in het verhaal van Monique op insta
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199252531
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:47 schreef maily het volgende:

[..]

Zijn broek is strakker dan haar vel :D
_O-
  zondag 2 mei 2021 @ 20:13:07 #123
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199252665



Maar snel L.U.L. leren spellen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 2 mei 2021 @ 20:14:27 #124
58711 soapie
Zeeperd
pi_199252681
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:47 schreef maily het volgende:

[..]

Zijn broek is strakker dan haar vel :D
_O-
pi_199252737
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat over iemand bewust aangereden kwam hier een paar weken geleden langs idd.... ze was boos ergens om.
Of het wel of niet waar is is niet duidelijk geworden, er zijn toen wel diverse nieuwsberichten gepost, maar of een van die berichten over haar ging is niet zeker.
Ja dat was iets van dat ze van de rechter naar die afkickkliniek moest nadat ze met de auto op iemand in was gereden.
pi_199254518
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ze glimmen tegen de klippen op. Steeds die duffe beweeg filmpjes de hele dag door. Hebben die niets anders te doen. 8)7
wtf is er met de benen/voeten van moeders gebeurd? dit ziet er heel raar uit. *om van de glimmende botoxkoppen maar niets te zeggen....
pi_199255264
En kijk eens goed wat die strakgetrokken glimworm aanheeft.. Het ziet er echt lachwekkend uit :D
Alius aliud dicit
pi_199255432
Het ziet er niet alleen lachwekkend uit, het is ook oubollige troep. Klingel had vast weer een uitverkoop.

De mensen bij het crematorium hadden in ieder geval nog wat te lachen. :')
pi_199255852
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 21:56 schreef Duiker64 het volgende:

[..]

wtf is er met de benen/voeten van moeders gebeurd? dit ziet er heel raar uit. *om van de glimmende botoxkoppen maar niets te zeggen....
Moeders lijkt wel from out of space. Krijg de rillingen van die mensen
pi_199255861
Ik heb soms lichtelijk het idee dat er hier users zijn die een persoonlijk ding met Sarah hebben (gehad).
pi_199256046
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ze glimmen tegen de klippen op. Steeds die duffe beweeg filmpjes de hele dag door. Hebben die niets anders te doen. 8)7
Lijkt zo net een Thunderbird

Soort combi tussen Scott en Penelope, incl unibrow :7
pi_199257228
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 23:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb soms lichtelijk het idee dat er hier users zijn die een persoonlijk ding met Sarah hebben (gehad).
Over leuke mensen zou dit ronduit pesterij zijn over iemand uiterlijk en karakter.
De posts met het constant afkraken van haar uiterlijk scroll ik inmiddels overheen. :')
pi_199257346
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Over leuke mensen zou dit ronduit pesterij zijn over iemand uiterlijk en karakter.
De posts met het constant afkraken van haar uiterlijk scroll ik inmiddels overheen. :')
Of dat eeuwige Saartje. Klinkt zo denigrerend. Wat die twee hebben gedaan verdiend geen schoonheidsprijs, maar hoe hier gereageerd wordt ook zeker niet. Het lijkt hier net een middelbare school met dat pestgedrag. Erg onvolwassen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 mei 2021 @ 08:55:57 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199257596
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Of dat eeuwige Saartje. Klinkt zo denigrerend. Wat die twee hebben gedaan verdiend geen schoonheidsprijs, maar hoe hier gereageerd wordt ook zeker niet. Het lijkt hier net een middelbare school met dat pestgedrag. Erg onvolwassen.
Dat mag je hier niet zeggen want dit is SHO toch jongens?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199257617
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat mag je hier niet zeggen want dit is SHO toch jongens?
Dit heeft niks meer wel Showbizz te maken.

Maargoed, mensen die hier plezier uithalen be my guest enzo. Dan moet ik gewoon concluderen dat dit niks meer voor mij is :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 mei 2021 @ 08:59:22 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199257627
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit heeft niks meer wel Showbizz te maken.
Ben ik met je eens maar dat mag je dus niet zeggen hier. Dan ben je een zure zeikerd want dit is SHO.

Vind dit topic al niet leuk meer dus kom hier daardoor een stuk minder :W
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199258282
quote:
17s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ben ik met je eens maar dat mag je dus niet zeggen hier. Dan ben je een zure zeikerd want dit is SHO.

Vind dit topic al niet leuk meer dus kom hier daardoor een stuk minder :W
Zo heel erg hakken op het uiterlijk van relevante betrokkenen, vind ik ook niet leuk.

Maar André een kleine narcist noemen, vind ik wel leuk. *O*
Het is verfrissend om te zien dat hij niet overal mee wegkomt en zijn moeder ook niet. Dat er op een breder vlak mensen zien dat zij echt niet netjes met mensen omgaan.

Ik vind wel dat het over veel te veel mensen gaat die er niet toe doen. De stiefvader bijvoorbeeld: we kennen die man niet. Hij houdt van strakke broeken dat wel. Als je over hem leest en zijn lampenfabriek dan denk ik dat hij wel heel hard werkt en zelf zijn boontjes dopt. Niks mis mee.
  maandag 3 mei 2021 @ 10:08:46 #138
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199258347
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Of dat eeuwige Saartje. Klinkt zo denigrerend. Wat die twee hebben gedaan verdiend geen schoonheidsprijs, maar hoe hier gereageerd wordt ook zeker niet. Het lijkt hier net een middelbare school met dat pestgedrag. Erg onvolwassen.
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat mag je hier niet zeggen want dit is SHO toch jongens?
Ik zie beide kanten wel eigenlijk. Pestgedrag is nooit OK, ook niet anoniem op een forum.

Van de andere kant: aandacht is voor deze mensen (Antwee en clan) aandacht, positief of negatief. Als ze er echt heel erg mee zouden zitten, dan hadden ze zich allang teruggetrokken uit de publiciteit, waar vooral Sarah een boost van lijkt te krijgen als influencer.
With love :*
pi_199258719
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Of dat eeuwige Saartje. Klinkt zo denigrerend. Wat die twee hebben gedaan verdiend geen schoonheidsprijs, maar hoe hier gereageerd wordt ook zeker niet. Het lijkt hier net een middelbare school met dat pestgedrag. Erg onvolwassen.
Dit is niet sinds Saartje hoor. En ik geloof ook niet perse exclusief voor allesHazes. Xjaar geleden lijkt heel SHO een shift gemaakt te hebben van hihaho-kijk die gekke celebs, naar lowlevelhaat en zure kift. Inclusief tokkie taalgebruik wat lijkt te horen bij mensen die zich oprecht ziedend voelen over de acties van mensen die ze niet kennen.

Erg curieus...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 10:51:26 #140
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199258775
Ik probeer me een beetje in te houden, ben er in eerste instantie ook de fout mee in gegaan. Sarah lijkt me mentaal nou niet de stabielste persoon.

[ Bericht 29% gewijzigd door Eightyone op 03-05-2021 11:04:53 ]
pi_199258922
Als je de publiciteit opzoekt dan krijg je hem en dit topic gaat trouwens over de H6 clan, niet over de forum gebruikers.
  maandag 3 mei 2021 @ 11:13:24 #142
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199258965
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:07 schreef -river- het volgende:
Als je de publiciteit opzoekt dan krijg je hem en dit topic gaat trouwens over de H6 clan, niet over de forum gebruikers.
Inderdaad, en zolang die lui de media zelf opzoeken om hun privézaken te etaleren, kan erover gepraat worden. Het is nu niet zo dat de pers stiekem in de struiken ligt...
pi_199259135
Voor politiek correcte praat is er Viva.
  maandag 3 mei 2021 @ 11:32:05 #144
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199259153
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:30 schreef Straadthont het volgende:
Voor politiek correcte praat is er Viva.
Jij schrijft het, ik dacht het.
pi_199259155
Uiteraard kun je er over praten, alleen of je er ZO over moet praten vraag ik me bij veel vaste posters in deze reeks af. Het taalgebruik en volcontinu hameren doet me wel twijfelen aan de intenties en capaciteiten van de posters...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 11:33:30 #146
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199259172
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:30 schreef Straadthont het volgende:
Voor politiek correcte praat is er Viva.
Het Hazes-topic op het Viva-forum is niet wezenlijk anders dan deze reeks.
pi_199259274
quote:
2s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:30 schreef Straadthont het volgende:
Voor politiek correcte praat is er Viva.
Nee hoor, het ene is simpelweg leuker om te lezen dan het andere, qua posts dan.
Ik vind het gezeik over het uiterlijk irritant worden en ook dat benoem ik gewoon.
Meer niet.
pi_199259288
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uiteraard kun je er over praten, alleen of je er ZO over moet praten vraag ik me bij veel vaste posters in deze reeks af. Het taalgebruik en volcontinu hameren doet me wel twijfelen aan de intenties en capaciteiten van de posters...
Weer praat je over degene die hier posten, dat is niet van belang en het taalgebruik valt reuze mee.
pi_199259294
Kan het n u weer gewoon over Hazes en co gaan?
pi_199259301
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:43 schreef -river- het volgende:

[..]

Weer praat je over degene die hier posten, dat is niet van belang en het taalgebruik valt reuze mee.
Op een forum maken de gebruikers het medium, dus zeker relevant.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 3 mei 2021 @ 11:46:02 #151
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199259309
Misschien moet dat forumgedrag een apart topic worden? Al is hier door IxCalypso al een poging gedaan. Daar kan je eventueel verder praten. --> GC / Zelfde vraag die ik ooit lang geleden vroeg op Viva. Waarom bashen?
  maandag 3 mei 2021 @ 11:50:40 #152
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199259355
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen buiten de situatie aanspreken op hun gedrag in een bepaalde situatie is inderdaad erg zinnig gebleken in het verleden :Y goed idee :D
Altijd bijzonder, mensen die menen andere mensen op hun gedrag te moeten aanspreken.
pi_199259364
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Altijd bijzonder, mensen die menen andere mensen op hun gedrag te moeten aanspreken.
Ja he?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199259437
niet op persoon aub

[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 03-05-2021 19:16:07 ]
pi_199259451
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Of dat eeuwige Saartje. Klinkt zo denigrerend. Wat die twee hebben gedaan verdiend geen schoonheidsprijs, maar hoe hier gereageerd wordt ook zeker niet. Het lijkt hier net een middelbare school met dat pestgedrag. Erg onvolwassen.
Dus als jij het niet leuk vind mag het hier niet staan? Je ziet niet dat de mensen waar het in dit topic omgaat dit zelf over zich afroepen. Het is geen pesten. Het is verwondering dat iemand zich zo toegekend en dan de publiciteit op zoekt dat is vragen om commentaar. :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199259465
Dubbel
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199259481
Mootje, Dreetje, is allemaal geen probleem maar Saartje dan weer wel?
  maandag 3 mei 2021 @ 12:03:18 #158
370685 -Spring
-Spring
pi_199259499
quote:
5s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:01 schreef Straadthont het volgende:
Mootje, Dreetje, is allemaal geen probleem maar Saartje dan weer wel?
Liever niet. Mijn parkiet heet Saartje. ;(
pi_199259543
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uiteraard kun je er over praten, alleen of je er ZO over moet praten vraag ik me bij veel vaste posters in deze reeks af. Het taalgebruik en volcontinu hameren doet me wel twijfelen aan de intenties en capaciteiten van de posters...
En dit is niet denigrerend?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199259553
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

En dit is niet denigrerend?
Weet ik niet, vind je dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199259557
En we doen het juist allemaal uit respect voor Dré senior *O* *O* *O*
pi_199259575
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:44 schreef -river- het volgende:
Kan het n u weer gewoon over Hazes en co gaan?
Graag :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199259584
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:07 schreef -river- het volgende:
En we doen het juist allemaal uit respect voor Dré senior *O* *O* *O*
_O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199259592
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Weet ik niet, vind je dat?
Ik vraag dat aan jou. :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199259634
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik vraag dat aan jou. :)
Even gegoogled en wanneer ik ga voor de definitie: Geen respect voor een ander. Dan wel ja.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199259872
Yes, beiden zoeken de media op. Maar het gedoe wat er in dit topic speelt (en dat was ook al bij Bridget aan de orde) heeft daar echt weinig mee te maken. Hier wordt vooral besproken hoe Sarah eruit ziet en wat voor een naar wijf het is. En dat zo negatief mogelijk. Als dit een verrijking is van je leven om zo over iemand te posten op een forum (want sommigen posten hier zo'n beetje de hele dag, elke dag), be my guest :) Ik vind het persoonlijk nogal ziekelijk en obsceen gedrag.

Klaar met dit topic, voor nu althans :W
pi_199259897
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

Klaar met dit topic, voor nu althans :W
:W
  maandag 3 mei 2021 @ 12:55:35 #168
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199260173
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Yes, beiden zoeken de media op. Maar het gedoe wat er in dit topic speelt (en dat was ook al bij Bridget aan de orde) heeft daar echt weinig mee te maken. Hier wordt vooral besproken hoe Sarah eruit ziet en wat voor een naar wijf het is. En dat zo negatief mogelijk. Als dit een verrijking is van je leven om zo over iemand te posten op een forum (want sommigen posten hier zo'n beetje de hele dag, elke dag), be my guest :) Ik vind het persoonlijk nogal ziekelijk en obsceen gedrag.

Klaar met dit topic, voor nu althans :W
Een beetje andere users in de gaten gaan zitten houden, valt bij mij toch ook echt onder ziekelijk en obsceen gedrag.

Hoe ging dat gezegde ook alweer? Iets met een sprinter en een balk... O-)
pi_199260271
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een beetje andere users in de gaten gaan zitten houden, valt bij mij toch ook echt onder ziekelijk en obsceen gedrag.

Hoe ging dat gezegde ook alweer? Iets met een sprinter en een balk... O-)
Ik denk dat je bedoelt, een splinter en een balk. Een sprinter komt een beetje hard aan. :o
pi_199260451
https://www.ditjesendatje(...)e-op-dezelfde-wijze/

Monique en Sarah feliciteren neef André op dezelfde wijze
  maandag 3 mei 2021 @ 13:18:44 #171
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199260546
quote:
17s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:01 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik denk dat je bedoelt, een splinter en een balk. Een sprinter komt een beetje hard aan. :o
Ja dat, :D
pi_199260728
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Altijd bijzonder, mensen die menen andere mensen op hun gedrag te moeten aanspreken.
Ze kunnen het ook niet doen en dan gewoon verdwijnen zoals velen voor hen, zonder nog een poging te doen om dit forum voor zoveel mogelijk mensen leuk genoeg te houden. Maar dat maakt het voor Danny nogal moeilijk om dit platform draaiende te houden.

Elkaar nog een beetje tegemoet proberen te komen, als een community en niet het losse zand elders, jammer dat dit kennelijk teveel gevraagd is. Dat kan ons allemaal dit forum kosten en iemand zijn inkomen en toch wel soort van levenswerk. Echt zonde..

quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Op een forum maken de gebruikers het medium, dus zeker relevant.
Dit. Een beetje anders verwoorden kan net zo goed dezelfde mening weergeven en de sfeer fijner houden voor meer mensen.
pi_199260746
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:12 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)e-op-dezelfde-wijze/

Monique en Sarah feliciteren neef André op dezelfde wijze
Ohnee, Monique kreeg meer likes dan Sarah.

The horror. :')
pi_199260785
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ze kunnen het ook niet doen en dan gewoon verdwijnen zoals velen voor hen, zonder nog een poging te doen om dit forum voor zoveel mogelijk mensen leuk genoeg te houden. Maar dat maakt het voor Danny nogal moeilijk om dit platform draaiende te houden.

Elkaar nog een beetje tegemoet proberen te komen, als een community en niet het losse zand elders, jammer dat dit kennelijk teveel gevraagd is. Dat kan ons allemaal dit forum kosten en iemand zijn inkomen en toch wel soort van levenswerk. Echt zonde..
[..]

Dit. Een beetje anders verwoorden kan net zo goed dezelfde mening weergeven en de sfeer fijner houden voor meer mensen.
Weet je wat het soms is: sommige users (en daar bedoel ik niet eens iemand persoonlijk mee), zien commentaar gauw als persoonlijk, of gaan sarcastisch, overdreven of onredelijk reageren.
Elkaar aanvallen om je kritiek op een post heb, is echt niet nodig. Je doet je zegje en gaat verder. :)
pi_199260786
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Elkaar nog een beetje tegemoet proberen te komen, als een community en niet het losse zand elders, jammer dat dit kennelijk teveel gevraagd is. Dat kan ons allemaal dit forum kosten en iemand zijn inkomen en toch wel soort van levenswerk. Echt zonde..

Eens, echter the powers that be kiezen zelf ook voor dit beleid dus dat je kunt het users moeilijk kwalijk nemen dat ze ruimte nemen die ze krijgen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199260795
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohnee, Monique kreeg meer likes dan Sarah.

The horror. :')
Ha ha ja, maar daar draait het ook allemaal om in hun wereldje. Likes, hartjes en vlammetjes. Daar leven deze mensen voor dus het zal best hard aankomen voor degene die er minder krijgt. ;(

Slaat natuurlijk nergens op dit bericht van D&D, weet ik ook wel.
pi_199261062
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:12 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)e-op-dezelfde-wijze/

Monique en Sarah feliciteren neef André op dezelfde wijze
Ik kijk er meer van op dat die knul Armani heet :'( :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 3 mei 2021 @ 13:54:05 #178
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199261132
quote:
6s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:12 schreef Straadthont het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)e-op-dezelfde-wijze/

Monique en Sarah feliciteren neef André op dezelfde wijze
Maar wie was er eerst?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199261274
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:49 schreef rena het volgende:

[..]

Ik kijk er meer van op dat die knul Armani heet :'( :')
Maar het past wel prima bij Djarno en Diego toch?
  maandag 3 mei 2021 @ 14:24:13 #180
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199261454
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:54 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Maar wie was er eerst?
Monique.
pi_199261774
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Monique.
Valt mij op dat Monique bij Djarno nooit reageert.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 3 mei 2021 @ 18:20:59 #182
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
  Spellchecker maandag 3 mei 2021 @ 18:28:33 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 3 mei 2021 @ 19:09:37 #184
354103 Magica
gna gna
pi_199265095
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een beetje andere users in de gaten gaan zitten houden, valt bij mij toch ook echt onder ziekelijk en obsceen gedrag.

Hoe ging dat gezegde ook alweer? Iets met een sprinter en een balk... O-)
Het gaat erom dat het voor veel mensen een leuk topic was, beetje roddelen, grapje hier en daar. Nu is het vaak schijtvervelend omdat mensen alleen maar afzeiken om het afzeiken.
Zelfde met het Barbietopic :')
pi_199265249
https://www.gids.tv/video(...)na-terug-op-uitvaart

Kleine Jongen: Het Echte Leven Van André Hazes: André jr. blikt in ArenA terug op uitvaart

De grote André Hazes overleed in 2004, en in de docuserie Kleine Jongen: Het Echte Leven Van André Hazes komt hij weer een beetje tot leven. Zijn zoon André jr. blikt in deze serie terug op de uitvaart van zijn vader.

André Hazes: ‘Toen ben ik gaan huilen, huilen, huilen’
Hazes keert terug naar de Johan Cruijff ArenA, waar 17 jaar geleden op grootse wijze afscheid werd genomen van Hazes. “Toen kreeg ik een soort van besef. Met die foto, kist en bloemen. Toen ben ik gaan huilen, huilen, huilen. Niet normaal.”
  maandag 3 mei 2021 @ 19:31:39 #186
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199265362
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:09 schreef Magica het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het voor veel mensen een leuk topic was, beetje roddelen, grapje hier en daar. Nu is het vaak schijtvervelend omdat mensen alleen maar afzeiken om het afzeiken.
Zelfde met het Barbietopic :')
Daar zijn juist veel nieuwe users, werd deze middag geconcludeerd.

Vroeger was het inderdaad een leuker topic omdat Hazes nog te pruimen was, nu die zichzelf en anderen dagelijks voor lul zet in de media, veranderd de snelheid en toon in het topic.
pi_199265385
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar zijn juist veel nieuwe users, werd deze middag geconcludeerd.

Vroeger was het inderdaad een leuker topic omdat Hazes nog te pruimen was, nu die zichzelf en anderen dagelijks voor lul zet in de media, veranderd de snelheid en toon in het topic.
Precies dat, er is niets leuks te melden over hem momenteel.
Bevalt het topic of degene die er wel posten niet dan heb je de keuze om niet te kijken.
  maandag 3 mei 2021 @ 19:34:51 #188
354103 Magica
gna gna
pi_199265408
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar zijn juist veel nieuwe users, werd deze middag geconcludeerd.

Vroeger was het inderdaad een leuker topic omdat Hazes nog te pruimen was, nu die zichzelf en anderen dagelijks voor lul zet in de media, veranderd de snelheid en toon in het topic.
De kwaliteit van die users moet nog maar blijken :P

En de rest heeft niks met Hazes te maken maar met de users zelf. Niet iedereen uiteraard ;) Het lijkt allemaal zo persoonlijk
pi_199265495
Ik kom hier weer een keer kijken als het weer over de hazes clan gaat in plaats van over de users , zo is de lol voor mij eraf :W
pi_199269197
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 19:33 schreef -river- het volgende:

[..]

Precies dat, er is niets leuks te melden over hem momenteel.
Bevalt het topic of degene die er wel posten niet dan heb je de keuze om niet te kijken.
Dat ligt eraan; hoeveel users dat wel of niet leuk vinden. :?
  Spellchecker dinsdag 4 mei 2021 @ 10:00:15 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199271036
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ze glimmen tegen de klippen op. Steeds die duffe beweeg filmpjes de hele dag door. Hebben die niets anders te doen. 8)7
Shiny happy people
pi_199273706
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 14:11:13 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199274105
quote:
Je link doet het niet...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 mei 2021 @ 14:12:51 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199274123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je link doet het niet...
hier wel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199274171
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je link doet het niet...
Staat weinig nieuws, alleen dat ze verwachten dat er groot nieuws komt. Staat verder niet echt een reden voor.
Wellicht is het gewoon een wilde gok in combinatie met het evidente gegeven dat André nogal snel gaat op dit gebied...

Over trouwen heeft hij toen vlak na de breuk gezegd dat hij dat niet meer gaat doen. Of nou ja een aanzoek dan :D
Misschien vindt hij een kind een minder ingrijpende verbintenis. :')
  Spellchecker dinsdag 4 mei 2021 @ 15:30:12 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199275498
quote:
Ff inzoomen op haar brillenglazen ... wie zit daar wat te doen in dat spiegelbeeld?
pi_199275610
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ff inzoomen op haar brillenglazen ... wie zit daar wat te doen in dat spiegelbeeld?
:o :o :o :') :') :')
pi_199275638
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ff inzoomen op haar brillenglazen ... wie zit daar wat te doen in dat spiegelbeeld?
:D :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199275775
Ook zo'n tokkieding, de hele dag je tokkieding bepotelen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199276052
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ff inzoomen op haar brillenglazen ... wie zit daar wat te doen in dat spiegelbeeld?
:D het is dat jij het zegt had ik heel niet gezien
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:07:36 #201
354103 Magica
gna gna
pi_199276058
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ff inzoomen op haar brillenglazen ... wie zit daar wat te doen in dat spiegelbeeld?
_O-
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:08:10 #202
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199276063
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ff inzoomen op haar brillenglazen ... wie zit daar wat te doen in dat spiegelbeeld?
Gatverdamme :r
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199276069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:16 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Staat weinig nieuws, alleen dat ze verwachten dat er groot nieuws komt. Staat verder niet echt een reden voor.
Wellicht is het gewoon een wilde gok in combinatie met het evidente gegeven dat André nogal snel gaat op dit gebied...

Over trouwen heeft hij toen vlak na de breuk gezegd dat hij dat niet meer gaat doen. Of nou ja een aanzoek dan :D
Misschien vindt hij een kind een minder ingrijpende verbintenis. :')
Hazes zegt en roept meer. Hij is totaal niet geloofwaardig meer.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:34:29 #204
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199276341
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ff inzoomen op haar brillenglazen ... wie zit daar wat te doen in dat spiegelbeeld?
Waarom werkt die site niet hier? -O-
Ben verder niet nieuwsgierig ofzo...
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 16:35:48 #205
184769 crew  Deisyy
pi_199276354
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:30 schreef maily het volgende:

[..]

Ff inzoomen op haar brillenglazen ... wie zit daar wat te doen in dat spiegelbeeld?
De link werkt niet bij mij, maar ik ben hier heel nieuwsgierig naar -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:36:05 #206
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199276357
Dat kan niet anders dan deze afbeelding zijn, :r

  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:36:52 #207
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199276366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]

De link werkt niet bij mij, maar ik ben hier heel nieuwsgierig naar -O-
Ben gelukkig niet de enige... maar ik heb hem gevonden denk ik.
pi_199276368
Volgens mij heeft hij gewoon zijn eigen hand in zijn eigen kruis hangen. Op de foto van ootje iig.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199276383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:36 schreef Stepperoller het volgende:
Volgens mij heeft hij gewoon zijn eigen hand in zijn eigen kruis hangen. Op de foto van ootje iig.
:Y :')_!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 16:39:15 #210
184769 crew  Deisyy
pi_199276391
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ben gelukkig niet de enige... maar ik heb hem gevonden denk ik.
Daar zit Dre het zelf te doen volgens mij :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:42:31 #211
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199276416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daar zit Dre het zelf te doen volgens mij :D
Ja joh, die zit daar ordinair in zijn leutertje te knijpen. Wat een achterlijke foto, _O-
pi_199276467
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hazes zegt en roept meer. Hij is totaal niet geloofwaardig meer.
Was jij degene uit de contreien van Bergschenhoek die al eerder zei dat er zoveel werd gekletst over Sarah en de rest van de Zoelentjes?

Zo ja, wat is in de Bergsche wandelgangen de status qua zwangerschap?
Zo nee, idem :')
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:53:27 #213
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199276491
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Was jij degene uit de contreien van Bergschenhoek die al eerder zei dat er zoveel werd gekletst over Sarah en de rest van de Zoelentjes?

Zo ja, wat is in de Bergsche wandelgangen de status qua zwangerschap?
Zo nee, idem :')
Het zijn de Hillergersbergse wandelgangen, Bergschenhoek heeft geen pleps. Die gaan naar Hillegersberg.
pi_199276544
https://www.msn.com/nl-nl(...)1glOqK?ocid=msedgntp

tering.. Wil die de nieuwe vader van Moana worden ofzo
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Spellchecker dinsdag 4 mei 2021 @ 17:00:24 #215
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199276572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:58 schreef RipCity het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)1glOqK?ocid=msedgntp

tering.. Wil die de nieuwe vader van Moana worden ofzo
At hij niet elke dag veel plofkipfilet?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:02:01 #216
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199276598
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:58 schreef RipCity het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)1glOqK?ocid=msedgntp

tering.. Wil die de nieuwe vader van Moana worden ofzo
_O-
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:05:03 #217
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199276633
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:58 schreef RipCity het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)1glOqK?ocid=msedgntp

tering.. Wil die de nieuwe vader van Moana worden ofzo
André is groot fan van Jason Momoa, maar die heeft een hart van goud, een leuke relatie en een prettig karakter...
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 17:06:13 #218
184769 crew  Deisyy
pi_199276645
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:00 schreef maily het volgende:

[..]

At hij niet elke dag veel plofkipfilet?
1 kilo kiloknaller kipfilet per dag
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 17:08:08 #219
184769 crew  Deisyy
pi_199276668
Brrr

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:16:02 #220
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199276767


Jan :D

Rachel :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199276776
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Brrr

[ afbeelding ]
Wat heeft hij toch ook een ouwe kop voor een 27-jarige :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 17:18:31 #222
184769 crew  Deisyy
pi_199276808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat heeft hij toch ook een ouwe kop voor een 27-jarige :X
Ja dat viel mij ook op, die gast is pas 27.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199276826
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:08 schreef Deisyy het volgende:
Brrr

[ afbeelding ]
Ik geloof niets van die armen.
Is hij geen schriel kippetje dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 04-05-2021 17:27:38 ]
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:21:11 #224
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199276848
Ook dat XXL op zijn mouw :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 17:21:39 #225
184769 crew  Deisyy
pi_199276856
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik geloof niets van die armen.
Is hij schriel kippetje dan?
XXL nutrition O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:23:14 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199276883
Dat snap ik dan weer niet hè.... als je zoveel geld hebt dat je dan toch voor dat gratis shirtje (en gratis poeder?) nog een beetje reclame gaat lopen maken op insta.
Maar dat zal aan mij liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 4 mei 2021 @ 17:26:12 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199276916
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat heeft hij toch ook een ouwe kop voor een 27-jarige :X
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook op, die gast is pas 27.
Die plofkipkiloknallers stijgen naar je hoofd.
  Spellchecker dinsdag 4 mei 2021 @ 17:26:58 #228
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199276927
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:23 schreef Leandra het volgende:
Dat snap ik dan weer niet hè.... als je zoveel geld hebt dat je dan toch voor dat gratis shirtje (en gratis poeder?) nog een beetje reclame gaat lopen maken op insta.
Maar dat zal aan mij liggen.
Als wij het allemaal snapten bestond dit topic niet.
pi_199276936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:23 schreef Leandra het volgende:
Dat snap ik dan weer niet hè.... als je zoveel geld hebt dat je dan toch voor dat gratis shirtje (en gratis poeder?) nog een beetje reclame gaat lopen maken op insta.
Maar dat zal aan mij liggen.
Extra moneyzzzz.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:29:07 #230
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199276949
An2 imiteert het gedrag van z'n vader dan wel, maar hetzelfde lichaam wil hij duidelijk niet. :P
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:31:34 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199276972
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

Extra moneyzzzz.
Ja, anders kan hij die villa voor z'n kind niet betalen natuurlijk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199276977
Die knul is zwaar verslavingsgevoelig dus als hij aan de anabolen zit zou me dat niets verbazen. Maar daar komt hij dan waarschijnlijk wel achter als hij meer nazaten op de wereld wil zetten.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 17:34:11 #233
184769 crew  Deisyy
pi_199276997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:23 schreef Leandra het volgende:
Dat snap ik dan weer niet hè.... als je zoveel geld hebt dat je dan toch voor dat gratis shirtje (en gratis poeder?) nog een beetje reclame gaat lopen maken op insta.
Maar dat zal aan mij liggen.
Voor sommige mensen is het nooit genoeg.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199277027
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:23 schreef Leandra het volgende:
Dat snap ik dan weer niet hè.... als je zoveel geld hebt dat je dan toch voor dat gratis shirtje (en gratis poeder?) nog een beetje reclame gaat lopen maken op insta.
Maar dat zal aan mij liggen.
Ik ook niet :D

Maargoed, deze lui zijn van een heel andere generatie dan dat wij zijn ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199277150
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat kan niet anders dan deze afbeelding zijn, :r

[ afbeelding ]
Oh zie het nu pas 🤣
pi_199277207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:23 schreef Leandra het volgende:
Dat snap ik dan weer niet hè.... als je zoveel geld hebt dat je dan toch voor dat gratis shirtje (en gratis poeder?) nog een beetje reclame gaat lopen maken op insta.
Maar dat zal aan mij liggen.
Dat vind ik bij de Kardashians zo grappig, al hebben we het dan over iets andere proporties. Zag laatst een achter-de-schermen-filmpje dat Kim één of andere afslankthee aan de man ging brengen. Vlak voordat ze de promo opnamen zag je haar met haar assistent overleggen hoe je die thee eigenlijk moest bereiden en wat de dosis was enzo. Ergo: ze ontvangt dikke doekoes om iets te promoten dat ze nog nooit heeft gebruikt. Als je toch al binnen bent, zou ik zelf alleen maar reclame maken voor producten waar je ook echt achter staat. Om toch een beeeeetje integer en geloofwaardig te zijn.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:54:18 #237
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199277290
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]

Jan :D

Rachel :r
Compensatiedrang, er hangt niks in zijn broek. _O-
  dinsdag 4 mei 2021 @ 18:05:08 #238
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199277406
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Compensatiedrang, er hangt niks in zijn broek. _O-
Vandaar dat ie piemels wou kleien.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker dinsdag 4 mei 2021 @ 18:24:16 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199277787
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:24 schreef maily het volgende:

[..]

Met Rossana ... hoe toevallig.
Ook zo’n oplichter. Opbrengst gaat zeker gedeelte naar de arme hondjes op een warm eiland (lees: in de zakken van Rosanna).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199277887
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:35 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ook zo’n oplichter. Opbrengst gaat zeker gedeelte naar de arme hondjes op een warm eiland (lees: in de zakken van Rosanna).
Wat ik er van zie is het een franchise-organisatie. Ze beseft denk ik dat ze Hazes niet verder uit kan melken zonder heel Nederland over zich heen te krijgen.
pi_199278006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Was jij degene uit de contreien van Bergschenhoek die al eerder zei dat er zoveel werd gekletst over Sarah en de rest van de Zoelentjes?

Zo ja, wat is in de Bergsche wandelgangen de status qua zwangerschap?
Zo nee, idem :')
Nee sorry ik weet niets over Sarah. Was iemand anders.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199278032
Ik vind André ook tamelijk rustig op insta.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:00:04 #245
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199278063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind André ook tamelijk rustig op insta.
Wat fijn, hopelijk blijft het weken rustig.
SOONY
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:02:11 #246
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199278084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nee sorry ik weet niets over Sarah. Was iemand anders.
Ja, simone010, haar tante werkt in Hilligersberg.
pi_199278105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Nee sorry ik weet niets over Sarah. Was iemand anders.
@Simone010 ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:05:30 #248
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199278121
quote:
Vanavond de opening in de docu?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:05:57 #249
429367 DKUp
ON TOUR
pi_199278127
Hij is aan het trainen, dus hij zal binnenkort wel weer heel irritant worden en dan gaat hij samen met Smoeltje halfnaakt op de foto’s.

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 04-05-2021 20:44:14 ]
SOONY
pi_199278155
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vanavond de opening in de docu?
Huh, er is vanavond toch geen docu?
pi_199278197
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:05 schreef DKUp het volgende:
Hij is aan het trainen, dus hij zal binnenkort wel weer heel irritant worden en dat gaat hij samen met Smoeltje halfnaakt op de foto’s.
Tijdens zo'n wanstaltige zwangerschapsshoot die het plebs bij groupon koopt.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:18:55 #252
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199278255
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:08 schreef praadje het volgende:

[..]

Huh, er is vanavond toch geen docu?
Hé, -O-
pi_199278334
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hé, -O-
Nope, morgen pas zie ik in de gids.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:28:32 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199278392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hé, -O-
Het is dinsdag en het is 4 mei, dat lijken me 2 prima redenen om geen "docu" over Hazes uit te zenden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:28:35 #255
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199278394
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:24 schreef praadje het volgende:

[..]

Nope, morgen pas zie ik in de gids.
Dan kijken we vanavond maar naar die ordinaire druiventros, -O-
pi_199278957
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

@:simone010 ;)
En ik zal er maar niets meer over zeggen ivm met de teergevoeligheid van de users.
  Spellchecker dinsdag 4 mei 2021 @ 20:11:35 #257
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199279111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:05 schreef Simone010 het volgende:

[..]

En ik zal er maar niets meer over zeggen ivm met de teergevoeligheid van de users.
-O-
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:23:25 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199279378
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:05 schreef Simone010 het volgende:

[..]

En ik zal er maar niets meer over zeggen ivm met de teergevoeligheid van de users.
Jij hebt toch nooit wat lelijks gezegd?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199280692
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 20:05 schreef Simone010 het volgende:

[..]

En ik zal er maar niets meer over zeggen ivm met de teergevoeligheid van de users.
Komt er een grote aankondiging?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199285171


De nieuwe privé pakt groots uit _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199285313
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

De nieuwe privé pakt groots uit _O-
Waarom doen zoveel mensen en media alsof dit een heel nieuwe onthulling was? Het enige nieuwe voor mij was in elk geval dat ze 15 was, en niet 13 :')
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:57:13 #262
58711 soapie
Zeeperd
pi_199285582
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Wat heeft hij toch ook een ouwe kop voor een 27-jarige :X
Komt ook door dat Dries Roelvinkhaar.....
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:02:42 #263
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199285655
Wat een ranzige cover (en dan heb ik het niet alleen over de foto zelf).

Ook zo opvallend dat Privé nog precies zo oogt als toen ik hem +/- 25 jaar terug bij oma las. _O-
pi_199285664
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

De nieuwe privé pakt groots uit _O-
Hazes clan blijft de roddelpers wel bezig houden iig

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_199285727
"Ik hoop dit gevoel nog heel lang vast te houden".

André over 3 maanden: "Het ging al een tijd niet goed. Natuurlijk zal ik zorgen voor de baby die er binnen enkele weken aankomt."
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:11:42 #266
354103 Magica
gna gna
pi_199285754
Die foto in story doet me denken aan dat filmpje dat andre zo dronken in bridgets mond zit te schreeuwen :')
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:13:49 #267
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_199285785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:03 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hazes clan blijft de roddelpers wel bezig houden iig

[ link | afbeelding ]
Zo hield hij Bridget ook vast toen hij in haar mond stond te blèren
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:15:32 #268
58711 soapie
Zeeperd
pi_199285804
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zo hield hij Bridget ook vast toen hij in haar mond stond te blèren
Als hij nog harder knijpt springen haar siliconen.....
pi_199285915
Kom eens hier schatje, dat ik je even lekker op je bek pak. Echte liefde O+
pi_199285926
Het lijkt totaal niet op een tedere omhelzing/zoen. Meer een soort van Kill or Kiss.
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:29:11 #271
354103 Magica
gna gna
pi_199285976
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zo hield hij Bridget ook vast toen hij in haar mond stond te blèren
:D
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 10:33:21 #272
184769 crew  Deisyy
pi_199286015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:03 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hazes clan blijft de roddelpers wel bezig houden iig

[ link | afbeelding ]
Hij spuugt haar in d'r bek :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker woensdag 5 mei 2021 @ 10:36:18 #273
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199286049
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:11 schreef Magica het volgende:
Die foto in story doet me denken aan dat filmpje dat andre zo dronken in bridgets mond zit te schreeuwen :')
En in die van zijn moeder.

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 05-05-2021 10:47:02 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:37:50 #274
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199286066
quote:
17s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:23 schreef praadje het volgende:
Het lijkt totaal niet op een tedere omhelzing/zoen. Meer een soort van Kill or Kiss.
Dit, smerige wurggreep.
pi_199286128
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:03 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hazes clan blijft de roddelpers wel bezig houden iig

[ link | afbeelding ]
Nu alle creditcard voor de story was eerst de privé. André switched van minuut tot minuut.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199286131
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:03 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hazes clan blijft de roddelpers wel bezig houden iig

[ link | afbeelding ]
Dat heb ik hem al vaker zien doen, Als hij een zoen geeft houdt hij heel strak de kin van de vrouw vast, je kunt als vrouw geen kant meer op

beetje dominant gedrag van hem

edit, spuit 11 :)
pi_199286134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij spuugt haar in d'r bek :o
Ook echt zo liefdevol hé.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:50:26 #278
354103 Magica
gna gna
pi_199286167
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:36 schreef maily het volgende:

[..]

En in die van zijn moeder.
Ook nog ja, dat is nog raarder 8)7
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:54:18 #279
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199286203
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:46 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat heb ik hem al vaker zien doen, Als hij een zoen geeft houdt hij heel strak de kin van de vrouw vast, je kunt als vrouw geen kant meer op

beetje dominant gedrag van hem

edit, spuit 11 :)

Compensatiegedrag. Hij probeert zo zijn mannelijkheid te tonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 05-05-2021 11:51:52 ]
pi_199286602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

De nieuwe privé pakt groots uit _O-
Qua artikel zou je sowieso zeggen dat het uit de jaren 80 stamt. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:35 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Waarom doen zoveel mensen en media alsof dit een heel nieuwe onthulling was? Het enige nieuwe voor mij was in elk geval dat ze 15 was, en niet 13 :')
Je zou de bladen uit die tijd er eigenlijk naast moeten leggen. :Y
pi_199286932
pi_199286945
Wat is met georgina? :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Miss 200.000.000! woensdag 5 mei 2021 @ 12:06:52 #283
367000 roos94
pi_199287093
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is met georgina? :@
Ik vermoed iets met die Maartje Wortel. Die kijkt sowieso altijd extreem psycho uit dr ogen
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:07:55 #284
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199287111
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is met georgina? :@
Dat vroeg ik me ook af, iets met een ex, maar volgens mij heeft ze nog wel wat met die freak.
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:22:31 #285
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199287341
Er staat: Georgina Verbaan drijft ex- vriendin na relatiebreuk tot WANHOOP.

:P
W
Z
E
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:38:17 #286
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199287582
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:22 schreef rebel-angel het volgende:
Er staat: Georgina Verbaan drijft ex- vriendin na relatiebreuk tot WANHOOP.

:P
En Maartje is haar eerste lesbische relatie, :7
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:40:57 #287
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199287690
quote:
Wat een enge ogen heeft Maartje 😣
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:51:17 #289
354103 Magica
gna gna
pi_199287756
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:06 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik vermoed iets met die Maartje Wortel. Die kijkt sowieso altijd extreem psycho uit dr ogen
Crazy eyes >:)
pi_199287762
Ongeacht wat en met wie Antwee iets doet/heeft gedaan, maar echt alsjeblieft: was je haar en ga naar de kapper.
Ik vind het zo'n smerig, ongewassen kapsel wat die gast heeft, ik kan er bijna niet naar kijken.
Niet dat het met kort haar opeens wel een hunk is, maar in ieder geval een stuk frisser.
pi_199287856
https://www.msn.com/nl-nl(...)1gljuY?ocid=msedgdhp

De jeugd van Roxeanne Hazes was niet zorgeloos. Daar kwam ze achter toen ze met een psycholoog in gesprek ging, vertelt ze aan ELLE: 'Van kinds af aan heb ik allerlei gevoelens opgekropt en dingen nooit echt verwerkt.'

Psycholoog
Roxeanne vertelt dat ze al een tijd niet lekker in haar vel zat, maar er geen vinger op kon leggen. 'In de coronaperiode was ik zo zoekende. Ik kon het geluk niet vinden en dacht: waar ligt het nou aan? Ik woon fijn, ik heb een heel prettig gezin, mooi werk en financieel niks te klagen', vertelt Roxeanne.

Ze besloot daarom hulp te zoeken bij een psycholoog. 'En kwám er effe een zootje bagger uit… Van kinds af aan heb ik allerlei gevoelens opgekropt en dingen nooit echt verwerkt.'

Onbegrip
Roxeanne vertelt dat er veel boosheid in haar bleek te zitten, maar ook verdriet en onbegrip over dingen die vroeger zijn gebeurd. 'Inmiddels heb ik geleerd dat ik niet alles hoef te begrijpen om het een plek te geven', legt ze uit. Onder andere het drankgebruik van haar vader was een onderwerp waar ze het veel over heeft gehad met haar psycholoog. 'Ik heb er nog steeds moeite mee om te drinken als mijn kind thuis is, ook al is het maar één wijntje.'

Met hulp wist ze de trauma's uit haar verleden een plekje te geven. Maar ze realiseerde zich ook dat ze het zelf anders zou hebben aangepakt. 'Ik ben nu moeder en wil zoveel dingen anders doen', aldus de zangeres.
  Spellchecker woensdag 5 mei 2021 @ 13:00:22 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199287859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Antwee: "Ik hoop dit gevoel nog heel lang vast te houden".
Zoeloe: "I can't breathe".
pi_199287968
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:51 schreef SilverEyes het volgende:
Ongeacht wat en met wie Antwee iets doet/heeft gedaan, maar echt alsjeblieft: was je haar en ga naar de kapper.
Ik vind het zo'n smerig, ongewassen kapsel wat die gast heeft, ik kan er bijna niet naar kijken.
Niet dat het met kort haar opeens wel een hunk is, maar in ieder geval een stuk frisser.
Het is een beetje het lookje (zou de clandestien in een club gevingerde Nikkie P. zeggen) van de wat ordinairdere rijken. Kek broekie, overhemd nonchalant losgeknoopt en halflange lokken.
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:36:56 #294
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199288312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het is een beetje het lookje (zou de clandestien in een club gevingerde Nikkie P. zeggen) van de wat ordinairdere rijken. Kek broekie, overhemd nonchalant losgeknoopt en halflange lokken.
Ik hoor het haar zo zeggen :P
W
Z
E
pi_199288391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:51 schreef SilverEyes het volgende:
Ongeacht wat en met wie Antwee iets doet/heeft gedaan, maar echt alsjeblieft: was je haar en ga naar de kapper.
Ik vind het zo'n smerig, ongewassen kapsel wat die gast heeft, ik kan er bijna niet naar kijken.
Niet dat het met kort haar opeens wel een hunk is, maar in ieder geval een stuk frisser.
In zijn verhaal op insta zit hij bij bij de kapper haha.

Forever yours, forever mine, forever ours...
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:54:35 #296
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_199288508
Hij leest hier mee :D
W
Z
E
pi_199288695
Graag gedaan Antwee 8-) En wees niet te zuinig met de schaar.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:25:33 #298
184769 crew  Deisyy
pi_199288890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:10 schreef SilverEyes het volgende:
Graag gedaan Antwee 8-) En wees niet te zuinig met de schaar.
En shampoo :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199289094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

De nieuwe privé pakt groots uit _O-
VAN WELKE VROUW KIJKT SYLVIE ALLES AF???!!
Go hard or go home
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:43:39 #300
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199289108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:10 schreef SilverEyes het volgende:
Graag gedaan Antwee 8-) En wees niet te zuinig met de schaar.
:D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:43:50 #301
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199289110
Voll
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')